hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nádori Péter cikkei

  #1
2017-07-11 11:12:00

Egy szép napon a kormány a médiáról kérdezi majd meg a népet. Nádori Péter írása a Kreatív júniusi számából, a jövőről.

  #2
2017-05-15 14:31:00

Nem kellett volna az innovációt átengedni külső szereplőknek. A felhasználói élményt ugyanis nem megtartani, hanem megújítani kellene ahhoz, hogy az iparágnak legyen jövője – mondja a lapcomos Nádori Péter. Az írás a Media Hungary 2017 konferencián elhangzott előadás szerkesztett változata, a héten megjelenő Kreatív magazinban nyomtatva is olvasható.

  #3
2017-01-02 13:12:00

Nádori Péter megvizsgálja, hogy Edward S. Herman és Noam Chomsky propagandamodellje mennyire alkalmazható a 2016 végére kialakult magyar médiapiaci helyzetre. Spoiler: szinte 100 százalékig.

  #4
2016-11-28 10:07:00

Nem, nem a Facebook tehet róla. Nádori Péter az amerikai elnökválasztás utáni héten írt publicisztikája a Kreatív novemberi számából.

  #5
2016-07-11 11:11:00

"A Facebook az embereken átszűrt emberi világot reprezentálja, ahogyan a megcélzott befogadók is emberek maradnak mindaddig, amíg a robotok nem fognak fizetést kapni a munkahelyükön". Nádori Péter publicisztikája azt járja körül, hogy van-e a gépi intelligencia és az emberi unintelligencia korában médiasemlegesség. 

  #6
2016-04-29 13:59:00

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

  #7
2016-03-23 09:46:00

Nádori Péter publicisztikája a kommentelésről szóló strasbourgi ítéletről.

#8
2015-12-11 17:25:00

Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac és újságírás esélyeiről. Az írás a Kreatív novemberi számában jelent meg. 

  #9
2015-10-16 11:16:00

Nádori Péter publicisztikája téveszmékről, lustivizmusról és a menekültválságról.

#10
2015-07-14 11:53:00

Nádori Péter kronológiája a szombati Pride-ot elöntő szag jövőbeli médiatálalásáról.

  #11
2014-11-06 09:00:00

Sehogy és akárhogy - írja publicisztikájában Nádori Péter Sajtó & törvény blog szerzője, aki pontokba szedte, hogy a nemzeti konzultáció során miről lehetne beszélni. 

  #12
2014-05-23 12:20:00

Teszi fel a kérdést a Google-perről szóló publicisztikájában Nádori Péter, a Sajtó & törvény blog szerzője.

  #13
2014-03-31 13:36:00

Nádori Péter, a Lapcom tartalomért és marketingért felelős igazgatója, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesületének korábbi elnöke szerint a kormányoldal olyan médiakörnyezetet teremtett, amely közelít a totalitárius államokéhoz, miközben sem ott, sem pedig az ellenzéki oldalon sincs ajánlati szinten sem médiapolitika, pusztán arra vonatkozó akarat, hogy miként lehet a médiát csatasorba állítani és hogyan lehet az államon keresztül befolyásolni a médiapiacot.

#14
2013-04-26 13:44:00

A helyeselhető cél felhatalmazza-e a hirdetőket arra, hogy az adózók érzelmi befolyásolására, lelki sokkolására alapozzanak? Nádori Péter írása a Kreatív magazinból.

  #15
2013-02-08 00:00:00

Piers Morgan, a balos brit bulvárnapilap, a Daily Mirror hírhedett exfőszerkesztője (1995-2004), aki 2011 januárja óta a CNN-en vezet saját magáról elnevezett interjúműsort az amerikai közönség örömére, különös és elgondolkodtató események szereplőjévé vált az elmúlt hónapokban.

  #16
2012-12-13 10:00:00

Egy, az angol nyelvű sajtóban gyakran idézett történelmi anekdota szerint Nagy Knut (a briteknél: Canute) király egy ízben, úgy ezer esztendővel ezelőtt, kivitette trónusát a tenger partjára, majd megparancsolta az érkező árnak, hogy álljon meg.

  #17
2012-11-19 10:00:00

A német kormány eltökélte: kiegyenlíti azokat a vélelmezett hátrányokat, amelyekkel a digitális médiafogyasztás, a megosztások és reblogok világában az eredeti tartalmakat drága pénzért előállító vállalkozások kénytelenek megküzdeni, miközben a keresők és hírkeresők vidáman és jövedelmezően indexelik és aggregálják a cikkeiket.

  #18
2012-10-25 12:06:00

Egy hónapon belül kétszer rázta meg a média útján az emberiséget a brit királyi család tagjainak másodlagos nemi jellege.

  #19
2012-09-10 00:00:00

A londoni olimpia a sportok mellett a twitterezés csúcsünnepe is lett. (hivatalosan ezt úgy kell megfogalmazni, hogy a közösségi média eddig soha nem látott mértékben mutatta meg globális lehetőségeit és jelentőségét.)

  #20
2012-06-15 00:00:00

Egy év telt el 2011. június 30-a, a Nagy Magyar Internetes Kommentügyi Befosás Napja óta.

  #21
2012-05-07 12:00:00

Maszatfejű emberek foganatosítják az őrizetbe vételt, Maszatfejű emberek biztosítják a tüntetések helyszínét, Maszatfejű emberek kísérik a bíróságra a vádlottakat. Bátor kommandósaink csak azért nem maszatfejűek, mert eleve fekete maszkot húztak, nehogy.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés