hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dubrovszky Dániel cikkei

  #1
2012-04-09 10:00:00

Míg az Egyesült Államokban a lakosság csaknem fele néz on-demand adást, addig nálunk ez a szám ennek csak töredéke. Van-e esélye az on-demand televíziózásnak az ingyenes online videokultúra világában?

  #2
2012-03-12 12:00:00

Hanem az, hogy mindenki jól érezze magát. Egyelőre nincsenek a csúcson, de bizakodnak a magyar internetes rádiószektor képviselői.

  #3
2012-01-26 15:50:00

Nem sok jót várnak idén a nagy fogyasztói fesztiváloktól és az eseménymarketing-piactól az ügynökségek és a fesztiválszervezők.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés