Egy országos kereskedelmi adó bedőlése, évről évre csökkenő reklámköltések, frekvenciabotrány. Ilyen és ezekhez hasonló hírek érkeztek a rádiós piacról az elmúlt időszakban, melyek nagyban rontották a rádió, mint hirdetési csatorna hitelét. Alábbi összeállításunkban annak próbáltunk utánajárni, hogy a kommunikációs szakma jelenleg milyen lehetőségeket lát a médiumban.
- Több európai országban is egyszerre mutatják be az On The Spot csapatának dokuját (1)
- Balhé lett belőle, hogy több országban fehér színész szinkronizálta az új Pixar-film fekete főhősét (1)
- A Benu és a Maresi újra a Mediatorral dolgozik (1)
- Új kommunikációs vezető az UNICEF Magyarországnál (2)
- 2020 legjobb PR-kampányainak készítőivel workshopolunk (2)
- A trumpista zavargások a hirdetőknek is fejfájást okoznak (2)
- Indul a nevezés az idei Friss Hús pitchfórumára (2)
- Gyűlölködő, bántó, névtelen kérdésekre válaszolnak szivárványszülők és szakértők a Háttér Társaság új kampányában (5)
- „Annak ellenére beszélni fogunk a klímavészhelyzetről, hogy ez sokaknak nem tetszik” (3)
- Közös podcastot indít a Radnóti Színház, a Magvető Kiadó és a Volvo Hungária (4)
- Az uborkáknak, zokniknak, rezgő mobiloknak elegük van a szexrabszolgaságból (5)
- Cultural Bites: Mennyi élet van a magyar reklámszakmában? (4)
- A Hansaplast csak a lelki sérüléseket nem tudja gyógyítani (4)
- A tavaszi helyzethez legjobban alkalmazkodó cégeket és embereket keressük a Kreatív új versenyén! (3)
- Kampány kíséri a Xixo újrapozicionálását (4)