hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

újságíró Szerényi Tamás cikkei

  #1
2018-06-11 08:54:00

Peleskey Zsuzsa sok év banki munka után stylistként kezdett új életet, de a marketinget sem hagyja maga mögött. Portré.

  #2
2018-06-04 14:05:00

A legtöbben a Friendly éléről ismerik Mátrai Miklóst, bár egy ideje kevésbé látni az ügynökség környékén. Mostanában minden idejét kínai-magyar dizájnbrandjének, a MOJO-nak szenteli. Mellette ázsiai arcokat fotóz, most épp új kiállítására készül. Megint egy izgalmas reklámos portréja.

#3
2018-05-28 10:34:00

Erdélyi vállalkozó családból érkezett az egyik legnagyobb hazai kommunikációs ügynökség, a HD Group vezetője. Duca Andrea egy éve döntött úgy, hogy több nyilvános szereplést vállal, a szakmájában, az üzletfejlesztésben és a cégépítésben szerzett tapasztalatait a médiában és konferenciákon is megosztja. Ahhoz képest, hogy addig Facebook-oldala sem volt, azóta már influencernek is felkérték. Emellett tanít, szakkönyvet ír, és profi a gasztronómiában is. Portré.

  #4
2018-04-13 15:25:00

Egy leállított napilap napról napra kevesebbet ér, így már nem érdekes – mondta.

  #5
2014-10-06 16:04:00

 Az e-mailmarketing még manapság is sokszor apróságokon csúszik el, pedig egyszerű lenne ezeken segíteni - hangzott el a csütörtökön zajlott 3. E-mailmarketing Konferencián, amit a Kreatív és a Protopmail szervezett Haladó e-mailmarketing címmel. A meghívottak esettanulmányokon vagy épp sárkányos példákon keresztül mutatták be, mi az a plusz, ami gyakran hiányzik. Tudósításunk képekkel és letölthető prezentációkkal.

  #6
2014-10-01 14:04:00

Általában szűkszavú és zárkózott légkörben zajlott, nagy ritkán mégis indulatossá vált a Médiaplatform konferencia reklámadóval és a tévépiac helyzetével foglalkozó utolsó szekciója. A beszélgetésre meghívott szolgáltatók illetve csatornák a jelen helyzetet kommentálva bizonytalan jövőről beszéltek és egymás felelősségét firtatták.

  #7
2014-10-01 11:56:00

Miért vannak még ma is a Bud Spencer-filmek műsoron, miért hemzseg balesetektől a híradó és miért imádják a tévék a pártoskodó jelzőket? Tudósítás a Médiaplatform konferenciáról.

  #8
2014-09-26 16:58:00

A gyógyszerpromóció változásai témában került sor a Kreatív Gyógykomm elnevezésű legújabb konferenciájára. Az előadók prezentációiban a digitalizáció lehetőségeitől kezdve a játék-alapú megoldásokon (gamification) át a kreativitás ösztönzéséig vették sorra, mit hoz a jövő, illetve hogyan lehet kitörni az unalmas gyógyszerreklámok bűvköréből. Tudósítás képekkel és letölthető prezentációkkal.

  #9
2013-09-06 17:35:00

A nemzeti dohányboltok és az emigráció voltak az idei ARC slágertémái, ugyanakkor az első három helyezett plakátból kettő is szociális problémát dolgozott fel - derült ki az ARC eredményhirdetéssel egybekötött sajtótájékoztatóján.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés