hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lausek Esther cikkei

  #1
2013-12-17 10:18:00

A sikeres kríziskommunikáció jó belépő lehet a tartós stratégiai tanácsadáshoz – ez a Prizma idei fődíjas pr-ügynöksége, a Noguchi Porter Novelli jól bevált módszere, de azért a sajtómegjelenések uralmát náluk is tiszteletben tartják. A cég elnök-igazgatójával, Szántó Péterrel és fiával, a Noguchi ügyvezetői pozícióját betöltő Szántó Balázzsal beszélgettünk, akiktől azt is megtudtuk, milyen egy noguchis vasárnapi ebéd.

#2
2013-11-22 07:00:00

Nyolc kategóriadíjat, egy különdíjat és három fődíjat osztott ki a zsűri a Prizma Kreatív Pr Díj átadóján, csütörtök este a Roham Bárban. Az év legjobb pr-projektje elismerés megosztva járt a Richternek és az X Kommunikációs Központnak.

#3
2013-11-15 12:09:00

17 pályázó 21 nevezése került be az ötödik Prizma Kreatív Pr Díj döntőjébe, ami alig több, mint a beérkezett munkák egyharmada. A hazai pr-projekteket megítélő zsűri ezzel minden korábbinál szigorúbbnak bizonyult, bár a mezőnyt ezúttal nem is ítélte igazán erősnek.

  #4
2013-11-06 16:14:00

28 nevezőtől összesen 61 munka érkezett be idén a szervező Kreatív Csoporthoz a hazai pr-ügynökségek és pr-projektek éves megmérettetésére, a Kreatív Pr Díjra. Ebből 15 pályázat a CSR-megoldások kategóriában versenyez.

  #5
2013-01-10 18:01:00

A Kreatív második alkalommal állította össze a magyar-pr-ügynökségek forgalom és nyereség szerinti rangsorát. A top tízben inkább csak átrendeződés történt. 

#6
2012-08-09 11:34:00

„Nem akartunk vért” – a Deutsche Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint mindössze ennyi feltétele volt a telekommunikációs cégnek a filmmel kapcsolatban, amikor Asger Leth rendezőt felkérték, hogy készítse el a Move on című interaktív road movie-t. A cég marketingkommunikációs vezetőivel a stáb herceghalmi hotelban berendezett bázisán beszélgettünk a kétnapos forgatás első napján, mielőtt belekukkantottunk az egyik magyarországi jelenet előkészületeibe.

  #7
2012-01-11 16:49:00

A UPC és a JWT elmondja, mit akartak a legutóbbi Winkler-Bazsó-kampánnyal, felkért szakértőink és a közönség pedig elmondják, szerintük miért lett szomorú a végeredmény.

  #8
2011-12-07 15:30:00

A csapolt Arany Ászokot akarta népszerűsíteni a Dreher Sörgyárak az Aranypéntek kampánnyal - semmi fakszni, egyszerű promócióról van szó, ennyi dicséretet mégsem kapott még egyetlen kampány sem nálunk. Elemzés.

#9
2011-11-22 12:59:00

Összegyűjtöttük a hazai ügynökségekből azokat a szakembereket, akiknek a névjegykártyáján a legfurcsább pozíciónevek szerepelnek, és megkérdeztük, mivel is foglalkoznak tulajdonképpen.

#10
2011-11-17 13:56:00

Emocionálisak és alaposan figyelik a nemzetközi trendeket – Ioana Manoiu, a bukaresti GMP PR ügyvezető igazgatója szerint ez a két tényező az, ami miatt a románok olyan rendkívül sikeresek a nemzetközi reklám- és pr-versenyeken. A Kreatív negyedik Pr Napján megtudtuk azonban azt is, hogy Angliában ma már több a pr-es, mint az újságíró, és hogy a hírnév elleni támadások szofisztikáltabbak, mint valaha.

  #11
2011-10-27 17:22:00

Ács Mihálynak, a Neo Interactive szövegírójának privát története adta az alapötletet a Sanoma hírportálja, a Hír24 újrapozicionáló kampányához. Az üzenet azonban a fogyasztóknak nem igazán megy át.

  #12
2011-10-26 15:09:00

A bankok tájékoztató kampányaik ellenére nem igazán nőtt a magyar állampolgárok pénzügyi tájékozottsága. a bűnbakkeresésben viszont jók vagyunk, úgyhogy most jobb, ha a bankok hallgatnak, és nem ismerik be a hibáikat. Tanulságok a Pénzügyi válság 2.0 konferenciáról.

  #13
2011-10-20 16:10:00

Miért nem sikeres a magyar bor külföldön és hogyan lehetne azzá tenni? – kicsit továbbgondolva az elhangzottakat, erre is választ kaphattak azok, akik hajlandóak voltak kicsit későbbre halasztani a kapcsolatépítgetést, és beültek az idei Brandfestival legelső előadására, csütörtök reggel kilenckor, a MOM Színházterembe.

  #14
2011-10-18 15:09:00

Napok óta folyik a találgatás, hogy vajon ki készíthette azokat a videókat, amelyek a Vodafone-reklámokat mint a fennálló világrend megdöntésére irányuló sátánista összeesküvés üzeneteit „leplezik le”. Körüljártuk a kérdést, és megszólaltattuk a titokzatos készítőt is.

#15
2011-10-11 09:19:00

A piros telkó-cég romániai kampányaiért elnyerte a 2011-es Golden Drum reklámfesztivál legjobb márkájának járó díjat, ügynöksége meg a legjobbnak járó Golden Rose-ot. A hálózatok közül viszont nem a McCann lett a legjobb.

#16
2011-10-10 18:09:00

A még versenyben levő három magyar nevezésből csupán egyet tüntetett ki díjjal szombaton a Golden Drum többcsatornás kampányokat értékelő zsűrije. Színpadra azonban sajnos már nem mehettünk fel, szinte minden aranyat és nagydíjat a románok vittek el.

  #17
2011-10-07 17:44:00

Nyolc nagydíjat osztott ki csütörtök este a 2011-es portorozi reklámfesztivál egycsatornás zsűrije. A díjátadón sok volt a nevetés, de azért a nagydíjasok között voltak komoly társadalmi üzenetek is. Steve Jobsra is sokat gondoltunk.

#18
2011-10-07 12:32:00

Két ezüst és egy arany dobverőt vehettek át magyarjaink a Golden Drum reklámfesztivál egycsatornás kategóriáinak csütörtök esti díjátadóján. Büszkék lehetünk azonban az egyik Grand Prix-re is, az ukrán színekben induló kétrészes filmsorozat ugyanis magyar szakemberek munkája.

#19
2011-10-06 12:04:00

Az egycsatornás kategóriákban eddig szerzett 15 döntős hely mellé multicsatornás kategóriákban újabb három magyar munka sorakozott fel. Így a 74-ből összesen 18 nevezésünk lett shortlistes az idei Golden Drumon. Pontosan ugyanannyi, mint tavaly.

  #20
2011-10-04 19:07:00

Elegancia, nemes gesztusok, aprócska ételköltemények és karibi show - csak néhány apróság, amivel a húsz éves Hill & Knowlton Hat érzék party-ján kényeztette a vendégeit.

  #21
2011-10-04 10:17:00

Angol kollégáikkal ellentétben a magyar orvosok nem szeretik a neten tájékozódó betegeket, és a betegek is gyakran felülbírálják az orvos döntését. Beszámoló a Kreatív és a Medical Tribune közös gyógyszerkommunikációs konferenciájáról és a gyógyszeripari Rapid Randi, vagyis a Chemistry Meeting eredményéről.

  #22
2011-09-28 18:06:00

Összesen 14 – nyolc egycsatornás és hat multicsatornás – kategóriában nevezhettek az ügynökségek idén a Golden Drum nemzetközi reklámfesztiválra. Ebből kilencben már meg is van a shortlist.

  #23
2011-09-26 17:40:00

Negyedik alkalommal rendezte meg a Magyar Telekom a Fenntarthatósági Napot. A fenntartható fejlődéssel foglalkozó konferenciafesztiválon volt kerekasztal-beszélgetés a felelős kommunikációról, kreatívpályázat, Anselmo Crew és Brains-koncert, díjat kapott a Tonic reklámügynökség, és gazdára talált az egymillió forintos fenntarthatósági sajtódíj is.

#24
2011-09-20 18:50:00

A Spar mindent belepakolt a zenés Starzone-kampányba, mégis számos ponton hiányosságokkal küzd. A Kreatív, három szakember és a közönség ítélete.

#25
2011-09-16 15:35:00

„A válság mellett ok az is, hogy – ahogy sokan mások is – a potenciális támogatók is tartanak ettől a szabad véleménynyilvánítási tereptől” – mondta el a Kreatív Online-nak Bakos Gábor, az óriásplakát-kiállítás egyik alapítója, amikor arról kérdeztük, miért is marad el az idei ARC.

  #26
2011-09-02 17:25:00

Hiába száműzték szinte teljesen Magyarországról húsz éve a nyomdák a klasszikus magasnyomtatást, az eljárás nem hagyta nyugodni Venczel Attilát (33), aki egy stancolóműhelyből szerezte be a műhelyében zakatoló öreg szélmalmot, vagyis az 1961-es gyártású Heidelberg tégelysajtót. Pár hónapja üzemelő Fabrica nyomdájában jártunk Zsámbék mellett, beszélgetésünket kakasszó és Nudli, a kismacska nyávogása kísérte.

  #27
2011-08-17 17:33:00

Nem lehet többé globális internetstratégiáról beszélni, mert a piac egyre erősebben fragmentálódik – állapítja meg a 27 országra kiterjedő kutatás, a GlobalWebIndex. Míg összességében például drasztikusan nő a közösségimédia-használat, a Facebook a fejlett piacokon már hanyatlóban van, és a Twitter is stagnál az Egyesült Államokban.

  #28
2011-08-05 16:36:00

Hitelét vesztette a public relations fogalma, de közben a pr-esek befolyása és fizetése is nőtt. A dánok nem igazán használják a közösségi médiát, a tömegmédia pedig a lengyeleknél járatja le leginkább a szakmát. Az European Communication Monitor 2011 eredményei.

  #29
2011-07-15 14:18:00

Tesztelésre jelentkezhet csupán néhány márka egyelőre a Google közösségi szolgáltatásába, a Google+-ba, ahol már több mint tízmillió felhasználó van jelen. A hivatalos tiltás ellenére azért már néhány cég már beregisztrált, köztük néhány magyar is.

  #30
2011-07-15 00:00:00

Egész jól elrejtette a valódi terméket a legújabb lakáshitelkampányában az MKB. A kampány középpontjában ugyanis nem maga a hitel, hanem a bank okostelefon-alkalmazása áll, amelyben még a bank logója is csak elvétve jelenik meg, a bank termékeire pedig csak a két utolsó menüpont vezet a hétből. Az alkalmazást bárki ingyen letöltheti, és hasznára válhat még akkor is, ha esze ágában sincs hitelt felvenni. És míg az MKB-t simán, addig az Ingatlan.com-ot nem lehet megkerülni: ott bizony regisztrálni kell.

  #31
2011-07-05 15:37:00

Jól jöttek a Joy- és Playboy-feliratos esernyők a Marquard Media irodaavató kerti partiján, a rendezvényt ugyanis elszórt záporok, zivatarok tarkították. A papírlampionokat elmosta az eső, de a partit nem tudta.

#32
2011-06-30 00:00:00

Két mindennapi hős, két celeb, öt tévészpot, 11 esemény, hat ügynökség, 38 ezer futó, több mint kétszáz generált média-megjelenés – csak néhány szám a T-Home Vivicitta városvédő futást és ezzel párhuzamosan a T-Home két szolgáltatását, az internetet és az IPTV-t népszerűsítő, A nagy futópárbaj címen futó megakampányából. 

  #33
2011-06-27 14:54:00

Egymás után ötödik alkalommal lett az év hálózata elismerés Cannes-ban a BBDO-é. Az év ügynöksége is ismétlődött: a cím a tavalyihoz hasonlóan a Sao Paolo-i Almap BBDO-é lett. Egy új Grand Prix is gazdára talált. 

  #34
2011-06-25 23:50:00

Senkinek nem okozott meglepetést az 58. Cannes Lions utolsó, szombat esti díjkiosztó gálája. A filmes Grand Prix az amszterdami  Wieden+Kennedyé lett a Nike Write the future című szpotjáért, az integrált fődíjat pedig a Droga5 kapta a Decode Jay-Z with Bing kampányért. A döntős commerzbankos Ogilvy-szpot sajnos nem kapott oroszlánt.

  #35
2011-06-24 13:32:00

Nem jutott be a cannes-i reklámfesztivál titánium és integrált kategóriájának döntőjébe az egyetlen magyar nevezés, a Carbon Group Médiauniónak készített Kerülj közelebb! kampánya, így a magyarok számára a média kategóriában szerzett egy ezüsttel végetért a verseny.  Azért két, magyar vonatkozású filmes munkáért még szoríthatunk.

  #36
2011-06-23 18:52:00

Bár a három Magyarországról küldött nevezésből egy sem jutott be a film kategória döntőjébe, az ukrán Ogilvy remek commerzbankos filmjei közül  egy bekerült. A filmen a magyar iroda számos szakembere dolgozott.

  #37
2011-06-23 16:56:00

Újra régi fényében tündököl a Cannes Lions, vagyis a tavalyi és tavalyelőtti pangás után újra elárasztják a tengerpartot a különböző cégek rongyrázó partijai, amiről mi eddig csak legendákat hallottunk. És végre itt vannak a magyarok is. Partiképek.

  #38
2011-06-23 10:44:00

A sajtó zsűri kedvence a JWT Shanghai Samsonite-hirdetése volt, a dizájn zsűri a Las Vegas-i Cosmopolitan hotel lélegzetelállító digitális auláját szerette legjobban. Magyaroknak ezúttal nem kellett izgulniuk.

  #39
2011-06-22 12:40:00

A Decode Jay-Z with Bing, a New York-i Droga5 Microsoftnak készített kampánya az 58. Cannes Lions reklámfesztivál outdoor mezőnyének legjobb munkája – hirdette ki a zsűri a keddi díjátadó gálán. A kategória magyar nevezései nem jutottak döntőbe.

#40
2011-06-21 21:47:00

Ezüst oroszlánt kapott kedd este a Cannes Lions reklámfesztiválon az Initiative Soproni Tökéletes csapolás kampánya. Ekkora magyar sikerre a Kreatív szerkesztősége régóta nem emlékszik, olyanra pedig, hogy egy médiaügynökség így lekörözze a versenyt uraló kreatívokat, hazánkban még nem is volt példa.

#41
2011-06-21 12:41:00

Az online kategóriába nevezett tíz magyar nevezésből egy bejutott a döntőbe, így a Laboratory Ikea E-Foldere megszerezte második esélyét is az oroszlánra. A dizájnban induló egyetlen hazai munka nem került shortlistre.

#42
2011-06-21 09:32:00

A bukaresti McCann Erickson csokikampánya vitte el Cannes-ban idén az első fődíjakat: a direkt és a promo & activation kategóriában. A pr-kampányok közül a zsűri szerint egy ausztrál bank projektje volt a legjobb.

  #43
2011-06-20 15:37:00

Újabb négy shortlistet hirdettek ki hétfő reggel a Cannes Lions reklámfesztiválon. Bár sajtóban és outdoorban nem volt szerencsénk, a média kategória zsűrijének bejöttek a magyar munkák: közülük hármat is a döntőbe juttatott. Rádiószpottal idén nem is neveztünk.

#44
2011-06-20 11:13:00

Direkt, promo & activation és pr kategóriában mind a 11 magyar nevezés kiesett a versenyből az 58. Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon. Három munka így már a fesztivál első napján végérvényesen elbúcsúzhat az oroszlántól, de a többinek más kategóriákban még van esélye. Az ügynökségek is mind izgulhatnak még.

#45
2011-06-20 09:41:00

18-as karikával, Sweet 18 Party címen ünnepelte csütörtök este születésnapját a Post Edison. A partit - ahogy minden - évben a Seregély utcai épület kertjében tartották.

#46
2011-06-17 16:10:00

Első alkalommal készítette el a Kreatív Online a hazai pr-ügynökségek rangsorát. A rangsor alapját a május 30-ai határidővel leadott 2010-es pénzügyi eredmények, azon belül is a cégek árbevétele és nyeresége jelentették. Ezek szerint a legnagyobb forgalmú pr-ügynökség Magyarországon jelenleg az Issues Management, a legnagyobb nyereség pedig a Noguchinál van.

#47
2011-06-15 09:37:00

A Chevrolet századik születésnapja és az autómárka eddigi történelme volt a témája az idén harmadik alkalommal meghirdetett Young Creative Chevrolet művészeti pályázatnak, amelynek díjátadó gáláját fényfestéssel és Zagarral az alkalomra megnyitott Erzsébet téri Design Terminálban tartotta a cég. Ott jártunk, fotóztunk.

  #48
2011-06-15 00:00:00

„Érti a lényeget? – Mérlegeljen!” szlogennel indított figyelemfelkeltő imázskampányt a Népszabadság a lap megújulása kapcsán áprilisban. A radikálisan letisztult, mindössze egyetlen piktogramot és egy azzal ellentétben álló szót ábrázoló kreatívok célja az elgondolkodtatás volt, és kétségtelen, el is gondolkodtattak sok embert – kérdés persze, hogy kiket, és hogy azok mire jutottak.

  #49
2011-06-09 14:37:00

A Facebook az elmúlt egy évben szinte minden márka számára kritikus kérdéssé vált. Ott kell gyűjteni a rajongókat, ott kell beszélgetni a fogyasztókkal, ott kell terjeszteni a vírusokat. Nem véletlen, hogy a korábban javarészt fórumokban és blogokban feltűnő bérkommentelők is átvonultak ide.

  #50
2011-06-06 14:48:00

13 hazai ügynökség összesen 53 nevezést küldött be az idei, 58. Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválra. A rekordnevező a DDB, amelyet szorosan követ az Ogilvy és a Grey - de ellenkező nevezési stratégiával.

  #51
2011-06-03 16:55:00

Ha rövid időn belül nem találnak rá vevőt, felszámolják az egykor legnagyobb osztrák pr-ügynökség, a Hochegger csoport utódját, a Martrixot – jelentette be a cég magyar származású tulajdonosa, Jakabffy László. A budapesti Hochegger-iroda hivatalosan még létezik, de már rég nem működik.

  #52
2011-05-31 11:38:00

Szórakozóhellyé alakította Bartók Béla úti irodáját a Nexus Communication múlt hét csütörtökön. Az ügynökség 15. születésnapi bulijának kedvéért az egyik tárgyaló hangulatos kávézóvá, egy másik irodahelység táncteremmé alakult, sőt a házigazdák még egy falat is eltüntettek, hogy legyen elég hely mulatni.

  #53
2011-05-18 17:26:00

Az előadók idejének lejártát jelző játékkard lett a Social Times által először megrendezett közösségimédia-konferencia, a SuperSocial sztárja, a konferenciáról szóló Twitter-bejegyzésekben a résztvevők ugyanis ezzel céloztak arra, ha egy előadót már untak, sőt spontán módon még egy Kard Egyletet is alapítottak. A másik sztár persze a Facebook volt, de mellékszerepben feltűnt a Linkedin, a Twitter, sőt az Iwiw is.

  #54
2011-05-16 16:06:00

A bográcsban pörkölt rotyog, a rácson csevapcsicsa füstölög, a színpadon reklámosok koncerteznek, a piros pokrócok között gyerkőcök szlalomoznak, a füvön pedig frizbi- és tollasmeccsek zajlanak – ez az idilli kép fogadott mindenkit, aki eljött az első Reklámpiknikre, ahol a Kreatív receptversenyének díjai is gazdára találtak.

#55
2011-05-03 11:10:00

A kreatívigazgató csak hátráltatja a munkát, a Saatchi & Saatchi meg egy japán étel – többek között ezt is megtudhatták azok, akik eljöttek ünnepelni és bulizni a Kreatív kitudjahányadik Hipnózis díjátadójára, a Merlinbe.

  #56
2011-04-28 17:41:00

A digitális világé a jövő, ezért kiharcoltam, hogy az Iwiwen elinduljon az ölelésküldő akciónk - mondta el Némethi György, a Baba márkaépítő menedzsere a Nagy Kreatív Nap Effie-szekciójában, A Vatera marketingigazgatója pedig a PPC-t tartja hatékonynak.

  #57
2011-04-28 14:47:00

Mi köze az éhségnek a vízilabda-válogatott taktikájához? És a Toyotának az inkubátorhoz? És a kék óceánnak az üzleti sikerhez? A 2011-es Nagy Kreatív Nap vendégei többek között ezekre is választ kaptak.

  #58
2011-04-26 18:13:00

Hiába az újdonságra való törekvés, a komplex megvalósítás, az emberek egyelőre nem értik, és ami még rosszabb: nem is szeretik a Budapest Bank új, Dalbir-sorozatát. Lausek Esther mellett három szakember és a fogyasztók is elmondják a véleményüket a kampányról a Kreatívban. 

  #59
2011-04-20 18:21:00

Gátlásokat ledobálva, a gőzt teljesen kieresztve, szegecsekkel kivert bőrszerkókban ugrálva és – többek között – Twisted Sisterst üvöltözve tomboltak az MPG vendégei múlt héten a Lurdy házban, a médiaügynökség kilencedik szülinapi partiján. A partin minden a rockról szólt.

  #60
2011-04-15 00:00:00

„Láthatóbbá kell tennünk, hogy a Szerencsejáték Zrt. a törvényi keretek között felelősen működő, transzparens játékszervező” – mondta tavaly nyáron az előttük álló feladatokról Tulik Ágnes, akit akkor neveztek ki a kormányváltás után lecserélt vezetőségű Szerencsejáték Zrt. marketing- és kommunikációs igazgatóhelyettesévé és szóvivőjévé.

  #61
2011-04-15 00:00:00
#62
2011-04-08 16:55:00

A Kreatív első alkalommal hirdeti meg a marketing és kommunikációs szakma receptversenyét. Várjuk a jobbnál jobb recepteket és fotókat!

  #63
2011-04-08 16:54:00

Harmadszor rendezte meg csütörtökön Executives Party nevű rendezvényét a MAKSZ, amin a szokásos módon összegyűlt a szakma krémje, sokat beszélgettek, aztán hazamentek.

  #64
2011-04-05 19:12:00

Ajándékot legfeljebb egy cd értékéig fogadnak el, óriási hirdetési pénzekért sem veszik le a cikket a weboldalukról, és érthetetlen, hogy minek kellene beszámolni egy csr-tevékenységről, amikor az egy teljesen normális vállalati működés része – nagyjából ezt állították a Médiatükör 2011 konferencián a meghívott főszerkesztők. A vállalati pr-esek egészen más véleményen voltak.

  #65
2011-04-04 12:24:00

Miközben a saját szakmájukat a már tavaly is lesújtó eredményekhez képest is rosszabbnak ítélik meg idén az újságírók, a pr-esekről való véleményük egy hajszálnyival javult egy év alatt – állapítható meg a Médiatükör 2011 felmérésnek a pr-szakma és a sajtó kapcsolatát boncolgató részéből. A csr-hez viszont meglepően pozitívan viszonyultak a válaszolók.  

  #66
2011-03-31 10:55:00

A Kreatív októberi számában bemutattuk azt a nyolc újságírótípust, amelyet minden pr-es felismer, aki valaha rendezett már sajtótájékoztatót. Most itt a visszavágó: azok a pr-es típusok, amelyeket minden újságíró felismer, aki napi kapcsolatban van az asztal másik oldalán ülőkkel. A típusok mellett pedig néhány jó tanács megbízóiknak, főnökeiknek és a kollégáknak.

#67
2011-03-29 17:51:00

Az ország egykor legmenőbb reklámügynökségének sokak szerint ugyanaz lett a veszte, ami kezdetben a sikereinek egyik kulcsa volt: a családias jelleg. A szoros emberi kapcsolatok megbénították az Akció menedzsmentjét, és képtelenné tették a radikális változtatásokra. A tavaly novemberben érkezett új tulajdonosok az alapoktól próbálják újrakezdeni.

  #68
2011-03-23 17:44:00

Március 18-án adták át a Budapest Airport 2-es terminálján a SkyCourtot. A hétvégén nyílt napokat szerveztek, mi pedig elmentünk kikérni a közönség véleményét. 

  #69
2011-03-23 11:53:00

Volt és jelenlegi tv2-sök, B-kategóriás celebek, újságíró-gyakornokok, fodrászok és belsőépítészek, legfőképpen pedig a Smile Rock Circus rajongói gyűltek össze szombat éjjel a Symbolban, az első ízben megrendezett Médiamulatón. A sztárvendég, Király L. Norbi hajnal háromkor lépett színpadra.

  #70
2011-03-15 14:06:00

Csodalényekkel teli, tarka mesevilágot épített a Vodafone a fogyasztóknak – tévénézőknek és rádióhallgatóknak, internetezőknek, a közösségi média felhasználóinak, újságíróknak és bloggereknek, sőt még azoknak az egyszerű járókelőknek is, akik tavaly szeptember 24. és október 3. között betévedtek az Erzsébet téri, Rumpuncs nevű kávézóba. 

  #71
2011-03-11 13:30:00

„És Téged mi hajt?” – ezzel a szlogennel nyerte meg a Mol fiataloknak meghirdetett imázspályázatának különdíját egy 26 éves grafikus. Az első és a harmadik helyezett egy-egy imázsfilmmel, az ezüstérmes páros pedig egy komplex kampánykoncepcióval győzte meg a zsűrit.

  #72
2011-03-07 17:24:00

Nem csak strandruhába öltözött hoszteszekkel és napágyakkal, de a vendégek számához mérten korlátozott ételhez és italhoz jutással is megidézte a civilizáció előtti állapotokat a Viasat Éden Hotel bulija.

  #73
2011-02-15 13:35:00

Gyémánt Cuclibogyó, Acél Szexus, High Definition Partyface és Platina Kontaktlencse - ilyen és ehhez hasonló címekkel díjazták egymást immár második alkalommal a BGF reklám szakirányos bombázói múlt héten, a Silenus Pubban.

  #74
2011-02-10 14:54:00

13 milliárd forinttal csökkent a profitja, 28 ezerrel az előfizetőinek a száma, a mobilinternet-piaci részesedése pedig 2,8 százalékkal. A Telenor Magyarország 2010-es pénzügyi eredményei kifejezetten gyengén alakultak, és ezen még a hagyományosan erős karácsonyi szezon sem segített.

  #75
2011-02-07 13:16:00

Kétségtelenül idén is az RTL Klub tarolt legnagyobbat a Story Ötcsillag Gálán. Az X-Faktor négy díjat köszönhet a sztárlap olvasóinak, a Megasztár ötödik szériája viszont csak a legjobb műsorvezetőnő díját hozta a nyertesnek. Szubjektív beszámoló és képgaléria.

  #76
2011-02-03 14:31:00

A szakmai nyilvánosság csak most októberben – amikor az egerszalóki Reklámkonferencián átvette az év szakembere díjat –, évekig tartó titokzatoskodás után tudta meg, hogy az Addict blog mögött álló Reklámbuzi Béla nem más, mint Nagy László (35), a Saatchi & Saatchi egy évvel korábban kinevezett kreatívigazgatója.

#77
2011-01-24 17:26:00

132 beérkezett nevezésből Spitzmüller Kata és Törőcsik Ambrus belsőépítészeti munkája, a tanyasi világot a városba költöztető terv nyerte meg a Republic Group irodájának átalakítására kiírt pályázatot.

  #78
2011-01-04 13:14:00

Hogy sikerült az Allianz átlagemberes reklám kampánya? A cég elmondja a céljait, szakértők pedig a véleményüket. A Kreatív magazin decemberei számában megjelent kampányelemzés.

#79
2010-12-27 23:09:00

Ha jól számoljuk, körülbelül hatvan partitudósításunk született idén a kommunikációs szakma kötetlen és felhőtlen összejöveteleiről, ezek közül szemezgettük ki a kedvenceinket, és állítottuk fel az ötös toplistát. Természetesen idén is megtaláltuk azokat az arcokat, akik szinte minden bulin ott voltak.

  #80
2010-12-22 16:19:00

Friss és régi megasztárosok szórakoztatták a Tv2 dolgozóit, hirdetőit és más partnereit a tévécsatorna évzáró buliján. A Szikra Cool Tour House-ban a vendégek gyrost és tengeri ételeket majszolhattak, és kuponra kapták az italt.

#81
2010-12-11 15:08:00

Közzétette az év legnagyobb globális hirdetőinek százas listáját az AdAge, és összegyűjtötte azt is, hogy melyik reklám- és médiaügynökségi hálózatoknak van a legtöbb globális ügyfele. A dobogók első helyén az Euro RSCG, a Mindshare és a Procter & Gamble állnak.

#82
2010-12-10 13:49:00

Szerdán, a Kempinski Hotelben rendezett gálán osztották ki az év legjobb márkáinak járó Superbrands, Business Superbrands és MagyarBrands díjakat. Ismét volt közönségszavazás, és bemutatkozott számos fiatal tehetség.

#83
2010-12-09 14:16:00

Ezüstöt kapott a DDB, bronzot az ACG a hamburgi Eurobest reklámfesztiválon. A Young Creatives versenyen induló két fiatal páros közül a Kun-Deme csapat is ezüstöt hoz haza.

#84
2010-12-06 16:46:00

Tequila Sunrise-zal fogadta múlt heti Mikulás-buliján a médiaügynökségi partnereket az Adaptive Media. A lányok ördögnek és rénszarvasnak álcázták magukat, a sales house értékesítési igazgatója pedig télapónak.

  #85
2010-12-03 14:29:00

Meglepő és merész sorozattal állt elő februárban az Aldi a hazai tévécsatornákon. A Kreatív Magazin kampányelemzése.

#86
2010-12-03 12:21:00

Összesen 4339 nevezés érkezett az idén december 7. és 8. között, Hamburgban megrendezendő reklámfesztiválra. A legtöbb munkát a németek adták be, a legnépszerűbb kategória még mindig a print.

#87
2010-12-01 17:10:00

A tavaszi Médiatükörnél jóval kedvezőbb képet rajzol az újságírók és a pr-esek viszonyáról az a felmérés, amelyet a Sakkom Interaktív és a KutatóCentrum novemberben készített. Eszerint az újságírók kétharmada szerint inkább segítik a munkájukat a pr-esek, mint akadályozzák.

  #88
2010-12-01 16:21:00

Az újságíró zabálni és ingyen élni megy sajtótájékoztatókra, mellette okoskodik, szakért és piszkálódik. Nyolc olyan újságírótípus, amely sűrű vendége a sajtóeseményeknek. A Kreatív Magazin összeállítása. 

#89
2010-11-25 15:16:00

Event of Thank You és Színre lépünk címen egyaránt futott az az exkluzív, kizárólag a cég kiemelt ügyfeleinek szóló parti, amit a nemrég arculatot váltó PricewaterhouseCoopers szervezett múlt héten a VAM Design Centerben.

#90
2010-11-23 17:51:00

Családias ügyfélpartit szervezett a meghívó szerint mozgalmas évet maga mögött tudó Mediator Group. A Jameson, a mozigépészben a reklámügynökség ügyfelei maguknak csapolták a sört, és töltötték a bort.

#91
2010-11-22 15:30:00

A Szépművészeti Múzeum csarnokában tartotta 2010 egyik legkorábbi évzáró rendezvényét a Landmedia és a MediaSales. A vendégek egy órás tárlatvezetést kaptak karácsonyi ajándékként.

  #92
2010-11-19 16:03:00

Kiosztotta csütörtökön a legszebb és legjobb hazai magazinoknak járó díjakat a Magazin Mánia zsűrije. Különdíjat kapott a Népszabadság a Hétvége melléklet infografikájáért, de a Vodafone márkalapja is nyert két díjat és egy döntős helyet. 

#93
2010-11-18 18:42:00

Igenis lehetnek eladási mutatók a pr célszámai, de ezeket már a tervezésnél le kell fektetni – hangzott el a Kreatív Pr Napon, amelynek a témája ezúttal a pr szerepe volt az eladásösztönzésben. Volt Rapid Randi is, amit a Hill & Knowlton nyert meg.

  #94
2010-11-17 18:36:00

A második alkalommal meghirdetett PRizma Kreatív Pr Díj pályázatra 57 nevezés érkezett, döntően pr-ügynökségektől. A legtöbb munkát a Noguchi küldte be.

#95
2010-11-16 15:56:00

Nem sok cég jelentkezett a kommunikációs szektorból idén az Aon Hewitt Legjobb Munkahely címére, de nem is csoda: a felmérés szerint ebben az iparágban most szinte minden tekintetben elégedetlenebbek a dolgozók, mint az országos átlag. A tavalyihoz képest is romlott a helyzet.

#96
2010-11-09 13:55:00

Ugyan már júniusban összeköltöztek, mostanra lett igazán tip-top az Aegis Media kommunikációs cégeit egy fedél alá terelő Kacsa utcai emelet. Az irodaavató parti fél ötkor, rögtön pálinkával és koktéllal kezdődött.

#97
2010-11-02 14:25:00

1 480 000 forint gyűlt össze a belépőkből és további hozzájárulásokból a múlt hét csütörtökön azon a bulin, amelyet a vörösiszap-katasztrófa károsultjainak megsegítésére rendeztek a hazai reklámosok az Ötkertben.

  #98
2010-10-28 18:01:00

A Google, a Facebook és a Youtube agresszív benyomulása miatt nőtt ekkorát az online piac részesedése Magyarországon – mondta Vaszily Miklós, az Origo vezérigazgatója az idei, 11. alkalommal megrendezett Internet Hungary egyik kerekasztal-beszélgetésén.

#99
2010-10-27 13:36:00

Kántor Endre borszakértő segítségével nyerhettek némi szakértői tapasztalatot a magyar borokról azok, akik voltak a Brandfestivalon, és utána még volt bennük elég szusz egy kiadós afterpartyhoz.

  #100
2010-10-26 18:21:00

A mobiltelefon segítségével mozgásunkból ma már minimum nyolcvan százalékos valószínűséggel megjósolható, hol leszünk másnap délután háromkor. Tudósítás az Internet Hungary első délelőttjéről.

#101
2010-10-25 17:40:00

A hetedik születésnapját és új sorozatának indulását ünneplő AXN az Eiffel téri irodaházban rendezte be Las Vegast. Saját zenekar, playmate-ek, kígyók, sushi és leves felespohárban.

  #102
2010-10-20 16:27:00

Csinos lányok, csokoládéba mártott gyümölcscsokrok, pózolás a kivilágított Lánchíd előtt, vad táncolás és hosszú sor a koktélpultnál. A Femina.hu harmadik születésnapját ünnepelte múlt héten, a Zsófia rendezvényhajón.

  #103
2010-10-19 14:14:00

A magyar piacra éppen csak belépő Russian Standard vodkájával ünnepelték pénteken a Corvintetőn a tinédzser rajongók és a magyar Music Television partnerei a Europe Music Awards idei regionális győztesét. A tavalyi eredmény megismétlődött: az európai színtéren megint a The Kolin mérkőzhet meg.

  #104
2010-10-11 18:55:00

A kilenc kategóriadíj, az év ügynöksége és hálózata mellett idén is gazdára talált a Best Act, kapott díjat a legjobb pr-ügynökség, produkciós cég, független ügynökség, és külön megnevezték az év adriai és balti ügynökségét. A nevezések kategóriafüggetlenül, szektoronként is megmérkőztek.

#105
2010-10-09 23:54:00

Az első arany és két ezüst után újabb két arany dobverővel gazdagodott az idei Golden Drumon a magyar kreatívszakma. Az Ogilvy Police Ticket című munkáját outdoor és sajtó kategóriában is arannyal díjazták, a DDB kiesett. Az év ügynöksége tényleg a török DDB lett.

#106
2010-10-09 14:57:00

Nem maradt szomjas senki a csütörtöki magyar nemzeti partin Piranban. A kreatívok kiengedték a gőzt, közben pedig valaki ellopta az ACG zebráját, ami azóta állítólag meg is került.

#107
2010-10-08 15:21:00

Nem jöttek be a szakemberek többségének és a szerkesztőségünknek a tippjei a Golden Drum eddigi shortlisteseinek esélyeit illetően. A Saatchi & Saatchinak sem a Facebook-fala, sem az Arielnek készített nőnapi kiállítása nem kapott díjat. Nagy Bálint és Kaszás György viszont jól látták a helyzetet: a Zebrafest tényleg elnyerte a zsűri tetszését.

#108
2010-10-07 13:05:00

Hivatalosan is kihirdették a 17. Golden Drum reklámfesztivál első öt kategóriájának shortlistjét. Design & art kategóriában az Ogilvy két munkája is bejutott, összesen így már 14 döntős magyar munka várja a végső eredményeket. A Genius Loci plakátverseny legjobbjai között nincs magyar.

  #109
2010-09-30 17:07:00

„Saatchibbak vagyunk, mint valaha, és én erre nagyon büszke vagyok” – mondta az ügynökség vezetője a toronymagas páholyból a Saatchi & Saatchi 20. születésnapjára rendezett puccos ünnepségen, a Párisi Nagyáruházban. A tetőteraszról a János-hegyi kilátótól a Hősök teréig el lehetett látni.

#110
2010-09-29 17:28:00

A kilenc eddigi döntőbe jutott nevezés mellett további három dobverőért drukkolhatnak a magyarok jövő héten a Golden Drum reklámfesztiválon. A Zebrafest pr után média kategóriában is shortlistes lett, és két döntős helyet szerzett meg a DDB szavazásra buzdító kampánya is.

#111
2010-09-22 17:05:00

A 74 magyar ügynökségi és egy hirdetői nevezésből két kategóriában kilenc már biztosan shortlistre került az idei Golden Drum reklámfesztiválon. Eddig a pr- és az interaktív kampányok döntősei derültek ki.

#112
2010-09-20 18:20:00

Megnőtt a hazai ügynökségek önbizalma vagy fellendült a magyar reklámpiac – az idei Golden Drum reklámfesztiválra harminc százalékkal több munkát neveztek a magyarok, mint tavaly. A legnépszerűbb kategória az interaktív és a média, a legtöbb nevezést az Ogilvy küldte be.

#113
2010-09-17 16:55:00

Ing és nyakkendő, elegáns koktélruha és pezsgő, komoly iparági beszélgetések és mértékletes pezsgőzés – nem fulladt esztelen buliba a második alkalommal megrendezett MAKSZ Executives party sem. De ott volt szinte mindenki, aki számít a hazai kommunikációs szakmában.

#114
2010-09-10 17:55:00

Egy jó gondolat, amely a készítők, a városlakók és a támogató számára is hasznos, vagy csupán egy pr-szemfényvesztés a szponzor és a városvezetés részéről? A Színes Város projektről két kollégánk készített videóriportot.

  #115
2010-09-06 14:14:00

Bár visszaléptek a kiállítás nagy céges támogatói, a beérkezett nevezések mennyiségben és minőségben is felülmúlták a korábbi éveket. Az idei slágertéma a Facebook volt. Díjazott munkák, képek a díjátadóról, videó.

  #116
2010-09-03 00:00:00

Kommunikációs blogok kerültek a hatodik Goldenblog verseny szakmai kategóriájának dobogójára, a nyertes az Addict lett. Az Ötkertben zsúfolt partival, főtt kukoricával és minihamburgerrel ünnepeltek a bloggerek.

#117
2010-09-02 10:54:00

360 fokos kampánnyal, gerillaakciókkal, Facebook-oldalakkal és bloggal vezeti be Magyarországon a Hallmark csatorna név- és márkaváltását a Universal Networks International. A kampány összértékét nem tudni.

#118
0000-00-00 00:00:00

Az új kormány és a Fidesz kétharmados parlamenti többsége nemcsak a politikai döntéshozói szféra átalakulását, a személyek lecserélődését és a jogszabályok változását jelenti a public affairs ügynökségek számára, hanem egyelőre úgy tűnik, a szakszerű lobbizást is akadályozzák. A legtöbb ügynökségvezető nem is mer, vagy nem akar a témáról beszélni.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés