hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hatala Noémi cikkei

#1
2012-02-20 14:39:00

Hogyan vásárol, választ terméket egy hipermarketben az olyan ember, aki nem lát? Milyen marketingeszközök működnek az ő esetükben? Miért szeretik Geszti reklámjait a látássérültek? A Kreatív videója.

#2
2012-01-31 17:01:00

A Multi Job decemberben dizájnpályázatot írt ki saját logója megtervezésére. A győztes Schilling Pál lett, nyereménye százezer forint.

#3
2011-12-05 11:49:00

Az Artificial Group két éve működik kreatívügynökségként, és úgy tűnik, munkáik már beértek a versenyeken való megmérettetésekre. Az ügynökség kreatívigazgatóit kérdeztük a versenyekről, a boutique-ügynökségi létről és a stílusról.

  #4
2011-11-25 17:46:00

"A rövidfilm formában tart!" - legalábbis Simonyi Balázs ebben hisz. Az Eushortson beszélgettünk két rendezővel, egy operatőrrel, és a fesztivál szülőatyjával az európai hangulatváltozásokról, rövidfilmekről és reklámfilmekről. A fiúk nagyon jókat mondtak!

  #5
2011-11-18 13:03:00

Hogyan készülnek az esti összefoglalók? Hányan dolgoznak a szerkesztőségben? Kik mozgatják a kamerákat? Videóriportunk második részében a készítés körülményeivel foglalkozunk.

  #6
2011-11-16 12:49:00

Megírják-e előre a sztorikat? Melyik szereplő nyerhet? Mit rontott el Béci? Kétrészes videóriport a Való Világról. 

  #7
2011-11-02 18:19:00

A hülyerobot versenyre már a reklámszakma krémje is beszivárgott. A Kitchen Budapest (KIBU) által szervezett Bacarobo a leghaszontalanabb robotokat versenyeztette.

  #8
2011-10-16 00:00:00
#9
2011-10-07 17:46:00

Öt kategóriában összesen 16 díjat osztottak ki a magyar kreatív szcéna legjobbjainak, a Hg.hu Design Award első díjátadóján. A munkákat még tíz napig lehet látni a Szépművészeti Múzeumban.

#10
2011-09-14 14:17:00

2011. szeptember 9-én 18:00 órakor pontosan 1 792 860 perce, azaz 29 881 órája, vagyis hozzávetőleg 1245 napja, tehát közel három és fél éve kezdte meg működését a Young & Partners. Ebből az alkalomból látta vendégül ügyfeleit.

#11
2011-09-12 17:30:00

A Well az Orbánhegyi úti irodájának kertjében ünnepelte huszadik születésnapját. A bulin Harcsa Veronika énekelt, utána pedig Palotai szettjét játszották.

#12
2011-09-09 14:25:00

A hetedik Goldenblog sztárja az Urban:Eve, furcsa meglepetése pedig a Demotiváló volt.

#13
2011-09-07 17:02:00

A Colabs Startup Centerben rendezték meg a harmadik HMC Meetup-ot, "Videó a digitális világban" címmel. Sajnos nem lettünk sokkal okosabbak.

#14
2011-08-29 18:55:00

A Kreatív magazin Budapest mellékletéhez kapcsolódóan megvizsgáltuk, hogy a külföldről érkezők hogyan láthatják a várost. Kipróbáltuk a Hop on-hop off buszos városnéző túráját, és elmentünk a Budapest Underguide felelősségteljes túrájára is.

  #15
2011-08-24 13:38:00

Kevés magyar ügynökségnél van szervezett gyakornoki program, de a legtöbbnél dolgoznak kezdő fiatalok, sőt egy részük némi fizetést is kap. A Kreatív összeállítása. 

#16
2011-07-21 17:24:00

A Cannes Lions szervezői két díjat vontak vissza a Moma Propaganda Sao Paulo-i ügynökségétől. A csapat így elbukott egy ezüstöt és egy bronzot, ráadásul jövőre nem is nevezhet Cannes-ban.

  #17
2011-07-18 17:26:00

A július 5-én kirobbant botrány után újabb ügyek kerülnek nyilvánosságra. David Cameron hatékonyabb sajtószabályozást sürget, Murdoch fiát pedig akár el is távolíthatják a brit médiabirodalomból.

  #18
2011-07-11 12:52:00

A médiából dől a tinifogyasztókat megcélzó, hatalmas reklámértékű fiatal karakterek áradata. A legéhesebb fogyasztókat kiszolgáló, egyre fiatalabb külföldi celebek megjelenése itthon is trenddé vált, és ugyanolyan szolgai módon kerülnek ki magyar klónjaik a médiapiacra, mint Kozsó idejében a Fresh, a Bestiák, a Tabu vagy a Shygys. 

  #19
2011-06-30 16:18:00

A magyar shortlistesekkel beszélgettünk. Interjú a Laborítory Ideas és az Ogilvy csapatával.

#20
2011-06-29 18:53:00

A cannes-i kreatívfesztivál Young Lions versenyén ismét indultak magyar fiatalok, idén filmes kategóriában, de az aranyoroszlánt a zsűri sajnos nem nekik ítélte. Az alkotókkal beszélgettünk a tengerparton.

  #21
2011-06-27 18:05:00

Összesen 274 fiatal mérte össze kreativitását az idei Cannes Young Lions versenyén. Megnéztük a nyertes munkákat.

  #22
2011-06-24 09:20:00

Az Európai Reklámfilmproducerek Szövetsége idén is átadta a legjobb fiatal filmrendezőknek járó díjakat, összesen hat kategóriában. Ez volt eddig a legjobb cannes-i élmény.

  #23
2011-05-30 15:29:00

60 pályázó, 20 kreatívigazgató, 15 perc a meggyőzésre. Videós tudósítás az első PN-ről.

  #24
2011-05-18 12:54:00

A Kreatív áprilisi számába a múzeumok kommunikációjáról készítettünk összeállítást. Az anyagba szerintünk jó és érdekes kampányokat, online megoldásokat, Iphone-alkalmazásokat és blogokat válogattunk be. A Múzeumok Világnapja alkalmából most közkinccsé tesszük. 

  #25
2011-05-05 17:15:00

Meztelen sztárok, ketrecbe zárt kismamák, fóliába csomagolt véres aktivisták – ilyen és ezekhez hasonló elemek jelennek meg rendszeresen az amerikai állatvédő szervezet, a PETA kampányaiban. Legutóbb éppen február elején, a Super Bowlon keltettek feltűnést, ahol az eseményt sugárzó Fox televíziós hálózat megtagadta reklámjuk közzétételét, mondván, hogy az túl agresszív. Tevékenységükkel kapcsolatos állandó kérdés, hogy mennyire hatékony ez a típusú kommunikáció.

  #26
2011-04-11 15:50:00

Zólyomi Zsoltnak nem kell sokat mesélni előző esti tivornyázásainkról, helytelen vagy helyes életvitelünkről. Ő mindent kiszagol. Az illatok jelentőségéről, a parfümiparról, és a hozzá kapcsolódó marketinggépezetről beszélgettünk.

  #27
2011-03-23 17:44:00

Március 18-án adták át a Budapest Airport 2-es terminálján a SkyCourtot. A hétvégén nyílt napokat szerveztek, mi pedig elmentünk kikérni a közönség véleményét. 

  #28
2011-02-11 18:24:00

Mozis sorozatunk újabb darabja arról, hogy mennyit járunk moziba ma és mennyit jártunk régen, és hogy mely mozik maradtak meg hírmondónak a jelenkor számára.

#29
2011-02-04 16:50:00

Hamarosan mindenki a digitális nyelvet fogja beszélni - mondta budapesti előadásán Karim Rashid sztárdizájner, aki szerint minden ember kreatívnak születik, csak aztán felnő. 

  #30
2011-02-02 13:47:00

Az Avatar óta nem lehet figyelmen kívül hagyni a háromdimenzió jelentőségét és rohamos terjedését. A jelenlegi mozipiaci fellendülést, az átlagos jegyárak emelkedését és általában a moziipar jövőjét sokak szerint a növekvő 3D-s filmkínálat határozza meg. Vajon hogyan változik meg ettől a filmnyelv és a filmgyártás, és mennyibe kerül a 3D-s mozi? A Kreatív Magazin cikke.

  #31
2011-01-28 20:00:00

Január 27-én ismét tüntetést rendeztek a sajtószabadságért a civilek a Parlament épülete előtt. A hideg ellenére sokan eljöttek, bár a létszám lényegesen kevesebb volt, mint a legelső, január 14-én tartott megmozduláson.

  #32
2011-01-19 16:46:00

Bronzot hoztak Cannes-ból, ezüstöt az Eurobestről. A Young kategória nyerő párosát kérdeztük a versenyekről, a nemzetközi mezőnyről és közös terveikről.

#33
2010-12-27 22:40:00

Összegyűjtöttük a 2010-es év legemlékezetesebb kreatívvideóit. Ezeket most ismét megosztjuk veletek szaftos háttérinformációkba csomalgolva.

#34
2010-11-25 16:56:00

Ötödik alkalommal rendezték meg a Stylewalker Nightot Budapesten. Huszonkét dizájnboltban lehetett vásárolni és bort inni, egészen éjfélig.

#35
2010-11-23 18:04:00

Bűvészmutatványok, nyereményjátékok és persze borítékok uralták a Feibra idei partiját. Az est meglepetésvendége Nyári Károly volt.

#36
2010-11-04 17:37:00

A Médiaunió 2010 „Kerülj közelebb!” című kampányának második hullámában olyan emberek szerepelnek, akik a valóságban is fogyatékkal élnek. A hamarosan adásba kerülő szpotok célja, hogy ráirányítsa az emberek figyelmét a kampány honlapjára.

#37
2010-09-30 17:13:00

Új fogalmakat és pontosabb hatásköröket kellene bevezetni a marketinges pozícióknál - hangzott el a Reklámkonferencia kreatívos szekciójában.

#38
2010-09-27 12:28:00

Baseballsapka, nyakkendő, folyamatrobotok, kreatív elmék, munkaerőpiac, Reklámkonferencia, Kreatív szekció.

#39
2010-09-16 15:42:00

Ínycsiklandó délutánt szervezett a Dining Guide a nagy gasztrobloggerekkel: ipari mennyiségben főtt a marhapofa, pirult a borjúszív és sült a pisztáciás süti. Kóstoló a Blogkóstolóról.

#40
2010-09-10 17:55:00

Egy jó gondolat, amely a készítők, a városlakók és a támogató számára is hasznos, vagy csupán egy pr-szemfényvesztés a szponzor és a városvezetés részéről? A Színes Város projektről két kollégánk készített videóriportot.

  #41
2010-08-06 15:49:00

A Saatchi újra az Erzsébet téri Gödörnél lendült akcióba. Gigantikus melltartó helyett most egy óriás analóg Facebook-falat állíttatott a T-Mobile számára. Videós beszámoló a helyszínről.

#42
2010-07-30 17:39:00

A Szigeten fellépő zenészekkel magánlakásokba szervez házibulit a Sziget. A május óta zajló Szobasziget legutóbbi állomása egy Fábián Juli Jazz Riff koncert volt Budán.

  #43
2010-07-28 13:40:00

Focimeccsel zárult a Nike tehetségkutató programja, a Most Wanted. A 17-21 évesekből álló csapat ugyan kikapott a Fraditól, de három játékost díjaztak. Videós beszámoló.

  #44
2010-06-16 17:04:56

Több éves ígérgetés után Magyarországon is elindult a Starbucks kávézólánc, közben a Facebook közösségi oldalon valahogy törlődött márka korábbi rajongói oldala, emiatt sokan csalódottak.

  #45
2010-06-15 16:01:12

Hosszas előkészületek után a Pannon felvette norvég anyacége, a Telenor nevét. Werkfilm, fotók és cikk, márkaváltás belülről.

  #46
2010-06-01 15:54:32

Nehéz és sűrű programú napokon dokumentáltuk a BudaCash Market Star reklámjának készítését. Mi volt a folyamat,  kik vettek benne részt, mik voltak a nehézségek? Riport és werkfilm.

#47
2010-04-27 22:02:50
A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Művészeti karának dékánja lett Kepes András, akit a képzésről, a tömegkultúráról és a médiapiac jövőjéről kérdeztünk.
  #48
2010-04-23 17:47:21

A reklámiparról szóló filmek szerint a reklámipar gonosz és embertelen. A könyvek szerint még rosszabb a helyzet. Mit gondol Hollywood és az európai filmgyártás a reklámvilágról, hogyan ábrázolja és miért így? A Kreatív áprilisi Fókusztémája.

#49
2010-04-20 16:30:00
Fontos megvizsgálni az esélyeket egy-egy nemzetközi nevezés előtt, hiszen a fesztiválok általában drágák, és ablakon kidobott pénz is lehet a rájuk költött összeg.
  #50
2010-04-01 15:49:32
A hétvégi kkv-szuperkonferencián kiderült, hogy rossz helyre néznek marketingötletekért a kisvállalkozók, és megtudtuk, hány milliót költ el tanulásra, tanácsadásra egy lelkes követő. Videó.
#51
2010-03-08 17:17:10
Óriási melltartón lehet megpihenni a Gödörnél, de monumentális rúzs, gőzölős vasaló és szempillaspirál is várja az Erzsébet térre érkezőket – mindez a Saatchi & Saatchi nőnapi ötlete az Arielnek. A public art kulisszatitkai itt.
  #52
2010-02-25 17:08:53

Jó évet zártak 2009-ben a magyarországi mozik. A jegyárbevétel tíz százalékot meghaladó nagyságban nőtt, a reklámbevétel a TNS MI adatai alapján még ennél is nagyobb mértékben, harminc százalékkal. Miért?

#53
2010-02-12 10:40:10
A trendiség a vizuális kultúrában nem negatív fogalom – vallja Szirtes János, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem vizuális kommunikáció tanszékének vezetője. Az ízlés formálását hivatásnak tartja, a most induló médiadizájner-mesterképzésből pedig regionális tényezőt csinálna.
  #54
2009-10-20 10:05:35

A járókelők közelébe kívánta hozni a művészetet az október elején megrendezett budapesti Placcc Fesztivál. Videóriport a kifestett pinceajtókról, a kék kannákról és az algákról.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés