hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos, kutatásvezető Nagy Réka cikkei

#1
2009-05-28 09:57:43
A reklámszakma szereplőinek a legfontosabb érték a család, a világot azonban a legkevésbé sem akarják jobbá tenni. Emellett szabadidejük nagy részét családjukkal töltik, és iszonyatosan sok zenét hallgatnak. Szonda Ipsos - Kreatív kutatás 8. rész.
  #2
2009-05-27 09:44:12
A reklám se nem önkifejezési mód, se nem művészet, viszont a magyar reklámok igenis ötletesek. Az akadály rendre az ügyfél, a szakma belterjes. Összességében viszont nem jelent büszkeséget a szakmában dolgozni. Szonda Ipsos - Kreatív kutatás hetedik rész.
  #3
2009-05-26 14:23:31
Érdekessége miatt vonzó a reklámosoknak a pálya, viszont fáj nekik a kevés pénz és a szakmai előrelépés lehetőségeivel sincsenek kibékülve - áll a Szonda Ipsos és a Kreatív közös kutatásából. Hatodik etap.
  #4
2009-05-25 11:17:57
Fél életüket a neten töltik, és egyre kevésbé jellemző, hogy nyomtatott kiadványokból tájékozódnának a reklámosok. A kutatás szerint a szakmai konferenciáknak csak ritkán látják hasznát. Szonda Ipsos-Kreatív kutatás ötödik rész.
  #5
2009-05-21 15:07:11
Nagyon sokat dolgoznak még a magánélet kárára is, viszont a munkavégzés során meglehetősen nagy autonómiával rendelkeznek a reklámszakemberek. Szonda Ipsos-Kreatív közös kutatás, harmadik rész.
#6
2009-05-20 09:51:55
A legtöbben legalább hat éve dolgoznak a szakmában, nagy a cserélődés, és 50 százalékuk tervezi, hogy munkahelyet, vagy akár szakmát is vált – ez derül ki a Szonda Ipsos és a Kreatív a reklámszakma szereplőiről készült átfogó kutatásának második részéből.
  #7
2009-05-19 09:54:39
Legtöbbjük budapesti, egyedülálló, gazdasági diplomája van és lényegesen többen rendelkeznek 3 évnél fiatalabb kocsival, mint az átlag – ez derül ki a Szonda Ipsos és a Kreatív a reklámszakma szereplőiről készült átfogó kutatásából.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés