hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerényi Szabolcs cikkei

  #1
2018-04-03 14:03:00

A Nissan új plakátkampánya 26 felületen mutatja be Budapesten a forgalmas csomópontok körül keletkezett szálló por mennyiségét, aminek levegőbe jutásáért jelentős részben a robbanómotoros autók felelősek. A valódi szálló por felhasználásával készült citylightok a környezetszennyezés problémájára, illetve arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy mindez milyen káros az emberi szervezetre.

  #2
2018-03-28 16:04:00

Életmódportált indított a Béres mozgásproblémával küzdő emberek és hozzátartozóik számára. A Neo Interactive-val dolgoztak együtt a tartalommarketinges megoldáson.

  #3
2018-02-06 14:52:00

A hr-szakma kihívásainak bemutatásának céljával fejlesztett játékot a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU). A HR tamagocsi néven futó játékban egy gamifikációba ültetett online hr-teszt is szerepel, amivel az egyetem célja, hogy segítse az emberi erőforrás szakma iránt érdeklődő diákokat a pályaválasztásban. Erről a METU közleménye számolt be. A kérdés már csak az, hogy te Hipszter Levivel, Magabiztos Évivel vagy Öltönyös Bencével játszanál szívesen?

  #4
2018-01-30 11:34:00

Kedves olvasónk, pontosan tudjuk, hogy legtöbben tisztában vagytok azzal, milyen jelentős változtatást eszközöltek a Facebook algoritmusában, ami a különféle tartalmakat elétek pakolja. Abban is biztosak vagyunk, hogy sokan tudjátok, miképpen lehet azt beállítani, hogy továbbra se maradjatok le híreinkről. Akik viszont nem tudják pontosan, hogyan kell ezt beállítani, azoknak most segítünk. Mindenkit arra biztatunk, hogy tegye meg ezt a néhány egyszerű lépést.

  #5
2018-01-19 12:17:00

Január 29-én indul a Sláger TV-n a Drága családom, az Emilio Família. A saját gyártású reality hétköznap esténként jelentkezik, és a zenész Emilio családjának mindennapjait mutatja be. A zenés reality állandó főszereplője lesz a Kossuth-díjas előadóművész, Bangó Margit is.

  #6
2018-01-11 15:28:00

A Secret Stories weboldal 2016. februárjában indult Benes Anita, és az általa alapított Daalarna esküvői ruhaszalon gondozásában. Mostantól az Adaptive Media értékesíti az oldalt és a magazint is.

  #7
2018-01-04 11:11:00

A Magyar Nemzet összesítette a közbeszerzési adatbázisban található összegzéseket és szerződéseket, ez alapján kiszámolták, hogy a Rogán Antal kabinetminiszter alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 46,7 milliárd forintot osztott szét a különböző állami intézmények kommunikációjára, nyomdai és pr-költségeire. Az eredeti, 2017-re vonatkozó keretközbeszerzés 25 milliárdra szólt, ezt már tavaly nyáron túllépte a kormány.

  #8
2017-12-13 10:32:00

Új kiadvánnyal lép a magazinpiacra a Keszthelyi Holding Zrt-hez tartozó Keszthelyi Média. A Biztosítárs Magazin negyedévente, ötezer példányszámban megjelenő kiadvány, amely a kiadó szándéka szerint a lakosságot és az üzleti szférát egyaránt célozza.

  #9
2017-10-02 10:14:00

Hosszú távú együttműködésre lépett a Cinema City a Borsodi Sörgyárral, ennek részeként a Stella Artois alkoholos és alkoholmentes változatban, illetve a Borsodi Friss márkák alkoholmentes termékei kaphatók az összes Cinema City mozibüfében egy éven keresztül. Az együttműködés, illetve az ehhez kapcsolódó mozis kampány a lánc reklámértékesítő cége, a New Age Advertising koordinálásával jött létre.

  #10
2017-05-11 14:43:00

Fotósként indult, majd reklámügynökséget alapított. Beleszeretett Ázsiába, mostanra irodát nyitottak Hongkongban és termékeket fejlesztenek kínai partnerekkel. A Friendly által kínált ügynökségi megoldásokat azóta saját márkáikon is tesztelik.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés