hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerényi Szabolcs cikkei

  #1
2018-01-19 12:17:00

Január 29-én indul a Sláger TV-n a Drága családom, az Emilio Família. A saját gyártású reality hétköznap esténként jelentkezik, és a zenész Emilio családjának mindennapjait mutatja be. A zenés reality állandó főszereplője lesz a Kossuth-díjas előadóművész, Bangó Margit is.

  #2
2018-01-11 15:28:00

A Secret Stories weboldal 2016. februárjában indult Benes Anita, és az általa alapított Daalarna esküvői ruhaszalon gondozásában. Mostantól az Adaptive Media értékesíti az oldalt és a magazint is.

  #3
2018-01-04 11:11:00

A Magyar Nemzet összesítette a közbeszerzési adatbázisban található összegzéseket és szerződéseket, ez alapján kiszámolták, hogy a Rogán Antal kabinetminiszter alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 46,7 milliárd forintot osztott szét a különböző állami intézmények kommunikációjára, nyomdai és pr-költségeire. Az eredeti, 2017-re vonatkozó keretközbeszerzés 25 milliárdra szólt, ezt már tavaly nyáron túllépte a kormány.

  #4
2017-12-13 10:32:00

Új kiadvánnyal lép a magazinpiacra a Keszthelyi Holding Zrt-hez tartozó Keszthelyi Média. A Biztosítárs Magazin negyedévente, ötezer példányszámban megjelenő kiadvány, amely a kiadó szándéka szerint a lakosságot és az üzleti szférát egyaránt célozza.

  #5
2017-10-02 10:14:00

Hosszú távú együttműködésre lépett a Cinema City a Borsodi Sörgyárral, ennek részeként a Stella Artois alkoholos és alkoholmentes változatban, illetve a Borsodi Friss márkák alkoholmentes termékei kaphatók az összes Cinema City mozibüfében egy éven keresztül. Az együttműködés, illetve az ehhez kapcsolódó mozis kampány a lánc reklámértékesítő cége, a New Age Advertising koordinálásával jött létre.

  #6
2017-05-11 14:43:00

Fotósként indult, majd reklámügynökséget alapított. Beleszeretett Ázsiába, mostanra irodát nyitottak Hongkongban és termékeket fejlesztenek kínai partnerekkel. A Friendly által kínált ügynökségi megoldásokat azóta saját márkáikon is tesztelik.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés