hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Altenberger Eszter cikkei

#1
2008-07-08 17:17:20
Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) egy tanulmányban annak járt utána, hogy a kiskorúak által kedvelt televíziós műsorokban hogyan jelennek meg a káros szenvedélyek. Mint kiderült, a vizsgált műsorok nyolcvan százalékában előfordult az alkoholfogyasztás, a dohányzás vagy a kábítószerezés, miközben a függőség veszélyeire alig hívják fel a figyelmet. Pedig a 13-17 év közötti fiatalok döntő többsége saját tévével rendelkezik, és átlagosan akár napi három órát is eltölt a készülék előtt.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés