hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lausek Esther cikkei

  #1
2010-11-15 14:05:00

Vatera Verával és Yukival fényképezkedtek, kaszinóztak és tomboláztak csütörtökön, a Vatera tizedik születésnapján a cég partnerei és ügynökségei. Volt koncert és fényfestés, de a szervezők hangsúlyt fektettek a mókázásra is.

#2
2010-09-23 12:56:00

Atl-kampánnyal, megújult weboldallal és az Ötkertben rendezett partival ünnepelte tizedik születésnapját a Pesti Portré Reklámműhely. A meghívott ügyfelek és partnerek lufit és brandelt pólót kaptak, és karikatúrát is rajzoltathattak magukról.

  #3
2010-08-06 15:49:00

A Saatchi újra az Erzsébet téri Gödörnél lendült akcióba. Gigantikus melltartó helyett most egy óriás analóg Facebook-falat állíttatott a T-Mobile számára. Videós beszámoló a helyszínről.

  #4
2010-08-03 17:00:00

Bár az áprilisi izlandi vulkánkitörés soha nem látott mértékű károkat okozott az európai légiközlekedésnek és turizmusiparnak, a helyzetből nem lett igazi kommunikációs válság. Sőt: az érintett szervezetek megtanulták belőle, hogyan kell gyorsabban és jobban reagálniuk. Izland pedig elkészítette minden idők egyik legjobb országimázskampányát. A júliusi Kreatív Magazin cikke.

  #5
2010-08-02 12:20:00

Mindegy, ki kopogtat be hozzá, ő végleg befejezte a reklámos pályafutását – jelentette ki múlt héten Alex Bogusky, a világ egyik legelismertebb és legtöbb díjat nyert szakembere. A Kreatív Online a tíz legjobb munkájával búcsúzik tőle.

  #6
2010-07-29 10:32:00

A Starbucks „nem hivatalos” rajongói oldala után újabb oldal törlődött a Facebookról. A februárban indult, tízezres rajongói létszámot elérő „Követnek a DM-ben a biztonsági őrök, de miért?” oldalt múlt pénteken a létrehozója inaktiválta, mégpedig azért, mert admin-jogait már júniusban törölte egy rejtélyes kéz. Az oldalt a Carnation munkatársa hozta létre.

#7
2010-07-20 12:09:00

Tizenhat reklámos és utómunkás férfi feszült egymásnak a Pig & Umbrella stúdió által meghirdetett első kommunikációs ping-pong kupán. A győztes trófea az Ombrella tulajdonosáé lett.

  #8
2010-07-08 11:38:43
Bizonyos magazintípusokat egyre nehezebb eladni ajándék, vagy termékminta nélkül, egyes kiadványoknál pedig úgy érzi az ember, mintha az ajándékhoz mellékesen járna valamilyen nyomtatott satjótermék is. A Kreatív Magazin cikke.
  #9
2010-07-05 15:02:30

Továbbra sem mernek sok kreativitást vinni reklámjaikba a gyógyszergyártók. Egy-egy merészebb próbálkozás után megint minden visszasüpped a megszokott szintre. Mi hozhat ebben változást?

  #10
2010-07-05 11:39:41

Szemet és fület gyönyörködtető rendezvénnyel vezette be közös mobilmárkáját a magyar piacra a Telenor és a Red Bull. A bejelentés napján tartott bulin mindenkinek tátva maradt a szája.

  #11
2010-06-28 11:00:37
Két, magyar szakemberek közreműködésével készült munka is oroszlánt nyert a hétvégén Cannes-ban. A továbbra is csúcskategóriának számító filmes mezőnyben a fődíjat a Wieden+Kennedy vitte el egy integrált Grand Prix-vel együtt.
  #12
2010-06-15 14:10:15

Egészben sült malaccal és premier előtti citromos Borsodival ünnepelte új irodáját, szlogenjét és dizájnját múlt héten a budapesti McCann Erickson. Volt UV-s pólójáték és az ügynökség munkatársa dj-zett.

  #13
2010-06-11 15:44:03

Ha a nyaraláskor sem tud elszakadni a marketingkommunikációtól, akkor ajánlunk néhány könyvet: a kríziskommunikációtól és rendezvényszervezésen át a pánikig és mecenatúráig. Könyvkritikák.

  #14
2010-06-01 15:01:21
Nemdohányzó boxringgé alakították az Arany Penge szervezők a Gödört idén, ahol egy szőke nehézbombázó és egy szőrös vadállat adta át a díjakat a meghatottságtól és alkoholtól átitatott nyerteseknek. Az ügynökségek dj-i hajnalig pakolták a lemezeket. Sok képpel.
  #15
2010-05-19 13:54:25
Hogyan lehetne jövedelmezőbbé tenni a médiapiacot? Mi köze ehhez a kérdéshez a kooperációnak és az átláthatóságnak? És jó-e, hogy a nagy országos csatornák viszik el a tévés hirdetési bevételek oroszlánrészét? – kérdések és viták az idei Media Hungary első napjáról.
  #16
2010-05-17 13:11:17

A nemzetközi hírnévkockázat-definíciók hibásak, a Braun és Partners reputációmérési módszere pedig elavult – többek között ezek az éles kritikák hangzottak el a Magyar PR Szövetség múlt heti, hírnévkockázatokkal és méréssel foglalkozó konferenciáján. Megtudhattuk azt is, hogyan lehetünk amerikai elnökök.

  #17
2010-05-14 11:03:54

Bár a Fővárosi Bíróság több mint egy éve jogerősen kimondta, hogy a csepeli szennyvíztisztító kommunikációs feladataira kiírt közbeszerzési eljárás jogsértő volt, és nemrég a Legfelsőbb Bíróság is helyben hagyta az ítéletet, a kiíró Fővárosi Önkormányzat még mindig nem bontotta fel a szerződést a győztessel. Valószínűleg már nem is fogja.

  #18
2010-05-07 15:48:23
Hat ember távozott az elmúlt fél évben a Grayling pr-ügynökségtől, és hét új munkatárs érkezett. Közülük ketten már korábban is dolgoztak a cégnél. A januárban nevet váltó, és új nemzetközi struktúrában működő cégnél a pozíciókban is történtek változások.
  #19
2010-05-07 14:50:01

Az utóbbi időben a költségtakarékosság jegyében a korábbinál jóval több projektalapú megbízás érkezett a jellemzően átalánydíjjal dolgozó hazai pr-ügynökségekhez. Akik megtehetik, visszautasítják az atl-helyettesítő megoldásokat, de vannak, akik ilyeneket is kénytelenek elvállalni.

  #20
2010-05-05 12:04:55
Hogyan lehet sikeres a közösségi térben, egy olyan márka, ami nem számít love brandnek? – erre a kérdésre is kereste a választ a Superbrands közösségi médiáról és marketingről szóló szemináriuma.
  #21
2010-04-30 13:31:50
Hozzászólni, értékelni, megosztani – ezekre kell rávenni az online videók nézőit, és kész is a mérhető siker. Claus Moseholm, a GoViral társalapítója a vírusvideók és a márkázott tartalmak terjesztési technikáiról beszélt a Nagy Kreatív Nap – Digital Festivalon.
  #22
2010-04-23 17:32:22
Kétségtelenül laza és önfeledt bulit hozott össze a Magyar Reklámszövetség a Reklámhét kellős közepén. A Szakszerda Esti Mókán három ügynökségi zenekar segített a mulatozóknak kiereszteni a gőzt. Főleg főiskolásoknak.
  #23
2010-04-07 14:27:33
Nyolcszámjegyű tartozása mellett még magazinlopási ügye is van a Simple & Smart Magyarországnak. A tegnapi cikk folytatása.
  #24
2010-04-07 13:59:31
Gyengék és nem igazán tudnak értéket felmutatni a közép-kelet-európai ügynökségek – véli Martin Alles, az Ogilvy új vezérigazgatója, aki párhuzamosan látja el a magyar és az ukrán iroda vezetését. Az alapokat akarja újjáépíteni.
  #25
2010-04-06 15:21:07
Nyolcszámjegyű tartozást és jó néhány haragost hátrahagyva távozik a hazai reklám- és médiapiacról a Simple & Smart Magyarország, amelynek felszámolását egyik hitelezője indította el még tavaly. A cég ellen közben peres eljárás is zajlik. Első rész.
  #26
2010-04-06 12:19:00
A vállalati felelősségvállalás mérhető, de a cégek egyelőre különböző mutatószámokat használnak, és még abban sincs egyetértés, hogy szükség van-e egyáltalán a mérésre. A Mérhető Fenntartható Fejlődés konferencia fő tanulságai.
  #27
2010-04-02 16:13:35
Óvszerek az asztalokon, alsóneműs sztármodellek és fürdőhabos sztriptíz a színpadon, no meg megszámlálhatatlan celeb a vendégek közt – a Life Media rendesen megadta a módját, hogy bemutassa a Him címen csütörtökön debütált új férfimagazinját.
  #28
2010-03-31 14:21:14
Juhtúrós rántott gombával, valamint taurin- és koffeinmentes whiskys energiaitallal melegítettek be a versenyzők az első Média Póker Kupára múlt héten a Lidoban. Rájuk is fért, a verseny hajnal fél háromig folyt.
  #29
2010-03-29 15:53:33
Pr-esek az újságírókat, újságírók a pr-eseket, újságírók az újságírókat és pr-esek a pr-eseket – mindenki mindenkit rendesen kiosztott a Médiatükör 2010 konferencián. Konstruktív javaslat alig volt.
  #30
2010-03-23 13:21:25
Nem ismerik a hazai médiát, és gőzük sincs, minek van hírértéke – ez tömören a hazai újságírók lesújtó véleménye a pr-esekről. Siralmasnak látják a médiamunkások saját szakmájuk színvonalát is. Az Uniomedia és a Nézőpont Intézet online felmérésének részletes eredményei.
  #31
2010-03-08 13:51:28
Harmadik születésnapját ünnepelte múlt pénteken a Club Escape-ben a Karmamedia. A welcome-drink stílusosan a Karma-Vit gyilkos barackpálinkája volt, Maszkura és Jutasi zenéltek, és bemutatkozott az új céglogó is.
  #32
2010-02-23 14:16:49

Dolly Roll, Kovács Kati és a musicalkirály Dolhai Attila voltak többek között a sztárvendégek az idei, hatodik Szóvivő bálon. Záporoztak a díjak, hordókból folyt a pálinka, a táncparkett izzott, nem hiányzott Schmuck Andor és Szilvásy Péter sem. Videó és képgaléria!

  #33
2010-02-09 11:14:36
Három szakember igazolt át más pr-ügynökségektől az utóbbi hónapokban a Hill & Knowltonhoz, egyik tanácsadójuk pedig távozott. Göllner András főtanácsadó szintén otthagyta az általa alapított irodát.
  #34
2010-02-04 11:43:42
Pető-Dickinson Andrea után új vezetője van az Ogilvy Groupnak. A vezérigazgatói posztra Martin Alles, az ukrajnai Ogilvy feje érkezett, aki társát is magával hozta: Will Rust a vezető kreatívigazgatói feladatokat látja el.
  #35
2010-02-01 15:37:58
Hófehér sajtótájékoztatóval, az eredeti fehér csomagoláshoz való visszatéréssel és vízzel teli kancsós kreatívokkal indult a héten az Unilever Dove márkájának idei első kampánya.
  #36
2010-02-01 14:12:30
Budapesti képviseletének megnyitásával, webes divíziójának elindításával és új ügyfelével is villogott a Ferling Pr péntek délután az Infoparkban. A rendezvény ugyanis a fények játékára épült.
  #37
2010-01-29 13:07:21
Röpke egy hónap után eladta tulajdonrészét a Ferenczi és Szénássy Aukciósházban Szénássy Alex, a Laboratory Ideas ügyvezetője. Nem volt elég ideje foglalkozni vele.
  #38
2010-01-25 16:23:38
Évindító partit tartott a koktélbárként is üzemelő recepciós pulttal felszerelt irodájában múlt héten a DDB. Volt tombola, toszkán borok és koktélok, dj hajnalig. Képgaléria!
#39
2010-01-13 16:57:13

Több mint 450 ezer forintot licitáltak össze a Menhely Alapítványnak a résztvevők a szerkesztőségekhez érkezett karácsonyi ajándékok hagyományos árverésén. A csúcstétel idén a Krecz Tibor nevével hímzett Vodafone-os fürdőköpeny volt. KÉPEK + VIDEÓ!

  #40
2010-01-06 16:05:55

Még a Vodafone közösségi médiás fiaskó előtt írtunk egy cikket, a jelentősebb hazai márkák aktivitásairól. Van-e, kell-e közösségi médiás jelenlét? Kik és mit csinálnak a Facebookon, Twitteren? Mit mondott erről Müller Tamás még a kirúgás előtt?

  #41
2009-12-21 10:41:34
Húszéves fennállását ünnepelte a múlt héten a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) a Stefánia palotában. A party előtt tartott közgyűlésen a szövetség ajándéktárgy és katonai tagozatot is felállított. KÉPEK!
  #42
2009-12-10 15:56:25
Vígjáték, óriásszendvicsek, kávé, süti az ügyfelektől, a Weber Shandwick munkatársai által kevert koktélok és sok-sok szóvicc – ezzel köszönte meg a pr-ügynökség partnereinek és barátainak a 2009-es évet szerda este az Új Színházban.
  #43
2009-12-08 16:48:29

Ügynökségek közül csak a Nexus, de médiamárkák közül is kevesebben kerültek be a magyarországi szupermárkákat bemutató idei Superbrands és Business Superbrands kiadványokba, mint tavaly. A gálára jóval kevesebb embert hívtak meg, de több díjat osztottak ki. Galériával.

  #44
2009-12-03 11:45:58
Sajtótájékoztatóval egybekötött launch partyval ünnepelték a szervezők és vendégeik az MTVNHD, azaz az első nagy felbontású zenecsatorna hazai bevezetését múlt héten a Black & White koktélbárban.
  #45
2009-12-01 11:41:47
Ferenczi és Szénássy Aukciósházként működik tovább november 23. óta a budapesti Falk Miksa utca egyik legnagyobb galériája. Ferenczi azt reméli, hogy a reklámszakember kapcsolataival és promóciókkal fellendíti az üzletet, Szénássy pedig bevallotta: elsősorban nem üzletből, szerelemből csinálja.
  #46
2009-11-26 09:47:30
A mérés és a sztenderdek nem fontosak, egyszerűen tenni kell a környezetért és a társadalomért. De nemcsak a vállalatoknak, hanem a márkáknak és a termékeknek is – tanulhatták meg a résztvevők a CSR Menedzsment konferencián a meghívott brit szakemberektől.
  #47
2009-11-13 15:53:00
Egy tévécsatorna, egy élelmiszerlánc, egy olajvállalat és egy autógyártó kommunikációs problémájára kellett a Kreatív Pr Nap Rapid Randiján megoldást találni az ügynökségeknek. Az Avantgarde és a Hill & Knowlton voltak a legjobbak.
  #48
2009-11-13 13:20:27
Hogyan viselkedjen a cég képviselője, amikor krízisszituációban kiáll a nyilvánosság elé, és hogyan őrizheti meg a hírnevét a válságban egy pénzügyi szolgáltató – többek között erről szólt a Kreatív Pr Nap délutánja.
  #49
2009-11-13 11:01:27
A 26 shortlistes munka között 11 díjat osztott ki az első hazai pr-verseny, a Prizma zsűrije csütörtök este, a Pr Napon. A Reformszövetség kampánya kapta Az Év Pr-megoldása díjat, az LWp pedig Az Év Pr-ügynöksége címet. Galériával!
  #50
2009-11-12 14:30:05
Folyamatosan kommunikálni és kockáztatni kell – ez volt az angolszász kríziskommunikációs szakemberek legfontosabb tanácsa a Pr Nap délelőtt elhangzott előadásain. A hazai szervezetek azonban nincsenek könnyű helyzetben: a magyarok pesszimistábbak mindenki másnál.
  #51
2009-11-12 10:01:50
A vezető személyisége, energiája, tudása és elkötelezettsége dönti el, hogyan működik az egyes hazai önkormányzatoknál a pr-munka – állították egyhangúan az előadók a Magyar PR Szövetség első ízben megrendezett Önkormányzati PR Fórumán.
  #52
2009-11-06 14:12:45
Követni kell a fogyasztókat, tehát nekünk is a webkettes világba kell menni – mondták egyhangúan az idei Golden Dove direktmarketing konferencia külföldi és magyar előadói, de hogy hogyan, abban már egy kicsit nagyobb volt a zavar.
#53
2009-11-04 16:09:17
32 nevezőtől 64 pályázat érkezett, ebből 26 alkotás jutott a döntőbe az első hazai pr-versenyen, a Prizma Kreatív Pr Díjon. A legtöbb shortlistes helyet az LWp és a Noguchi gyűjtötte be, díjátadó a jövő csütörtöki Kreatív Pr Napon.
#54
2009-10-22 18:49:14

Hogyan néz majd ki a kommunikáció világa tíz év múlva? Milyen folyamatok, mérföldkövek várhatóak ebben az időszakban a médiában, az ügynökségeknél és otthon? Belenéztünk a kristálygömbbe, és jósoltunk. A Kreatív magazin novemberi melléklete.

#55
2009-10-21 14:14:12
Két órás dunai hajótúrával, a Kék Duna keringő szakadatlan melódiájával, wellness pálinka kompozícióval és pókerversennyel ünnepelte 18. születésnapját a Hill & Knowlton magyarországi irodája.
  #56
2009-10-07 22:13:17
Arannyal térhet haza a Golden Drum első alkalommal megrendezett pr-versenyéről az egyetlen shortlistes hazai nevező, a Próbakő. Ezzel megvan az első magyar díj Portorozsban.
  #57
2009-10-02 13:41:27
A jó szponzor napi szinten beleszól a szponzorált életébe, felelősen viselkedik, és élményt nyújt a rajongóknak. Magyarország azonban még mindig a molinónál és a mezre varrt logónál tart – hangzott el csütörtökön, a Szponzorációs Asztaltársaság nemzetközi konferenciáján.
  #58
2009-09-30 14:20:00
Specializálódnak a szakterületek vagy integrálni kell minden marketingmegoldást? Felértékelődik a pr a válságban vagy együtt zuhan az összes kommunikációs területtel? – a Magyar PR Szövetség Promotion szakkiállításon szervezett pódiumbeszélgetésén nem tudtak dönteni.
  #59
2009-09-29 09:37:48
Igazi csajos, koktélos-tánczenés-tombolás bulit rendezett a második születésnapját ünneplő Femina.hu női portál múlt héten. A sztárvendég Pirner Alma sztriptíztáncos volt, a leghatékonyabb kampányért kiosztott díjat a Carnation lányai vitték haza.
  #60
2009-09-28 15:18:04
Konferenciával, norvég koronahercegi párral, szabadtéri népi játékokkal és koncertekkel, valamint élő blogközvetítéssel avatták fel múlt héten az új Pannon házat. A nagy felhajtásban csak magát az épületet nem mutatták be.
  #61
2009-09-28 14:22:08
Elhagyta a Hill & Knowltont Hutera Erzsébet ügyvezető igazgató, akit öt éve neveztek ki a magyar iroda élére. A pr-ügynökséget szeptembertől egyedül Lakatos Zsófia irányítja, aki az elmúlt egy évben szintén ügyvezetői pozíciót töltött be.
  #62
2009-09-28 11:43:13
Az egri Reklámkonferenciával egy időben zajlott múlt héten a Promotion marketingkommunikációs szakkiállítás a Hungexpon, amelyen a szakma a résztvevők szerint nagyon halványan képviselte magát. Videó.
  #63
2009-09-14 13:29:53
A japánok még mindig a mobilkódért vannak oda, a spanyolok a telefonon is közösségi média fanatikusak, a tinédzserek unalomból mobiloznak, az alkalmazások hetven százalékát pedig férfiak töltik le. Néhány érdekesség a berlini Mobile Marketing Forumon ismertetett kutatásokból.
  #64
2009-09-11 12:37:25
Elég a 2015-ös becslésekből és a mobilmarketing fényes kilátásaiból, miközben a jelen siralmas, nincs büdzsé, se üzleti modell, és a márkákkal sem foglalkozik senki – mondta az MMF-en az Ogilvy német vezetője.
  #65
2009-09-10 09:38:01
Az idei sláger az iPhone-alkalmazás, de továbbra is az sms a leghatékonyabb mobilmarketing eszköz. Tudósítás a Mobile Marketing Forum első napjáról Berlinből.
  #66
2009-09-09 16:51:22

Hol tart most a pr reklámmal régóta vívott presztízsharca? Mit jelenthet a pr-szakmának, hogy a kreatívversenyeken is szerepet kapnak?

  #67
2009-09-07 16:14:30
Több mint tíz év után megszüntette a Találkozások című magazinját a T-Mobile. A platinakártyásoknak kiküldött havilap utolsó száma májusban jelent meg, pedig tendert is kiírtak a kiadására.
  #68
2009-09-02 13:33:56
Akár egy évre is börtönbe kerülhetnek augusztus 10-től azok, akik haszonszerzési célból, például direkt marketinghez, jogtalanul kezelnek személyes adatokat. A büntetések szigorúbbak lettek, az eljárások száma pedig jelentősen nőhet, pedig ezután is csak az tilos, ami eddig.
  #69
2009-08-31 13:36:21
Év végéig egyesül az Omnicom csoport két pr-ügynöksége, az amerikai Ketchum és a németországi központú Pleon. A fúzióval az egyik legnagyobb globális pr-ügynökség jön létre, amelyet Magyarországon a Pleon hálózatába tartozó Live PR fog képviselni.
  #70
2009-08-29 12:52:13

A válságról szól a 10. ARC plakátkiállítás. Nem csak a pályázat fő témája járja a témát körül, de a szervezőknek is farkasszemet kellett nézni a szponzori támogatások radikális visszaesésével. Azért születtek jó munkák is, nézze meg őket!

  #71
2009-08-24 16:52:09
Ne csak jó ízű, de szép is legyen a sör, az MP3-lejátszó ne csak jól szóljon, de legyen jó megfogni is, és a tusfürdő is mutasson jól a fürdőben – többek közt ezek a következetések vonhatók le abból a hazai kutatásból, amely az érzékek és a márkaerősség összefüggését vizsgálta.
  #72
2009-07-31 16:11:02
Online kommunikációs műhellyé alakult a két és fél éve indított szakmai blog, a Karmamedia. Az új cég első ügyfelei között egy szórakoztató komplexum, egy kulturális intézmény, egy telekommunikációs vállalat és egy szakmai lap található.
  #73
2009-07-30 17:09:44
Ingyen sminkelésben, bioköles-kóstolásban, Norbi Update péksütikben, félsztriptízben és természetesen egy jó kis csajos szerelmes filmben volt részük azoknak a nőknek, akik tegnap ellátogattak a Palace Media Ladies’ Night rendezvényére. Fotók!
  #74
2009-07-30 15:10:50
„Egy pr-ügynökségnél többet ér egy jó online-os tudás, mint egy online ügynökségnél egy jó pr-es tudás” – véli Sándor Szabolcs, a blogból céggé fejlődött Karmamedia egyik ügyvezetője, aki nyár óta Brüsszelben uniós kommunikációval foglalkozik. A Kreatív magazin külföldi munkája kapcsán készített interjút vele.
  #75
2009-07-14 19:56:00
A tavalyinál és a Volt Fesztiválnál is kevésbé strapálták magukat a cégek az idei Balaton Soundon a szórakoztató, játékos márkamegjelenésekkel. A szponzorok inkább színpadtechnikára költöttek. Videós összefoglaló a Kreatív tudósítóitól.
  #76
2009-07-14 18:51:51
Az értékes közönségű, de kis területű Balaton Soundon jut a legjöbb márka egy négyzetméterre a magyar fesztiválok között, ám a főszervező szerint az ottani megjelenések színvonalban is kiemelkednek. Videóinterjú Gerendai Károllyal.
  #77
2009-07-07 16:25:20
Követhetetlen jogszabályok, átláthatatlan döntéshozói körök - két akadály a lobbitevékenységet is végző public affairs ügynökségek előtt. A politikai és gazdasági zavarosban megnőhet a tanácsadók szerepének jelentősége, miközben a korrupció is egyre nagyobb veszélyt jelent a szakmának.
  #78
2009-07-07 15:45:10
Hering néven alapított ügynökséget az Ogilvyből tavaly távozott Spielmann Gábor. Érdekes, hogy korábbi munkahelye, a Sylva néhány vezetője meg Blue Hering néven jegyzett be egy céget.
  #79
2009-06-30 08:30:50
A legjobb társadalmi célú tévéreklám lett az ACG Állásinterjú című filmje a 10. Golden Hammer Reklámfesztiválon, amelyet június közepén tartottak a Riga melletti tengerparti nyaralóvárosban, Jurmalában. A Carnation digitális média kategóriában ezüstöt nyert.
  #80
2009-06-29 15:50:17
Összeszedtük a vasárnap végetért 56. Cannes Lions Reklámfesztivál legtöbbet díjazott tíz kampányát. A lista szerint az integrált kampányokban Európa egyértelműen vezető, de a top 10-ben szerepel Ausztrália, az USA és Dél-Afrika is.
  #81
2009-06-29 11:08:29
A BBDO ismétlése várható volt, a DDB Sao Paulo pedig a tavalyi győztes földijeit beelőzve lett az Év ügynöksége az 56. Cannes Lions fesztiválon. Mindezek előtt persze kiosztották a csúcskategória díjait is.
#82
2009-06-25 15:50:54
Kiosztották a filmes kategória shortlistjét a Cannes Lions reklámfesztiválon, de az ACG Állásinterjú című munkája nem került a listába. Ezzel a magyar nevezők számára véget is ért a fesztivál.
  #83
2009-06-25 14:20:26
„Minden digitális lesz. Nem lesz többé papírújság, magazinok, tévécsatornák, nem lesz kizárólag offline személyes és közösségi kommunikáció sem. Csak online tartalom” – prognosztizálta Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója a trendeket a Cannes Lions reklámfesztiválon.
  #84
2009-06-23 12:02:42
A turistacsalogató ötletek taroltak az idei Cannes Lions reklámfesztivál első díjátadóján, ahol a világ legjobb promóciós, direktmarketing és pr-kampányainak osztották ki az oroszlánszobrokat. A világ legjobb munkahelye kampány két kategóriában is elvitte a Grand Prix-t.
  #85
2009-06-22 15:31:18
Hét kategóriában is kihirdették már a shortlistre került munkákat az idei Cannes Lions reklámfesztiválon, a magyar nevezők közül azonban egyelőre senkinek nem sikerült bejutnia a legjobbak közé. A 34-ből már csak nyolcan vannak versenyben.
  #86
2009-06-22 11:13:00
A reklámpiac általános mélyrepülése miatt mintegy negyven százalékkal visszaesett a regisztrált résztvevők száma az idei Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon, és közel negyedével csökkent a nevezéseké. A magyarok 34 munkáért izgulhatnak, a DDB jócskán nevezett, és Spielmann Gábor is indult.
  #87
2009-06-17 09:29:15
Húsz aranyból tizenhármat a németek vittek el az európai ADC idei reklám- és dizájnversenyén. A Grand Prix-t is egy német kreatívügynökség nyerte, Magyarországról a Leo Burnett szószörnyei ezüstöt kaptak, készítője pedig alig maradt le a Young Creative díjról.
  #88
2009-06-16 11:59:44
Szaporodnak a hirdetésszervező újságírók és médiafoglaló pr-esek. Etikátlan, törvénytelen, mégis létezik. Beépülő újságírónk saját bőrén tapasztalta, hogy újságírók és pr-esek hogyan bokszolnak egymással a pénzen egy-egy megjelenés érdekében.
#89
2009-06-10 12:48:29
A kutatás mindenhatóságában hisz a Hill & Knowlton a kollégái által Dr. Diagrammnak hívott régiós vezetője. Stuart Smith szerint a válság a marketingköltések hatékonyabb átcsoportosítása révén átrendeződést hoz a pr-szakmában is.
  #90
2009-06-09 16:01:45
A 13. legjobb munkahely a közép-kelet európai régió nagyvállalatai között a Mediaedge:cia – derült ki a Hewitt Associates kedden nyilvánosságra hozott felméréséből. A kkv-szektor listáján is csak egyetlen kommunikációs cég kapott helyet: a lengyel Starcom.
#91
2009-06-04 16:33:42
Nem csak a reklámok segíthetnek a környezettudatosság terjesztésében, de a fenntarthatóság szempontja is segítheti a kreativitást – derült ki a Kreatív Zöldmarketing Konferenciáján, ahol külföldi és magyar szakemberek beszéltek arról, kikre hat a zöld marketing, és hogyan érdemes alkalmazni.
  #92
2009-06-03 12:53:41
A magyar Jack Bauerekkel dolgozott a Nemzetbiztonsági Hivatalban a matematika-amerikanisztika végzettségű Lövenberg Balázs, aki nemrég igazolt át a Weber Shandwicktől az Avantgarde Group fogyasztói kommunikációval foglalkozó cégéhez.
  #93
2009-05-13 15:13:12
Bár az utóbbi években egyre többen hagyják el a nagy nemzetközi reklámügynökségeket, a szabadúszást mégis inkább csak átmenetileg, sokszor csupán kényszerből választják a hazai kreatívszakemberek.
  #94
2009-04-29 16:22:28
Az erotika és a közösségi oldalak körül forognak a DigitalFestival eddigi előadásai – jelentették a Kreatív tudósítói. Nógrád megyében nagyon megy a pornó, a szexoldalak segítenek elterjeszteni az online fizetést, válságban az interneten is promóciók kellenek. Élő tudósítás.
  #95
2009-04-29 14:23:35
Bár a gazdasági válság csak súlyosbítja az amúgy is gondokkal küszködő hazai sportszponzoráció helyzetét, a szakemberek szerint piactisztulást is hozhat, és erősítheti a profi sportmarketing-ügynökségek szerepét – derült ki egy műhelybeszélgetésen.
  #96
2009-04-27 16:49:59
Idén télen az E.ON-nak és a Budapest Airportnak is elő kellett vennie a fiókból a válságkommunikációs kézikönyvet. A vállalatok képviselői szerint a krízisszituáció mindkét esetben rendkívüli volt.
  #97
2009-04-06 16:51:23
Tizenévesen csukott szemmel rakott össze egy géppisztolyt az iráni származású Amir Kassaei, a DDB Berlin vezető kreatívigazgatója, aki úgy gondolja, a jó termék már önmagában is elégséges kommunikáció, egy márkának pedig nem fogyasztók, hanem rajongók kellenek.
  #98
2009-04-02 17:56:21
Amerikai pr-továbbképzési programot kell átültetnie az európai gyakorlatba R. Nagy Andrásnak, akit januárban a Worldcom PR Group EMEA igazgatótanácsi tagjának neveztek ki. A Próbakő Kommunikáció alapítója és ügyvezetője imádja tanítani a szakmát, és idegesítik a csatornák unalomig ismételt műsorajánlói.  
  #99
2009-03-12 16:06:52
A gazdasági krízis miatt átmenetileg háttérbe szorul a cégeknél a CSR, a válság után azonban fontosabb lesz, mint valaha – derült ki többek között ez is a Kreatív kétnapos márkamenedzsment és CSR tréningjén.
  #100
2009-03-06 14:23:14
Az év elején még meglepően optimista volt, ma már inkább csak reménykedik Laczkó Endre vezérigazgató abban, hogy a Juventus Rádió nem sínyli meg a válságot. Az online fejlesztések tovább halasztódnak, az országos frekvenciát pedig csak reális áron hajlandóak megpályázni.
  #101
2009-03-05 09:55:06
Miközben a legtöbben úgy gondolják, a reklámbüdzsék lefaragása a sajtó mellett a rádiókat veszélyezteti a leginkább, a Rádió 1 ügyvezető igazgatója szerint a gazdasági válság a rádiós piacnak jót tehet.
  #102
2009-03-04 09:54:08
Az új reklámtörvény már szinte semmit sem enged a dohánycégeknek. A BAT az utolsó hétvégén körbejárta a boltokat, a Kreatív pedig kamerával követte az önellenőrző dohánycéget. Videó és részletes törvénymagyarázat. Ez volt, ez lesz.
  #103
2009-02-27 15:54:07
Dobpergéssel, lüktető ritmusú táncokkal és fülsiketítő robajú tűzijátékkal igyekeztek ütőssé tenni a szervezők a Ringier Népszabadság Awards idei díjátadóját. A Laboratory kettő, a McCann és a Forward Digital Works egy-egy díjat vihetett haza.
  #104
2009-02-26 09:50:53

Bár a kiskereskedelmi forgalom már 2006 óta hanyatlik, a magyar fogyasztók csak tavaly év végén pánikoltak be. Gyümölcsléről szörpre, ásványvízről csapvízre váltottunk, de az alkoholról, a chipsről, és a macsakeledelről nem mondunk le – állapította meg a Gfk legfrissebb kutatása.

  #105
2009-02-25 10:49:10

Már a pénzügyi válság előtt, az árak emelkedésének következményeként csökkentek a kiskereskedelmi élelmiszer eladások mennyiségi mutatói – és nemcsak Magyarországon, hanem közel egy tucat európai országban. Mi magyarok azonban érzékenyebben reagálunk a változásokra – derül ki a Nielsen legfrissebb elemzéséből.

  #106
2009-02-23 15:12:23
Túlmisztifikált az ATL és az onlineban gyorsabb a tempó - állítja Havasi Zoltán, aki 16 évnyi offline tapasztalat után a Kirowski stratégia tervezője lett. Miért váltott? Mi a jelenlegi munkája? Ért-e az alaplapcseréhez?
#107
2009-02-19 15:59:20
A Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencia szerda délutáni programjain Kaszás György elemzett, Heal Edina és Guttengéber Csaba elárulta, hogy nem egymással kezdik a napot, Gosztonyi Csaba pedig performerkedett Halász Gyulával.
  #108
2009-02-12 09:08:17
Az idei év a hatékonyabb módszerek alkalmazásáról fog szólni, véli Szabó Andrea, a Budapest Bank marketingigazgatója, aki szerint a válsággal kapcsolatos kommunikáció szempontjából Emese nagyon szerencsés választás volt.
  #109
2009-02-10 11:01:23
A Story olvasótábora Sebestyén Balázst és Ördög Nórát, a szakmai zsűri pedig Veiszer Alindát tartotta a tavalyi év legjobb műsorvezetőjének. A szombaton megrendezett jubileumi Story Ötcsillag Gálán díjazták a Megasztárt és a Celeb vagyok, ments ki innen!-t is. Képgaléria!
  #110
2009-02-04 11:48:13
Felemás módon sült el a T-Home és a T-Mobile hógolyózási világrekord döntési kísérlettel egybekötött családi napja. A Városligeti Műjégpályán tartott szombati rendezvényre több mint tízezren voltak kíváncsiak, de az emberek fele a kapun kívül rekedt. A rekord így mégsem dőlt meg.
  #111
2009-02-03 10:30:41
Miközben a vezetők szerint az eddig reklámra költött összegek egyre inkább átvándorolnak a pr-hez, Angliában a pr-ügynökségek számos szektorban, sorra bocsátják el az alkalmazottakat. Van azonban, aki inkább új, válságspecifikus üzletágat indít.
  #112
2009-01-23 13:19:46
Válságban az autóipar, csökken a médiabüdzsé. Mi lesz az autós ügyfelekre épülő reklámcégekkel? Íme a hat, az Euro RSCG, a Kastner & Partners, az Ogilvy & Mather, a Publicis és a Sylva túlélési stratégiája.
  #113
2009-01-20 11:09:57
Hároméves vezérigazgatósága alatt kétszeresére nőtt az ügynökség, ugyanakkor elkoptatott több kreatívigazgatót is. Pető-Dickinson Andreát, az Ogilvy&Mather ügyvezetőjét a kamureklámokról, a kreatívvezetők elfogyasztásáról, az üzleti vacsorákról és a magánéletéről kérdeztük.
  #114
2009-01-05 15:55:03
Miközben még mindig sokan attól tartanak, hogy az internet megöli a könyvet, egyre több blog kerül nyomtatásba. A szakértők szerint a blogkönyvek sikerének titka a közösség, és annak felismerése, hogy a blogoszféra kiváló marketingeszköze a könyvnek. Ennek ellenére ezek a kiadványok nem igazán jutnak fel az eladási listák élére.
  #115
2008-12-05 15:23:47
Közel száz díjat vihetett haza az idei Year of the Brands gála mintegy hatszáz részvevője. A VIP-vendégeknek pálinka is jutott, a mezei asztaltársaságoknak csak tájbor. Beszámoló képgalériával és lista.
#116
2008-12-05 10:04:59
281 nevező között 47 díjat osztottak ki az idei Év Honlapja pályázaton. A Kirowski munkái vitték el az év kreatív online megoldása kategória és az elektronikus hírlevél kategória díját, az online médiumok között a még mindig béta verzióban futó Népszabadság Online lett a legjobb.
  #117
2008-12-02 10:52:30
Megszaporodtak a banki arculatváltások, folyamatosan futnak a termék- és az imidzskampányok, a tévészpotok beszédtémává váltak, a karakterek önálló életre keltek. Minderre a reklámköltések legnagyobb piaci szeletét fordítja a pénzügyi szektor.
  #118
2008-11-26 15:59:26
Évek óta csökken az ügynökségi alkalmazottak fizetése, de a vezető pozíciókban még mindig jól lehet keresni – derül ki a Hewitt idei iparági jövedelem- felméréséből, amelyet a kutatócég a MAKSZ megbízásából készített. Ki keres 50 milliót évente? Hol dolgozhat a 7,5 milliót kereső futár? Bértendenciák és sok adat az ügynökségi fizetésekről.
#119
2008-11-20 09:43:57

Pressernek tetszik az ernyőmárka, de utálja a nosztalgia kifejezést, az ötven felettieknek nem biztos, hogy fáj valamijük, a főiskolások pedig tesznek a celebekre, de imádják a szokatlan reklámmegjelenéseket - többek között ezek derültek ki a Kreatívot is kiadó Professional Publishing (PPH) In-Store konferenciáján, aminek témája a célcsoportok újrafelosztása volt. A nap az Arany Lollipop kreatívverseny díjátadójával zárult.

#120
2008-11-18 09:36:57
Felemás eredményekkel zárult a Rubophen Versíró Verseny, amely a láz- és fájdalomcsillapító forgalmazója, a Zentiva újszerű, a piac többi szereplőjétől eltérő kommunikációs stratégiájának központi eleme volt. A közösségépítés a vártnál jobban sikerült, de a siker a gyógyszer értékesítési számaiban nem köszön vissza.
#121
2008-11-17 11:34:20
A Graphifest keretében idén is kiosztotta a legjobb hazai tervezőgrafikusoknak járó Aranyrajzszög-díjakat a Magyar Grafikai Stúdiók Egyesülete. Az utóbbi évek kiemelkedő tevékenységéért járó elismerést Tóth Gergely, a Mátai és Végh Kreatív Műhely art directora kapta a MüPa és a Reneszánsz Év arculatáért.
#122
2008-11-13 08:23:29
Annak ellenére, hogy anyagi okokra hivatkozva sokan visszamondták a részvételt, így is csaknem 15 ezer résztvevő jelent meg a világ legnagyobb direktmarketing rendezvényén, a Las Vegas-i DMA08-on. A konferencián kiosztott, a legjobb dm-kampányokért járó ECHO-díjért magyarok is versengtek.
#123
2008-10-30 12:41:09
Nem igazán hat az internet térnyerése a felnőtt tartalmakat sugárzó kábelcsatornák magyarországi piacára – vélik az adók és a kábelszolgáltatók képviselői. Ennek ellenére a szereplők a digitális csomagok és az IPTV segítségével is igyekeznek felvenni a technológiai versenyt, kérdés csupán, hogy ez megéri-e.
#124
2008-10-04 12:00:00
Átrendeződést hozott a reklámszakmára vonatkozó hazai törvényi szabályozásban az unió tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatról szóló irányelvének átültetése. A szakértők szerint azonban a paragrafusok költözködésén túl érdemi változás nem történt, vagyis marad a főszabály: majd a gyakorlat eldönti, mit szabad és mit nem.
#125
2008-10-03 12:58:29

Dévényi Tibi bácsi adta a talpalávalót a Blikk megújulását ünneplő partin. A dínom-dánomot a „Magasan a legjobb” szlogenhez illően a Citadellán rendezték meg, ügyfelekkel, szakmabeliekkel és persze celebekkel.

#126
2008-10-03 11:33:41
Balaton, testfestett lányok, versenytáncosok, élő kabaré-felvétel, erotikus show és születésnapi torták – többek között ezekkel kényeztette az elmúlt két napban résztvevőit a Tihanyban megrendezett 6. Kábelkonferencia és Kiállítás. A kedélyek csillapítása nem is ártott: a digitális átállás menete nagyon bosszantja a hazai kábelszolgáltatókat.
#127
2008-10-01 10:35:43
Az idei nyári fesztiválszezon kevés érdekes, és még kevesebb kiváló márkamegjelenést hozott. Sokan a tavalyi fogást próbálták updatelni és voltak, akiket egyáltalán nem izgatott, hogy márkájuk legalább értelmesen jelenjen meg. A legötletesebb megoldások mögül pedig hiányzott a pénz.
#128
2008-09-26 18:26:36
Két nappal az ausztriai választások előtt ért véget a bécsi médiavásár. A szokásos szakmai kérdések, technológiai trendek és a vásár fő témájának szánt "határtalan kommunikáció" mellett a politika is kiemelt szerepet kapott. Szóba került Magyarország is - többnyire negatív kontextusban. A Kreatív a helyszínen járt.
#129
2008-09-23 16:45:22
Ha a törvényi szabályozás nem lenne ilyen szigorú, a nyugati országokhoz hasonlóan a hazai reklámpiacnak is egyik legvirágzóbb ága lehetne a direktmarketing – nagyjából ez volt a konklúziója tegnap annak az előadásnak, amelyet a Reklámhét keretében tartott Csánk László, a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) főtitkára a Budapesti Műszaki Egyetemen.
#130
2008-09-05 12:19:56
Csokoládé szökőkúttal, sushi bárral és tűzzsonglőrökkel ünnepelte tegnap tizedik születésnapját az OMD. Tudósítás a Kiscelli múzeumból – képgalériával.
#131
2008-09-01 15:16:52
Bár a reklámszakma szereplői azt remélték, hogy a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatról szóló uniós irányelv átvételével együtt egy szervezethez kerülhetnek az eddig szétosztott hatáskörök, a ma életbe lépő törvény még tovább cizellálta a munkamegosztást.
#132
2008-08-11 16:41:55
A Sziget fesztiválhoz kapcsolódó, kampányt indított július végén az Est Média. A hazánkban elsőként alkalmazott mobilkommunikációs eszközre épülő játékot és programinformációs szolgáltatást a Magyar Telekom (MT) kezdeményezésére az M-Factory fejlesztette, a kampányt a Dynamo kezeli.
#133
2008-07-28 14:37:00
A Philip Morris két márkájával, a Marlboroval és a Multifilterrel mára gyakorlatilag az egész hazai könnyűzenei fesztiválpiac egyedüli dohánybeszállítójává és támogatójává vált. Az egyre szigorúbb reklámtörvény miatt azonban megpróbálnak úgy csinálni, mintha ott sem lennének. Helyszíni szemle, interjúk, háttérbeszélgetések, értékelés.
#134
2008-07-24 15:16:44
Google Affiliate Network néven új hirdetési partnerprogramot indított a Google június 30-tól. A szolgáltatás egyelőre csak az amerikai felhasználók számára érhető el, és gyakorlatilag nem más, mint a márciusban bekebelezett DoubleClick PerformicsAffiliate Network-jének átnevezése. Utánanéztünk, mire jó.
#135
2008-07-11 12:52:24
Néhány nap múlva kezdetét veszi a Vodafone Mobilmarketing Programjának első kampánya, amelyben a Nivea sport témájú tartalmakkal népszerűsíti férfiaknak szóló termékeit. A Magyarországon úttörőnek számító programba már bekapcsolódott a Coca-Cola, az OTP és a Citroën is. A Kreatív Online úgy tudja, hogy a T-Mobile és a Pannon egyelőre nem rukkol elő hasonló megoldással.
#136
2008-07-10 15:38:10
Hiába emelkedik a sör ára, egyre többet iszunk – főleg a meleg nyári hónapokban. Ezt, és a sörfogyasztással összekapcsolódó szórakozási formákat, azaz az egyre szaporodó nyári zenei fesztiválokat használják ki a különböző sörgyárak márkáik népszerűsítésére, célcsoportjuk tömeges elérésére. A Kreatív Online körülnézett a magyar és a külföldi fesztiválok sörös támogatói között is.
#137
2008-06-27 13:01:48
Kihirdette a zsűri a második magyar Kodak diákreklámfilm-pályázat győzteseit. A hét elkészült szpotból idén három jutott tovább az októberi Golden Drum reklámfesztiválra, ahol a filmek nemzetközi mezőnyben versenyeznek majd a közönség kegyeiért.
#138
2008-06-25 14:44:56
Harmadszor nevezték át idén a 19 éve futó Balaton-felvidéki fesztivált, a „Völgyet”. Márciusban kiderült, nem Művészetek Völgye, hanem Bűvészetek Völgye lesz, most pedig már Kapolcsi Bűvészeti Napoknak hívják a rendezvénysorozatot. Az esemény költségvetését 60 millióra becsülik, de hogy ez honnan folyik majd be, egyelőre nem tudják a szervezők.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés