hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Matkó Zsófia cikkei

  #1
2007-12-20 14:31:21
December 20-án mutatják be a magyar animációs kultfilm, a Macskafogó második részét. A produkciót kiterjedt kampány támogatja, a bemutatószponzor, a Vodafone pedig exkluzív szolgáltatásokkal és honlappal jelentkezett a premier alkalmából – tudta meg a Kreatív Online.
  #2
2007-10-29 15:47:30
„Az unalmas tucatmunkának vége” - fogalmazott John Hegarty, a Bartle Bogle Hegarty (BBH) reklámügynökség alapító nemzetközi kreatívigazgatója a Kreatív novemberben induló interjúsorozatában, amelyben a reklámszakma jövőjéről nyilatkoznak a szakma legnagyobb sztárjai. John Hegarty azt mondta, ha a jövőben nem teszik izgalmasabbá a marketingkommunikációt, akkor el fog halni.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés