hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Simon Andrea cikkei

  #1
2017-06-28 12:49:00

Horvát János veterán televíziós, utóbb volt kubai nagykövet és a Sport TV elnöke annak hőskorában. 2012-ben már készítettünk vele címlapinterjút, most mégis ezer meg egy új tanulsága van annak, hogy felidéztünk vele egy letűnt rendszert, és megpróbáltunk fogást találni egy újon. Az interjú a Kreatív júniusi lapszámában jelent meg.

#2
2011-08-11 15:20:00

Budapest kevés sikertörténete közül a Hajtás Pajtásé az egyik: a város talán legismertebb márkája, amely kétfős garázscégként indult 18 éve, és ma már cégek ezreit szolgálja ki. A biciklis futárszolgálat alapító-tulajdonosa, Tóth „Spenót” Zoltán szerint a futárcéget a média építette fel, a hirdetést azonban pénzkidobásnak tartja ma is. A cég külföldön is terjeszkedik, és az adózási morál javulásáért küzd, de Spenót közben megmaradt lokális rock’n’roll-sztárnak is.

  #3
2007-02-10 12:00:00
Heal Edinát egy nemzetközi üzleti csúcsiskola elvégzése és majdnem egy évtizednyi zeneipari pörgés után londoni gyerekcipő-tervezői magánvállalkozásából hívták haza 2005-ben a Sláger Rádió vezérigazgató-helyettesének. Tavaly év vége óta már ő a csatorna első számú vezetője.
  #4
2006-10-09 00:00:00
Vidák László nem a megszokott úton érkezett az üzleti világba. A „terepen” nőtt fel, kiskereskedőből és partiszervezőből lett márkatulajdonos, egy majdnem eltűnt hazai brand feltámasztója. Ma az általa tervezetett cipőket és ruhákat már Európa több nagyvárosában is keresik, szintén márkázott étterme pedig a pesti belváros egyik legfelkapottabb helye.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés