hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szabó M. István cikkei

#1
2018-07-03 14:56:00

BMW i8, Mercedes GLE, Lexus LS500, Audi A8, vagy bármelyik Porsche-modell – a legtöbb magyar számára elérhetetlen távolságban vannak. Mégis mindegyiket ismerjük, hisz a szuperprémium modellek reklámját az arcunkba tolják magazinokban, online felületeken és óriásplakátokon is. Valójában kinek szólnak, és milyen célt szolgálnak ezek a reklámok? Ennek néztünk utána a júniusi Kreatívban megjelent cikkben, amelyhez most kis kedvcsinálót adunk.

  #2
2018-05-07 11:32:00

Hogyan uralta a magyar piacot a Pepsi a Kádár-korszak óta egy jól sikerült franchise-szerződéssel, és mikor vette át tőle a piacvezető státuszt a Coca-Cola? Részlet a Kreatív áprilisi printszámából.

#3
2017-12-27 07:48:00

A keserű kávé helyett a savanykás vált a Budapest márka összetevőjévé azzal együtt is, hogy kifejezetten specialty coffe turizmus nem mérhető a magyar fővárosban. Az ide látogatók azonban – ha már itt vannak – megtöltik az újhullámos tereket, és a tapasztalataikról előszeretettel mesélnek a neten és odahaza.

  #4
2010-07-09 12:04:32
Miközben a dél-afrikai foci vb ideje alatt minden csatornából ömlött az online fogadóirodák hirdetésdömpingje, hangosan senki nem mondta ki: a reklámozott tevékenység Magyarországon illegális. A Kreatív Magazin cikke.
  #5
2009-10-14 12:35:34
Nehéz figura hírében áll Kovács Gábor, a Filmpartners producere, de azt a konkurensei is elismerik, hogy nála hatékonyabban reklám- és játékfilmet sem tud készíteni senki. Mit kezd a zsugorodó büdzsékkel, és minek tudja be a magyar reklámok színvonalát a szakember, aki a reklámtermés ötödében érintett? A Kreatív címlapinterjúja.
  #6
2008-02-04 12:00:00
Látszólag mindig éppen azt teszi, amihez a legjobban ért, de mindig mást. Holokausztkutató éppúgy volt már, mint a palackozható fröccs piacra vezetésének – végül sikertelen – élharcosa, és Medgyessy Péter, majd Gyurcsány Ferenc kommunikációs főtanácsadója. Mostanában leginkább csr-tanácsadóként tevékenykedik, és van brandstratégiai tanácsadócége is.
  #7
2007-11-04 12:00:00
Két nagyjátékfilmet rendezett, amelyek összesen majdnem egymillió embert vonzottak a mozikba. Emellett évek óta az egyik legkeresettebb hazai reklámfilmkészítő, írt és rendezett már tévés szappanoperát is, és egy halálosan komoly dokumentumfilm is viseli a keze nyomát. Azt mondják, azért ilyen profi, mert Amerikában tanult. Szerinte nem csak ezért.
  #8
2007-09-04 12:00:00
Szabó Gál András – ismertebb nevén Villám Géza – médiafelbukkanásai a külső szemlélő számára a kezdetek óta eseményszámba mennek. Telefonon felpiszkált hírességek, alaposan kiosztott, önjelölt feltalálók és „a fapados Párizs-Dakar” jelzik útját. Újabban útifilmeket forgat a Travel Channelnek, miközben épp egy kaszinócéget vásárol fel Horvátországban, miután eladta az általa alapított online ügynökségét, és egy amerikai villanyautógyár tőzsdei bevezetésén dolgozik.
  #9
2007-05-04 12:00:00
”Akkor hívtak, ha változás előtt álltak a cégek”- állítja Somlyai Dóra, aki a Compaq/HP összeolvadás és a Pannon arculatváltása után idén januárban a Mol magyarországi vállalati kommunikációs igazgatója lett. Áprilisban a térség olajipari hatalmának számító cégnél is átalakulás zajlott kommunikációs területen.
  #10
2006-12-12 00:00:00
„Nem mondom, hogy nincsenek nehéz napjaim” – állítja Danks Emese. A kormányszóvivő szerint a munkájával való azonosuláshoz nem szükséges politizálnia, hiszen korábban, a Malévnál sem kellett stewardessnek és a Tescónál sem pénztárosnak lennie ahhoz, hogy jó kommunikációs vezetője lehessen a cégeknek.
#11
2006-11-16 00:00:00

„Három év gyakorlathoz három év kell” – mondja önkritikusan magáról és vezetői képességeiről Kovács Zoltán, akinek keze alatt a Kirowski interaktív ügynökség kisvállalkozásból a hazai digitális ügynökségi és e-business-piac megkerülhetetlen szereplőjévé erősödött. A céget tavaly felvásárolta egy nemzetközi szakmai befektető.

  #12
2006-05-05 00:00:00

Szociológusként végzett, majd reklámügynökségnél dolgozott, onnan került a hirdetői marketinges oldalra. Szinte újoncként oroszlánrészt vállalt a Westel átmárkázásában. Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs igazgatóhelyettese, a marketingkommunikációs terület vezetője újabb feladat előtt áll: a Magyar Telekom cégek tavaszi összevonása a korábbinál is komplexebb kommunikációs kihívást ígér.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés