hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

címzetes főiskolai tanár, a Magyar Reklámért Díj kétszeres kitüntetettje Sas István cikkei

  #1
2017-03-08 17:29:00

„Mit lát a nép? Azt, hogy ez egy olyan műfaj, amihez elég idétlenkedni. Hogy nem számít, milyen a reklám, csak az, hogy kiét és hányszor vetítik.” Vendégszerzőnk, Sas István szerint Kasszás Erzsi nagyon rosszkor mosolygott ránk.

  #2
2015-07-06 16:32:00

Sas István véleménycikkben fejti ki véleményét arról, hogy a hagyományos reklámtípusok sokkal "tisztességesebben" közelítik meg a fogyasztót, mint a márkázott tartalom, mert szerinte ez utóbbi aláássa az olvasók bizalmát a médiatartalmak iránt. Publicisztika.

#3
2014-08-26 14:55:00

A reklámadó hatálya alá tartozik a felelős vállalati magatartásról (CSR) szóló kommunikáció is. Sas István reklámszakember publicisztikájában arról ír, mit eredményezhet ez.

#4
2014-01-31 14:34:00

Puzsér Róbert Facebook posztokban arról beszélt, hogy a reklám a démon. Sas István, a legsikeresebb hazai reklámszakember szerint Puzsér nagyon téved.

Vélemény.

  #5
2013-04-22 12:03:00

A politikai kommunikáció stílusa, arroganciája és tenyérbe mászó cinizmusa rátapad az egész kommunikációs szakma megítélésére, de a reklámosok akkor sem hagyják magukat a mélybe rántani - állítja Sas István, reklámszakember évértékelő írásában. Publicisztika.

  #6
2012-09-21 12:41:00

Dermedt unalom. Sehol egy szakmabeli. Sas István írása a Reklámfesztről.

  #7
2008-03-04 12:00:00
Újsághír: A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség 100 millió forintos bírságot szabott ki a Média Markt „Hülye, aki nem ünnepel” hirdetésére, mert az károsan befolyásolja a gyerekek erkölcsi fejlődését. A Média Markt panasszal fordult a bírósághoz.
#8
2006-11-16 00:00:00
Szomorú, hogy a Kreatív augusztus-szeptemberi számában Szivacs cím alatt minden lényegeset letöröltek a hazai reklámoktatás táblájáról. „Kifejezetten reklámszakot egyetlen megkérdezett felsőoktatási intézményben sem találtunk” – harsogja a főcím.
#9
2004-05-01 00:00:00
Kaszás Gyuri [A McCann-Erickson kreatívigazgatója] az adrenalinszintet növelő napi vidám játékaink számbavétele után azon kesereg, hogy Magyarországon nincs használható reklámkritika, és nincs egy Bob Garfieldhoz [az AdAge újságírójához] hasonló, jól felkészült kritikus.
#10
2004-02-01 00:00:00
Egy „közös bűvészmutatvánnyal” eltűntek a 48 éven felülieknek szóló hirdetések, holott a gazdasági mutatók szerint semmi ok nincs arra, hogy ne számoljunk az ő vásárlóerejükkel.
#11
2004-02-01 00:00:00
„Jó felé megyünk?” „Jól csináljuk?” „Ezt kell csinálnunk?” – a világ minden konferenciáján a résztvevők előbb-utóbb felteszik maguknak ezeket a végső, nagy kérdéseket. Mi, kreatívok közismerten mimóza lelkületűbbek (kicsit paranoiásabbak) vagyunk. (Nem véletlenül sorolnak át minket időnként a művészeti dolgozók gyülekezetébe.)
#12
2003-12-01 00:00:00
Kedves Korombéli és Kevésbé Korombéli Kreatív Kollégáim! – Személy? – Nem! – Tárgy? – Nem! – Fogalom? – Igen! – Rákérdezek: eper a Jogobellából?
#13
2003-11-01 00:00:00
Kedves Korombéli és Kevésbé Korombéli Kreatív Kollégáim! Milyen igaza van Ogilvy mesternek! Elakadt a lélegzetem, amikor a hirdetést először megláttam? Irigykedtem, hogy nem nekem jutott eszembe? Teljesen új? Tökéletesen beleillik az adott stratégiába? Használható 30 éven át?
#14
2003-10-01 00:00:00
Kedves Korombéli és Kevésbé Korombéli Kreatív Kollégáim! Ki nem állhatom a kétértelmű szójátékokat. Üres formai hasonlóságok könnyű zsákmányát jelentik; legtöbbször szappanbuborékként pukkannak egyet, aztán a többi hasonló találmány sorsára jutnak.
#15
2003-09-01 00:00:00
Kedves Korombéli és Kevésbé Korombéli Kreatív Kollégáim!
Életem első riportjában is azt kérdezte a riporter: „Mitől jó egy reklám?” Erről az agyafúrt kérdésről azóta sem tudnak lemondani, nyilván azért, mert még soha senkinek nem sikerült épkézláb választ adnia rá.
#16
2003-07-01 00:00:00
Kedves Korombéli és Kevésbé Korombéli Kreatív Kollégáim! Kérlek, hagyjátok ezt abba! Hogy mit? Az „életünk” feláldozását a reklám oltárán. Tudjuk, persze hogy tudjuk, hogy a világon minden termék arra való, hogy szebbé és könnyebbé tegye az életünket. De ennyire, mint ahogy mostanában hirdetitek?
#17
2003-06-01 00:00:00
Kedves Korombeli és Kevésbé Korombeli Kreatív Kollégáim! Álljatok már meg egy pillanatra a napi vesszőfutásban! Adjatok egy percet és csodálkozzatok rá, hogy mi minden változik körülöttünk észrevétlenül.
hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés