hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szalai Balázs cikkei

  #1
2013-02-25 13:06:00

Hamarosan új híroldalt indít az Index egykori főszerkesztője. Az anyagi hátteret főleg magánbefeketetők segítségével teremtette meg.

  #2
2013-02-13 13:41:00

Peter Coughter Pitch című könyvéről írt kritikát a Kreatív magazin könyv rovatába Bőhm Kornél. Marketingmenedzsmentről és digitális sikertörténetekről szóló szakmai könyveket is ajánlunk. 

  #3
2013-01-09 15:37:00

Kik lesznek a jövő kreatívigazgatói és ügynökségvezetői? A Kreatív magazinban összegyűjtöttük az ígéretes fiatalokat.

  #4
2012-11-19 10:00:00
  #5
2012-10-15 00:00:00

Októberi könyvajánlónk.

  #6
2012-10-11 14:14:00

Budapesten tartott előadást Scott Rubin, a Google és a Youtube Európáért, Közép-Keletért és Afrikáért felelős kommunikációs vezetője, aki arról beszélt, hogy milyen lesz a jövő internetje. Okos, kényelmes, és tele lesz tömve Google-termékekkel.

#7
2012-08-22 19:04:00

Helyesírási kérdésekbe ártjuk magunkat: sokszor megkérdezik tőlünk, miért adott módon írunk egy márkanevet, cégnevet, és miért nem „úgy, ahogy van”. Megpróbáljuk körüljárni.

  #8
2012-07-20 17:21:00

Konkrét ár-összehasonlítás és betiltott telekommunikációs reklám is felbukkant idén a magyar reklámok között, de vajon mitől lesz szabályos egy összehasonlító reklám? A Kreatív két márka példáján keresztül nézett utána a kérdésnek.

  #9
2012-05-07 00:00:00
  #10
2012-04-09 10:00:00

A PHD médiaügynökség nemzetközi csapata év végén kiadott egy könyvet, amely megkísérli feltérképezni a karnyújtásnyira levő, 2016-ra várhatóan a mindennapjainkban is használt technológiákat.

#11
2012-03-08 12:55:00
#12
2012-03-08 12:26:00
  #13
2012-03-06 14:31:00

Bevált recepten nem szabad változtatni, gondolhatták a Viasat 3-nál az Éden Hotel második szériájával kapcsolatban, amivel nagyjából igazuk is van. De csak nagyjából.

#14
2012-01-03 13:28:00

Magyarországon kevesebb mint minden tizedik ember él optimális, virágzó életet, állítja Paul Pahil (40) pozitív pszichológus, coach, aki két éve nálunk telepedett le, mert úgy érezte, itt van rá szükség.

#15
2011-12-29 16:40:00

Bárhogy is nézzük, van abban valami szimbolikus, hogy október elején egyszerre maradt főszerkesztő nélkül a két meghatározó hazai online médium, az Index és az Origo. Bár az indexes Uj Péter és az Origót vezető Weyer Balázs – Nádori Péter páros távozásának konkrét kiváltó okai más-más természetűek voltak, nem tudunk szabadulni a gondolattól, hogy ugyanazon jelenség különböző megnyilvánulásait láthatjuk a két eseményben. Napra pontosan két hónap telt el távozásuk óta, amikor közös asztalhoz ültettük őket. Konspiratív hangulatú, alkohollal bélelt beszélgetés egy elég hideg belvárosi pincében újságírásról, médiáról, szakításról és a jövőről három éppen munkanélküli főszerkesztővel.

  #16
2011-12-14 00:00:00

Milyen változást hozott a Facebook megjelenése a hazai közösségi médiában? Ki mennyit veszített két év alatt?

  #17
2011-12-14 00:00:00
  #18
2011-11-25 15:23:00

Egyetlen hazai nevezés sem élte túl kíméletlen zsűrit, csak a „kicsit magyar” ukrán nevezéseknek szoríthattunk két kategóriában, de a végszavazáson azok sem tudtak győzni.

  #19
2011-11-24 12:05:00

A Café, a Cluso, a Laboratory, a McCann Erickson és az Ogilvy összesen nyolc munkája került az Epica zsűrije elé. Péntek estig folyik a pontozás.

  #20
2011-11-14 00:00:00

„Láthatatlan hirdetés” – így nevezik azt a módszert, amellyel a nagy forgalmat generáló, ámde a hirdetők számára nem vonzó weboldalak – tipikusan pornószájtok – forgalmát váltják trükkös módon dollárokra úgy, hogy a hirdető nem is tudja, miért fizet valójában.

  #21
2011-10-18 15:09:00

Napok óta folyik a találgatás, hogy vajon ki készíthette azokat a videókat, amelyek a Vodafone-reklámokat mint a fennálló világrend megdöntésére irányuló sátánista összeesküvés üzeneteit „leplezik le”. Körüljártuk a kérdést, és megszólaltattuk a titokzatos készítőt is.

  #22
2011-10-12 09:13:00

Az új eszközök, az okostelefonok és a tabletek lehetnek a kulcsai a fizetős online tartalmaknak. Mihók Attila Ringier-vezér szerint viszont szolgáltatásba csomagolva lehet majd pénzt kérni tartalmakért, ráadásul úgy, hogy a fogyasztóban ez nem is feltétlenül tudatosul.

  #23
2011-10-11 15:23:00

Átlagosan hét százalékkal csökkentené a Tv2 a hirdetési árait, emellett honlapjukon nyilvánosan publikálni fogják a reklámbevételeiket – mondta el Steve Varcoe értékesítési igazgató az ügyfeleknek hétfő délután.

  #24
2011-09-22 14:46:00

Nyáron elolvastuk James Hurman, Clara Shih, valamint Joeri Van den Bergh és Mattias Behrer könyvét. Ajánló.

  #25
2011-07-20 17:41:00

Nem is húznánk az időt: természetesen a Való Világ fináléja. De nem gondolnánk, mi volt például az M1 legnézettebb sorozata ebben az időszakban, ahogy azt sem, hogy van olyan csatorna, ahol még tart a Schwarzenegger–Stallone-háború.

  #26
2011-07-20 13:10:00

A Kreatív történetében soha nem volt még hagyományos értelemben vett világsztár a címlapon, szóval ezt muszáj ideírnunk. Alexander Bard, az egykori svéd trashdance-legenda, az Army of Lovers egyik tagja, producer, filozófus és médiaszociológus a Brand & Music konferenciánkon járt Budapesten, és ebből az alkalomból készítettünk vele egy hosszú interjút. Halál volt legépelni, mert Alexander egy energiabomba, alig lehetett belefojtani a szót, igaz, kár is lett volna. Délután hat és este kilenc között négy kávét és egy kólát fogyasztott el, a címlapfotózás minden percét gyermeki bájjal élvezte, címlap-artdirectorunkat instruálta, velünk együtt ötletelt, futott a hatos villamos előtt, galambokat kergetett a Blaha Lujza téren. Utána pedig elmesélte, hogyan alakul át az internet miatt a zeneipar, mit gondol a multicégek átverésre épülő kommunikációjáról, az accountvezérelt reklámügynökségekről, és miért Lady Gaga a legfantasztikusabb popsztár ma.

  #27
2011-06-30 00:00:00
  #28
2011-06-25 23:50:00

Senkinek nem okozott meglepetést az 58. Cannes Lions utolsó, szombat esti díjkiosztó gálája. A filmes Grand Prix az amszterdami  Wieden+Kennedyé lett a Nike Write the future című szpotjáért, az integrált fődíjat pedig a Droga5 kapta a Decode Jay-Z with Bing kampányért. A döntős commerzbankos Ogilvy-szpot sajnos nem kapott oroszlánt.

  #29
2011-06-24 17:11:00

Igazi médianagykutyák ültek le egymással az idei Cannes Debate-en (azaz a Cannes-i Vitán) a fesztivál hagyományosan nagy érdeklődéssel figyelt eseményén: Sir Martin Sorrell, a WPP vezetője beszélgetett James Murdochkal, a News Corporation örökösével és nemzetközi elnök-vezérigazgatójával, illetve Jeffrey Katzenberggel, a Dreamworks társalapítójával és CEO-jával. Ahogy Sorrell el is mondta, ezeken a beszélgetéseken jellemzően technológiai kérdésekről esik szó, illetve arról, hogy hogyan hatnak ezek a reklámiparra, de ezúttal a téma a médiaipar helyzete volt.

  #30
2011-06-22 21:01:00

Google és Arcade Fire, Old Spice és Fizess tweettel - ezt a három nagydíjast hirdette ki a zsűri a szerda esti díjátadó gálán cyber, azaz online kategóriában. Az egyetlen magyar döntős, a Laboratory Ikea E-Foldere nem kapott díjat.

  #31
2011-05-15 00:00:00
  #32
2011-04-15 00:00:00

Hirtelen két ingyenes zenei újság is lett a magyar piacon: a stáb nagyja ellentétek miatt kiszállt a – továbbra is működő – New Noise magazinból, és új lapot alapított. Mivel nagyrészt ők írják a Lángoló Gitárok blogot is, kézenfekvő döntés volt az újságot is ugyanúgy hívni, ha már van egy bevezetett, az Index összehasonlíthatalan felhajtóerejével ismertté tett márkájuk. Ez kiváló döntés, de ezen kívül minden más érthetetlen a magazinnal kapcsolatban.

  #33
2011-04-15 00:00:00
  #34
2011-04-11 18:33:00

A szélviharral fenyegetőző meteorológusok és a párhuzamosan futó MAKSZ-parti ellenére tisztességes tömeg jött össze az Adaptive négyéves szülinapi buliján csütörtökön, ahol volt karaoke, megasztáros megasztár, remek ételek és villogós padló.

  #35
2011-01-15 00:00:00
  #36
2011-01-15 00:00:00
  #37
2010-12-20 17:10:00

Itthon ma sokan a sajtószabadság megszűnését vizionálják, míg maga a fogalom is értelmezhetetlen Észak-Koreában. Megnéztük, hogyan szabályozzák az internetet a világ legvérmesebb véleményelnyomó országai – és megkerestük a kiskapukat is.

#38
2010-12-08 12:09:00

Ha képzőművésznek áll, és egész nap festenie kellene, azt nem bírná – mondja Weiler Péter, a Habostorta-hálózat ügyvezetője, az Ekönyv.hu társügyvezetője és a Líra Könyv igazgatósági tagja. A cégvezetés mellett továbbra is foglalkozik művészettel: biciklisfutárok hátán rendezett kiállítást és írt egy regényt. A Kreatív Magazin portréinterjúja.

  #39
2010-10-27 16:06:00

A különböző nemzeti termékekről, „Adjátok vissza a hegyeimet”-, illetve „Milyen hatmillió?”-pólóboltokról, tarsolylemez-, nemzetirock- és kitűzőárusokról, az Usztics Mátyás nevéhez köthető, azóta befulladt Magor mozgalomról vagy az egyre terjeszkedő Koppány Nemzeti Boltok nevű új, főleg húst áruló élelmiszerláncról sok cikkben olvashattunk már, de a nemzeti marketingről szólva nem csak rájuk kell gondolni. Cikkünk és videónk feltárja, hogy mitől és miért magyar a magyar termék.

#40
2010-07-19 12:12:27

Nagy üzlet lehet a fesztiválok külföldre utaztatása. Idén nyáron több fesztivált is szerveznek magyarok különböző országokba, a célcsoportot ugyancsak magyarok alkotják és a kommunikáció is itthon zajlik.

  #41
2010-06-23 14:18:19
Mozgolódik a magyar e-könyves piac, de a hagyományos könyvipar betegségei már most tükröződni látszanak a folyamatokban. Ráadásul hamarosan erre a területre is megérkezik a Google.
  #42
2010-06-23 11:01:44
Cannes első nagy attrakciója volt Ben Stiller, akit a Yahoo hívott meg. Minimális tartalom, de parttalan humorkodás. Legalább a vége jó lett.
  #43
2010-06-22 13:38:55
Az emberek 15 százaléka még színházban is mobilnetezik, így a laptopoknak lassan befellegzett – állította az Initiative Cannes-ban. Tudósítónktól.
  #44
2010-06-22 13:28:53
Játékokban kell hirdetni, mert ott az egész család. Rooney a FIFA 2010-ben ugyanolyan tulok, mint a valóságban. Cannes-i tudósítónk az Electronic Arts előadásán járt.
  #45
2010-06-11 15:44:03

Ha a nyaraláskor sem tud elszakadni a marketingkommunikációtól, akkor ajánlunk néhány könyvet: a kríziskommunikációtól és rendezvényszervezésen át a pánikig és mecenatúráig. Könyvkritikák.

  #46
2010-04-28 16:38:26
Magyar ember talán még sosem volt olyan befolyásos marketinges pozícióban, mint Müller Kornél, az Unilever globális CMI-igazgatója. A Kreatív áprilisi címlapinterjújában beszél az insight-kutatás lényegéről és arról, hogy miként ér véget az az idő, amikor az FMCG-szektorból dőlt a pénz a hagyományos médiába.
  #47
2010-04-22 10:16:48
Amerikában elkezdett felfelé kanyarodni az online hirdetések piacát ábrázoló grafikon, és idén a digitális összbüdzsé talán meg is fogja haladni a printhirdetésekre fordított pénzeket. Itthon a tavalyi évben inkább még stagnálásról beszélhetünk. 
  #48
2010-04-16 15:45:00

Hogyan változtatták meg a digitális csatornák a könyvkiadást- és terjesztést? Milyen kihívásokkal és milyen lehetőségekkel kell szembenézniük a kiadóknak? Teltház mellett zajlott le a Kreatív és a Diversity in Book Publishing (DBP) könyvszakmai tanácsadó cég első könyvmarketing-konferenciája.

  #49
2010-04-01 15:49:32
A hétvégi kkv-szuperkonferencián kiderült, hogy rossz helyre néznek marketingötletekért a kisvállalkozók, és megtudtuk, hány milliót költ el tanulásra, tanácsadásra egy lelkes követő. Videó.
  #50
2010-02-19 09:40:15

Tízenkét magyar fiatal, akik hatással vannak a vizuális kultúrára. A grafikus, a divattervező a dizájner és a fényképész is úgy érzi, hogy a piac még nem érett, de az internet legalább demokratizálja a munkájukat.

  #51
2010-02-17 15:29:00

Szigorúan fogja szájtján a reklámokat Veszelovszki Zsolt, a Port.hu alapítója. Szerinte ami zavarja a felhasználót, az hosszú távon rossz az oldalnak is. A jéghokizás majdnem annyira izgalmas számára, mint a Port-birodalom.

  #52
2010-02-09 17:11:11
Jól kezdett a sávjában Hajdú Péter Tv2-re költözött műsora, a Frizbi, és egyből komoly vetélytársa lett az RTL Klub tíz éve futó műsorának, a Heti hetesnek.
  #53
2010-02-03 10:00:01
A harmadik heti Fókusz-verés után a negyedik hétre visszaesett a Tv2 napi sorozata. Az RTL Klub előnye eddig folyamatosan csökkent, január utolsó hetében pedig stagnált a két csatorna különbsége.
#54
2010-01-19 11:27:41
Erősíteni tudott év elején a Tv2, az RTL Klub eredményei pedig kissé gyengültek, bár továbbra is magasan első a nézettségi versenyben.
  #55
2010-01-06 15:32:17
Az ünnepek is az RTL szokásos dominanciájával teltek, de a Tv2 el tudta hozni a két ünnepi főműsoridőt.
  #56
2010-01-04 14:11:05
Eddig nem zajlott le az a vezetőváltás a média- és a reklámpiacon, amit sokan vártak a válság hatására. Máth András, a Ringier kutatási igazgatója szerint ugyanakkor 2011 után a legtöbb cég élén már mások fognak dolgozni, mint most. A Kreatív címlapinterjúja.
  #57
2009-12-08 14:49:01

Az első néhány nap alapján mindkét új országos kereskedelmi rádiónál meglepődtek, hogy frekvenciát nyertek, és emiatt most valamit beszélniük kell két zeneszám között. A Kreatív magazin kritikája a Class és a Neo FM első hetéről.

  #58
2009-12-08 14:48:49
Nincs meglepetés a nézettségi adatok között: az RTL Klub továbbra is dominálja a főműsoridőt, a magyar lakosságot legjobban a sztárcsinálás, illetve a Mátyás király téri események érdeklik.
  #59
2009-12-08 14:30:29
A nagy piaci szereplők közül a Magyar Telekom szállt be itthon elsőként a nyugaton éppen robbanó ebooküzletbe. A készülék valamivel olcsóbb, mint versenytársai, de a cég tartalomszolgáltatást egyelőre nem állított mögé.
  #60
2009-11-18 09:48:58
Egy vígjáték lett a legnézettebb műsor a héten a kereskedelmi korcsoportban, bár a teljes lakosság körében továbbra is az RTL Klub sztárcsinálója vezet.
  #61
2009-11-17 15:24:29
Többmilliós felhasználói bázissal és igen gyors növekedéssel büszkélkedhetnek, hirdetéseket azonban nem látni rajtuk. Miből élnek akkor az online világ legújabb üdvöskéi, a Twitter és a Tumblr?
#62
2009-10-22 18:49:14

Hogyan néz majd ki a kommunikáció világa tíz év múlva? Milyen folyamatok, mérföldkövek várhatóak ebben az időszakban a médiában, az ügynökségeknél és otthon? Belenéztünk a kristálygömbbe, és jósoltunk. A Kreatív magazin novemberi melléklete.

  #63
2009-10-16 13:10:35
Lendületes sztorik a sikerről, történet egy reklámügynökség összeomlásáról. És még: modern identitás, online közösségek kezelése, kínálatmenedzsment. A Kreatív aktuális könyvválogatása.
  #64
2009-10-13 13:56:02
A két induló szombat esti műsor közül az RTL-es tehetségkutató magasan verte a Tv2 sztárvetélkedőjét. Vágó továbbra is gyengélkedik, House viszont erőre kapott.
  #65
2009-10-06 17:01:37
A Loki sem tudta átcsábítani a tévénézőket a Barátok köztről a Tv2-re, és a dolgozó celebritásoknak meg Vágó Istvánnak is beletört a bicskája az RTL-es szappanba és kvázi-realitybe.
  #66
2009-09-22 14:52:52
Nem jön be a Bajnokok Ligája a tévénézőknek, és a Tv2-nek sem, ha nem a Loki játszik. A csatorna már több mint 12 százalékkal van lemaradva a rivális RTL Klubbal szemben. Nézettség és közönségarányok a 38. héten.
  #67
2009-08-25 15:47:47
Tovább nőtt idén az áruházak sajátmárkás termékeinek forgalma a Nielsen adatai szerint, de a GfK számai azt mutatják, ebben nem a háztartások, hanem az intézményi vásárlók játszottak főszerepet. A lakosság inkább a mennyiségen spórolt, de egyre kevésbé.
  #68
2009-08-12 17:48:28
Vajon van-e különbség egy uniós pénzből épített létesítmény plakátja és bármely más plakát elkészítése között? Másképpen kell-e egy európai uniós road show-t megszervezni, mint egy akármilyen cégét? Mire jó az uniós tapasztalat? Tenderkiírások furcsaságai.
  #69
2009-08-03 14:28:28
„Ezer dologról azt gondolom, hogy szar, de akkor már inkább írjunk olyasmikről, amiket szeretnénk megismertetni, mert jónak tartunk” – mondta el Déri Zsolt, zenei szakíró, az Est.hu könnyűzenei rovatának létrehozója a Kreatívnak. Kilenc éven át volt a rovat vezetője, de júniusban stábjával távozni kényszerült, mert az Est Media Groupon belül összevonták a zenei szerkesztőségeket.
  #70
2009-07-31 12:43:21
A messzi nyugaton nagy csinnadrattával indult el a Microsoft keresője, a Bing, amely a Yahoo-val kötött szövetség révén a héten stabil másodikká lépett elő a Google mögött. Hogy ennek mennyi hatása lesz a hazai keresőmarketing-piacra, arra egyelőre a cég képviselői sem tudnak pontos választ adni. A Kreatív magazin cikke.
#71
2009-07-23 17:06:20
„Semmiképpen sem mondható, hogy konfliktusmentes időszak volt ez a médiahatóság életében” – mondta Majtényi László, az Országos Rádió és Televízió Testület elnöke az ORTT által szervezett, a testület félévi tevékenységéről szóló sajtóbeszélgetésen.
  #72
2009-07-22 11:46:47
Minden eddiginél több szereplő osztozik a televíziós piacon, a magyar nyelvű csatornák száma 80 fölött jár, ráadásul az erősödő verseny mellett a válság miatt is csökkennek a hirdetési bevételek. A Kreatív magazin átfogó helyzetképe a kábeltévés piacról Pax TV-től a vadásztévén át a Coolig, és vissza.
#73
2009-07-16 12:26:00
A válság hatására a hirdetők vagy rövid távú megoldást keresnek és promócióznak, vagy a márka megerősítésében látják a túlélés biztosítékát. A Nissan, a Ringier, a Népszabadság és a Beiersdorf szakemberei beszélgettek az irányokról a BMB Focus és a Kreatív felkérésére.
  #74
2009-06-11 12:26:02
Már a tavalyi év sem volt sikeres az autós magazinok piacán és jelentősen csökkent 2007-hez képest a férfimagazinokban értékesített hirdetési oldalak száma is – derül ki a Kreatív magazinpiaci összeállításának befejező részéből.
#75
2009-06-10 16:54:37
Olvasóból sokat, hirdetőből alig vesztettek tavaly a tévémagazinok. Ugyanez a helyzet az ifjúsági lapoknál is, míg a programmagazinoknál változatos jeleket mutat a piac. A Kreatív magazinpiaci összeállításának negyedik része.
  #76
2009-06-09 14:34:33
Az olcsó forinttal csábítja a külföldieket a Magyar Turizmus: ha az eurókat most költik el nálunk, sokkal több jégkrém és iszappakolás jön ki belőle, mint másutt. Itthon inkább kedvezményekkel próbálnak hatni – az idei év sok szolgáltatónál a túlélésért való küzdelemről szólhat.
  #77
2009-06-09 11:58:37
Mi történt a magazinpiacon 2008-ban? Ezt járja körül a Kreatív magazin májusi számában megjelent összeállítás, amit részletekben közlünk, ezúttal a lakberendezési és dizájnlapok, valamint az ismeretterjesztő lapok kerülnek sorra.
  #78
2009-06-08 12:14:23
A női lapokhoz folyt be a legtöbb hirdetési pénz tavaly a magazinpiacon – derül ki a Kreatív magazin májusi összeállításának második részéből. A női lapok mellett ezúttal a sztármagazinok kerülnek sorra.
  #79
2009-06-05 13:43:58
Csekély mértékben, de nőtt a magazinok listaáras reklámbevétele az elmúlt évben, az olvasottságuk viszont számottevően csökkent. Sorozatunkban szegmensenként tekintjük át a magazinpiac 2008-as történéseit, elsőként a gazdasági havilapok és a közéleti-gazdasági hetilapok körét.
  #80
2009-05-18 15:50:26
Háromképernyős mérés, online mérés, fejlesztések: ezekről volt szó az AGB Nielsen kutatócég szakmai rendezvényén.
  #81
2009-03-17 15:10:49
Milyen szempontok szerint épül a zenei program a rádiókban? Tényleg kötelező lesz-e a negyven százaléknyi magyar zene? A Kreatív cikke a zenei programépítésről, a zenei adók stratégiájáról.
  #82
2009-02-24 14:30:38
A közismerten bárgyú magyar termékelhelyezések után végre megjelent néhány jobb megoldás is. Jó és rossz példák, itthon, külföldön.
  #83
2009-02-12 09:08:17
Az idei év a hatékonyabb módszerek alkalmazásáról fog szólni, véli Szabó Andrea, a Budapest Bank marketingigazgatója, aki szerint a válsággal kapcsolatos kommunikáció szempontjából Emese nagyon szerencsés választás volt.
  #84
2009-01-26 15:44:34
Az internetes könyvesboltok felfutása a használt könyvek online kereskedelmét is húzta magával: mostanra a nagyobb online antikváriumok igen komoly forgalmat bonyolítanak.
#85
2003-07-01 00:00:00
Feltűnően sok termék kapcsolódott a Mátrix – Újratöltve című mozifilmhez. A hirdetők nem tartanak attól, hogy a sok hirdetés kioltja egymást, egyes reklámszakemberek viszont úgy gondolják, hogy a brandeknek nem tesz jót a tumultus.
#86
2003-04-01 00:00:00
Nem túl szerencsés, ha egy plakát láttán az jut először az ember eszébe, hogy na tessék, már megint milyen slendriánul sikerült felragasztani, és csak rövid bambulás után derül ki, hogy valójában minden darab a helyén van. A „Válasszon igazi márkát!”-plakátok esetében velem éppen ez történt, és ezzel – az ismerőseimet körbekérdezve – korántsem vagyok egyedül.
#87
0000-00-00 00:00:00

Az 50. oldalon olvasható, brainstormingtechnikákról szóló cikkünk kiegészítéseképpen íme négy könyv, melyek segíthetnek, hogy akkor tudjunk előállni jó ötletekkel, amikor szükség van rájuk.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés