hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sz. Sz. cikkei

  #1
2019-07-09 11:38:00

A 4iG Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. megállapodott a T-Systems Magyarország Zrt. eladásával kapcsolatos főbb pontokról – közölték a vállalatok a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A felek az ügyletről szóló előzetes megállapodást a keddi napon aláírták. A tranzakció a T-Systems átvilágítását, illetve a hatósági jóváhagyásokat követően az idei évben zárulhat.

  #2
2019-07-04 16:25:00

Az ügynökség a Horvát Turisztikai Hivatal (CNTB) megbízásán dolgozik.

  #3
2019-07-04 12:13:00

A Viacom International Media Networks (VIMN) kelet-közép-európai és izraeli (CEEI) részlege két új felsővezetői megbízást jelentett be csütörtökön. Sasha Ivanovic eddigi stratégiai alelnök látja el mostantól a tartalomterjesztési vezető tisztségét is a régiónkban, Katarzyna Samojluk lengyelországi country manager és pénzügyi alelnök pedig ezentúl a reklámértékesítési és elemzési területeket is felügyeli Kelet-Közép-Európában.

  #4
2019-07-04 11:02:00

Te mennyire netezel okosan? – kérdezi a K&H Bank kampánya, mely egyrészt tudástesztre hív, másrészt tippeket is ad.

  #5
2019-06-25 01:58:00

A globális arculatváltáson átesett ügynökség mostantól még inkább az érzelmek kiváltására helyezi a hangsúlyt. Sok-sok kép a cikkben.

  #6
2019-06-20 16:46:00

Újabb Spar-OMV reklámfilmet készített a Spice Communication, ezúttal az OMV Spar Express számára. Van itt minden: családi buli a benzinkúton, táncoló motoros, kiskutya bukósisakkal.

  #7
2019-06-20 15:27:00

Közlekedésbiztonsági kampányt indított a Magyar Közút, mely az érzelmek és a család erejére épít. Az alábbiakban a nonprofit cégtől kapott kampánybejelentőt olvashatjátok.

  #8
2019-06-20 14:07:00

Hosszú idő után ismét hazai gyártású tévéreklámmal jelentkezik a Volkswagen Magyarország. A filmet a Fastbridge készítette a wolfsburgi márka és az UEFA együttműködésének apropójából. Erről az ügynökség közleménye tájékoztatta a Kreatívot.

  #9
2019-06-19 16:00:00

„Egy vállalkozó álma olyan álom, amely aludni sem hagy” – hangzik el a Magenta 1 Business kampányában, és a főszereplő virágáruslány már hajnalban talpon is van. A továbbiakban a Magyar Telekom által küldött tájékoztatást olvashatjátok.

  #10
2019-06-19 13:30:00

Akkor most megnézhetitek a rólatok készült fotókat!

  #11
2019-06-19 12:43:00

A Media1 értesülése szerint nemcsak a vezérigazgató, hanem a tavaly kinevezett marketingigazgató is távozik a Central Médiacsoporttól.

  #12
2019-06-05 16:07:00

Semjén Zsolt és Rogán Antal tervezetett nyújtott be a parlament elé, amely a médiaszabályozás egyes elemeit módosítaná. A szabályozás mostani változatát értelmezve úgy tűnik, nőhet a főműsoridős reklámidő mennyisége, valamint több bulvár és kevesebb híradó lehet a médiatörvény-módosítás eredménye.

  #13
2019-06-05 13:45:00

Mozizz négykeréken! címmel ismét megrendezi programsorozatát a Paramount Channel, ezúttal a Korzóval közösen. Az autósmozi programsorozat összesen hét vidéki helyszínre látogat el júniustól augusztusig, a szervezők szándéka szerint megidézve a régi autósmozik hangulatát.

  #14
2019-06-05 11:29:00

Reklámkampányt indított a Dunakeszi Korzót üzemeltető Ceetrus Hungary és a Brightly. A kampányban a médiából ismert Pimasz úr mutatja be a Dunakeszi Korzót, azaz a Dunakeszi Auchan területén lévő üzletsort.

  #15
2019-06-05 09:56:00

Május 21-től Papliczky Pál lett a magyarországi hivatalos online közönségmérést végző Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) ügyvezetője, aki Máth Andrást váltja ebben a pozícióban.

  #16
2019-05-31 12:23:00

Megújította termékeit az extrudált kenyereket gyártó Abonett. Az új ízeket és csomagolást, valamint a megújított honlapot és webshopot reklámkampánnyal támogatja az abonyi családi vállalkozás – tájékoztatott a cég közleménye. Több ügynökség együttműködésével zajlott az átalakulás.

  #17
2019-05-22 15:56:00

Megragadva az egyre erősödő hazai grillezési kedvet és grilltermékek iránti növekvő keresletet, grillezésről szól a SPAR új kampánya, melyet a Spice készített.

  #18
2019-05-16 13:00:00

Egy évnyi szünet után ismét az RTL vezére végzett a médiaipar ötven legbefolyásosabb vezetőjének a listáján, miközben a német hátterű televíziós csoport mellett a Magyar Telekom is jelentősen erősödött tavaly óta. A Marketing & Média szaklap minden évben összeállított Top 50-es listájáról beszámoló sajtóanyag kiemeli, hogy még soha nem volt olyan kevés médiavállalati szakember a top 50-ben, mint az idén: a politikához köthető szereplők száma sok év után először csökkent, de ez a listát készítők értékelése szerint a tulajdonosi koncentrációval, nem pedig a befolyásuk csökkenésével magyarázható.

  #19
2019-05-16 10:19:00

A SorozatWiki értesült róla. Az RTL egyelőre nem erősítette meg.

  #20
2019-05-16 09:51:00

A korábban a Juventus Rádió vezérigazgatójaként, a TV2 kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatójaként, illetve többek között a 20th Century Fox oroszországi ügyvezetőjeként és a Warner Bros regionális ügyvezetőjeként dolgozó Laczkó Endre május közepétől portfólió és nemzetközi üzletfejlesztés igazgatóként csatlakozik az Atmediához – számolt be a sales house közleménye.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés