hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sz. Sz. cikkei

  #1
2019-09-11 12:56:00

Weinberger Roland a 2Republicból idén májusban Ti:me Agencyvé átpozicionált ügynökséghez érkezett kreatívigazgatónak.

  #2
2019-09-06 04:27:00

Idén már beszámoltunk több hazai Red Dot-díjról is, melyek a rangos nemzetközi dizájnversenyen születtek. Most újabbakról is tudomást szereztünk. A Studio Nur a Costes menükártyáiért, Dusik Móni, Vörös Botond és Falvai Mátyás a Budapest Giftbookért kapta meg az elismerést.

  #3
2019-09-05 11:30:00

BP Digital néven működik tovább a keresőoptimalizálásra és tartalommarketing szolgáltatásokra szakosodott Growthery. A SEO fókuszú ügynökség közleménye szerint a névváltással a régiós terjeszkedésüket készítenék elő.

  #4
2019-09-05 09:59:00

A DAN Digital Opent a Dentsu Aegis Network (DAN) ügynökségcsoport idén harmadszorra indítja el. Az ingyenes szakmai képzés felsőoktatásban tanuló diákok számára elérhető.

  #5
2019-08-30 10:54:00

A nyomtatott lap várhatóan szeptember 12-én indul.

  #6
2019-08-30 10:36:00

Szeptemberétől Éless Dénes a Budapest Honvéd FC digitális területért felelős vezetője. A szakember kinevezésével a társaság fő célja közleményük szerint a digitális felületek, az online- és videós tartalomgyártás és az online marketing aktivitások fejlesztése. A Honvéd Médiaközpont néven induló tartalomgyártó- és menedzselő csapat főszerkesztőjeként a feladata lesz a labdarúgócsapat és a klub életének bemutatása, a szurkolói igények még jobb kiszolgálása.

  #7
2019-08-26 15:54:00

Augusztus 30. péntekig várjuk a nevezéseket a Kreatív új nagyszabású designversenyére, az RGB - Kreatív Design Awardra. A nagy érdeklődésre való tekintettel, hogy erre még többeteknek legyen lehetősége, bevezettünk egy rendkívül kedvezményes nevezési díjat freelancerek és mikrovállalkozások részére: ez mindössze 10 000 Ft+Áfa (bruttó 12 700 Ft). Erre szabadúszó grafikusok, egyéni vállalkozók, valamint olyan kis stúdiók jelentkezhetnek, amelyeknek az éves árbevétele nem haladta meg 2018-ban a 20 millió forintot.

  #8
2019-08-15 13:53:00

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Aldi, Coca-Cola, Deichmann, Mercedes és H&M is az élmezőnyben!

#9
2019-08-15 09:00:00

A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Miről ismerhető fel egy fenntartható márka vagy termék? Milyen csatornákon érdemes erről kommunikálni? Milyenek a magyar fogyasztói visszajelzések? Ugranak-e a témára a nézők és az olvasók? Mit gondolnak az ismert zöld szervezetek? Lehet-e egy reklámügynökség ökotudatos? Erre és hasonló kérdésekre keresi a választ a Kreatív új konferenciája.

  #10
2019-08-08 10:18:00

Kånken típusú hátizsákjai egyedi dekorálására hív a Fjällräven pályázata. Augusztusban három héten keresztül limitált szériás Kånken Art táskákat nyerhetnek a Fjällräven dizájnversenyének résztvevői. A nemzetközi pályázaton augusztus 1 és 25 között lehet részt venni Instagramon.

  #11
2019-08-08 10:09:00

A megtörtént eseményeken alapuló A mi fiaink (Our Boys) című tízrészes minisorozat augusztus 13-án, kedden debütál az HBO GO-n. Hagai Levi (Terápia, A viszony), Joseph Cedar és Tawfik Abu-Wael sorozata dupla epizóddal indul, amelyet keddenként követ majd egy-egy újabb epizód – közölte a tévétársaság.

  #12
2019-08-08 09:52:00

A Magyar Telekom csoport adózott eredménye éves összehasonlításban 1,5 százalékkal 14,5 milliárd forintra csökkent, árbevétele 4,1 százalékkal 160,8 milliárd forintra mérséklődött az idén a második negyedévben - közölte a társaság a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján szerdán, a nemzetközi pénzügyi beszámolási standardok (IFRS) alapján készült gyorsjelentésében.

  #13
2019-08-07 13:14:00

A Sziget elindulásával a kampány a második fázisába lépett a cég közleménye szerint.

  #14
2019-07-23 11:38:00

A Catch Point, azaz a Kapd el, ha tudsz! gameshow a TV2 közlése szerint nem csak a tudásról szól, hanem a jó reflexekről is szól és egy óriási méretű stúdióban forog, ugyanis a feladványokhoz tartozó válaszlehetőségek monumentális méretű képeken jelennek meg a hatalmas ledfalakon.

  #15
2019-07-09 11:38:00

A 4iG Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. megállapodott a T-Systems Magyarország Zrt. eladásával kapcsolatos főbb pontokról – közölték a vállalatok a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A felek az ügyletről szóló előzetes megállapodást a keddi napon aláírták. A tranzakció a T-Systems átvilágítását, illetve a hatósági jóváhagyásokat követően az idei évben zárulhat.

  #16
2019-07-04 16:25:00

Az ügynökség a Horvát Turisztikai Hivatal (CNTB) megbízásán dolgozik.

  #17
2019-07-04 12:13:00

A Viacom International Media Networks (VIMN) kelet-közép-európai és izraeli (CEEI) részlege két új felsővezetői megbízást jelentett be csütörtökön. Sasha Ivanovic eddigi stratégiai alelnök látja el mostantól a tartalomterjesztési vezető tisztségét is a régiónkban, Katarzyna Samojluk lengyelországi country manager és pénzügyi alelnök pedig ezentúl a reklámértékesítési és elemzési területeket is felügyeli Kelet-Közép-Európában.

  #18
2019-07-04 11:02:00

Te mennyire netezel okosan? – kérdezi a K&H Bank kampánya, mely egyrészt tudástesztre hív, másrészt tippeket is ad.

  #19
2019-06-25 01:58:00

A globális arculatváltáson átesett ügynökség mostantól még inkább az érzelmek kiváltására helyezi a hangsúlyt. Sok-sok kép a cikkben.

  #20
2019-06-20 16:46:00

Újabb Spar-OMV reklámfilmet készített a Spice Communication, ezúttal az OMV Spar Express számára. Van itt minden: családi buli a benzinkúton, táncoló motoros, kiskutya bukósisakkal.

  #21
2019-06-20 15:27:00

Közlekedésbiztonsági kampányt indított a Magyar Közút, mely az érzelmek és a család erejére épít. Az alábbiakban a nonprofit cégtől kapott kampánybejelentőt olvashatjátok.

  #22
2019-06-20 14:07:00

Hosszú idő után ismét hazai gyártású tévéreklámmal jelentkezik a Volkswagen Magyarország. A filmet a Fastbridge készítette a wolfsburgi márka és az UEFA együttműködésének apropójából. Erről az ügynökség közleménye tájékoztatta a Kreatívot.

  #23
2019-06-19 16:00:00

„Egy vállalkozó álma olyan álom, amely aludni sem hagy” – hangzik el a Magenta 1 Business kampányában, és a főszereplő virágáruslány már hajnalban talpon is van. A továbbiakban a Magyar Telekom által küldött tájékoztatást olvashatjátok.

  #24
2019-06-19 13:30:00

Akkor most megnézhetitek a rólatok készült fotókat!

  #25
2019-06-19 12:43:00

A Media1 értesülése szerint nemcsak a vezérigazgató, hanem a tavaly kinevezett marketingigazgató is távozik a Central Médiacsoporttól.

  #26
2019-06-05 16:07:00

Semjén Zsolt és Rogán Antal tervezetett nyújtott be a parlament elé, amely a médiaszabályozás egyes elemeit módosítaná. A szabályozás mostani változatát értelmezve úgy tűnik, nőhet a főműsoridős reklámidő mennyisége, valamint több bulvár és kevesebb híradó lehet a médiatörvény-módosítás eredménye.

  #27
2019-06-05 13:45:00

Mozizz négykeréken! címmel ismét megrendezi programsorozatát a Paramount Channel, ezúttal a Korzóval közösen. Az autósmozi programsorozat összesen hét vidéki helyszínre látogat el júniustól augusztusig, a szervezők szándéka szerint megidézve a régi autósmozik hangulatát.

  #28
2019-06-05 11:29:00

Reklámkampányt indított a Dunakeszi Korzót üzemeltető Ceetrus Hungary és a Brightly. A kampányban a médiából ismert Pimasz úr mutatja be a Dunakeszi Korzót, azaz a Dunakeszi Auchan területén lévő üzletsort.

  #29
2019-06-05 09:56:00

Május 21-től Papliczky Pál lett a magyarországi hivatalos online közönségmérést végző Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) ügyvezetője, aki Máth Andrást váltja ebben a pozícióban.

  #30
2019-05-31 12:23:00

Megújította termékeit az extrudált kenyereket gyártó Abonett. Az új ízeket és csomagolást, valamint a megújított honlapot és webshopot reklámkampánnyal támogatja az abonyi családi vállalkozás – tájékoztatott a cég közleménye. Több ügynökség együttműködésével zajlott az átalakulás.

  #31
2019-05-22 15:56:00

Megragadva az egyre erősödő hazai grillezési kedvet és grilltermékek iránti növekvő keresletet, grillezésről szól a SPAR új kampánya, melyet a Spice készített.

  #32
2019-05-16 13:00:00

Egy évnyi szünet után ismét az RTL vezére végzett a médiaipar ötven legbefolyásosabb vezetőjének a listáján, miközben a német hátterű televíziós csoport mellett a Magyar Telekom is jelentősen erősödött tavaly óta. A Marketing & Média szaklap minden évben összeállított Top 50-es listájáról beszámoló sajtóanyag kiemeli, hogy még soha nem volt olyan kevés médiavállalati szakember a top 50-ben, mint az idén: a politikához köthető szereplők száma sok év után először csökkent, de ez a listát készítők értékelése szerint a tulajdonosi koncentrációval, nem pedig a befolyásuk csökkenésével magyarázható.

  #33
2019-05-16 10:19:00

A SorozatWiki értesült róla. Az RTL egyelőre nem erősítette meg.

  #34
2019-05-16 09:51:00

A korábban a Juventus Rádió vezérigazgatójaként, a TV2 kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatójaként, illetve többek között a 20th Century Fox oroszországi ügyvezetőjeként és a Warner Bros regionális ügyvezetőjeként dolgozó Laczkó Endre május közepétől portfólió és nemzetközi üzletfejlesztés igazgatóként csatlakozik az Atmediához – számolt be a sales house közleménye.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés