hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Győri Zsófia cikkei

  #1
2020-01-23 13:21:00

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

  #2
2020-01-09 16:00:00

A kiadó online portfolióját érinti az együttműködés.

  #3
2020-01-09 14:21:00

A Budapesti Metropolitan Egyetem szövegben erős kampánnyal igyekszik felkelteni az idén felvételiző középiskolások figyelmét. A ti:me Agencyvel közösen készült a kampány.

  #4
2020-01-09 13:58:00

Igazi kegyetlen trollkodás, hogy érzékeltessék, mennyire jól sikerült utánozni a hús ízét.

  #5
2020-01-09 09:43:00

Mert mint mondják: minden ajándéknak lehet örülni, például akkor, mikor eladod.

  #6
2020-01-08 11:38:00

Valahol a havas svéd vidéken egy kocsi csak arra vár, hogy rátaláljon a tulajdonosa.

  #7
2020-01-07 14:54:00

A sportmárka új kampánya a sztereotípiákkal akar leszámolni.

  #8
2020-01-06 15:34:00

A Skoda reklámja egy sok sofőr számára jól ismert szituval mutatja be, miért jó, ha olyan autónk van, ami megjegyzi a vezetők egyéni beállításait.

  #9
2020-01-06 14:28:00

Január 7-től nagyjából 800 ezer háztartásban lesz elérhető a History2.

  #10
2020-01-06 13:48:00

Belátták, hogy nem volt a jó az időzítés.

  #11
2020-01-06 12:45:00

A szlogent elsősorban az amerikai kontinensen szeretnék ismertté tenni, így az angolul beszélő vásárlók mellett, a spanyol ajkú célcsoportra is erős fókusz került.

  #12
2020-01-06 09:29:00

Megszületett a megállapodás, ami alapján újabb három éven át a Media Services Company (MSC) Magyarország Kft. értékesíti a közmédia reklámidejét és reklámfelületeit.

  #13
2020-01-03 14:21:00

A transzformáció egyrészt elképesztő, másrészt rendkívül logikus.

  #14
2020-01-03 10:00:00

Cukkolódó vallomással zárta az évet a gyorsétteremlánc.

  #15
2020-01-02 10:37:00

A német autógyár december utolsó napján nemcsak az óévet, hanem egyik ikonikus termékét is elbúcsúztatta.

  #16
2020-01-02 09:31:00

A magyar teniszező és márka hosszú távra szóló megállapodást kötöttek.

  #17
2020-01-02 07:18:00

Új ügyféllel bővült portfólióval zárta az évet a Hello Lama Creative.

  #18
2019-12-23 14:00:00

A banki ügyfelek szorongását a Raiffeisen-sárga ajtó oldja.

  #19
2019-12-23 11:44:00

Csupán három napja mutatták be Amerikában, de a Universal máris lecseréli az eredeti verziót.

  #20
2019-12-23 10:00:00

Voltak páran, akik rendesen újraértelmezték a karácsonyi reklámokra jellemző szeretet-család-ajándékozás szentháromságot.

  #21
2019-12-23 09:45:00

Összetartó családi csapatmunkával és szupergyors hálózattal szinte bármi lehetséges – üzeni a cég új projektje. Kampánybejelentő.

  #22
2019-12-23 09:00:00

Még nagy a titkolózás, de az biztosnak tűnik, hogy Stallone a Rocky egyik ikonikus helyszínéről jelentkezik majd be.

  #23
2019-12-18 12:06:00

A Spoitfy elkezdte összeállítani a 2010-es évek epikus válogatás kaziját.

  #24
2019-12-18 10:39:00

Miközben új taggal bővül a a Ringier Axel Springer Magyarország menedzsmentje, ketten nyugdíjba vonulnak az újévtől.

  #25
2019-12-18 10:26:00

A gyereket nevelő azonos nemű párok láthatóbbá tételéért indított tudatosságnövelő és érzékenyítő kampányt a Háttér Társaság.

  #26
2019-12-17 10:52:00

Újabb hazai sportkabala múlt ki közvetlenül a bemutatása után.

  #27
2019-12-16 15:14:00

Egyre több kampányeszközön keresztül erősítik, az ünnepi üzenetet, hogy: együtt az igazi.

  #28
2019-12-16 13:34:00

A BlockBen fintech vállalkozás és Positive Adamsky belenéztek a jövőbe. Kampánybejelentő.

  #29
2019-12-16 10:17:00

A versenyhivatal hatalmas büntetést szabott ki a telkócégre, ami nem fogadja el a döntést és bírósághoz fordul.

  #30
2019-12-16 09:51:00

Ismét akcióba lendült a Spar és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, folytatják az Adni Öröm! nevű jótékonysági kezdeményezésüket. Kampánybejelentő.

  #31
2019-12-16 09:00:00

Brutális dilemmát okoz a Spoiler Whopper.

  #32
2019-12-13 10:03:00

Avagy így neteztek 2019-ben a tinik.

  #33
2019-12-13 09:20:00

Pintér Mónika kapta a kinevezést, aki korábban 24.hu tech rovatát vezette, és idén májusban érkezett az Indexhez.

  #34
2019-12-12 15:15:00

Megújult koncepcióval és kommunikációs platformmal folytatja az OTP, ehhez pedig a Café Communications segítségével új kampány is készült. A Következő lépés kampány 2019 decemberében fut tévében, online és outdoor felületeken. A bejelentőt itt olvashatjátok.

  #35
2019-12-12 14:10:00

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

  #36
2019-12-12 12:15:00

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

  #37
2019-12-12 11:16:00

A rádiós és Tóth Gábor táplálkozáskutató az ügynökségre bízták az oldaluk, az E-mentes övezet megújítását.

  #38
2019-12-12 09:33:00

Az önkormányzati választás.

  #39
2019-12-11 11:38:00

Idén egy walesi kisbolt képében kapott erős konkurenciát áruházlánc sárkányos videója.

  #40
2019-12-10 09:48:00

Ha nincs pénzed Maurizio Cattelan alkotására, a BK segít.

  #41
2019-12-07 13:45:00

A Mito Performance üzletága felel a Nokia teljes körű médiafeladatainak integrált tervezéséért és vásárlásáért.

  #42
2019-12-06 12:39:00

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

  #43
2019-12-05 15:30:00

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

  #44
2019-12-05 13:59:00

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

  #45
2019-12-05 12:46:00

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

  #46
2019-12-05 11:56:00

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

  #47
2019-12-05 10:54:00

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

  #48
2019-12-05 09:38:00

A változások 2020-ban lépnek érvénybe.

  #49
2019-12-04 10:35:00

A német McDonald’s a szülők egyik rémálmával kampányol.

  #50
2019-12-03 16:22:00

Még Steven Spielberg is áldását adta arra, hogy a földönkívüli és Elliott újra találkozzanak egy reklám kedvéért.

  #51
2019-12-02 15:56:00

Így újra működik a lap, olvashatóak a régi cikkek.

  #52
2019-12-02 14:33:00

Váratlan oldalról közelíti meg a karácsonyt a Coca-Cola argentin kampánya.

  #53
2019-12-02 12:23:00

Negatív kommentekkel népszerűsíti a Modern család új évadát a Comedy Central.

  #54
2019-12-02 10:38:00

2016 után ismét radikálisan hozzányúlnak a kommentszekcióhoz.

  #55
2019-12-02 10:14:00

Újabb geek magazin szűnhet meg.

  #56
2019-12-02 09:29:00

A többi magyar munka shortlisten maradt.

  #57
2019-11-29 12:29:00

Az embert teljesen váratlanul éri a Deák téri metrómegállóban kihelyezett plakát, meg is kérdeztük róla az alkotót.

  #58
2019-11-28 12:49:00

Nem nagyon veszik a cég készülékét, ami bekamerázza a tévéket, ezért nagyágyúkat kellett bevetni a promózására.

  #59
2019-11-28 11:02:00

Az előítéletek és elszigetelődés ellen lép fel a francia Burns and Smiles kisfilmje.

  #60
2019-11-28 09:00:00

Havi rendszerességgel fognak megjelenni a Booksy Boxok, amikbe könyvek és snackek kerülnek majd.

  #61
2019-11-27 13:38:00

A Hősök tere közelében található épület korábban a szudáni nagykövetség volt.

  #62
2019-11-27 12:23:00

Ilyen az, mikor a Dumaszínház és egy lakásfejlesztő dolgoznak együtt.

  #63
2019-11-27 11:30:00

Mostantól a Labowsky felel a Tungsram nemzetközi közösségi médiás kommunikációjáért.

  #64
2019-11-27 10:48:00

Papírral váltják a zsugorfóliát.

  #65
2019-11-27 09:39:00

Nem lehet azzal vádolni, hogy kevésbé lenne szexista hangulatú, mint a cég korábbi reklámjai.

  #66
2019-11-26 13:05:00

Ráadásul állítólag nem is illetlen kontent, hanem csak a szakmájuk áll a tiltások mögött.

  #67
2019-11-25 13:56:00

Ígéretes koncepcióból egy kicsit sem izgalmas imázsfilmet kapott Dubaj Gwyneth Paltrow, Kate Hudson és Zoe Saldana főszereplésével.

  #68
2019-11-25 09:16:00

Buenos Airesben mutatják be az argentin Hello Wood eddigi projektjeit.

  #69
2019-11-22 14:39:00

Vele együtt a Red Lemon Media is kapott egy hárommilliós bírságot.

  #70
2019-11-22 14:01:00

A Durex új kampányában a színész hétköznapi helyzeteket mutat be, mikor időben kell gondolni a védekezésre.

  #71
2019-11-22 12:33:00

Idén már egész biztosan elmarad a világ leghíresebb fehérnemű-bemutatója.

  #72
2019-11-22 11:29:00

A mézes-mázosságot akarja lekaparni az ünnepi reklámokról a telkócég új projektje.

  #73
2019-11-22 10:37:00

Többek között díjat ért, hogy „baszódjál meg Comedy Central!”

  #74
2019-11-22 09:22:00

Jámbor András helyét Diószegi-Horváth Nóra veszi át.

  #75
2019-11-21 09:55:00

Mindezt kevesebb, mint egy perc alatt.

  #76
2019-11-21 09:32:00

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

  #77
2019-11-20 13:56:00

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

  #78
2019-11-20 11:39:00

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

  #79
2019-11-20 10:48:00

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

  #80
2019-11-19 16:26:00

Öt magyar tulajdonossal, a Café PR égisze alatt EB and Beyond néven indul új, employer branding fokuszú vállalat. Az alapítók ígérete szerint a cégük egyedi megközelítéssel, széles körű szolgáltatásokkal áll majd az ügyfelek rendelkezésére határokon innen és túl.

  #81
2019-11-19 09:00:00

Kétféle ember van a világon: az egyik, aki pontosan a film kezdetekor szeret beülni a moziba, a másik pedig, aki ha tehetné, már fél órával a kezdés előtt a teremben ülne, hogy egyetlen másodpercet se késsen le az előzetesekből. Utóbbi általában vagy azt állapítja meg rezignáltan, hogy nem akarja megnézni az adott filmet, vagy állati lelkesen csapkodja a mellette ülő karját, és sugdossa, hogy ezt mindenképp meg kell majd nézni. Nagyon ritka esetben pedig az is feltűnik neki, hogy mennyire jó az adott trailer, amit látott.

  #82
2019-11-18 09:00:00

Fontos levegővételeket állnak a Rhinospray új imázskampányának a középpontjában. A projekt részleteiről itt olvashatod a cég kampánybejelntőjét.

  #83
2019-11-15 14:35:00

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

  #84
2019-11-15 14:14:00

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke, aki november 19-én adja át a posztját az utódjának. A távozása kapcsán készítettünk vele interjút.

  #85
2019-11-15 12:56:00

A Közös Ügy nevű kampányban cégvezetők arcukkal és nevükkel álltak ki az ügy mellett és tesznek vállalásokat, hogy a nők és férfiak ugyanolyan esélyeket és lehetőségeket kapjanak a munkahelyükön. További cégek és vezetők csatlakozását várják.

  #86
2019-11-15 12:11:00

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

  #87
2019-11-15 10:42:00

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

  #88
2019-11-15 10:01:00

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

  #89
2019-11-14 12:49:00

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

  #90
2019-11-13 13:14:00

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

  #91
2019-11-12 11:30:00

Hiába az alaposan megtolt promó, a luxus ígérete, a kigyúrt testek, a felpumpált mellek, a nyilvános párkeresés és egy halom IQ-bajnok, az RTL Klub Love Islandje nemhogy nem lett nagy durranás a tévében, hanem a nézők szinte az első perctől kezdve totális közönnyel viseltettek iránta. Ez mindenképp érdekes fejlemény abban az országban, ahol a Való Világ legemlékezetesebb pillanatai még mindig simán visszaköszönnek a mindennapokban. Ami pedig ennél is érdekesebb, hogy a Love Island vége mégis happy end.

  #92
2019-11-11 09:00:00

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

  #93
2019-11-08 14:15:00

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

  #94
2019-11-08 13:25:00

Így az ügynökség készíthette a lakáskassza új reklámfilmjét.

  #95
2019-11-08 10:34:00

Az előzetes utómunkáiban a Gyár is részt vett.

  #96
2019-11-08 10:14:00

Az megvan, hogy már 25 éve nincs karácsony „All I Want For Christmas is You” nélkül?!

  #97
2019-11-08 09:39:00

A Tomorrowlandet is megjárt Edo Denova reklámozza az MTV limitált kiadású zenei kollekciójának darabjait.

  #98
2019-11-07 11:45:00

Miközben az RTL Klubon búcsúzik a Drága örökösök második évada, a TV2-n jönnek a fővárosi Mintaapák.

#99
2019-11-05 13:56:00

A színész az együttműködéssel a gyökereihez tér vissza.

  #100
2019-11-04 14:26:00

Megnéztük közelebbről a RTL Most+-t.

  #101
2019-10-31 10:45:00

Szalay Kristófnál az elmúlt tíz évben folyamatosan napirenden volt az újság feltámasztása.

  #102
2019-10-30 15:02:00

Egyszerre szórakoztató és nyugtalanító látványt nyújtanak a Hellveticával írt szövegek.

  #103
2019-10-30 09:27:00

A Isobar és a Burger King arra voltak kíváncsiak, elég ikonikus-e a Whopper ahhoz, hogy akár hang alapján be lehessen azonosítani. Kampánybejelentő.

  #104
2019-10-29 11:24:00

Főleg azért, mert több, mint egy óra.

  #105
2019-10-28 15:10:00

Az énekes egy „Fuck The Guardian” feliratú pólóban lépett színpadra Los Angelesben.

  #106
2019-10-28 13:31:00

Második alkalommal kapott LMBTQ imázsfilmet a magyar főváros.

  #107
2019-10-28 11:23:00

Solymos Ádám szeptemberben csatlakozott a sporttáplálék-kiegészítő termékeket gyártó cég csapatához.

  #108
2019-10-28 11:02:00

Emellett bizonyos termékek esetében teljesen felszámolja a műanyag használatot.

  #109
2019-10-28 10:21:00

De nem csak emiatt nem aratott osztatlan sikert a párizsi esemény múlt héten bemutatott logója.

  #110
2019-10-25 11:44:00

A két humorista végre pontot tesz a folytonos összekeverésük végére.

  #111
2019-10-24 13:46:00

A felelősségteljes alkoholfogyasztást népszerűsíti a vicces elrettentő kampány

  #112
2019-10-24 11:22:00

Ezentúl, ha valaki az excsaja, expasija, kiszemeltje és igazából bárki képeit nézegetni szeretné a platformon, regisztrálnia kell.

  #113
2019-10-24 09:00:00

A fenntartható divattal foglalkozó Holy Duck! blog írója, Mengyán Eszter, a ruhaiparon túl arról is mesélt, hogyan zöldül az élete, és mi az, amin soha nem fog változtatni.

  #114
2019-10-22 11:48:00

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

  #115
2019-10-22 09:00:00

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

  #116
2019-10-21 13:21:00

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

  #117
2019-10-21 12:30:00

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

  #118
2019-10-21 11:07:00

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

  #119
2019-10-21 10:21:00

A magyar fővárosnak mond köszönetet a tízéves Prezi, ami az évforduló alkalmából születésnapi toborzókampányt indított.

  #120
2019-10-21 09:43:00

Tenderajánlást tett közzé a Magyar PR Szövetség, hogy átláthatóbbá és igazságosabbá váljanak az ügynökségi pályázati folyamatok.

  #121
2019-10-18 11:16:00

20 éves lett a rendezvényügynökség. Itt vannak a képek a buliról.

  #122
2019-10-18 10:00:00

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

#123
2019-10-18 09:00:00

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

  #124
2019-10-17 16:39:00

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

  #125
2019-10-17 14:36:00

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

  #126
2019-10-17 12:45:00

Hogy a fenntarthatóság és a környezettudatosság az elmúlt években az aktív szókincsünk szerves részévé vált, a többi között a reklámiparnak is köszönhető, amelyben – ha az idei cannes-i győztesekből indulunk ki – elvárássá vált a világmegváltás. Ehhez azonban nem elég egy szép gondolat: hatásos és ösztönző kampányokra van szükség, amikből szerencsére sorra születnek egyre jobbak – már nem csak a Greenpeace és a WWF háza tájáról.

  #127
2019-10-17 12:23:00

Ebből hármat a DDB, kettőt pedig a Bold húzott be.

  #128
2019-10-17 11:14:00

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

  #129
2019-10-17 10:25:00

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

  #130
2019-10-17 09:40:00

Két év szünet után érkezik a Tabukról tabuk nélkül második évada, hiszen az első készítése során számos fontos téma felmerült, amiket akkor nem volt idő feldolgozni. Az új részek ismét sokrétű és sokszor nyomasztó dolgokat feszegetnek, mint az öngyilkosság vagy a mentális betegségek, valamint egy nulladik epizód is készült. A folytatás kapcsán a szériát készítő ügynökség, az ACG egyik alapítójával, Mentes Endrével beszélgettünk a sorozat gyártásáról, alapkoncepciójáról és az ügynökség jövőbeli terveiről.

  #131
2019-10-15 12:48:00

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

  #132
2019-10-14 16:35:00

A magazinra azért van szükség, hogy az autórajongók még szélesebb rétegét tudják megszólítani.

  #133
2019-10-14 15:50:00

Ezért meg is büntették a Coca-Colát – írja az Index és a 444 is.

  #134
2019-10-14 14:42:00

Mindkét magyar ügynökség Radio&Audio kategóriában esélyes.

  #135
2019-10-14 12:22:00

A kábelcsatorna saját műsorainak szereplőivel igyekszik tenni a mentális betegségek stigmatizálása ellen.

  #136
2019-10-14 11:34:00

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

  #137
2019-10-14 10:18:00

Fél nap alatt kellett komplett sörmárkát tervezniük azoknak a háromfős kreatív csapatoknak, akik részt vettek a Design Hét eseményén, a DekoRatio rendezte Beer Design Challenge-n. Idén nudisták, klímaszorongók és cosplay-esek győztek.

  #138
2019-10-11 09:02:00

A szórakoztatás és edukáció volt a cél, a végeredmény pedig valóban tanulságos lett. Szerzőnk véleménye.

  #139
2019-10-10 13:42:00

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

  #140
2019-10-10 12:01:00

Ilyen az, mikor egy bűvész kezébe kerülnek a konyhai eszközök.

#141
2019-10-10 09:40:00

Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.

  #142
2019-10-10 09:00:00

A VMLY&R Hungary a BrandAsset Valuator (BAV) eredményei alapján megvizsgálta, hogyan rajzolódott át hazánk márkatérképe az elmúlt években.

  #143
2019-10-09 13:54:00

Az egyik elismerést a lap korábbi munkatársa, Kácsor Zsolt kapta.

  #144
2019-10-09 12:41:00

Irodabejárások, tréningek, előadások, business brunch és garázsvásár is lesz a rendezvényen, aminek során izgalmas hazai office-okba lehet ellátogatni.

  #145
2019-10-09 11:28:00

A Mattel új, tudományos szakmákat népszerűsítő babákat dobott piacra.

  #146
2019-10-09 10:57:00

Sokáig kellett várni arra, hogy anyaság ezen oldala is megérkezzen a reklámokba.

  #147
2019-10-09 10:09:00

A jövőben a Wavemaker mellett a Caféval dolgozik együtt az áruházlánc.

  #148
2019-10-08 13:22:00

Zalai Ágnes októbertől csatlakozik az ügynökség csapatához.

  #149
2019-10-02 13:25:00

Annyit segítünk, hogy egy régóta várt, Oscar-esélyes filmről van szó, amit a héten mutatnak be.

  #150
2019-10-02 12:44:00

2020 tavaszától lép életbe a változás.

  #151
2019-10-02 12:03:00

Magyarországon 18. alkalommal rendezik meg az Effie reklámhatékonysági versenyt. Az idei döntőbe 42 munka került be, ezek közül 11 érkezett az ACG háza tájáról.

  #152
2019-10-02 11:07:00

Az MRSZ a kommunikációs iparág szereplőinek fenntartható működésre való átállását kívánja ösztönözni.

  #153
2019-10-02 10:16:00

A tét nem kicsi a Ravak versenyén: a fődíj egy fürdőszoba.

  #154
2019-10-02 09:46:00

A kozmetikai cég és a HPS új aktivitásának a középpontjában azok a pasik állnak, akik a törődés bajnokai.

  #155
2019-10-01 10:42:00

Mengyán Eszter jó példa arra, hogy a divat szeretete és a környezettudatosság nem zárják ki egymást. Az eredetileg újságíró blogger ma már az etikus divat legismertebb szócsöve Magyarországon, aki az interneten folyamatosan dokumentálja, hogyan zöldül az élete. Erre pedig több ezer követő kíváncsi. Így Eszter akár fenn is tarthatná magát a fenntarthatóságból, de tudatosan nem teszi, mert fél, hogy attól kiégne.

  #156
2019-09-30 11:14:00

Alámerültünk a tátogó gyerekek világába, hogy megnézzük az első magyar Tiktok fesztivált és díjátadót, ahol ugyan tiktokolni nem tanultunk meg, cserébe egy halom szürreális élménnyel gazdagodtunk, na, meg néhány tanulságos infóval arról, milyenek a felnőttek.

  #157
2019-09-27 14:48:00

Megnyílt a 19. ARC kiállítás, kihirdették a győzteseket.

  #158
2019-09-27 12:23:00

A cég 44 munkatársa metszett, kapált, szüretelt és palackozott, hogy elkészüljön az SK.

  #160
2019-09-27 10:20:00

Másodszor is a magyar szakember került a rangos nemzetközi PR-szervezet vezetői pozíciójába.

  #161
2019-09-27 09:48:00

Az Audi A8-as utasterében felvett rádióreklám lett az egyetlen magyar díjazott idén.

  #162
2019-09-27 09:26:00

Arculatot és betűtípust cseréltek a frissebb, nőiesebb megjelenés érdekében.

  #163
2019-09-26 09:57:00

50 év után megnyugodhat az eddig tilosban parkoló autó sofőrje.

  #164
2019-09-24 11:27:00

Fogságba esett pillangó szimbolizálja a kilátástalannak tűnő kort, amiben élünk.

  #165
2019-09-23 14:56:00

Lerobbant autó, elhagyatott ház, halóinges szellem… De mi köze van ezeknek az online fizetéshez?

  #166
2019-09-23 09:00:00

A McDonald’s új svédországi kampányában világhírű festményeket bolondítottak meg némi szalonnával.

  #167
2019-09-20 14:29:00

Egyelőre csak az Egyesült Királyságot érinti a változás, de a cég a többi piacra is tervezi a kiterjesztését.

  #168
2019-09-20 12:24:00

Szeptember óta már a magyar gyerekek is játszhatnak az új babákkal.

  #169
2019-09-20 11:29:00

A sorozat a kerek évfordulóról egy tökéletesen összerakott kamuvideóval emlékezett meg.

  #170
2019-09-20 11:16:00

Megérkeztek a fotók a digitális ügynökség szülinapi zsúrjáról.

  #171
2019-09-20 10:23:00

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

  #172
2019-09-20 10:10:00

Nincsenek szép fotóik, és nem is filtereznek, mégis több tíz-, százezres vagy akár milliós követőbázissal rendelkeznek az Instagramon a mémfluencerek. A cégek lassanként kezdik is felfedezni a bennük rejlő potenciált, annyira, hogy Amerikában már akár milliós üzlet lehet a trashposztolás. Itthon viszont még lábujjhegyeznek a vicc-influencerek körül.

  #173
2019-09-20 09:43:00

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

  #174
2019-09-19 11:43:00

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

  #175
2019-09-19 10:06:00

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

  #176
2019-09-18 14:31:00

Nem azt kérik, hogy mindenki maradjon otthon, csak annyit szeretnének, ha nem ész nélkül özönlenének a látogatók.

  #177
2019-09-17 11:58:00

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

  #178
2019-09-17 10:11:00

A lakásfejlesztő vállalat először készített televíziós reklámszpotokat. Kampánybejelentő.

  #179
2019-09-13 11:00:00

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

  #180
2019-09-13 10:00:00

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

  #181
2019-09-13 08:49:00

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

  #182
2019-09-13 08:30:00

Az Aranyélet és a Terápia egykori producere Joyrider Television néven indított új gyártócéget.

#183
2019-09-12 15:00:00

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

  #184
2019-09-12 11:40:00

Dolezsai Gergely az OTP Banktól érkezik a céghez. 

  #185
2019-09-12 10:32:00
A szivárványos plakátok helyett főleg a szétválasztott sziámi ikrek és az égő Amazonas indították be a magyarok kattintóujjait augusztusban, na, meg a szakmák világversenyén elért magyar siker.
  #186
2019-09-12 10:05:00

A Media1 értesülései szerint novemberben jelenik meg az újság.

  #187
2019-09-12 09:20:00

A fehérneműmárka a negyvenedik évfordulóját ünnepli a nagyibugyis videóval, amiben tényleg egy nagyi szerepel, bugyiban. 

  #188
2019-09-11 11:25:00

A gyorsétteremlánc durván ráállt arra, hogy újrapozicionálj a joviális idős úrként megismert szimbólumát.

  #189
2019-09-10 16:06:00

31 év után nem jelenik meg többé nyomtatásban a legendás női lap.

  #190
2019-09-10 14:05:00

A Dreher plakátversenye új dimenziót nyitott a „minden sörnyitó” poénnak.

  #191
2019-09-10 13:26:00

Egyesült a Visual Europe Group rendezvénytechnikai üzletága és a Leon Group AV technikai üzletága.

  #192
2019-09-10 13:05:00

Tóth Ákos a Facebookon jelentette be a távozását és az utódját.

  #193
2019-09-10 12:07:00

A színész kitart amellett, hogy a kisfilm az amerikai őslakosok iránti legnagyobb tisztelettel készült.

  #194
2019-09-10 10:59:00

A HairClinic új reklámfilmje perspektívaváltással hozza közelebb a terméket a fogyasztókhoz. Kampánybejelentő.

  #195
2019-09-10 10:08:00

Az Index régi-új vezérigazgatója a Media1-nek adott hosszú interjút arról, hogyan látja most a lapot és annak jövőjét.

  #196
2019-09-09 15:28:00

A világhírű magyar stockfotómodell mindenféle újdonságot próbál ki a Coca-Cola új kampányában.

  #197
2019-09-09 12:34:00

Ráadásul a listán szereplő sok középkorú, fehér férfi mellett, Barbara Rentlert még képen se mutatták meg. Nem lett jó vége.

  #198
2019-09-05 09:37:00

Szabó Zoltán és Munk Veronika töltik be az új pozíciókat.

  #199
2019-09-05 09:00:00

Singapore Airlinesnak egy DJ készített zeneszámot kizárólag egy repülőgép különböző hangjaiból.

  #200
2019-09-04 14:30:00

Ez lehet a világ első, ismert deepfake-csalása.

  #201
2019-09-04 13:49:00

A Magyarországon nagy visszhangot kiváltó plakátokat egy sokszínűséget ünneplő díjra jelölték.

  #202
2019-09-04 12:06:00

„Gyapjút viselni ugyanolyan kegyetlen, mint szőrmét” – üzente a köztéri reklám, amit az ASA betiltott.

  #203
2019-09-04 11:05:00

Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon jelentette be, hogy két heti, egy napi és egy webes felületre készített sorozattal bővül a csatorna műsora.

  #204
2019-09-04 09:50:00

Két új tematikus oldallal bővült a sales house portfóliója.

  #205
2019-09-03 10:05:00

A két minta közül nem a finomabbat kellett kiválasztaniuk, hanem a halálosabbat.

  #206
2019-09-03 09:20:00

Persze marad a magazinnál, de tartalmi- és ügyvezető igazgatóként folytatja munkáját

  #207
2019-09-02 13:35:00

Kendall Jenner, Emily Ratajkowski és a Blink-182 is részt vettek az elmúlt évek egyik legnagyobb átverésében.

  #208
2019-09-02 11:02:00

Arató Márk 12 év után, saját kérésre hagyja ott az üzleti szoftvercéget.

  #209
2019-09-02 09:46:00

Újra lehet nevezni a Magyar Public Relations Szövetség által 2012 óta minden évben kiírt Sándor Imre PR-Díjra, melyet hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nyerhetik el a pályázók. Az eredmények beleszámítanak a Kreatív által minden évben összállított PR Toplistába is.

  #210
2019-08-30 13:18:00

Eredeti Kanye West önimádó tweetekkel hirdeti magát egy amerikai szusiétterem.

  #211
2019-08-30 11:26:00

A csajok elmentek New Orleansbe és felfaltak mindent, amit Homer is.

  #212
2019-08-29 14:52:00

A Telekom kampánya a tudatos internethasználatra hívja fel a figyelmet. Kampánybejelentő.

  #213
2019-08-29 13:04:00

A cég új reklámjából kiderül, hogy pontosan melyik oldalon találod a választ a világmindenséget és mindent érintő végső kérdésre.

  #214
2019-08-29 11:26:00

Szuper reklámmal szállt be az ASMR- és hipnotikus videók őrületbe a francia McDonald’s.

  #215
2019-08-29 10:25:00

A FitRadióval szerződött a sales house.

  #216
2019-08-29 09:58:00

A cég még mikroinfluencereket is bevet a kifejezetten fiatalokat célzó kampányában.

  #217
2019-08-27 14:00:00

Helsinkiben megalkották a Kreativitás Illatát, amivel új munkatársakat szeretnének a Mirum csapatába csalogatni. Az ügynökség kreatív- és stratégiai vezetője, Érmezei Lili, mesélt nekünk a toborzókampányról.

  #218
2019-08-27 09:00:00

Jogos a kérdés, hogy: de milyen kapcsolat van egy kosárlabda-közvetítés és a Ford kocsijai között?

  #219
2019-08-26 16:02:00

A jövőben az ügynökség látja el a Vivre és a Kazar PR-feladatait.

  #220
2019-08-26 14:49:00

Bobo és Bladder (magyarul: Húgyhólyag) kalandjai mindaddig egy vidám mesének tűnik, míg utóbbi el nem engedi magát.

  #221
2019-08-26 13:42:00

Ha a kozmetikai cég példájából indulunk ki, fényévekre vagyunk még az influencer-lufi kipukkadásától.

  #222
2019-08-26 11:29:00

Ezzel az övé a második olyan csatorna a videómegosztón, ami elérte ezt a mérföldkövet.

  #223
2019-08-26 10:54:00

A techcég belső irányelvei szerint a munkahelyen nem szabad olyan dolgokról beszélgetni, amik nem odaillők. Például a politika és a közéleti hírek.

  #224
2019-08-26 10:09:00

Haladva a trendekkel, letisztultabb, egyszerűbb logót kap az autómárka.

  #225
2019-08-23 10:25:00

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

  #226
2019-08-23 09:00:00

Megérkeztek a júliusi Lájkbajnokság adatai: a 24.hu még mindig az első helyen áll a hazai netes aktivitások alapján, ahogy a klímakatasztrófa is kattintásra ösztönzi a magyarokat.

  #227
2019-08-22 15:13:00

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

  #228
2019-08-22 14:00:00

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

  #229
2019-08-22 12:40:00

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

  #230
2019-08-22 11:28:00

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

  #231
2019-08-22 10:39:00

Új ember került az account csapat és a digitális divízió élére, valamint új üzleti igazgatóval és Head of Operations-szel is bővült a már közel 50 fős ügynökség.

  #232
2019-08-22 08:30:00

A Silberstein and Partners és az Ynsight Research összeállt, hogy megvizsgálja a Coca-Cola botrány online és közösségi médiás visszhangjait.

  #233
2019-08-21 12:28:00

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

  #234
2019-08-16 09:00:00

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

  #235
2019-08-15 15:08:00

Ismét díjazták a Graphasel Design Stúdió munkáját.

  #236
2019-08-15 13:36:00

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

  #237
2019-08-15 12:20:00

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

  #238
2019-08-15 11:00:00

Matricagyűjtős imázskampányt indított a márka.

  #239
2019-08-15 10:06:00

A netezők szerint nagyon vicces reklámnak az is lehetne a címe, hogy: minden, amit nem akartál tudni arról, mi történik éjszaka az AsiaCenterben.

  #240
2019-08-14 13:06:00

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

  #241
2019-08-14 11:11:00

22 éves Malév reklám bukkant elő.

  #242
2019-08-14 09:58:00

Több mint 8000 alkotás közül választották a legjobbnak az Activé FiberShake dizájnját.

  #243
2019-08-13 09:00:00

Nagy balhét okozott egy castingfelhívás, amiben a csokigyártó új szpotjába kerestek gyerekszínészt.

  #244
2019-08-09 12:13:00

Torokszorító társadalmi célú reklámot készített egy új-zélandi leszokást segítő szervezet.

#245
2019-08-08 13:26:00

Ed Razek 71 évesen úgy érzi, most már ideje nyugdíjba menni. De ennél árnyaltabb lehet a távozása oka.

  #246
2019-08-07 13:01:00

Persze nem ez volt a céljuk, de a fogyasztók azonnal meglátták a pornópotenciált a kedvesnek tűnő rajzokban.

  #247
2019-08-07 10:03:00

Négy év után felfüggesztik a Hello! magazin megjelentetését – tudta a meg a Media1.

  #248
2019-08-06 16:30:00

Instagramos matricaszettel egészítette ki a márka globális kampányát a Feat.

  #249
2019-08-06 15:30:00

A tech cég egyik alkalmazottja hosszú levélben írta meg, milyen kellemetlenségek érték a várandóssága során.

  #250
2019-08-06 14:48:00

Lampert Bendek reméli, hogy a képei nemcsak a sorozat rajongóinak jönnek majd be.

  #251
2019-08-06 12:33:00

Az Impress Magazinnal között kizárólagos szerződést a sales house.

  #252
2019-08-06 10:36:00

Augusztus elejétől Rakoncza Zsolt veszi át a vállalat irányítását.

  #253
2019-08-06 09:55:00

Az AdAge és a Bloomberg is felfigyeltek a kormánypárti képviselő kirohanására a Coca-Cola új plakátjai kapcsán.

  #254
2019-08-05 15:16:00

Idén ez a harmadik lövöldözés, aminek az elkövetője aktív felhasználója volt a szélsőséges nézeteknek teret adó oldalnak.

  #255
2019-08-05 09:23:00

„Mit gondolsz, a HouseFlix miért ajánlgat neked folyton sorozatokat nőkről, akik megölik a férjüket? (…) Mert ez a fehér nők pornója, akiknek annyira kiszámítható az életük, hogy néha muszáj látniuk, ahogy Tim Daly lelök egy nőt a lépcsőn.”

  #256
2019-08-02 12:15:00

Hosszú Katinka viszont megőrizte az első helyét a Forbes összeállításában.

  #257
2019-08-02 10:18:00

A nehezen feldolgozható szóviccből született üBERKIrály című műsorban ismét a tévében lehet majd követni a celebritás mindennapjait.

  #258
2019-08-01 15:20:00

A műfajt persze nem a streamingcsatorna találta ki, Beyoncé már 2013 óta sikeresen használja.

  #259
2019-07-31 16:06:00

A közösségi oldal kampánya azt sugallja, náluk vannak az igazi barátok.

  #260
2019-07-31 14:58:00

Az Artvertising Group lett a pezsgőgyártó új partnere.

  #261
2019-07-31 13:35:00

A mindennapok olyan apró örömeivel kampányol a Coors Light, mint a kényelmetlen ruhadarab levétele.

  #262
2019-07-31 12:06:00

A dizájner hangualtnaplója egyszerre művészeti alkotás és terápiás eszköz.

  #263
2019-07-31 10:36:00

Augusztus 1-től a sales house értékesíti a portál display hirdetéseit.

  #264
2019-07-30 12:19:00

Újra az útjelzésekkel játszik az étteremlánc, ami korábban egy hasonló kampánnyal nyert nagydíjat Cannes-ban.

  #265
2019-07-30 10:50:00

A kézműves termékek piactere nem csupán külsejében, de struktúrájában is megújult.

  #266
2019-07-30 09:00:00

A kiszámíthatóságot teszi vonzóvá új kampányával az Aldi, erről mesélt nekünk Kurunczi Anita a márka marketing és kommunikációs vezetője.

  #267
2019-07-29 16:19:00

A Deichmann filcekkel, festékszórókkal, flitterekkel és stencilekkel feltankolva várja a fesztiválozókat a Hajógyárin.

  #268
2019-07-29 14:10:00

A Bold adta a legmeggyőzőbb választ arra, hogyan képzelik el a sörmárka új hangját.

  #269
2019-07-29 12:48:00

A gyártó ígérete szerint erősebbek, büszkébbek és színesebbek lesznek az italok.

  #270
2019-07-29 11:59:00

Az összeolvadás konszolidációt hozhatna a digitális médiapiacon.

  #271
2019-07-29 10:21:00

A korábban szabadúszó Babay Mátéval bővült a BTL ügynökség csapata.

  #272
2019-07-29 09:52:00

Brutálisan magas bevételre számíthat a stúdió 2019 végére.

  #273
2019-07-26 13:41:00

A Boldot választotta új lead ügynökségének a Dreher. Az első közös kampányuk bejelentőjét itt olvashatod.

  #274
2019-07-26 11:40:00

A Kreatív július-agusztusi számában kicsit kinyomtattuk az internetet és a mémfluencerekről szóló cikkünkhöz miniinterjút készítettünk Vágvölgyi Noémi trashposztolóval. A témából ízelítőnek ezt most itt is elolvashatod. nem kel meköszöni.

  #275
2019-07-26 09:00:00

Szél Dávid apa, pszichológus, férfi, feminista, és még ír is, ez pedig kellőképpen ritka együttállás ahhoz, hogy gyereknevelés-témájú, nagyon személyes blogjával ismertté tudott válni. Az Apapara blog és könyv írójával többek közt arról beszélgettünk, hogyan lehet az apaságból brand, és ezt miként lehet kezelni.

  #276
2019-07-25 14:35:00

A közösségi oldal nyilvánosságra hozta az idei második negyedéves pénzügyi beszámolóját.

  #277
2019-07-25 13:10:00

Így látja a hazai reklámosokat Hankan Can, német rendező, aki a Vodafone Red új szpotját készítette.

  #278
2019-07-25 12:23:00

A Budapesti Metropolitan Egyetem ezért szakirányú képzést indít.

  #279
2019-07-25 11:47:00

A McCann New York kreatívjai megnézték, milyenek lennének az áldozatok, ha megöregedhettek volna.

  #280
2019-07-25 10:56:00

Nem lesz egy díjnyertes kampány, de azért elég szórakoztató.

  #281
2019-07-25 10:02:00

A pénz nagy része egy Brit Virgin-szigeteki társasághoz került – írja az mmonline.hu.

  #282
2019-07-25 09:09:00

Apának fogalma sincs, hogy kell megkenni egy kenyeret. HAHAHA. Apa képtelen felállni a kanapéról, mert már azt sem tudja, hogyan moccanjon. HAHAHA. Apát még az óvodás kislánya is kioktatja, mert egyelten használható agysejtje sincs. HAHAHA. Ilyen és ehhez hasonló faékegyszerűségű gegekre épít Hollywood már évtizedek óta, ha családi filmekről és sorozatokról van szó. De vajon miért muszáj idiótáknak lenniük az apáknak ahhoz, hogy viccesek legyenek?

  #283
2019-07-24 09:30:00

Mennyit számít az, ha valaki elvégzi a Mito ingyenes szövegíró képzését? Az Intro tényleg segít bekerülni az ügynökségekhez? Az anyacéghez felveszik a végzetteket? Többek között ezekre a kérdésekre válaszolt Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatója.

  #284
2019-07-23 14:26:00

Rendesen megdolgoztatták a kisípolásért felelős munkatársakat.

  #285
2019-07-23 11:41:00

Csuklóból meg tudod mondani, melyik élethelyzetre, melyik Youtube-os fail videó a legjobb? Akkor valószínűleg új munkahelyet kéne keresned – üzeni a Kelly Services új kampánya.

  #286
2019-07-22 10:57:00

A Huawei új kampánya azokat mutatja be, akik sötétedés után azért dolgoznak, hogy a bulizók jól érezzék magukat és biztonságban legyenek.

  #287
2019-07-22 10:04:00

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

  #288
2019-07-19 10:56:00

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

  #289
2019-07-19 09:28:00

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

  #290
2019-07-18 14:46:00

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

  #291
2019-07-18 14:03:00

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

  #292
2019-07-18 13:16:00

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

  #293
2019-07-18 12:15:00

Az Európai Bizottság jóváhagyta az üzletet.

  #294
2019-07-18 11:55:00

Nagyjából háromezer forintnyi kedvezményt kapnak azok, akik telepítik a cég egyik bővítményét, ami figyeli, milyen oldalakat nézegetnek az interneten.

  #295
2019-07-18 10:57:00

A Reebok elképzelte, hogyan lehet használni az indokolatlanul hosszú műkörmöket.

  #296
2019-07-18 09:57:00

Az RTL Klubnál és TV2-nél is gyorsan reagáltak a híradókat befolyásoló új szabályozásra – tudta meg a SorozatWiki.

#297
2019-07-15 08:30:00

Szivárványos játszótér, híd, szabadtéri mozi és  erdei tekepálya is épült a Hello Wood harmadik Tokaj-környéki Építész Mustráján. Bejártuk.

  #298
2019-07-12 14:36:00

Változatlanul a 24.hu, a Nemzeti Sport Online, az Index és HVG mozognak az első helyeken.

  #299
2019-07-09 09:00:00

De a Twitter se kapott meghívót a rendezvényre.

  #300
2019-07-08 16:28:00

Ismét 12 éven keresztül az AH üzemelteti az ingyenesen fogható tévéhálózatot.

  #301
2019-07-08 14:42:00

Júniustól az LC emellett a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu integrált kommunikációjáért is felel.

  #302
2019-07-05 12:37:00

Kikapcsolódás bulizóknak és az instázásba belefáradt telefonoknak.

  #303
2019-07-05 11:39:00

Egy borotvákat gyártó cég készítette a videót, amit azán a közösségi oldal nem engedett hirdetni.

  #304
2019-07-05 10:08:00

Augusztus végén derül ki, hogy ebből mennyit sikerült díjra váltani.

  #305
2019-07-03 15:33:00

A cég végül a boltokba kerülése előtt visszahívta a lábbeliket, de ezzel a republikánusokat haragította magára.

  #306
2019-07-02 16:06:00

Strukturális átalakítás áll a távozása hátterében.

  #307
2019-07-02 16:00:00

A műsorvezető lett a Posta Biztosító reklámarca.

  #308
2019-07-02 12:32:00

Az üdítőmárka I Love You Hater kampánya Magyarországra is elért.

  #309
2019-07-02 11:22:00

A lap azzal hirdeti magát, hogy milyen kifogások merülnek fel gyakran a (nem) olvasása kapcsán

  #310
2019-07-02 10:06:00

Várkonyi Eni az Isobartól igazolt át a Café Communications csapatába.

  #311
2019-07-02 09:33:00

A videó nincsen egy perc, de a megemésztése sokkal hosszabb időbe telik.

  #312
2019-07-02 08:28:00

Az ihletet a mára legendássá vált Soul Asylum videóklip, a Runaway Train adta.

  #313
2019-06-28 15:13:00

Megnézed, és azonnal el akarsz rohanni egy trambulinparkba.

  #314
2019-06-28 13:13:00

A stockfotó-ügynökség kellő önirónával szállt be a sorozat körüli őrületbe.

  #315
2019-06-28 11:29:00

A dizájnváltásra több mint félmilliárd forintot költött a Coca-Cola.

  #316
2019-06-28 10:45:00

Az új részekben már nemcsak készpénz nem lesz a youtubereknél, de a szén-dioxid-kibocsátásukat is le kell nullázniuk.

  #317
2019-06-28 09:32:00

Az elsősorban ételérzékenységgel élőknek szóló magazin külsőleg és belsőleg is megváltozott.

  #318
2019-06-27 14:09:00

Mondja ezt a Burning Man vezérigazgatója, aki Martin Sorrellel vont párhuzamokat a reklámipar és a fesztivál között.

  #319
2019-06-27 09:00:00

Kísérleti jelleggel drónflottát helyezett üzembe a Balaton partján a Telekom támogatásával a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálata.

  #320
2019-06-26 16:18:00

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

  #321
2019-06-26 15:41:00

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

  #322
2019-06-26 13:58:00

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

  #323
2019-06-26 12:15:00

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

  #324
2019-06-26 10:26:00

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

  #325
2019-06-25 15:35:00

Pár hét alatt konferencia téma lett az amerikai lány, aki csúnyán pofára esett a több millió követőjével.

  #326
2019-06-24 12:27:00

A legismertebb lengyel pornómagazin utolsó száma elég emlékezetesre sikeredett.

  #327
2019-06-20 11:45:00

Szórakozató, mégis inkább semmitmondó volt a Burger King túlélő útmutatója a reklámapokalipszishez.

  #328
2019-06-19 09:54:00

A DDB a Greenpeace-szel közös kampányával duplán esélyes, a Wavemaker pedig még egy jelölést húzott be a Nyitott polcokkal.

  #329
2019-06-06 11:00:00

Ádám Boglárka vezetésével ráncfelvarrást kapott a márka.

  #330
2019-06-04 10:00:00

Trunk „Dablty” Tomi a magyar sneakerkultúra vezéralakja, ám a videós influencerkedés és bloggerkedés mellett suliba jár, versenyszerűen síel, könyvet ír és nem mellesleg júniusban a Fifteen Seconds nevű nemzetközi üzleti és kreatív konferencián tart előadást. Ennek kapcsán beszélgettünk vele többek között arról, hogyan viselkednek az ilyen rendezvényeken egy 15 éves előadóval.

  #331
2019-06-03 16:49:00

Visszatér a Comedy Central Mélynyomó című sorozata, az új részekben pedig Endi és Pali bá hangtechnikusi minőségükben mutatkoznak be.

  #332
2019-06-03 16:37:00

A cég 2019-ben 11 millió újrahasznosított anyagból készült cipőt tervez piacra dobni. Ez a duplája a tavalyi mennyiségnek.

  #333
2019-06-03 16:11:00

A reklámügynökség irodájától mindössze hatvan méterre kellett csak menni a partihelyszínig.

  #334
2019-06-03 13:04:00

Június 1-től Forrás Dávid veszi át a posztot Szokol Martintól, aki a jövőben is marad a cégnél.

  #335
2019-06-03 11:33:00

Sokan úgy vélik, ez már az előjele annak, hogy az instagramos véleményvezérek ideje lejárt.

  #336
2019-05-31 12:05:00

A cég egy videóban büszkén mutatta be, hogyan csinált magának ingyenreklámot. Elég hamar nyilvános bocsánatkérésre került sor.

  #337
2019-05-30 14:09:00

A fagyigyártónak elege lett abból, hogy a színészek csak eljátsszák a szerelmet, igazi érzelmeket akartak a reklámjukba. Megkapták.

  #338
2019-05-30 11:28:00

Bár az új reklámkampányban egy szóval sem említik a sorozatokat, aki látott tévét az elmúlt harminc évben, azonnal felismeri, mi van a képeken.

  #339
2019-05-30 10:03:00

Kevesebb mint két év alatt, másodszor cserélt gazdát a legendás sportmagazin.

  #340
2019-05-28 11:57:00

A cég 2020-ra a világ legzöldebb sörgyártója szeretne lenni, így jöhet az újrahasznosított csomagolás és a mikroalga-technológia.

  #341
2019-05-28 10:52:00

Az Opla hozza el a magyar fővárosba a Tolerance Poster Show nevű folyamatosan bővülő vándorkiállítást, amihez már 100 művész készített plakátot a tolerancia jegyében.

  #342
2019-05-27 16:58:00

A bank a Cápák között különdíj jelöltjeivel dolgozik együtt a kis- és középvállalatokat célzó kampányában.

  #343
2019-05-27 15:32:00

Hashtaget indítottak, hogy bemutassák a katonai szolgálat szépségét, de elég hamar morbid tweet-folyam lett a dologból.

  #344
2019-05-27 13:59:00

„Mi leszel, ha nagy leszel?” – erre a kérdésre és a gyerekkori álmodozások korára emlékeztet a Rama és a Café Communications új kisfilmje. Kampánybejelentő.

  #345
2019-05-27 13:19:00

A cég sok százezer előfizetőt veszélyeztetett és a hírközlési szolgáltatások piacára is számottevő hatást gyakorolt.

  #346
2019-05-27 12:27:00

A Spotifyon keresztül népszerűsíti az ultraszéles monitorjait az elektronikai eszközöket gyártó vállalat.

  #347
2019-05-27 11:56:00

A ReBrief podcast mostantól rádióban is hallgatható lesz.

  #348
2019-05-27 10:25:00

A Gillette ezzel a reklámmal folytatja a férfiak sokszínűségének bemutatását.

  #349
2019-05-27 09:33:00

Az ügynökség a WWF-fel közös, #KeepLivingCoral című munkájával nyert.

  #350
2019-05-24 11:28:00

Az autógyártó jogtalanul használta fel a művész egyik installációját a hirdetésében.

  #351
2019-05-24 10:12:00

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

  #352
2019-05-22 13:00:00

Egy minifelmérés alapján a középiskolások nem olvasnak közéleti szájtokat és tévét sem néznek, mégis fontos számukra, hogy értesüljenek a hírekről, lehetőleg minél semlegesebb forrásból. Ilyet azonban nem nagyon ismernek a hazai piacon.

  #353
2019-05-21 16:50:00

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

  #354
2019-05-21 16:04:00

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

  #355
2019-05-21 13:56:00

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

  #356
2019-05-21 13:15:00

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

  #357
2019-05-21 11:45:00

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

  #358
2019-05-21 10:57:00

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

#359
2019-05-21 09:41:00

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #360
2019-05-20 15:13:00

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

  #361
2019-05-20 11:17:00

A DDB kreatívigazgatója másodszor képviseli Magyarországot zsűriként a versenyen.

  #362
2019-05-16 16:40:00

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

  #363
2019-05-15 09:20:00

A kiadó első print terméke a Roadster nevű lifestyle portáljuk testvérmagazinja lesz.

  #364
2019-05-15 09:00:00

Civilszervezetek fogtak össze, hogy a fiatalok körében is népszerűsítsék a rendelkezést az adójuk 1 százalékáról. Az akcióhoz Linczényi „belvárosi úrigyerek” Márkó írt dalt, nyugati parti hip-hop stílusban, első világbeli problémákról. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #365
2019-05-14 16:30:00

Az Eurovízión indult többszáz sláger alapján készült el a Blue Jeans & Bloody Tears című dal, ami azon felül, hogy rettentő szórakoztató, különleges is, hiszen teljes mértékben mesterséges intelligencia komponálta.

  #366
2019-05-14 12:52:00

Miközben a közösségi oldal igyekszik kiszűrni a terrorista csoportokat és tartalmakat, az algoritmusain keresztül akaratlanul is készíti nekik bejegyzéseket.

  #367
2019-05-14 10:53:00

A médiaügynökség idén is jótékony célra fordítja a rendezvény bevételét.

  #368
2019-05-14 10:22:00

A bécsi turisztikai ügynökség rendezte az esküvőt, amivel az idei EuroPride-ot promózzák.

  #369
2019-05-13 12:18:00

„Anya, kösz, hogy nem apa vagy” – üzeni a hirdetés, ami nemtől függetlenül nagyon sok szülőt kiborított.

  #370
2019-05-10 11:24:00

A közösségi platform eltünteti a keresőjéből az oltásokról hamis információkat terjesztő bejegyzéseket.

  #371
2019-05-10 10:17:00

A zenekar is csatlakozott az ORFK és a Heineken együttműködéséhez az ittas vezetés visszaszorításáért.

  #372
2019-05-09 16:10:00

A menesztett Danny Baker többször bocsánatot kért a rossz vicc miatt, amiről állítása szerint a posztolás pillanatában nem is gondolta volna, hogy milyen rossz áthallása van.

  #373
2019-05-09 12:48:00

A gyorsétteremlánc extrán húsos termékkel és ironikus reklámmal reagált arra, hogy 2019 a vegánság éve.

  #374
2019-05-08 16:27:00

A Political Capital elterjesztette, hogy Budapesten szuperhősszobrot állítanak. Az álhírt pedig meglepően sokat bevették.

  #375
2019-05-08 15:24:00

Berényi Attila lesz a megújult Szentkirályi Magyarország ügyvezető igazgatója.

  #376
2019-05-08 14:26:00

Márciushoz képest látványosan kevesebbet pörögtek a magyarok a közösségi médiában, igazán csak a párizsi katedrális tragédiája tudta aktivizálni a felhasználókat. Ez volt az év eddigi leggyengébb hónapja a hazai social platformokon.

  #377
2019-05-08 11:33:00

Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik a magazin.

  #378
2019-05-08 09:38:00

A Nők Lapja Caféból pár éve NLCafé-vá keresztelt portál mostantól nlc.-ként folytatja. De nem ez az egyetlen változás az oldalon.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés