hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Győri Zsófia cikkei

  #1
2019-10-17 16:39:00

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és a dél-kelet-európai régióban.

  #2
2019-10-17 14:36:00

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

  #3
2019-10-17 12:45:00

Hogy a fenntarthatóság és a környezettudatosság az elmúlt években az aktív szókincsünk szerves részévé vált, a többi között a reklámiparnak is köszönhető, amelyben – ha az idei cannes-i győztesekből indulunk ki – elvárássá vált a világmegváltás. Ehhez azonban nem elég egy szép gondolat: hatásos és ösztönző kampányokra van szükség, amikből szerencsére sorra születnek egyre jobbak – már nem csak a Greenpeace és a WWF háza tájáról.

  #4
2019-10-17 12:23:00

Ebből hármat a DDB, kettőt pedig a Bold húzott be.

  #5
2019-10-17 11:14:00

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

  #6
2019-10-17 10:25:00

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

  #7
2019-10-17 09:40:00

Két év szünet után érkezik a Tabukról tabuk nélkül második évada, hiszen az első készítése során számos fontos téma felmerült, amiket akkor nem volt idő feldolgozni. Az új részek ismét sokrétű és sokszor nyomasztó dolgokat feszegetnek, mint az öngyilkosság vagy a mentális betegségek, valamint egy nulladik epizód is készült. A folytatás kapcsán a szériát készítő ügynökség, az ACG egyik alapítójával, Mentes Endrével beszélgettünk a sorozat gyártásáról, alapkoncepciójáról és az ügynökség jövőbeli terveiről.

  #8
2019-10-15 12:48:00

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

  #9
2019-10-14 16:35:00

A magazinra azért van szükség, hogy az autórajongók még szélesebb rétegét tudják megszólítani.

  #10
2019-10-14 15:50:00

Ezért meg is büntették a Coca-Colát – írja az Index és a 444 is.

  #11
2019-10-14 14:42:00

Mindkét magyar ügynökség Radio&Audio kategóriában esélyes.

  #12
2019-10-14 12:22:00

A kábelcsatorna saját műsorainak szereplőivel igyekszik tenni a mentális betegségek stigmatizálása ellen.

  #13
2019-10-14 11:34:00

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

  #14
2019-10-14 10:18:00

Fél nap alatt kellett komplett sörmárkát tervezniük azoknak a háromfős kreatív csapatoknak, akik részt vettek a Design Hét eseményén, a DekoRatio rendezte Beer Design Challenge-n. Idén nudisták, klímaszorongók és cosplay-esek győztek.

  #15
2019-10-11 09:02:00

A szórakoztatás és edukáció volt a cél, a végeredmény pedig valóban tanulságos lett. Szerzőnk véleménye.

  #16
2019-10-10 13:42:00

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

  #17
2019-10-10 12:01:00

Ilyen az, mikor egy bűvész kezébe kerülnek a konyhai eszközök.

#18
2019-10-10 09:40:00

Mellette még jó néhány nemzetközileg elismert szakember lép majd fel a Brand Festivalon.

  #19
2019-10-10 09:00:00

A VMLY&R Hungary a BrandAsset Valuator (BAV) eredményei alapján megvizsgálta, hogyan rajzolódott át hazánk márkatérképe az elmúlt években.

  #20
2019-10-09 13:54:00

Az egyik elismerést a lap korábbi munkatársa, Kácsor Zsolt kapta.

  #21
2019-10-09 12:41:00

Irodabejárások, tréningek, előadások, business brunch és garázsvásár is lesz a rendezvényen, aminek során izgalmas hazai office-okba lehet ellátogatni.

  #22
2019-10-09 11:28:00

A Mattel új, tudományos szakmákat népszerűsítő babákat dobott piacra.

  #23
2019-10-09 10:57:00

Sokáig kellett várni arra, hogy anyaság ezen oldala is megérkezzen a reklámokba.

  #24
2019-10-09 10:09:00

A jövőben a Wavemaker mellett a Caféval dolgozik együtt az áruházlánc.

  #25
2019-10-08 13:22:00

Zalai Ágnes októbertől csatlakozik az ügynökség csapatához.

  #26
2019-10-02 13:25:00

Annyit segítünk, hogy egy régóta várt, Oscar-esélyes filmről van szó, amit a héten mutatnak be.

  #27
2019-10-02 12:44:00

2020 tavaszától lép életbe a változás.

  #28
2019-10-02 12:03:00

Magyarországon 18. alkalommal rendezik meg az Effie reklámhatékonysági versenyt. Az idei döntőbe 42 munka került be, ezek közül 11 érkezett az ACG háza tájáról.

  #29
2019-10-02 11:07:00

Az MRSZ a kommunikációs iparág szereplőinek fenntartható működésre való átállását kívánja ösztönözni.

  #30
2019-10-02 10:16:00

A tét nem kicsi a Ravak versenyén: a fődíj egy fürdőszoba.

  #31
2019-10-02 09:46:00

A kozmetikai cég és a HPS új aktivitásának a középpontjában azok a pasik állnak, akik a törődés bajnokai.

  #32
2019-10-01 10:42:00

Mengyán Eszter jó példa arra, hogy a divat szeretete és a környezettudatosság nem zárják ki egymást. Az eredetileg újságíró blogger ma már az etikus divat legismertebb szócsöve Magyarországon, aki az interneten folyamatosan dokumentálja, hogyan zöldül az élete. Erre pedig több ezer követő kíváncsi. Így Eszter akár fenn is tarthatná magát a fenntarthatóságból, de tudatosan nem teszi, mert fél, hogy attól kiégne.

  #33
2019-09-30 11:14:00

Alámerültünk a tátogó gyerekek világába, hogy megnézzük az első magyar Tiktok fesztivált és díjátadót, ahol ugyan tiktokolni nem tanultunk meg, cserébe egy halom szürreális élménnyel gazdagodtunk, na, meg néhány tanulságos infóval arról, milyenek a felnőttek.

  #34
2019-09-27 14:48:00

Megnyílt a 19. ARC kiállítás, kihirdették a győzteseket.

  #35
2019-09-27 12:23:00

A cég 44 munkatársa metszett, kapált, szüretelt és palackozott, hogy elkészüljön az SK.

  #37
2019-09-27 10:20:00

Másodszor is a magyar szakember került a rangos nemzetközi PR-szervezet vezetői pozíciójába.

  #38
2019-09-27 09:48:00

Az Audi A8-as utasterében felvett rádióreklám lett az egyetlen magyar díjazott idén.

  #39
2019-09-27 09:26:00

Arculatot és betűtípust cseréltek a frissebb, nőiesebb megjelenés érdekében.

  #40
2019-09-26 09:57:00

50 év után megnyugodhat az eddig tilosban parkoló autó sofőrje.

  #41
2019-09-24 11:27:00

Fogságba esett pillangó szimbolizálja a kilátástalannak tűnő kort, amiben élünk.

  #42
2019-09-23 14:56:00

Lerobbant autó, elhagyatott ház, halóinges szellem… De mi köze van ezeknek az online fizetéshez?

  #43
2019-09-23 09:00:00

A McDonald’s új svédországi kampányában világhírű festményeket bolondítottak meg némi szalonnával.

  #44
2019-09-20 14:29:00

Egyelőre csak az Egyesült Királyságot érinti a változás, de a cég a többi piacra is tervezi a kiterjesztését.

  #45
2019-09-20 12:24:00

Szeptember óta már a magyar gyerekek is játszhatnak az új babákkal.

  #46
2019-09-20 11:29:00

A sorozat a kerek évfordulóról egy tökéletesen összerakott kamuvideóval emlékezett meg.

  #47
2019-09-20 11:16:00

Megérkeztek a fotók a digitális ügynökség szülinapi zsúrjáról.

  #48
2019-09-20 10:23:00

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

  #49
2019-09-20 10:10:00

Nincsenek szép fotóik, és nem is filtereznek, mégis több tíz-, százezres vagy akár milliós követőbázissal rendelkeznek az Instagramon a mémfluencerek. A cégek lassanként kezdik is felfedezni a bennük rejlő potenciált, annyira, hogy Amerikában már akár milliós üzlet lehet a trashposztolás. Itthon viszont még lábujjhegyeznek a vicc-influencerek körül.

  #50
2019-09-20 09:43:00

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

  #51
2019-09-19 11:43:00

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

  #52
2019-09-19 10:06:00

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

  #53
2019-09-18 14:31:00

Nem azt kérik, hogy mindenki maradjon otthon, csak annyit szeretnének, ha nem ész nélkül özönlenének a látogatók.

  #54
2019-09-17 11:58:00

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

  #55
2019-09-17 10:11:00

A lakásfejlesztő vállalat először készített televíziós reklámszpotokat. Kampánybejelentő.

  #56
2019-09-13 11:00:00

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

  #57
2019-09-13 10:00:00

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

  #58
2019-09-13 08:49:00

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

  #59
2019-09-13 08:30:00

Az Aranyélet és a Terápia egykori producere Joyrider Television néven indított új gyártócéget.

#60
2019-09-12 15:00:00

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

  #61
2019-09-12 11:40:00

Dolezsai Gergely az OTP Banktól érkezik a céghez. 

  #62
2019-09-12 10:32:00
A szivárványos plakátok helyett főleg a szétválasztott sziámi ikrek és az égő Amazonas indították be a magyarok kattintóujjait augusztusban, na, meg a szakmák világversenyén elért magyar siker.
  #63
2019-09-12 10:05:00

A Media1 értesülései szerint novemberben jelenik meg az újság.

  #64
2019-09-12 09:20:00

A fehérneműmárka a negyvenedik évfordulóját ünnepli a nagyibugyis videóval, amiben tényleg egy nagyi szerepel, bugyiban. 

  #65
2019-09-11 11:25:00

A gyorsétteremlánc durván ráállt arra, hogy újrapozicionálj a joviális idős úrként megismert szimbólumát.

  #66
2019-09-10 16:06:00

31 év után nem jelenik meg többé nyomtatásban a legendás női lap.

  #67
2019-09-10 14:05:00

A Dreher plakátversenye új dimenziót nyitott a „minden sörnyitó” poénnak.

  #68
2019-09-10 13:26:00

Egyesült a Visual Europe Group rendezvénytechnikai üzletága és a Leon Group AV technikai üzletága.

  #69
2019-09-10 13:05:00

Tóth Ákos a Facebookon jelentette be a távozását és az utódját.

  #70
2019-09-10 12:07:00

A színész kitart amellett, hogy a kisfilm az amerikai őslakosok iránti legnagyobb tisztelettel készült.

  #71
2019-09-10 10:59:00

A HairClinic új reklámfilmje perspektívaváltással hozza közelebb a terméket a fogyasztókhoz. Kampánybejelntő.

  #72
2019-09-10 10:08:00

Az Index régi-új vezérigazgatója a Media1-nek adott hosszú interjút arról, hogyan látja most a lapot és annak jövőjét.

  #73
2019-09-09 15:28:00

A világhírű magyar stockfotómodell mindenféle újdonságot próbál ki a Coca-Cola új kampányában.

  #74
2019-09-09 12:34:00

Ráadásul a listán szereplő sok középkorú, fehér férfi mellett, Barbara Rentlert még képen se mutatták meg. Nem lett jó vége.

  #75
2019-09-05 09:37:00

Szabó Zoltán és Munk Veronika töltik be az új pozíciókat.

  #76
2019-09-05 09:00:00

Singapore Airlinesnak egy DJ készített zeneszámot kizárólag egy repülőgép különböző hangjaiból.

  #77
2019-09-04 14:30:00

Ez lehet a világ első, ismert deepfake-csalása.

  #78
2019-09-04 13:49:00

A Magyarországon nagy visszhangot kiváltó plakátokat egy sokszínűséget ünneplő díjra jelölték.

  #79
2019-09-04 12:06:00

„Gyapjút viselni ugyanolyan kegyetlen, mint szőrmét” – üzente a köztéri reklám, amit az ASA betiltott.

  #80
2019-09-04 11:05:00

Kolosi Péter a Nagy Kreatív Márkanapon jelentette be, hogy két heti, egy napi és egy webes felületre készített sorozattal bővül a csatorna műsora.

  #81
2019-09-04 09:50:00

Két új tematikus oldallal bővült a sales house portfóliója.

  #82
2019-09-03 10:05:00

A két minta közül nem a finomabbat kellett kiválasztaniuk, hanem a halálosabbat.

  #83
2019-09-03 09:20:00

Persze marad a magazinnál, de tartalmi- és ügyvezető igazgatóként folytatja munkáját

  #84
2019-09-02 13:35:00

Kendall Jenner, Emily Ratajkowski és a Blink-182 is részt vettek az elmúlt évek egyik legnagyobb átverésében.

  #85
2019-09-02 11:02:00

Arató Márk 12 év után, saját kérésre hagyja ott az üzleti szoftvercéget.

  #86
2019-09-02 09:46:00

Újra lehet nevezni a Magyar Public Relations Szövetség által 2012 óta minden évben kiírt Sándor Imre PR-Díjra, melyet hagyományosan hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nyerhetik el a pályázók. Az eredmények beleszámítanak a Kreatív által minden évben összállított PR Toplistába is.

  #87
2019-08-30 13:18:00

Eredeti Kanye West önimádó tweetekkel hirdeti magát egy amerikai szusiétterem.

  #88
2019-08-30 11:26:00

A csajok elmentek New Orleansbe és felfaltak mindent, amit Homer is.

  #89
2019-08-29 14:52:00

A Telekom kampánya a tudatos internethasználatra hívja fel a figyelmet. Kampánybejelentő.

  #90
2019-08-29 13:04:00

A cég új reklámjából kiderül, hogy pontosan melyik oldalon találod a választ a világmindenséget és mindent érintő végső kérdésre.

  #91
2019-08-29 11:26:00

Szuper reklámmal szállt be az ASMR- és hipnotikus videók őrületbe a francia McDonald’s.

  #92
2019-08-29 10:25:00

A FitRadióval szerződött a sales house.

  #93
2019-08-29 09:58:00

A cég még mikroinfluencereket is bevet a kifejezetten fiatalokat célzó kampányában.

  #94
2019-08-27 14:00:00

Helsinkiben megalkották a Kreativitás Illatát, amivel új munkatársakat szeretnének a Mirum csapatába csalogatni. Az ügynökség kreatív- és stratégiai vezetője, Érmezei Lili, mesélt nekünk a toborzókampányról.

  #95
2019-08-27 09:00:00

Jogos a kérdés, hogy: de milyen kapcsolat van egy kosárlabda-közvetítés és a Ford kocsijai között?

  #96
2019-08-26 16:02:00

A jövőben az ügynökség látja el a Vivre és a Kazar PR-feladatait.

  #97
2019-08-26 14:49:00

Bobo és Bladder (magyarul: Húgyhólyag) kalandjai mindaddig egy vidám mesének tűnik, míg utóbbi el nem engedi magát.

  #98
2019-08-26 13:42:00

Ha a kozmetikai cég példájából indulunk ki, fényévekre vagyunk még az influencer-lufi kipukkadásától.

  #99
2019-08-26 11:29:00

Ezzel az övé a második olyan csatorna a videómegosztón, ami elérte ezt a mérföldkövet.

  #100
2019-08-26 10:54:00

A techcég belső irányelvei szerint a munkahelyen nem szabad olyan dolgokról beszélgetni, amik nem odaillők. Például a politika és a közéleti hírek.

  #101
2019-08-26 10:09:00

Haladva a trendekkel, letisztultabb, egyszerűbb logót kap az autómárka.

  #102
2019-08-23 10:25:00

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

  #103
2019-08-23 09:00:00

Megérkeztek a júliusi Lájkbajnokság adatai: a 24.hu még mindig az első helyen áll a hazai netes aktivitások alapján, ahogy a klímakatasztrófa is kattintásra ösztönzi a magyarokat.

  #104
2019-08-22 15:13:00

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

  #105
2019-08-22 14:00:00

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

  #106
2019-08-22 12:40:00

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

  #107
2019-08-22 11:28:00

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

  #108
2019-08-22 10:39:00

Új ember került az account csapat és a digitális divízió élére, valamint új üzleti igazgatóval és Head of Operations-szel is bővült a már közel 50 fős ügynökség.

  #109
2019-08-22 08:30:00

A Silberstein and Partners és az Ynsight Research összeállt, hogy megvizsgálja a Coca-Cola botrány online és közösségi médiás visszhangjait.

  #110
2019-08-21 12:28:00

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

  #111
2019-08-16 09:00:00

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

  #112
2019-08-15 15:08:00

Ismét díjazták a Graphasel Design Stúdió munkáját.

  #113
2019-08-15 13:36:00

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

  #114
2019-08-15 12:20:00

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

  #115
2019-08-15 11:00:00

Matricagyűjtős imázskampányt indított a márka.

  #116
2019-08-15 10:06:00

A netezők szerint nagyon vicces reklámnak az is lehetne a címe, hogy: minden, amit nem akartál tudni arról, mi történik éjszaka az AsiaCenterben.

  #117
2019-08-14 13:06:00

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

  #118
2019-08-14 11:11:00

22 éves Malév reklám bukkant elő.

  #119
2019-08-14 09:58:00

Több mint 8000 alkotás közül választották a legjobbnak az Activé FiberShake dizájnját.

  #120
2019-08-13 09:00:00

Nagy balhét okozott egy castingfelhívás, amiben a csokigyártó új szpotjába kerestek gyerekszínészt.

  #121
2019-08-09 12:13:00

Torokszorító társadalmi célú reklámot készített egy új-zélandi leszokást segítő szervezet.

#122
2019-08-08 13:26:00

Ed Razek 71 évesen úgy érzi, most már ideje nyugdíjba menni. De ennél árnyaltabb lehet a távozása oka.

  #123
2019-08-07 13:01:00

Persze nem ez volt a céljuk, de a fogyasztók azonnal meglátták a pornópotenciált a kedvesnek tűnő rajzokban.

  #124
2019-08-07 10:03:00

Négy év után felfüggesztik a Hello! magazin megjelentetését – tudta a meg a Media1.

  #125
2019-08-06 16:30:00

Instagramos matricaszettel egészítette ki a márka globális kampányát a Feat.

  #126
2019-08-06 15:30:00

A tech cég egyik alkalmazottja hosszú levélben írta meg, milyen kellemetlenségek érték a várandóssága során.

  #127
2019-08-06 14:48:00

Lampert Bendek reméli, hogy a képei nemcsak a sorozat rajongóinak jönnek majd be.

  #128
2019-08-06 12:33:00

Az Impress Magazinnal között kizárólagos szerződést a sales house.

  #129
2019-08-06 10:36:00

Augusztus elejétől Rakoncza Zsolt veszi át a vállalat irányítását.

  #130
2019-08-06 09:55:00

Az AdAge és a Bloomberg is felfigyeltek a kormánypárti képviselő kirohanására a Coca-Cola új plakátjai kapcsán.

  #131
2019-08-05 15:16:00

Idén ez a harmadik lövöldözés, aminek az elkövetője aktív felhasználója volt a szélsőséges nézeteknek teret adó oldalnak.

  #132
2019-08-05 09:23:00

„Mit gondolsz, a HouseFlix miért ajánlgat neked folyton sorozatokat nőkről, akik megölik a férjüket? (…) Mert ez a fehér nők pornója, akiknek annyira kiszámítható az életük, hogy néha muszáj látniuk, ahogy Tim Daly lelök egy nőt a lépcsőn.”

  #133
2019-08-02 12:15:00

Hosszú Katinka viszont megőrizte az első helyét a Forbes összeállításában.

  #134
2019-08-02 10:18:00

A nehezen feldolgozható szóviccből született üBERKIrály című műsorban ismét a tévében lehet majd követni a celebritás mindennapjait.

  #135
2019-08-01 15:20:00

A műfajt persze nem a streamingcsatorna találta ki, Beyoncé már 2013 óta sikeresen használja.

  #136
2019-07-31 16:06:00

A közösségi oldal kampánya azt sugallja, náluk vannak az igazi barátok.

  #137
2019-07-31 14:58:00

Az Artvertising Group lett a pezsgőgyártó új partnere.

  #138
2019-07-31 13:35:00

A mindennapok olyan apró örömeivel kampányol a Coors Light, mint a kényelmetlen ruhadarab levétele.

  #139
2019-07-31 12:06:00

A dizájner hangualtnaplója egyszerre művészeti alkotás és terápiás eszköz.

  #140
2019-07-31 10:36:00

Augusztus 1-től a sales house értékesíti a portál display hirdetéseit.

  #141
2019-07-30 12:19:00

Újra az útjelzésekkel játszik az étteremlánc, ami korábban egy hasonló kampánnyal nyert nagydíjat Cannes-ban.

  #142
2019-07-30 10:50:00

A kézműves termékek piactere nem csupán külsejében, de struktúrájában is megújult.

  #143
2019-07-30 09:00:00

A kiszámíthatóságot teszi vonzóvá új kampányával az Aldi, erről mesélt nekünk Kurunczi Anita a márka marketing és kommunikációs vezetője.

  #144
2019-07-29 16:19:00

A Deichmann filcekkel, festékszórókkal, flitterekkel és stencilekkel feltankolva várja a fesztiválozókat a Hajógyárin.

  #145
2019-07-29 14:10:00

A Bold adta a legmeggyőzőbb választ arra, hogyan képzelik el a sörmárka új hangját.

  #146
2019-07-29 12:48:00

A gyártó ígérete szerint erősebbek, büszkébbek és színesebbek lesznek az italok.

  #147
2019-07-29 11:59:00

Az összeolvadás konszolidációt hozhatna a digitális médiapiacon.

  #148
2019-07-29 10:21:00

A korábban szabadúszó Babay Mátéval bővült a BTL ügynökség csapata.

  #149
2019-07-29 09:52:00

Brutálisan magas bevételre számíthat a stúdió 2019 végére.

  #150
2019-07-26 13:41:00

A Boldot választotta új lead ügynökségének a Dreher. Az első közös kampányuk bejelentőjét itt olvashatod.

  #151
2019-07-26 11:40:00

A Kreatív július-agusztusi számában kicsit kinyomtattuk az internetet és a mémfluencerekről szóló cikkünkhöz miniinterjút készítettünk Vágvölgyi Noémi trashposztolóval. A témából ízelítőnek ezt most itt is elolvashatod. nem kel meköszöni.

  #152
2019-07-26 09:00:00

Szél Dávid apa, pszichológus, férfi, feminista, és még ír is, ez pedig kellőképpen ritka együttállás ahhoz, hogy gyereknevelés-témájú, nagyon személyes blogjával ismertté tudott válni. Az Apapara blog és könyv írójával többek közt arról beszélgettünk, hogyan lehet az apaságból brand, és ezt miként lehet kezelni.

  #153
2019-07-25 14:35:00

A közösségi oldal nyilvánosságra hozta az idei második negyedéves pénzügyi beszámolóját.

  #154
2019-07-25 13:10:00

Így látja a hazai reklámosokat Hankan Can, német rendező, aki a Vodafone Red új szpotját készítette.

  #155
2019-07-25 12:23:00

A Budapesti Metropolitan Egyetem ezért szakirányú képzést indít.

  #156
2019-07-25 11:47:00

A McCann New York kreatívjai megnézték, milyenek lennének az áldozatok, ha megöregedhettek volna.

  #157
2019-07-25 10:56:00

Nem lesz egy díjnyertes kampány, de azért elég szórakoztató.

  #158
2019-07-25 10:02:00

A pénz nagy része egy Brit Virgin-szigeteki társasághoz került – írja az mmonline.hu.

  #159
2019-07-25 09:09:00

Apának fogalma sincs, hogy kell megkenni egy kenyeret. HAHAHA. Apa képtelen felállni a kanapéról, mert már azt sem tudja, hogyan moccanjon. HAHAHA. Apát még az óvodás kislánya is kioktatja, mert egyelten használható agysejtje sincs. HAHAHA. Ilyen és ehhez hasonló faékegyszerűségű gegekre épít Hollywood már évtizedek óta, ha családi filmekről és sorozatokról van szó. De vajon miért muszáj idiótáknak lenniük az apáknak ahhoz, hogy viccesek legyenek?

  #160
2019-07-24 09:30:00

Mennyit számít az, ha valaki elvégzi a Mito ingyenes szövegíró képzését? Az Intro tényleg segít bekerülni az ügynökségekhez? Az anyacéghez felveszik a végzetteket? Többek között ezekre a kérdésekre válaszolt Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatója.

  #161
2019-07-23 14:26:00

Rendesen megdolgoztatták a kisípolásért felelős munkatársakat.

  #162
2019-07-23 11:41:00

Csuklóból meg tudod mondani, melyik élethelyzetre, melyik Youtube-os fail videó a legjobb? Akkor valószínűleg új munkahelyet kéne keresned – üzeni a Kelly Services új kampánya.

  #163
2019-07-22 10:57:00

A Huawei új kampánya azokat mutatja be, akik sötétedés után azért dolgoznak, hogy a bulizók jól érezzék magukat és biztonságban legyenek.

  #164
2019-07-22 10:04:00

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

  #165
2019-07-19 10:56:00

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

  #166
2019-07-19 09:28:00

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

  #167
2019-07-18 14:46:00

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

  #168
2019-07-18 14:03:00

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

  #169
2019-07-18 13:16:00

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

  #170
2019-07-18 12:15:00

Az Európai Bizottság jóváhagyta az üzletet.

  #171
2019-07-18 11:55:00

Nagyjából háromezer forintnyi kedvezményt kapnak azok, akik telepítik a cég egyik bővítményét, ami figyeli, milyen oldalakat nézegetnek az interneten.

  #172
2019-07-18 10:57:00

A Reebok elképzelte, hogyan lehet használni az indokolatlanul hosszú műkörmöket.

  #173
2019-07-18 09:57:00

Az RTL Klubnál és TV2-nél is gyorsan reagáltak a híradókat befolyásoló új szabályozásra – tudta meg a SorozatWiki.

#174
2019-07-15 08:30:00

Szivárványos játszótér, híd, szabadtéri mozi és  erdei tekepálya is épült a Hello Wood harmadik Tokaj-környéki Építész Mustráján. Bejártuk.

  #175
2019-07-12 14:36:00

Változatlanul a 24.hu, a Nemzeti Sport Online, az Index és HVG mozognak az első helyeken.

  #176
2019-07-09 09:00:00

De a Twitter se kapott meghívót a rendezvényre.

  #177
2019-07-08 16:28:00

Ismét 12 éven keresztül az AH üzemelteti az ingyenesen fogható tévéhálózatot.

  #178
2019-07-08 14:42:00

Júniustól az LC emellett a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu integrált kommunikációjáért is felel.

  #179
2019-07-05 12:37:00

Kikapcsolódás bulizóknak és az instázásba belefáradt telefonoknak.

  #180
2019-07-05 11:39:00

Egy borotvákat gyártó cég készítette a videót, amit azán a közösségi oldal nem engedett hirdetni.

  #181
2019-07-05 10:08:00

Augusztus végén derül ki, hogy ebből mennyit sikerült díjra váltani.

  #182
2019-07-03 15:33:00

A cég végül a boltokba kerülése előtt visszahívta a lábbeliket, de ezzel a republikánusokat haragította magára.

  #183
2019-07-02 16:06:00

Strukturális átalakítás áll a távozása hátterében.

  #184
2019-07-02 16:00:00

A műsorvezető lett a Posta Biztosító reklámarca.

  #185
2019-07-02 12:32:00

Az üdítőmárka I Love You Hater kampánya Magyarországra is elért.

  #186
2019-07-02 11:22:00

A lap azzal hirdeti magát, hogy milyen kifogások merülnek fel gyakran a (nem) olvasása kapcsán

  #187
2019-07-02 10:06:00

Várkonyi Eni az Isobartól igazolt át a Café Communications csapatába.

  #188
2019-07-02 09:33:00

A videó nincsen egy perc, de a megemésztése sokkal hosszabb időbe telik.

  #189
2019-07-02 08:28:00

Az ihletet a mára legendássá vált Soul Asylum videóklip, a Runaway Train adta.

  #190
2019-06-28 15:13:00

Megnézed, és azonnal el akarsz rohanni egy trambulinparkba.

  #191
2019-06-28 13:13:00

A stockfotó-ügynökség kellő önirónával szállt be a sorozat körüli őrületbe.

  #192
2019-06-28 11:29:00

A dizájnváltásra több mint félmilliárd forintot költött a Coca-Cola.

  #193
2019-06-28 10:45:00

Az új részekben már nemcsak készpénz nem lesz a youtubereknél, de a szén-dioxid-kibocsátásukat is le kell nullázniuk.

  #194
2019-06-28 09:32:00

Az elsősorban ételérzékenységgel élőknek szóló magazin külsőleg és belsőleg is megváltozott.

  #195
2019-06-27 14:09:00

Mondja ezt a Burning Man vezérigazgatója, aki Martin Sorrellel vont párhuzamokat a reklámipar és a fesztivál között.

  #196
2019-06-27 09:00:00

Kísérleti jelleggel drónflottát helyezett üzembe a Balaton partján a Telekom támogatásával a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálata.

  #197
2019-06-26 16:18:00

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

  #198
2019-06-26 15:41:00

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

  #199
2019-06-26 13:58:00

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

  #200
2019-06-26 12:15:00

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

  #201
2019-06-26 10:26:00

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

  #202
2019-06-25 15:35:00

Pár hét alatt konferencia téma lett az amerikai lány, aki csúnyán pofára esett a több millió követőjével.

  #203
2019-06-24 12:27:00

A legismertebb lengyel pornómagazin utolsó száma elég emlékezetesre sikeredett.

  #204
2019-06-20 11:45:00

Szórakozató, mégis inkább semmitmondó volt a Burger King túlélő útmutatója a reklámapokalipszishez.

  #205
2019-06-19 09:54:00

A DDB a Greenpeace-szel közös kampányával duplán esélyes, a Wavemaker pedig még egy jelölést húzott be a Nyitott polcokkal.

  #206
2019-06-06 11:00:00

Ádám Boglárka vezetésével ráncfelvarrást kapott a márka.

  #207
2019-06-04 10:00:00

Trunk „Dablty” Tomi a magyar sneakerkultúra vezéralakja, ám a videós influencerkedés és bloggerkedés mellett suliba jár, versenyszerűen síel, könyvet ír és nem mellesleg júniusban a Fifteen Seconds nevű nemzetközi üzleti és kreatív konferencián tart előadást. Ennek kapcsán beszélgettünk vele többek között arról, hogyan viselkednek az ilyen rendezvényeken egy 15 éves előadóval.

  #208
2019-06-03 16:49:00

Visszatér a Comedy Central Mélynyomó című sorozata, az új részekben pedig Endi és Pali bá hangtechnikusi minőségükben mutatkoznak be.

  #209
2019-06-03 16:37:00

A cég 2019-ben 11 millió újrahasznosított anyagból készült cipőt tervez piacra dobni. Ez a duplája a tavalyi mennyiségnek.

  #210
2019-06-03 16:11:00

A reklámügynökség irodájától mindössze hatvan méterre kellett csak menni a partihelyszínig.

  #211
2019-06-03 13:04:00

Június 1-től Forrás Dávid veszi át a posztot Szokol Martintól, aki a jövőben is marad a cégnél.

  #212
2019-06-03 11:33:00

Sokan úgy vélik, ez már az előjele annak, hogy az instagramos véleményvezérek ideje lejárt.

  #213
2019-05-31 12:05:00

A cég egy videóban büszkén mutatta be, hogyan csinált magának ingyenreklámot. Elég hamar nyilvános bocsánatkérésre került sor.

  #214
2019-05-30 14:09:00

A fagyigyártónak elege lett abból, hogy a színészek csak eljátsszák a szerelmet, igazi érzelmeket akartak a reklámjukba. Megkapták.

  #215
2019-05-30 11:28:00

Bár az új reklámkampányban egy szóval sem említik a sorozatokat, aki látott tévét az elmúlt harminc évben, azonnal felismeri, mi van a képeken.

  #216
2019-05-30 10:03:00

Kevesebb mint két év alatt, másodszor cserélt gazdát a legendás sportmagazin.

  #217
2019-05-28 11:57:00

A cég 2020-ra a világ legzöldebb sörgyártója szeretne lenni, így jöhet az újrahasznosított csomagolás és a mikroalga-technológia.

  #218
2019-05-28 10:52:00

Az Opla hozza el a magyar fővárosba a Tolerance Poster Show nevű folyamatosan bővülő vándorkiállítást, amihez már 100 művész készített plakátot a tolerancia jegyében.

  #219
2019-05-27 16:58:00

A bank a Cápák között különdíj jelöltjeivel dolgozik együtt a kis- és középvállalatokat célzó kampányában.

  #220
2019-05-27 15:32:00

Hashtaget indítottak, hogy bemutassák a katonai szolgálat szépségét, de elég hamar morbid tweet-folyam lett a dologból.

  #221
2019-05-27 13:59:00

„Mi leszel, ha nagy leszel?” – erre a kérdésre és a gyerekkori álmodozások korára emlékeztet a Rama és a Café Communications új kisfilmje. Kampánybejelentő.

  #222
2019-05-27 13:19:00

A cég sok százezer előfizetőt veszélyeztetett és a hírközlési szolgáltatások piacára is számottevő hatást gyakorolt.

  #223
2019-05-27 12:27:00

A Spotifyon keresztül népszerűsíti az ultraszéles monitorjait az elektronikai eszközöket gyártó vállalat.

  #224
2019-05-27 11:56:00

A ReBrief podcast mostantól rádióban is hallgatható lesz.

  #225
2019-05-27 10:25:00

A Gillette ezzel a reklámmal folytatja a férfiak sokszínűségének bemutatását.

  #226
2019-05-27 09:33:00

Az ügynökség a WWF-fel közös, #KeepLivingCoral című munkájával nyert.

  #227
2019-05-24 11:28:00

Az autógyártó jogtalanul használta fel a művész egyik installációját a hirdetésében.

  #228
2019-05-24 10:12:00

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

  #229
2019-05-22 13:00:00

Egy minifelmérés alapján a középiskolások nem olvasnak közéleti szájtokat és tévét sem néznek, mégis fontos számukra, hogy értesüljenek a hírekről, lehetőleg minél semlegesebb forrásból. Ilyet azonban nem nagyon ismernek a hazai piacon.

  #230
2019-05-21 16:50:00

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

  #231
2019-05-21 16:04:00

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

  #232
2019-05-21 13:56:00

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

  #233
2019-05-21 13:15:00

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

  #234
2019-05-21 11:45:00

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

  #235
2019-05-21 10:57:00

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

#236
2019-05-21 09:41:00

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #237
2019-05-20 15:13:00

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

  #238
2019-05-20 11:17:00

A DDB kreatívigazgatója másodszor képviseli Magyarországot zsűriként a versenyen.

  #239
2019-05-16 16:40:00

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

  #240
2019-05-15 09:20:00

A kiadó első print terméke a Roadster nevű lifestyle portáljuk testvérmagazinja lesz.

  #241
2019-05-15 09:00:00

Civilszervezetek fogtak össze, hogy a fiatalok körében is népszerűsítsék a rendelkezést az adójuk 1 százalékáról. Az akcióhoz Linczényi „belvárosi úrigyerek” Márkó írt dalt, nyugati parti hip-hop stílusban, első világbeli problémákról. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #242
2019-05-14 16:30:00

Az Eurovízión indult többszáz sláger alapján készült el a Blue Jeans & Bloody Tears című dal, ami azon felül, hogy rettentő szórakoztató, különleges is, hiszen teljes mértékben mesterséges intelligencia komponálta.

  #243
2019-05-14 12:52:00

Miközben a közösségi oldal igyekszik kiszűrni a terrorista csoportokat és tartalmakat, az algoritmusain keresztül akaratlanul is készíti nekik bejegyzéseket.

  #244
2019-05-14 10:53:00

A médiaügynökség idén is jótékony célra fordítja a rendezvény bevételét.

  #245
2019-05-14 10:22:00

A bécsi turisztikai ügynökség rendezte az esküvőt, amivel az idei EuroPride-ot promózzák.

  #246
2019-05-13 12:18:00

„Anya, kösz, hogy nem apa vagy” – üzeni a hirdetés, ami nemtől függetlenül nagyon sok szülőt kiborított.

  #247
2019-05-10 11:24:00

A közösségi platform eltünteti a keresőjéből az oltásokról hamis információkat terjesztő bejegyzéseket.

  #248
2019-05-10 10:17:00

A zenekar is csatlakozott az ORFK és a Heineken együttműködéséhez az ittas vezetés visszaszorításáért.

  #249
2019-05-09 16:10:00

A menesztett Danny Baker többször bocsánatot kért a rossz vicc miatt, amiről állítása szerint a posztolás pillanatában nem is gondolta volna, hogy milyen rossz áthallása van.

  #250
2019-05-09 12:48:00

A gyorsétteremlánc extrán húsos termékkel és ironikus reklámmal reagált arra, hogy 2019 a vegánság éve.

  #251
2019-05-08 16:27:00

A Political Capital elterjesztette, hogy Budapesten szuperhősszobrot állítanak. Az álhírt pedig meglepően sokat bevették.

  #252
2019-05-08 15:24:00

Berényi Attila lesz a megújult Szentkirályi Magyarország ügyvezető igazgatója.

  #253
2019-05-08 14:26:00

Márciushoz képest látványosan kevesebbet pörögtek a magyarok a közösségi médiában, igazán csak a párizsi katedrális tragédiája tudta aktivizálni a felhasználókat. Ez volt az év eddigi leggyengébb hónapja a hazai social platformokon.

  #254
2019-05-08 11:33:00

Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik a magazin.

  #255
2019-05-08 09:38:00

A Nők Lapja Caféból pár éve NLCafé-vá keresztelt portál mostantól nlc.-ként folytatja. De nem ez az egyetlen változás az oldalon.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés