hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Győri Zsófia cikkei

  #1
2019-08-22 15:13:00

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

  #2
2019-08-22 14:00:00

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

  #3
2019-08-22 12:40:00

Négyféle csokit olvasztott össze egy táblába az édességgyár, és ezzel nem csak azokra gondolnak, akik Gombóc Artúr nyomdokain járva, minden csokoládét imádnak.

  #4
2019-08-22 11:28:00

Őry Eszter két barátjával hozta létre az ArtNeszt, a képzőművészeti ügynökséget.

  #5
2019-08-22 10:39:00

Új ember került az account csapat és a digitális divízió élére, valamint új üzleti igazgatóval és Head of Operationsszel is bővült a már közel 50 fős ügynökség.

  #6
2019-08-22 08:30:00

A Silberstein and Partners és az Ynsight Research összeállt, hogy megvizsgálja a Coca-Cola botrány online és közösségi médiás visszhangjait.

  #7
2019-08-21 12:28:00

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

  #8
2019-08-16 09:00:00

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

  #9
2019-08-15 15:08:00

Ismét díjazták a Graphasel Design Stúdió munkáját.

  #10
2019-08-15 13:36:00

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

  #11
2019-08-15 12:20:00

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

  #12
2019-08-15 11:00:00

Matricagyűjtős imázskampányt indított a márka.

  #13
2019-08-15 10:06:00

A netezők szerint nagyon vicces reklámnak az is lehetne a címe, hogy: minden, amit nem akartál tudni arról, mi történik éjszaka az AsiaCenterben.

  #14
2019-08-14 13:06:00

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

  #15
2019-08-14 11:11:00

22 éves Malév reklám bukkant elő.

  #16
2019-08-14 09:58:00

Több mint 8000 alkotás közül választották a legjobbnak az Activé FiberShake dizájnját.

  #17
2019-08-13 09:00:00

Nagy balhét okozott egy castingfelhívás, amiben a csokigyártó új szpotjába kerestek gyerekszínészt.

  #18
2019-08-09 12:13:00

Torokszorító társadalmi célú reklámot készített egy új-zélandi leszokást segítő szervezet.

#19
2019-08-08 13:26:00

Ed Razek 71 évesen úgy érzi, most már ideje nyugdíjba menni. De ennél árnyaltabb lehet a távozása oka.

  #20
2019-08-07 13:01:00

Persze nem ez volt a céljuk, de a fogyasztók azonnal meglátták a pornópotenciált a kedvesnek tűnő rajzokban.

  #21
2019-08-07 10:03:00

Négy év után felfüggesztik a Hello! magazin megjelentetését – tudta a meg a Media1.

  #22
2019-08-06 16:30:00

Instagramos matricaszettel egészítette ki a márka globális kampányát a Feat.

  #23
2019-08-06 15:30:00

A tech cég egyik alkalmazottja hosszú levélben írta meg, milyen kellemetlenségek érték a várandóssága során.

  #24
2019-08-06 14:48:00

Lampert Bendek reméli, hogy a képei nemcsak a sorozat rajongóinak jönnek majd be.

  #25
2019-08-06 12:33:00

Az Impress Magazinnal között kizárólagos szerződést a sales house.

  #26
2019-08-06 10:36:00

Augusztus elejétől Rakoncza Zsolt veszi át a vállalat irányítását.

  #27
2019-08-06 09:55:00

Az AdAge és a Bloomberg is felfigyeltek a kormánypárti képviselő kirohanására a Coca-Cola új plakátjai kapcsán.

  #28
2019-08-05 15:16:00

Idén ez a harmadik lövöldözés, aminek az elkövetője aktív felhasználója volt a szélsőséges nézeteknek teret adó oldalnak.

  #29
2019-08-05 09:23:00

„Mit gondolsz, a HouseFlix miért ajánlgat neked folyton sorozatokat nőkről, akik megölik a férjüket? (…) Mert ez a fehér nők pornója, akiknek annyira kiszámítható az életük, hogy néha muszáj látniuk, ahogy Tim Daly lelök egy nőt a lépcsőn.”

  #30
2019-08-02 12:15:00

Hosszú Katinka viszont megőrizte az első helyét a Forbes összeállításában.

  #31
2019-08-02 10:18:00

A nehezen feldolgozható szóviccből született üBERKIrály című műsorban ismét a tévében lehet majd követni a celebritás mindennapjait.

  #32
2019-08-01 15:20:00

A műfajt persze nem a streamingcsatorna találta ki, Beyoncé már 2013 óta sikeresen használja.

  #33
2019-07-31 16:06:00

A közösségi oldal kampánya azt sugallja, náluk vannak az igazi barátok.

  #34
2019-07-31 14:58:00

Az Artvertising Group lett a pezsgőgyártó új partnere.

  #35
2019-07-31 13:35:00

A mindennapok olyan apró örömeivel kampányol a Coors Light, mint a kényelmetlen ruhadarab levétele.

  #36
2019-07-31 12:06:00

A dizájner hangualtnaplója egyszerre művészeti alkotás és terápiás eszköz.

  #37
2019-07-31 10:36:00

Augusztus 1-től a sales house értékesíti a portál display hirdetéseit.

  #38
2019-07-30 12:19:00

Újra az útjelzésekkel játszik az étteremlánc, ami korábban egy hasonló kampánnyal nyert nagydíjat Cannes-ban.

  #39
2019-07-30 10:50:00

A kézműves termékek piactere nem csupán külsejében, de struktúrájában is megújult.

  #40
2019-07-30 09:00:00

A kiszámíthatóságot teszi vonzóvá új kampányával az Aldi, erről mesélt nekünk Kurunczi Anita a márka marketing és kommunikációs vezetője.

  #41
2019-07-29 16:19:00

A Deichmann filcekkel, festékszórókkal, flitterekkel és stencilekkel feltankolva várja a fesztiválozókat a Hajógyárin.

  #42
2019-07-29 14:10:00

A Bold adta a legmeggyőzőbb választ arra, hogyan képzelik el a sörmárka új hangját.

  #43
2019-07-29 12:48:00

A gyártó ígérete szerint erősebbek, büszkébbek és színesebbek lesznek az italok.

  #44
2019-07-29 11:59:00

Az összeolvadás konszolidációt hozhatna a digitális médiapiacon.

  #45
2019-07-29 10:21:00

A korábban szabadúszó Babay Mátéval bővült a BTL ügynökség csapata.

  #46
2019-07-29 09:52:00

Brutálisan magas bevételre számíthat a stúdió 2019 végére.

  #47
2019-07-26 13:41:00

A Boldot választotta új lead ügynökségének a Dreher. Az első közös kampányuk bejelentőjét itt olvashatod.

  #48
2019-07-26 11:40:00

A Kreatív július-agusztusi számában kicsit kinyomtattuk az internetet és a mémfluencerekről szóló cikkünkhöz miniinterjút készítettünk Vágvölgyi Noémi trashposztolóval. A témából ízelítőnek ezt most itt is elolvashatod. nem kel meköszöni.

  #49
2019-07-26 09:00:00

Szél Dávid apa, pszichológus, férfi, feminista, és még ír is, ez pedig kellőképpen ritka együttállás ahhoz, hogy gyereknevelés-témájú, nagyon személyes blogjával ismertté tudott válni. Az Apapara blog és könyv írójával többek közt arról beszélgettünk, hogyan lehet az apaságból brand, és ezt miként lehet kezelni.

  #50
2019-07-25 14:35:00

A közösségi oldal nyilvánosságra hozta az idei második negyedéves pénzügyi beszámolóját.

  #51
2019-07-25 13:10:00

Így látja a hazai reklámosokat Hankan Can, német rendező, aki a Vodafone Red új szpotját készítette.

  #52
2019-07-25 12:23:00

A Budapesti Metropolitan Egyetem ezért szakirányú képzést indít.

  #53
2019-07-25 11:47:00

A McCann New York kreatívjai megnézték, milyenek lennének az áldozatok, ha megöregedhettek volna.

  #54
2019-07-25 10:56:00

Nem lesz egy díjnyertes kampány, de azért elég szórakoztató.

  #55
2019-07-25 10:02:00

A pénz nagy része egy Brit Virgin-szigeteki társasághoz került – írja az mmonline.hu.

  #56
2019-07-25 09:09:00

Apának fogalma sincs, hogy kell megkenni egy kenyeret. HAHAHA. Apa képtelen felállni a kanapéról, mert már azt sem tudja, hogyan moccanjon. HAHAHA. Apát még az óvodás kislánya is kioktatja, mert egyelten használható agysejtje sincs. HAHAHA. Ilyen és ehhez hasonló faékegyszerűségű gegekre épít Hollywood már évtizedek óta, ha családi filmekről és sorozatokról van szó. De vajon miért muszáj idiótáknak lenniük az apáknak ahhoz, hogy viccesek legyenek?

  #57
2019-07-24 09:30:00

Mennyit számít az, ha valaki elvégzi a Mito ingyenes szövegíró képzését? Az Intro tényleg segít bekerülni az ügynökségekhez? Az anyacéghez felveszik a végzetteket? Többek között ezekre a kérdésekre válaszolt Marosi Gergő, a Mito kreatívigazgatója.

  #58
2019-07-23 14:26:00

Rendesen megdolgoztatták a kisípolásért felelős munkatársakat.

  #59
2019-07-23 11:41:00

Csuklóból meg tudod mondani, melyik élethelyzetre, melyik Youtube-os fail videó a legjobb? Akkor valószínűleg új munkahelyet kéne keresned – üzeni a Kelly Services új kampánya.

  #60
2019-07-22 10:57:00

A Huawei új kampánya azokat mutatja be, akik sötétedés után azért dolgoznak, hogy a bulizók jól érezzék magukat és biztonságban legyenek.

  #61
2019-07-22 10:04:00

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

  #62
2019-07-19 10:56:00

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

  #63
2019-07-19 09:28:00

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

  #64
2019-07-18 14:46:00

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

  #65
2019-07-18 14:03:00

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

  #66
2019-07-18 13:16:00

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

  #67
2019-07-18 12:15:00

Az Európai Bizottság jóváhagyta az üzletet.

  #68
2019-07-18 11:55:00

Nagyjából háromezer forintnyi kedvezményt kapnak azok, akik telepítik a cég egyik bővítményét, ami figyeli, milyen oldalakat nézegetnek az interneten.

  #69
2019-07-18 10:57:00

A Reebok elképzelte, hogyan lehet használni az indokolatlanul hosszú műkörmöket.

  #70
2019-07-18 09:57:00

Az RTL Klubnál és TV2-nél is gyorsan reagáltak a híradókat befolyásoló új szabályozásra – tudta meg a SorozatWiki.

#71
2019-07-15 08:30:00

Szivárványos játszótér, híd, szabadtéri mozi és  erdei tekepálya is épült a Hello Wood harmadik Tokaj-környéki Építész Mustráján. Bejártuk.

  #72
2019-07-12 14:36:00

Változatlanul a 24.hu, a Nemzeti Sport Online, az Index és HVG mozognak az első helyeken.

  #73
2019-07-09 09:00:00

De a Twitter se kapott meghívót a rendezvényre.

  #74
2019-07-08 16:28:00

Ismét 12 éven keresztül az AH üzemelteti az ingyenesen fogható tévéhálózatot.

  #75
2019-07-08 14:42:00

Júniustól az LC emellett a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu integrált kommunikációjáért is felel.

  #76
2019-07-05 12:37:00

Kikapcsolódás bulizóknak és az instázásba belefáradt telefonoknak.

  #77
2019-07-05 11:39:00

Egy borotvákat gyártó cég készítette a videót, amit azán a közösségi oldal nem engedett hirdetni.

  #78
2019-07-05 10:08:00

Augusztus végén derül ki, hogy ebből mennyit sikerült díjra váltani.

  #79
2019-07-03 15:33:00

A cég végül a boltokba kerülése előtt visszahívta a lábbeliket, de ezzel a republikánusokat haragította magára.

  #80
2019-07-02 16:06:00

Strukturális átalakítás áll a távozása hátterében.

  #81
2019-07-02 16:00:00

A műsorvezető lett a Posta Biztosító reklámarca.

  #82
2019-07-02 12:32:00

Az üdítőmárka I Love You Hater kampánya Magyarországra is elért.

  #83
2019-07-02 11:22:00

A lap azzal hirdeti magát, hogy milyen kifogások merülnek fel gyakran a (nem) olvasása kapcsán

  #84
2019-07-02 10:06:00

Várkonyi Eni az Isobartól igazolt át a Café Communications csapatába.

  #85
2019-07-02 09:33:00

A videó nincsen egy perc, de a megemésztése sokkal hosszabb időbe telik.

  #86
2019-07-02 08:28:00

Az ihletet a mára legendássá vált Soul Asylum videóklip, a Runaway Train adta.

  #87
2019-06-28 15:13:00

Megnézed, és azonnal el akarsz rohanni egy trambulinparkba.

  #88
2019-06-28 13:13:00

A stockfotó-ügynökség kellő önirónával szállt be a sorozat körüli őrületbe.

  #89
2019-06-28 11:29:00

A dizájnváltásra több mint félmilliárd forintot költött a Coca-Cola.

  #90
2019-06-28 10:45:00

Az új részekben már nemcsak készpénz nem lesz a youtubereknél, de a szén-dioxid-kibocsátásukat is le kell nullázniuk.

  #91
2019-06-28 09:32:00

Az elsősorban ételérzékenységgel élőknek szóló magazin külsőleg és belsőleg is megváltozott.

  #92
2019-06-27 14:09:00

Mondja ezt a Burning Man vezérigazgatója, aki Martin Sorrellel vont párhuzamokat a reklámipar és a fesztivál között.

  #93
2019-06-27 09:00:00

Kísérleti jelleggel drónflottát helyezett üzembe a Balaton partján a Telekom támogatásával a Vízimentők Magyarországi Szakszolgálata.

  #94
2019-06-26 16:18:00

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

  #95
2019-06-26 15:41:00

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

  #96
2019-06-26 13:58:00

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

  #97
2019-06-26 12:15:00

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

  #98
2019-06-26 10:26:00

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

  #99
2019-06-25 15:35:00

Pár hét alatt konferencia téma lett az amerikai lány, aki csúnyán pofára esett a több millió követőjével.

  #100
2019-06-24 12:27:00

A legismertebb lengyel pornómagazin utolsó száma elég emlékezetesre sikeredett.

  #101
2019-06-20 11:45:00

Szórakozató, mégis inkább semmitmondó volt a Burger King túlélő útmutatója a reklámapokalipszishez.

  #102
2019-06-19 09:54:00

A DDB a Greenpeace-szel közös kampányával duplán esélyes, a Wavemaker pedig még egy jelölést húzott be a Nyitott polcokkal.

  #103
2019-06-06 11:00:00

Ádám Boglárka vezetésével ráncfelvarrást kapott a márka.

  #104
2019-06-04 10:00:00

Trunk „Dablty” Tomi a magyar sneakerkultúra vezéralakja, ám a videós influencerkedés és bloggerkedés mellett suliba jár, versenyszerűen síel, könyvet ír és nem mellesleg júniusban a Fifteen Seconds nevű nemzetközi üzleti és kreatív konferencián tart előadást. Ennek kapcsán beszélgettünk vele többek között arról, hogyan viselkednek az ilyen rendezvényeken egy 15 éves előadóval.

  #105
2019-06-03 16:49:00

Visszatér a Comedy Central Mélynyomó című sorozata, az új részekben pedig Endi és Pali bá hangtechnikusi minőségükben mutatkoznak be.

  #106
2019-06-03 16:37:00

A cég 2019-ben 11 millió újrahasznosított anyagból készült cipőt tervez piacra dobni. Ez a duplája a tavalyi mennyiségnek.

  #107
2019-06-03 16:11:00

A reklámügynökség irodájától mindössze hatvan méterre kellett csak menni a partihelyszínig.

  #108
2019-06-03 13:04:00

Június 1-től Forrás Dávid veszi át a posztot Szokol Martintól, aki a jövőben is marad a cégnél.

  #109
2019-06-03 11:33:00

Sokan úgy vélik, ez már az előjele annak, hogy az instagramos véleményvezérek ideje lejárt.

  #110
2019-05-31 12:05:00

A cég egy videóban büszkén mutatta be, hogyan csinált magának ingyenreklámot. Elég hamar nyilvános bocsánatkérésre került sor.

  #111
2019-05-30 14:09:00

A fagyigyártónak elege lett abból, hogy a színészek csak eljátsszák a szerelmet, igazi érzelmeket akartak a reklámjukba. Megkapták.

  #112
2019-05-30 11:28:00

Bár az új reklámkampányban egy szóval sem említik a sorozatokat, aki látott tévét az elmúlt harminc évben, azonnal felismeri, mi van a képeken.

  #113
2019-05-30 10:03:00

Kevesebb mint két év alatt, másodszor cserélt gazdát a legendás sportmagazin.

  #114
2019-05-28 11:57:00

A cég 2020-ra a világ legzöldebb sörgyártója szeretne lenni, így jöhet az újrahasznosított csomagolás és a mikroalga-technológia.

  #115
2019-05-28 10:52:00

Az Opla hozza el a magyar fővárosba a Tolerance Poster Show nevű folyamatosan bővülő vándorkiállítást, amihez már 100 művész készített plakátot a tolerancia jegyében.

  #116
2019-05-27 16:58:00

A bank a Cápák között különdíj jelöltjeivel dolgozik együtt a kis- és középvállalatokat célzó kampányában.

  #117
2019-05-27 15:32:00

Hashtaget indítottak, hogy bemutassák a katonai szolgálat szépségét, de elég hamar morbid tweet-folyam lett a dologból.

  #118
2019-05-27 13:59:00

„Mi leszel, ha nagy leszel?” – erre a kérdésre és a gyerekkori álmodozások korára emlékeztet a Rama és a Café Communications új kisfilmje. Kampánybejelentő.

  #119
2019-05-27 13:19:00

A cég sok százezer előfizetőt veszélyeztetett és a hírközlési szolgáltatások piacára is számottevő hatást gyakorolt.

  #120
2019-05-27 12:27:00

A Spotifyon keresztül népszerűsíti az ultraszéles monitorjait az elektronikai eszközöket gyártó vállalat.

  #121
2019-05-27 11:56:00

A ReBrief podcast mostantól rádióban is hallgatható lesz.

  #122
2019-05-27 10:25:00

A Gillette ezzel a reklámmal folytatja a férfiak sokszínűségének bemutatását.

  #123
2019-05-27 09:33:00

Az ügynökség a WWF-fel közös, #KeepLivingCoral című munkájával nyert.

  #124
2019-05-24 11:28:00

Az autógyártó jogtalanul használta fel a művész egyik installációját a hirdetésében.

  #125
2019-05-24 10:12:00

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

  #126
2019-05-22 13:00:00

Egy minifelmérés alapján a középiskolások nem olvasnak közéleti szájtokat és tévét sem néznek, mégis fontos számukra, hogy értesüljenek a hírekről, lehetőleg minél semlegesebb forrásból. Ilyet azonban nem nagyon ismernek a hazai piacon.

  #127
2019-05-21 16:50:00

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

  #128
2019-05-21 16:04:00

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

  #129
2019-05-21 13:56:00

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

  #130
2019-05-21 13:15:00

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

  #131
2019-05-21 11:45:00

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

  #132
2019-05-21 10:57:00

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

#133
2019-05-21 09:41:00

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #134
2019-05-20 15:13:00

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

  #135
2019-05-20 11:17:00

A DDB kreatívigazgatója másodszor képviseli Magyarországot zsűriként a versenyen.

  #136
2019-05-16 16:40:00

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

  #137
2019-05-15 09:20:00

A kiadó első print terméke a Roadster nevű lifestyle portáljuk testvérmagazinja lesz.

  #138
2019-05-15 09:00:00

Civilszervezetek fogtak össze, hogy a fiatalok körében is népszerűsítsék a rendelkezést az adójuk 1 százalékáról. Az akcióhoz Linczényi „belvárosi úrigyerek” Márkó írt dalt, nyugati parti hip-hop stílusban, első világbeli problémákról. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #139
2019-05-14 16:30:00

Az Eurovízión indult többszáz sláger alapján készült el a Blue Jeans & Bloody Tears című dal, ami azon felül, hogy rettentő szórakoztató, különleges is, hiszen teljes mértékben mesterséges intelligencia komponálta.

  #140
2019-05-14 12:52:00

Miközben a közösségi oldal igyekszik kiszűrni a terrorista csoportokat és tartalmakat, az algoritmusain keresztül akaratlanul is készíti nekik bejegyzéseket.

  #141
2019-05-14 10:53:00

A médiaügynökség idén is jótékony célra fordítja a rendezvény bevételét.

  #142
2019-05-14 10:22:00

A bécsi turisztikai ügynökség rendezte az esküvőt, amivel az idei EuroPride-ot promózzák.

  #143
2019-05-13 12:18:00

„Anya, kösz, hogy nem apa vagy” – üzeni a hirdetés, ami nemtől függetlenül nagyon sok szülőt kiborított.

  #144
2019-05-10 11:24:00

A közösségi platform eltünteti a keresőjéből az oltásokról hamis információkat terjesztő bejegyzéseket.

  #145
2019-05-10 10:17:00

A zenekar is csatlakozott az ORFK és a Heineken együttműködéséhez az ittas vezetés visszaszorításáért.

  #146
2019-05-09 16:10:00

A menesztett Danny Baker többször bocsánatot kért a rossz vicc miatt, amiről állítása szerint a posztolás pillanatában nem is gondolta volna, hogy milyen rossz áthallása van.

  #147
2019-05-09 12:48:00

A gyorsétteremlánc extrán húsos termékkel és ironikus reklámmal reagált arra, hogy 2019 a vegánság éve.

  #148
2019-05-08 16:27:00

A Political Capital elterjesztette, hogy Budapesten szuperhősszobrot állítanak. Az álhírt pedig meglepően sokat bevették.

  #149
2019-05-08 15:24:00

Berényi Attila lesz a megújult Szentkirályi Magyarország ügyvezető igazgatója.

  #150
2019-05-08 14:26:00

Márciushoz képest látványosan kevesebbet pörögtek a magyarok a közösségi médiában, igazán csak a párizsi katedrális tragédiája tudta aktivizálni a felhasználókat. Ez volt az év eddigi leggyengébb hónapja a hazai social platformokon.

  #151
2019-05-08 11:33:00

Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik a magazin.

  #152
2019-05-08 09:38:00

A Nők Lapja Caféból pár éve NLCafé-vá keresztelt portál mostantól nlc.-ként folytatja. De nem ez az egyetlen változás az oldalon.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés