hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Győri Zsófia cikkei

  #1
2019-06-06 11:00:00

Ádám Boglárka vezetésével ráncfelvarrást kapott a márka.

  #2
2019-06-04 10:00:00

Trunk „Dablty” Tomi a magyar sneakerkultúra vezéralakja, ám a videós influencerkedés és bloggerkedés mellett suliba jár, versenyszerűen síel, könyvet ír és nem mellesleg júniusban a Fifteen Seconds nevű nemzetközi üzleti és kreatív konferencián tart előadást. Ennek kapcsán beszélgettünk vele többek között arról, hogyan viselkednek az ilyen rendezvényeken egy 15 éves előadóval.

  #3
2019-06-03 16:49:00

Visszatér a Comedy Central Mélynyomó című sorozata, az új részekben pedig Endi és Pali bá hangtechnikusi minőségükben mutatkoznak be.

  #4
2019-06-03 16:37:00

A cég 2019-ben 11 millió újrahasznosított anyagból készült cipőt tervez piacra dobni. Ez a duplája a tavalyi mennyiségnek.

  #5
2019-06-03 16:11:00

A reklámügynökség irodájától mindössze hatvan méterre kellett csak menni a partihelyszínig.

  #6
2019-06-03 13:04:00

Június 1-től Forrás Dávid veszi át a posztot Szokol Martintól, aki a jövőben is marad a cégnél.

  #7
2019-06-03 11:33:00

Sokan úgy vélik, ez már az előjele annak, hogy az instagramos véleményvezérek ideje lejárt.

  #8
2019-05-31 12:05:00

A cég egy videóban büszkén mutatta be, hogyan csinált magának ingyenreklámot. Elég hamar nyilvános bocsánatkérésre került sor.

  #9
2019-05-30 14:09:00

A fagyigyártónak elege lett abból, hogy a színészek csak eljátsszák a szerelmet, igazi érzelmeket akartak a reklámjukba. Megkapták.

  #10
2019-05-30 11:28:00

Bár az új reklámkampányban egy szóval sem említik a sorozatokat, aki látott tévét az elmúlt harminc évben, azonnal felismeri, mi van a képeken.

  #11
2019-05-30 10:03:00

Kevesebb mint két év alatt, másodszor cserélt gazdát a legendás sportmagazin.

  #12
2019-05-28 11:57:00

A cég 2020-ra a világ legzöldebb sörgyártója szeretne lenni, így jöhet az újrahasznosított csomagolás és a mikroalga-technológia.

  #13
2019-05-28 10:52:00

Az Opla hozza el a magyar fővárosba a Tolerance Poster Show nevű folyamatosan bővülő vándorkiállítást, amihez már 100 művész készített plakátot a tolerancia jegyében.

  #14
2019-05-27 16:58:00

A bank a Cápák között különdíj jelöltjeivel dolgozik együtt a kis- és középvállalatokat célzó kampányában.

  #15
2019-05-27 15:32:00

Hashtaget indítottak, hogy bemutassák a katonai szolgálat szépségét, de elég hamar morbid tweet-folyam lett a dologból.

  #16
2019-05-27 13:59:00

„Mi leszel, ha nagy leszel?” – erre a kérdésre és a gyerekkori álmodozások korára emlékeztet a Rama és a Café Communications új kisfilmje. Kampánybejelentő.

  #17
2019-05-27 13:19:00

A cég sok százezer előfizetőt veszélyeztetett és a hírközlési szolgáltatások piacára is számottevő hatást gyakorolt.

  #18
2019-05-27 12:27:00

A Spotifyon keresztül népszerűsíti az ultraszéles monitorjait az elektronikai eszközöket gyártó vállalat.

  #19
2019-05-27 11:56:00

A ReBrief podcast mostantól rádióban is hallgatható lesz.

  #20
2019-05-27 10:25:00

A Gillette ezzel a reklámmal folytatja a férfiak sokszínűségének bemutatását.

  #21
2019-05-27 09:33:00

Az ügynökség a WWF-fel közös, #KeepLivingCoral című munkájával nyert.

  #22
2019-05-24 11:28:00

Az autógyártó jogtalanul használta fel a művész egyik installációját a hirdetésében.

  #23
2019-05-24 10:12:00

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

  #24
2019-05-22 13:00:00

Egy minifelmérés alapján a középiskolások nem olvasnak közéleti szájtokat és tévét sem néznek, mégis fontos számukra, hogy értesüljenek a hírekről, lehetőleg minél semlegesebb forrásból. Ilyet azonban nem nagyon ismernek a hazai piacon.

  #25
2019-05-21 16:50:00

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

  #26
2019-05-21 16:04:00

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

  #27
2019-05-21 13:56:00

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

  #28
2019-05-21 13:15:00

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

  #29
2019-05-21 11:45:00

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

  #30
2019-05-21 10:57:00

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

#31
2019-05-21 09:41:00

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #32
2019-05-20 15:13:00

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

  #33
2019-05-20 11:17:00

A DDB kreatívigazgatója másodszor képviseli Magyarországot zsűriként a versenyen.

  #34
2019-05-16 16:40:00

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

  #35
2019-05-15 09:20:00

A kiadó első print terméke a Roadster nevű lifestyle portáljuk testvérmagazinja lesz.

  #36
2019-05-15 09:00:00

Civilszervezetek fogtak össze, hogy a fiatalok körében is népszerűsítsék a rendelkezést az adójuk 1 százalékáról. Az akcióhoz Linczényi „belvárosi úrigyerek” Márkó írt dalt, nyugati parti hip-hop stílusban, első világbeli problémákról. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

  #37
2019-05-14 16:30:00

Az Eurovízión indult többszáz sláger alapján készült el a Blue Jeans & Bloody Tears című dal, ami azon felül, hogy rettentő szórakoztató, különleges is, hiszen teljes mértékben mesterséges intelligencia komponálta.

  #38
2019-05-14 12:52:00

Miközben a közösségi oldal igyekszik kiszűrni a terrorista csoportokat és tartalmakat, az algoritmusain keresztül akaratlanul is készíti nekik bejegyzéseket.

  #39
2019-05-14 10:53:00

A médiaügynökség idén is jótékony célra fordítja a rendezvény bevételét.

  #40
2019-05-14 10:22:00

A bécsi turisztikai ügynökség rendezte az esküvőt, amivel az idei EuroPride-ot promózzák.

  #41
2019-05-13 12:18:00

„Anya, kösz, hogy nem apa vagy” – üzeni a hirdetés, ami nemtől függetlenül nagyon sok szülőt kiborított.

  #42
2019-05-10 11:24:00

A közösségi platform eltünteti a keresőjéből az oltásokról hamis információkat terjesztő bejegyzéseket.

  #43
2019-05-10 10:17:00

A zenekar is csatlakozott az ORFK és a Heineken együttműködéséhez az ittas vezetés visszaszorításáért.

  #44
2019-05-09 16:10:00

A menesztett Danny Baker többször bocsánatot kért a rossz vicc miatt, amiről állítása szerint a posztolás pillanatában nem is gondolta volna, hogy milyen rossz áthallása van.

  #45
2019-05-09 12:48:00

A gyorsétteremlánc extrán húsos termékkel és ironikus reklámmal reagált arra, hogy 2019 a vegánság éve.

  #46
2019-05-08 16:27:00

A Political Capital elterjesztette, hogy Budapesten szuperhősszobrot állítanak. Az álhírt pedig meglepően sokat bevették.

  #47
2019-05-08 15:24:00

Berényi Attila lesz a megújult Szentkirályi Magyarország ügyvezető igazgatója.

  #48
2019-05-08 14:26:00

Márciushoz képest látványosan kevesebbet pörögtek a magyarok a közösségi médiában, igazán csak a párizsi katedrális tragédiája tudta aktivizálni a felhasználókat. Ez volt az év eddigi leggyengébb hónapja a hazai social platformokon.

  #49
2019-05-08 11:33:00

Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik a magazin.

  #50
2019-05-08 09:38:00

A Nők Lapja Caféból pár éve NLCafé-vá keresztelt portál mostantól nlc.-ként folytatja. De nem ez az egyetlen változás az oldalon.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés