hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Neticle cikkei

  #1
2020-04-09 07:36:00

Tényleg még inkább a köztudat része lett a streaming ittthon a nagy bezártságban? A Neticle elemzése az itthon elérhető globális szolgáltatók említéseirő, megítéléséről.

  #2
2019-11-12 16:16:00

A mentorok szolgáltatják továbbra is a legtöbb témát, méghozzá néha elég meglepő fórumokon. A Neticle elemzését közöljük.

  #3
2019-08-26 11:02:00

A Coca-Cola reputációja csökkent, de ezt nem követte rossz krízískezelő lépés a cégtől. A legforróbb vitapontot pedig a plakátok gyerekekre gyakorolt hatása jelentette. Ezúttal az azonos nemű párokat ábrázoló plakátkampányra adott online reakciókat vizsgálta a Neticle. 

  #4
2019-07-16 09:39:00

A legtöbben a finálé után kapcsolódtak be a diskurzusba, a sorozat pedig csak katalizátora volt az atomenergiáról szóló vitának.

  #5
2019-05-21 11:41:00

Tavasszal az online vélemények alapján az Exatlon Hungary és az X-Faktor váltotta ki a legtöbb reakciót a közösségi médiában. Az Alvilág és a Drága örökösök vegyes reakciókat kapott. A Neticle médiaelemző elemzése a tavaszi tévéműsorokról.

  #6
2019-03-20 10:32:00

A hazai premier óta itthon is megosztó téma a Jackson molesztálási ügyeiről szóló dokumentumfilm, a Neverland elhagyása. A Neticle a popsztár és a filmben megszólalók megítélést vizsgálta.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés