hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Incze Kinga cikkei

  #1
2019-09-09 15:48:00

Sorozatunkban Incze Kinga, a Whitereport cross-médiapiaci adatbázis alapítója osztja meg velünk benyomásait, amelyeket a Budapest és London közötti ingázás során tesz. A szövegben foglaltak az ő szakmai véleményét tükrözik. Ez a hetedik rész, az első erre olvasható.

#2
2019-03-22 15:50:00

A Google-Facebook duopólium együttes részesedése 61% fölé emelkedhet 2019-ben a globális reklámköltések terén. Incze Kinga (Whitereport) londoni kalandjai folytatódnak. 

  #3
2019-03-01 14:21:00

Sorozatunkban Incze Kinga, a Whitereport cross-médiapiaci adatbázis alapítója osztja meg velünk benyomásait, amelyeket a Budapest és London közötti ingázás során tesz. A szövegben foglaltak az ő szakmai véleményét tükrözik. Ez a negyedik rész, az előző cikkeket itt találja.

#4
2018-12-11 13:51:00

Most induló sorozatunkban Incze Kinga, a Whitereport cross-médiapiaci adatbázis alapítója osztja meg velünk benyomásait, amelyeket a Budapest és London közötti ingázás során tesz. A szövegben foglaltak az ő szakmai véleményét tükrözik.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés