hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

szakújságíró Szalay Dániel cikkei

  #1
2018-12-13 13:11:00

Uj Péter főszerkesztő szerint ez már nem is a távoli jövő, csak az a kérdés, hogy a tartalom hány százalékát helyezik paywall mögé. Az Átlátszó és a Central viszont biztosan nem indulnak ebbe az irányba.

  #2
2018-12-10 10:03:00

Erről is szó esett a Kreatív Média 2019 konferenciáján az Akváriumban a nullás szpotok és a digitális kihívók mellett. A tévés szekcióban Dudás Gergellyel (R-Time), Guttengéber Csabával (Atmedia), Somlói Zsolttal (Mindshare) és Bacsa Gáborral (Carat) beszélgettünk.

  #3
2018-12-06 13:00:00

Két ciklus után leköszön a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) elnöki posztjáról Urbán Zsolt. Az MRSZ távozó elnökével a szövetség elmúlt években végzett munkájáról és a szakmai érdekképviselet lehetőségeiről beszélgettünk. A reklámadó kapcsán például elmondta: annak ügyében elmentek a falig, az ezzel kapcsolatos kritikákat nem tartja jogosnak. A Kreatívnak nevezte meg elsőként, kit ajánl utódjaként a december 14-i tisztújításra.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés