hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

főszerkesztő, Kreatív Pál Zsombor cikkei

  #1
2019-10-03 15:52:00

Frank Cooper III a legendás Motown és a Def Jam zenekiadóknál kezdte, aztán az AOL, majd több mint egy évtizeden át a PepsiCo fő marketingese volt. Innen a BuzzFeed kreatívigazgatói, majd a BlackRock befektetési alapkezelő globális marketingvezetői székére váltott. Arról beszélgettünk vele, hogyan ne legyen útban egy márka a fogyasztóknak, mit tart most izgalmasnak, és mit lépne a BuzzFeed helyében.

  #2
2019-08-14 23:02:00

Facebookon jelentették be a döntést, elnézést is kértek.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés