hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weyer Balázs cikkei

#1
2018-04-26 14:04:00

Meddig marketing és honnan társadalomlélektan a könyvkiadás? Még a környező országok sikerlistáiból is lehetetlen megjósolni, mi lesz nálunk sikeres, de Orwellt 15 évig alig olvasták, most pedig reneszánsza van. A könyvpiac tartalmi trendjeiről Kuczogi Szilviával, az Európa Könyvkiadó vezetőjével, Nyáry Krisztiánnal, a Líra Kiadói Csoport kreatív igazgatójával és Valuska Lászlóval, a Könyves Magazin főszerkesztőjével, a Margó fesztivál és a Rájátszás programsorozat szervezőjével beszélgetett Weyer Balázs - ebből mutatunk egy rövid részletet. Az interjú teljes verziója a Kreatív nyomtatott április lapszámában olvasható.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés