hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

online igazgató, UPC Magyarország Sólyom Balázs cikkei

  #1
2018-08-10 10:47:00

Sólyom Balázs, a UPC online vezetője szerint a magyar hirdetők örömmel használnának hazai felületeken is adatokkal megtámogatott megoldásokat, ha végre magyar médiacégek is fejlesztenének ebbe az irányba.

  #2
2018-04-24 13:39:00

Szabad szemmel is jól látható módon tör előre a digitális terület – a felhasználók egyre több időt töltenek online felületeken, a hirdetésekre fordított összegek is dinamikusan növekednek, és egyre több esetben mutatkozik igény a felhasználói oldalon a digitális ügyintézésre is. A legtöbb vállalat évekkel ezelőtt nyitott is az online felé, de a fejlődés nem mindenhol azonos módon megy végbe, illetve sok esetben eltér az elvárt, vagy vágyott dinamikától. Hiába lehetnek igazak azon gondolatok, hogy ez a terület a jövő, az egyik legolcsóbb értékesítési vagy ügyfélszolgálati csatorna, ha a szervezetben nincs optimális helyen, a legjobb esetben is csak féllábú óriás lehet. Sólyom Balázsnak, a UPC online igazgatójának vendégcikke.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés