hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Adorján Viktor cikkei

  #1
2019-05-10 12:33:00

Sokan összemossák a bitcoint és az abból kinőtt blokkláncokat, holott a technológia nem csak a pénzügyi szektort alakítja át. Egyelőre kiforratlan, de a működési elve már nem veszik a jövőbe, hanem napjainkban is jelen van, és már akkor is javíthatja a hatékonyságot, ha csak beszélnek róla.  

#2
2019-04-25 10:30:00

Nem feltétlenül az építőipar és az ingatlanpiac jut először az eszünkbe, ha technológiáról van szó, de a proptech-jelenség más szektorok után az épületek körül is felfordulást okozhat, ami egyszerre jelent fenyegetést és lehetőséget a szereplőknek. 

#3
2019-03-12 10:30:00

A kulturális szektorban is megjelent az igény a digitális közönségmenedzsment iránt, a legnagyobb hazai szereplők számára már létszükséglet, hogy a nagyvállalatokhoz hasonlóan korszerű eszközeik legyenek a nézők megnyerésére.

#4
2019-02-26 15:03:00

Félünk a robotoktól, pedig a közeljövőben még a korábbiaknál is nagyobb szükség lesz a jól képzett emberi munkaerőre. Egyelőre nekünk kell alkalmazkodni, de radikális léptékű fejlődés vesz minket körül, és a robotizáció számos kérdést felvet a vállalatok és a fogyasztók számára is.

#5
2019-01-21 11:05:00

Vannak nemzetközi szereplőknél is jobb élményt adó hazai vállalatok is, de azért általánosan igaz, hogy az ügyfél megértésében és empátiában a legtöbb hazai kereskedő és szolgáltató még fejlődhet - derül ki a KPMG Magyarországon először elvégzett Customer Experience Excellence nemzetközi kutatásából. Ebben feltérképezték a hazai üzleti szektorok legsikeresebb szereplőit, de ezúttal az ügyfélélmény oldaláról közelítve.

 

#6
2018-08-31 13:20:00

Az Apple, a Facebook és a Netflix is az ügyfelük, egy nagy gyógyszergyár pedig olyan feladattal kereste meg a budapesti központú Starschemát, amit előttük senki sem tudott megoldani. Csillag Péter társalapítót kérdeztük a digitalizáció folyamatáról és a cégekre váró kihívásokról.

#7
2018-07-10 17:06:00

Manapság már mindent megvásárolhatunk nagy online áruházakban, és a multinacionális cégek ezzel rengeteg elemezhető adathoz is jutnak. A kisebb szereplőknek sem kell azonban feladni a küzdelmet, nekik is számos eszköz segít, hogy jobban megismerjék az ügyfeleiket, és pont azt kínálják nekik, amire éppen vágynak.

  #8
2018-06-19 10:49:00

Drámai az e-sport előretörése, lassan minden sportágnak lesz elektronikus változata is - derült ki a Nielsen rendezvényén, amelyen a közép-európai sportszponzoráció helyzetét mutatták be. Fontos a tartalom-előállítás, mert egyre jobban elaprózodik az emberek figyelme, maga a szponzoráció pedig a régi formák helyett sokkal inkább két fél együttműködésévé válnak. Tudósítás

#9
2018-06-14 13:35:00

Felhasználói tudatosság nélkül nincs jól működő vállalati IT sem, az átlagemberek mégsem féltik annyira a biztonságukat a virtuális térben, mint a való világban. A GDPR bevezetése ezt a képet is megváltoztatja, egy helyi hibáért is globálisan érezhető bírságokat kaphatnak a cégek. A cikk eredetileg a Kreatív májusi számában jelent meg.

  #10
2018-06-11 14:39:00

A Grow with Google magánszemélyeknek, fejlesztőknek, vloggereknek, tanároknak, szakértőknek és vállalkozásoknak is online/offline kurzusokat kínál.

#11
2018-06-06 15:46:00

Műfüves padló, hihetetlen mennyiségű szobanövény, ülőpárnák, babzsákok, mindent felülmúló vetítéstechnika, elképesztő mennyiségű érdeklődő fiatal, előadások a jövőről és mindenki angolul beszél. Nagyjából ezzel a felsorolással le lehet írni, hogy milyen volt a 2018-as Brain Bar jövőfesztivál, amit a szervezők idén a Corvinus Egyetem épületébe és környékére költöztettek az Akváriumból.

#12
2018-05-08 14:35:00

Elsőre csak egy számnak tűnhet, de nagy változások előtt állunk az ötödik generációs vagy 5G-s mobilhálózatok megjelenése kapcsán: teljes iparágak fognak átalakulni az autózástól kezdve a pénzügyi szolgáltatásokon át a szemétszállításig.

#13
2018-04-04 12:21:00

A felsővezetők 78%-nak lenne igénye arra, hogy adatokat kapjon a HR-t érintő ügyekben is, de csak 33%-uk jutott ilyen jellegű információhoz. Adat- és HR-körkép. A cikk eredetileg a Kreatív márciusi számában jelent meg.

#14
2018-02-27 13:28:00

Az ügyfelek megszerzése, megtartása és a munkaerő tehermentesítése terén is kinyitja a világot egy marketing automatizáló eszköz. Megnéztük, hogy mi várható egy ilyen rendszer bevezetésétől, és milyen kihívások elé állítja a vállalatokat. A cikk először a Kreatív februári lapszámában jelent meg, amelyről erre tudható meg több

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés