hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kemény Gabriella cikkei

  #1
2018-03-27 09:45:00

Az Effix-Marketing 10 éves születésnapja alkalmából egy, a magyar folklórral és mondavilággal átitatott kártyapaklit készített, melyen Sopron, a Fertő-Hanság legendái és élővilága köszön vissza.

  #2
2018-03-26 14:17:00

2017. március és 2018. február között 33 milliárd forint fölött költöttek a magyar fogyasztók tisztító- és takarítószerekre, derül ki a Nielsen kiskereskedelmi indexéből. Ez 5 százalékos értékbeli növekedésnek felel meg, míg mennyiségben 2 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakához képest; az eladott termékek mennyisége 51 ezer tonna fölött járt.

  #3
2018-03-07 14:04:00

Rachel Morrisont, a Dee Rees által rendezett Mudbound című film operatőrjét is jelölték a 90. Oscar-gálán legjobb operatőr kategóriában – ő az első nő, akivel ez valaha megtörtént. A Samsung Oscar-díjátadóhoz dedikált reklámjában van egy jelenet, ahol Rees és Morrison popcornt eszik egy moziban, ezzel is utalva a közös munkájukra: a 60 másodperces szpotot egyébként Rees rendezte és Morrison fényképezte.

  #4
2018-02-28 17:28:00

A Quimby után most a pécsi zenekar állt elő egy vörössel. Szerda este a Made in Pécs Café mutatja be az „Erre még meghívlak” névre keresztelt vörös sört a Halott Pénz zenekar tagjaival.

  #5
2018-02-26 15:01:00

Az InStyle magazin amerikai kiadásának márciusi számában olyan interaktív hirdetés jelenik meg, amely megmutatja, milyen a Toyota Camry 2018-as modelljének belseje, kezdve a műszerfal látványától a bőr illatáig. A reklám még a pulzusunkat is megméri.

  #6
2018-02-26 12:48:00

A Kentucky Fried Chicken étteremlánc bizarr válságon ment keresztül az Egyesült Királyságban a héten: a gyorsétterem, amelynek közönségét a kezdetektől a rántott csirke vonzotta be, kifogyott a csirkéből. Egy hét után érkezett bocsánatkérés az étteremlánc részéről, és úgy tűnik, megérte ennyit gondolkodniuk.

  #7
2018-02-21 17:58:00

Tavaly ősszel a Facebook elindított egy tesztet hat országban, melynek során minden olyan poszt, amely nem magánemberektől származik – és amelyért nem fizettek – átkerült a News Feedből az úgynevezett „Explore Feedbe”. Két szomszédunk, Szerbia és a Szlovákia is érintett. A nemzetközi sajtó sokat foglalkozott a teszt kiadókra gyakorolt hatásával, a lépés azonban nem csak a médiacégeket, a márkákat is érzékenyen érintette a tesztpiacokon.

#8
2018-02-16 13:05:00

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel. Többek között ezért vörös. 

  #9
2018-02-14 17:19:00

Mióta egyre több zaklatással és erőszakkal kapcsolatos történet kerül nyilvánosságra, és megjelentek a #Metoo és a #Timesup hashtagek, észrevehetően megváltoztak a kapcsolatokról és szexualitásról szóló párbeszédek. A változás a kreatív – és reklámszakmát sem hagyta érintetlenül: két nagyon különböző #Metoo-tudatos projektről számol be az Adweek a Valentin-nap kapcsán.

  #10
2018-02-14 15:07:00

A BBC felfüggeszti az egyszeri felhasználású műanyagok használatát 2020-ra, a Blue Planet 2 sorozatának hatására, amely felhívta a figyelmet az óceánok műanyag-szennyezettségére - írja a Guardian. Az angol királynő ugyanennek hatására hasonló intézkedést hozott.

#11
2018-02-09 15:45:00

A Toyota elindította a paralimpiához kapcsolódó kampányát Start Your Impossible címmel. A kampányt egy amsterdami reklámügynökség, az Etcetera készítette, az első spotban pedig a 19 éves paralimpikon, snowboard-bajnok Chris Vos tűnik fel. 

#12
2018-02-09 14:03:00

A londoni Facebook Communities Summit Europe rendezvényen bejelentették a Facebook Közösségi Vezetők Program nevű globális kezdeményezést, amely révén azokat az embereket támogatják, akik a szolgáltatását használva közösségeket építenek. 

  #13
2018-02-08 12:47:00

Február 21-én tartja a Média 2.0 a hazai márkák kommunikációjáról szóló meetupját. 

  #14
2018-02-07 14:41:00

Az árfolyamingadozás közepette napról napra csökkent a bitcoin értéke, ám a PC World szerint ennél is nagyobb baj, hogy egyelőre meglehetősen kevés helyen lehet virtuális valutákkal fizetni.

#15
2018-02-02 11:28:00

A berni követ és a Félvilág rendezője egy szovjet női lágerbe vezeti a nézőit, de az Örök télből nem hiányzik az univerzális szerelmi szál és egy klasszikus #Metoo pillanat. Miben jelentett kihívást a Saul fia sikere és miért más egy málenkij robot film, illetve miért fontosabb egy tévéfilm esetében, hogy az első öt percben bevonjon, mint egy mozifilmnél? Interjú Szász Attilával, az Örök tél rendezőjével.

#16
2018-01-24 16:01:00

A Budweiser bemutatta a logót, amit a megújuló energiával készített palackokra helyez majd. Más cégeknek is odaadná.

  #17
2018-01-24 13:43:00

Három év kihagyás után tér vissza az M&M's csokidrazsémárka az amerikai reklámipar egyik legfontosabb színhelyére, a Super Bowl reklámszünetébe. Meglehetősen erős reklámmal!

  #18
2018-01-24 08:24:00

A WPP még ősszel jelentette be, hogy januárban elindít egy új globális márkaügynökséget, amely öt tanácsadói és tervezői üzletágat foglal majd magában. Kedden el is indították a Superunion névre keresztelt ügynökséget.

  #19
2018-01-22 14:36:00

A Glasgow-i Egyetem egyik legutóbbi tanulmánya szerint állítólag minden egyes kutya egyedi zenei ízléssel rendelkezik. A Spotify azonnal meglátta ebben a lehetőséget: a zenei alkalmazás egy müncheni állatmenhellyel társult, hogy segítsenek egymásra találni a hasonló zenéket kedvelő kutyusoknak és leendő gazdáiknak.

  #20
2018-01-09 13:49:00

Szabó Stein Imre, a Zeneakadémia volt kommunikációs igazgatója, a komolyzenei kommunikáció újszerű útjait keresve ismét mozgóképes projektbe fogott: a 100 éves Concerto Budapest szimfonikus zenekar életéről írt online sorozatot Született Muzsikusok címmel.

  #21
2018-01-05 13:06:00

Január 9-én rendezi meg a Kríziskommunikációs Meetup csoport a Hazudj, ha tudsz című meetupot, az eseményen válságkezelés etikai kérdései, az employer brandingben és az ügyfélpanaszokban megbúvó hazugságok mellett az online kríziskommunikáció etikai dimenziójáról is szó lesz. 

  #22
2018-01-05 11:56:00

A Hungarikumokkal a világ körülben a magyar kultúrához kötődő személyeket és épületeket keresik Moszkvától Thaiföldig. 

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés