hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

vezető elemző, IMEDIA Reiter Viktor cikkei

  #1
2017-11-28 14:35:00

Orbán Viktor után idén Soros György a második legtöbbet említett ember a magyar sajtóban, semmilyen híresség nem szerepelt annyit, mint ő. Az M1 és az MTI élen jártak abban, hogy ez így legyen, de egyes ellenzéki médiumokat is ügyesen tematizált a kormánypropaganda. Az átlagos magyar 700-szor találkozott róla szóló anyaggal, a hirdetéseket egyáltalán nem is számítva. A Kreatívon mutatjuk be először az IMEDIA elemzését.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés