hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

-fi- cikkei

  #1
2020-06-18 14:25:00

Mire ügyeljenek a megbízók, hogy jogszerűen, etikusan, a gyermekek emberi méltóságát és digitális lábnyomát is figyelembe véve járjanak el?

  #2
2020-06-18 12:10:00

Kihirdették a One Show győzteseit, összesen 552 díjat osztottak ki.

  #3
2020-06-18 09:06:00

A szegedi Regionális Összművészeti Központ (REÖK) táblaképfestészeti biennáléjához fejlesztett virtuális tárlatot az Armadillo.

  #4
2020-06-12 16:19:00

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére.

  #5
2020-06-12 16:05:00

Június 17-én pedig egy, az összes díjnyertes munkát tartalmazó showreelt tesznek közzé.

  #6
2020-06-11 14:49:00

A Authentic Beauty Concept vonal online kommunikációjára írtak ki tendert, amelyet a HD Group nyert.

  #7
2020-06-11 12:54:00

A rendezvényszervező szektor kapta az egyik legnagyobb ütést a koronavírus-járvány miatt, ezen belül is a legrosszabb helyzetben talán a rendezvényszervező ügynökségek munkatársai vannak: szinte nem volt olyan, akinek ne csökkent volna a jövedelme – állapítja meg a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) kutatása. A felmérés több mint 400, a piacon dolgozó, illetve a szakmát tanuló válaszadó véleményét tükrözi a szektor jövőjéről és a világjárvány hatásairól. A rendezvényiparban dolgozók szerint nem tartható az a gyakorlat, hogy a rendezvényszervező cégek előfinanszírozzák a nagyvállalatok eseményeit.

  #8
2020-06-04 15:50:00

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

  #9
2020-06-04 15:34:00

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

  #10
2020-06-04 15:21:00

Erős szpotot készített a McDonald's reklámügynökségével, a Wieden+Kennedyvel közösen, amelyben a rendőrök és fehér civilek által meggyilkolt feketékre emlékeznek – írja az Adweek.

  #11
2020-06-04 10:33:00

Június 4-től a Red Lemon Media látja el a Wizz Air Group magyarországi PR-feladatait. A légitársaság többfordulós tenderfolyamatot követően bízta sajtókommunikációját a hazai PR-ügynökségre.

  #12
2020-06-04 09:50:00

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

  #13
2020-05-28 15:41:00

Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.

  #14
2020-05-28 13:53:00

A Magyar Termék citylight-kampánya a magyar áruk fogyasztásával a munkahelyek védelmére hív fel.

  #15
2020-05-28 12:47:00

Az Európai Bizottság és a tagállami fogyasztóvédelmi hatóságok koordináltan fésültek át weboldalakat azzal a céllal, hogy feltárják, az Európai Unió fogyasztóit hol célozzák hamis állítások vagy átverések a koronavírussal kapcsolatba hozható termékek hirdetéseiben. Az átfésülés (sweep) eredményei azt mutatják, hogy a Bizottság korábbi felhívása eredményes volt: a platformok (pl. Google, Facebook stb. – a szerk.) megtévesztő reklámok millióit törölték vagy blokkolták.

 

  #16
2020-05-28 10:35:00

Az itthon a Geometryhez tartozó Ogilvy PR digitális és közösségi médiás üzletága nyerte a Samsung Magyarország CRM-tenderét. Az összes termékkategóriát lefedő közös munka márciusban indult.

  #17
2020-05-28 09:16:00

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint. Alulreprezentáltak a nők a hírműsorokban, és egyre több reklám éri a gyerekeket: kutatási összefoglalók az NMHH-tól.

  #18
2020-05-26 13:42:00

Bár az Egyesült Államokban a hirdetők majdnem harmada felfüggesztette a reklámköltését a járvány miatt, a fogyasztók továbbra sincsenek a reklámok ellen – ha azok jól vannak kivitelezve. Az Adobe ezer fős, friss kutatása szerint a megkérdezettek mindössze 12 százaléka szeretné, ha eltűnnének a reklámok, míg a fele úgy nyilatkozott, hogy a személyükre szabott reklámok nem lennének ellenükre – írja az AdAge.

  #19
2020-05-25 11:12:00

A két Youtube-portfólió összesített elérése így eléri a 2,5 millió felhasználót. A 4Kids Network ezáltal a Youtube év eleji, a gyerekcsatornákat célzó szigorításai miatt új bevételi forrásokra tehet szert, míg a Star Network növelte elérését, bővített szolgáltatást tud nyújtani ügyfeleinek, és új területekre tud belépni.

  #20
2020-05-22 11:42:00

A cég kkv-ügyfelei bekerülhetnek a Telekom online kampányába is.

  #21
2020-05-22 11:19:00

Pintér Dániel Gergő érkezik az ügynökséghez.

  #22
2020-05-22 10:03:00

Ezért ebben a hónapban a csomagoláson és a tasakban szürke színűek a drazsék – írja az Adweek.

  #23
2020-05-21 14:02:00

Új vezetői pozíciót hozott létre a Brightly Kommunikációs Ügynökség, az üzletfejlesztési feladatokkal Polgár Pétert bízták meg, aki korábban ügyfélkapcsolati feladatokért felelt házon belül.

  #24
2020-05-21 12:14:00

A Greenroom reklámügynökség a vírust megszemélyesítve segít megérteni, hogy az egyetlen megoldás az, ha nem hagyjuk szabadlábon fertőzni. A közterületi kampányban a JCDecaux biztosított ingyenesen felületet az ügynökség számára.

  #25
2020-05-21 10:08:00

Az online és közterületen futó kampány a létfontosságú munkát végzők előtt tiszteleg.

  #26
2020-05-21 09:58:00

Nyolc fiatal tervező, designteoretikus vehetett részt 2019-ben a Moholy-Nagy László Formatervezési Ösztöndíj féléves programjában. A több mint harminc éve működő Ösztöndíjprogram évente új designprojektek és kísérletek megvalósítására nyújt lehetőséget a 35 évnél fiatalabb hazai alkotók számára. A Magyar Formatervezési Tanács kezelésében lévő program finanszírozásában az Emberi Erőforrások Minisztériuma és a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala vesz részt.

  #27
2020-05-20 09:37:00

Kedves szpotot gyártott a Wunderman Thompson Dubai az audioeszközöket gyártó Bose számára – írja az Adweek. A reklám az amerikai, az európai, az ausztrál és az új-zélandi piacon fog futni.

  #28
2020-05-05 15:34:00

A Sport szelet tavalyi projektje shortlistre jutott az online kampányokat díjazó Webby Awards reklámversenyen. A kampányt a HPS Communication készítette.

  #29
2020-05-05 15:03:00

Az Unileverhez tartozó Dove Men + Care férfiüzletága új kampányt indított, amelyben valódi, főleg közösségi médiás felületekről származó felvételeken mutatja be, miket csinálhatnak az apák gyerekeikkel karantén idején – írja az AdAge. A filmet az Ogilvy Canada készítette.

  #30
2020-05-05 11:48:00

Szaúd-Arábiában a hívők online követhetik, mikor mehetnek ismét a McDonald's-ba.

  #31
2020-05-04 11:00:00

Így tavaly összesen 2,7 milliárd, a sztenderdeknek nem megfelelő hirdetést tüntetett el a cég. 

  #32
2020-04-30 10:32:00

Az ügynökség elnök-vezérigazgatója 2021-ig marad.

  #33
2020-04-30 08:19:00

Ezen felül az ügynökség márciusig bezárólag több tendert is behúzott.

  #34
2020-04-29 14:42:00

Az ATV-nek 100 ezer forintjába került, hogy adásba engedte, illetve nem moderálta Niedermüller Péter kijelentéseit.

  #35
2020-04-29 11:28:00

A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2020 első negyedévében naponta átlagosan 5 óra 09 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők 5 óra 27 percet, míg a férfiak 4 óra 50 percet. A tévére szánt időnk 11 százalékában hírműsorokat néztünk, ami alig kevesebb, mint amennyi mozifilmet fogyasztottunk. Naponta átlagosan 36 percnyi reklámot néztünk, ami átlagosan 135 db reklámfilmnek felel meg. Bár a koronavírus miatti veszélyhelyzet a vizsgált negyedév utolsó két hetében alakult ki, a tévénézési szokások kapcsán is érezhető volt a hatása.

  #36
2020-04-29 10:21:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 2,5 milliárd forintos bírságot szabott ki a Booking.com online szállásfoglaló portál üzemeltetőjére, egyúttal eltiltotta a holland vállalatot az agresszív értékesítési módszereinek folytatásától. A versenyhatóság döntése értelmében a Booking.com B.V. tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a fogyasztókkal szemben azzal, hogy többek között megtévesztően hirdette egyes szálláshelyeit ingyenes lemondási lehetőséggel, valamint agresszív, pszichés nyomással késztetett mihamarabbi foglalásra.

  #37
2020-04-29 09:49:00

A Pöttyös és a HPS Communication a márka új reklámfilmjében összegyűjtötte azokat a jó dolgokat, amelyekért ebben a nehéz helyzetben is érdemes kitartani.

  #38
2020-04-24 11:06:00

Először az amerikai, 2021-től az európai hirdetőknek is ugyanúgy igazolniuk kell a valódiságukat, mint 2018 óta a politikai kampányok megrendelőinek.

  #39
2020-04-23 10:13:00

A luxusautókat gyártó, a Fiat Chrysler Automobiles tulajdonában álló Maserati az Accenture-höz tartozó Droga5 ügynökséget választotta globális kreatívügynökségének – írja az Advertising Age.

  #40
2020-04-23 08:14:00

Digitális kampányba kezdett a cég, melynek elemei változatos módon könnyítik meg az otthoni tartózkodást, mégsem hagyják feledésbe merülni az utazást – olvasható a cég közleményében. Három év után cserélték le időlegesen a szlogenjüket.

  #41
2020-04-22 14:26:00

A vállalat a VIPR ügynökséget választotta, akik egy konkrét feladat helyett a járványhelyzet miatt inkább kommunikációs stratégiát készítenek. 

  #42
2020-04-21 10:05:00

Felkerült a világ leghatékonyabb kampányait rangsoroló WARC Effective 100 listára a Soproni „Ami közös bennünk” kampánya. A közös tulajdonságainkat bemutató kampány egyedüli magyarként szerepel a listán, ahol olyan márkák nemzetközi kommunikációja került az élvonalba, mint a Tide, a Vodafone, a Tesco, az Xbox vagy a Coca-Cola. A kampányt a Soproni lead ügynöksége, az ACG Reklámügynökség készítette.

  #43
2020-04-21 08:41:00

A Gemius AdReal-kutatása a 2020-as online reklámfogyasztási szokásokat vizsgálta.

  #44
2020-04-16 16:28:00

A kijárási korlátozások miatt is egyre többen bonyolítjuk az interneten különböző banki tranzakcióinkat. A K&H Banknál már a #maradjotthon előtt, januárban és februárban is 33 százalékkal nőtt az aktív mobilbankos ügyfelek száma éves összevetésben, és ez a járványhelyzetnek köszönhetően folyamatosan emelkedik. Erre a megváltozott szituációra is reagál a bank számára a Laboratory Group által fejlesztett kampány, melynek célja, hogy mindenki biztonságosan és gyorsan intézhesse digitális fizetési ügyeit online.

  #45
2020-04-16 11:30:00

A magyar adatpiaci jó gyakorlatokat összegző Adat Position Papert adott ki az IAB Hungary, melyet a szakmai szervezet Adat Munkacsoportja készített.

  #46
2020-04-16 11:16:00

Május 1-ig várják a pályázati anyagokat.

  #47
2020-04-09 16:28:00

A Nielsen közönségmérése drámai növekedést mutat, de eközben kevesebb lett a reklám és a hirdető is.

  #48
2020-04-09 14:58:00

A WWF Magyarország idén – a tavalyi koncepció folytatásaként – újra ismert emberek bevonásával kampányol a személyi jövedelemadó 1%-áért. Új videójukban Zámbori Soma színész mondja el, hogyan lehet online felajánlani az adó 1%-át. A megnövekedett otthon töltött idő miatt most ugyanis várhatóan többen választják a felajánlás online formáját.

  #49
2020-04-09 12:20:00

Médiatörténelmi pillanatot emleget az Elle Kreatívhoz eljuttatott közleménye, mert szerintük ez az első alkalom Magyarországon, hogy egy címlapalany nemhogy magát fotózza, de mindenféle stáb, sminkes, fodrász, világosító nélkül kellett ezt megtennie. Epres Panni modell így abszolút házibarkács üzemmódban kapta le magát, és jelent meg vele a glossy magazin legfrissebb száma.

  #50
2020-04-09 11:42:00

Online szinonimaszótárt és böngészőben használható fotószerkesztő alkalmazást készített a Sakkom Interaktív. Mindkét szolgáltatás ingyenesen hozzáférhető a távmunkában dolgozó kommunikációs szakma számára.

  #51
2020-04-09 11:17:00

Nem tudták azonosítani az emberi méltóság megsértésének tényálladékát a kormánypárti hírtelevízió anyagában.

  #52
2020-04-09 08:23:00

Az Uniomedia három különböző munkával is shortlistre került az idei Sabre Awards EMEA-n, míg a Noguchi Porter Novelli a Dreher 165. születésnapjára készült kampánnyal száll harcba a győzelemért. A White Elephant, bár nem került döntőbe, de elnyerte a zsűri különdíját a Katica Tanyának készített Samu, a láma feleséget keres című kampányért.

  #53
2020-04-07 14:54:00

2021 áprilisára tolták a díjátadó időpontját, és módosítottak a nevezési feltételeken és a határidőn is.

  #54
2020-04-07 09:57:00

Wendy Clark szeptembertől a Dentsu Aegis Network vezérigazgatója lesz.

  #55
2020-04-06 16:06:00

2019-ben a hazai televíziós reklámiac 4 százalékos bővüléssel 63 milliárd forintos bevételt ért el – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY tanácsadócég elemzéséből. Valamelyest csökkent az állami reklámköltés mértéke és aránya, a kereskedelmi szereplők viszont növelték költéseiket. 2020-ban viszont erős visszaesésre számít a MEME.

  #56
2020-03-24 15:02:00

Az RTL Klubon az Apatigris, a Viasaton a luxusfeleségek és az Észbontók lesz újra látható.

  #57
2020-03-24 09:49:00

Ha ezt valóban a Guinness rendelte volna meg, felállva tapsolnánk a márkát.

  #58
2020-03-20 11:24:00

30 millió forintot ajánlott fel a Republic Group vezetősége Republic Szolidaritás Alap címen a munkavállalói számára – tájékoztatta a Kreatívot a cégcsoport.

  #59
2020-03-20 10:31:00

Még a karikák is tartják egymástól a távolságot.

  #60
2020-03-20 09:24:00

Emellett kérik, hogy mindenki fogadja be az e-számlákat.

  #61
2020-03-18 15:33:00

Egy programmatic hirdetések optimalizálásával foglalkozó cég, a Setupad közzétett három grafikont a légiközlekedéshez, turizmushoz és gyógyszerekhez kapcsolódó, fizetett online hirdetések számának változásáról 2019 és 2020 elő negyedéve között. Ami látszik: a légiközlekedés hirdetései a tavalyi év azonos időszakához képest ötödére, a turisztikai hirdetések harmadára estek vissza. A gyógyszerek viszont hasítanak.

  #62
2020-03-17 16:28:00

A lényeg, hogy ne nézzünk HD-ban videót, és ne töltögessünk le felelőtlenül file-okat, hogy ne legyenek a hálózatok leterhelve.

  #63
2020-03-12 08:30:00

A 75 ezer példányból 8600 kerül ki a standokra.

  #64
2020-03-11 12:59:00

A 2016-ban a magyar piacra belépő svéd natív hirdetési technológiával foglalkozó Strossle hazai képviseletét 2020. március 11-től az Ad Max Hungaryre bízta – olvasható a cég által küldött közleményben.

  #65
2020-03-11 12:04:00

A 2019-ben Arany vagy Platina Effie-t nyert cégek jelentkezhetnek rá március 31-ig. Most először rendezik meg ezt a versenyt.

  #66
2020-03-10 14:25:00

A békeidőben is papírvékony marzsot tovább tépázza a járvány okozta gazdasági bizonytalanság.

  #67
2020-03-06 14:47:00

Egy mobiltelefonos applikációra építették fel a cross-media mérésüket. Magyarországon is elindulhat, akár még idén.

  #68
2020-03-04 13:31:00

Nem ellentétes az uniós joggal a reklámadó, az azzal kapcsolatos szankciórendszer azonban igen az Európai Unió Bíróságának friss ítélete szerint – írja a Portfolio.hu.

  #69
2020-03-04 12:55:00

A Dorko és Tamáska Gabi is közreműködik a Nescafé 3in1 új kampányában, amelyet a HPS Communication készített a márkának. A középpontba az online beszélgetésekből eredő félreértések kerültek.

  #70
2020-03-04 10:24:00

A Telekom az első negyedéves Magenta 1 kampányban a nagyszülők és az unokák együttműködésén keresztül mutatja meg, hogyan segíthet a digitális technológia az elfeledett családi tervek megvalósításában. Az alábbiakban a Telekom kampánybejelentője olvasható.

  #71
2020-03-02 15:48:00

Az arculatfrissítésben a Brightly segítette a szövetséget.

  #72
2020-03-02 15:04:00

Várkonyi Eni, eddigi művészeti vezető lép a 12 év után távozó Szűcs Gábor helyére.

  #73
2020-03-02 13:41:00

Mitósok, Sik Eduárd kreatív mérnök és Zsikla Mónika művészettörténész fog interaktív prezentációt tartani március 12-én a Trafóban.

  #74
2020-03-02 11:42:00

Nemzetközi kampányt indított az Asahi a Pilsner Urquell cseh sörmárkájához, amelyet a japán sörgyártóhoz tartozó Dreher Sörgyárak is adaptált a hazai piacra. Az alábbiakban a sörgyár kampánybejelentője olvasható.

  #75
2020-03-02 11:27:00

A Paprika Studios irányítja a szlovák sorozat gyártását, amely március 2-án debütál a tévében.

  #76
2020-03-02 09:43:00

Bizonyos témákkal csak felsőbb utasításra szabad foglalkozni a Politicóhoz került belső e-mailek szerint.

  #77
2020-02-26 10:30:00

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

  #78
2020-02-25 13:27:00

„Bravos: a kávé, ahogy Te szereted” – ez a kulcsüzenete annak 30 másodperces tévészpotnak, amely a magyar kávé új pozicionálásához készült. A kampányt a People Group / 1080p reklámügynökség készítette.

  #79
2020-02-25 12:07:00

Nyolcadik alkalommal készítette el az Inspira Research a reklámpiac hirdetői percepcióját mérő Marketing Mood Barometer kutatását. A 2020-as adatok egyértelműen mutatják az adatvezérelt, sőt a hagyományos direktmarketing területek egyre kedvezőbb hirdetői megítélését.

  #80
2020-02-25 10:54:00

Március közepéig fut a Decathlon employer branding kampánya, amelyen a Café Communicationsszel dolgoztak együtt. A kampánybejelentőt itt olvashatjátok.

  #81
2020-02-25 10:07:00

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed. A tendert a 7digits onlinemarketing-ügynökség nyerte.

  #82
2020-02-24 11:17:00

Egy civil szervezet szinkronizált újra egy Jóbarátok és egy The Office epizódot, hogy felhívja a figyelmet a HIV-betegek stigmatizálására – írja az Adweek.

  #83
2020-02-20 12:04:00

2020-tól Gyovai Györgyi felel a Dreher értékesítésének irányításáért. A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik a vállalathoz. Korábbi tapasztalatait is különböző élelmiszeripari vállalatoknál szerezte – áll a Dreher közleményében.

  #84
2020-02-19 15:52:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Magyar Telekom megtévesztette a fogyasztókat 0 forintos vagy kedvezményes készülékárakat reklámozó kampányaival.

  #85
2020-02-19 14:28:00
  #86
2020-02-19 12:38:00

Technológiai nagyvállalatok meghatározott digitális szolgáltatásainak megadóztatásáról szóló javaslatot fogadott el a spanyol kormány keddi ülésén Madridban.

  #87
2020-02-19 11:48:00

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a Drivingcamp.

  #88
2020-02-13 16:18:00

Megnyalod mind a tíz lábujjadat a KFC és a Crocs koprodukciójától!

  #89
2020-02-13 13:08:00

A Dentsu Aegis Network által évente közzétett, a világ 59 országra kiterjedő előrejelzése szerint a globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 615,4 milliárd dollárt, ami 3,9 százalékos növekedést jelent az előző évi 592,3 milliárd dollárral szemben. A magyarországi reklámpiac eközben 7 százalékos bővülésre számíthat.

  #90
2020-02-11 11:38:00

A WPP hálózatához tartozó Geometry cégcsoport Roy Armale-t nevezte ki újonnan nyílt globális innovációs vezetői pozíciójába. Az új poszttal a cégcsoport célja, hogy tovább gyorsítsa a legújabb technológiák világszínvonalú alkalmazását – áll az ügynökség közleményében.

  #91
2020-02-11 10:10:00

Létezik a szabad akarat vagy sorsunkat már előre megírták? Lehet, hogy a vallás és a tudomány mégsem ellenségek? Hogyan reformáljuk meg a kapitalizmust új, környezetvédő vállalatokkal? Többek közt ilyen és hasonló, szinte mindenkit foglalkoztató kérdésekre kínálnak választ a 2020-as Brain Bar újonnan bejelentett előadói. Dr. Hannah Critchlow neurológus igyekszik megjósolni az egyének jövőjét, Eliot Peper pedig a tudományos-fantasztikus irodalmat hívja segítségül.

  #92
2020-02-11 09:41:00

Februártól újabb, elsősorban férfi olvasókat elérő hírportál reklámértékesítését indította el az Atmedia. Az amerikai alapítású, videójátékokra és szórakoztatófilmek híreire, tesztjeire szakosodott weboldal magyar verziójának, az IGN.hu reklámértékesítésével bővült a multimédiás kereskedőház online portfóliója.

  #93
2020-02-07 13:49:00

Az ügynökség kommunikációs és marketingvezetője a Nubu divatszalonhoz megy.

  #94
2020-02-07 13:30:00

„Minden váltás nehéz? A visszaváltás nem! Visszaváltható csomagolású termék választásával és újrahasznosítással már mi is tettünk a bolygóért” – erre hívja fel a figyelmet a Heineken Hungária rendhagyó kiállítása. A sörgyártó installációja ingyenesen megtekinthető a budapesti Akvárium Klub előtt február 5-tól 26-ig.

  #95
2020-02-07 12:44:00

A HD Group és a Lounge Group izgulhat a globális rendezvényügynökségi versenyen, az Eventex Awardson, ugyanis előbbinek kettő, utóbbinak három nevezése került döntőbe.

  #96
2020-02-07 11:07:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Béres Gyógyszergyár Zrt. jogsértő módon, közvetlenül szólított meg gyermekkorúakat az Actival Kid Gumivitamin egyes reklámjaiban. A hatóság 21 millió forintos bírságot szabott ki a gyógyszercégre – áll a hatóság közleményében.

  #97
2020-02-03 12:03:00

Az MPRSZ ötödik alkalommal szervezi meg a versenyt, március 20-ig várják a nevezéseket.

  #98
2020-02-03 10:42:00

A bevezetéshez készült reklámszpot akvarell technikával készült.

  #99
2020-02-03 09:55:00

Míg a Petőfi és a Kossuth Rádió stabilan hozza a bő 1 milliós elérést, a Retro folyamatosan kúszik felfelé, és már napi 1,7 millió fő hallgatja.

  #100
2020-01-31 13:42:00

Az erről szóló petíciót már több mint 3 millióan írták alá.

  #101
2020-01-31 12:15:00

Korábban a büdzsé megoszlott a Mediacom és az OMD között, most konszolidált a játékgyártó.

  #102
2020-01-30 11:17:00

Az Ofotért és Vision Express márkákat birtokló Grandvision márkastratégiai és kreatívfeladatokra adott megbízást. Előbbit az Mediacom kapta (a már meglévő médiavásárlási feladatok mellé), utóbbit pedig az ACG Reklámügynökség.

  #103
2020-01-28 12:45:00

A kilenc ország ár-összehasonlító oldalát, köztük a magyarországi Árukereső.hu-t csoportosító Heureka Group márkaismertség-növelő kampányt indított Magyarországon, Romániában, Csehországban, Szlovéniában és Szlovákiában. Így az Árukereső.hu termék- és ár-összehasonlító oldala is nagyjából 2 év után újra tévéreklámot indított, amely egy két hónapos branding kampány része. Az alábbiakban a cég kampánybejelentője olvasható.

  #104
2020-01-28 11:46:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Magyar Telekom megtévesztette a fogyasztókat maximális sebességű hálózatot ígérő állításával „Most generáció” kampányában. A hatóság több lépcsőben, feltételekkel határozta meg a 350 millió forintos bírságot, amelynek egy részét nem kell majd megfizetnie, ha vállalásainak megfelelően kompenzálja előfizetőit.

  #105
2020-01-28 10:19:00

A Sport TV szerdán a tragikus körülmények között elhunyt Kobe Bryant tiszteletére az utolsó mérkőzése köré épülő emlékműsort sugároz. 

  #106
2020-01-21 13:07:00

A Super Bowl alatt fogják vetíteni a szpotot.

  #107
2020-01-21 11:54:00

A Kreatívon debütál Az én tanárom című kampány werkfilmje.

  #108
2020-01-21 11:40:00

A Russian Kino 1948-tól egészen napjainkig készült filmeket sorakoztat fel.

  #109
2020-01-21 11:00:00

Az olimpia és az elnökválasztási kampány jelentősen meg fogja dobni a büdzséket, de a printpiac megint a bot rosszabbik végén lesz.

  #110
2020-01-17 14:32:00

A JCDecaux újabb outdoor megjelenéssel támogatja a kulturális életet: az utcamúzeum kiállítás egy olyan kezdeményezés, amely a kortárs festészetet széles körben teszi elérhetővé.

  #111
2020-01-17 13:13:00

A stabil 2019-es év után a GfK szakértői a műszaki fogyasztási cikkek globális piacán 2,5 százalékos értéknövekedésre számítanak 2020-ban. Becslések szerint a fogyasztók globálisan 1005 milliárd eurót fognak költeni. A növekedést a telekommunikáció (+3 százalék), a háztartási kisgépek (+8 százalék) és a háztartási nagygépek (+2 százalék) fogják generálni. Az előrejelzések szerint az IT, az irodatechnika és a szórakoztató elektronikai termékek értékesítése stabil marad, szinte változatlan az előző évhez képest. A GfK becslései egybecsengenek a 2020-as Las Vegas-i CES várakozásaival – olvasható a GfK közleményében.

  #112
2020-01-17 11:50:00

Ingatlanfedezet nélküli személyi kölcsönét népszerűsíti a pénzintézet.

  #113
2020-01-17 11:44:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy jogsértők voltak a televízióban bemutatott hősugárzó készülék hirdetései, ezért 125 milliós bírságot szabott ki az érintett telemarketinges vállalkozásokra.

  #114
2020-01-16 09:17:00

Benda Gergely a Neopay ügyvezetője marad, amiben a Neo tulajdonosa, Soós Gergely eladta novemberben a részesedését.

  #115
2020-01-14 14:36:00

Kreatívigazgatót keres Nagy-Britannia egyik legnagyobb futballcsapata, a Manchester United – írja a Campaign.

  #116
2020-01-14 08:35:00

Médiaügynökségi tendert írt ki a tavaly ősszel egyesült eMAG és Extreme Digital, amely a két cég összeolvadása miatt már közös büdzsére szól, összesen 2 milliárd forint értékben, 2021 végéig – értesült a Kreatív.

  #117
2020-01-10 15:25:00

Sörikét ciccent a férj, hajcsavaróban, otthonkában házsártoskodik a feleség.

  #118
2020-01-10 12:06:00

Nemzetközi szinten Gal Gadot izraeli színésznővel dolgozik együtt 2020-ban a Coca-Cola ásványvize, és a márka közleménye szerint 2020-ban történetének legnagyobb marketingkampányába kezd.

  #119
2020-01-08 13:42:00

A Clue PR-t választotta az üzletfejlesztési tanácsadócég.

  #120
2020-01-08 12:47:00

A Miniszterelnöki Kabinetiroda nettó 11,8 milliárd forintos keretszerződést kötött Balásy Gyula konzorciumával, amely a New Land Mediát és a Lounge Designt foglalja magában – írja a 24.hu. A szerződés 70 százaléka, 8,3 milliárd forint kötelezően lehívandó, a fennmaradó összeg elköltése opcionális.

  #121
2020-01-08 10:12:00

Az alapítvány néhány tagja nehezményezte Siklósi Beatrix kinevezését a Kossuth Rádió élére, az elnök azonban leintette őket: ebben bizony nincs hatáskörük, és amúgy is médiahisztéria az egész.

  #123
2019-12-17 11:58:00

Még ha életed legrosszabb hetén vagy túl, a tengerpart akkor is kikapcsol.

  #124
2019-12-13 10:27:00

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

  #125
2019-12-13 10:18:00

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

  #126
2019-12-13 09:49:00

A chipsmárka is ráfeküdt a Rick and Morty őrületre.

  #127
2019-12-11 11:33:00

Két online gazdasági híroldal, a Privátbankár és az Mfor valamint az Életforma női online magazin hirdetésértékesítését kezdi meg 2020. január elsejétől az Atmedia. A multimédiás kereskedőház online üzletágának partneri köre a három új tematikus oldal érkezésével idén 12-vel bővül.

  #128
2019-12-10 13:58:00

18. alkalommal rendezték meg az online marketingkommunikációs szakmának szóló Az Év Honlapja pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 183 nevezés érkezett.

  #129
2019-12-10 13:34:00

Itt a Vodafone év végi kampánya, az Ünnepi Hangulatpárbaj.

  #130
2019-12-10 12:49:00

Az elesettekre, egyedülállókra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy az év végi ünnepek alatt minél kevesebben maradjanak egyedül.

  #132
2019-12-10 10:37:00

Hét év után választott új médiaügynökséget az Egis, a meghívásos tenderen a Publicis Groupe Hungary nyert, így 2020. január 1-től az ügynökség látja el a vállalat médiatervezési és -vásárlási feladatait.

  #133
2019-12-06 16:13:00

„A GVH megállapította, hogy a Facebook Ireland Ltd. jogsértést követett el, amikor ingyenesként hirdette szolgáltatását nyitóoldalán és Súgóközpontjában: a fogyasztóknak ugyan valóban nem kellett díjat fizetniük a szolgáltatás igénybevételéért, de felhasználói aktivitásukkal és adataikkal üzleti hasznot hajtottak a vállalkozásnak és így fizettek a szolgáltatásért. A GVH történetének legnagyobb, fogyasztóvédelmi ügyben kiszabott bírságát, 1,2 milliárd forintot szabott ki a vállalkozásra" – áll a GVH közleményében.

  #134
2019-12-06 13:57:00

A Gemius részletesen elemezte a novemberi Black Friday lázat a Trade és Telecommunications iparági szektorokkal kapcsolatban: kik voltak a top hirdető brandek, milyen csatornákon futottak a kampányok, a display vs. videó üzenetek működtek-e jobban, mindezt a Gemius új termékével, az AdReal elemző eszköz segítségével. Az adatok alapján látszik, hogy az eredeti, egynapos akciózást a magyar cégek saját képükre formálták, és heteken keresztül tartó vásárlási lázzá dagasztották, magas reklámköltés mellett.

  #135
2019-12-06 11:14:00

Év végi kampányt indított a Telekom, amelynek célja, hogy bebizonyítsa, digitális eszközök segítségével a családtagok képesek átvenni anya otthoni feladatait. A kampányt a DDB Budapest készítette.

  #136
2019-12-03 13:22:00

A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.

  #137
2019-12-03 10:24:00

Újabb kilenc évig a kormány emberei fogják meghatározni a médiafelügyelet menetét.

  #139
2019-11-26 11:32:00

Az Airbnb 9 éves szponzori szerződést kötött a Nemzetközi Olimpiai Bizottsággal (NOB), az időszak összesen öt nyári és téli olimpiát ölel fel. A cég az események kiemelt, exkluzív támogatója lesz az „egyedi szállástermékek és élményszolgáltatás" (unique accommodation products and unique experiences services) kategóriában.

  #140
2019-11-26 11:13:00

A Szerencsejáték Zrt. elindította év végi kampányát, amelynek középpontjában a november 4-től piacra dobott Kiskarácsony és Nagykarácsony nevű sorsjegycsaládok állnak. A kampányt a Lounge Design készítette, a médiaügynökség pedig a szintén Balásy Gyula-féle New Land Media volt, ugyanis ez a konzorcium kezeli a Nemzeti Kommunikációs Hivatalhoz tartozó, állami irányítású intézmények és vállalatok kommunikációját.

  #141
2019-11-26 10:11:00

„A Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) a szervezett indulatkeltés, valamint az újságírók megbélyegzésének és megfélemlítésének minden formáját elítéli, és azonnali hatósági fellépést sürget a jogállamban megengedhetetlen hecckampánnyal szemben" – fogalmaz a szervezet közleménye, amelyet az Index-újságírókat támadó, antiszemita plakátok ügyében adott ki.

#142
2019-11-20 21:18:00

Összesen 45 díjat adtunk át a Kreatív legjobb PR-projekteket díjazó versenyén.

  #143
2019-11-19 15:42:00

November 16-án indult a 5martstudio által az HBO Go számára készített plakátkampánya, amelynek koncepciója a 2019-es Arany Pengén megnyerte a JCDecaux innovációs alversenyét.

  #144
2019-11-19 13:31:00

Az európai tartalomipar hanyatlását jósolja a Whitereport, ha az Európai Unió és az egyes országok döntéshozói nem gondolják gyorsabban újra az iparág szabályozását – erről Incze Kinga, a magyar-brit cég ügyvezető igazgatója Párizsban beszélt a GovTech Summit konferencián.

  #145
2019-11-19 13:17:00

A nyereményjátékkal egybekötött kampány célja a Sport Kókuszduó népszerűsítése.

  #146
2019-11-19 11:05:00

A díjat a kisfilm írója és társrendezője, Szabó Stein Imre vette át a BFI (British Film Institute) londoni dísztermében a múlt hét végén rendezett díjátadón.

  #147
2019-11-19 10:21:00

A cél, hogy a két szerző műveit a könyvkereskedő a lehető legtöbb olvasóhoz eljuttassa. Az alábbiakban a Libri kampánybejelentője olvasható.

  #148
2019-11-13 14:33:00

A Peugeot új, teljesen elektromos meghajtású e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC reklámügynökség és a Clear Channel közterületi reklámcég – írja az Adweek.

  #149
2019-11-12 11:40:00

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident új, Relax kölcsönéhez, amelyben a főszereplő hangsúlyozza, hogy a kölcsönnel sztresszmentesen be tudta szerezni a karácsonyi ajándékokat, a végén pedig még pizzára is telt belőle.

  #150
2019-11-12 11:00:00

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

  #151
2019-11-12 10:47:00

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

  #152
2019-11-12 10:20:00

De a digitális költés robbanásszerűen növekszik, a print visszaesésével a kültéri reklámok a harmadik helyre léptek elő – derül ki a CANnual Reportból.

  #153
2019-11-12 10:10:00

Hamarosan megnyílik Budapest új online szupermarkete, a Kifli.hu. A cég a piaci bevezetése körüli kommunikációs feladatokra meghívásos tenderen a Próbakő Kommunikációt választotta.

  #154
2019-11-11 10:14:00

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

  #155
2019-11-08 10:33:00

A Wall Street Journal kampányt indított, amelyben azt kéri mindenkitől: „olvasson jobban/jobbat" (Read better), ezzel párhuzamosan pedig három napig szünetelteti az oldalon a fizetőkaput, hogy mindenki meggyőződhessen arról, érdemes áldozni a WSJ által képviselt újságírásra. A kampány november 4-én indult, míg a Wsj.com-on látható tartalmakat november 9-11. között lehet korlátlanul olvasni.

  #156
2019-11-08 08:45:00

Vendégek: Schobert Norbert, a Pamkutya Bélája és Takács Ákos, a Red Bull marketingmenedzsere.

  #157
2019-11-07 13:03:00

A Reebok 2020-tól egységesíti vizuális identitását és legismertebb Vector logóját, valamint a “drop-R” feliratot használja termékein.

  #158
2019-11-07 11:06:00

Vannak kihagyhatatlan filmek, amiket mégis kihagy a néző, ezeket népszerűsíti most humorosan a csatorna új kampánya.

  #159
2019-11-07 10:40:00

A Discovery Inc. újabb 3 évre hosszabbította meg reklámértékesítési együttműködését az Atmediával. Ennek értelmében 2023-ig a legnagyobb tévés portfólióval rendelkező hazai sales-house-nál érhetők el a médiavállalat kábelcsatornáinak reklámfelületei: Discovery Channel, Investigation Discovery, TLC, Travel Channel. 2020. február elsejétől a Discovery portfóliójába tartozó sportcsatorna, az Eurosport 1 hirdetésértékesítése is az Atmediánál indul el – tájékoztatta a sales house a Kreatívot.

  #160
2019-11-07 09:50:00

Máté-Csóti Janka vette át a Tricky Communications ügyvezetői feladatait Kocsiscsák Fruzsinától, aki tulajdonosként háttérbe vonult az operatív feladatoktól. Az ügynökség másik tulajdonosa, Kuritár Csaba továbbra is kreatívigazgatóként vezeti a full-service reklámügynökséget.

  #161
2019-11-07 08:53:00

Kampányt indított a Mömax lakberendezési áruházlánc ügynöksége, a HabAd segítségével, amelyben az új webshopjuk kommunikációját vezetik fel.

  #162
2019-11-06 15:52:00

Nagy György váltja Horváth Gábort, aki külpolitikai rovatvezető lesz a lapnál.

  #163
2019-11-06 14:05:00

Mivel reklámnak minősül, kötelező ezt feltüntetni.

  #164
2019-11-06 13:41:00

Egy brit csomagküldő katalógus készített aranyos karácsonyi reklámot.

  #165
2019-11-06 10:29:00

A Cartoon Network csatorna a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanáccsal karöltve idén ötödik éve indítja el nagyszabású, Aki ver, az nem haver kampányát a bullying, gyermekek egymás közötti bántalmazása ellen az iskolák, a média, valamint egy népszerű kampánynagykövet és influenszerek bevonásával.

  #166
2019-11-04 09:32:00

Naponta 5,5 millióan, hetente pedig több mint 7,1 millióan hallgattak rádiót 2019 harmadik negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hallgatottsági adatai alapján. Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 66 százalékánál naponta, míg 85 százalékánál hetente szól rádió. A milliós hallgatottsági küszöböt a Retro, a Petőfi, a Kossuth Rádió és a Rádió 1 lépte át.

  #167
2019-10-25 11:19:00

Idén ősszel a Bioco csontritkulás elleni készítményt dobott piacra Osteofemin néven, amelyet a csontritkulás szempontjából kiemelten érintett 50+-os korosztály számára fejlesztett a magyar gyártó.

  #168
2019-10-24 15:05:00

Schwajda Gergő, az ATV Híradójának főszerkesztője 8 év után hagyja el a csatornát, ahonnan közös megegyezéssel távozik. A vezetése alatt újult meg a Híradó, valamint több rendkívüli interjú is köthető a nevéhez. Az ATV vezetősége köszöni az eddigi munkáját, és sok sikert kíván neki a továbbiakban – áll az ATV közleményében.

  #169
2019-10-16 15:19:00

A finn Sherpa reklámügynökség szokatlan módját választotta az önreklámnak: hogy bemutassák, a valódi kreativitás a váratlanban és a szokatlanban rejlik, felkérték egyik finn versenytársukat, hogy készítsenek reklámot a számukra, amit akkor láttak először, amikor az a sajtóban megjelent.

  #170
2019-10-15 16:08:00

Megyeri Gabriella senior art directori pozícióban folytatja a Deepinsightnál – tudatta a Kreatívval az ügynökség.

  #171
2019-10-15 14:03:00

A Vodafone és UPC közös történetének következő lépéseként változott a Vodafone Magyarország hosszú cégneve. A „Mobil” szó törlésével 2019. október 1-től a vállalat új neve hivatalosan Vodafone Magyarország Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság – közölte a Kreatívval a vállalat.

  #172
2019-10-15 13:55:00

Október 18-ig meghosszabbítottuk a Lollipop nevezési határidejét, amely idén átalakított kategóriákkal, még erősebb élménymarketinges és márkaaktivációs, valamint sales promotion fókusszal jelentkezik.

  #173
2019-10-15 12:44:00

Eredményt hirdetett globális médiatenderén a The Walt Disney Company, amelyet még májusban hirdetett meg. A vállalat a reklámbüdzséjének legnagyobb részét az Omnicom és Publicis holdingokra bízta – írja az Adweek.

  #174
2019-10-15 10:54:00

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

  #175
2019-10-09 13:26:00

Dimitri Maexet nevezte ki globális vezérigazgatójának az IPG Mediabrands performance marketing-ügynöksége, a Reprise. Közvetlenül ezt megelőzően Maex a Reprise globális ügyvezetője volt. Magyarországon a Fastbridge-et is átnevezik, de nem tűnik el teljesen a név: a kreatív részleget továbbra is így fogják hívni.

  #176
2019-10-08 15:21:00

A Drehertől-Dreherig filozófiára építő és célzottan a fiatal, akár pályakezdő, valamint néhány év munkatapasztalattal rendelkező munkavállalókat megszólító employer branding-kampány során a sörgyár egy kitalált vlogszereplőt épít fel, akin keresztül megmutatja, hogy milyen munkakörök, feladattípusok, karrierutak és fejlődési lehetőségek vannak a vállalatnál, illetve miért érdemes a Drehert választani munkahelyként.

  #177
2019-10-08 15:03:00

Tárlatvezetés, ügyfél-ügynökség párbaj, rapid randi és interkatív labirintus is várja az érdeklődőket október 11-én, az első alkalommal megrendezett Ügynökségek Éjszakáján.

  #178
2019-10-08 13:13:00

A 15 éves Kultúra.hu portál szerkezeti és vizuális megújuláson esett át. Az új profil a tervezői szándék szerint egyesíti a kultúra minden területét magába foglaló, valamint a korunk digitális világára jellemző jegyeket. A megújítás stratégiai célja, hogy a honlap minél több olvasóhoz eljusson – áll a közleményben.

  #179
2019-10-08 11:49:00

Online videós, mobilfilmes mesterkurzust indít a Telekom. „A cél annak bemutatása, hogy a kínálatában elérhető okos eszközök, az okos alkalmazásoka gyors hálózat és a tudás akár korlátlan lehetőséget biztosít szinte bárkinek" – áll a Telekom közleményében.

  #180
2019-10-08 11:00:00

A Lidl Magyarország idén ünnepli tizenötéves jubileumát, és ennek alkalmából születésnapi kampányt indít október 3-30. között, amelyhez nyereményjáték is dukál.

  #181
2019-10-01 13:30:00

Új kampányt indított a Merlin Communicationsszel közösen a Richter Gedeon, a félperces szpotban a gyógyszerkutatás jelentőségét, és a társadalomra gyakorolt pozitív hatását állítják fókuszba.

  #182
2019-10-01 12:13:00

21 ország pályázója közül hét magyar, egy barbadosi és egy osztrák csapat részvételével kezdődik a Design Terminal őszi, három hónapos intenzív vállalkozásfejlesztési program.

  #183
2019-09-26 13:37:00

A Bosszúállók: Végjáték című Marvel-film érdekelte a legtöbb nézőt 2019 második negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint. A bruttó jegybevétel megközelítette az öt milliárd forintot. Az artmozikban is a Marvel fináléja mozgatta meg a legtöbb érdeklődőt, amit a Fájdalom és dicsőség és a Zöld könyv – Útmutató az élethez követtek.

  #184
2019-09-26 12:23:00

A KESMA-nak ajándékozott cégek formailag is beolvadtak a Mészáros-féle médiacégbe – írja a Media1.

  #185
2019-09-25 13:51:00

A cél, hogy minden hétfőn csak növényekből álló ételt egyenek a résztvevők. Influencerek és a Central Media is segíti ebben a márkát.

  #186
2019-09-24 13:21:00

A Yahoo hétfőn mutatta be új logóját, amelyet a Pentagram dizájniroda tervezett – írja az AdAge.

  #187
2019-09-24 11:13:00

A film szeretné elmozdítani az embereket a „domináns téliszalámi-márkától". az alábiakban a Kométa kampánybejelentője olvasható.

  #188
2019-09-19 08:31:00

Az ötlet a JCDecaux kreatívpályázatán lett nyertes, most meg is valósították.

  #189
2019-09-18 15:26:00

A Képzőművészeti Egyetem is belépett az IT-munkaerőhiányra építők táborába, és a tavaszi próbaképzés után októberben elindítja UI-kurzusát – közölte a Kreatívval az egyetem.

  #190
2019-09-18 10:59:00

A 25 éves reklámügynökség negyedik székhelyét avatta barátaival.

  #191
2019-09-18 10:32:00

Több hónapos tervezés és kivitelezés után befejeződött a Neticle szövegelemző cég átmárkázása, így mostantól új arculattal vannak jelen mind a kilenc piacon. A váltásra éppen azért is volt szükség, mert szerették volna, ha a vizuális megjelenésük is lépést tart a a cég növekedésével, és megmutatja, hogy már nem egy budapesti startupról van szó, hanem egy közép-kelet-európai szövegelemző szolgáltatásról – áll a cég közleményében.

  #192
2019-09-17 12:00:00

A UPC Direct új, előre fizetéses szolgáltatást indított szeptembertől MyTime néven, amely lehetővé teszi, hogy a csomagok között rugalmasan, akár egyik hónapról a másikra váltsanak az előfizetők – olvasható a szolgáltató közleményében. 

  #193
2019-09-17 11:19:00

Megújult az Indamédia csoport gasztroportálja, a Sóbors, az arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

  #194
2019-09-16 13:44:00

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le – írja a Campaign.

  #195
2019-09-16 12:59:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megbírságolta Rubint Réka cégét, az Alakreform Kft.-t és a The Body Shop termékeket forgalmazó Avanzo-Trade Kft.-t, mert nem teljesítették maradéktalanul a főként influencer marketinggel kapcsolatos online médiamegjelenéseikben a korábban vállalt kötelezettségeiket.

  #196
2019-09-16 12:51:00

A jelenlegi tagok mandátuma két nappal az önkormányzati választások előtt jár le, így törvényes felügyelet nélkül marad a közmédia, ami befolyásolhatja a választások tisztaságát.

  #197
2019-09-16 12:41:00

Az új arculat kihangsúlyozza a csatorna globális elérését.

  #198
2019-09-10 11:46:00

Mert a cég uralja az internetes reklámpiacot és a keresőszolgáltatásokat. Pénteken a Facebookot 12 tagállam perelte be, mert azt feltételezik, hogy a cég a közösségi média területén meglévő monopolhelyzetét felhasználhatta a verseny korlátozására – írja az MTI.

  #199
2019-09-09 16:34:00

Két év után távozik a Central Médiacsoporttól Zalai Ágnes digitális stratégiáért felelős vezető – értesült a Media1.

  #200
2019-09-09 12:56:00

Több amerikai tagállam pert indított a Facebook közösségimédia-óriás ellen annak megállapítása érdekében, hogy a Facebook felhasználta-e monopolhelyzetét a verseny elfojátására – közölte az MTI szerint pénteken Letitia James, New York állam igazságügyi minisztere.

  #201
2019-09-09 11:34:00

Elindult a Siketek és Nagyothallok Országos SzövetségénekHR-kampánya, amelynek célja a munkaadók és szakemberek szemléletformálása, a nyitottság ösztönzése annak érdekében, hogy ne zárkózzanak el siket vagy nagyothalló személy alkalmazásától.

 

  #202
2019-09-09 11:20:00

Szeptemberben megújult a Portfolio.hu, a gazdasági hírportál nemcsak arculatfrissítésen esett át, hanem a tartalmi elemek, az adatbázisok és az informatikai háttér is átalakult – olvasható a portál közleményében.

  #203
2019-09-06 12:31:00

Partneri szerződést kötött a Stahl.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében a sales house értékesíti a gasztroportál display- és egyedi natívhirdetési megoldásait.

  #204
2019-09-06 12:16:00

Gál Judit korábban a francia áruházlánc kommunikációs vezetője volt.

  #205
2019-09-02 15:33:00

A több mint 100 országban jelen lévő Schneider Electric magyarországi vállalata meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét. Hét ügynökség közül a Deepinsight lett a befutó.

  #206
2019-09-02 13:29:00

Október 15-ig várják a nevezéseket.

  #207
2019-08-29 15:01:00

Mészáros Lőrinc áprilisban lett tulajdonos a plakátcégben, rögtön helyzetbe is került.

  #208
2019-08-29 13:17:00

Az Életmódi, a Joy, a Marie Claire és a Kreatív is gondol a környezetre.

  #209
2019-08-28 15:18:00

2019. június 24-től Palkó András a Coca Cola HBC Magyarország új marketing üzemeltetési vezetője. A szakember különböző vezetői pozíciókban mintegy hat évet dolgozott a söripari ágazatban.

  #210
2019-08-21 14:08:00

A Napi.hu az európai uniós tenderértesítőre hivatkozva írja, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által májusban alapított Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Zrt. (TMÜ) nettó hatmilliárd forintos tenderen hirdetett végeredményt, amelynek nyertese két induló közül a Mediator Group reklámügynökség lett. A tender lebonyolítója a Nemzeti Kommunikációs Hivatal volt.

  #211
2019-08-15 15:42:00

2018 júniusától kezdődően 14 hónap alatt 75 milliárd forintot költött el az állam kommunikációs tevékenységre - írja a G7, miközben a keretszerződésben évi 30 milliárd forint szerepel (ezt kétszer lehet „feltölteni”). Nemrég pedig külön rendezvényszervezési feladatokra is kiírtak egy 30 milliárd forintos tendert (ezt az Antenna Hungária nyerte meg), így az állami kommunikációs költés elméleti maximuma 120 milliárd forintra kúszott fel.

  #212
2019-08-13 15:56:00

Hosszú távra, részben kreatív tevékenységének, valamint rendezvényeinek lebonyolítására keresett új ügynökségi partnert a Mercedes-Benz Hungária Kft. A tenderen induló 13 reklámügynökség közül az idén 30 éves Human Telex Advertising & Event lett a befutó.

  #213
2019-08-13 14:39:00

A szeptember 13-15. között tartott ingyenes fesztiválhoz budapesti helyszíneken forgatták az Európa-szerte sugárzott szpotot.

  #214
2019-08-13 12:10:00

A tervek szerint évente háromszor jelenik meg.

  #215
2019-08-13 11:02:00

A Spektrum saját gyártású sorozata a cannes-i Content Innovation Awardson bizonyíthat.

  #216
2019-08-12 15:05:00

Ellopott egy flakont, majd órákon belül tönkrement az élete. Megbánta, a Heinz pedig bedobta magát. 

  #217
2019-08-09 14:44:00

Október 4-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív pr-versenyére.

  #218
2019-08-09 14:23:00

A Diego lakberendezési áruháznak készült.

  #219
2019-08-09 12:22:00

A csomagolástervezést és a kommunikáció kidolgozását a Progressive végezte.

  #220
2019-08-08 14:40:00

A Google Térkép augusztus 8-án Magyarországon is elindította legújabb funkcióját, az Élő képet (Live View), amely kiterjesztett valóság (AR) segítségével, az útvonalra vetített nyilakkal és irányokkal mutatja, merre menjen a felhasználó.

  #221
2019-08-07 14:49:00

Első alkalommal választott kommunikációs ügynökséget a Miutcánk helyi közösségépítő portált fejlesztő vállalkozás. A Miutcánk Kft. augusztus 1-jétől – egy másik startup ajánlása alapján – a Noguchi Porter Novellivel dolgozik ismertsége és reputációja további erősítése érdekében – olvasható az ügynökség közleményében.

  #222
2019-08-07 12:16:00

Az összes hazai printlap 39 százaléka auditáltatja példányszámait, de a reklámbüdzsé 87 százaléka landolt náluk 2018-ban.

  #223
2019-08-07 10:59:00

2019 végén, majdnem tíz évnyi működés után megszűnik a Barton F. Graf amerikai reklámügynökség – írja az Adweek. Az ügynökség minden, az ügyfeleknek tett kötelezettségét elvégzi, mielőtt beszüntetik a működést.

  #224
2019-07-16 14:32:00

A V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra céloz. 

  #225
2019-07-15 15:00:00

Steve Wozniak a CIB Bank által szervezett Novathon konferencián tart előadást.

  #226
2019-07-15 14:48:00

A Winestone Étterem Instagram-kommunikációját nyerte el az online marketinggel foglalkozó ügynökség.

#227
2019-07-15 12:49:00

Bo – Live Branding Agency néven folytatják, és egy 27 Names nevű nemzetközi hálózathoz is csatlakoztak.

#228
2019-07-15 12:44:00

Sok-sok képpel mutatjuk, hogy kik vehették át a legjobb online mozgóképes munkákért járó díjakat!

  #229
2019-07-15 11:06:00

Nem igazán sajnálják azt, aki emiatt lelépett. „A követők fontosak, de a szeretet fontosabb" – állítják. 

  #230
2019-07-12 14:16:00

A vélhetően legalább két évre szóló szerződés során főleg külföldi piacokon kell megjelennie az MTÜ kampányaival. 

  #231
2019-07-12 13:45:00

Az Európai Bizottság bejelentette, hogy a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb az uniós fogyasztóvédelmi hatóságokkal folytatott tárgyalások nyomán továbbfejlesztette és teljes mértékben egyértelművé tette fogyasztói ajánlatainak megjelenítését, összhangba hozva azokat az uniós jogi normákkal – olvasható a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közleményében.

  #232
2019-07-12 13:32:00

A Discovery Paul Rehriget nevezte ki az Eurosport Digital vezérigazgatójának. Az új vezető az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztéséért és irányításáért felel majd.

  #233
2019-07-12 11:58:00

Mihálszki Zsuzsanna a PHD Mediánál folytatja.

  #234
2019-07-12 10:53:00

A Mastercard régiós influenszerközösségen keresztül segíti a külföldre utazókat.

  #235
2019-07-12 10:09:00

Bruno Valsangiacomo vállalkozó 2019. július 1-től csatlakozik a Marquard Media Group AG igazgatótanácsához.

  #236
2019-07-11 11:48:00

A luxemburgi médiahatóság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának kezdeményezésére tízezer eurós bírságot szabott ki az RTL II szolgáltatójára, a Való Világ egyik részének pornográf tartalma miatt – az erről szóló tájékoztatót a tanács az e heti ülésén tárgyalta. 

  #237
2019-07-11 11:04:00

Tima János, Alcsútdoboz polgármestere, több Mészáros-közeli cég vezetője lett a Magyar Broadcasting Co. vezérigazgatója, Vajna emberei távoztak.

  #238
2019-07-09 09:01:00

Név szerint említi azokat, akik állítólag kormányellenes hangvételben számoltak be a helyi eseményekről. Nekimentek a BBC-nek, az Independentnek és a Euronewsnak is, Erdogan elnök szerint ezek az emberek táplálják a terrorizmust. A török újságíró-szakszervezet büntetőjogi panasszal élt az ügyben, mivel annak semmi köze a tudományossághoz, és csak a megbélyegzést szolgálja. Szerintük a török média 95 százaléka a kormánypárt (AKP) befolyása alatt áll.

  #239
2019-07-01 13:03:00

Két kiemelt területre keresnek kollégákat, videóban mutatják be, hogyan jutnak el az olvasókhoz a megrendelt könyvek.

  #240
2019-07-01 12:23:00

Az Unilever Magyarország 2019-ben megújítja a Globus dresszingmárkát. A Globus ketchup újracsomagolását követően, most egy “okostasakos” szószcsaládot vezetnek be. A dresszing brand megújulásáért és a kampány tervezéséért ügynökségi oldalról a HAB Advert felel.

  #241
2019-07-01 11:29:00

Cieklinski Melinda a Neótól, Püsök Ruben házon belülről érkezik.

  #242
2019-06-28 15:24:00

Az Európai Bizottság 2016-ban támadta meg az adónemet, a magyar kormány bíróságra vitte az ügyet, és most úgy tűnik, nyerésre áll. Kérdés, visszavezeti-e a kormány egy számára kedvező döntés esetén a nemrég „ideiglenesen" 0 százalékos kulcsra levitt adónemet.

  #243
2019-06-25 13:30:00

Elindult a Telekom nyári fesztiválokra szóló kampánya, amelyet a Mito és az Offline tervezett. Alább az ügynökség kampánybejelentője olvasható.

  #244
2019-06-25 12:29:00

A 8 százalékos világátlaggal szemben kétszer olyan márkahűek a magyarok: 15 százalékuk ragaszkodik a megszokott termékekhez. Viszont több mint egynegyedük nyitottabban áll a korábban nem próbált termékek/márkák vásárlásához, mint öt évvel korábban – derül ki a Nielsen piackutató globális, 2019-ben 32 ezer fő bevonásával, 64 országban végzett online kutatásából.

#245
2019-06-21 12:30:00

64 nevezésből 31 jutott rövidlistára. A legtöbb nevezése a HPS-nek van, őket a Central, a Mindshare és a DAS Media követi. Díjkiosztó: július 11-én az A38-on.

  #246
2019-06-18 15:46:00

Mészáros Kinga a növekedési stratégiával kapcsolatos eltérő elképzelésekkel indokolta felmondását. Varga Zoltán igazgatósági elnök, a korábbi vezérigazgató veszi vissza a feladatait, aki szerint Mészárossal „fontos kérdésekben" nem értettek egyet.

  #247
2019-06-18 14:12:00

Az NMHH bocsátotta ki véleményezésre, amelyet július 8-ig lehet megtenni. A nyertesek 15 évre kapják a használati jogosultságot.

  #248
2019-06-18 12:29:00

Vasárnap este 20:25-től ellenzéki előválasztási vitaműsort láthatnak a nézők az ATV-n. Az élő adásban, közönség előtt, nyilvános vitán vesz részt a három ellenzéki főpolgármester jelölt, Kálmán Olga, Karácsony Gergely és Kerpel- Fronius Gábor.

  #249
2019-06-18 12:03:00

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

  #250
2019-06-18 10:39:00

Új évaddal folytatódhat az elmúlt évek egyik legsikeresebb TV2-es műsora, az Exatlon Hungary – értesült a Sorozatwiki

  #251
2019-06-17 16:28:00

Eric Tveter a UPC közép-kelet-európai szárnyának sikeres eladását követően vonul vissza július 1-jei hatállyal. Az új vezér a Vodafone-tranzakció lezárásáig fogja ezt a posztot betölteni.

  #252
2019-06-17 16:14:00

A Rákosi Tamás által tulajdonolt médiavállalkozás, az IKO Digital Kft. a jövőben PS Online Média néven dolgozik tovább - közölte a cég a Kreatívval.

  #253
2019-06-17 15:40:00

Ősszel érkezik az 58 új epizód a Viasat 3-ra.

  #254
2019-06-17 14:35:00

Zájer Attila korábban a TV2-nél töltött be ügyfélkapcsolati vezetői tisztséget. Lukács Csilla, az ATV eddigi kereskedelmi vezetője terjesztési igazgatóként folytatja.

  #255
2019-06-17 13:56:00

Megújulás címmel indult a kampány, a filmekben Liptai vicces helyzetekbe keveredik a Real-boltokban.

  #256
2019-06-17 11:19:00

Pécs fideszes vezetésű önkormányzata eladná a az önkormányzati médiumokat működtető Pécsi Kommunikációs Központ Kft-t, az előterjesztést Páva Zsolt polgármester nyújtotta be – írja a Szabad Pécs.

  #257
2019-06-17 09:01:00

 A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

  #258
2019-06-12 13:53:00

„Klíma. Katasztrófa? Globális akasztófa, amin együtt fogunk lógni?” – teszi fel a kérdést a kiírás.

  #259
2019-06-12 13:45:00

Megvan az ára, ha az ember otthon hagyja a vászonszatyrát.

  #260
2019-06-12 12:13:00

Kanadában és az Egyesült Államokban lesz látható az első évad az Amazon Prime Videón keresztül.

  #261
2019-06-12 11:06:00

A fenntarthatóság jegyében óceánból származó műanyagból és rizsszalmából készült termékeket is bemutattak.

  #262
2019-06-05 08:48:00

Partneri megállapodást kötött a Cvonline.hu és az Adaptive Media, ezzel 2019. június 1-től a sales house végzi az álláskereső portál displayhirdetési felületeinek értékesítését.

  #263
2019-06-04 16:38:00

Az Európai Fenntarthatósági Hét apropóján a Kantar Media megvizsgálta, hogy Magyarországon melyek azok a cégek, akik a fenntarthatósági fejlődést támogató terméket hirdetnek, vagy reklámjaikban kiemelt értékként jelenítik meg a fenntarthatóságot vagy a környezettudatosságot.

  #264
2019-06-04 16:04:00

„Bárki rendelhet, feltéve, ha nem T-Rex" - szól a propozíció.

  #265
2019-06-04 14:38:00

Ken Goldberg, az első internetes robot fejlesztője a Brain Baron beszélt a gépi tanulás jövőjéről. Villámvideók, 4. rész!

  #266
2019-06-04 13:40:00

Az IAB Europe jelentése alapján 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9 százalékos növekedést jelent – áll az IAB Hungary által kiadott gyorsjelentésben.

  #267
2019-06-04 10:49:00

Egy svéd sörmárka drasztikus lépésre szánta el magát.

#268
2019-05-30 16:17:00

Az RTL közleménye szerint a cégcsoport egyéb hazai érdekeltségei végül pozitívba húzták a cég tavalyi mérlegét.

  #269
2019-05-29 14:38:00

A meghívásos tenderen négy ügynökség közül választottak.

  #270
2019-05-24 12:10:00

A Deloitte Magyarország meghívásos pr-tenderét a Next9 Communications nyerte, így 2019. június 1-től az ügynökség látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.

  #271
2019-05-20 15:27:00

Az eseményen a reklámszakma több mint 500 képviselője volt jelen.

  #272
2019-05-20 12:32:00

A Szigettől igazolt marketingigazgatót a Parkour Technologies, a Rollet okos parkolási fizetési rendszer szolgáltatója.

  #273
2019-05-20 11:53:00

Új film támogatja a nemrég piacra dobott Pöttyös Kakaós Tejet.

  #274
2019-05-20 11:33:00

„A telód nem a haverod" címmel indított egy hónapja vezetésbiztonsági edukációs kampányt az Aegon biztosító az ORFK-val közösen. 

  #275
2019-05-20 10:41:00

„Szeretünk élni!” szlogennel került a televízióba a Topjoy márka idei reklámfilmje, amit a Kraftwork reklámmanufaktúra készített. A tinik körében népszerű ital a kupakokban elrejtett üzeneteiről ismert, ami a reklámfilmben is kiemelt szerepet kap a jelenetek és a célcsoport számára ismert influencerek szerepeltetése mellett. Az alábbiakban a Kraftwork kampánybejelentője olvasható.

  #276
2019-05-17 12:40:00

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító. 

  #277
2019-05-17 10:34:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyhivatzali figyelmeztetésben részesítette az Otthonterkep.hu üzemeltetőjét, a Mapsolutionst, amiért nem tudták igazolni azon szlogenjüket, hogy több mint 455 ezer ingatlan érhető el oldalukon – áll a hivatal közleményében. 

  #278
2019-05-15 15:24:00

Az ingyenesen használható Bumper Machine 90 másodpercnél rövidebb videókból magától kiválogatja a legérdekesebb részleteket. 

  #279
2019-05-15 14:28:00

Az OTP Ingatlanpont a Café Communications együttműködésével pozicionálja magát a ingatlanpiacon új kampányával, amely a lakáseladást, -vásárlást megkönnyítő digitális szolgáltatást, a Kapcsolatipont ügyfélfiókot mutatja be.

  #280
2019-05-15 13:37:00

A jelenlegi marketingvezetőre, Urbán Lucára bízták a csapat vezetését.

  #281
2019-05-15 11:33:00

A Lego Csoport bejelentette első együttműködését a Netflixszel, amelynek eredményeként megszületett a Lego Stranger Things: The Upside Down készlet - olvasható a Lego közleményében.

  #282
2019-05-14 11:17:00

Az Instant Research egyfajta önkiszolgáló piackutatás az Ipsos szerint.

  #283
2019-05-13 13:54:00

A világ negyedik legnagyobb olaj- és gázipari cége meghívásos tenderen választotta a Stern Communicationst.

  #284
2019-02-01 11:20:00

A Guinness Clear reklámja a Hat Nemzet Kupája rögbiversenyre időzítve jelent meg.

  #285
2018-01-29 10:23:00

Csak Kuna Tibor cégén, a Trinity Communications-ön keresztül rendelhet meg a Pécsi Tudományegyetem nyomtatványokat, ha az egyébként alacsony kapacitású saját nyomdája már nem bírja a terhelést - írja a Szabad Pécs.

  #286
2017-10-03 15:17:00

A TIme Out magazin New York-i részlege álláshirdetést adott fel, amelyből az világlik ki, hogy igencsak nagy szükségük van egy olyan képszerkesztőre, aki benn is ül az irodában, nem perdig egy megbízott szabadúszó, aki lehet, hogy az Egyesült Államok túlsó végén székel. 

  #287
2017-10-03 15:00:00

A Funzine magazinkiadó teljes arculatváltás alatt áll, amelynek apropóján előadás-sorozatot indít, melynek első állomása a Design Héten lesz, ahol hazai alkotók mesélnek a sikeres vállalkozásépítésről, október 10-én.

  #288
2017-10-03 14:29:00

A Virgo Systems készíti a Telenor megújuló weboldalát, illetve a hozzá kapcsolódó webáruházat. Az elnyert megbízás nem egy projektre vonatkozik, hanem hosszabb távú stratégiai együttműködésről van szó. A munka szeptemberben kezdődött, jelenleg a projekt előkészítése zajlik. A fejlesztés a Virgo e-commerce motorján, a Virgo Corbison történik.

  #289
2017-10-03 14:26:00

A Lay’s támogatásával megnyílt itthon az első, e-sportolóknak épített gaming ház.

  #290
2017-10-03 13:08:00

Október 13-ig várja a nevezéseket a reklámfeszt.

  #291
2017-10-03 12:14:00

A Sudocrem pelenkakiütés elleni krém meghirdette az Év Szuper Apukája versenyt, amelyre nők nevezhetik gyermekeik apját.

  #292
2017-10-03 11:30:00

A Kika a Mediatorra bízta újabb felújított áruházának kommunikációját. Az ügynökség az új kampány kreatívkoncepciójáért és a lebonyolításért egyaránt felelős volt. A kampány során Felméri Péter stand-up előadó jutott el az üzletbe, hogy a divat- és életmódmagazinok szerkesztőit, illetve a meghívott trendbloggereket körbevezesse a KIKA felújított tereiben.

  #293
2017-10-03 11:00:00

A reklám-önszabályozás létrehozásáról és támogatásáról írt alá szándéknyilatkozatot az Orosz Reklámfelügyeleti hatóság (FAS), a Reklám Világszövetség orosz tagozata és az EASA vezetője a reklám-önszabályozást középpontba állító nemzetközi konferencián Szentpétervárott. 

  #294
2017-10-03 10:24:00

Kolosi Péter a Vízió konferencián jelentette be.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés