hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

-fi- cikkei

  #1
2019-11-13 14:33:00

A Peugeot új, teljesen elektromos meghajtású e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC reklámügynökség és a Clear Channel közterületi reklámcég – írja az Adweek.

  #2
2019-11-12 11:40:00

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident új, Relax kölcsönéhez, amelyben a főszereplő hangsúlyozza, hogy a kölcsönnel sztresszmentesen be tudta szerezni a karácsonyi ajándékokat, a végén pedig még pizzára is telt belőle.

  #3
2019-11-12 11:00:00

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

  #4
2019-11-12 10:47:00

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

  #5
2019-11-12 10:20:00

De a digitális költés robbanásszerűen növekszik, a print visszaesésével a kültéri reklámok a harmadik helyre léptek elő – derül ki a CANnual Reportból.

  #6
2019-11-12 10:10:00

Hamarosan megnyílik Budapest új online szupermarkete, a Kifli.hu. A cég a piaci bevezetése körüli kommunikációs feladatokra meghívásos tenderen a Próbakő Kommunikációt választotta.

  #7
2019-11-11 10:14:00

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

  #8
2019-11-08 10:33:00

A Wall Street Journal kampányt indított, amelyben azt kéri mindenkitől: „olvasson jobban/jobbat" (Read better), ezzel párhuzamosan pedig három napig szünetelteti az oldalon a fizetőkaput, hogy mindenki meggyőződhessen arról, érdemes áldozni a WSJ által képviselt újságírásra. A kampány november 4-én indult, míg a Wsj.com-on látható tartalmakat november 9-11. között lehet korlátlanul olvasni.

  #9
2019-11-08 08:45:00

Vendégek: Schobert Norbert, a Pamkutya Bélája és Takács Ákos, a Red Bull marketingmenedzsere.

  #10
2019-11-07 13:03:00

A Reebok 2020-tól egységesíti vizuális identitását és legismertebb Vector logóját, valamint a “drop-R” feliratot használja termékein.

  #11
2019-11-07 11:06:00

Vannak kihagyhatatlan filmek, amiket mégis kihagy a néző, ezeket népszerűsíti most humorosan a csatorna új kampánya.

  #12
2019-11-07 10:40:00

A Discovery Inc. újabb 3 évre hosszabbította meg reklámértékesítési együttműködését az Atmediával. Ennek értelmében 2023-ig a legnagyobb tévés portfólióval rendelkező hazai sales-house-nál érhetők el a médiavállalat kábelcsatornáinak reklámfelületei: Discovery Channel, Investigation Discovery, TLC, Travel Channel. 2020. február elsejétől a Discovery portfóliójába tartozó sportcsatorna, az Eurosport 1 hirdetésértékesítése is az Atmediánál indul el – tájékoztatta a sales house a Kreatívot.

  #13
2019-11-07 09:50:00

Máté-Csóti Janka vette át a Tricky Communications ügyvezetői feladatait Kocsiscsák Fruzsinától, aki tulajdonosként háttérbe vonult az operatív feladatoktól. Az ügynökség másik tulajdonosa, Kuritár Csaba továbbra is kreatívigazgatóként vezeti a full-service reklámügynökséget.

  #14
2019-11-07 08:53:00

Kampányt indított a Mömax lakberendezési áruházlánc ügynöksége, a HabAd segítségével, amelyben az új webshopjuk kommunikációját vezetik fel.

  #15
2019-11-06 15:52:00

Nagy György váltja Horváth Gábort, aki külpolitikai rovatvezető lesz a lapnál.

  #16
2019-11-06 14:05:00

Mivel reklámnak minősül, kötelező ezt feltüntetni.

  #17
2019-11-06 13:41:00

Egy brit csomagküldő katalógus készített aranyos karácsonyi reklámot.

  #18
2019-11-06 10:29:00

A Cartoon Network csatorna a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanáccsal karöltve idén ötödik éve indítja el nagyszabású, Aki ver, az nem haver kampányát a bullying, gyermekek egymás közötti bántalmazása ellen az iskolák, a média, valamint egy népszerű kampánynagykövet és influenszerek bevonásával.

  #19
2019-11-04 09:32:00

Naponta 5,5 millióan, hetente pedig több mint 7,1 millióan hallgattak rádiót 2019 harmadik negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hallgatottsági adatai alapján. Országosan a 15 éves vagy idősebb lakosság 66 százalékánál naponta, míg 85 százalékánál hetente szól rádió. A milliós hallgatottsági küszöböt a Retro, a Petőfi, a Kossuth Rádió és a Rádió 1 lépte át.

  #20
2019-10-25 11:19:00

Idén ősszel a Bioco csontritkulás elleni készítményt dobott piacra Osteofemin néven, amelyet a csontritkulás szempontjából kiemelten érintett 50+-os korosztály számára fejlesztett a magyar gyártó.

  #21
2019-10-24 15:05:00

Schwajda Gergő, az ATV Híradójának főszerkesztője 8 év után hagyja el a csatornát, ahonnan közös megegyezéssel távozik. A vezetése alatt újult meg a Híradó, valamint több rendkívüli interjú is köthető a nevéhez. Az ATV vezetősége köszöni az eddigi munkáját, és sok sikert kíván neki a továbbiakban – áll az ATV közleményében.

  #22
2019-10-16 15:19:00

A finn Sherpa reklámügynökség szokatlan módját választotta az önreklámnak: hogy bemutassák, a valódi kreativitás a váratlanban és a szokatlanban rejlik, felkérték egyik finn versenytársukat, hogy készítsenek reklámot a számukra, amit akkor láttak először, amikor az a sajtóban megjelent.

  #23
2019-10-15 16:08:00

Megyeri Gabriella senior art directori pozícióban folytatja a Deepinsightnál – tudatta a Kreatívval az ügynökség.

  #24
2019-10-15 14:03:00

A Vodafone és UPC közös történetének következő lépéseként változott a Vodafone Magyarország hosszú cégneve. A „Mobil” szó törlésével 2019. október 1-től a vállalat új neve hivatalosan Vodafone Magyarország Távközlési Zártkörűen Működő Részvénytársaság – közölte a Kreatívval a vállalat.

  #25
2019-10-15 13:55:00

Október 18-ig meghosszabbítottuk a Lollipop nevezési határidejét, amely idén átalakított kategóriákkal, még erősebb élménymarketinges és márkaaktivációs, valamint sales promotion fókusszal jelentkezik.

  #26
2019-10-15 12:44:00

Eredményt hirdetett globális médiatenderén a The Walt Disney Company, amelyet még májusban hirdetett meg. A vállalat a reklámbüdzséjének legnagyobb részét az Omnicom és Publicis holdingokra bízta – írja az Adweek.

  #27
2019-10-15 10:54:00

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

  #28
2019-10-09 13:26:00

Dimitri Maexet nevezte ki globális vezérigazgatójának az IPG Mediabrands performance marketing-ügynöksége, a Reprise. Közvetlenül ezt megelőzően Maex a Reprise globális ügyvezetője volt. Magyarországon a Fastbridge-et is átnevezik, de nem tűnik el teljesen a név: a kreatív részleget továbbra is így fogják hívni.

  #29
2019-10-08 15:21:00

A Drehertől-Dreherig filozófiára építő és célzottan a fiatal, akár pályakezdő, valamint néhány év munkatapasztalattal rendelkező munkavállalókat megszólító employer branding-kampány során a sörgyár egy kitalált vlogszereplőt épít fel, akin keresztül megmutatja, hogy milyen munkakörök, feladattípusok, karrierutak és fejlődési lehetőségek vannak a vállalatnál, illetve miért érdemes a Drehert választani munkahelyként.

  #30
2019-10-08 15:03:00

Tárlatvezetés, ügyfél-ügynökség párbaj, rapid randi és interkatív labirintus is várja az érdeklődőket október 11-én, az első alkalommal megrendezett Ügynökségek Éjszakáján.

  #31
2019-10-08 13:13:00

A 15 éves Kultúra.hu portál szerkezeti és vizuális megújuláson esett át. Az új profil a tervezői szándék szerint egyesíti a kultúra minden területét magába foglaló, valamint a korunk digitális világára jellemző jegyeket. A megújítás stratégiai célja, hogy a honlap minél több olvasóhoz eljusson – áll a közleményben.

  #32
2019-10-08 11:49:00

Online videós, mobilfilmes mesterkurzust indít a Telekom. „A cél annak bemutatása, hogy a kínálatában elérhető okos eszközök, az okos alkalmazásoka gyors hálózat és a tudás akár korlátlan lehetőséget biztosít szinte bárkinek" – áll a Telekom közleményében.

  #33
2019-10-08 11:00:00

A Lidl Magyarország idén ünnepli tizenötéves jubileumát, és ennek alkalmából születésnapi kampányt indít október 3-30. között, amelyhez nyereményjáték is dukál.

  #34
2019-10-01 13:30:00

Új kampányt indított a Merlin Communicationsszel közösen a Richter Gedeon, a félperces szpotban a gyógyszerkutatás jelentőségét, és a társadalomra gyakorolt pozitív hatását állítják fókuszba.

  #35
2019-10-01 12:13:00

21 ország pályázója közül hét magyar, egy barbadosi és egy osztrák csapat részvételével kezdődik a Design Terminal őszi, három hónapos intenzív vállalkozásfejlesztési program.

  #36
2019-09-26 13:37:00

A Bosszúállók: Végjáték című Marvel-film érdekelte a legtöbb nézőt 2019 második negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint. A bruttó jegybevétel megközelítette az öt milliárd forintot. Az artmozikban is a Marvel fináléja mozgatta meg a legtöbb érdeklődőt, amit a Fájdalom és dicsőség és a Zöld könyv – Útmutató az élethez követtek.

  #37
2019-09-26 12:23:00

A KESMA-nak ajándékozott cégek formailag is beolvadtak a Mészáros-féle médiacégbe – írja a Media1.

  #38
2019-09-25 13:51:00

A cél, hogy minden hétfőn csak növényekből álló ételt egyenek a résztvevők. Influencerek és a Central Media is segíti ebben a márkát.

  #39
2019-09-24 13:21:00

A Yahoo hétfőn mutatta be új logóját, amelyet a Pentagram dizájniroda tervezett – írja az AdAge.

  #40
2019-09-24 11:13:00

A film szeretné elmozdítani az embereket a „domináns téliszalámi-márkától". az alábiakban a Kométa kampánybejelentője olvasható.

  #41
2019-09-19 08:31:00

Az ötlet a JCDecaux kreatívpályázatán lett nyertes, most meg is valósították.

  #42
2019-09-18 15:26:00

A Képzőművészeti Egyetem is belépett az IT-munkaerőhiányra építők táborába, és a tavaszi próbaképzés után októberben elindítja UI-kurzusát – közölte a Kreatívval az egyetem.

  #43
2019-09-18 10:59:00

A 25 éves reklámügynökség negyedik székhelyét avatta barátaival.

  #44
2019-09-18 10:32:00

Több hónapos tervezés és kivitelezés után befejeződött a Neticle szövegelemző cég átmárkázása, így mostantól új arculattal vannak jelen mind a kilenc piacon. A váltásra éppen azért is volt szükség, mert szerették volna, ha a vizuális megjelenésük is lépést tart a a cég növekedésével, és megmutatja, hogy már nem egy budapesti startupról van szó, hanem egy közép-kelet-európai szövegelemző szolgáltatásról – áll a cég közleményében.

  #45
2019-09-17 12:00:00

A UPC Direct új, előre fizetéses szolgáltatást indított szeptembertől MyTime néven, amely lehetővé teszi, hogy a csomagok között rugalmasan, akár egyik hónapról a másikra váltsanak az előfizetők – olvasható a szolgáltató közleményében. 

  #46
2019-09-17 11:19:00

Megújult az Indamédia csoport gasztroportálja, a Sóbors, az arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

  #47
2019-09-16 13:44:00

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le – írja a Campaign.

  #48
2019-09-16 12:59:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megbírságolta Rubint Réka cégét, az Alakreform Kft.-t és a The Body Shop termékeket forgalmazó Avanzo-Trade Kft.-t, mert nem teljesítették maradéktalanul a főként influencer marketinggel kapcsolatos online médiamegjelenéseikben a korábban vállalt kötelezettségeiket.

  #49
2019-09-16 12:51:00

A jelenlegi tagok mandátuma két nappal az önkormányzati választások előtt jár le, így törvényes felügyelet nélkül marad a közmédia, ami befolyásolhatja a választások tisztaságát.

  #50
2019-09-16 12:41:00

Az új arculat kihangsúlyozza a csatorna globális elérését.

  #51
2019-09-10 11:46:00

Mert a cég uralja az internetes reklámpiacot és a keresőszolgáltatásokat. Pénteken a Facebookot 12 tagállam perelte be, mert azt feltételezik, hogy a cég a közösségi média területén meglévő monopolhelyzetét felhasználhatta a verseny korlátozására – írja az MTI.

  #52
2019-09-09 16:34:00

Két év után távozik a Central Médiacsoporttól Zalai Ágnes digitális stratégiáért felelős vezető – értesült a Media1.

  #53
2019-09-09 12:56:00

Több amerikai tagállam pert indított a Facebook közösségimédia-óriás ellen annak megállapítása érdekében, hogy a Facebook felhasználta-e monopolhelyzetét a verseny elfojátására – közölte az MTI szerint pénteken Letitia James, New York állam igazságügyi minisztere.

  #54
2019-09-09 11:34:00

Elindult a Siketek és Nagyothallok Országos SzövetségénekHR-kampánya, amelynek célja a munkaadók és szakemberek szemléletformálása, a nyitottság ösztönzése annak érdekében, hogy ne zárkózzanak el siket vagy nagyothalló személy alkalmazásától.

 

  #55
2019-09-09 11:20:00

Szeptemberben megújult a Portfolio.hu, a gazdasági hírportál nemcsak arculatfrissítésen esett át, hanem a tartalmi elemek, az adatbázisok és az informatikai háttér is átalakult – olvasható a portál közleményében.

  #56
2019-09-06 12:31:00

Partneri szerződést kötött a Stahl.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében a sales house értékesíti a gasztroportál display- és egyedi natívhirdetési megoldásait.

  #57
2019-09-06 12:16:00

Gál Judit korábban a francia áruházlánc kommunikációs vezetője volt.

  #58
2019-09-02 15:33:00

A több mint 100 országban jelen lévő Schneider Electric magyarországi vállalata meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét. Hét ügynökség közül a Deepinsight lett a befutó.

  #59
2019-09-02 13:29:00

Október 15-ig várják a nevezéseket.

  #60
2019-08-29 15:01:00

Mészáros Lőrinc áprilisban lett tulajdonos a plakátcégben, rögtön helyzetbe is került.

  #61
2019-08-29 13:17:00

Az Életmódi, a Joy, a Marie Claire és a Kreatív is gondol a környezetre.

  #62
2019-08-28 15:18:00

2019. június 24-től Palkó András a Coca Cola HBC Magyarország új marketing üzemeltetési vezetője. A szakember különböző vezetői pozíciókban mintegy hat évet dolgozott a söripari ágazatban.

  #63
2019-08-21 14:08:00

A Napi.hu az európai uniós tenderértesítőre hivatkozva írja, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) által májusban alapított Turisztikai Marketingkommunikációs Ügynökség Nonprofit Zrt. (TMÜ) nettó hatmilliárd forintos tenderen hirdetett végeredményt, amelynek nyertese két induló közül a Mediator Group reklámügynökség lett. A tender lebonyolítója a Nemzeti Kommunikációs Hivatal volt.

  #64
2019-08-15 15:42:00

2018 júniusától kezdődően 14 hónap alatt 75 milliárd forintot költött el az állam kommunikációs tevékenységre - írja a G7, miközben a keretszerződésben évi 30 milliárd forint szerepel (ezt kétszer lehet „feltölteni”). Nemrég pedig külön rendezvényszervezési feladatokra is kiírtak egy 30 milliárd forintos tendert (ezt az Antenna Hungária nyerte meg), így az állami kommunikációs költés elméleti maximuma 120 milliárd forintra kúszott fel.

  #65
2019-08-13 15:56:00

Hosszú távra, részben kreatív tevékenységének, valamint rendezvényeinek lebonyolítására keresett új ügynökségi partnert a Mercedes-Benz Hungária Kft. A tenderen induló 13 reklámügynökség közül az idén 30 éves Human Telex Advertising & Event lett a befutó.

  #66
2019-08-13 14:39:00

A szeptember 13-15. között tartott ingyenes fesztiválhoz budapesti helyszíneken forgatták az Európa-szerte sugárzott szpotot.

  #67
2019-08-13 12:10:00

A tervek szerint évente háromszor jelenik meg.

  #68
2019-08-13 11:02:00

A Spektrum saját gyártású sorozata a cannes-i Content Innovation Awardson bizonyíthat.

  #69
2019-08-12 15:05:00

Ellopott egy flakont, majd órákon belül tönkrement az élete. Megbánta, a Heinz pedig bedobta magát. 

  #70
2019-08-09 14:44:00

Október 4-ig várjuk a nevezéseket a Kreatív pr-versenyére.

  #71
2019-08-09 14:23:00

A Diego lakberendezési áruháznak készült.

  #72
2019-08-09 12:22:00

A csomagolástervezést és a kommunikáció kidolgozását a Progressive végezte.

  #73
2019-08-08 14:40:00

A Google Térkép augusztus 8-án Magyarországon is elindította legújabb funkcióját, az Élő képet (Live View), amely kiterjesztett valóság (AR) segítségével, az útvonalra vetített nyilakkal és irányokkal mutatja, merre menjen a felhasználó.

  #74
2019-08-07 14:49:00

Első alkalommal választott kommunikációs ügynökséget a Miutcánk helyi közösségépítő portált fejlesztő vállalkozás. A Miutcánk Kft. augusztus 1-jétől – egy másik startup ajánlása alapján – a Noguchi Porter Novellivel dolgozik ismertsége és reputációja további erősítése érdekében – olvasható az ügynökség közleményében.

  #75
2019-08-07 12:16:00

Az összes hazai printlap 39 százaléka auditáltatja példányszámait, de a reklámbüdzsé 87 százaléka landolt náluk 2018-ban.

  #76
2019-08-07 10:59:00

2019 végén, majdnem tíz évnyi működés után megszűnik a Barton F. Graf amerikai reklámügynökség – írja az Adweek. Az ügynökség minden, az ügyfeleknek tett kötelezettségét elvégzi, mielőtt beszüntetik a működést.

  #77
2019-07-16 14:32:00

A V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra céloz. 

  #78
2019-07-15 15:00:00

Steve Wozniak a CIB Bank által szervezett Novathon konferencián tart előadást.

  #79
2019-07-15 14:48:00

A Winestone Étterem Instagram-kommunikációját nyerte el az online marketinggel foglalkozó ügynökség.

#80
2019-07-15 12:49:00

Bo – Live Branding Agency néven folytatják, és egy 27 Names nevű nemzetközi hálózathoz is csatlakoztak.

#81
2019-07-15 12:44:00

Sok-sok képpel mutatjuk, hogy kik vehették át a legjobb online mozgóképes munkákért járó díjakat!

  #82
2019-07-15 11:06:00

Nem igazán sajnálják azt, aki emiatt lelépett. „A követők fontosak, de a szeretet fontosabb" – állítják. 

  #83
2019-07-12 14:16:00

A vélhetően legalább két évre szóló szerződés során főleg külföldi piacokon kell megjelennie az MTÜ kampányaival. 

  #84
2019-07-12 13:45:00

Az Európai Bizottság bejelentette, hogy a szálláshelyek online piacterét üzemeltető Airbnb az uniós fogyasztóvédelmi hatóságokkal folytatott tárgyalások nyomán továbbfejlesztette és teljes mértékben egyértelművé tette fogyasztói ajánlatainak megjelenítését, összhangba hozva azokat az uniós jogi normákkal – olvasható a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közleményében.

  #85
2019-07-12 13:32:00

A Discovery Paul Rehriget nevezte ki az Eurosport Digital vezérigazgatójának. Az új vezető az Eurosport fogyasztóknak szóló digitális termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztéséért és irányításáért felel majd.

  #86
2019-07-12 11:58:00

Mihálszki Zsuzsanna a PHD Mediánál folytatja.

  #87
2019-07-12 10:53:00

A Mastercard régiós influenszerközösségen keresztül segíti a külföldre utazókat.

  #88
2019-07-12 10:09:00

Bruno Valsangiacomo vállalkozó 2019. július 1-től csatlakozik a Marquard Media Group AG igazgatótanácsához.

  #89
2019-07-11 11:48:00

A luxemburgi médiahatóság a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának kezdeményezésére tízezer eurós bírságot szabott ki az RTL II szolgáltatójára, a Való Világ egyik részének pornográf tartalma miatt – az erről szóló tájékoztatót a tanács az e heti ülésén tárgyalta. 

  #90
2019-07-11 11:04:00

Tima János, Alcsútdoboz polgármestere, több Mészáros-közeli cég vezetője lett a Magyar Broadcasting Co. vezérigazgatója, Vajna emberei távoztak.

  #91
2019-07-09 09:01:00

Név szerint említi azokat, akik állítólag kormányellenes hangvételben számoltak be a helyi eseményekről. Nekimentek a BBC-nek, az Independentnek és a Euronewsnak is, Erdogan elnök szerint ezek az emberek táplálják a terrorizmust. A török újságíró-szakszervezet büntetőjogi panasszal élt az ügyben, mivel annak semmi köze a tudományossághoz, és csak a megbélyegzést szolgálja. Szerintük a török média 95 százaléka a kormánypárt (AKP) befolyása alatt áll.

  #92
2019-07-01 13:03:00

Két kiemelt területre keresnek kollégákat, videóban mutatják be, hogyan jutnak el az olvasókhoz a megrendelt könyvek.

  #93
2019-07-01 12:23:00

Az Unilever Magyarország 2019-ben megújítja a Globus dresszingmárkát. A Globus ketchup újracsomagolását követően, most egy “okostasakos” szószcsaládot vezetnek be. A dresszing brand megújulásáért és a kampány tervezéséért ügynökségi oldalról a HAB Advert felel.

  #94
2019-07-01 11:29:00

Cieklinski Melinda a Neótól, Püsök Ruben házon belülről érkezik.

  #95
2019-06-28 15:24:00

Az Európai Bizottság 2016-ban támadta meg az adónemet, a magyar kormány bíróságra vitte az ügyet, és most úgy tűnik, nyerésre áll. Kérdés, visszavezeti-e a kormány egy számára kedvező döntés esetén a nemrég „ideiglenesen" 0 százalékos kulcsra levitt adónemet.

  #96
2019-06-25 13:30:00

Elindult a Telekom nyári fesztiválokra szóló kampánya, amelyet a Mito és az Offline tervezett. Alább az ügynökség kampánybejelentője olvasható.

  #97
2019-06-25 12:29:00

A 8 százalékos világátlaggal szemben kétszer olyan márkahűek a magyarok: 15 százalékuk ragaszkodik a megszokott termékekhez. Viszont több mint egynegyedük nyitottabban áll a korábban nem próbált termékek/márkák vásárlásához, mint öt évvel korábban – derül ki a Nielsen piackutató globális, 2019-ben 32 ezer fő bevonásával, 64 országban végzett online kutatásából.

#98
2019-06-21 12:30:00

64 nevezésből 31 jutott rövidlistára. A legtöbb nevezése a HPS-nek van, őket a Central, a Mindshare és a DAS Media követi. Díjkiosztó: július 11-én az A38-on.

  #99
2019-06-18 15:46:00

Mészáros Kinga a növekedési stratégiával kapcsolatos eltérő elképzelésekkel indokolta felmondását. Varga Zoltán igazgatósági elnök, a korábbi vezérigazgató veszi vissza a feladatait, aki szerint Mészárossal „fontos kérdésekben" nem értettek egyet.

  #100
2019-06-18 14:12:00

Az NMHH bocsátotta ki véleményezésre, amelyet július 8-ig lehet megtenni. A nyertesek 15 évre kapják a használati jogosultságot.

  #101
2019-06-18 12:29:00

Vasárnap este 20:25-től ellenzéki előválasztási vitaműsort láthatnak a nézők az ATV-n. Az élő adásban, közönség előtt, nyilvános vitán vesz részt a három ellenzéki főpolgármester jelölt, Kálmán Olga, Karácsony Gergely és Kerpel- Fronius Gábor.

  #102
2019-06-18 12:03:00

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

  #103
2019-06-18 10:39:00

Új évaddal folytatódhat az elmúlt évek egyik legsikeresebb TV2-es műsora, az Exatlon Hungary – értesült a Sorozatwiki

  #104
2019-06-17 16:28:00

Eric Tveter a UPC közép-kelet-európai szárnyának sikeres eladását követően vonul vissza július 1-jei hatállyal. Az új vezér a Vodafone-tranzakció lezárásáig fogja ezt a posztot betölteni.

  #105
2019-06-17 16:14:00

A Rákosi Tamás által tulajdonolt médiavállalkozás, az IKO Digital Kft. a jövőben PS Online Média néven dolgozik tovább - közölte a cég a Kreatívval.

  #106
2019-06-17 15:40:00

Ősszel érkezik az 58 új epizód a Viasat 3-ra.

  #107
2019-06-17 14:35:00

Zájer Attila korábban a TV2-nél töltött be ügyfélkapcsolati vezetői tisztséget. Lukács Csilla, az ATV eddigi kereskedelmi vezetője terjesztési igazgatóként folytatja.

  #108
2019-06-17 13:56:00

Megújulás címmel indult a kampány, a filmekben Liptai vicces helyzetekbe keveredik a Real-boltokban.

  #109
2019-06-17 11:19:00

Pécs fideszes vezetésű önkormányzata eladná a az önkormányzati médiumokat működtető Pécsi Kommunikációs Központ Kft-t, az előterjesztést Páva Zsolt polgármester nyújtotta be – írja a Szabad Pécs.

  #110
2019-06-17 09:01:00

 A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

  #111
2019-06-12 13:53:00

„Klíma. Katasztrófa? Globális akasztófa, amin együtt fogunk lógni?” – teszi fel a kérdést a kiírás.

  #112
2019-06-12 13:45:00

Megvan az ára, ha az ember otthon hagyja a vászonszatyrát.

  #113
2019-06-12 12:13:00

Kanadában és az Egyesült Államokban lesz látható az első évad az Amazon Prime Videón keresztül.

  #114
2019-06-12 11:06:00

A fenntarthatóság jegyében óceánból származó műanyagból és rizsszalmából készült termékeket is bemutattak.

  #115
2019-06-05 08:48:00

Partneri megállapodást kötött a Cvonline.hu és az Adaptive Media, ezzel 2019. június 1-től a sales house végzi az álláskereső portál displayhirdetési felületeinek értékesítését.

  #116
2019-06-04 16:38:00

Az Európai Fenntarthatósági Hét apropóján a Kantar Media megvizsgálta, hogy Magyarországon melyek azok a cégek, akik a fenntarthatósági fejlődést támogató terméket hirdetnek, vagy reklámjaikban kiemelt értékként jelenítik meg a fenntarthatóságot vagy a környezettudatosságot.

  #117
2019-06-04 16:04:00

„Bárki rendelhet, feltéve, ha nem T-Rex" - szól a propozíció.

  #118
2019-06-04 14:38:00

Ken Goldberg, az első internetes robot fejlesztője a Brain Baron beszélt a gépi tanulás jövőjéről. Villámvideók, 4. rész!

  #119
2019-06-04 13:40:00

Az IAB Europe jelentése alapján 2018-ban a digitális reklámköltés Európában meghaladta 55,1 milliárd eurót, ami 13,9 százalékos növekedést jelent – áll az IAB Hungary által kiadott gyorsjelentésben.

  #120
2019-06-04 10:49:00

Egy svéd sörmárka drasztikus lépésre szánta el magát.

#121
2019-05-30 16:17:00

Az RTL közleménye szerint a cégcsoport egyéb hazai érdekeltségei végül pozitívba húzták a cég tavalyi mérlegét.

  #122
2019-05-29 14:38:00

A meghívásos tenderen négy ügynökség közül választottak.

  #123
2019-05-24 12:10:00

A Deloitte Magyarország meghívásos pr-tenderét a Next9 Communications nyerte, így 2019. június 1-től az ügynökség látja el a vállalat külső kommunikációs feladatait.

  #124
2019-05-20 15:27:00

Az eseményen a reklámszakma több mint 500 képviselője volt jelen.

  #125
2019-05-20 12:32:00

A Szigettől igazolt marketingigazgatót a Parkour Technologies, a Rollet okos parkolási fizetési rendszer szolgáltatója.

  #126
2019-05-20 11:53:00

Új film támogatja a nemrég piacra dobott Pöttyös Kakaós Tejet.

  #127
2019-05-20 11:33:00

„A telód nem a haverod" címmel indított egy hónapja vezetésbiztonsági edukációs kampányt az Aegon biztosító az ORFK-val közösen. 

  #128
2019-05-20 10:41:00

„Szeretünk élni!” szlogennel került a televízióba a Topjoy márka idei reklámfilmje, amit a Kraftwork reklámmanufaktúra készített. A tinik körében népszerű ital a kupakokban elrejtett üzeneteiről ismert, ami a reklámfilmben is kiemelt szerepet kap a jelenetek és a célcsoport számára ismert influencerek szerepeltetése mellett. Az alábbiakban a Kraftwork kampánybejelentője olvasható.

  #129
2019-05-17 12:40:00

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító. 

  #130
2019-05-17 10:34:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyhivatzali figyelmeztetésben részesítette az Otthonterkep.hu üzemeltetőjét, a Mapsolutionst, amiért nem tudták igazolni azon szlogenjüket, hogy több mint 455 ezer ingatlan érhető el oldalukon – áll a hivatal közleményében. 

  #131
2019-05-15 15:24:00

Az ingyenesen használható Bumper Machine 90 másodpercnél rövidebb videókból magától kiválogatja a legérdekesebb részleteket. 

  #132
2019-05-15 14:28:00

Az OTP Ingatlanpont a Café Communications együttműködésével pozicionálja magát a ingatlanpiacon új kampányával, amely a lakáseladást, -vásárlást megkönnyítő digitális szolgáltatást, a Kapcsolatipont ügyfélfiókot mutatja be.

  #133
2019-05-15 13:37:00

A jelenlegi marketingvezetőre, Urbán Lucára bízták a csapat vezetését.

  #134
2019-05-15 11:33:00

A Lego Csoport bejelentette első együttműködését a Netflixszel, amelynek eredményeként megszületett a Lego Stranger Things: The Upside Down készlet - olvasható a Lego közleményében.

  #135
2019-05-14 11:17:00

Az Instant Research egyfajta önkiszolgáló piackutatás az Ipsos szerint.

  #136
2019-05-13 13:54:00

A világ negyedik legnagyobb olaj- és gázipari cége meghívásos tenderen választotta a Stern Communicationst.

  #137
2018-01-29 10:23:00

Csak Kuna Tibor cégén, a Trinity Communications-ön keresztül rendelhet meg a Pécsi Tudományegyetem nyomtatványokat, ha az egyébként alacsony kapacitású saját nyomdája már nem bírja a terhelést - írja a Szabad Pécs.

  #138
2017-10-03 15:17:00

A TIme Out magazin New York-i részlege álláshirdetést adott fel, amelyből az világlik ki, hogy igencsak nagy szükségük van egy olyan képszerkesztőre, aki benn is ül az irodában, nem perdig egy megbízott szabadúszó, aki lehet, hogy az Egyesült Államok túlsó végén székel. 

  #139
2017-10-03 15:00:00

A Funzine magazinkiadó teljes arculatváltás alatt áll, amelynek apropóján előadás-sorozatot indít, melynek első állomása a Design Héten lesz, ahol hazai alkotók mesélnek a sikeres vállalkozásépítésről, október 10-én.

  #140
2017-10-03 14:29:00

A Virgo Systems készíti a Telenor megújuló weboldalát, illetve a hozzá kapcsolódó webáruházat. Az elnyert megbízás nem egy projektre vonatkozik, hanem hosszabb távú stratégiai együttműködésről van szó. A munka szeptemberben kezdődött, jelenleg a projekt előkészítése zajlik. A fejlesztés a Virgo e-commerce motorján, a Virgo Corbison történik.

  #141
2017-10-03 14:26:00

A Lay’s támogatásával megnyílt itthon az első, e-sportolóknak épített gaming ház.

  #142
2017-10-03 13:08:00

Október 13-ig várja a nevezéseket a reklámfeszt.

  #143
2017-10-03 12:14:00

A Sudocrem pelenkakiütés elleni krém meghirdette az Év Szuper Apukája versenyt, amelyre nők nevezhetik gyermekeik apját.

  #144
2017-10-03 11:30:00

A Kika a Mediatorra bízta újabb felújított áruházának kommunikációját. Az ügynökség az új kampány kreatívkoncepciójáért és a lebonyolításért egyaránt felelős volt. A kampány során Felméri Péter stand-up előadó jutott el az üzletbe, hogy a divat- és életmódmagazinok szerkesztőit, illetve a meghívott trendbloggereket körbevezesse a KIKA felújított tereiben.

  #145
2017-10-03 11:00:00

A reklám-önszabályozás létrehozásáról és támogatásáról írt alá szándéknyilatkozatot az Orosz Reklámfelügyeleti hatóság (FAS), a Reklám Világszövetség orosz tagozata és az EASA vezetője a reklám-önszabályozást középpontba állító nemzetközi konferencián Szentpétervárott. 

  #146
2017-10-03 10:24:00

Kolosi Péter a Vízió konferencián jelentette be.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés