hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kreatív, főszerkesztő-helyettes Szerényi Szabolcs cikkei

  #1
2019-09-27 12:41:00

Hogyan lehet meggyőzni az ügyfelet, hogy engedjen a kontrollfreakségből? Mitől működik egy együttműködés? Mit lehet tenni, ha nincs elég, jó minőségű influencer? Öt, a területen aktívan tevékenykedő ügynökség szakmai vezetőjét kérdeztünk arról, hogyan látják most az influencer marketing helyzetét, problémáit és lehetséges jövőbeli kilátásait.

  #2
2019-06-27 12:13:00

Bár a robotok elfogadottságáról is készítenek kutatásokat, a GfK Hungária fő tevékenységét nagyon konkrét üzleti megoldások értékesítése jellemzi, ami a piackutatás mint szakterület átalakulását is mutatja. Teljesen új szemléletmódok és módszertanok jelentek meg, a nagyobb szereplők tulajdonosi szerkezete folyamatosan változik, fejlesztik a mesterséges intelligenciát. Eközben viszont elhaltak a szakma hazai érdekegyeztető fórumai. A kutatócéget 1993 óta ügyvezető igazgatóként vezető Kozák Ákossal beszélgettünk. A májusi, nyomtatott Kreatívban megjelent interjúból korábban már közreadtunk egy részletet, most a teljes szöveget olvashatjátok.

  #3
2018-07-24 11:44:00

Karányi Dani először zenei producerként került kapcsolatba a reklámszakmával, aztán Friendly néven alapított egy reklámügynökséget a fotósként induló Mátrai Mikóssal. Később barátnőjével megalapította a Bookr Kids interaktív meseuniverzumot. A 2015 óta elérhető alkalmazás azóta nagypályára került: több befektetőt szerzett magának, nyertek pénzdíjas startup-versenyt, most májusban pedig egymillió euró tőkebefektetést kaptak az állami hátterű Hiventures kockázati tőkealap-kezelőtől. Ezekről beszéltünk Karányival a Kreatív júliusi duplaszámában, és most ebből olvasható egy részlet.

#4
2017-11-29 16:26:00

Kedd este az Akváriumban adtuk át a btl- és ahhoz kapcsolodó kommunikációs megoldások versenyének, a Lollipopnak a díjait. Rekordszámú, 178 nevezés érkezett, ebből 90 pályamunka került shortlistre, rengeteg díj született.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés