hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kalocsai Zsombor cikkei

  #1
2017-03-17 10:17:00

Múlt héten zajlott a Kreatív és a Republic Group közös szervezésében a Multi Screen Advertising nevű konferencia az A38 hajón, ami arról szólt, hogy mit kezdhetnek a reklámozók azzal a helyzettel, hogy ma már nagyon sokan unják, kerülik és blokkolják a reklámokat. A két leggyakoribb fogalom, ami ennek kapcsán elhagyta az előadók száját: a storytelling és a branded content.

  #2
2017-02-28 15:04:00

A kerekasztal-beszélgetés során derült ki, mindkét vállalat követett el malőröket kommunikációjában. Az Igazi Csíki Sör állításairól hamar kiderült, hogy nem fedik le teljesen a valóságot, ám a holland cég is bakizott a szakértők szerint. Február 23-ára hirdetett kávéházi estet a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) az elmúlt hónapokban nagy visszhangot kapó Heineken kontra Igazi Csíki Sör védjegy vita ügyében.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés