hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

főszerkesztő Pál Zsombor cikkei

  #1
2017-04-25 11:09:00

Rengeteg employer branding és belső kommunikáció + új állandó rovat fiatal filmesekkel!

  #2
2017-04-24 14:50:00

A magyarországi éttermek immár szokásos seregszemléje mellett világ legjobb női séfjének vacsorájára és a hazai Michelin-csillagos éttermek közös menüjére is be lehet fizetni.

  #3
2017-04-20 18:47:00

Egy Simicska Lajoshoz kötött vagyonkezelő érvényesítette az opciós jogát, majd egy alapítványra ruházta a portál kiadóját. Azt állítják, a függetlenség megőrzése a cél. A Kreatív információi szerint a lap operatív és tartalmi vezetése változatlan marad.

  #4
2017-04-20 18:20:00

Bill O'Reilly tette Amerikában nagypályás szereplővé a Fox kábeladót. 21 év után úgy tűnik, a hirdetői bojkott miatt bukik bele a zaklatásaiba.

  #5
2017-04-20 14:49:00

Elméletileg azok fognak jól járni, akik az eredeti kólaízt szeretik. A régi zero-hívőknek lehet, hogy van egy rossz hírünk.

  #6
2017-04-03 13:45:00

A minden előjel nélkül megemelt reklámadó egy átgondolt, aljas döntés, ami tovább fogja rombolni a médiapiacot. Nem kéne csendben lenyelni.

  #7
2017-03-20 16:54:00

Plusz Judd Apatow és Kostyál Márk interjú, ACG Pro és Isobar helyzetkép, Figyelő-nekrológ.

  #8
2017-03-17 15:10:00

Miután valaki meghekkelte a McDonald's twitterét és nekiment Trumpnak, a Wired nyakig merült a hamburgertweetekben.

  #9
2017-03-17 14:29:00

Az HBO egy aranyat és egy ezüstöt, a budapesti AXN egy ezüstöt hozott el a PromaxBDA-ról, sok HBO-s és Viacomos shortlistes is van.

  #10
2017-03-09 14:53:00

A Magyar Nemzet társ-ügyvezetőjeként adott interjút, a lap internetes felületének megújulásáról is beszél.

  #11
2017-02-21 14:36:00

A magyar állampolgárok és cégek nagyon szívesen támogatják pénzzel a nyomozó vagy független újságírást, csak ne derüljön ki.

  #12
2017-02-10 11:12:00

152 oldal, ráadásul kivételesen egy ezresért kapható országszerte a nagyobb újságosoknál keddtől. Nézz bele és szerezd be!

  #13
2017-01-24 12:57:00

Nem kapott engedélyt az RTL Klub a Médiatanácstól arra, hogy 30 százalékos tulajdonrészt vásároljon a Central Digitális Mediában. Így a GVH sem engedélyezheti a lépést. Az RTL jogi lépéseket fontolgat és „alternatív forgatókönyveket” vizsgál. Közleménye alapján akár nagyobb részesedésben is gondolkodhatott a 30 százaléknál. Az Origo a Médiatanács ülésének megkezdése előtt félórával már tudta, hogy milyen határozat születik majd.

  #14
2017-01-19 17:15:00

Mármint direkt a színtévesztőknek szól. A budapesti Leo Burnett két bronzot nyert Cannes-ban a prototípussal, mostantól el is érhető a termék.

  #15
2017-01-17 20:31:00

Négyéves stratégia felvázolásával rázná fel a szakmát a Magyar Reklámszövetség, amelynek éves közgyűlésén főleg arról volt szó: összezárás nélkül nem lesz semmi.

  #16
2017-01-10 16:57:00

Alig lett kevesebb a rádióhallgató a Class FM analóg leállása óta, Budapesten még nőtt is a rádiózók száma.

  #17
2017-01-09 19:12:00

A Mito két kreatívigazgatója idén is elindítja az ingyenes Intrót: a tanfolyamot, ahol 10 hétvége alatt, tavasz végére meg lehet tanulni, hogyan juthatsz be a reklámszakmába szövegíróként.

  #18
2017-01-09 14:04:00

A Karc FM és a Magyar Idők azokhoz szól, akik szerint még mindig baloldali médiatúlsúly van – mondta Gajdics Ottó főszerkesztő a Mandinernek adott hosszú interjújában.

  #19
2017-01-06 08:00:00

Az egyik undort kelt, mégis egyeduralkodó, a másik olyan finom, hogy a nap fénypontja, a harmadik az elmúlt 10 évben újra összeszedte magát. Melyik az a 25 márka, ami a legtöbbet mondja el rólunk, magyarokról? A Kreatív márkatoplistája, harmadik és befejező rész. 

  #20
2017-01-04 13:54:00

Márkatoplistánk folytatódik. A Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, azaz meghatározni azt a Magyarországon aktív 25 márkát, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk. Háromrészes sorozatunk első része itt olvasható.

  #21
2017-01-03 12:20:00

Ez egy szubjektív lista: a Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, és meghatározni azt, melyik 25, Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr. Ez nem egy kívánság- vagy kedvenclista. Azokat kerestük, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk, magyarokról. Háromrészes márkalistánk első része.

  #22
2016-12-28 19:33:00

Az MSC tulajdonosváltása után közös cégbe viszik az állami rádióadók és sok vidéki rádió eddig is közös értékesítését.

  #23
2016-12-23 11:37:00

A Kreatív szerkesztősége lassan összecsuklik a karácsonyi üdvözletek alatt. Ezek a legjobbak.

  #24
2016-12-22 11:45:00

Az RTL, a TV2, a Comedy Central és a Music FM is jó sok díjat húzott be. Az MTVA nem is nevezett.

  #25
2016-12-19 15:22:00

Itt a decemberi nyomtatott Kreatív magazin! Az Aranyélet kiötlői mellett Magyarország 25 legmeghatározóbb márkája szerepel benne, köztük van a Varga Pincészet és a miniszterelnök úr is.

  #26
2016-12-14 09:00:00

Egészen elképesztő dolgokra kerestünk idén Magyarországon a Google szerint. Hegesztés, pokémon, Izaura TV.

  #27
2016-12-06 09:14:00

A Y&R és a McCann örülhetett, utóbbi egy előadót is küldött a fesztiválra.

  #28
2016-12-01 22:21:00

Frederik Obermaier, a Süddeutsche Zeitung nyomozó újságírója az egyik tagja annak a német újságírópárosnak, akiket megkeresett a számtalan vezető és üzletember offshore stiklijeit leleplező Panama-iratok forrása. Ők ketten vezették azt a 400 fősre duzzadt újságírócsapatot, amely számtalan országban (köztük a Direkt36 révén Magyarországon) vizsgálta, milyen ügyeket rejt a több terrabájtnyi adat, és végül áprilisban összehangoltan publikálták az eredményeket. Obermaierrel Budapesten beszélgettünk, mielőtt előadott volna a Kreatív Média 2017 konferenciáján.

  #29
2016-11-28 10:10:00

Hivatalosan közös megegyezéssel távozott Csabai Károly a Mediaworkstől, de az elválás oka nagy valószínűséggel az, hogy az újságíró nem kompatibilis a lap új írányával. 

  #30
2016-11-08 15:56:00

A '16-os USA választási kampány nem éppen a kimunkált tévészpotok, hanem a két kimagaslóan elutasított jelölt sorozatos pr-balesetei miatt lesz emlékezetes. Ettől még tanulságos belenézni, az utolsó hetekben mivel szórták a már-már a magyarországihoz hasonlóan nagy dózisú tévéfogyasztó ottani tévénézőket.

  #31
2016-10-20 09:25:00

Nem lesz többé Népszabadság, de a szerkesztőség még próbálja elérni, hogy minden munkatárs tisztességesen távozhasson a helyzetből, ezért zárnak össze. Nincs még komoly befektető, de mindenkit visszahívnak.

  #32
2016-10-18 11:07:00

Ha ilyen dolgok gurulnak ki abból, hogy a kábelek is nekiállnak saját tartalmat gyártani, a végén még lesz értelme tévét nézni. Első epizód csekkolás: Flúgos Futam.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés