hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

PR-stratéga és válságkommunikációs szakértő, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetője, a BME és a Metropolitan Egyetem oktatója Pintér Dániel Gergő cikkei

  #1
2017-01-27 13:04:00

Súlyos sajtóetikai kérdéseket vetettek fel a veronai buszbalesetet tárgyaló tudósítások, miközben a szakmai összefogás példaértékű volt. Pintér Dániel Gergő pr-stratéga és válságkommunikációs szakértő publicisztikája.

  #2
2016-09-28 14:37:00

Felrobbantál-e?”- szegezi nekem egy barátom a meghökkentő kérdést szombat éjjel telefonon. Pár órával később – miután a kordonok labirintusában végül megtaláltam az utat a detonációtól mindössze egy sarokra lévő lakásomhoz - rendőrök igazoltatnak az ajtóban. Érdeklődnek, hogy láttam-e gyanús alakokat vagy hallottam-e „Allah akbar”-ozást. Fellépésük határozatlan. Bár láthatóan ideges vagyok, nem nyugtatnak meg. A részletekről nem mondanak semmit, de a szomszédokat is felverik. Még a krízismenedzsmenttel foglalkozók számára is ritka pillanat, amikor személyesen érintetté válnak egy veszélyes szituációban, ahol aztán saját maguk számára is kiderül, hogy mi az, ami megáll a szakkönyvekből ismert protokollból és mi az, ami nem. Pintér Dániel Gergő, pr-stratéga és válságkommunikációs szakértő a Teréz körúti robbantás kommunikációját elemzi írásában.

 

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés