hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Puskár Krisztián cikkei

  #1
2017-03-17 11:17:00

Ő volt az az ember, aki a világon egyedülálló módon 40 ország játék- és betelefonálós ezoterikus műsorait kezdte Budáról sugározni. A médiamilliárdos Törőcsik Jenő a sírkőüzletből is sokat tanult és Donald Trumppal közösen is vállalkozott. Most új dologba kezdett. Az általa alapított Telemedia központjában beszélgettünk vele. A cikk a Kreatív februári számában jelent meg.

  #2
2017-03-03 09:56:00

Illés Etele autodidakta módon lett a legfontosabb magyar webdizájner a kétezres években. Indexnek készített címlapja a magyar híroldalak sorvezetője lett, majd miután arculatot csinált a 444-nek, a Gawker vezető webdizájnere lett New Yorkban. Mi történt a Hogan-ügy és a cég csődje után? A cikk a Kreatív februári 25. évfordulós lapszámában jelent meg.

  #3
2017-02-22 16:38:00

33 magyar médiában töltött év után Pallagi Ferenc, a rendszerváltás utáni magyar újságírás kulcsfigurája visszavonult. Ő írta le Galambos Lajos nevét először a magyar sajtóban, és őt dobta meg Grespik kenyérrel a tévében. Szerinte az ötvenes évek térnek épp vissza, a magyar média pedig ott rontotta el, hogy küldetésnek fogta fel az újságírást, és közben elvesztette a kapcsolatot a társadalommal. A Kreatív magazin 25. születésnapi mamutszámának cikke.

  #4
2017-01-06 08:00:00

Az egyik undort kelt, mégis egyeduralkodó, a másik olyan finom, hogy a nap fénypontja, a harmadik az elmúlt 10 évben újra összeszedte magát. Melyik az a 25 márka, ami a legtöbbet mondja el rólunk, magyarokról? A Kreatív márkatoplistája, harmadik és befejező rész. 

  #5
2017-01-04 13:54:00

Márkatoplistánk folytatódik. A Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, azaz meghatározni azt a Magyarországon aktív 25 márkát, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk. Háromrészes sorozatunk első része itt olvasható.

  #6
2017-01-03 12:20:00

Ez egy szubjektív lista: a Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, és meghatározni azt, melyik 25, Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr. Ez nem egy kívánság- vagy kedvenclista. Azokat kerestük, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk, magyarokról. Háromrészes márkalistánk első része.

  #7
2016-12-19 18:17:00

Itt a Budapesten forgatott Blade Runner 2049 másfél perces előzetese.

  #8
2016-12-08 11:20:00

Az egyik a tömörítés és a szocmodern mestere volt, a másik a rendszerváltás kreatív ikonja, a harmadik vért pumpált a kétezres évek reklámjaiba. A magyar reklám elmúlt évtizedeinek három meghatározó női alakja röviden. A cikk a Kreatív novemberi számában jelent meg.

  #9
2016-12-01 19:50:00

A Média 2017 konferencia sztárvendége, a Kreatív kiadójának anyavállalatától, a Süddeutsche Verlagtól érkezett: Frederik Obermaier és társa vezényletével zajlott a Panama-iratok feldolgozása. Utána panelbeszélgetések váltogatták egymást: online, print és tévés főszerkesztők tárgyalták ki a mai problémákat, de volt szó üzletfejlesztési stratégiákról, illetve az értékesítés új irányairól is.

#10
2016-11-29 15:31:00

Idén is megrendeztük a pr-szakmának szánt hagyományos konferenciánkat, a PR Napot. A Müpában rendezett november 24-i eseményen volt médiapiaci áttekintés, employer branding best practice-ek, egy kis merengés arról, hogy már Londonnal kell versengeni a jó munkatársakért, és a „youngandpartnerezés” sem maradt ki. A cikk alján néhány előadás prezentációja letölthető.

  #11
2016-11-22 12:43:00

Magyart tanított 19 évesen egy kettes nyelvtan érettségivel, kedvenc étele a rakott karfiol és reklámosabb irányba vágyik Vida Vera, a Magyar Klipszemle és a Kolorádó Fesztivál egyik szervezője, a Toldi és a Lärm klubok munkatársa, amatőr butiktulajdonos. KV-interjú.

#12
2016-11-14 13:44:00

Vitray Tamás a magyar televíziózás első harminc évének legikonikusabb alakja. Ha nem is mindig mintája, ám feltétlenül támpontja volt kortársainak és az utána jövőknek is, de nem volt vele könnyű – ezt ő sem tagadja. Interjúnkban 56-os szökési kísérletéről, 71-es amerikai útjáról, propaganda- és kereskedelmi médiás tapasztalatáról, valamint a sportriporterek mai ellentmondásos szerepéről és az újságíró felelősségéről is szó esik. 

  #13
2016-11-09 14:52:00

A Budapest Showcase Hub zenei és szakmai fesztivál a kelet-európai identitást erősítené a nyugat irányába, és célja, hogy a régió végre eltartsa magát. Fenyegeti-e őket a kirakattá válás vagy a gettósodás? Miben járnak nálunk előrébb a szomszédaink, és mit lehet kezdeni a magyarok alacsony fizetési hajlandóságával? Mi van a Cseh Tamás Programon túl? Melyik a magyar reklámosok kedvenc zenéje? Interjú a két fő szervezővel, Salamon Gergővel és Horváth Renátóval.

#14
2016-10-24 09:04:00

A zombik valaha ijesztőek voltak, társadalmi szorongást fejeztek ki, majd futni kezdtek, kinevették őket, ma pedig már a popkultúra elfogadott és egyenjogú tagjai. Most indul a The Walking Dead hetedik évadja. Összefoglaljuk, hogy jutottak idáig a járkáló halottak az elmúlt évtizedekben, majd megmutatunk pár érdekes idei zombit.

  #15
2016-09-27 13:44:00

Átverős escortoldalt indított egy francia szervezet, legalábbis a kampányvideó szerint, amelyben megrázó meglepetés érte a látogatót, aki az általa választott prostituáltra kattintott, írja az Adweek.

  #16
2016-09-27 09:37:00

Kenny folyamatosan elhalálozik Budapesten a South Park új magyar promóvideójában.

  #17
2016-09-27 09:06:00

Gigantikus, költséges és rendkívül látványos mutatvány volt másfél millió léggömböt egyszerre az égbe repíteni, ám tragikus következményekkel járt. Harminc éve volt a Balloonfest '86, visszatér a Művelt Marketinges-sorozat.

  #18
2016-09-22 15:51:00

Mohaman a Happy Gang tagjaként a kilencvenes évek popsztárja volt, majd saját jogán is rapper lett, 10 évvel ezelőtt azonban eltűnt. Most YouTube-mémként építi újjá karrierjét önerőből. Pár hónap alatt több tucat klipet csinált. Találkoztunk vele.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés