hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Puskár Krisztián cikkei

#1
2017-10-20 16:42:00

Ez elég nagy tabu ledöntését jelenti. És még egy horrorfilmes utalás is van benne.

#2
2017-10-19 16:37:00

A Magyar Nemzet és a G7 is a kormány közel 40 milliárdos idei propagandaköltségeiről ír. A TV2 megint nyert, mégis veszített a korábbi évekhez képest. A JCDecaux és Balásy taroltak.

#3
2017-10-19 12:14:00

A Dreamjo.bs köztéri kampánya a munkahelyi elégedettségre épít.

#4
2017-10-19 11:30:00

A GETomorrow új technológiákat bemutatva készítené fel a magyar társadalmat a globális ipari forradalom hatásaira.

#5
2017-10-13 15:44:00

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

#6
2017-10-13 13:40:00

A Sakkom Interaktív oldalán ingyenesen letölthető Influencer Magazin az ügynökség influencereket, megbízókat és követőket vizsgáló kutatásainak eredményeit mutatja be. Az influencerek csak 14 százaléka jelöli a termékmegjelenítést.

#7
2017-10-11 15:26:00

A lap jelentősen növelte az előfizetői számát, főleg Ázsiában és Európában. 

#8
2017-10-11 13:23:00

A Médiatanács pályázatot írt ki egy pécsi rádiós frekvenciára, a három indulóból azonban csak egynek fogadta el a pályázatát. Annak viszont már van Pécsen rádiója. 

#9
2017-10-10 16:43:00

Biztos mindenki mosolygott már életében, amikor egy vonatra nézett. Nem véletlenül.

  #10
2017-08-16 12:18:00

A pr és a reklám csak az ügyfelek régi és merev cégstruktúrája miatt különálló kategóriák, és ez komoly kommunikációs problémákat okoz. A Green Taxi és az Életben maradnának kampányokkal berobbant DeepInsight a területek egyesítésében, a szuperreklámban és a hírértékben látja a jövőt.

  #11
2017-08-10 11:07:00

Kéjutca – Magyar szex euróért címmel jelent meg riportkönyve a Németországban dolgozó magyar prostituáltakról és az őket működtető szexiparról Munk Verának, az Index újságírójának. Miért zavart többeket, hogy nem foglalt állást a témában? Változik-e az újságíró munkája azért, mert az emberek egyre kevésbé hisznek a sajtónak? Lehet-e egy riporternek küldetése? Az interjú a Kreatív augusztusi lapszámában jelent meg először.

  #12
2017-07-31 11:06:00

Ez nem egy vicc, hanem egy lehetőség, amit a Telekom jószándékú kampányvideója kihagyott.

  #13
2017-07-20 10:33:00

A Puncs.hu "dédszüleink értékrendjét szeretné a modern online világba átültetni". Azaz a vagyon alapú férfi-nő kapcsolatot, állítja az oldal. Az egyik nagy plakátját két nap alatt letépték és átírták a rajta lévő szöveget.

#14
2017-07-17 14:16:00

Mit tanított a hadsereg Frank X. Shaw-nak, a Microsoft globális PR-vezetőjének? Miért nem elég önmagában az igazmondás? Frank X. Shaw szerint sokkal több a színvonalas médiatartalom, mint korábban valaha, de aggódik, hogy mindez miképpen tud kibontakozni a jövőben. Exkluzív interjú. A cikk a Kreatív júniusi számában jelent meg először.

  #15
2017-07-17 10:18:00

Tulajdonképpen ő találta ki azt, amit ma zombifilmnek nevezünk. 77 évet élt.

  #16
2017-07-06 12:37:00

Paul Holmes soha nem dolgozott pr-osként, mégis – a Holmes Report és a Sabre Awards alapítójaként – a pr legfontosabb nemzetközi szaktekintélyei között van. Kecskeméten járt, pontosabban berepült a PR Akadémiára, majd szűk egyórás előadása után tovább is repült. Szerinte a jó pr-osnak nem magáról kell beszélnie, hanem odafigyelnie a másikra, illetve a pr-nek harcba kell szállnia a média hitelének visszaszerzéséért. Károsnak tartja, hogy díjakért dolgoztatják a szakembereket, nem pedig a munkájukat díjazzák, ugyanakkor azt is gondolja, hogy most jött el a public relations valódi kora. Interjú.

  #17
2017-06-23 12:52:00

A Run The Jewels hiphopduó pár éve beszívva úgy döntött, hogy elege van a kiadókból és kiteszi a lemezét ingyen a YouTube-ra. Aztán elkezdtek kaszálni, Bernie Sanders kedvencévé váltak, most éppen önálló filmet akarnak csinálni. A Cannes Lions fesztivál teraszos helyszínén a RTJ-ről és zenei marketing új módjairól szóló beszélgetésen vett részt a producer-rapper El-P, aki a régi rendszert ekézte és a kreatív szabadság brandesítéséről beszélt. Aztán bemutatták a Baby Driver című filmhez készült új videóklipet is. Aztán El-P pózolt egyet a Kreatívnak.

  #18
2017-06-21 14:08:00

Először indult magyar csapat a Young Lions pr-szekciójában, és a 24 versenyző közül egyből be is húzta az aranyat. Egyben ez a második arany színű magyar díj a Cannes Lions történetében. Hadnagy Lucának és Medina Palomának egy napja volt rá, hogy kommunikációs stratégiát dolgozzon ki a Vöröskeresztnek. Először elsírták magukat a briefen, aztán eltüntették a Balatont. Helyszíni interjú.

  #19
2017-06-15 15:08:00

A rendszerváltás első éveiben a főiskoláról beesve lett a kereskedelmi televíziózás egyik fiatal sztárja, hogy aztán alig harmincévesen, gyakorlatilag először váljon médiaszemélyiségként az állampolitikai kommunikáció arcává Magyarországon. Hogy élte mindezt meg Batiz András, mit csinált az elmúlt 10 évben, és lehet-e pusztán szakmai alapon értékelni a kormánypropagandát? A cikk a Kreatív májusi számában jelent meg.

#20
2017-05-15 11:30:00

Bárki meg tud tanulni programozni, de nem mindenki tud végigcsinálni egy rendkívül stresses és szuperintenzív négy és fél hónapos képzést. De a Green Foxnak nem az a víziója, hogy a legjobb programozóiskola legyen. Mi lesz, ha 10 év múlva a könyvelők és a jogászok maradnak tömegesen munka nélkül? Miért kell a kódoláshoz pszichológus? A Green Fox ügyvezető-alapítójával és diákjaival beszélgettünk. A cikk a Kreatív áprilisi számában jelent meg.

#21
2017-05-08 13:26:00

Bakonyi Alexa arcát többen ismerhetik, mint ahányan a nevét. A TerminalWorkhouse színésznője pár éve került a pályára a Meanwhile In Kansas című darabbal, azóta a színház mellett kisfilmekben, sorozatokban, illetve nemzetközi produkciókban szerepelt: legutóbb az Oscar-díjas Deák Kristóf Eszméletlenjében, illetve a Tóth Jánosban Mucsi Zoltánnal. Hogyan áll meg a lábán és küzd meg a sztereotíp szerepekkel egy pályakezdő színésznő, akit hatszor utasított vissza a Színművészeti, hogy aztán mégis bekerüljön? Az interjú rövidített verziója a Kreatív áprilisi számában jelent meg.

  #22
2017-04-04 11:27:00

A kétezres években a magyar reklám egyik legfontosabb új alakja volt, felfelé ívelt a karrierje, aztán hirtelen eltűnt a nyilvánosságból. Tényleg hátat fordított az ügynökségi világnak és a reklámszakmának? Gellért Emese több évnyi csend után adott újra interjút. A cikk a Kreatív februári számában jelent meg.

  #23
2017-03-17 11:17:00

Ő volt az az ember, aki a világon egyedülálló módon 40 ország játék- és betelefonálós ezoterikus műsorait kezdte Budáról sugározni. A médiamilliárdos Törőcsik Jenő a sírkőüzletből is sokat tanult és Donald Trumppal közösen is vállalkozott. Most új dologba kezdett. Az általa alapított Telemedia központjában beszélgettünk vele. A cikk a Kreatív februári számában jelent meg.

  #24
2017-03-03 09:56:00

Illés Etele autodidakta módon lett a legfontosabb magyar webdizájner a kétezres években. Indexnek készített címlapja a magyar híroldalak sorvezetője lett, majd miután arculatot csinált a 444-nek, a Gawker vezető webdizájnere lett New Yorkban. Mi történt a Hogan-ügy és a cég csődje után? A cikk a Kreatív februári 25. évfordulós lapszámában jelent meg.

#25
2017-02-22 16:38:00

33 magyar médiában töltött év után Pallagi Ferenc, a rendszerváltás utáni magyar újságírás kulcsfigurája visszavonult. Ő írta le Galambos Lajos nevét először a magyar sajtóban, és őt dobta meg Grespik kenyérrel a tévében. Szerinte az ötvenes évek térnek épp vissza, a magyar média pedig ott rontotta el, hogy küldetésnek fogta fel az újságírást, és közben elvesztette a kapcsolatot a társadalommal. A Kreatív magazin 25. születésnapi mamutszámának cikke.

  #26
2017-01-06 08:00:00

Az egyik undort kelt, mégis egyeduralkodó, a másik olyan finom, hogy a nap fénypontja, a harmadik az elmúlt 10 évben újra összeszedte magát. Melyik az a 25 márka, ami a legtöbbet mondja el rólunk, magyarokról? A Kreatív márkatoplistája, harmadik és befejező rész. 

  #27
2017-01-04 13:54:00

Márkatoplistánk folytatódik. A Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, azaz meghatározni azt a Magyarországon aktív 25 márkát, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk. Háromrészes sorozatunk első része itt olvasható.

  #28
2017-01-03 12:20:00

Ez egy szubjektív lista: a Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, és meghatározni azt, melyik 25, Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr. Ez nem egy kívánság- vagy kedvenclista. Azokat kerestük, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk, magyarokról. Háromrészes márkalistánk első része.

  #29
2016-12-19 18:17:00

Itt a Budapesten forgatott Blade Runner 2049 másfél perces előzetese.

  #30
2016-12-08 11:20:00

Az egyik a tömörítés és a szocmodern mestere volt, a másik a rendszerváltás kreatív ikonja, a harmadik vért pumpált a kétezres évek reklámjaiba. A magyar reklám elmúlt évtizedeinek három meghatározó női alakja röviden. A cikk a Kreatív novemberi számában jelent meg.

  #31
2016-12-01 19:50:00

A Média 2017 konferencia sztárvendége, a Kreatív kiadójának anyavállalatától, a Süddeutsche Verlagtól érkezett: Frederik Obermaier és társa vezényletével zajlott a Panama-iratok feldolgozása. Utána panelbeszélgetések váltogatták egymást: online, print és tévés főszerkesztők tárgyalták ki a mai problémákat, de volt szó üzletfejlesztési stratégiákról, illetve az értékesítés új irányairól is.

#32
2016-11-29 15:31:00

Idén is megrendeztük a pr-szakmának szánt hagyományos konferenciánkat, a PR Napot. A Müpában rendezett november 24-i eseményen volt médiapiaci áttekintés, employer branding best practice-ek, egy kis merengés arról, hogy már Londonnal kell versengeni a jó munkatársakért, és a „youngandpartnerezés” sem maradt ki. A cikk alján néhány előadás prezentációja letölthető.

  #33
2016-11-22 12:43:00

Magyart tanított 19 évesen egy kettes nyelvtan érettségivel, kedvenc étele a rakott karfiol és reklámosabb irányba vágyik Vida Vera, a Magyar Klipszemle és a Kolorádó Fesztivál egyik szervezője, a Toldi és a Lärm klubok munkatársa, amatőr butiktulajdonos. KV-interjú.

#34
2016-11-14 13:44:00

Vitray Tamás a magyar televíziózás első harminc évének legikonikusabb alakja. Ha nem is mindig mintája, ám feltétlenül támpontja volt kortársainak és az utána jövőknek is, de nem volt vele könnyű – ezt ő sem tagadja. Interjúnkban 56-os szökési kísérletéről, 71-es amerikai útjáról, propaganda- és kereskedelmi médiás tapasztalatáról, valamint a sportriporterek mai ellentmondásos szerepéről és az újságíró felelősségéről is szó esik. 

  #35
2016-11-09 14:52:00

A Budapest Showcase Hub zenei és szakmai fesztivál a kelet-európai identitást erősítené a nyugat irányába, és célja, hogy a régió végre eltartsa magát. Fenyegeti-e őket a kirakattá válás vagy a gettósodás? Miben járnak nálunk előrébb a szomszédaink, és mit lehet kezdeni a magyarok alacsony fizetési hajlandóságával? Mi van a Cseh Tamás Programon túl? Melyik a magyar reklámosok kedvenc zenéje? Interjú a két fő szervezővel, Salamon Gergővel és Horváth Renátóval.

#36
2016-10-24 09:04:00

A zombik valaha ijesztőek voltak, társadalmi szorongást fejeztek ki, majd futni kezdtek, kinevették őket, ma pedig már a popkultúra elfogadott és egyenjogú tagjai. Most indul a The Walking Dead hetedik évadja. Összefoglaljuk, hogy jutottak idáig a járkáló halottak az elmúlt évtizedekben, majd megmutatunk pár érdekes idei zombit.

  #37
2016-09-27 13:44:00

Átverős escortoldalt indított egy francia szervezet, legalábbis a kampányvideó szerint, amelyben megrázó meglepetés érte a látogatót, aki az általa választott prostituáltra kattintott, írja az Adweek.

  #38
2016-09-27 09:37:00

Kenny folyamatosan elhalálozik Budapesten a South Park új magyar promóvideójában.

  #39
2016-09-27 09:06:00

Gigantikus, költséges és rendkívül látványos mutatvány volt másfél millió léggömböt egyszerre az égbe repíteni, ám tragikus következményekkel járt. Harminc éve volt a Balloonfest '86, visszatér a Művelt Marketinges-sorozat.

  #40
2016-09-22 15:51:00

Mohaman a Happy Gang tagjaként a kilencvenes évek popsztárja volt, majd saját jogán is rapper lett, 10 évvel ezelőtt azonban eltűnt. Most YouTube-mémként építi újjá karrierjét önerőből. Pár hónap alatt több tucat klipet csinált. Találkoztunk vele.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés