hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Puskár Krisztián cikkei

#1
2018-10-11 13:09:00

Keresztes Tamás szerepel benne. Halálra azért nem röhögtük magunkat rajta. Kampányt és párbeszédet indítana a problémákról az egyébként 60 influencerrel dolgozó ügynökség.

#2
2018-10-11 12:17:00

Ráadásul ebben is Martin Freeman szerepelt.

#3
2018-10-11 11:14:00

Nagyot mentek a magyar íjászok, a szegedi matekos és az eleganciáról szóló véleménycikk, valamint az "Anyádat hívd, ne a 112-őt". A sportoldalak visszaestek nyár után, a hírszájtok viszont mind növelték az elérésüket. Az első őszi Lájbajnokság.

#4
2018-10-11 10:38:00

Az egyetemen tartott előadáson és nyilvános beszélgetésen beszélt erről. Korábban azt nyiatkozta, hogy nem érzi, hogy sérülnének Magyarországon a szabadságjogok.

#5
2018-10-01 16:27:00

Fél évszázada működik a Rolling Stone magazin, amely a hatvanas évek ellenkultúrájából igen hamar kinőtte magát, és vált a popkultúra ikonjává, és kezdettől fogva nagy átfedésben állt a politikai újságírással. Mit jelent egy ilyen magazin esetében a megújulás?

#6
2018-09-19 17:18:00

Ezt mondták a saját lapjuknak adott interjúban.

#7
2018-09-19 12:06:00

A fenntartónak eddig is elszámolással tartoztak az intézmények, de adminisztratív szigorítás jöhet.

#8
2018-09-17 10:42:00

Fontos, hogy ez volt a hónap egyik legtöbb közösségi interakciót hozó írása is a magyar neten. 

#9
2018-09-14 08:01:00

Izgalmas fordulatok az augusztusi magyar közösségi interneten: új kattintható formátummal tarolt az NLCafé, az általunk ismert világ végével ingerelt a 444, és egy új szereplő nevetett nagyot a végén.

#10
2018-08-31 14:24:00

A svéd király huszonötször tiltotta be, aztán huszonhatodszorra már inkább nem. Százötven évvel később a digitális korszak sikertörténete fűződött a márkanévhez 260 ezer online előfizetővel egy 10 milliós országban és 25 millió eurós 2017-es profittal. Az Aftonbladet a 19. század első felétől az egyik legjelentősebb svéd napilap, nagyrészt azért is, mert megmaradt innovatívnak a 21. században is. 

#11
2018-08-24 11:27:00

Nagygyörgy Miklós (RTBHouse), illetve Pőcze Balázs, Farkas Albert és Kovács Balázs (mind Mito) a szülő és a gyerek kapcsolatát javító projektbe fogtak. Az Apaépítő szerintük „nonprofit és profitorientált” egyszerre, és az anyákat is bevonnák idővel. Feltettünk pár kérdést. Szeretnének kocsit, tyúkokat, hajót, lovat, rollereket, saját tábort.

#12
2018-08-23 15:11:00

Augusztus végétől, hetente jelentkezik majd a német bajnokság történéseit elemző magazinműsor, a Germánia. Sajnos ez volt Albert Speer tervezett náci megalopoliszának a neve is.

#13
2018-08-23 10:49:00

A Matesz adatai szerint a Magyar Nemzet olvasói a Népszavához pártolhattak át. A több éves tendencia Mészáros lapjain látszik meg a legjobban.

#14
2018-08-23 08:33:00

Az ATV a CNN hivatalos magyarországi partnere lett.

#15
2018-08-16 15:47:00

Mészáros Lúcia divattervezte az egyenruhákat, amelyekben a munkatársak hitelesen képviselhetik az ügynökséget különféle szakmai, társasági eseményeken. Képsorozat és werkfilm készült róla.

#16
2018-08-09 14:36:00

Mitől jó egy logó? Csavargyár vagy kosárlabdacsapat? Miért rossz az a logó, amit egyébként tök sokan, például szakemberek is szeretnek?

#17
2018-08-09 11:36:00

Lájkbajnokság, júliusi kiadás. Enyhe növekedés, de még midnig a foci és a sport vezet. Plusz klasszikus nyári témák és néhány kakukktojás. 

#18
2018-08-09 10:24:00

Elindult Vona Gábor vlogja, a 21. Az első videóban a demokrácia mibenlétéről elmélkedik az önmagát újrapozícionáló politikus.

#19
2018-08-01 15:15:00

A Jobbik volt vezetője Vlog Influence Kft. néven alapított reklámos céget. Instagramos videóiban már utalgat egy ideje valami videós tartalomra és augusztusi indulásra.

#20
2018-08-01 10:33:00

A Universal Music Group a legnagyobb a nagykiadók közül. A versenyhivatal feltehetően nem menne bele abba, hogy másik major vegye meg.

#21
2018-08-01 09:47:00

Tévés és rádiószpotokban lesz hallható a magyar szerzőpáros dala egész Európában, egy éven keresztül. A Pringles és a Deezer közös promóciójában használják Bereczki dalát.

#22
2018-07-26 15:07:00

Szilágyi Áront lényegében átverték, írja az Index. Illetve hát a vívó maga mondja.

#23
2018-07-26 08:06:00

Cannes nem engedte versenyezni a streamre készült filmeket.

#24
2018-07-24 10:39:00

Önnek van közösségi oldalon profilja? Akkor kérjük, hagyja el a termet! Vicces reklámfilm a flamand turisztikai hivataltól.

#25
2018-07-23 14:21:00

A 2Rule nevű új, Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő sportszermárka reklámjában három turul űzi a sikerbe Dárdai Pált. Kiváncsiak voltunk, melyik ügynökség készítette. A videó nyilvános is meg nem is.

#26
2018-07-20 10:55:00

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

#27
2018-07-12 16:40:00

Egy brit kampány, illetve kutatás hívja fel rá a figyelmet a világbajnokság kezdete óta. Most aktuálissá vált.

#28
2018-07-09 12:00:00

A Kreatív júniusi számának címlapsztorija Csete Manek Gábor és épülő kultbirodalma: a Kolorádó, a Lärm, a Toldi, a Dobrumba, illetve nemsokára nyitó, nyolcadik kerületi, multifunkcionális koncertterre. Ezeket jártuk körbe a kezdetektől és a társaktól, a gazdasági válság utáni pangástól az Akácfa utcai buligettó ellentmondásain keresztül egy új fesztiválközönség- és -modell kiépítéséig. Ebből mutatunk most egy rövidebb részletet - a teljes interjú a nyomtatott lapszámban olvasható, és csütörtökig kapható még.

#29
2018-07-03 12:58:00

A Heathers című sorozatot nem mutatják be az Egyesült Államokban az iskolai lövöldözések miatt. Így nálunk lesz először látható.

#30
2018-06-27 15:23:00

Brad McAfee-vel, a Porter Novelli globális vezérigazgatójával beszélgettünk a vállalatok tagadó stratégiájáról, a pr krízishelyzetéről és korrekciós időszakáról, valamint a társadalmi célról, mint gazdasági modellről a Kreatív júniusi számában. Ebből közlünk egy rövid részletet.

#31
2018-06-27 14:23:00

Lájk, ha TE IS SZERETED A ROCKOT! :(

#32
2018-06-27 09:59:00

A mobilnetezésről van szó benne. Kétszer annyit ajánlanak. 12 kisfilm lesz.

#33
2018-06-14 16:14:00

Óceánjáró és magyar egyetemisták, illetve állatkínzás és zöld gépfétis a májusi magyar közösségi internet győztesei. Látványos a választások utáni pangás a Lájkbajnokságon. Az Index 25 százalékos visszaeséssel is nyert, a 444 több mint negyven százalékkal kevesebb interakciót hozott. Nagyot ment a „Purhabot nyomtak a gyurgyalagok fészkeibe Ménfőcsanakon - fotók” című cikk. 

#34
2018-06-14 12:59:00

"Abszolút őrültség, imádom" - mondja a Liverpool kapusa a videóban.

#35
2018-06-01 10:50:00

Horváth Viktor készített kisfilmet a júniusi budai fesztiválról és a városi mutánsokról.

#36
2018-05-30 13:11:00

A Müpától független, önálló arculattal jön a Budapesti Wagner-napok. Egy videó mutatja be, hogyan készült az új fesztiváldesign.

#37
2018-05-30 11:12:00

De csak Japánban. Egy népszerű helyi ital sikerét próbálják magukévá tenni.

#38
2018-05-18 15:57:00

A #metoo hullámán gondolták megmutatni, hogy a "nem az nemet jelent". Az Umbrella nemrég a Puncs.hu-nak készített kampányt.

#39
2018-05-18 11:41:00

Nyerges tulajdonrésze zsugorodott, Fonyó Károlyé 15 százalékos lett Simicska cégében, írja a HVG.

#40
2018-05-18 10:35:00

A GQ új címlapján komikák vannak, szándékosan bénán photoshopolva. A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

#41
2018-05-15 16:12:00

Nem gondolják, hogy szándékosan működnek rosszul az állami szervek honlapjai, de szívesen segítenek.

#42
2018-04-26 13:08:00

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

#43
2018-04-26 11:02:00

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

#44
2018-04-24 09:36:00

Mattheisen kezdeményezte a munkaszerződés július elsejei megszüntetését. Megvan az új vezérigazgató. És az új vezérigazgató előző pozícióját betöltő új ember is.

#45
2018-04-19 11:39:00

1998. február 11-én a Margit körúti forgalom kellős közepén egy géppisztollyal szitává lőtték a Mercedesében ülve a piros lámpánál várakozó Fenyő Jánost. A Vico és Fenyő története a rendszerváltás Magyarországát mélyen behálózó, jellegzetesen posztszocialista történet, amelyben a vadkapitalista dinamika, a maffiamódszerek, a politikai pozícióharcok ötvöződnek egy vérre menő médiaháborúval. Fenyő halála szimbolikus, szinte popkulturális pillanata volt ennek a kezdeti időszaknak, ám korántsem zárta le azt. Éppen ezért tudni róla keveset. 

A cikk eredetileg a Kreatív 2017 januári, 25. évfordulós lapszámában jelent meg. Gyárfás Tamás hivatalos meggyanúsítása miatt közöljük most online. 

#46
2018-04-04 10:25:00

A WPP vagyonával való visszaélés ügyében folyik ellene vizsgálat.

#47
2018-03-28 11:25:00

Juhász Péter zavaros mondatokkal utal a kampányvideóban az LMP felelősségére.

#48
2018-03-20 14:22:00

A Carrie remek névválasztás egy női oldalnak.

#49
2018-03-20 10:19:00

Holdingcéget vezet majd, annak lesz része az újság és egy politikai tanácsadócég is.

#50
2018-03-14 15:34:00

Közel kétszer annyit, mint tavalyelőtt.

#51
2018-03-14 10:38:00

2009-ben gurult le a lépcsőn, hallucinációként, szellemként, rokonként térhet vissza. Az RTL Klub közben ide-oda rakosgatja a szappanoperát.

#52
2018-03-13 15:25:00

A Europcar Autókölcsönző kétszeres bűvészvilágbajnokkal, Hajnóczy Somával népszerűsít, aki YouTube-videókat ígér.

#53
2018-03-13 11:01:00

Legalábbis így hirdeti az Izaura TV. "Beatriz Pinzón Solano kitűnő közgazdász, csak egyetlen hibája van". Az őt megformáló színésznő állítólag bomba formában és kétgyermekes családanya.

#54
2018-03-01 11:01:00

Elindult a 444 első projektje, amelyet a Google által támogatott közösségi finanszírozási platformmal hoz létre. Úgy néz ki, elég hamar megtalálták hozzá az ezer embert. Azért megkérdeztük a szerkesztőséget pár dologról.

#55
2018-02-27 14:39:00

Amerikában piacra dobják a Jane Walkert. 2016 végére tervezték, csak Trump lett az elnök.

#56
2018-02-23 15:00:00

Gyors vágásokkal, divatos fiatalokkal, telekocsival, korai keléssel és lakóteleppel kampányol a párt.

#57
2018-02-23 08:55:00

Zsinórban negyedszer lett az Uniomedia az év pr-ügynöksége. A stratégiai versenypályázásról, a D-vitamin elterjesztéséről, a kezdetekről és az első ügyfelükről, politikai és piaci környezetről, illetve szaporodó krízishelyzetekről beszélgettünk Balatoni Zsófia és Római Róbert alapító-vezetőkkel a Kreatív februári számában. Ebből olvasható most egy részlet, a teljes verzióról és a printszámról pedig erre tudható meg több

#58
2018-02-16 14:58:00

Az egykori Origo Filmklub vezetőjével és újságíróival bővült a Recorder februári és márciusi száma. Önálló filmes lap is indulhat.

#59
2018-02-15 13:00:00

Legalábbis az ügyben döntő bíró szerint. A 2001-es dal szerzőit képviselő ügyvéd szerint a döntés kínos.

#60
2018-02-12 10:08:00

A Vau TV és a Nyamm TV a Csehországban már futó, sikeres Mnam TV és Mnau TV helyi verziói.

#61
2018-02-10 19:48:00

Napjaink egyik legfontosabb filmzeneszerzője, Denis Villeneuve alkotótársa volt. 48 évet élt.

#62
2018-02-09 10:59:00

A Grayling eddigi ügyvezetője otthagyja az ügynökséget, az új vezetőt keresik. Vajnáról nem szívesen beszélnek.

#63
2018-02-09 10:16:00

A félig már magyarnak számító rendező egy horrornépmesét csinált egy szkeccsfilmbe.

#64
2018-01-16 11:02:00

Hogy beszélsz egy brandről, amelynek identitása és elsődleges célja, hogy minden más brandet hatékonyabbá tegyen? Ha a tartalom a király, akkor micsoda az isten? Az SAP Hybris barcelonai nagygyűlésén szembesültünk a szupererő, az adatfolyam és az evolúciós folyamatok összefüggéseivel. A cikk eredetileg a Kreatív novemberi printszámában jelent meg.

#65
2018-01-05 10:17:00

A Kreatív decemberi lapszámának címlapsztorija a 444 alakulásáról, elmúlt 4 és fél évéről, finanszírozási és utánpótlásmodelljéről, ellentmondásairól, szakmai megítélésról, politikai szerepéről szól. Illetve még ennél is többről, a 12 oldalas anyag két rövid részlete olvasható lent összeszerkesztve. A teljes verzió jelenleg is kapható az újságosoknál, erről a cikk végén található több információ.  

#66
2018-01-04 16:29:00

Nem finnyáskodott a magyar: az „ingyen elvihető" volt a Jófogás leggyakoribb keresőszava 2017-ben. További érdekes adatok a folytatásban.

#67
2018-01-04 12:03:00

A szervezet jelenlegi elnökét egyébként Orbán Viktor nevezte ki hét évvel ezelőtt hat évre.

#68
2017-12-20 12:21:00

Hibáztak a márkák? Mi vagyunk a hülyék? Nyolc márkabakit szedtünk össze 2017-ből, de nem mindnél egyértelmű, hogy ki hibázott. Ahol pedig igen, az is sokat elárul társadalmi kódjainkról, médiafogyasztásunkról és a nagyvállalatok ellentmondásos szerepéről és felelősségéről.

#69
2017-11-17 15:27:00

Chuck O'Rear három észak-amerikai úticélt fényképezett a légitársaságnak és a szép természeti képek rajongóinak.

#70
2017-11-15 14:02:00

Szerető Szabolcs és Tóth Szabolcs Töhötöm december végéig töltik be eddigi posztjukat a lapnál.

#71
2017-11-15 09:40:00

A dán Jasper Gadeberg reklámok zenei supervisora, vagy ahogy ő fogalmaz: music stylist. A jövőbe tekintő marketingvezetők zenei téren szerinte nem túl képzettek és folyamatosan a múltat követik, a reklámosok ritkán találják meg az összhangot kép és zene között, a lemezkiadók hanyatlása pedig újraértelmezte a zenei supervisor szerepét. A lemezboltosként induló Gadeberg a szerdán kezdődő Budapest Showcase Hubon vesz részt egy beszélgetésen, amúgy meg úgy érzi, hogy azzal válik a leghasznosabbá, ha a fesztivál alatt a hotelszobájában marad. Skype-on beszélgettünk, a fütyülés és egy képzeletbeli szocialista zenész is szóba került.

#72
2017-11-08 13:20:00

„Gazdaság, tudomány, technológia, és minden, ami majom" - lövik be a tematikát. November közepén indulnak, messzebb tekintenek a napi hírsajtónál, de a célközönség az összes magyar nyelven internetező ember. A Qubit nem a 444 lapja lesz, de a kiadó, a Magyar Jeti indítja.

#73
2017-11-03 11:58:00

Vajna cégének engedélyezték a Csaba Rádióval való hálózatba kapcsolódást.

#74
2017-11-03 11:21:00

A pénz nem minden, hívja fel a figyelmünket a hitelfolyósító cég.

#75
2017-10-31 13:05:00

Októberi számunk az ellenzéki pártok kommunikációjával foglalkozott. Örjöngő levelet, összefirkált oldalakat kaptunk emiatt egy névtelen feladótól.

#76
2017-10-31 11:36:00

A 25 éves, kínai-magyar Wink két éve indította el a kínai áruházakban megtalálható sportcipőivel párhuzamos üzletágát, ami prémiumot gyárt, fiatal magyar tervezőkkel dolgozik, és a nemzetközi piacot célozza meg. Meg kell-e küzdenie a negatív asszociációkkal annak a külföldinek, aki a Fashion Streeten találkozik először a Wink cipőivel? Mennyi idő alatt válhat itthon is a „kreatív fiatalok” kedvelt márkájává a Wink? Felülhet-e a trashvonatra, és létezhet-e két párhuzamos identitása egy brandnek? A cikk eredetileg a Kreatív szeptemberi printszámában jelent meg. 

#77
2017-10-27 12:52:00

Ingyenburgert igérnek annak, aki bohócnak öltözve kér enni. Hatásos videófilm is készült a McDonald's-nak odabökő kampánynak.

#78
2017-10-27 10:31:00

A Tv2 Csoport vezére nehezményezte, hogy a média egy része nem pontosan számolt be a peréről, ezért közleményt adott ki.

#79
2017-10-25 16:54:00

De van egy csavar a történetben.

#80
2017-10-20 16:42:00

Ez elég nagy tabu ledöntését jelenti. És még egy horrorfilmes utalás is van benne.

#81
2017-10-19 16:37:00

A Magyar Nemzet és a G7 is a kormány közel 40 milliárdos idei propagandaköltségeiről ír. A TV2 megint nyert, mégis veszített a korábbi évekhez képest. A JCDecaux és Balásy taroltak.

#82
2017-10-19 12:14:00

A Dreamjo.bs köztéri kampánya a munkahelyi elégedettségre épít.

#83
2017-10-19 11:30:00

A GETomorrow új technológiákat bemutatva készítené fel a magyar társadalmat a globális ipari forradalom hatásaira.

#84
2017-10-13 15:44:00

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

#85
2017-10-13 13:40:00

A Sakkom Interaktív oldalán ingyenesen letölthető Influencer Magazin az ügynökség influencereket, megbízókat és követőket vizsgáló kutatásainak eredményeit mutatja be. Az influencerek csak 14 százaléka jelöli a termékmegjelenítést.

#86
2017-10-11 15:26:00

A lap jelentősen növelte az előfizetői számát, főleg Ázsiában és Európában. 

#87
2017-10-11 13:23:00

A Médiatanács pályázatot írt ki egy pécsi rádiós frekvenciára, a három indulóból azonban csak egynek fogadta el a pályázatát. Annak viszont már van Pécsen rádiója. 

#88
2017-10-10 16:43:00

Biztos mindenki mosolygott már életében, amikor egy vonatra nézett. Nem véletlenül.

  #89
2017-08-16 12:18:00

A pr és a reklám csak az ügyfelek régi és merev cégstruktúrája miatt különálló kategóriák, és ez komoly kommunikációs problémákat okoz. A Green Taxi és az Életben maradnának kampányokkal berobbant DeepInsight a területek egyesítésében, a szuperreklámban és a hírértékben látja a jövőt.

  #90
2017-08-10 11:07:00

Kéjutca – Magyar szex euróért címmel jelent meg riportkönyve a Németországban dolgozó magyar prostituáltakról és az őket működtető szexiparról Munk Verának, az Index újságírójának. Miért zavart többeket, hogy nem foglalt állást a témában? Változik-e az újságíró munkája azért, mert az emberek egyre kevésbé hisznek a sajtónak? Lehet-e egy riporternek küldetése? Az interjú a Kreatív augusztusi lapszámában jelent meg először.

  #91
2017-07-31 11:06:00

Ez nem egy vicc, hanem egy lehetőség, amit a Telekom jószándékú kampányvideója kihagyott.

  #92
2017-07-20 10:33:00

A Puncs.hu "dédszüleink értékrendjét szeretné a modern online világba átültetni". Azaz a vagyon alapú férfi-nő kapcsolatot, állítja az oldal. Az egyik nagy plakátját két nap alatt letépték és átírták a rajta lévő szöveget.

#93
2017-07-17 14:16:00

Mit tanított a hadsereg Frank X. Shaw-nak, a Microsoft globális PR-vezetőjének? Miért nem elég önmagában az igazmondás? Frank X. Shaw szerint sokkal több a színvonalas médiatartalom, mint korábban valaha, de aggódik, hogy mindez miképpen tud kibontakozni a jövőben. Exkluzív interjú. A cikk a Kreatív júniusi számában jelent meg először.

  #94
2017-07-17 10:18:00

Tulajdonképpen ő találta ki azt, amit ma zombifilmnek nevezünk. 77 évet élt.

  #95
2017-07-06 12:37:00

Paul Holmes soha nem dolgozott pr-osként, mégis – a Holmes Report és a Sabre Awards alapítójaként – a pr legfontosabb nemzetközi szaktekintélyei között van. Kecskeméten járt, pontosabban berepült a PR Akadémiára, majd szűk egyórás előadása után tovább is repült. Szerinte a jó pr-osnak nem magáról kell beszélnie, hanem odafigyelnie a másikra, illetve a pr-nek harcba kell szállnia a média hitelének visszaszerzéséért. Károsnak tartja, hogy díjakért dolgoztatják a szakembereket, nem pedig a munkájukat díjazzák, ugyanakkor azt is gondolja, hogy most jött el a public relations valódi kora. Interjú.

  #96
2017-06-23 12:52:00

A Run The Jewels hiphopduó pár éve beszívva úgy döntött, hogy elege van a kiadókból és kiteszi a lemezét ingyen a YouTube-ra. Aztán elkezdtek kaszálni, Bernie Sanders kedvencévé váltak, most éppen önálló filmet akarnak csinálni. A Cannes Lions fesztivál teraszos helyszínén a RTJ-ről és zenei marketing új módjairól szóló beszélgetésen vett részt a producer-rapper El-P, aki a régi rendszert ekézte és a kreatív szabadság brandesítéséről beszélt. Aztán bemutatták a Baby Driver című filmhez készült új videóklipet is. Aztán El-P pózolt egyet a Kreatívnak.

  #97
2017-06-21 14:08:00

Először indult magyar csapat a Young Lions pr-szekciójában, és a 24 versenyző közül egyből be is húzta az aranyat. Egyben ez a második arany színű magyar díj a Cannes Lions történetében. Hadnagy Lucának és Medina Palomának egy napja volt rá, hogy kommunikációs stratégiát dolgozzon ki a Vöröskeresztnek. Először elsírták magukat a briefen, aztán eltüntették a Balatont. Helyszíni interjú.

  #98
2017-06-15 15:08:00

A rendszerváltás első éveiben a főiskoláról beesve lett a kereskedelmi televíziózás egyik fiatal sztárja, hogy aztán alig harmincévesen, gyakorlatilag először váljon médiaszemélyiségként az állampolitikai kommunikáció arcává Magyarországon. Hogy élte mindezt meg Batiz András, mit csinált az elmúlt 10 évben, és lehet-e pusztán szakmai alapon értékelni a kormánypropagandát? A cikk a Kreatív májusi számában jelent meg.

#99
2017-05-15 11:30:00

Bárki meg tud tanulni programozni, de nem mindenki tud végigcsinálni egy rendkívül stresses és szuperintenzív négy és fél hónapos képzést. De a Green Foxnak nem az a víziója, hogy a legjobb programozóiskola legyen. Mi lesz, ha 10 év múlva a könyvelők és a jogászok maradnak tömegesen munka nélkül? Miért kell a kódoláshoz pszichológus? A Green Fox ügyvezető-alapítójával és diákjaival beszélgettünk. A cikk a Kreatív áprilisi számában jelent meg.

#100
2017-05-08 13:26:00

Bakonyi Alexa arcát többen ismerhetik, mint ahányan a nevét. A TerminalWorkhouse színésznője pár éve került a pályára a Meanwhile In Kansas című darabbal, azóta a színház mellett kisfilmekben, sorozatokban, illetve nemzetközi produkciókban szerepelt: legutóbb az Oscar-díjas Deák Kristóf Eszméletlenjében, illetve a Tóth Jánosban Mucsi Zoltánnal. Hogyan áll meg a lábán és küzd meg a sztereotíp szerepekkel egy pályakezdő színésznő, akit hatszor utasított vissza a Színművészeti, hogy aztán mégis bekerüljön? Az interjú rövidített verziója a Kreatív áprilisi számában jelent meg.

  #101
2017-04-04 11:27:00

A kétezres években a magyar reklám egyik legfontosabb új alakja volt, felfelé ívelt a karrierje, aztán hirtelen eltűnt a nyilvánosságból. Tényleg hátat fordított az ügynökségi világnak és a reklámszakmának? Gellért Emese több évnyi csend után adott újra interjút. A cikk a Kreatív februári számában jelent meg.

  #102
2017-03-17 11:17:00

Ő volt az az ember, aki a világon egyedülálló módon 40 ország játék- és betelefonálós ezoterikus műsorait kezdte Budáról sugározni. A médiamilliárdos Törőcsik Jenő a sírkőüzletből is sokat tanult és Donald Trumppal közösen is vállalkozott. Most új dologba kezdett. Az általa alapított Telemedia központjában beszélgettünk vele. A cikk a Kreatív februári számában jelent meg.

  #103
2017-03-03 09:56:00

Illés Etele autodidakta módon lett a legfontosabb magyar webdizájner a kétezres években. Indexnek készített címlapja a magyar híroldalak sorvezetője lett, majd miután arculatot csinált a 444-nek, a Gawker vezető webdizájnere lett New Yorkban. Mi történt a Hogan-ügy és a cég csődje után? A cikk a Kreatív februári 25. évfordulós lapszámában jelent meg.

#104
2017-02-22 16:38:00

33 magyar médiában töltött év után Pallagi Ferenc, a rendszerváltás utáni magyar újságírás kulcsfigurája visszavonult. Ő írta le Galambos Lajos nevét először a magyar sajtóban, és őt dobta meg Grespik kenyérrel a tévében. Szerinte az ötvenes évek térnek épp vissza, a magyar média pedig ott rontotta el, hogy küldetésnek fogta fel az újságírást, és közben elvesztette a kapcsolatot a társadalommal. A Kreatív magazin 25. születésnapi mamutszámának cikke.

  #105
2017-01-06 08:00:00

Az egyik undort kelt, mégis egyeduralkodó, a másik olyan finom, hogy a nap fénypontja, a harmadik az elmúlt 10 évben újra összeszedte magát. Melyik az a 25 márka, ami a legtöbbet mondja el rólunk, magyarokról? A Kreatív márkatoplistája, harmadik és befejező rész. 

  #106
2017-01-04 13:54:00

Márkatoplistánk folytatódik. A Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, azaz meghatározni azt a Magyarországon aktív 25 márkát, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk. Háromrészes sorozatunk első része itt olvasható.

  #107
2017-01-03 12:20:00

Ez egy szubjektív lista: a Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, és meghatározni azt, melyik 25, Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr. Ez nem egy kívánság- vagy kedvenclista. Azokat kerestük, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk, magyarokról. Háromrészes márkalistánk első része.

  #108
2016-12-19 18:17:00

Itt a Budapesten forgatott Blade Runner 2049 másfél perces előzetese.

  #109
2016-12-08 11:20:00

Az egyik a tömörítés és a szocmodern mestere volt, a másik a rendszerváltás kreatív ikonja, a harmadik vért pumpált a kétezres évek reklámjaiba. A magyar reklám elmúlt évtizedeinek három meghatározó női alakja röviden. A cikk a Kreatív novemberi számában jelent meg.

  #110
2016-12-01 19:50:00

A Média 2017 konferencia sztárvendége, a Kreatív kiadójának anyavállalatától, a Süddeutsche Verlagtól érkezett: Frederik Obermaier és társa vezényletével zajlott a Panama-iratok feldolgozása. Utána panelbeszélgetések váltogatták egymást: online, print és tévés főszerkesztők tárgyalták ki a mai problémákat, de volt szó üzletfejlesztési stratégiákról, illetve az értékesítés új irányairól is.

#111
2016-11-29 15:31:00

Idén is megrendeztük a pr-szakmának szánt hagyományos konferenciánkat, a PR Napot. A Müpában rendezett november 24-i eseményen volt médiapiaci áttekintés, employer branding best practice-ek, egy kis merengés arról, hogy már Londonnal kell versengeni a jó munkatársakért, és a „youngandpartnerezés” sem maradt ki. A cikk alján néhány előadás prezentációja letölthető.

  #112
2016-11-22 12:43:00

Magyart tanított 19 évesen egy kettes nyelvtan érettségivel, kedvenc étele a rakott karfiol és reklámosabb irányba vágyik Vida Vera, a Magyar Klipszemle és a Kolorádó Fesztivál egyik szervezője, a Toldi és a Lärm klubok munkatársa, amatőr butiktulajdonos. KV-interjú.

#113
2016-11-14 13:44:00

Vitray Tamás a magyar televíziózás első harminc évének legikonikusabb alakja. Ha nem is mindig mintája, ám feltétlenül támpontja volt kortársainak és az utána jövőknek is, de nem volt vele könnyű – ezt ő sem tagadja. Interjúnkban 56-os szökési kísérletéről, 71-es amerikai útjáról, propaganda- és kereskedelmi médiás tapasztalatáról, valamint a sportriporterek mai ellentmondásos szerepéről és az újságíró felelősségéről is szó esik. 

  #114
2016-11-09 14:52:00

A Budapest Showcase Hub zenei és szakmai fesztivál a kelet-európai identitást erősítené a nyugat irányába, és célja, hogy a régió végre eltartsa magát. Fenyegeti-e őket a kirakattá válás vagy a gettósodás? Miben járnak nálunk előrébb a szomszédaink, és mit lehet kezdeni a magyarok alacsony fizetési hajlandóságával? Mi van a Cseh Tamás Programon túl? Melyik a magyar reklámosok kedvenc zenéje? Interjú a két fő szervezővel, Salamon Gergővel és Horváth Renátóval.

#115
2016-10-24 09:04:00

A zombik valaha ijesztőek voltak, társadalmi szorongást fejeztek ki, majd futni kezdtek, kinevették őket, ma pedig már a popkultúra elfogadott és egyenjogú tagjai. Most indul a The Walking Dead hetedik évadja. Összefoglaljuk, hogy jutottak idáig a járkáló halottak az elmúlt évtizedekben, majd megmutatunk pár érdekes idei zombit.

  #116
2016-09-27 13:44:00

Átverős escortoldalt indított egy francia szervezet, legalábbis a kampányvideó szerint, amelyben megrázó meglepetés érte a látogatót, aki az általa választott prostituáltra kattintott, írja az Adweek.

  #117
2016-09-27 09:37:00

Kenny folyamatosan elhalálozik Budapesten a South Park új magyar promóvideójában.

  #118
2016-09-27 09:06:00

Gigantikus, költséges és rendkívül látványos mutatvány volt másfél millió léggömböt egyszerre az égbe repíteni, ám tragikus következményekkel járt. Harminc éve volt a Balloonfest '86, visszatér a Művelt Marketinges-sorozat.

  #119
2016-09-22 15:51:00

Mohaman a Happy Gang tagjaként a kilencvenes évek popsztárja volt, majd saját jogán is rapper lett, 10 évvel ezelőtt azonban eltűnt. Most YouTube-mémként építi újjá karrierjét önerőből. Pár hónap alatt több tucat klipet csinált. Találkoztunk vele.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés