hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

a SorozatWiki főszerkesztője Kenderessy Szabolcs cikkei

  #1
2019-11-14 10:36:00

Még a 2019–2020-as idényben 3 vadonatúj, saját fejlesztésű sorozat érkezik az RTL Klubra, mivel továbbra is a fikció a legkeresettebb műfaj a tévés tartalmak között. Több műsor esetében is korszerűtlen csak a lineáris nézettséget figyelni, ezért is fejleszti tovább digitális felületeit az RTL Magyarország. Kolosi Péter, a tévétársaság vezérigazgató-helyettese szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz kiemelkedő nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

  #2
2017-10-31 08:39:00

Idén októberben lett 20 éves az RTL Klub és a TV2, és egyben a kereskedelmi televíziózás Magyarországon. Az évforduló alkalmával megnéztük, hogy melyek voltak az elmúlt két évtized legjelentősebb műsorbrandjei. A lista első részét hétfőn tettük közzé, mely itt nézhető vissza. Most jöjjön újabb 10 cím és videó szintén ABC sorrendben.

  #3
2017-10-30 08:30:00

Idén októberben lett húsz éves az RTL Klub és a TV2, így egyúttal a kereskedelmi televíziózás Magyarországon. Az évforduló alkalmából megnéztük, hogy melyek voltak az elmúlt két évtized legjelentősebb műsorbrandjei. A szempontoknál figyelembe vettük, hogy mekkora hatással volt a tévézésre, mennyi ideig volt képernyőn, milyen nézettséget produkált, illetve miért volt egyéb indok miatt meghatározó. A listába a most 20 éves RTL Klubhoz és TV2-höz köthető produkciókat vettük csak bele, a közmédia és a többi kábeladó tartalmait nem vizsgáltuk. A húsz műsor nem helyezés szerinti, hanem abc-sorrendben szerepel. Jöjjön tíz cím és videó, hamarosan a lista második felét is közzétesszük. A második rész itt olvasható.

  #4
2017-01-17 09:00:00

A két nagy országos kereskedelmi csatorna néhány hét leforgása alatt négy nagyszabású show-műsort is indított a tavalyi őszi szezonban, amire az elmúlt években nem volt példa. Egyértelmű volt, hogy a nézők nem fognak ilyen sok produkciót követni és komoly bukások várhatók. Ezeken kívül mindkét tévéadó vadonatúj napi műsorokat és korábban már látott produkciókat mutatott be. Nézzük, hogy teljesítettek ősszel az RTL Klub és a TV2 fontosabb saját gyártású műsorai a kereskedelmileg fontos 18−49-es korosztályban!

#5
2016-09-13 09:30:00

A televíziós produkciók sikere a kreativitáson is múlik, ehhez képest korábban keveset foglalkoztunk a tévéműsorok mögött álló kreatív vezetőkkel. Ennek mostantól vége: a jövőben évente bemutatjuk azt a 25 szakembert, akik meghatározták a képernyős saját gyártású műsorokat. A lista elsőként a Kreatív TV Trend című különszámában jelent meg.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés