hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

újságíró Zsurzsán Anita cikkei

  #1
2016-06-24 11:00:00

Mi indít valakit vírusvideók gyártására, milyen trendek uralják most a műfajt, és mit lehet tenni egy unalmas mosógéppel. Beszélgetés Matt Smith-szel, a londoni The Viral Factory egyik alapítójával, aki a Kreatív által rendezett #15-25 Youth Marketing Forum egyik előadója volt.

#2
2016-04-26 14:21:00

Csütörtökön rendezte a Kreatív a #15-25 Youth Marketing Forum címet viselő egész napos konferenciáját az Ankertben. Többek között a közoktatási marketingről, a 15-25 év közötti korosztály médiafogyasztásáról, változatos esettanulmányokról és a legújabb kreatív generációról hallgattunk előadásokat. A fiatal generáció képviselői maguk is feltűntek a színpadon, hiszen ki ismeri jobban a fiatalokat a fiataloknál?

  #3
2016-04-07 14:23:00

Ahogy már beszámoltunk róla, márciusban Magyarországon is elindult az Ogilvy PR, amely a jövőben hazai piaci szereplők mellett nagy nemzetközi ügyfelek magyarországi kommunikációját is támogatni kívánja. Az Ogilvy eddig a világ 35 országában indította el pr-ügynökségét. A cég hazai megalakításáról a vállalat Európáért, Közel-Keletért és Afrikáért felelős vezetőjével, Michael Frohlichhel beszélgettünk.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés