hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kandó Eszter cikkei

  #1
2018-02-21 12:51:00

Már majdnem elment mellettünk a hír, hogy a Danubius Hotels Group is beköltözött a Minipoliszba. A gyerekek méretéhez igazodó szerepjáték-márkavilágban található új, 25 négyzetméteres hotel egyszerre tűnik nagyon cukinak és kidolgozottnak, ezért muszáj megmutatnunk.

  #2
2018-02-19 16:53:00

A név mellett az arculat is teljes frissítésen ment át. 

  #3
2018-02-19 16:41:00

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe, amelyből az is kiderül, hogy naponta átlagosan közel 300 percet tévéznek a magyarok, amely idő alatt 110 reklámot is megnéznek.

  #4
2018-02-19 15:04:00

A kínai újévre készült a szpot. A márka is szakított a hagyománnyal.

  #5
2018-02-19 12:43:00

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt. Az alkotó Weiler Péter képzőművész, a Randivonal társkereső és a sugar babyket és sugar daddyket összekötő Puncs.hu ügyvezetője.

  #6
2018-02-19 11:41:00

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

  #7
2018-02-19 10:39:00

4. Magyar Filmhét Közönségdíjára március 8-ig lehet szavazni. 

  #8
2018-02-15 17:04:00

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

  #9
2018-02-15 14:55:00

A hazai inspiráló, területükön kiemelkedő, tehetséges nők versenyét tizedik alkalommal rendezi meg a magazin. 

  #10
2018-02-15 10:20:00

Az egynapos műhelyfoglalkozást márciusban még egy követi.

  #11
2018-02-14 13:27:00

A csapatot Mucsi Márton a Ludwig Múzeum korábbi közösségimédia-menedzsere vezeti.

  #12
2018-02-14 12:13:00

Nagyon meghatóan. A iPhone X reklámjában egy darab mobiltelefon se tűnik fel. 

  #13
2018-02-14 11:25:00

Megosztva, Fabók Bálinté és Sajó Dávidé a januári Minőségi Újságírás Díja. 

  #14
2018-02-14 10:42:00

Az új digitális fejlesztési igazgatóság élére a Kiosktól érkezett Kovács Illés Bence.

  #15
2018-02-14 10:00:00

A Telekom Valentin-napi videójában párok egy-egy tagjának kellett mondani egy számot arra, hogy hányszor jut eszébe a másiknak. 

  #16
2018-02-13 13:00:00

A női lét sokszínűsége a téma, amatőr és profi fotósok jelentkezését egyaránt várják. 

  #17
2018-02-13 12:37:00

Farkas Zénó és Zöld Attila az UP-tól és a McCanntől érkezett az ügynökséghez.

  #18
2018-02-13 11:09:00

A 360 fokos kampány stratégiai tervezését és teljeskörű menedzselését a Republic Csoport jegyzi.

  #19
2018-02-13 10:07:00

A KPMG Felelős Társadalomért Program díjait idén a Bagázs Egyesület, a Magyar Vöröskereszt, illetve a Peter Cerny és a Ronald McDonald Alapítvány civil szervezetek kapták, de a konkrét pénzadományon és számítógépeken túl tanácsadói és könyvvizsgálati szolgáltatás is a támogatás része volt.

  #20
2018-02-09 17:59:00

Új tanfolyamok is indulnak az IMEC-nél, az előző szemeszter zárásán pedig az újjáéledő employer brandingről beszélgettek a kurzus előadói.

  #21
2018-02-07 14:26:00

A Jacobs Douwe Egbertsnél médiaügynökségként már korábban is jelen volt az ügynökség. Most a Jacobs, az Omnia és a Pickwick márkák digitális kommunikációs feladataira kiírt tendert nyertek még.

  #22
2018-02-07 11:06:00

Az ösztöndíjprogram keretében három rendezőnő vesz részt az idei Berlinale szakmai programjain.

  #23
2018-02-07 10:47:00

Új formáció, Mito Band-szülinap és Jutyubdiszkó is programon. 

  #24
2018-02-07 09:31:00

A Fastbridge lett a legjobb ügynökség, a Telekom a legjobb ügyfél, a Café pedig a legjobb megoldást találta ki.

  #25
2018-02-05 15:36:00

Mentes Katalin 2015 előtt a HírTV Híradójának főszerkesztője volt.

  #26
2018-02-05 15:04:00

A Digital Masterst az MMSZ és a Hinora szervezi. A résztvevők szakmai mentorok segítségével dolgoznak majd saját projekteken is.

  #27
2018-02-05 13:38:00

A MAKSZ és a DIMSZ szervez workshopot a témában.

  #28
2018-02-05 10:22:00

Korábban a Hedon nem dolgozott reklámügynökségggel.

  #29
2018-02-05 09:55:00

A Playboy versenyén idén alkotókra és az év berobbanóira is lehet szavazni. 

  #30
2018-02-05 09:32:00

A Tide a Stranger Thingsből ismert David Harbourral főszerepben tökéletesen kifigurázza a reklámsablonokat. 

  #31
2018-02-02 12:02:00

Csütörtök este a teltházas Katona József Színházban átadták a 2018-as Highlights of Hungary díjait. A Super Channel öt éve indított rendhagyó kreatív versenyén 55 jelölt mérkőzött meg az online térben, a közel egy hónapig tartó közönségszavazással kiválasztott fődíjas mellett idén több különdíjat is átadtak.

  #32
2018-02-01 14:56:00

A GVH engedélyezte, hogy a felcsúti polgármester  a Konzum Alapkezelőben, és így az Opusban is irányítást szerezzen. Ehhez mindössze két helyi rádiót, a balatoni Part FM-et és a kecskeméti Gong Rádiót kellett eladnia, hogy megelőzhetők legyenek a "káros versenyhatások".

  #33
2018-02-01 13:58:00

E-commerce fogyasztói attitűdkutatás készült a DIMSZ megbízásából.

#34
2018-02-01 12:23:00

A pr-ügynökségnél már tavaly nyár óta zajlik a szervezeti átalakítás, amely során nemcsak új szakemberek érkeztek a csapathoz, hanem új pozíciók is születtek. Ezeket a változásokat foglaljuk össze most ebben a cikkben. Érdekesség, hogy az ügynökség új, videós üzletágát Mesterházi Dávid, az Index videórovatának korábbi vezetője irányítja.

#35
2018-02-01 09:47:00

A kreatív tartalomigazgató nem hagyja el a szakmát.

  #36
2018-01-31 13:55:00

Az újságírás, a média és a technológia trendjeit foglalta össze a hírügynökség újságírással foglakozó intézete egy nagy tanulmányban. 

  #37
2018-01-31 11:56:00

25 kortárs író vett részt a társulat imázskampányában. 

  #38
2018-01-30 16:45:00

Újabb algoritmusváltozást jelentett be Zuckerberg.

  #39
2018-01-30 12:45:00

Több mint két tucat szakember érkezik a március 8-ai DOERS-re.

  #40
2018-01-30 10:44:00

Otto Firle építész-grafikus 1918-ban tervezte meg az ikonikus darulogót a Luft Hansa elődje, a Deutsche Luft-Reederei részére.

  #41
2018-01-29 15:29:00

A Nemzeti Sport főszerkesztőjének, Szöllősi Györgynek az ötlete nem új - a Népszava úgy tudja, most újra felmelegítenék a tervet. 

  #42
2018-01-26 15:30:00

A kicsit suta videóból kiderül, hogy Gates még nem elég erős és gyors, igaz okosodnia már nem kell. 

  #43
2018-01-26 13:32:00

És egy melankólikus szpotban az autóvásárlás helyett az előfizetéses autózás mellett áll ki. 

  #44
2018-01-25 15:17:00

A Burger King tök egyszerűen bemutatja, hogy miért igazságtalan a netsemlegesség eltörlése.

  #45
2018-01-25 14:05:00

Az új városi sétaút során a színpadra is felmehetnek az érdeklődők.

  #46
2018-01-25 13:49:00

A New Technology idén még négy számmal jelentkezik.

  #47
2018-01-25 12:42:00

A Red Bull Umbrellával közösen készített kampánya a sportolásra buzdít.

  #48
2018-01-25 10:44:00

173 pályázat érkezett a legsikeresebb digitális kampányt és megoldást kereső versenyünkre.

  #49
2018-01-25 10:27:00

Oláh Alexandra digitális üzletágvezető-helyettes lesz a kiadónál. 

  #50
2018-01-19 14:46:00

A cikkben szakújságírók, digitális szakemberek véleménycikkeit szemlézzük, amelyeknek a hangulata a nagyon borústól a boldogabb felhasználók víziójáig terjed.

  #51
2018-01-19 12:11:00

Péntek délelőtt véget ért a Politis.hu közéleti hírportál közösségi gyűjtőkampánya. A Dudás Gergely, az Index korábbi főszerkesztője által indított kezdeményezés kudarcot vallott, nem sikerült összegyűjteni kitűzött 990 ezer eurót, mindössze 120 ezer gyűlt össze, amit most vissza kell fizetniük. Dudás Gergely azt is elmondta a Kreatívnak, hogy mihez kezd ezután.

  #52
2018-01-18 15:45:00

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

#53
2018-01-16 16:56:00

A január 21-ig látogatható rendhagyó kiállítás a hetilap A sötétség nem tart örökké – Legyen világosság című kampányához készült. 

  #54
2018-01-15 22:54:00

A Főszerkesztők Fóruma még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikket emelt ki a decemberi termésből.

  #55
2018-01-15 17:10:00

A múlt héten bejelentették az új Facebook-algoritmust, ami azokat a posztokat tolja majd elénk inkább, amelyek alatt társalgás kezdődik. A kiadók és virális tartalmak megosztói is aggódhatnak.

  #56
2018-01-15 16:00:00

Eltűnt a jellegzetes kék, és új betűtípus is érkezett. 

  #57
2018-01-15 10:56:00

Kávémárkát reklámoz a színész. A tévészpot mellé három, csak a közösségi médiában futó minivideó is készült. 

  #58
2018-01-15 10:09:00

Az Ajándékot kaptál!-on több mint 2,3 millió forint gyűlt össze a hajléktalanokat segítő Léthatáron Alapítványnak. 

  #59
2018-01-12 14:50:00

A Házi Gyermekorvosok Országos Érdekvédelmi Egyesülete ajánlásának nem volt szakmai háttere. A jogsértésért a gyártó Numilra 54 millió, az egyesületre 500 ezer forint bírságot szabott ki a GVH.

  #60
2018-01-12 14:18:00

A Start it @K&H-ra február 10-ig lehet jelentkezni. 

  #61
2018-01-12 13:30:00

Sere Péter a konkurens PwC-től érkezett, ahol az telekommunikációs, média- és szórakoztatóiparral foglalkozó tanácsadási csoport igazgatói posztját töltötte be.

  #62
2018-01-12 12:07:00

Január 1-jétől már nem használható a hazai kékszámszolgáltatás.

  #63
2018-01-12 11:49:00

A szakmai szövetség arra kíváncsi, hogy milyen szolgáltásokat várnak tőlük az újságírók. 

  #64
2018-01-12 11:39:00

Márton Katalin barkácsáruház-lánc első magyar hr-menedzsereként kezdte a karrierjét. 

  #65
2018-01-12 11:12:00

Romvári Frigyesnek kiemelt feladata lesz a fizetéstechnológiai cég és az OTP Bank régiós kapcsolatának támogatása. A pozíciót 2018 januárjától tölti be.

  #66
2018-01-12 10:55:00

A L’Oréal-csoporthoz tartozó Ralph Lauren illatmárka még tavaly tavasszal írta ki a nemzetközi animációs tenderét, az Umbrella győzelme pedig nem volt előzmény nélküli: a gyártó-és utómunkacég már korábban is dolgozott együtt az amerikai luxusmárkával. 

  #67
2018-01-09 16:53:00

A Vigyázz, kész, pénz!-re január 19-ig várják az általános iskolások nevezését.

  #68
2018-01-09 16:22:00

Az elmúlt 4 karácsonyt felölelő időszakban több mint 1 millió (egészen pontosan 1 071 293) bejegyzést tettek ki a felhasználók a magyar interneten, amelyek az ünnepi, többnyire a ‘lájkolj, oszd meg, kommentelj és nyerj’ nyereményjátékokhoz kapcsolódtak - derült ki SentiOne social listening ügynökség karácsonyi nyereményjátéktrendekre fókuszáló webes kutatásából. 

  #69
2018-01-09 12:42:00

Hogyan lehet kényeztetni a vásárlókat, és mit tehetnek a márkák, hogy elkerüljék a szakítást? - erre kereste a választ az SAP Hybris globális tanulmánya. 

  #70
2018-01-09 12:21:00

Turú Henrik korábban a Sony Picturesnél és a Juventus Rádiónál volt ügyfélkapcsolati menedzser.

  #71
2018-01-09 10:06:00

A neves grafikussal, Gemma Correllel dolgoztak együtt, a megbízójuk a londoni VCCP ügynökség volt.

  #72
2018-01-08 14:36:00

Videós kampánnyal fordul rá az utolsó tíz napra Dudás Gergely közösségi finanszírozással megvalósítani kívánt új online újságprojektje, a Nyáry Krisztiánnal készült első rész nálunk debütál. Az Index volt főszerkesztőjének a tervezett 300 millióból eddig bő 33 millió forint gyűlt össze az Indiegogo-n, de ennek ellenére azért sok mindennel elégedett, ahogy azt is elmondta a Kreatívnak, hogy nincs tudomása a háttérben várakozó iparági befektetőről, médiacsoportról.

  #73
2018-01-05 10:14:00

A Digital Media Campus eddig csak a kiadó munkatársai számára volt elérhető. 

  #74
2018-01-04 12:21:00

Az eddig főleg a kirekeszetteket és szegényeket sújtó problémákkal foglalkozó lap szeretné bővíteni a látókörét. 

  #75
2018-01-04 10:22:00

2017-ben 55, kurátorok által előzetesen kiválasztott kezdeményezés száll ringbe a legkreatívabb hazai projekt címért. A szavazás január 25-ig tart. 

  #76
2018-01-03 17:41:00

Gál Sándor Messze az otthon című rövidfilmjét választották a hónap filmjének.

  #77
2018-01-03 13:07:00

A szervezet márciusban tisztújító közgyűlést is tart. 

  #78
2018-01-03 11:36:00

Ott viszont továbbfejlesztik a gasztromagazint.

#79
2017-12-27 08:49:00

Új úti cél előzetes feltérképezéséhez sokan már nem a Lonely Planet legújabb kiadását vadásszák le, hanem csak rákeresnek a városra az Instagramon. Szinte már minden városnak van egy „képgyűjtő” fiókja, az ott talált legtetszetősebbek pedig aztán újabb fiókokhoz vezethetnek, akár igazi gyöngyszemekhez is. New York, London, Berlin jó fotópontjait határátlépés nélkül szerintem egyszerre tízezren is meg tudják mondani. De Budapestről vajon mit mesélnek a közösségi fotómegosztó posztjai? Melyik stílus a legdominánsabb, és hányan csináltak a magyar fővárosból jó üzletet? 

#80
2017-12-22 15:02:00

Dobos Tamás operatőr-fényképész festményszerű standfotóival adott új dimenziót Pálfi György előadásának. Ezeket mutatjuk most meg.

  #81
2017-12-21 11:20:00

A MagnetBank Kicsi Pakk kezdeményzéséhez 70 cég, intézmény, szervezet csatlakozott, és végül 1850 gyermek ünnepi kívánsága teljesülhetett.

  #82
2017-12-21 10:54:00

A Sony Pictures Television CE-nél ez már hagyomány. Idén a munkatársak fakadtak dalra. 

  #83
2017-12-20 15:24:00

Bár csökkentek a számai. A 24.hu átlagos látogatottsága pedig nagyot nőtt. A DKT és a Matesz közéleti lapokra vonatkozó adatait szemléztük.

  #84
2017-12-19 16:38:00

Kívülről nyugodalmasabb évet zárt 2017-ben a hazai online és print média, mint 2016-ban, nem zártak be például újságot, sőt, született vagy fél tucat új is – bár ez sajnos csak budapesti nézőpontból igaz, a vidéki sajtót teljesen bedarálták a kormányközeli médiamogulok.

  #85
2017-12-19 10:45:00

A lapigazgató is felállt. De hamarosan többen is érkeznek: közélet, gazdaság, riport vonalon erősítenének. 

  #86
2017-12-15 16:04:00

150 ezer forintos bírságot szabtak ki a napilapra. A cikk nyáron jelent meg a Budapest Pride apropóján.

  #87
2017-12-15 13:34:00

A digitális üzletág-igazgató feladatait 2018 januárjától Zalai Ágnes látja el.

  #88
2017-12-15 12:13:00

Sok szuper, Super8-as felvételeket idéző videó készült a Libri karácsonyi kampányához.

  #89
2017-12-15 11:00:00

Kindli Erna hat évet a Google-nál is dolgozott.

  #90
2017-12-15 10:47:00

A Spar és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat gyűjt közösen tartós élelmiszereket december 19-ig.

  #91
2017-12-15 10:33:00

Végig a kéz motívum dominál, az adományvonal tárcsázástól az ételosztásig. A szervezet idén 22. alkalommal hirdetette meg az Országos Adventi Pénzadománygyűjtést.

  #92
2017-12-14 16:31:00

De nemcsak adománnyal, hanem szakmai tréningek megtartásával is lehet támogatni a kezdeményezést. Bárki csatlakozhat.

  #93
2017-12-14 15:24:00

Havonta 13 különböző terméket like-olnak a viberezés közben az amerikaiak.

  #94
2017-12-14 14:23:00

A Filtert az ügynökség influencer-szakértő munkacsoportja tölti meg tartalommal.

  #95
2017-12-14 14:16:00

A kiterjesztett valóságnak köszönhetően rénszarvasfogattá válnak a budapesti 4-es és 6-os villamosok.

  #96
2017-12-14 13:59:00

A megújulás része, hogy két új divíziót is indított az ügynökség.

  #97
2017-12-14 13:52:00

A jobb internet veled kezdődik címre kisfilmet és szépirodalmi írásműveket is várnak. 

  #98
2017-12-14 12:45:00

Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka. A reklámokat egy felmérés is megelőzte, illetve a kajakozó és felesége, Kucsera-Tápai Szabina is mesélnek az otthoni szerepmegosztásról. Mutatjuk a kampány leírását. 

  #99
2017-12-14 11:43:00

A Hive Creative fog munkáltatói márkát építeni az informatikai cégnél. A munkát meghívásos tenderen nyerték el, három jelölt közül lettek a befutók.

  #100
2017-12-14 11:17:00
A minőségi online újságírás támogatására életre hívott Google DNI Innovation Fund olyan európai projekteket támogat, amelyek technológiai fejlesztéseken alapulnak. A negyedik körben négyen pályáztak Magyarországról sikerrel, a techóriás köztük összesen 140 millió forintot oszt szét. 
  #101
2017-12-13 10:32:00

A threading most is megoldható, de a jövőben egy gomb segítségével még egyszerűbb lesz - ígéri a Twitter közleménye.

  #102
2017-12-07 10:11:00

A Brody Studiosban ünnepelte a 10. születésnapját az ügynökség november 30-án.  Az este színe a kék volt, a design mellett még a koktélokat is kékre festették a házigazdák. Sok klassz kép a galériában!

  #103
2017-12-04 16:55:00

Az ACG nyerte meg a többfordulós, zárt tendert. 

  #104
2017-12-04 16:39:00

A három idősíkban (1964, 1988, 2016) játszódó tavalyi karácsonyi kisfilmben Zwack Sándor is felbukkant egy cameoszerepben. 

  #105
2017-12-04 16:09:00

Közel másfél millió forint gyűlt össze az öt résztvevő szervezet részére.

  #106
2017-12-04 15:20:00

Múlt hét szerdán Mad Men Party alcímmel tartották meg a reklámosok nagy buliját az Ötkertben.

  #107
2017-12-04 13:30:00

A kampányhoz nagyon hangulatos szpotok is készültek Jakupcsek Gabrielllával, Beck Zolival és a Libri márkamenedzserével, Tamasi Szilviával. Most mutatjuk a kampánybejelentőt, illetve a fontos infókat az ajándékkönyvekről.

  #108
2017-12-04 12:03:00

Ebben a hazai mellett a nemzetközi hálózat külföldi éttermeinek kedvezményes ajánlatai is elérhetőek. Az új alkalmazást egy meglepetés adventi kampánnyal vezetik be.

  #109
2017-12-04 11:44:00

1 milliárd forintot is meghaladta a költözködés-felújítás. 10 új műsorral is készülnek.

  #110
2017-12-04 10:54:00

Lovrity Anna Katalin Vulkánsziget című rövidfilmje is külön elismerést kapott.

  #111
2017-11-29 17:14:00

Nicki Minaj rapper és Jesse Williams színész mint szülők és egyben meseszereplők vesznek részt a háromperces produkcióban. 

  #112
2017-11-29 15:16:00

A 168 Órától és a Klubrádiótól is búcsúzik az újságíró, a csatornán két műsort is fog vezetni.

  #113
2017-11-29 13:50:00

A magyar viberezők felhasználói szokásait vizsgálta a Neo Interactive.

  #114
2017-11-29 13:07:00

Faludi G üvegékszer-márka meghívást kapott a gazdasági és kulturális jelentőséggel bíró, KL Alta Moda nevű high fashion november 30 - december 2. között zajló eseményre Kuala Lumpurba, ahol egyedüli magyar márkaként képviseli Magyarországot. Az utazásukat a Hungaria pezsgő támogatta.

  #115
2017-11-29 12:25:00

Az eseményen a közösségi oldalon működő csoportok, oldalak és események adminisztrátorai vehetnek részt a régióból egy kiválasztási folyamatot követően. A jelentkezési határidő december 1.

  #116
2017-11-29 11:41:00

A zenecsatorna akciójába a Margaret Island együttes is beszállt.

  #117
2017-11-29 11:29:00

A szintén a Schibsted Classifiedhez tartozó Jófogást már 2015 eleje óta értékesíti a Centrál Médiacsoport sales houes-a. 

  #118
2017-11-29 10:50:00

Januártól a Mito felel a Coca-Cola Magyarország komplex digitális kommunikációjáért. Az ügynökség megbízása 2018 januárjától 2+1 évre szól, a Café Communications-t váltják.

  #119
2017-11-27 11:29:00

A nemzetközi animációs filmfesztivált november 29. és december 3. között rendezik meg az Uránia Nemzeti Filmszínházban és a Kino moziban.

  #120
2017-11-27 10:57:00

Az idei év legkiválóbb tényfeltáró cikkeit december 10-ig várják. 

  #121
2017-11-27 10:42:00

Böjte Piros tíz év után távozik a posztról. 

  #122
2017-11-23 12:37:00

A novemberi lapszámunk fókusztémája a service design (SD). A felhasználóközpontú tervezési módszertannak történeti és gyakorlati megközelítését együttesen tárgyaltuk, illetve bemutattunk három izgalmas céges alkalmazását is (MagnetBank, Telenor és Prezi). A SD megértésénél sokat segítettek a Young & Rubicam divíziójának, a Labstore-nak (jelenlegi és volt) kollégái, ami pedig a magazinba nem fért be, azt Rét Zsófiával egy külön ülés alkalmával beszélgettük végig. A Labstore vezető SD tanácsadója, a Service Design Network Hungary egyik alapítója mesélt a módszertan bevezetésének kihívásairól, felhasználási területeiről, és arról is, hogy miért éri meg a cégeknek, ha a munkatársaik a jövőben nem félnek majd kérdezni. 

  #123
2017-11-23 11:04:00

A magyar kötött ruhákra szakosodott divatmárka már negyedik éve dolgozik együtt a NANE-val. A vásár teljes bevételét az egyesület kapja. 

  #124
2017-11-20 17:35:00

A bulira összeálló zenekarba Fabricius Gábor, Tóth Valentin mellett visszatérőként Fodor Gergő is beszáll. 

  #125
2017-11-20 16:39:00

A promóvideóban UP eljutott a Holdra, igaz csak egy biciklivel, illetve sok a majmos tartalom is.

  #126
2017-11-20 16:16:00

Hat újságírót díjaztak a harminc év alatti sajtómunkásoknak meghirdetett versenyen, és idén először határon túli kollégákat is lehetett jelölni. 

  #127
2017-11-20 16:08:00

Csurka Gábor korábban digitális projektmenedzserként dolgozott a kiadónál.

  #128
2017-11-20 12:11:00

A The Famous Grouse whiskymárka indított jótékonysági kampányt, négy civil szervezet küzd a  félmillió forintos támogatásért.

  #129
2017-11-20 10:51:00

Az arculat, a design és a tartalmi struktúra is változott a tesztidőszak lejártával. 

  #130
2017-11-20 10:15:00

A kampány arra a kutatási eredményükre reflektál, hogy az embereknek a legnagyobb bajuk a karácsonyi készülődéssel, hogy úgy érzik, semmire sincs idejük. A másfél perces szpotot a Kinopravda gyártócége, a Kinomoto készítette. 

#131
2017-11-17 13:04:00

Döbrei Zsuzsanna reklámügynökségi producer, Sípos Anna gyártásvezető és Kónya Klára kommunikációs szakember több mint egy éve dolgozik a Leányálom megvalósításán. Közösségi kampányt indítottak.

  #132
2017-11-17 10:09:00

Másfél éve az online gasztrolappiacot bemutató cikkünket javarészt a három nagy receptoldal (Nosalty, Mindmegette, Apróséf) üzleti modelljei, fejlesztési elképzelései töltötték ki. Mindháromnak új gazdája lett azóta, sőt egyikük nevet is váltott. Közben rákapcsoltak a még kimaradtak is, születtek izgalmas megoldások, ahogy a magazinos gasztrooldalak száma is gyarapodott. A cikk eredetileg az októberi Kreatívban jelent meg.

  #133
2017-11-16 17:36:00

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk. A kampányt a DDB jegyzi.

  #134
2017-11-15 14:06:00

A Café PR és az Uniomedia is 2-2 munkával került be a legjobbak közé.

  #135
2017-11-14 18:18:00

December 2-án startol a TV2 Csoport új, heti fikciós sorozata, a Korhatáros szerelem. 

  #136
2017-11-14 18:02:00

Harmada a fiataloknak pedig emlékszik arra, hogy vett már olyan terméket, amit egy influencer ajánlott.

  #137
2017-11-14 17:30:00

A világ legnagyobb követeléskezelő cégének, az  Intrum Justitianak tenderén szektorra és ügyfélre szabott koncepcióval nyert a digitális ügynökség.

  #138
2017-11-14 15:45:00

A cél, hogy a legveszélyeztetettebb korosztály szembesüljön az alkohol veszélyeivel és a személyes felelősséggel. A színdarabot középiskolai tanórákon, tanítási időben mutatják be.

  #139
2017-11-14 14:58:00

Feladatait ketten veszik át: Sásdi Helga már november eleje óta viszi a Saatchi & Saatchi Hungary-t mint brand leader, míg Tóth Vazul január 8-ával érkezik a Publicis One operatív igazgatói posztjára.

  #140
2017-11-14 14:57:00

A gyerekbántalmazás ellenes UNICEF-kampányfilmekkel nyert az ügynökség. 

  #141
2017-11-14 11:23:00

Simicska Ádám el, míg a Lánchíd Rádió főszerkesztője, Schlecht Csaba beült a Magyar Nemzet élére is, de a HírTV vezérigazgatói posztján is csere történt.

  #142
2017-11-14 10:59:00

Átrendezik a kategióriákat, és rövidebb lesz maga a fesztivál is. A Publicis csoport máris bejelentette, hogy 2019-től visszatérnek.

  #143
2017-11-13 17:29:00

Újságírók mellett szociológusok, designerek és it-osok jelentkezését is várják.

  #144
2017-11-13 16:42:00

Nem kell MÚOSZ-tagság a coworking office használatához, plusz ingyenesen foglalható.

  #145
2017-11-13 14:32:00

Az Extremeaudio a White Rabbittel karöltve a Black Friday apropóján dolgozott együtt a humoristával. 

  #146
2017-11-13 14:10:00

Induló és már működő társadalmi vállalkozások egyaránt jelentkezhetnek a programra. Innovatív megoldásokat keresnek. 

  #147
2017-11-13 12:28:00

Ringier Axel Springer két csomagban adott túl a szlovákiai nyomtatott sajtó érdekeltségein, helyette digitálisban fejlesztenek. A legeladottabb szlovák napilapnak számító bulvárlapot, a Novy Cast a szlovák FPD Media vette meg.

  #148
2017-11-13 11:54:00

Az NNG belső kommunikációs kampányában az innovációs programjukat népszerűsítették. Elég ügyesen, mert 10 hét alatt 200 kollégát értek el, és lett öt új ötletük is. Mutatjuk a kampánybejelentőt, először a kampány hátteréről pár, bevezető infó.

  #149
2017-11-13 11:03:00

November 13-án indul a Comedy Central új, műsorok közötti szórakoztatója, a SzkiTon. 

  #150
2017-11-10 17:28:00

Az Inspira Research ajánlata közel 150 millió forinttal volt drágább, tudta meg a Médiapiac.

  #151
2017-11-10 16:14:00

94 pályamunka jutott tovább a döntőbe.

  #152
2017-11-10 15:22:00

Mosolyka és Weisz Fanni is szerepel kampányhoz készült szpotban.

  #153
2017-11-10 13:55:00

Összesen öt társadalmi szervezetet lehet támogatni a Playboy Hero 2017-en, amelyhez idén három női médiás híresség is csatlakozott. Ez újdonság, mert korábban csak férfiak képviseltek egy-egy jó ügyet.

  #154
2017-11-10 12:09:00

A közel 200 millió forintért január 19-ig lehet pályázni. 

  #155
2017-11-10 11:37:00

Az eddig több médiatulajdonoshoz tartozó standard és non-standard felületeket a JCDecaux és a Golden Hands Service között kötött együttműködés révén már egyetlen helyen meg lehet rendelni. 

  #156
2017-11-10 11:14:00

Az egykori élettársak a világhálóportál-szolgáltatást jelölték meg fő profilnak. 

  #157
2017-11-10 10:58:00

Az Állatok Világnapja (október 4.) apropójára kiírt játékon lett a nyertes a Hortobágyi Madárkórház.

  #158
2017-11-09 17:15:00

November 1-től a korábban vezető szerkesztőként dolgozó tölti be a pozíciót. Héder Vaszily Miklós nemzetközi sportjogi tanácsadójaként folytatja munkáját.

  #159
2017-11-09 17:12:00

November 1-től Székely Dávid vezető szerkesztő tölti be a pozíciót. Héder Vaszily Miklós nemzetközi sportjogi tanácsadójaként folytatja munkáját.

  #160
2017-11-09 16:52:00

Az RTL Magyarországtól augusztusban távozott sajtókapcsolati vezető visszatért korábbi munkahelyére.

  #161
2017-11-09 14:18:00

A SmartNinját 2015-ben alapították Szlovéniában, és azóta már Ausztriában, Horvátországban, Szlovákiában, Lettországban, Portugáliában és Spanyolországban is jelen vannak.

  #162
2017-11-09 13:47:00

A holland Luuk Sengerst november 15-én lehet meghallgatni, előadását egy kerekasztal-beszélgetés követi. 

  #163
2017-11-09 12:31:00

Mellette még öt új tag a hazai innovatív vállalkozásokat segítő nonprofit szervezetben.

  #164
2017-11-09 11:50:00

A Transparency International Magyarország „Nekem az EU…” címmel írt ki plakátpályázatot.

  #165
2017-11-09 11:17:00

A 38 millió forint összdíjazású versenyre 14 éven felül bárki nevezhet. 

  #166
2017-11-09 10:33:00

Tökölyi Csabát ezenkívül még másik három kategóriában is díjazták a Lenergy – az Év Természetfotósa 2017-en.

  #167
2017-11-09 10:00:00

A kínai nemzetközi design verseny befutói között egy logó és egy arculatterv mellett szerepelt a Hungary.  

  #168
2017-11-08 13:00:00

Nemcsak az idei karácsonyi szpotjuk főszereplője a mesehős, hanem az üzleteiket is ellepik a macik.

  #169
2017-10-30 11:08:00

Negyedik alkalommal rendezték meg a versenyt, az eredményhirdetéshez egy blogger konferenciát is kapcsoltak.

  #170
2017-10-30 10:48:00

Az RTL Klubon most vasárnap indult el Fördős Zé új műsora, a Zé magazin. 

  #171
2017-10-26 12:23:00

A Moulin Rouge!, a Rómeó + Júlia és A nagy Gatsby rendezője a márka új Erdem kollekciójához készített egy négyperces, trailerként is nézhető reklámot.

  #172
2017-10-26 11:36:00

Az online médiamonitoring-cég mesterséges intelligencia alapra állt át.

  #173
2017-10-26 11:02:00

Az MTÜ pályázatára 50 terv érkezett be, a nevezők között gyerekek és felnőttek, művészek és kreatív amatőrök is vannak. 

  #174
2017-10-26 10:24:00

„Az vagy, amit megeszel!” – Rajtad is múlik! Válassz minőségi magyar terméket! - lesz a szlogen. 

 

  #175
2017-10-26 10:03:00

A Kutyabarát.hu 2012 nyarán indult, és több társadalmi kampányt is jegyeznek. Az Adaptive Media az oldal klasszikus display- és natív hirdetési megoldásait értékesíti a jövőben. 

  #176
2017-10-25 17:46:00

A közép-kelet-európai független kommunikációs ügynökséghálózat, a weCAN szakemberei által összeállított és ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból az is kiderül, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.

  #177
2017-10-25 17:01:00

Pro bono alapon a Young & Rubicam, az MEC és a GfK is dolgozott a Hősök Tere Kezdeményezés kampányában. 

  #178
2017-10-25 14:29:00

A Eurosporttal kötött stratégiai hirdetési és tartalmi megállapodást a közösségi alkalmazás.

  #179
2017-10-25 13:49:00

A Halott Ötletek Éjszakáját stíluszerűen október 31-én rendezik meg a Központban.

  #180
2017-10-25 13:00:00

Az eddigi sajtófőnök, Kele Eszter távozik a csatornától.

  #181
2017-10-25 12:31:00

György Bence emellett egy tartalomgyártó céget is elindított.

  #182
2017-10-25 10:42:00

Palkó András és Eszéki Zoltán is a vállalaton belülről érkezett.

  #183
2017-10-16 10:54:00

Lisa Lang szerint, ha divattal foglalkozol, akkor storytellernek is kell lenned: minden kollekciódnak fontos, hogy legyen egy nagyon erős narratívája. A szeptemberi számunkban okos divat volt a fókuszban, ahol meséltünk a digital fashion egyik úttörő cégéről, az ElectroCouture-ről is. Egy friss hírrel dúsított utólagos beharangozó következik berlini látogatásunkról.

  #184
2017-10-13 12:59:00

A Network 360 és az Affiliate Network a Miniszterelnökség tenderét húzta be.

  #185
2017-10-12 15:21:00

Hazai és nemzetközi kardiológusok bevonásával fejlesztették a MAP Health Watchet, amely forradalmasíthatja a szív- és érrendszeri problémák elleni küzdelmet. A közösségi finanszírozási kampány során már több mint 8 millió forint gyűlt össze.

  #186
2017-10-12 14:13:00

Ez az első kuponos alkalmazás a hazai magazinpiacon.

  #187
2017-10-12 13:16:00

Október 11-én Korszakalkotók néven indította útjára új programját az UniCredit Bank. A kiváló teljesítményekre szeretnék felhívni a figyelmet, amelynek része egy szavazásos pályázat. Művészek és ízmesterek küzdenek a kategóriánként 3 milliós támogatásért.

  #188
2017-10-12 12:18:00

A Budapest Pride szerint csak humorral győzhetjük le a belső félelmeinket. A szervezet a Geometry Globallal dolgozott együtt.

  #189
2017-10-12 11:17:00

A Labowsky jegyzi az új szpotot, Dobos Tamás az operatőr. Összefoglaljuk a kampánybejelentőt. 

  #190
2017-10-12 10:40:00

David J. Kostelancik a Sajtószabadság – Maradandó értékek dinamikus médiakörnyezetben című előadását október 17-én lehet meghallgatni.

  #191
2017-10-12 10:13:00

A Twitteren jelentette be Varga Ferenc, a rovat vezetője, hogy ennyi és ne tovább, miután a rovatba szerda este a tudtuk nélkül került ki egy migránsellenes cikk. 

  #192
2017-10-06 16:49:00

A Facebook után a Twitter és a gyakorikerdesek.hu a legnépszerűbb felület, ha a pályakezdők online álláskereséséről, munkakereséssel kapcsolatos élményeiről és tapasztalatairól van szó – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a SentiOne közös, az Y és Z generáció online álláskeresési szokásait vizsgáló kutatásából.

  #193
2017-10-06 13:47:00

A Meki-Burger King cicaharcban most az utóbbi gyorsétteremlánc szerzett egy pontot. Az Az bohócos horror apropóján jutott eszébe egy német ügynökségnek egy szuper gerillaakció. 

  #194
2017-10-06 10:13:00

Jövő csütörtökön indul a Comedy Centralon a South Park 21. évada, a csatorna a premierepizódhoz két remek beharangozót készített. 

  #195
2017-10-05 15:12:00

Nagy, globális bejelentést tett ma a Vodafone. A 2009-ben útjára bocsátott "Power to you" szlogen helyét átveszi a "A jövő izgalmas. Ready?". Ezzel együtt a logón is finomítottak, de a Brody House Studiosban rendezett sajtótájékoztatón két jövővel kapcsolatos nemzetközi kutatást is bemutattak. Plusz hazai hír: változik a Family csomag és a Digitális Család honlapot is megújították.

  #196
2017-10-05 11:13:00

A három szpot ugyanarra a koncepcióra épül: ügyes színészi játékkal, abszurdba hajló minimalista párbeszédeket hallunk. Szerintem működik, a kazános a legviccesebb. A szpotok előtt jöjjön az ügynökség, az Artificial Group kampány leírása.

  #197
2017-10-05 10:28:00

Az Antall József Tudásközpont Szóda Műhelye, a Noizz.hu, a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a Deák 17 Gyermek és Ifjúsági Galéria közösen készített online kutatásában a fiatalok Instagram használati szokásait vizsgálták.

  #198
2017-10-04 15:28:00

120 esemény 10 napba sűrítve körülbelül azt jelenti, hogy maximum szusszanni járunk haza, ha mindenhol ott szeretnénk lenni az idei Design Hét Budapesten. Ajánlóm ezért is nagyon szubjektív: a címben jelölt 10 jó program, voltaképp lehetne másik 10 jó program is.

  #199
2017-10-04 15:06:00

Egy éve dolgoznak együtt a Viberral, a sales house a csevegőszolgáltatás hirdetési megoldásait értékesíti. A Day & Night by Adaptive minikampányhoz pár izgalmas számot is csatoltak.

  #200
2017-09-29 16:45:00

Több mint kéttucatnyian vállalták a cégnél, hogy részt vesznek a 32. Spar Budapest Maratonon. A közös futással három civil szervezetnek gyűjtenek adományt. 

  #201
2017-09-28 16:47:00

Az Átlátszó kérte ki a Miniszterelnöki Kabinetirodától, hogy kiknél, mennyit költöttek el az “Állítsuk meg Brüsszelt” és a “Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén” reklámkampányokra (ezek áprilistól a júliusi vizes vb-ig tartottak). Kiderült, hogy összesen 7,2 milliárd forint ment el, és nem nagy meglepetésre kormányközeli médiáknál landolt a pénz.

  #202
2017-09-28 15:25:00

Vidéken kell keresni a Zone Bevásárlóparkokat.

  #203
2017-09-28 14:40:00

A szűkszavú, egymondatos közleményben csak annyi szerepel, hogy etikai összeférhetetlenség miatt mondott fel TV2 Hírigazgatósága Polgár Gézának.

  #204
2017-09-28 12:38:00

Talán még sokaknak megvannak a 20 évvel ezelőtti Béres Csepp szpotok, az Allison szándékosan visszanyúl hozzájuk. De először mutatjuk az ügynökség kampányleírását.

  #205
2017-09-28 12:08:00

A Grandioso Management a csatorna állandó műsorvezetőinek menedzselését és értékesítését viszi október 1-től. Az egy éve létrejött cégnek a TV2 korábbi társtulajdonosa mellett, az ATV szóvívője, Kele Eszter is a tulajdonosa. 

  #206
2017-09-28 11:08:00

A másik startup a fotóinkat teszi mágikussá, a harmadik a pedagagósuknak segíthet, hogy ne vesszen el tanulás közben a motiváció. Ők hárman 5-10 millió forintos befektetést, és összesen 150 millió forint értékű támogatást kapnak a Telenortól.

  #207
2017-09-28 09:53:00

A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) új reklámjában a tavalyiban megismert koncepciót vitték tovább - most nőkre szabva. Az öngondoskodás fontosságáról párhuzamos idősíkokban mesélnek. Mutatjuk az ügynökség, a Spice Communication kampánybejelentőjét.

  #208
2017-09-26 12:03:00

Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezetője az Internet Hungary nyitónapján jelentette be, hogy megpróbálnak betörni a közép-kelet-európai piacra is, ezen belül tőlünk északra, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában keresik a lehetőségeket. Először meglévő, saját terméket indítanak el, a választásuk a frissen megvett receptoldalra, a Nosalty-ra esett.

  #209
2017-09-07 09:58:00

Csak a jó hírekre kattintottunk, a közéletre meg jórészt fittyet hánytunk augusztusban a Lájkbajnokság szerint. Egy elgondolkodtató cikk nyert, illetve ugyanaz a sütis cikk újra felbukkant.

  #210
2017-09-01 16:22:00

A Deutsche Telekom tavaly dobbantott a Sea Hero Quest mobiljátékkal, amelyet két angol egyetemmel, egy Alzheimer-kór kutatásokra specializálódott intézettel, több reklámügynökséggel és egy független játéktervező céggel közösen alkottak meg. Jó néhány céges alapüzenetet is szépen közvetít a játék, de hogy eddig közel három millióan töltötték le, az láthatóan még a Telekomnál is mindenkit meglepett. Emellett tucatnyi szakmai díjat, két év alatt 11 Cannes-i oroszlánt is besöpörtek vele. Kedden Berlinben bemutatták a játék új, Oculusra fejlesztett VR-verzióját, ahol én is fejemre húztam a virtuális sisakot.

  #211
2017-08-08 15:31:00

Breaking, breaking: a Lájkbajnokság rangsorában látható cikkek alapján júliusban nyár volt. Nem a FINA-sikerekre voltunk a legjobban kíváncsiak, és a közélet a legnagyobb melegben még kevésbé érdekel minket. Az élboly maradt, de nagy előtörők is voltak – nagy hanyatlók kevesebben.

  #212
2017-08-07 11:15:00

Váratlanul érte, mikor július elején közölte vele a menedzsment, hogy a jövőben más főszerkesztővel működik tovább a 24.hu. Kustánczi Norbert hat évig dolgozott a Central Médiacsoportnál, 2013-ban az oldal egy válságos időszakában nevezték ki újságíróból főszerkesztőnek, két évvel később már ő vezényelte le az újramárkázást, amikor a Hír24-ből 24.hu lett. Ezt követte ugyan egy visszaesés az olvasottságban, de állítása szerint tavaly október óta folyamatosan növekedtek, emiatt emelt fővel távozik az oldaltól.

  #213
2017-07-24 16:43:00

Független, szabadelvű, Európa-párti – ezzel a három szóval jellemzi magát a már próbaüzemben működő Zoom.hu. A főszerkesztőt, Zappe Gábort kérdeztük a tényleges indulásról, számokról és célokról.

#214
2017-07-06 08:30:00

Az idei PR Akadémia első napján az álhírekkel zsúfolt média és pr kapcsolata volt fókuszban, az MPRSZ nemrégiben megválasztott Örökös Tagján, Sarlós Gáboron át a HVG vezérigazgatójáig, Szauer Péterig ezt a témát boncolgatták a résztvevők. Pozitív gondolatmenete miatt a sorból kicsit kilógva adott elő a szekcióban Maxim Behar, az ICCO elnöke is. A már több mint 50 tagországot számláló, ezzel a szektorában a legnagyobbá nőtt Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségéhez az PR Akadémia szervezője, a Magyar Public Relations Szervezet (MPRSZ) tavaly csatlakozott.

  #215
2017-06-29 10:47:00

Rádió kategóriában, egy a Tomcsányi brandnek készült szpottal nyert bronz oroszlánt az idei Cannes Lionson a Young & Rubicam. A kampány kreatívigazgatójával, Galácz Karolinával a helyszínen készítettünk egy miniinterjút. Szerinte ez a díj, ahogy a többi magyar siker is (a White Rabbit szintén bronz oroszlánnal jött haza, a McCann shortlistes lett, de idevehetjük a kisoroszlánok pr-kategóriában szerzett aranyérmét, sőt a tavalyi sikereket is) azt mutatja, hogy valami megmozdult a hazai reklámos piacon.

  #216
2017-06-22 10:15:00

A Havas Group kitelepülése az elmúlt években egy kávézót jelent a Cannes Lionson, ami egy hatalmas fehér sátras állomás a Croisette középtájékán. Nespresso, ízesített Evian és csokis párnák társaságában szerda délelőtt a tavalyi év buzzwordje, a fake news kapcsán szerveztek egy beszélgetést. Mi most négy pontban összefoglaljuk, hogy mit gondol a problémáról a BBC, Sunday Times és a Financial Times egy-egy (a tudósítótól a vezérigazgatóig) vezetője.

  #217
2017-06-21 14:08:00

Először indult magyar csapat a Young Lions pr-szekciójában, és a 24 versenyző közül egyből be is húzta az aranyat. Egyben ez a második arany színű magyar díj a Cannes Lions történetében. Hadnagy Lucának és Medina Palomának egy napja volt rá, hogy kommunikációs stratégiát dolgozzon ki a Vöröskeresztnek. Először elsírták magukat a briefen, aztán eltüntették a Balatont. Helyszíni interjú.

  #218
2017-06-14 10:30:00

1993 óta fut a Young & Rubicam Group globális márkakutatása, a Brand Asset Valuator (BAV). A közel negyedszázad alatt durván egymillió ember véleménye került be az adatbázisukba, legutóbb 51 országban, 51 attribútum alapján végezték el felmérést. A márkamutatók száma is időről időre nő, múlt hét csütörtökön mutatták be a 73-at, ez a cultural capital. 

  #219
2017-06-09 15:16:00

Június 14-én megnyílik Magyarország harmadik IKEA áruháza, a soroksári a maga 34 ezer négyzetméterével a legnagyobb lesz hazánkban (az Örs vezér téri 26 ezer, a budaörsi 19 ezer négyzetméter). Értelemszerűen több termékből lehet majd választani, de nagyobb hangsúlyt fektetnek az inspirációra is, illetve itt ebédelni is többen tudnak egyszerre. A Kreatívnak lehetősége volt még nyitás előtt bejárni a terepet, ennek beszámolóját olvashatják alább.

  #220
2017-05-30 15:29:00

Már 40 ezer megtekintésnél jár Máté Krisztina Anyamonológok című 23 perces kisfilmje. A riporter 13 anyával készített interjút, a beszélgetések során pedig olyan tabutémák is előkerültek, amelyekkel a legtöbb anya már találkozott. A film a Nestlé Beba Junior támogatásával készült, és teljes hosszában elérhető a YouTube-on.

  #221
2017-05-29 16:16:00

A háborús övezetek legismertebb tudósítója, a CNN International arca, Christiane Amanpour a balkáni háborúban végzett munkájára legbüszkébb. Az iráni–angol származású riporter az elmúlt 35 évben bejelentkezett többek között Irakból, Pakisztánból, Ruandából, és közben hétről hétre a világ 
legbefolyásosabb vezetőit is asztalhoz ültette. Kényes kérdéseit amerikai elnökök és autoriter államok vezetői ugyanúgy megkapták, de a számára fontos ügyek melletti határozott kiállását a médián innen és túl sem mindenki értékeli pozitívan.

  #222
2017-05-05 11:14:00

A nőkről készült sztereotip képeket szeretnék eltüntetni. Nem 100 százalékosan sikerült. 

  #223
2017-05-03 10:05:00

A Noizz.hu a RAS európai médiamárkája. Politika is lesz rajta.

  #224
2017-04-29 07:55:00

A legjobbnak gondolt balatoni vendéglátóhelyeket, éttermeket, borászatokat és szálláshelyeket gyűjtötte össze szándéka szerint Szauer Judit és csapata. A kifejezetten éttermekre és borászatokra specializálódott pr-szakember Balatoni Gasztrotérképe a magasabb minőséget képviselő és – pár kivételt leszámítva – az egész évben nyitva tartó szolgáltatókat listázza. Számuk idén már 66-ra nőtt. A hajókirándulással egybekötött megnyitó bulin az is kiderült, hogy volt olyan hely, amelynek elsőre nemet mondtak.

#225
2017-04-27 07:28:00

A Napi.hu 100 leggazdagabb magyar 2017-es listájára a szektorból befért még 10 másik milliárdos. Új szereplő Kuna Tibor.

#226
2017-04-26 11:28:00

Bevállalta és végigcsinálta az elmúlt évtizedek legnagyobb leleplezését, az amerikai kormány titkos megfigyelési programja az átlag állampolgároktól a külföldi diplomatákig mindenkit érintett – és nem kizárt, érint a jövőben is. Glenn Greenwald a Snowden-üggyel minden korábbinál erősebben letette voksát a határozott politikai és ideológiai állásfoglalást nem nélkülöző újságírás mellett is. Portré.

#227
2017-04-07 09:37:00

A jelenleg 220-250 ezer egyedi felhasználót elérő Egészségkaluz.hu-t a gyógyszer-információs adatbázisban erős Vidal-csoporttól vette meg a Ringier Axel Springer (RAS). Az online integráció mellett a jövőben nyomtatott mellékletként is megjelenik majd, sőt vasárnaponként Győrffy Pál és Valkó Eszter vezetésével az RTL Klubon is jelentkezik az Egészség Kalauz című műsor. A hír kapcsán interjút készítettünk a RAS Magyarország digitális-portfólió igazgatójával, Gerentsér Imrével.

  #228
2017-04-05 14:05:00

Nem a majonézes dobozokra tervezték a falvédőt, és nem ezzel a szöveggel. Az Univer egyelőre még nem érti, mi a baj.

  #229
2017-03-27 14:39:00

Interjú Hodozsán Dániellel, aki digitális menedzseri állását adta fel, hogy csak az e-sporttal foglalkozó honlapjára, az Esport1.hu-ra koncentrálhasson. A Kreatív magazin márciusi számának cikke.

  #230
2017-03-27 10:11:00

Rendhagyó standdal szerepelt idén Magyarország a március 23-26. között megrendezett Lipcsei Könyvvásáron. Nem a nyelv vagy a könyvek, de még csak nem is a szavak vagy a betűk inspirálták a stand alkotóit, hanem a mindig háttérben lévő, de az értelmes olvasáshoz nélkülözhetetlen szóközök. A tervezőcsapat vezetője, a Német Formatervezési Díj arany fokozatával februárban másodszor kitüntetett Salát Zalán Péter tervezőgrafikus mesélt nekünk a koncepcióról.

.

  #231
2017-03-16 15:38:00

Noha sosem tervezett előre, itthon és külföldön is mindig megtalálta a helyét. Egyre nagyobb volumenű feladatokat pipál ki, legutóbb ezt nemzetközi aranyak kísérték a szaúd-arábiai Ogilvynél. Most épp Barcelona van a soron, a DDB új ügynökségénél januárban nevezték ki creative supervisornak. A Kreatív magazin 25. születésnapi számának cikke.

  #232
2017-03-14 12:39:00

Alig több mint fél évet élt az Origo kulturális és életmód magazinja. Az oldalnál dolgozó újságírók távoznak a kiadótól.

  #233
2017-03-09 12:22:00

Évi egy-másfél hónapos világjáró túráinak hosszát 2016-ban már három hónaposra növelte a Carnation, majd a Possible vezérigazgatói posztját 15 évig betöltő Tóth Krisztián. Nemzetközi díjak sokaságával a háta mögött, a csúcson mondott búcsút az ügynökségi életnek, de szerinte csak most jön az aranykor. Lehet fogadni, hogy Charles Simonyi után ő lesz-e a következő magyar űrturista. A Kreatív magazin 25. születésnapi számának cikke.

  #234
2017-03-08 14:04:00

Egy nőnapi reklám szerint a nők nem is nélkülözhetetlenek egy csomó helyzetben. Reklámok nőnapra. 

  #235
2017-03-03 13:51:00

Nem értettek egyet a hírportál új irányvonalával. Az Origo szerkesztőségében közel egy tucat újságíróval lettek kevesebben a héten.

  #236
2017-02-27 15:04:00

Egy magát megnevezni nem kívánó hazai médiavállalat fedezi az ez évi kiadásokat. Szintén friss hír, hogy a folyóirat új főszerkesztővel, Bayer Judittal megy tovább.

  #237
2017-02-27 14:55:00

Deák Kristófot a Paramount Channelnek készülő minisorozatának előkészítői munkái során érte a hír, hogy első saját forgatókönyvéből írt kisfilmje, a Mindenki bekerült az Oscar-jelöltek ötösébe. Persze innentől kezdve az új produkciója is más megvilágításba került, kíváncsiák lettünk rá mi is. Pláne, hogy most már egy Oscar-díjas új sorozatáról beszélünk.

  #238
2017-02-23 14:52:00

Interjú Kerényi Györggyel. A Vs.hu alapító főszerkesztője, korábban a Kossuth Rádió vezetője nem bírja a közéleti rinyálást, ellenálló fiaira viszont büszke. Jelenleg minden második héten a pozsonyi magyar rádióban szerkesztő-műsorvezető, meg önkéntes alapon börtönrádiózik. A Kreatív magazin 25. születésnapi mamutszámának cikke.

  #239
2017-02-10 09:20:00

A nők és férfiak közötti fizetéskülönbségét célkeresztbe helyező Boldog női újévet! kampány az ügynökség kezdeményezésére született.

  #240
2017-02-08 13:16:00

A blogból hírportállá nőtt Nyugati fénynek ez a célja. Az alapító főszerkesztő szerint rágalom, hogy az oldal a „DK pártblogja" lenne.

  #241
2017-02-01 16:42:00

Korábban kettő, mostanra már 14 volt népszabadságosról újságíróról tudjuk, hogy leszerződött a napilaphoz. Márciusban még újabb emberek érkezését várják.

  #242
2017-01-31 16:02:00

Február 1-tól a Kisalföld és a Délmagyarország online kiadásának bizonyos, főleg helyi vonatkozású tartalmai csak előfizetéssel lesznek elérhetőek. A Lapcom az új gyakorlattal a print előfizetőit szeretné megtartani. 

  #243
2017-01-25 15:15:00

Nem tartja vállalhatónak a lapok körül kialakult politikai környezetet Gál J. Zoltán, ezért távozik a Vasárnapi Hírektől és a kiadótól. Közben 15 korábbi népszabadságos újságíróval tárgyalnak, akik éppen a Gál J. által is hangoztatott, tulajdonostól független szerkesztőségi munkára kaptak ígéretet. Újdonság még, hogy nagy valószínűséggel állami hirdetések is lesznek az újraformálódó lapokban.

  #244
2017-01-13 14:04:00

Zavaróan maximalista vagyok, néha ezzel az emberek agyára is megyek − mondja magáról Arányi Bogi, aki junior szövegíróként dolgozik a JWT-nél.

  #245
2017-01-06 08:00:00

Az egyik undort kelt, mégis egyeduralkodó, a másik olyan finom, hogy a nap fénypontja, a harmadik az elmúlt 10 évben újra összeszedte magát. Melyik az a 25 márka, ami a legtöbbet mondja el rólunk, magyarokról? A Kreatív márkatoplistája, harmadik és befejező rész. 

  #246
2017-01-05 11:33:00

2017 elején jelenik meg egy összevont dupla számmal az utolsó Médiakutató. A negyedévente megjelenő médiatudományi folyóirat 2000-ben indult, főszerkesztője tavaly nyárig az alapító, Bajomi-Lázár Péter volt. Új főszerkesztőt akkor nem választottak, a szerkesztési feladatokat a 11 tagú szerkesztőbizottság megosztotta.

  #247
2017-01-04 13:54:00

Márkatoplistánk folytatódik. A Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, azaz meghatározni azt a Magyarországon aktív 25 márkát, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk. Háromrészes sorozatunk első része itt olvasható.

  #248
2017-01-03 12:20:00

Ez egy szubjektív lista: a Kreatív sztetoszkópjával megpróbáltuk végigtapogatni a magyar néplelket, és meghatározni azt, melyik 25, Magyarországon aktív márka eltűnése után maradna itthon a legnagyobb űr. Ez nem egy kívánság- vagy kedvenclista. Azokat kerestük, amelyek a legtöbbet mondják el rólunk, magyarokról. Háromrészes márkalistánk első része.

#249
2016-12-29 20:54:00

Kinde Kálmánnal hatra nőtt a meghekkelt Orbán-interjú miatt elbocsátottak száma, de van újságíró, aki most szolidaritás miatt szintén feláll.

  #250
2016-12-28 18:46:00

A korrektor jelszavával, valószínűleg távoli gépátvétellel hamisították meg a Fejér Megyei Hírlap miniszterelnöki interjúját. Öt embert már azonnali hatállyal elbocsátottak, ők perelni készülnek.

  #251
2016-12-23 16:21:00

Hosszú a politikai áldozatok listája: Vs.hu, Népszabadság, Metropol, PLT, Világgazdaság, Figyelő. A nyomtatott és az online médiapiac 2016-os összefoglalójában azért elméletileg van pár pozitív hír is, bár azoknál is akad, ahol szkeptikusak vagyunk.

  #252
2016-12-20 16:00:00

A volt szocialista politikus tulajdonostól független működést ígér. Más kérdés, hogy a korábbi tulajdonosjelölt liechtensteini bejegyzésű projektcéggel is rögzítették ezt, mostanra viszont mégsem bíztak már annyira bennük a geomédiások. Puch neve nem először szerepel a Népszava mellett.

  #253
2016-12-06 14:16:00

Hogy a férfiaknak és a nőknek ugyanolyan lehetőségei vannak-e egy munkahelyen, top témaként fut számos területen. A tudományos és a tech szektor után a kommunikációs szakma nyugati szárnya is feltette a kérdést. Hiányolják a nőket posztokról és részlegekről, és azt is felvetik, hogy a változás a pénzügyi eredményeken is meglátszana. Most mi is kinyitottuk a csapot: a hazai kommunikációs ipari szemlénknek online kutatás (erről itt), mélyinterjú és külföldi lapszemle is része. Jó hír, hogy kaptunk receptet a női sikerre, kevésbé tapsikolós, hogy a kreatívoknál még mindig nem kell külön női öltöző.

  #254
2016-12-06 09:40:00

Infografikán mutatjuk be a genderkutatásunk online kérdőívének eredményét. Vidus Gabriellát nevezték meg legtöbben példaképnek. 

  #255
2016-12-01 19:50:00

A Média 2017 konferencia sztárvendége, a Kreatív kiadójának anyavállalatától, a Süddeutsche Verlagtól érkezett: Frederik Obermaier és társa vezényletével zajlott a Panama-iratok feldolgozása. Utána panelbeszélgetések váltogatták egymást: online, print és tévés főszerkesztők tárgyalták ki a mai problémákat, de volt szó üzletfejlesztési stratégiákról, illetve az értékesítés új irányairól is.

  #256
2016-11-30 17:38:00

Fancy helyen, a Bazilika tőszomszédságában, az Aria Hotel tetőbárjában tartotta a Viber a legújabb termékbemutatóját. Pár hónapja is tartottak egy hasonló eseményt, akkor a matricacsomagokra fókuszáltak a Larus Étteremben, most a nyilvános chatelés volt a fő téma. Akkor még csak három magyar szereplőnek volt saját fiókja, (Sziget, Blikk.hu, Glamour), mostanra összehoztak egy tucatnyi márkát.

#257
2016-11-29 15:31:00

Idén is megrendeztük a pr-szakmának szánt hagyományos konferenciánkat, a PR Napot. A Müpában rendezett november 24-i eseményen volt médiapiaci áttekintés, employer branding best practice-ek, egy kis merengés arról, hogy már Londonnal kell versengeni a jó munkatársakért, és a „youngandpartnerezés” sem maradt ki. A cikk alján néhány előadás prezentációja letölthető.

  #258
2016-11-28 10:10:00

Hivatalosan közös megegyezéssel távozott Csabai Károly a Mediaworkstől, de az elválás oka nagy valószínűséggel az, hogy az újságíró nem kompatibilis a lap új írányával. 

  #259
2016-11-18 16:36:00

Tekintve, hogy tudatosan észlelhetőek, nem lehetnek „tudatosan nem észlelhetőek”. Sem a csatorna, sem a fogyasztóvédelem, sem a Magyar Reklámszövetség, sem az Önszabályozó Reklámtestület nem tartja aggályosnak az úgynevezett „reklámstingeket".

  #260
2016-11-18 13:40:00

A 18-29 éves korosztály médiahasználati szokásait vizsgálta a Transparency International Magyarország (TI), amely kutatás egyrészt megerősítette, másrészt cáfolta az eddigi - vélt vagy valós - ismereteket, feltételezéseket. A fiatalok körében valóban nincs jelentősége a nyomtatott sajtónak, 40 százalékuk sose vesz kézbe ilyen terméket, de azért nem is csak a Facebook-hírfolyamból tájékozódnak, illetve megbízható forrásnak is más médiumokat sorolnak előbbre. A kutatást a Telenor támogatta.

 

  #261
2016-10-26 11:15:00

Nagyjából elfelejthetjük, hogy milyenek voltunk gyerekként, fiatalként: mit néztünk, kikért rajongtunk és mi alapján választottunk, ha erre a célcsoportra tervezünk - derült ki múlt héten a YouTube-hajón. Ma, a 6-tól 24 éves korosztálynak a tévét felülírja a net, ahol az őszinteség a nyerő mind a tartalomban, mind a reklámokban. Ennek ellenére nem kell kidobni a tévét, a reklámozóknak pláne nem, mert egyrészt a két platform kiegészíti egymást, másrészt az idősebb generáció még mindig inkább a televíziót kapcsolja be. Néhány előadás prezentációja letölthető, keresse azokat a cikk alatti dobozban!

  #262
2016-10-24 11:23:00

A Budapesti Városarculati Nonprofit Kft. (BVA) nagyon kellemes kisfilmet készített a városról, picit kár, hogy túl szép lett.

  #263
2016-10-20 17:27:00

Egy liechtensteini bejegyzésű projektcég vette meg a Népszavát és a Geomédia médiaportfólióját. A szerződés aláírását hónapokig tartó egyezkedés előzte meg. A Vasárnapi Híreket és a Népszavát integrálják, de a két brand megmarad. A Vasárnapi Hírek (VH) főszerkesztője, Gál J. Zoltán optimistán tekint a jövőbe, a Kreatívnak arról is mesélt, hogy a Népszabadságtól szeretnének átigazolni újságírókat.  

  #264
2016-10-20 09:38:00

A Népszabadság október 10-e óta nem jelent meg, most a Fedél Nélkülben térnek vissza egy lapszám erejéig. Aki a hajléktalanok által írt, szerkesztett és terjesztett lap bővített kiadását az utcán nem találja vagy olyan helyen él, ahol nem jut hozzá, annak házhoz is viszik. 

  #265
2016-10-20 09:25:00

Nem lesz többé Népszabadság, de a szerkesztőség még próbálja elérni, hogy minden munkatárs tisztességesen távozhasson a helyzetből, ezért zárnak össze. Nincs még komoly befektető, de mindenkit visszahívnak.

  #266
2016-10-19 09:00:00

Közösségi terepszemle címmel tartott a Kreatív múlt héten egy workshopot. Rengeteg tipp, trükk és tanulság hangzott el, a programon részvevők ilyen és hasonló kérdésekre kaptak választ: hol érdemes posztolni, miről és mit? Lehet-e pénzt csinálni az imázsépítésből? Hogy néz ki egy Instagram-promóció, ami 1 perc alatt eléri a célcsoportot? Szemezgetős beszámoló következik.

  #267
2016-10-18 14:41:00

A menő amerikai médiateoretikus, Victor Pickard arról beszélt a CEU Közpolitikai Iskolájában, hogy a sajtó klasszikus formájában lehúzhatja a rolót, és ebben a hirdetők sem ártatlanok.

  #268
2016-10-11 17:15:00

A Magyar Reklámszövetség az egyik meghatározó piaci szegmens, a kültéri reklámpiac működésébe való ilyen mértékű kormányzati beavatkozást mélységesen elutasítja, indokolatlannak és szakmailag megalapozatlannak tartja - írja a szervezet közleményében. Megkérdeztük a JCDecaux-t és a Publimontot is, őket is meglepte a tervezet.

  #269
2016-10-07 16:52:00

A nagy médiacégek most az egyszer időben kapcsoltak. A CNN, a BBC, a New York Times, de a Russia Today és az AP is folyamatosan kínál VR-tartalmat az olvasóinak. Mindegyikük valamiben új vagy első akar lenni, legyen az egy dedikált oldal, egy kreatív együttműködés vagy egy ügyes marketingfogás. A hazai szereplők inkább csak pislognak a sebesség láttán, bár van olyan kiadó, amelyiknek kész tervei vannak.

  #270
2016-10-06 14:54:00

Távolról irányítható fűtéssel kezdte, mára az egész lakás tele van szenzorral. Beszélgettünk egy autodidakta lakásokosítóval, hogy megmutassuk, az okos otthon már nem a messzi jövő. 

  #271
2016-10-04 12:10:00

Második alkalommal rendezte meg idén a Kreatív a Gyógyszerkommunikációs konferenciát. Míg februárban a központi téma a gyógyszercégek digitális stratégiája volt, addig az ősszel minden előadás a tartalommarketinges megoldásokhoz kapcsolódott. Néhány előadás prezentációja letölthető, keresse azokat a cikk alatti dobozban!

  #272
2016-09-30 10:36:00

A Viber nemcsak csevegésre jó, hanem izgalmas platformja a b2c kommunikációnak is. Ezt a funkcióját Magyarországon még csak néhány cég használja, saját matricacsomaggal pedig még senki nem rukkolt elő. A Viber üzleti lehetőségeiről a chatprogram két munkatársa tartott előadást a múlt héten - a programot kreatív szakemberek részére, az Adaptive Media szervezte.  

  #273
2016-09-15 15:29:00

Jó tudni, hogy Budapesten már öt éve kulturális és gasztronómiai forradalom zajlik. Ehhez csapódott hozzá tavaly a Brain Bar Budapest  is. Javarészt nem központosított, államilag felügyelt sikertörténetekről van szó, az irányvonalat sokkal inkább az alulról jövő kezdeményezések határozták meg. Igaz, a főváros vezetése már az együttműködők táborát erősíti, a most bemutatott események pedig a nemzetközileg is erősítik Budapest márkáját.

  #274
2016-09-02 11:21:00

Visszatérő zúgolódást, felháborodást okoz, hogy a Facebook nem köt semmit a kiadóvállalatok orrára az hírfolyama algoritmusáról. Különféle stratégiákat látni arra nézve, hogy a kiadók hogyan próbálnak érvényesülni a Facebook világában, az egyszerű megosztásoktól a Facebook Live használatáig. De nemcsak egymással és a Facebookkal küzdenek a hagyományos médiások, hanem a közösségi oldalon belül született, új típusú médiacégekkel is. Az amerikaiaknak - főképp így az elnökválasztás évében - különösen sok, furcsa hátterű politikai tartalom kerül a News Feedjébe.

  #275
2016-08-12 09:21:00

A NuHeadzTV kapta idén a Kreatív Online Video Awardján a websorozatok kategóriában az arany díjat. Bozsik Ádám és Horváth Ádám Youtube-csatornájának legnépszerűbb sorozata volt A Vers Mindenkié és kis formátumváltás után nemsokára folytatása is lesz. Horváth Ádámmal, a NuHeadzTV producerével készítettünk interjút. 

  #276
2016-08-11 14:42:00

Molnár Renátó a Nyugat-magyarországi Egyetem Alkalmazott Művészeti Intézetében tanult, a Pakk idei kiemelt kategóriában, a kézműves sör csomagolás – redesignban nyert arany díjat. Ez a címke egyben a diplomamunkája is volt a fiatal tervezőgrafikusnak. Sajnos a sörgyártó cég nem mutatott érdeklődést az új dizájn iránt, így ilyen címkéjű sört egyelőre kár keresni a boltokban.

#277
2016-08-09 15:37:00

Szerdán indul a 24. Sziget Fesztivál. Mára már ott bulizik a Hajógyári-szigeten az a generáció is, akik még az első, 1993-as fesztivál idején fogantak. Összeszedtük az elmúlt több mint húsz év Sziget-reklámjait. Ahol tudtuk, alkotókkal, lábjegyzetekkel is kiegészítettük.

  #278
2016-08-05 09:30:00

A Kreatív 2016-os Online Video Award klasszikus online reklámfilmek / vírusreklámok kategóriájának arany díját a Pool&Beer promóvideója kapta. A strandolást bulival kombináló eseménysorozatot a dj-ket tömörítő NVC szervezi, a nyertes klipet lényegében házon belül gyártották. A pályázó cég, az Art Village ügyvezetője, Papp László az NVC egyik alapítója, illetve Subotage néven dj-ként is tevékenykedik, a videó zenéjéért is ő volt a felelős. A klipet az egyik legismeretebb hazai kliprendező, Miki357 rendezte, aki elmondta, hogy vadabb zenét képzelt először, és legtöbben a meztelen lány kilétéről faggaták.

  #279
2016-08-03 14:27:00

Júniusban négy hétvégén keresztül a Hajógyári-sziget ingyenes élményparkká alakult át. Az elsősorban a családokat megszólító Gyerek Szigetre rengeteg márka kivonult, idén a minőségi majális főtámogatója a Generali Biztosító volt.

  #280
2016-07-08 14:03:00

Sportot szponzoráló cégek vezetőit kérdeztük arról, hogy mit jelent nekik személyesen és a márkájuknak a sport.

  #281
2016-07-06 08:50:00

Az úszás mint sportág nincs a sportmarketingesek kedvencei között. A Forma−1, a labdarúgás vagy a tenisz jobb nézettségi mutatóinak, ismertebb sztárjainak és gyakrabban rendezett versenyeinek révén könnyedén elhúz a vizes sportok mellett. Nálunk mégis különleges pozícióban vannak sportolóik, amit nemcsak a remek eredményeiknek köszönhetnek, hanem sokszor példaértékű márkaépítésüknek is.

  #282
2016-06-30 13:22:00

Az idei Cannes Lionst két, különleges karakter nyitotta meg. Az egyik a már önmaga illúziójának tűnő mágus, David Copperfield, a másik egy svéd kreatívügynökség, a Snask volt. A 2007-ben alakult, főként grafikai munkáiról ismertté vált csapatban még ma sem dolgoznak tíznél többen, holott ügyfeleik között a legnagyobb világcégek találhatóak (Electrolux, Microsoft, Samsung), előadásaikkal pedig körbeturnézzák a világot. A Stanfordi Egyetem, a Dropbox-központ, a dél-afrikai Cape Town után jött Cannes, ahol a csapat két tagjával mi is találkoztunk. 

  #283
2016-06-30 11:28:00

A Facebook a napokban bejelentette, hogy újból módosított a News Feed algoritmusán: a jövőben többször fogunk találkozni a barátaink által feltöltött fotókkal, a rokonok személyes posztjaival, mint korábban. A kiadók persze nem tapsikolnak örömükben.

#284
2016-06-29 10:31:00

Beszámoltunk róla a hét elején, hogy a Cannes Lions reklámfesztivál ernyőprogramjaként jegyzett Young Director Awardon (YDA) aranyat kapott video art kategóriában a Kinopravda nevű magyar-orosz-spanyol filmes kollektíva. A díjátadó után a csapat egyik tagjával, Kostil Danilával beszélgettünk Cannes-ban.

  #285
2016-06-27 17:41:00

A Cannes-i reklámfesztivál utolsó előtti napján, pénteken ültünk le a Young Lions egyik párosával beszélgetni. Erdei Zsófia és Csík Hargitta a Republic Group munkatársai és cyber kategóriában versenyeztek.

  #286
2016-06-24 14:00:00

Hiánycikk volt sokáig a kreatívképzés Magyarországon, az elmúlt években azonban valami beindult. Vannak külföldről adaptált kezdeményezések, de akad ügynökség, amelyik saját kurzust fejlesztett. A fiatalok viszont türelmetlenek, sokuknak már vonzóbb a startup-világ, mint a reklámszakma.

  #287
2016-06-24 11:48:00

Soha ennyi magyar Young Lions csapat nem volt még Cannes-ban, idén négy gárda is megmérettethette magát a fiatal kreatívok nemzetközi versenyén. Print, cyber, média és young marketer kategóriában voltak tőlünk indulók, Tölcsér Borbálát (TB) és Budavári Balázst (BB), a printes párost még kedden kaptuk el egy rövid élménybeszámolóra. A DDB Budapest fiataljai a Cannes Lions Beachen, napszúrás közeli állapotban meséltek a felkészülésről, a feladatról és arról, hogy miért nem mennek csalódottan haza a francia Riviéráról.

  #288
2016-06-23 16:00:00

A Leo Burnett nagyszerűen szerepelt a Cannes Lions reklámfesztiválon: először kedden egy új kategóriában, a Digital Craftban nyertek bronz oroszlánt, szerdán pedig sikerült a duplázás, a mobil kategóriában is bronz oroszlánnal díjazták a Samsungnak készített SeeColors kampányukat. Farkas Vilmossal, az ügynökség kreatívigazgatóval a díjátadó, illetve az azzal párhuzamos zajló, csodálatos magyar-portugál 3-3-as meccs után ültünk le a tengerpart közelében beszélgetni. 

  #289
2016-06-22 15:41:00

Hatalmas sikert ért el a Young & Rubicam a Cannes Lions reklámfesztiválon. Már eddig is ők vezették a hazai ügynökségek között a cannes-i ranglistát, volt egy bronzuk még 1997-ből, illetve tavaly is egy bronzot hoztak haza a Házhoz megy a mozi kampánnyal. Most még fényesebb lett az oroszlán, a Katona József Színháznak készített Hírszínházzal ezüst oroszlánt nyertek. A kampány alkotóival, Galácz Karolinával (GK), a Y&R helyettes kreatívigazgatójával és Visy Zoltánnal (VZ), a művészeti csoport vezetőjével a díjátadó előtt beszélgettünk a Hírszínház hátteréről, a zsűrizés kiszámíthatatlanságáról és a fesztivál mindennapjairól.

  #290
2016-06-22 10:36:00

A Y&R a Katona József Színháznak készített kampányával Ezüst Oroszlánt, míg a Leo Burnett a Samsungnak készített alkalmazásával Bronz Oroszlánt nyert. 

#291
2016-06-10 12:07:00

A Special Effects Media a YouTube egyik Multi Channel Network (MCN) partnere. Ez egy különleges partneri státusz a Google-lel, az ebben működő cégek (Magyarországon néhány ilyen partnercég van) a videómegosztó csatornáival, tartalomtulajdonosokkal és tartalom-előállítókkal állnak szerződéses kapcsolatban. Egyedi jogosítványaik révén jobban tudják védeni a tartalmak szerzői jogait, YouTube Certified minősítésük által szerzett ismereteikkel segítik a csatornák nézettségépítését, illetve szponzori lehetőségeket hoznak nekik. 

Beszélgetés Szabó Gergővel, a Special Effects Media alapító-ügyvezetőjével.

  #292
2016-06-08 14:00:00

Beszélgetés Grósz Judittal, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatójával, amiben szó esik biztonságra törekvésről, feketeöves IT-sokról, komfortzónáról, az evangélista pozícióról és a gender ágendáról is.

  #293
2016-06-07 09:02:00

Pár hét alatt számos médiumot bejárt az UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány idei 1 százalékos adománygyűjtő kampánya. Nem a tárgyával, hanem a feldolgozás módjával vívta ki a figyelmet a három kisfilm, melyek a kritikusaik szerint bagatellizálják a gyermekbántalmazást és apaellenesek. Az UNICEF párbeszédet kezdeményezett a témáról, a kampányt készítő Isobar kiáll a legutóbb a Golden Hammeren is díjazott projekt mellett, de a filmeket újravágták. 

  #294
2016-06-07 08:43:00

A Kreatív szerkesztőségének válogatása az elmúlt néhány év civil szervezeti kommunikációs aktivitásaiból.

  #295
2016-05-26 09:36:00

Egy hónapja már a világ bármely pontján elérhető a Facebook Instant Articles (instant cikkek, IA) formátuma. Csak a közösségi oldal mobilalkalmazását érinti az újítás, a hazai médiacégek többsége viszont egyelőre vár még a bevezetésével. Közben már a Google is finisben van az Instant Articleshez hasonló AMP-jével. Mit tudnak ezek az új fejlesztések és jogosak-e a kételyek velük kapcsolatban?

  #296
2016-05-12 09:35:00

2015 vízválasztó év volt a vállalatok társadalmi felelősségvállalásának történetében. Az egyre erőteljesebb és célzottabb kommunikációt a cégek azzal fejelték meg, hogy koalícióban kezdtek el gondolkodni a világ égető problémáiról. Egyre kevesebb a tabu és a taktikázás, ami már csak azért is fontos, mert a két legfiatalabb fogyasztói réteg, az Y és a Z generáció tagjainál csak ez működik.

  #297
2016-05-04 15:36:00

Borissza Kitti egyre inkább anarchistának vallja magát. A digitális stratéga szerint nemcsak a civil, hanem az üzleti szférának is van potenciálja a társadalmi vállalkozásokban. Ő már mindkét területen dolgozott, volt idő, mikor párhuzamosan is. 

  #298
2016-04-21 14:59:00

A héten megújult a Hvg.hu, ezzel párhuzamosan ma új időszámítás kezdődött az online nagytestvérénél, a nyomtatott HVG-nél is. Több, érdekes tipográfiai váltás is történt.

  #299
2016-04-20 16:41:00

Mégsem az MEC 1,4 milliós árajánlata lett a befutó a korábban szakmai vitákat is indító pályázaton. A GVH közbeszerzésére a hiánypótlást követően ugyanis végül csak a Republic adott be érvényes pályázatot.

  #300
2016-04-19 10:15:00

harmadik alkalommal életre hívott kezdeményezésben idén is nyolc kiválasztott tanulhat a szakma krémjétől ingyen és bérmentve. Februártól májusig, szombat délutánonként zajlik a minőségi fejtágítás, a tehetséggondozás célja, hogy fiatalok könnyebben, gyorsabban jussanak be az ügynökségekhez. Az eddigi tizenhat végzettből ez nyolcuknak sikerült is.

  #301
2016-04-06 15:42:00

2016. április 4-én Gábor Iván távozik a Café éléről, helyét Szarvas László veszi át. Az ügynökségcsoporthoz tartozó Café Next Kft. neve ezentúl Café Communications Kft., ügyvezetője Simon Zoltán lesz. Gábor Iván tanácsadóként még ez év június 30-ig segíti a Café munkáját - olvasható a kedden kiadott közleményben. A Kreatív exkluzív interjút készített a Café menedzsmentjével, amiben Gábor Iván részletesen elmeséli, hogy mi volt döntésének háttérében.

  #302
2016-03-24 10:45:00

Recycling, upcycling és jó hangulat - ez jellemezte az idei első WAMP-ot, amit a fenntartható dizájn jegyében szerveztek meg. Elmentünk, elmondjuk. 

  #303
2016-03-22 15:46:00

A Campaignlive.co.uk egy csokorra való húsvéti reklámot gyűjtött össze. Íme. 

  #304
2016-03-11 10:46:00

A Café Communications Tízórai történetek márciusi vendégei a 444.hu-tól jöttek: Kardos Gábor a hírportál kiadójának, a Magyar Jetinek a vezérigazgatója és Ács Dániel, újságíró. Az online tartalomfogyasztási szokásokról beszéltek, arról, hogy milyen irányba halad a tartalomgyártás, hova, mi a megfelelő formátum, illetve hogyan oldják meg a 444.hu-nál a márkázott tartalmat. 

  #305
2016-03-10 11:23:00

Felelőtlen árazásról, versenytársak kiszorításáról írt szombati sajtóközleményében a Republic az MEC-vel kapcsolatban. Mindkét ügynökség a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egy februári tenderén indult. Nyertest még nem hirdettek, de a Republic „egész reklámszakma számára súlyosan károsnak” minősítette, hogy az MEC 1,4 millió forintért vállalná el a GVH kampányát.

  #306
2016-03-09 13:39:00

Téveszme, hogy az online és offline tér marketingstratégiáját külön oszlopban kell vezetni. De tévhit az is, hogy csak az online hirdetések hatékonyságának növelésével kell a cégeknek foglalkozni, az offline pedig lassan mehet a kukába – ez volt a két visszatérő gondolat március 7-én a Kreatív és a Google közös szervezésében megrendezett Digital Branding Reggelin. A két platform együttélését már csak az is alátámasztja, hogy a magyarok 49 százaléka tévézés közben internetezik is.

  #307
2016-03-07 09:00:00

Az, hogy applikációk ma már meghatározzák a közösségi közlekedést, nem újdonság, de, hogy mennyire fognak hatni egy város teljes életére, az még a szakértőket is megosztja. Csütörtökön a Mobile Hungary konferencia két, egymást követő szekciójából az derült ki, hogy csak látszólag egyenes út az Ubertől a smart citykig. A technológia ne cél legyen, hanem eszköz hangsúlyozta több előadó is: az országos krétahiányt egy köztéri wifi-hotspot biztosan nem fogja megoldani.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés