hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rebel Mouse, head of insight Benei Péter cikkei

  #1
2015-12-14 15:10:00

Nem értem, miért látja Nádori Péter negatívan a médiapiac helyzetét egy olyan médiapiacon, ahol a dinoszauruszok által belakott, leapadt balatoni állóvizet az utóbbi években legalább két olyan terméknek - 444 és Cink - is sikerült némileg felkavarnia, akik rutinból és ösztönösen hozták azt, amit egy médiapiaci szereplőtől elvárható a 21. században. Bár a "miből él ez a lap" kérdése Magyarországon különösen homályos tud lenni, a jövendő trendeket örömtelinek és optimistán látom.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés