hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Siposs Zoltán cikkei

  #1
2016-05-24 09:02:00

Támogatják a civileket, a profit tíz százalékáról az ügyfelek dönthetnek, és vannak olyan szektorok, amelyeknek nem hiteleznek – derül ki a Molnár Csabával, a MagNet Magyar Közösségi Bank közösségfejlesztési vezetőjével készült interjúból, aki éppen a társadalmi felelősség felvállalása miatt jött a pénzintézethez.

#2
2016-04-22 21:05:00

Interjú Lebhardt Olivérrel, a Vs.hu főszerkesztőjével. HVG-n jelent meg a hír, hogy nyilvánosságra hozzák, a Nemzeti Bank alapítványa, a Pallas Athéné alapítványok kiknek adtak és mennyi pénzt. Az alapítványok által közzétett dokumentumokból az derül ki, hogy a VS.hu-t kiadó New Wave Production Kft. 2015-ben 6 tételben összesen 429.186.000 forint támogatást kapott a Pallas Athéné Alapítványoktól, 2016-ban pedig további 138 milliót.

  #3
2016-03-17 11:02:00

Exkluzív interjú az új vezetővel, aki az Origo-New Wave Média csoport tartalomért felelős igazgatói posztját is megkapta.

  #4
2016-03-07 11:15:00

A Flying Objects Design Studio fennállásának harmadik évében két fontos elismerést is magáénak tudhatott tavaly: a szakma Oscarjának számító Red Dot díjat, és a 2015-ös Magyar Formatervezési Díjat is elnyerték. Mindkettővel a Hand-in-Scan kézhigiéniai szkenner formatervét ismerték el. A feladatra az azonos nevű startup, a Hand-in-Scan startup csapat kérte fel a dizájnereket. A két alapító tulajdonossal, Húnfalvi Andrással és Laufer Ferenccel beszélgettünk.

  #5
2016-03-01 11:27:00

Idén másodszor is a Young & Rubicam lett a reklámversenyek alapján a legsikeresebb ügynökség. Ennek alkalmából készítettünk interjút Aczél Lászlóval, a Young & Rubicam Group vezérigazgatójával, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnökével. A szakembert a karrierjéről, vezetői stílusáról, további ambícióiról és családi anekdotákról kérdeztük.

  #6
2016-02-29 09:36:00

Rajna Gábor, Sipos Gábor és Stalter Judit az Oscar-díjas Saul fiát gyártó Laokoon Film Group producer-tulajdonosai nyilatkoztak a Kreatívnak. Az interjút - amit két héttel ezelőtt vettünk fel -  nyomtatott lapunk márciusi számában terveztük megjelentetni, ám az Oscar-díj miatt úgy döntöttünk, hogy szokásunktól eltérően a szöveget online előbb tesszük nyilvánossá. Szerkesztőségünk ezúton is gratulál a film alkotóinak!  

#7
2016-01-25 10:24:00

Az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának döntése értelmében a Favorit Masters Kft. az Inforádió korábbi frekvenciáján, a 95.8 Mhz-en indíthat rádiót. A cég tulajdonosai az egykori Prognózis zenekarból ismert Vörös István és a korábban a Skorpióban, Dinamitban és P. Mobilban egyaránt zenélő Németh Gábor. Előbbi az elnökhelyettese, utóbbi pedig elnöke a Magyar Rockzenészek Egyesületének (MaRock), így nem meglepetés, hogy a rádió magyar rockot fog elsősorban sugározni. Velük beszélgettünk. 

#8
2016-01-18 12:18:00

Hat hónapja lett a legnagyobb magyar kereskedelmi televíziós cég vezérigazgatója Vidus Gabriella, akit a tulajdonos cégen belülről nevezett ki első emberré, hiszen korábban kereskedelmi igazgatóként vett részt a vállalat sikerében. A szakembert a váltásról, az RTL éppen folyamatban lévő ügyeiről, eddig megszerzett szakmai és emberi tapasztalatairól kérdeztük. A Kreatív decemberi számának címlapinterjúja. 

  #9
2016-01-08 14:44:00

A Kreatív egyik korábbi, tévés piaccal foglalkozó lapszámában bemutattunk néhányat a tévés szakma hátterében, tehát nem a kamerák előtt dolgozó, ám ettől függetlenül is meghatározó képviselői közül rövid interjúk formájában. Első körben három hazai tévés forgatókönyvírót mutattunk be, másodjára tévés rendezőkkel készült interjúkat olvashattak, most pedig tévés kreatívigazgatók válaszolnak. 

#10
2016-01-07 13:35:00

A Kreatív egyik korábbi, tévés piaccal foglalkozó lapszámában bemutattunk néhányat a tévés szakma hátterében, tehát nem a kamerák előtt dolgozó, ám ettől függetlenül is meghatározó képviselői közül rövid interjúk formájában. Első körben három hazai tévés forgatókönyvírót mutattunk be, most tévés rendezőkkel készült interjúkat olvashat. 

  #11
2015-12-31 08:35:00

A pr 2015 Magyarországán. A szakma továbbra is új utakat keres.

  #12
2015-12-17 09:19:00

Egyre többször találkozni a közösségi terekben álprofillal. Hogy jönnek ezek létre? Kik azok a személyek, akik hivatásos befolyásolóként sokakat megtévesztenek? Hogyan működik egy ilyen „troll-gyár”? Minderről az iparágat közelről ismerő szakemberekkel beszélgettünk.

  #13
2015-12-14 11:13:00

Manapság egyre inkább felismerjük, hogy semmi sem történik elszigetelten: a legtöbb esemény és jelenség része egy komplex szövedéknek, amelynek sok-sok eleme áll kapcsolatban egymással, és ezek kölcsönösen hatnak is egymásra. Olyan világban élünk, amelyben minden csak szem a láncok szövedékében, sőt a hálózatok más hálózatok részei. De mit is takar a hálózatok tudománya, és milyen szerepet játszottak világsikerében a magyarok? 

  #14
2015-11-24 08:54:00

Eljátszotta egyik kampányának karakterét, zenélt egy hazai zenekarban, bődületes mennyiségű kultúrát fogyaszt, adat- és sztorirajongó egyszerre. Lakinger József, a Sony Pictures Television regionális márkaigazgatójaként jelenleg negyven embert irányít és lankadatlanul imádja a kommunikációt.

  #15
2015-11-20 15:41:00

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 25 milliárdos közbeszerzését elnyerű konzorciumvezető ügynökségek vezetőivel készített interjúsorozatunkban Somlói Zsoltot, a Mindshare ügyvezetőjét a munka állásáról, a tendernyerés körülményeiről, az állami hirdetésekhez való viszonyukról és a Tate Modernnél és a Pompidou Központnál betöltött szerepéről. 

  #16
2015-08-19 09:52:00

A TV2 volt hírigazgatója, György Bence a kertévésekkel indítandó új hírportálról, a magyar online irritáló stílusáról és az Andy Vajnához fűződő kapcsolatáról nyilatkozott a Kreatívnak.

  #17
2015-07-27 13:37:00

Válságban és átalakulóban az amerikai újmédia zászlóshajója.

  #18
2015-06-25 08:56:00

Cannes-ba idén is fantasztikus előadókat hívtak meg. John Hegarty, Maurice Lévy, Jeff Goodby, Bob Greenberg, Martin Sorrell. Globális megmondóemberek, önjelölt guruk, intellekutális/pop celebek szavait issza a szakmai közönség. Előadásuk megtervezett, hatásvadász, nem is tehetnek másképp, hiszen saját brandjük kudarcát jelentené, ha egy ilyen csúcs-megjelenésük nem sikerülne. Nekik könnyű, megszokták a reflektorfényt, profi csapatok készítették fel őket.

hirdetés
hirdetés
Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés