hirdetés
hirdetés
hirdetés

Könyörtelenül lecsapott az NMHH a szabálytalankodókra

Az NMHH Médiatanácsa az RTL Klubot a termékmegjelenítési szabályok megsértéséért, a Retro Rádiót szöveges tartalom sugárzásának elmulasztásáért bírságolta meg 100-100 ezer forintra.

hirdetés

A Médiatanács 100 ezer forintra bírságolta az RTL Klub médiaszolgáltatóját a termékmegjelenítési szabályok megsértése miatt. A csatorna 2017. október 21-én leadott High Life című műsorában egy szállodát népszerűsített szabálytalanul, reklámriport-szerűen, túl részletes információkat adva. 

Szintén 100 ezer forint bírság megfizetésére kötelezte a Médiatanács a közösségi médiaszolgáltatóként működő Rádió Q (jelenlegi nevén Retro Rádió) médiaszolgáltatóját amiatt, hogy egy tavaly év végi adáshéten, hatósági szerződésével ellentétben kizárólag zenét játszott.

Szöveges tartalmat, közszolgálati, helyi közélettel foglalkozó és mindennapi életet segítő műsorszámokat, hírműsorokat, nemzetiségieknek szánt műsorokat nem tett közzé, tehát a műsorrend speciális karakterisztikájára és a közszolgálati műsorszámokra vonatkozó vállalásaiból semmit sem teljesített.  

A Médiatanács a bírságok kiszabásakor minden esetben a fokozatosság és az arányosság elve alapján, az ügyek összes körülményét figyelembe véve állapítja meg a jogkövetkezmények adott formáját, mértékét - olvasható az NMHH közleményében.

Frekvenciahosszabbítás

A HOLD Rádiós és Televíziós Reklám Kft. kérelmére az NMHH öt évre, 2023. május 17-ig megújította a Mosonmagyaróvár 99,7 MHz helyi rádiós kereskedelmi jellegű médiaszolgáltatási jogosultságát. A Hold vezetője Bakai Mátyás, a Rádió1 korábbi ügyvezetője, a cég a Class FM mellett egyedüliként pályázott az egyetlen országos frekvenciára. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2018 tavaszi kollekciójukat népszerűsítik a tégladobálással.

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés