hirdetés
hirdetés
hirdetés

A fogyasztói panaszok 90 százaléka alkalmatlan az eljárás megindítására

A GVH átszervezi a panaszkezelési rendszerét, mert a fogyasztói jelzések 90 százaléka volt alkalmatlan a versenyfelügyeleti eljárás megindítására.

hirdetés

Március 1-jétől megújul a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ügyfélszolgálati tevékenysége. Hatékonyabbak akarnak lenni, mert a fogyasztói jelzések eddig borzalmasan arányban voltak alkalmatlanok eljárásindításra.

Ahogy a hivatal írja, az elmúlt években sok ezer, többségükben egyedi sérelemmel kapcsolatos fogyasztói jelzés érkezett, amiknek több mint százaléka nem volt alkalmas versenyfelügyeleti eljárás megindítására.

A március 1-jétől megújuló ügyfélszolgálati iroda egyik legfontosabb feladata, hogy a panaszokat előzetesen megszűrje, így a vizsgálók a jövőben hatékonyabban koncentrálhatnak a versenyfelügyeleti eljárásokra.

Az iroda célja továbbá egy új adatbázis létrehozása is annak érdekében, hogy azon fogyasztói jelzések se vesszenek el, amelyek versenyfelügyeleti eljárás megindításához nem elégségesek.

A változások nem érintik ugyanakkor a bejelentés intézményét, így a fogyasztók a GVH honlapjáról letölthető és megfelelően kitöltött űrlap benyújtásával továbbra is fordulhatnak a versenyhatósághoz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés