hirdetés
hirdetés
hirdetés

2019-07-16 09:23:00

Idén is az elmúlt években megszokott helyszínen, a Velencei-tó partján rendezték meg az EFOTT-ot. A főként egyetemistákat célzó fesztivál szép nagyra növekedett mostanra, a szervezők közlése szerint idén már megközelítette a 120 ezret a létszám, akiknek 99 százaléka magyar volt, így az eseményre is olyan cégek és márkák települtek ki főként, amelyek magyar fiatalokat céloztak meg az üzeneteikkel. Volt itt minden a Mercedesektől a színezős E.ON-sátoron át a kígyózó soroktól tömött Lidl-ig.

2019-07-04 14:23:00

A telefont szeretjük is meg nem is, a chatbot lelkesen próbálkozik, de senki sem figyel rá, a jövőnk pedig kicsit olyan, mintha a Black Mirror következő évadára készülnénk. Többek között ez derült ki abból a friss kutatásból, amiben a magyar ügyfél – fogyasztó, előfizető, páciens, panaszos, kedveshölgyem és tisztelturam – ügyintézési szokásait kutatta a Comnica.

2019-05-22 11:23:00

A Special Effects International megvásárolta a Mobil Audio és Light Kft-t, az idén 20 éves hang-, fény- és színpadtechnikai rendezvényszolgáltatót – közölte a cég. A tranzakció révén létrejövő Touring and Live Entertainment divízió többek között fesztiválok, roadshow-k és koncertek kiszolgálását végzi majd bel- és külföldön.

hirdetés

2019-04-02 10:29:00

Ezüstöt kapott a Skillstar és a Roxer által megvalósított szakmák Európa-bajnoksága, bronzot pedig a Telekom HD Group által szervezett Fenntarthatósági napja az Exentex Global versenyen.

2019-03-25 15:52:00

A Telekom sportszponzorációs tevékenységének részeként nyert el egy digitális/rendezvényes megbízást a Progressive Reklámügynökség. A Bajnokok Ligájában is szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók egy 3D-s VR-játékban.

2019-03-07 10:30:00

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

2019-03-06 03:30:00

Esemény, btl, élménymarketing – Végh Tamás, a Bo Event stratégiai és operatív vezetője szerint mára idejétmúlt és nem eléggé pontos fogalmak. A rendezvényügynökségek ugyanis szép lassan a kommunikációs ipar egyéb, ATL-hez sorolt szereplőjével egyenrangú részévé válnak. Végh publicisztikája szerint a jó hír az, hogy ez az átalakulás már zajlik, a rossz, hogy még nem tudatosan.

2019-02-05 13:01:00

Több körös kiválasztási folyamatot követően a Hello Event és az Art Group lettek a befutók.

2019-01-28 13:06:00

A Telekom fenntarthatósági fesztiválja és a szakmák Európa-bajnoksága is shortlisten.

2019-01-14 11:47:00

Megvan a programja az Event Touch-nak, a MaReSz, a Magyarországi Rendezvényszervezők és - szolgáltatók Szövetsége legnagyobb rendezvényszakmai konferenciájának. Az esemény időpontja február 26.

2018-11-28 20:28:00

Kedd este az Akvárium Klubban átadtuk a 2018-as Lollipop reklámversenyünk díjait. A megmérettetésre összesen 159 nevezés érkezett, ebből összesen 78 került be a döntőbe. Az Artificial Group lett a Lollipop év ügynöksége, ügyfelük, a Telenor pedig az év megbízója.

2018-11-21 13:46:00

360°-os 3D project mapping show-n mutatták be az Árpád híd lábánál épülő Agora Budapest központi terét a beruházás november 15-i virtuális alapkőletételi eseményén. A HB Reavis projektbemutatóját egy 15 méter magas, külön erre az alkalomra épített dóm belső falára vetítették. A koncepció, a szervezés és a rendezvény lebonyolítása az Ogilvy és az Offline Group munkája, tőlük kaptunk róla tájékoztatást.

2018-11-16 12:48:00

Megvan a Kreatív által szervezett 2018-as Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája az Artificial Groupnak és a Mitónak van: előbbi tizenöt, utóbbi hét döntős helyet szerzett. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.

2018-10-12 10:10:00

Az előzsűri kiválasztott 10 női és 12 férfi ügyfélszolgálatost, akik döntőbe jutottak, mostantól a közönség dönthet róla, kik legyenek 2018-ban az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai!

2018-10-04 13:43:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a MULTICOM támogatásával hetedik alkalommal is megrendezi immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre október 9. kedd 12 óráig várják minden telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kolléga jelentkezését, aki úgy érzi, jó eséllyel indul az idei legszebb hangú női vagy férfi ügyfélszolgálatos címéért akár a közönségszavazáson, akár a szakmai zsűri előtt.

2018-09-20 13:45:00

Felfelé ívelőben van a hazai kommunikációs célú rendezvényes piac, a topügynökségek milliárdos forgalmakat bonyolítanak, és egyre több szakterületre teszik be a lábukat. Közben a szakma presztízsén még van mit javítani, a lényeg pedig továbbra is valahol az ugrálóvár, a látványos színpadtechnika és a finom catering háromszögében mozog. A Kreatív nyomtatott lapszámának szeptemberi fókusztémája a rendezvényügynökségi piacot járja körül, ebből mutatunk most egy kis ízelítőt.

2018-09-17 13:20:00

A Special Effects International szakmai befektetőként tulajdonrészt vásárolt a Dubaiban működő Kraftwerk Design & Production ügynökségben – közölte a magyar tulajdonú, a hazai és a nemzetközi piacon is aktív rendezvényszolgáltató, rendezvénytechnikai cég.

2018-08-28 11:40:00

A Dreher Sörgyárak idén nyáron egy online videósorozattal, valamint fesztiválmegjelenéssel igyekezett az általa bevezetett japán sört, az Asahi Super Dry-t minél szélesebb körben megismertetni a célközönség. A kampányhoz három alkotót - a Hello Wood csapatát, Konsánszky Dóra divattervezőt és Soós Bertalan fotóművészt - vontak be, és az ő segítségükkel létrehozták az Asahi bárt, amit a Sziget Fesztivál kapcsán már bemutattunk a Kreatívon.

2018-08-28 10:16:00

Szeptemberben közgyűlést tart és újabb Event Hub szakmai estet szervez a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz).

2018-08-16 12:46:00

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

2018-08-13 02:55:00

Körbejártuk a 2018-as Sziget Fesztivált és lefotóztuk a legfeltűnőbb márkamegjelenéseket. Szerintetek melyik a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten? A H&M, a Dreher, a Deichmann, netán a BP kitelepülése? Sok-sok fotó és közönségszavazás.

2018-07-23 10:42:00

Vasárnap reggel véget ért Kelet-Magyarország legnagyobb könnyűzenei fesztiválja, a debreceni Campus. Rekord volt a látogatószám, 108 ezren szórakoztak a négy nap alatt – írja a szervezők közleménye.

2018-07-16 13:24:00

Vasárnapról hétfőre virradóra véget ért a 43. EFOTT. A Velencei-tó parti rendezvényre a szervezők közlése szerint szombaton lépett be a százezredik látogató, vasárnap estére pedig megdőlt az eddigi csúcs, idén 115 117 ezer ember fesztiválozott.

hirdetés

Rendesen megdolgoztatták a kisípolásért felelős munkatársakat.

A magyar tervezőmárka egy, a Szárnyas fejvadász 2049-et idéző ruhával lepi meg a Thirty Seconds to Mars-sal érkező sztárt.

A Baskin Robbins étteremlánc nem csak megépítette sorozatban fontos szereet kapó fagyizót, de már tévéreklámot is készített a Scoops Ahoy-nak.

Csuklóból meg tudod mondani, melyik élethelyzetre, melyik Youtube-os fail videó a legjobb? Akkor valószínűleg új munkahelyet kéne keresned – üzeni a Kelly Services új kampánya.

„Kapd el, ha tudsz!” címen indul az új műsor, most kezdődnek a felvételei.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés