hirdetés
hirdetés
hirdetés

2019-04-02 10:29:00

Ezüstöt kapott a Skillstar és a Roxer által megvalósított szakmák Európa-bajnoksága, bronzot pedig a Telekom HD Group által szervezett Fenntarthatósági napja az Exentex Global versenyen.

2019-03-25 15:52:00

A Telekom sportszponzorációs tevékenységének részeként nyert el egy digitális/rendezvényes megbízást a Progressive Reklámügynökség. A Bajnokok Ligájában is szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók egy 3D-s VR-játékban.

2019-03-07 10:30:00

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

hirdetés

2019-03-06 03:30:00

Esemény, btl, élménymarketing – Végh Tamás, a Bo Event stratégiai és operatív vezetője szerint mára idejétmúlt és nem eléggé pontos fogalmak. A rendezvényügynökségek ugyanis szép lassan a kommunikációs ipar egyéb, ATL-hez sorolt szereplőjével egyenrangú részévé válnak. Végh publicisztikája szerint a jó hír az, hogy ez az átalakulás már zajlik, a rossz, hogy még nem tudatosan.

2019-02-05 13:01:00

Több körös kiválasztási folyamatot követően a Hello Event és az Art Group lettek a befutók.

2019-01-28 13:06:00

A Telekom fenntarthatósági fesztiválja és a szakmák Európa-bajnoksága is shortlisten.

2019-01-14 11:47:00

Megvan a programja az Event Touch-nak, a MaReSz, a Magyarországi Rendezvényszervezők és - szolgáltatók Szövetsége legnagyobb rendezvényszakmai konferenciájának. Az esemény időpontja február 26.

2018-11-28 20:28:00

Kedd este az Akvárium Klubban átadtuk a 2018-as Lollipop reklámversenyünk díjait. A megmérettetésre összesen 159 nevezés érkezett, ebből összesen 78 került be a döntőbe. Az Artificial Group lett a Lollipop év ügynöksége, ügyfelük, a Telenor pedig az év megbízója.

2018-11-21 13:46:00

360°-os 3D project mapping show-n mutatták be az Árpád híd lábánál épülő Agora Budapest központi terét a beruházás november 15-i virtuális alapkőletételi eseményén. A HB Reavis projektbemutatóját egy 15 méter magas, külön erre az alkalomra épített dóm belső falára vetítették. A koncepció, a szervezés és a rendezvény lebonyolítása az Ogilvy és az Offline Group munkája, tőlük kaptunk róla tájékoztatást.

2018-11-16 12:48:00

Megvan a Kreatív által szervezett 2018-as Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája az Artificial Groupnak és a Mitónak van: előbbi tizenöt, utóbbi hét döntős helyet szerzett. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.

2018-10-12 10:10:00

Az előzsűri kiválasztott 10 női és 12 férfi ügyfélszolgálatost, akik döntőbe jutottak, mostantól a közönség dönthet róla, kik legyenek 2018-ban az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai!

2018-10-04 13:43:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a MULTICOM támogatásával hetedik alkalommal is megrendezi immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre október 9. kedd 12 óráig várják minden telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kolléga jelentkezését, aki úgy érzi, jó eséllyel indul az idei legszebb hangú női vagy férfi ügyfélszolgálatos címéért akár a közönségszavazáson, akár a szakmai zsűri előtt.

2018-09-20 13:45:00

Felfelé ívelőben van a hazai kommunikációs célú rendezvényes piac, a topügynökségek milliárdos forgalmakat bonyolítanak, és egyre több szakterületre teszik be a lábukat. Közben a szakma presztízsén még van mit javítani, a lényeg pedig továbbra is valahol az ugrálóvár, a látványos színpadtechnika és a finom catering háromszögében mozog. A Kreatív nyomtatott lapszámának szeptemberi fókusztémája a rendezvényügynökségi piacot járja körül, ebből mutatunk most egy kis ízelítőt.

2018-09-17 13:20:00

A Special Effects International szakmai befektetőként tulajdonrészt vásárolt a Dubaiban működő Kraftwerk Design & Production ügynökségben – közölte a magyar tulajdonú, a hazai és a nemzetközi piacon is aktív rendezvényszolgáltató, rendezvénytechnikai cég.

2018-08-28 11:40:00

A Dreher Sörgyárak idén nyáron egy online videósorozattal, valamint fesztiválmegjelenéssel igyekezett az általa bevezetett japán sört, az Asahi Super Dry-t minél szélesebb körben megismertetni a célközönség. A kampányhoz három alkotót - a Hello Wood csapatát, Konsánszky Dóra divattervezőt és Soós Bertalan fotóművészt - vontak be, és az ő segítségükkel létrehozták az Asahi bárt, amit a Sziget Fesztivál kapcsán már bemutattunk a Kreatívon.

2018-08-28 10:16:00

Szeptemberben közgyűlést tart és újabb Event Hub szakmai estet szervez a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz).

2018-08-16 12:46:00

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

2018-08-13 02:55:00

Körbejártuk a 2018-as Sziget Fesztivált és lefotóztuk a legfeltűnőbb márkamegjelenéseket. Szerintetek melyik a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten? A H&M, a Dreher, a Deichmann, netán a BP kitelepülése? Sok-sok fotó és közönségszavazás.

2018-07-23 10:42:00

Vasárnap reggel véget ért Kelet-Magyarország legnagyobb könnyűzenei fesztiválja, a debreceni Campus. Rekord volt a látogatószám, 108 ezren szórakoztak a négy nap alatt – írja a szervezők közleménye.

2018-07-16 13:24:00

Vasárnapról hétfőre virradóra véget ért a 43. EFOTT. A Velencei-tó parti rendezvényre a szervezők közlése szerint szombaton lépett be a százezredik látogató, vasárnap estére pedig megdőlt az eddigi csúcs, idén 115 117 ezer ember fesztiválozott.

2018-07-15 19:54:00

Idén is kilátogattunk az EFOTT-ra – lánykori nevén: Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója –, megnéztük, mely cégek és márkák települtek ki, illetve milyen üzenetekkel, aktivitásokkal készültek a fesztiválra. Sokan a hr-es szemléletet képviselték, és hagyományosan felbukkant néhány olyan márka is, amelyeknek nem terem babér a szigetes fesztiválokon. Rengeteg kép és szavazás!

2018-07-05 14:56:00

Közterületi kampány indult a Candytől a vébé idejére, amely egyébként része a márka egész évet átszelő interaktív kampányának.

2018-06-28 10:40:00

A felvételihez kapcsolódó teendőkről, tanulmányi kérdésekről, karspecifikus témákról, bulikról és szórakozási lehetőségekről, lakhatásról és úgy általában az egyetemi életről kérdezhetik a felvételiző diákok telefonon az SZTE úgynevezett Specialistáit – tudtuk meg az intézmény közleményéből. A Szegedi Tudományegyetem 12 karáról kiválasztott tizenöt jelenlegi hallgatót minden nap 9 és 18 óra között hívhatják az érdeklődők, június 29-től július 10-ig, a 06/62-343-700 számon. Az „SZTE-s vagyok, kérdezz engem!” néven futó kampányhoz egy microsite is készült, ahol a segítséget nyújtó SZTE Specialisták is bemutatkoznak.

hirdetés

Pintér Dániel Gergő, a Media 2.0 alapítója, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetőjét választotta a taggyűlés.

Az eseményen a reklámszakma több mint 500 képviselője volt jelen.

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

Szabó Stein Imre és csapata készített teljesen új arculatot és ehhez kapcsolódó reklámfilmet a Fesztivál Akadémia Budapestnek.

Korábban a Sziget marketingvezetője és az Index vezérigazgatója volt.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés