hirdetés
hirdetés
hirdetés

2018-06-21 15:06:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) június 20-án tartotta rendes évi közgyűlését. Mivel négy tisztségviselő megbízatása lejárt, új elnökségi tagokat is választott a szakmai szervezet.

2018-06-11 12:57:00

Kiszáll az Artvertising ügynökségből az egyik alapító tulajdonos, az ügyvezetői feladatokat is ellátó Szabó Andrea. Az ügynökség kizárólagos tulajdonosa mostantól a másik alapító, eddigi kreatívigazgató, Nagy Gergely – közölte a cég a Kreatívval.

2018-05-31 09:57:00

Májustól új struktúrában működik tovább a Hungexpo, Magyarország egyik legnagyobb és legrégebbi kiállításszervezője és rendezvényközpontja – írja a cég közleménye.

hirdetés

2018-05-11 11:49:00

Hatalmas rendezvénnyel ünnepelte 20. születésnapját az Auchan. Az eseményre az áruházlánc több mint 6 500 munkatársa, családtagjaik és több hátrányos helyzetű család is meghívást kapott – írja a cég közleménye. Tenderen választottak hozzá ügynökségi partnert, a győztes az XTRM Group rendezvényügynökség lett. Az esemény már illeszkedik az Auchan nemrég bemutatott új márkaplatformjához.

2018-05-04 11:26:00

Négy vendéglátóhelyen indul a Heineken Hungária környezettudatos kampánya, a „műanyagpohár-mentes május”, amikor is műanyag söröspoharak helyett lebomló, növényi alapú poharakban kínálják majd söreiket. A környezetkímélő PLA poharak elterjesztésével a közlemény szerint jelentősen csökkenhet a cég karbonlábnyoma, valamint a vendéglátásban termelt hulladék mennyisége.

2018-05-03 08:45:00

Egy több hónapos és több körös kiválasztási folyamatot követően új kreatív-, illetve btl-ügynökséget választott a Borsodi Sörgyár. Az idei nyári szezonban így már a Mito, valamint a Roxer támogatja a sörös cég marketingkommunikációját.

2018-05-02 10:25:00

A céget vezető Dévényi-Radó Szilvia helyét május 1-jétől Branislav Guštafík veszi át. Az új country manager Pozsonyból érkezik, és régiós vezetőként a lengyel és szlovák piacokért is felel.

2018-04-17 10:15:00

Indul a nevezés a 2018-as Pakk csomagolásdizájn-versenyre, ahol ismét az ország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait keressük. A verseny célja a csomagolásdizájn fontosságának tudatosítása, a szakma és a szélesebb olvasóközönség figyelmének ráirányítása arra, hogy a minket körülvevő fogyasztói világban különösen fontos szerepe van a termékek vizuális kialakításának. A Pakk nevezési határideje május 25.

2018-03-26 11:16:00

Zsótér Anna rendezvényigazgatóként folytatja pályafutását a btl-ügynökségnél.

2018-02-19 14:26:00

2015-ben alapította meg tartalommarketing-tagozatát a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ). A piaci edukációs célból létrejött tagozat eddigi vezetője, Juhász György elfoglaltságai miatt kérte új tisztségviselő választását. A tagozat egyhangúlag szavazta meg Sipos Zoltánt, a Kreatív Kontroll stratégiai igazgatóját.

2018-01-15 12:08:00

Június 28-29-én Budapesten tarja Európai Kongresszusát az UNICEO (United Networks of International Corporate Event Organizers), vállalati rendezvényekért felelős döntéshozókat tömörítő nemzetközi szövetség.

2018-01-05 11:35:00

Egy négy ügynökséges tenderen választotta ki a We Are Reklámügynökséget a DM a 2018-as családi napjának teljes körű rendezvényszervezési feladataira.

2017-12-21 13:25:00

A szakmai szövetség a 25 éves születésnapját ünnepli.

2017-12-20 14:48:00

„Ismerjük meg egymást egy sör mellett” – ezzel a mottóval tartott különleges állásbörzét a Dreher Sörgyárak.

2017-11-21 10:53:00

Az előzsűri kiválasztott 10 női és férfi ügyfélszolgálatost, akik döntőbe jutottak, mostantól a közönség dönthet róla, kik legyenek 2017-ben az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai!

 

2017-11-10 13:22:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a Multicom támogatásával és a Kreatívval partnerségben hatodik alkalommal rendezi meg immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A nagy érdeklődésre való tekintettel a szervezők meghosszabbították a nevezési határidőt, az érdeklődők november 14-ig nevezhetnek. A nevezők hangját idén is szakmai zsűri értékeli, a legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatosok értékes nyereményekben részesülnek, a fődíj egy wellness-hétvége.

2017-10-30 15:18:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a Multicom támogatásával és a Kreatívval partnerségben hatodik alkalommal rendezi meg immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre november 7-ig jelentkezhetnek telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák. A nevezők hangját idén is szakmai zsűri értékeli, a legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatosok értékes nyereményekben részesülnek.

2017-10-17 11:00:00

Kedden szavaz a parlament, 85 forint helyett 114 forintos termékdíj terhelheti kilónként a papírokat, a műanyag zacskók termékdíját viszont mégsem emelnék meg - írja a Zoom.hu.

2017-10-12 11:38:00

Közvetlen felkérés útján kapta meg a Kristinus Borbirtok megbízását az Artvertising reklámügynökség, több korábbi együttműködésük apropóján. A feladat egy nemzetközi piacra lépés előkészítését célzó, a printektől a social kommunikációig a rendezvényeken át számos területet lefedő kampány.

2017-10-04 17:21:00

Ellehetetleníti a fogyasztói tájékoztatást és áremelkedéshez vezet a reklámhordozók termékdíjának 35 százalékos emelése az MRSZ és DIMSZ közös közleménye szerint. Ágazati becslésekre alapozva a két szövetség szerint a plusz adóteher meghaladhatja az 1 milliárd forintot.

2017-10-02 13:48:00

Idén került polcokra a hullámos formájú Milka Waves. A termék bevezetését egy virtuálisvalóság-élménnyel egészítették ki, amely a Budapest feletti hullámvasutazás élményét kínálta. A HPS által készített kampány a btl-aktivitás mellett egy gyárlátogatással egybekötött sajtóeseménnyel népszerűsítette a márkát.

2017-09-15 15:26:00

A Multicom lett a Volvo Autó Hungária, azaz a svéd márka gyári importőrének ügyfélkapcsolat-kezelési, azaz crm-ügynöksége. A megbízást meghívásos tenderen, hét ügynökség közül nyerte el a cég.

2017-08-18 11:50:00

Hétfőn indítottunk közönségszavazást arról, hogy melyik volt a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten. Csütörtökön lezártuk a szavazást, íme a végeredmény.

hirdetés

A Design Terminal mentorprogramjának 3 külföldi csapata a LearnIT, a StudyX és a FabriXense 3 hónapot tölthetett el Budapesten.

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés