hirdetés
hirdetés
hirdetés

2019-11-15 14:45:00

Megvan a Kreatív által szervezett 2019-es Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van: előbbi tíz, utóbbi kilenc döntős helyet szerzett, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem, nekik 7-7 döntős nevezésük van. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.

2019-11-12 13:55:00

A DIMSZ nyolcadik alkalommal adta át az elismerést.

2019-10-18 13:47:00

A zsűri kiválasztott 11 női és 10 férfi ügyfélszolgálatost, mostantól a közönség dönthet róla, kik legyenek 2019-ben az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai. Indul a szavazás a Contact Center Hangszépségversenyen! A közönségszavazás vége október 28. 12:00 óra.

hirdetés

2019-07-16 09:23:00

Idén is az elmúlt években megszokott helyszínen, a Velencei-tó partján rendezték meg az EFOTT-ot. A főként egyetemistákat célzó fesztivál szép nagyra növekedett mostanra, a szervezők közlése szerint idén már megközelítette a 120 ezret a létszám, akiknek 99 százaléka magyar volt, így az eseményre is olyan cégek és márkák települtek ki főként, amelyek magyar fiatalokat céloztak meg az üzeneteikkel. Volt itt minden a Mercedesektől a színezős E.ON-sátoron át a kígyózó soroktól tömött Lidl-ig.

2019-07-04 14:23:00

A telefont szeretjük is meg nem is, a chatbot lelkesen próbálkozik, de senki sem figyel rá, a jövőnk pedig kicsit olyan, mintha a Black Mirror következő évadára készülnénk. Többek között ez derült ki abból a friss kutatásból, amiben a magyar ügyfél – fogyasztó, előfizető, páciens, panaszos, kedveshölgyem és tisztelturam – ügyintézési szokásait kutatta a Comnica.

2019-05-22 11:23:00

A Special Effects International megvásárolta a Mobil Audio és Light Kft-t, az idén 20 éves hang-, fény- és színpadtechnikai rendezvényszolgáltatót – közölte a cég. A tranzakció révén létrejövő Touring and Live Entertainment divízió többek között fesztiválok, roadshow-k és koncertek kiszolgálását végzi majd bel- és külföldön.

2019-04-02 10:29:00

Ezüstöt kapott a Skillstar és a Roxer által megvalósított szakmák Európa-bajnoksága, bronzot pedig a Telekom HD Group által szervezett Fenntarthatósági napja az Exentex Global versenyen.

2019-03-25 15:52:00

A Telekom sportszponzorációs tevékenységének részeként nyert el egy digitális/rendezvényes megbízást a Progressive Reklámügynökség. A Bajnokok Ligájában is szereplő veszprémi kézilabdások lövéseit védhetik ki a szurkolók egy 3D-s VR-játékban.

2019-03-07 10:30:00

Benéztünk a rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó nagy eseményére, ahol az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

2019-03-06 03:30:00

Esemény, btl, élménymarketing – Végh Tamás, a Bo Event stratégiai és operatív vezetője szerint mára idejétmúlt és nem eléggé pontos fogalmak. A rendezvényügynökségek ugyanis szép lassan a kommunikációs ipar egyéb, ATL-hez sorolt szereplőjével egyenrangú részévé válnak. Végh publicisztikája szerint a jó hír az, hogy ez az átalakulás már zajlik, a rossz, hogy még nem tudatosan.

2019-02-05 13:01:00

Több körös kiválasztási folyamatot követően a Hello Event és az Art Group lettek a befutók.

2019-01-28 13:06:00

A Telekom fenntarthatósági fesztiválja és a szakmák Európa-bajnoksága is shortlisten.

2019-01-14 11:47:00

Megvan a programja az Event Touch-nak, a MaReSz, a Magyarországi Rendezvényszervezők és - szolgáltatók Szövetsége legnagyobb rendezvényszakmai konferenciájának. Az esemény időpontja február 26.

2018-11-28 20:28:00

Kedd este az Akvárium Klubban átadtuk a 2018-as Lollipop reklámversenyünk díjait. A megmérettetésre összesen 159 nevezés érkezett, ebből összesen 78 került be a döntőbe. Az Artificial Group lett a Lollipop év ügynöksége, ügyfelük, a Telenor pedig az év megbízója.

2018-11-21 13:46:00

360°-os 3D project mapping show-n mutatták be az Árpád híd lábánál épülő Agora Budapest központi terét a beruházás november 15-i virtuális alapkőletételi eseményén. A HB Reavis projektbemutatóját egy 15 méter magas, külön erre az alkalomra épített dóm belső falára vetítették. A koncepció, a szervezés és a rendezvény lebonyolítása az Ogilvy és az Offline Group munkája, tőlük kaptunk róla tájékoztatást.

2018-11-16 12:48:00

Megvan a Kreatív által szervezett 2018-as Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája az Artificial Groupnak és a Mitónak van: előbbi tizenöt, utóbbi hét döntős helyet szerzett. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.

2018-10-12 10:10:00

Az előzsűri kiválasztott 10 női és 12 férfi ügyfélszolgálatost, akik döntőbe jutottak, mostantól a közönség dönthet róla, kik legyenek 2018-ban az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai!

2018-10-04 13:43:00

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a MULTICOM támogatásával hetedik alkalommal is megrendezi immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre október 9. kedd 12 óráig várják minden telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kolléga jelentkezését, aki úgy érzi, jó eséllyel indul az idei legszebb hangú női vagy férfi ügyfélszolgálatos címéért akár a közönségszavazáson, akár a szakmai zsűri előtt.

2018-09-20 13:45:00

Felfelé ívelőben van a hazai kommunikációs célú rendezvényes piac, a topügynökségek milliárdos forgalmakat bonyolítanak, és egyre több szakterületre teszik be a lábukat. Közben a szakma presztízsén még van mit javítani, a lényeg pedig továbbra is valahol az ugrálóvár, a látványos színpadtechnika és a finom catering háromszögében mozog. A Kreatív nyomtatott lapszámának szeptemberi fókusztémája a rendezvényügynökségi piacot járja körül, ebből mutatunk most egy kis ízelítőt.

2018-09-17 13:20:00

A Special Effects International szakmai befektetőként tulajdonrészt vásárolt a Dubaiban működő Kraftwerk Design & Production ügynökségben – közölte a magyar tulajdonú, a hazai és a nemzetközi piacon is aktív rendezvényszolgáltató, rendezvénytechnikai cég.

2018-08-28 11:40:00

A Dreher Sörgyárak idén nyáron egy online videósorozattal, valamint fesztiválmegjelenéssel igyekezett az általa bevezetett japán sört, az Asahi Super Dry-t minél szélesebb körben megismertetni a célközönség. A kampányhoz három alkotót - a Hello Wood csapatát, Konsánszky Dóra divattervezőt és Soós Bertalan fotóművészt - vontak be, és az ő segítségükkel létrehozták az Asahi bárt, amit a Sziget Fesztivál kapcsán már bemutattunk a Kreatívon.

2018-08-28 10:16:00

Szeptemberben közgyűlést tart és újabb Event Hub szakmai estet szervez a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége (MaReSz).

2018-08-16 12:46:00

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

hirdetés

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés