hirdetés

A magyar hirdetők használnának adatalapú megoldásokat, ha a médiacégek fejlesztenének ebbe az irányba. Sólyom Balázs vendégcikke.

Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.

Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.

Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.

Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.

Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője. 

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

Az étteremkritikák és minősítések világát Aczél László értékeli.

Kötcsei Csaba, az Isobar Budapest ügyvezetője Nagy Bálint hétfői véleményére reagált.

Állítja dr. Horváth Katalin, e-kereskedelemmel foglalkozó ügyvéd.

Petrányi-Széll András véleménye az Ákos vs Telekom ügyről.

Rényi Ádám írása Ákosról és a Telekomról.

Benei Péter válasza Nádori Péternek.

Juhász Péter, az ACG senior pr-menedzserének publicisztikája. 

Sixx írt a műfaj aktuális trendjeiről.

Európai és saját gyártású produkciók jönnek – írja Kolosi Péter, az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese.

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mire jó a médiaetika.

Az Ármány a csatornában sorozat 7. részének ajánlója.

Nádori Péter publicisztikája téveszmékről, lustivizmusról és a menekültválságról.

A Mahir Citypostert mindenképp kiteszik Budapestről, de ezzel nem jár jobban a főváros, mert a történetben nincsenek jók és még nevetni sem lehet rajta. 

Nem igazán sikerült az exhíradós politikai thrillere a Kreatív könyvkritikusa szerint.

Publicisztika

Hogyan lett a keménykedésből kompromisszum? Hogy oldotta meg a komány a médiatörvényes kommunikációs bakit?

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.