hirdetés

A magyar hirdetők használnának adatalapú megoldásokat, ha a médiacégek fejlesztenének ebbe az irányba. Sólyom Balázs vendégcikke.

Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.

Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.

Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.

Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.

Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője. 

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

Az étteremkritikák és minősítések világát Aczél László értékeli.

Kötcsei Csaba, az Isobar Budapest ügyvezetője Nagy Bálint hétfői véleményére reagált.

Állítja dr. Horváth Katalin, e-kereskedelemmel foglalkozó ügyvéd.

Petrányi-Széll András véleménye az Ákos vs Telekom ügyről.

Rényi Ádám írása Ákosról és a Telekomról.

Benei Péter válasza Nádori Péternek.

Juhász Péter, az ACG senior pr-menedzserének publicisztikája. 

Sixx írt a műfaj aktuális trendjeiről.

Európai és saját gyártású produkciók jönnek – írja Kolosi Péter, az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese.

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mire jó a médiaetika.

Az Ármány a csatornában sorozat 7. részének ajánlója.

Nádori Péter publicisztikája téveszmékről, lustivizmusról és a menekültválságról.

A Mahir Citypostert mindenképp kiteszik Budapestről, de ezzel nem jár jobban a főváros, mert a történetben nincsenek jók és még nevetni sem lehet rajta. 

Nem igazán sikerült az exhíradós politikai thrillere a Kreatív könyvkritikusa szerint.

Publicisztika

Hogyan lett a keménykedésből kompromisszum? Hogy oldotta meg a komány a médiatörvényes kommunikációs bakit?

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.