hirdetés

Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.

Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.

Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.

Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.

Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője. 

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

Az étteremkritikák és minősítések világát Aczél László értékeli.

Kötcsei Csaba, az Isobar Budapest ügyvezetője Nagy Bálint hétfői véleményére reagált.

Petrányi-Széll András véleménye az Ákos vs Telekom ügyről.

Állítja dr. Horváth Katalin, e-kereskedelemmel foglalkozó ügyvéd.

Rényi Ádám írása Ákosról és a Telekomról.

Benei Péter válasza Nádori Péternek.

Juhász Péter, az ACG senior pr-menedzserének publicisztikája. 

Sixx írt a műfaj aktuális trendjeiről.

Európai és saját gyártású produkciók jönnek – írja Kolosi Péter, az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese.

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mire jó a médiaetika.

Az Ármány a csatornában sorozat 7. részének ajánlója.

Nádori Péter publicisztikája téveszmékről, lustivizmusról és a menekültválságról.

A Mahir Citypostert mindenképp kiteszik Budapestről, de ezzel nem jár jobban a főváros, mert a történetben nincsenek jók és még nevetni sem lehet rajta. 

A menekültválság egyik kommunikáció-szakmai olvasata. Perlaky-Papp József publicisztikája. 

Nem igazán sikerült az exhíradós politikai thrillere a Kreatív könyvkritikusa szerint.

Publicisztika

Hogyan lett a keménykedésből kompromisszum? Hogy oldotta meg a komány a médiatörvényes kommunikációs bakit?

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.