hirdetés

Nádori Péter publicisztikája a magyar médiapiac jelenlegi helyzetéről.

Kenderesi nyilatkozata magas labda, amit csak le kell csapni. Az egyiknek sikerült, a másiknak nem. Rényi Ádám publicisztikája.

Nádori Péter publicisztikája kifejezetten dicséri az internetet.

Kreatív írásról és inspirációról mesél az Élet és Irodalom szerzője. 

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mit mondana annak az ismerősének, aki rettenetes hülyeséget oszt meg a Facebookon.

Az étteremkritikák és minősítések világát Aczél László értékeli.

Kötcsei Csaba, az Isobar Budapest ügyvezetője Nagy Bálint hétfői véleményére reagált.

Petrányi-Széll András véleménye az Ákos vs Telekom ügyről.

Rényi Ádám írása Ákosról és a Telekomról.

Állítja dr. Horváth Katalin, e-kereskedelemmel foglalkozó ügyvéd.

Juhász Péter, az ACG senior pr-menedzserének publicisztikája. 

Sixx írt a műfaj aktuális trendjeiről.

Európai és saját gyártású produkciók jönnek – írja Kolosi Péter, az RTL Magyarország tartalomért felelős vezérigazgató-helyettese.

Nádori Péter publicisztikája arról, hogy mire jó a médiaetika.

Az Ármány a csatornában sorozat 7. részének ajánlója.

Nádori Péter publicisztikája téveszmékről, lustivizmusról és a menekültválságról.

A Mahir Citypostert mindenképp kiteszik Budapestről, de ezzel nem jár jobban a főváros, mert a történetben nincsenek jók és még nevetni sem lehet rajta. 

A menekültválság egyik kommunikáció-szakmai olvasata. Perlaky-Papp József publicisztikája. 

Hogyan működött a kormányzati kommunikáció az elmúlt két hónapban? Román Balázs írása.

Karvalics Attila válasza Sas Istvánnak tartalommarketing ügyben.

Nem igazán sikerült az exhíradós politikai thrillere a Kreatív könyvkritikusa szerint.

Publicisztika

Hogyan lett a keménykedésből kompromisszum? Hogy oldotta meg a komány a médiatörvényes kommunikációs bakit?

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.