Legendás újságírók sorozatunkban az irodalmi Nobel-díjas Szvetlana Alekszijevicset mutatjuk be.

Legendás újságírók sorozatunkban a New Journalism meghatározó alakját mutatjuk be.

A szerepeit gyakran váltogató német újságíró munkássága során volt török vendégmunkás, afrikai menekült, alkoholista, hajléktalan és a bulvármédia túlkapásainak leleplezője is.

Jelenség, kultúrhérosz és a leghíresebb olyan kortárs újságíró, aki nem tudja átlépni az árnyékát.

Interjú Horvát Jánossal öncenzúráról, a Castróval való pingpongozásról, az Isaura előtt megtörő szocialista blokkról és a világon egyedülálló magyar médiahelyzetről.

A "truthful, not neutral". Portré az amerikai külpolitikai újságírás nagyasszonyáról. 

Portré a Snowden-ügy kirobbantójáról, Glenn Greenwaldról.

Vágvölgyi B. András egykori Narancs-főszerkesztő többször, több székből karambolozott a rendszerváltás utáni magyar médiavalósággal.

Interjú Vitray Tamással.

Bob Woodward és Carl Bernstein portéja.

Legendás újságírók: Rangos Katalin.

Legendás újságírók: Horváth Zoltán.

Indul a Kreatív és a Blikk legendás újságírókat bemutató sorozata. Első rész: Baló György.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.