Legendás újságírók sorozatunkban az irodalmi Nobel-díjas Szvetlana Alekszijevicset mutatjuk be.

Legendás újságírók sorozatunkban a New Journalism meghatározó alakját mutatjuk be.

A szerepeit gyakran váltogató német újságíró munkássága során volt török vendégmunkás, afrikai menekült, alkoholista, hajléktalan és a bulvármédia túlkapásainak leleplezője is.

Jelenség, kultúrhérosz és a leghíresebb olyan kortárs újságíró, aki nem tudja átlépni az árnyékát.

Interjú Horvát Jánossal öncenzúráról, a Castróval való pingpongozásról, az Isaura előtt megtörő szocialista blokkról és a világon egyedülálló magyar médiahelyzetről.

A "truthful, not neutral". Portré az amerikai külpolitikai újságírás nagyasszonyáról. 

Portré a Snowden-ügy kirobbantójáról, Glenn Greenwaldról.

Vágvölgyi B. András egykori Narancs-főszerkesztő többször, több székből karambolozott a rendszerváltás utáni magyar médiavalósággal.

Interjú Vitray Tamással.

Bob Woodward és Carl Bernstein portéja.

Legendás újságírók: Rangos Katalin.

Legendás újságírók: Horváth Zoltán.

Indul a Kreatív és a Blikk legendás újságírókat bemutató sorozata. Első rész: Baló György.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.