Legendás újságírók sorozatunkban az irodalmi Nobel-díjas Szvetlana Alekszijevicset mutatjuk be.

Legendás újságírók sorozatunkban a New Journalism meghatározó alakját mutatjuk be.

A szerepeit gyakran váltogató német újságíró munkássága során volt török vendégmunkás, afrikai menekült, alkoholista, hajléktalan és a bulvármédia túlkapásainak leleplezője is.

Jelenség, kultúrhérosz és a leghíresebb olyan kortárs újságíró, aki nem tudja átlépni az árnyékát.

Interjú Horvát Jánossal öncenzúráról, a Castróval való pingpongozásról, az Isaura előtt megtörő szocialista blokkról és a világon egyedülálló magyar médiahelyzetről.

A "truthful, not neutral". Portré az amerikai külpolitikai újságírás nagyasszonyáról. 

Portré a Snowden-ügy kirobbantójáról, Glenn Greenwaldról.

Vágvölgyi B. András egykori Narancs-főszerkesztő többször, több székből karambolozott a rendszerváltás utáni magyar médiavalósággal.

Interjú Vitray Tamással.

Bob Woodward és Carl Bernstein portéja.

Legendás újságírók: Rangos Katalin.

Legendás újságírók: Horváth Zoltán.

Indul a Kreatív és a Blikk legendás újságírókat bemutató sorozata. Első rész: Baló György.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.