A XXI. századdal felvirradt a sorozatok aranykora, ami a magyar tévéképernyőket is felvirágoztatta.

Az X-Faktor sikere jól mutatja, hogy a magyar közönség mindig is imádta a tehetségkutatókat – már a 60-as években is! A Tvr-héttel közös sorozatunk újabb epizódja.

A valóságshow-k húzták a kertévék szekerét a XXI. században, de a közösségi média lassan átveszi a helyüket.

A Tvr-hét 30. születésnapja kapcsán megidézzük a magyar televíziózás történetét. Következnek a vetélkedők!

Mit adott a televíziózást alapjaiban átalakító sorozat az amerikai és hazai popkultúrának, illetve tartalomiparnak?

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.