hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kovács Adél, a Republic Group art directorának Kultúrterrorját olvashatjátok.

Nyilván zenei ajánlatokban is bővelkedik Németh Róbert zenész, újságíró és a Progressive kommunikációsának Kultúrterrorja.

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

A TorTer és a Pesti Portré tanácsadója a gengszterzsáner klasszikusain át eljut a Kemencés pizzáig meg vissza, közben felbukkan Ascher Tamás, Grecsó Krisztián és Máté Bence neve is. Kultúrterror.

Ha csak a számokat nézzük, a YouTube Music könyvtára a nagyobb a Spotify-jal összehasonlítva.

A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli Planet 8 megalkotásában.

Radnai Márk, a reklám rendezője mesél Kasszás Erzsi kalandos megszületéséről.

A Friss Húson kiderült, hogy újabb filmes generációban van ott a nemzetközi sikerszéria lehetősége.

Az első napokban ismert emberek mellett körülbelül kétszázan véreztek a Trónért.

A rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó eseményén az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

Szőke Eszter, a Grayling ügyvezető-helyettese írta e heti Kultúrterrorunkat.

A napilap tévészpotokkal és számos akcióval ünnepli 25. születésnapját. 

Ajánl viszont helyette sok-sok programot a kutyás természetjárástól a via ferratán át Elon Musk könyvéig.

Budapest legjobb pékségét és a legjobb gintonic lelőhelyeit is megtudhatjuk Varga Sárától, a Socially alapítójától.

A Videómánia egymilliós feliratkozószámát ünnepelték a Special Effects csapatával.

 A Ruben Brandt és a Susotázs jelölése is inkább meglepetés lenne.

De ezen kívül is sok-sok pörgős, vagy épp elmélyedős programot ajánl Fadgyas Gábor, a Café PR fejlesztési igazgatója.

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Könnyed kreatív verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Jávor Zsófia, a Libri-Bookline pr-menedzsere írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

Borsodi sört és Indiát is ajánlja Bendl Mátyás, a POME vezetője a Kultúrterrorban.

Kultúrafogyasztás a cikitől a cukiig: Doroszlai Beátának, a Noguchi Porter Novelli ügyféligazgatójának ajánlója.

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Neil Gaiman-könyveket és különleges sportokat is ajánl e heti Kultúrterrorunk szerzője, Vastagh Ákos.

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

hirdetés

Az eredeti cél 3 millió volt, ezt jelentősen túlszárnyalták.

hirdetés

A csóromföldi nyári egyetemen hét, lakhatásra is alkalmas kortárs víkendházat építettek fel.

Eheti kultúrterrorunkban Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztőjének kedvenceiről olvashattok.

Még egy Oscar-díjas vendég is felbukkant a buliban!

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

A megszűnő Playboy éléről érkezik a magazinhoz.

A Rakéta a Player Tech rovatából nőtte ki magát.

Új, karácsonyi tematikájú reklámfilmet készített a Springer&Jacoby a Provident Relax kölcsönéhez.

A Pernod Ricard zászlóshajó-termékének kommunikációs platformját a Greenroom adaptálja a magyar piacra.

A Tűzoltó utcai Gyermekgyógyászati Klinikának gyűjtenek életmentő berendezésre.

Egy cseh online szupermarket nemzetközi terjeszkedésének első állomása lesz.

Az ügynökség felel a márka social felületeiért is.

Emellett a jövő évben megújul a Story magazin is.

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

Így az ügynökség készíthette a lakáskassza új reklámfilmjét.

Az HBO Box-szal bárki kizárhatja a külvilágot, ha egy kis privát szférára vágyik.

Az előzetes utómunkáiban a Gyár is részt vett.

Mindenki nézzen a kattintásvadász cikkek, a hashtagek, a dühös kommentek és a pletykák mögé a lap segítségével.

Az megvan, hogy már 25 éve nincs karácsony „All I Want For Christmas is You” nélkül?!

A Tomorrowlandet is megjárt Edo Denova reklámozza az MTV limitált kiadású zenei kollekciójának darabjait.

Vendégek: Schobert Norbert, a Pamkutya Bélája és Takács Ákos, a Red Bull marketingmenedzsere.

Az NMHH az idei első félévben újonnan bemutatott, 2500 reklámszpotot vizsgálta.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés