Az eheti Kultúrterrorban Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője.

De két rohamosztagos és R2D2 is benézett a mozireklámos karácsonyi partira.

A közönség imádta a könyveket, a Kreatív szerkesztői a helytakarékos látványosságot.

Indul a szavazás, közel tucatnyi szakmabeli karácsonyfa küzd a dicsőségért!

Könnyed szakmai verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

Kultúrterror Szabó Marianntól, a Femina értékesítési vezetőjétől.

A látványos és kreatív kisköltségvetésű klipjeivel elhíresült OK Go visszatért.

KV-interjú Vida Verával.

Balogh Zsolt, a DDB innovációs kreatívigazgatójának Kultúrterrorja.

A Kultúrterror Extrában Kulcsár Andrea, a Budapest Showcase Hub alapító-szervezője ajánl koncerteket a héten zajló fesztiválból.

Részeredmények a Quad Light és a PÁNIQ-SZOBA ügynökségi versenyéről.

Ennyit segítünk: brutalizmus, kohók, hálózattudomány.

Kultúrterror egy régi vágású újlipótvárositól, Bujdosó Biankától, az ACG kampányigazgatójától.

Turán Eszter, a Moviebar Productions producere az eheti Kultúrterrorban.

Interjú Koleszár Szilviával, a Skool projekt egyik alapítójával.

Bisztray Sándor rendező, a Spatium Advertising kreatívigazgatójának Kultúrterrorja.

Még a Kreatív is kapott díjat!

Kultúrterror Gaál Melindától, a Sony pr-kommunikációs menedzserétől.

Mohaman új szavakkal mondja az igazat. Interjú.

Kokics Viktória, a Grayling szakmai igazgatója a Kultúrterrorban.

Végigittuk a Brüsszel és Grimbergen által nyújtott sörkínálatot, és nem kellett csalódnunk.

Avagy városmárka-építő események a fővárosban.

Kultúrterror Hajnal Tamástól, a Human Telex – HTX ügyvezetőjétől.

Kultúrterror Szepes Zsolttól, a Morpho vezető tanácsadójától.

Kultúrterror Kovács Gergelytől, a HPS Experience üzletágigazgatójától.

A klasszikus zenei fesztiválok sorában ott van az Opera Májusünnepe is. Interjú a főigazgatóval.

Másfél évtizedre tekint vissza a Bartók életművét ápoló miskolci operafesztivál. 

A hagyományos szereplők, mint a Dreher és a Telekom mellett meglepő installációk is akadtak. Szavazás indul!

Ezt mondta Káel Csaba, akit a BTF-ről és a CAFe Budapestről kérdeztünk.

Kultúrterror az RTL-es Mátsik Emesétől.

Amit csak lehet, összegyűjtöttünk a szerdán startoló fesztivál reklámjairól!

A Roche európai szolgáltatóközpontjának üzletfejlesztési és kommunikációs vezetője, Ráduly Orsi írta az eheti Kultúrterrort.

Kultúrterror Wendler Tamástól, a Merlin Communications ügyvezető igazgatójától. 

Az AWWWARDS nevű, webes megoldásokat értékelő oldal.

A Magyar Nemzet és a Magyar Idők online főszerkesztője volt az elmúlt években.

Trumpnak pedig jár egy kis személyiségfejlesztés. 

2017-től Sólyom Balázs a cég online igazgatója.

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Friss hírek, csak röviden

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

A JCDecaux egy héten belül több száz plakátot helyezett ki, de még várják a jelentkezőket. 

Csak Group M-ügynökségek vannak a dobogón.

A Playboy idén is keresi Magyarország legmeghatározóbb férfi szereplőit.

Az újságíró az Indexnél és rövid ideig a Népszabadságnál dolgozott korábban.

Saját ruhakollekciót tervezett a színész, ehhez egy melankolikus hangulatú reklám is készült.

Reklám, pr és online területen is együttműködnek a jövőben.

A hírnek főleg a marketingesek örülhetnek. 

Egy izraeli művész elgondolkodtató projektje, annyit elárulunk.

A 88 éves magazint a médiapiac elvárásaihoz igazítanák.

2012-ben indította a csatorna a műsort.

Megyer Örsöt újraválasztották az elnöki poszton.

A filmes és médiás hírek elbújhatnak a focisták és az olimpikonok mögött.

Korábban a TV2 pr-menedzsere volt.

Krizshow néven indul új műsora az ATV-n.

A tér felújítása után odakerült digitális óra összevissza mutatta az időt, egy lakó 2085 forintból megoldotta.

A Cola már jelezte, hogy az új, még nagyobb felületen is állandó helye lesz.

Január 27-ig jelentkezhetnek a szervezetek.

Losonczi Kata Mészáros Lőrinc tévéjéhez megy.

A jobboldali publicista közel 10 év után vált.

Kovács András Péterrel és Dévényi Tibi bácsival ünnepeltek. 

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.