hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Könnyed kreatív verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Jávor Zsófia, a Libri-Bookline pr-menedzsere írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

Borsodi sört és Indiát is ajánlja Bendl Mátyás, a POME vezetője a Kultúrterrorban.

Kultúrafogyasztás a cikitől a cukiig: Doroszlai Beátának, a Noguchi Porter Novelli ügyféligazgatójának ajánlója.

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Neil Gaiman-könyveket és különleges sportokat is ajánl e heti Kultúrterrorunk szerzője, Vastagh Ákos.

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

Az eredeti cél 3 millió volt, ezt jelentősen túlszárnyalták.

A csóromföldi nyári egyetemen hét, lakhatásra is alkalmas kortárs víkendházat építettek fel.

Eheti kultúrterrorunkban Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztőjének kedvenceiről olvashattok.

Még egy Oscar-díjas vendég is felbukkant a buliban!

Főleg ügyfelek és médiaügynökségi szakemberek vettek részt a sales house buliján.

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

Rendhagyó ügyfél- és belső rendezvényt tartottak Open House néven.

A DeepInsight vezetője üzleti könyveket, gengszterfilmeket, kortárs színházat és Youtube-partit is ajánl a 80-as évek zenéivel.

Józsa Renáta, a Well PR ügynökség CSR-specialistája írta e heti Kultúrterrorunkat.

Szűcs Gergely „Metorika” Kultúrterrorjából megtudjátok a választ.

E heti Kultúrterrorunkat Iványi Petra, a Filmteam producere írta.

A fotográfus Kóti Réka írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

De sajnos kopik már az indonéze a DDB-s sneakerhead és hip-hop-őrült Trencsényi Daninak.

Kultúrterrorunk szerzője Oláh Zsuzsanna, a Body kiállítás kommunikációs vezetője.

A kiadó Nyugati téri irodájában buliztak az írók, a költők és a kedves partnerek.

Kultúrterror Tamás Dorka szabadúszó kommunikációs szakembertől.

November 14-ig jelentkezhetnek az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai a DIMSZ versenyére. Wellness-hétvége a fődíj!

A szülinapos csatorna partnereivel ünnepelt. 

hirdetés

A GroupM csoport tagja idén ünnepelte 20. születésnapját.

hirdetés

Bihari Attila, a Honfoglaló alapítója remek könyveket és programokat ajánl.

A hagyományos őszi teraszpartijukból végül irodabuli lett.

Kultúrterror Dobozy Rózsától, a KommPakk alapítójától.

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

Van olyan önkormányzat, amely azzal érvel, hogy a szomszédos települések is bevezették már.

Január 15-től várják a jelentkezéseket.

Újraválasztották Sopov Istvánt elnöknek, több új elnökségi tag is érkezett.

A román médiahatóság szerint a Realitatea gyalázkodott, felbujtott és nem tájékoztatott hitelesen.

A Sláger FM februártól költözne új frekvenciára.

Folytatódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavaly indított kampánya.

A sorozat producerei szerint ami még 15 éve belefért, az ma már nem elfogadható.

A Fővárosi Bíróság Ujhelyi István MSZP-s képviselőnek adott igazat a Médiatanács elleni perben.

De érdemben nem reagált a kérdéseikre.

Elsősorban a magyar sajtó munkatársait várják, de minden 18. életévét betöltött pályázó nevezhet.

Nem csak a Fidesz politikai kommunikációjának felépülése derül ki a 24.hu cikkéből.

2019-ben új évaddal jelentkezik az Ide süss!, az Észbontók és a 200 első randi is.

Erről is szó esik majd a MaReSz februári konferenciáján.

„Jó!” – feleli az MTVA által meginterjúvolt alkotmányjogász a riporter által a szájába adott szóra.

A spanyol foci rajongói örülhetnek leginkább a megállapodásnak.

A kilencvenes évek akadozó, lassú internetének világába repít a NatGeo kampánya.

A lap vezető szerkesztője, Zsiborás Gergő szerint volt rá példa, hogy próbálkoztak az újságírók lefizetésével, de soha nem fogadtak el ilyen ajánlatot.

A Filter.hu felületén nem csak híreket válogathatunk, de akár másokkal is megvitathatjuk azokat.

Szóba került a Vodafone-UPC fúzió és az 5G-hálózat kiépítése is.

Legalábbis a Zöld nevű adatbővítő csomag esetében. 

Végső elkeseredésükben fordultak nyílt levélben a nyilvánossághoz.

A DataMe DMP-alapú célzás főleg azon tartalomszolgáltatóknak lehet jó, akiknek nincs saját felhasználói adatbázisa.

A 24.hu korábbi médiás újságírója egy személyben viszi az oldalt.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés