hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kultúrterrorunk szerzője Oláh Zsuzsanna, a Body kiállítás kommunikációs vezetője.

A kiadó Nyugati téri irodájában buliztak az írók, a költők és a kedves partnerek.

Kultúrterror Tamás Dorka szabadúszó kommunikációs szakembertől.

November 14-ig jelentkezhetnek az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai a DIMSZ versenyére. Wellness-hétvége a fődíj!

A szülinapos csatorna partnereivel ünnepelt. 

A GroupM csoport tagja idén ünnepelte 20. születésnapját.

Bihari Attila, a Honfoglaló alapítója remek könyveket és programokat ajánl.

A hagyományos őszi teraszpartijukból végül irodabuli lett.

Kultúrterror Dobozy Rózsától, a KommPakk alapítójától.

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

Volt fasírt, kókuszgolyó, és még a Mary Popkids is beugrott. 

Boldog reklámosok, díjak, oklevelek és hajótestben iszogatás a képeken.

Reich Lilla, a Roxer kreatív stratégiai tervezőjének tollából.

A stockfotós cég hangadatbázisát népszerűsíti a Nosferatu The Non Silent Film projekt. Jól sikerült.

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

Befejeződött a Pepsi kampánya, a Vloggerőpróba. (X)

Lőrincz Attila, a Doupla kreatív igazgatója a Kultúrterrorban.

Két új és egy megújult ügynökségi zenekar áll színpadra március 23-án.

Farsangi partival köszöntötték az ügynökség két évtizedes fennállását.

A PPH Media megtartotta évindító partiját.

A díjátadó február 7-én volt az Ötkertben.

Az e heti Kultúrterrort az Up Advertising alapítója írta.

Szalai Balázs, a MEC Wavemaker tartalmi vezetője az eheti Kultúrterrorban.

Deák Kristóf filmje a legjobb élőszereplős rövidfilm kategóriában versenyzik majd.

Az eheti Kultúrterrorban Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője.

Kovács András Péterrel és Dévényi Tibi bácsival ünnepeltek. 

De két rohamosztagos és R2D2 is benézett a mozireklámos karácsonyi partira.

A közönség imádta a könyveket, a Kreatív szerkesztői a helytakarékos látványosságot.

hirdetés

Indul a szavazás, közel tucatnyi szakmabeli karácsonyfa küzd a dicsőségért!

hirdetés

Könnyed szakmai verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

Kultúrterror Szabó Marianntól, a Femina értékesítési vezetőjétől.

Az arculat is ezáltal megújult. 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

Összesen három kereskedelmi médiaszolgáltató jelezte a NVB-nél, hogy politikai reklámot is sugárna.

4. Magyar Filmhét Közönségdíjára március 8-ig lehet szavazni. 

A szóvivők bálján médiában dolgozókat is díjaztak.

A Viacom közép-európai csapata ráadásul a legtöbb jelöléssel döntős. Március 13-án tartják a díjátadót.

„Az ördög magyar hangja” névre keresztelt sört a Monyo Brewing készítette a Quimbyvel.

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

Az előírásoknak nem megfelelő médiacégeket először felszólítja, majd teljesen letiltja a reklámozást a felületükön.

A hazai női tehetségek versenyét tizedik alkalommal rendezi meg a magazin. 

Ügynökségek és márkatulajdonosok a meghívottak között.

Legalábbis az ügyben döntő bíró szerint. A 2001-es dal szerzőit képviselő ügyvéd szerint a döntés kínos.

Szerintük több megyeszékhelyen is jelentősen esett a Rádió1 elérése.

Jó áthallásos reklám a Nike VaporMax Air modell számára.

A Konyhafőnök egyik döntőse, Sass Dani vezeti a divíziót.

Az egynapos műhelyfoglalkozást márciusban még egy követi.

A #Metoo hatására alternatív Valentin-napi üdvözlőkártyák születtek.

2018 végéig el kell ezeket távolítani a Blue Planet sorozat hatására.

A csapatot Mucsi Márton a Ludwig Múzeum korábbi közösségimédia-menedzsere vezeti.

Nagyon meghatóan. A iPhone X reklámjában egy darab mobiltelefon se tűnik fel. 

Azt mutatják be, hogy nekik nincs mit titkolniuk. Remek lett!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés