hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eheti kultúrterrorunkban Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztőjének kedvenceiről olvashattok.

Még egy Oscar-díjas vendég is felbukkant a buliban!

Főleg ügyfelek és médiaügynökségi szakemberek vettek részt a sales house buliján.

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

Rendhagyó ügyfél- és belső rendezvényt tartottak Open House néven.

A DeepInsight vezetője üzleti könyveket, gengszterfilmeket, kortárs színházat és Youtube-partit is ajánl a 80-as évek zenéivel.

Szűcs Gergely „Metorika” Kultúrterrorjából megtudjátok a választ.

E heti Kultúrterrorunkat Iványi Petra, a Filmteam producere írta.

A fotográfus Kóti Réka írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

De sajnos kopik már az indonéze a DDB-s sneakerhead és hip-hop-őrült Trencsényi Daninak.

Kultúrterrorunk szerzője Oláh Zsuzsanna, a Body kiállítás kommunikációs vezetője.

A kiadó Nyugati téri irodájában buliztak az írók, a költők és a kedves partnerek.

Kultúrterror Tamás Dorka szabadúszó kommunikációs szakembertől.

November 14-ig jelentkezhetnek az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai a DIMSZ versenyére. Wellness-hétvége a fődíj!

A szülinapos csatorna partnereivel ünnepelt. 

A GroupM csoport tagja idén ünnepelte 20. születésnapját.

Bihari Attila, a Honfoglaló alapítója remek könyveket és programokat ajánl.

A hagyományos őszi teraszpartijukból végül irodabuli lett.

Kultúrterror Dobozy Rózsától, a KommPakk alapítójától.

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

Volt fasírt, kókuszgolyó, és még a Mary Popkids is beugrott. 

Boldog reklámosok, díjak, oklevelek és hajótestben iszogatás a képeken.

Reich Lilla, a Roxer kreatív stratégiai tervezőjének tollából.

A stockfotós cég hangadatbázisát népszerűsíti a Nosferatu The Non Silent Film projekt. Jól sikerült.

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

Befejeződött a Pepsi kampánya, a Vloggerőpróba. (X)

Lőrincz Attila, a Doupla kreatív igazgatója a Kultúrterrorban.

hirdetés

Két új és egy megújult ügynökségi zenekar áll színpadra március 23-án.

hirdetés

Farsangi partival köszöntötték az ügynökség két évtizedes fennállását.

A PPH Media megtartotta évindító partiját.

A díjátadó február 7-én volt az Ötkertben.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

A Rádió1 műszaki igazgatója által két hete megszerzett Fehérvár Rádió nyújtott be hálózatba kapcsolódási kérelmet az NMHH-hoz.

A márkamegjelenések után mutatunk néhány hangulatfotót is.

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist egy, a Géniusz: Picasso két jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelntésénél.

hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

A középpálya fontosságáról beszél.

A cég tulajdonosainak nevét veszi fel: Paulinyi-Reith & Partners lesz belőle.

Egy brit kampány, illetve kutatás hívja fel rá a figyelmet a világbajnokság kezdete óta. Most aktuálissá vált.

Azt kérték, hogy az NMHH szüntesse meg az országos kereskedelmi frekvenciára vonatkozó szerződést a Hold Reklámmal.

Először lehet Magyarországon is nevezni a Next Image Mobile Photography Contest idei szériájára.

Különleges beszállókártyákkal, de túl korán hirdette magát a légitársaság.

Később, még pont időben helyreállt a rendszer, de azért így is ment a szitkozódás.

A Motoglobe kiadó termékeit értékesítik.

A Budapest Jazz Club az egyik legrégebbi hirdetési formához nyúlt.

A Cartoon Network és a Boomerang is elérhetővé válik a Telekom kínálatában.

A lehető legnagyobb büntetést kapta, amiért kiadta 87 millió felhasználó adatait. Mégis eltörpül a bevételei mellett.

Három nyertest választanak, egyenként 1000 eurót kapnak.

A sztárokat menedzselő ügynökség stratégiai megállapodást kötött a social media és influencer ügynökséggel.

Influencerek segítségével indult el a #20percegészség című kampány.

Július 20-ig várják az érdeklődők jelentkezését.

Az UP Advertisinggel és a Cluso-val is hosszútávú szerződést kötött a cég.

A Nielsen kimutatása alapján jelentős növekedést produkáltak a videó és zenei stremaing paltformok 2018 első felében.

A szpot az iPhone X arcfelismerő funkcióját promózza.

A Borat vagy Ali G alteregóival világhírűvé váló komikus új műsorának már a felvezető kampánya is elég rendhagyó.

Még a legbosszantóbb levél mellé is jár egy ingyen whopper.

A következő lépés a digitális média lesz.

Megnyílt a METU végzős tervezőgrafikusainak „Best of Diploma” kiállítása.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés