hirdetés
hirdetés
hirdetés

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

Befejeződött a Pepsi kampánya, a Vloggerőpróba. (X)

Lőrincz Attila, a Doupla kreatív igazgatója a Kultúrterrorban.

Két új és egy megújult ügynökségi zenekar áll színpadra március 23-án.

Farsangi partival köszöntötték az ügynökség két évtizedes fennállását.

A PPH Media megtartotta évindító partiját.

A díjátadó február 7-én volt az Ötkertben.

Az e heti Kultúrterrort az Up Advertising alapítója írta.

Szalai Balázs, a MEC Wavemaker tartalmi vezetője az eheti Kultúrterrorban.

Deák Kristóf filmje a legjobb élőszereplős rövidfilm kategóriában versenyzik majd.

Az eheti Kultúrterrorban Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője.

De két rohamosztagos és R2D2 is benézett a mozireklámos karácsonyi partira.

A közönség imádta a könyveket, a Kreatív szerkesztői a helytakarékos látványosságot.

Indul a szavazás, közel tucatnyi szakmabeli karácsonyfa küzd a dicsőségért!

Könnyed szakmai verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

Kultúrterror Szabó Marianntól, a Femina értékesítési vezetőjétől.

A látványos és kreatív kisköltségvetésű klipjeivel elhíresült OK Go visszatért.

KV-interjú Vida Verával.

Kovács András Péterrel és Dévényi Tibi bácsival ünnepeltek. 

Balogh Zsolt, a DDB innovációs kreatívigazgatójának Kultúrterrorja.

A Kultúrterror Extrában Kulcsár Andrea, a Budapest Showcase Hub alapító-szervezője ajánl koncerteket a héten zajló fesztiválból.

Részeredmények a Quad Light és a PÁNIQ-SZOBA ügynökségi versenyéről.

Ennyit segítünk: brutalizmus, kohók, hálózattudomány.

Kultúrterror egy régi vágású újlipótvárositól, Bujdosó Biankától, az ACG kampányigazgatójától.

Turán Eszter, a Moviebar Productions producere az eheti Kultúrterrorban.

Interjú Koleszár Szilviával, a Skool projekt egyik alapítójával.

Bisztray Sándor rendező, a Spatium Advertising kreatívigazgatójának Kultúrterrorja.

Még a Kreatív is kapott díjat!

hirdetés

Kultúrterror Gaál Melindától, a Sony pr-kommunikációs menedzserétől.

hirdetés

Mohaman új szavakkal mondja az igazat. Interjú.

Kokics Viktória, a Grayling szakmai igazgatója a Kultúrterrorban.

Végigittuk a Brüsszel és Grimbergen által nyújtott sörkínálatot, és nem kellett csalódnunk.

Előbbi a Magyar Vízilabda Szövetség támogatásáért.

Egyelőre kevés készülék alkalmas rá.

Az ötödik Elle Fashion Showt április 28-29. között.

Árnyékszobor-performanszt készített a Föld Napjára a Deepinsight.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Jól teljesít a Sláger FM és a Music FM is az Inspira Research országos rádiós kutatása szerint.

Toót-Holló Tamás közös megegyezéssel távozik.

Meghívásos pályázaton lett a Flow PR a befutó.

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

Két kategóriában kétszer félmillió forintot fizetnek az első helyezetteknek.

A bank üzletága az új számlarendszerét nem csak a startupoknak szánja.

Üzeni szívszorító reklámjában a lengyel Allegro.

Hazai színészek gyerekek chatlogjait keltik életre.

A közösségimédia-ügynökség kreatívigazgatót is igazolt.

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

Megújul a lap kinézete és a belseje is kicsit. Április 27-én országos reklámkampány indul.

Május 22. éjfélig lehet jelentkezni a Talent és a Lift programokra.

15 rendezőt hoz be a magyar piacra a reklámfilmes gyártócég.

A Magnet Bank a nők és férfiak közötti bérkülönbséget tesztelő microsite-ot készített. 

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

Halász Ambrus távozik az ügynökségtől, és politikai kommunikációval foglalkozik a jövőben.

A soroksári lesz a harmadik áruház Magyarországon. És a legnagyobb. 

Mads Mikkelsen szerint mindenesetre a Carlsberg talán a legjobb sör.

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés