hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

Volt fasírt, kókuszgolyó, és még a Mary Popkids is beugrott. 

Boldog reklámosok, díjak, oklevelek és hajótestben iszogatás a képeken.

Reich Lilla, a Roxer kreatív stratégiai tervezőjének tollából.

A stockfotós cég hangadatbázisát népszerűsíti a Nosferatu The Non Silent Film projekt. Jól sikerült.

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

Befejeződött a Pepsi kampánya, a Vloggerőpróba. (X)

Lőrincz Attila, a Doupla kreatív igazgatója a Kultúrterrorban.

Két új és egy megújult ügynökségi zenekar áll színpadra március 23-án.

Farsangi partival köszöntötték az ügynökség két évtizedes fennállását.

A PPH Media megtartotta évindító partiját.

A díjátadó február 7-én volt az Ötkertben.

Az e heti Kultúrterrort az Up Advertising alapítója írta.

Szalai Balázs, a MEC Wavemaker tartalmi vezetője az eheti Kultúrterrorban.

Deák Kristóf filmje a legjobb élőszereplős rövidfilm kategóriában versenyzik majd.

Az eheti Kultúrterrorban Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője.

De két rohamosztagos és R2D2 is benézett a mozireklámos karácsonyi partira.

A közönség imádta a könyveket, a Kreatív szerkesztői a helytakarékos látványosságot.

Kovács András Péterrel és Dévényi Tibi bácsival ünnepeltek. 

Indul a szavazás, közel tucatnyi szakmabeli karácsonyfa küzd a dicsőségért!

Könnyed szakmai verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

Kultúrterror Szabó Marianntól, a Femina értékesítési vezetőjétől.

A látványos és kreatív kisköltségvetésű klipjeivel elhíresült OK Go visszatért.

KV-interjú Vida Verával.

Balogh Zsolt, a DDB innovációs kreatívigazgatójának Kultúrterrorja.

A Kultúrterror Extrában Kulcsár Andrea, a Budapest Showcase Hub alapító-szervezője ajánl koncerteket a héten zajló fesztiválból.

Részeredmények a Quad Light és a PÁNIQ-SZOBA ügynökségi versenyéről.

hirdetés

Ennyit segítünk: brutalizmus, kohók, hálózattudomány.

hirdetés

Kultúrterror egy régi vágású újlipótvárositól, Bujdosó Biankától, az ACG kampányigazgatójától.

Turán Eszter, a Moviebar Productions producere az eheti Kultúrterrorban.

Interjú Koleszár Szilviával, a Skool projekt egyik alapítójával.

A vállalat belépne a filmipar területére.

Mészáros Lőrinc pénzintézete ad hitelt a Lapcom felvásárlásához.

A Netflix nem adott pénzt, a pornóoldal közbelépett.

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

Egy új sportfogadási apphoz születtek meg a fekete humorú szpotok. 

Az új gépük hajtóműveinek finom zúgását vették albumra, a fehérzaj még az írói válságba kerülteken is segíthet!

Ráadásul a szülinapodon segíthetsz másokon.

A Nyárzuhazásnak a Mastercard a főtámogatója. 

A Bookline-nál jelenik meg a legismertebb hazai food truck-ok első szakácskönyve. 

Vicces alkalmazással tudná biztonságban a szüleik autóját vezető tiniket a Toyota, a Spotify és a Saatchi & Saatchi.

A nemzetközi díjat korábban a Monyo és a Mad Scientist söre is megkapta.

Majd eleresztenek egy pumás poént.

Az áruházlánc új reklámfilmje rekonstruálja a múltat és a márka indulását.

Pontosabban: a szerkesztőség női tagjai tematikus közéleti-társadalmi blogot indítanak.

A ThinkDigital Grouppal kötött szerződés alapján.

A hétköznapokat rendesen megszórják.

Ehhez egy német startupot vásároltak fel.

Nem fogod kitalálni a nevét!

A Mediaworks struktúrájához igazodva megszűnt a lapigazgató-főszerkesztői munkakör.

Nemzetközi környezetvédelmi kutatáshoz csatlakozott a Jófogás, és kiderült: 200 ezer tonna szén-dioxidtól mentették meg Magyarországot.

A világbajnok kardvívó segít egy nagymamának a Mol reklámfilm-sorozatának új részében.

Jiří Menzel életműdíjat, Magda Vášáryová Európa-djíat kap a miskolci fesztiválon.

Beke László, a Műcsarnok korábbi főigazgatója is a zsűriben. Mostantól évente kétszer lesz ilyen.

Megkezdődtek Ganxsta Zolee oltási munkálatai, avagy új Roast epizód nyitja az őszt.

Elfelejtették megemlíteni a reklámjaikban, hogy a szer függőséget okoz.

Meg egy csomó más terméket, például a cukros üdítőket.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés