hirdetés
hirdetés
hirdetés

November 14-ig jelentkezhetnek az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai a DIMSZ versenyére. Wellness-hétvége a fődíj!

A szülinapos csatorna partnereivel ünnepelt. 

A GroupM csoport tagja idén ünnepelte 20. születésnapját.

Bihari Attila, a Honfoglaló alapítója remek könyveket és programokat ajánl.

A hagyományos őszi teraszpartijukból végül irodabuli lett.

Kultúrterror Dobozy Rózsától, a KommPakk alapítójától.

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

Volt fasírt, kókuszgolyó, és még a Mary Popkids is beugrott. 

Boldog reklámosok, díjak, oklevelek és hajótestben iszogatás a képeken.

Reich Lilla, a Roxer kreatív stratégiai tervezőjének tollából.

A stockfotós cég hangadatbázisát népszerűsíti a Nosferatu The Non Silent Film projekt. Jól sikerült.

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

Befejeződött a Pepsi kampánya, a Vloggerőpróba. (X)

Lőrincz Attila, a Doupla kreatív igazgatója a Kultúrterrorban.

Két új és egy megújult ügynökségi zenekar áll színpadra március 23-án.

Farsangi partival köszöntötték az ügynökség két évtizedes fennállását.

A PPH Media megtartotta évindító partiját.

A díjátadó február 7-én volt az Ötkertben.

Az e heti Kultúrterrort az Up Advertising alapítója írta.

Szalai Balázs, a MEC Wavemaker tartalmi vezetője az eheti Kultúrterrorban.

Deák Kristóf filmje a legjobb élőszereplős rövidfilm kategóriában versenyzik majd.

Az eheti Kultúrterrorban Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője.

Kovács András Péterrel és Dévényi Tibi bácsival ünnepeltek. 

De két rohamosztagos és R2D2 is benézett a mozireklámos karácsonyi partira.

A közönség imádta a könyveket, a Kreatív szerkesztői a helytakarékos látványosságot.

Indul a szavazás, közel tucatnyi szakmabeli karácsonyfa küzd a dicsőségért!

Könnyed szakmai verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

hirdetés

Kultúrterror Szabó Marianntól, a Femina értékesítési vezetőjétől.

hirdetés

A látványos és kreatív kisköltségvetésű klipjeivel elhíresült OK Go visszatért.

KV-interjú Vida Verával.

Balogh Zsolt, a DDB innovációs kreatívigazgatójának Kultúrterrorja.

A megújulás része, hogy két új divíziót is indított az ügynökség.

A jobb internet veled kezdődik címre kisfilmet és szépirodalmi írásműveket is várnak. 

A TV Paprika tulajdonosa másodfokon is megnyerte a védjegypert.

Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka.

A Balaton és a Balaton-felvidék a közönségszavazás útján kiválasztott versrészletek témája.

hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Hive Creative fog munkáltatói márkát építeni az informatikai cégnél. 

A szakmai érdekképviseletre hivatkozva.

„Magas sarkúban, vadító ruhákban” – írja a közlemény.

Reszponzív dizájn és nyereményjáték az oldalon.

A Biztosítótárs negyedévente, ötezer példányban jelenik meg, a Keszthelyi Média adja ki.

A threading most is megoldható, de a jövőben egy gomb segítségével még egyszerűbb lesz.

41 pályázó 300 képe közül választottak nyerteseket.

Azt kérik, hogy mindenki töltse ki a kérdőívüket a témáról.

A New Wave Mediához tartozó Ozone Tv és a Life reklámidejét értékesíti januártól a sales house.

FRISSÍTVE A márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

Hashtagenként 100 forintot adományoz a telekommunikációs vállalat.

Irodájában szervezett karácsonyi bulit és kézműves jótékonykodást az UP Advertising.

A National Geographic sorozatában játssza a halott festőt. Itt vannak az első képek.

A novemberi Minőségi Újságírás Díjat Kálmán Attila 24.hu-n megjelent cikke nyerte.

Megkínálták, de nem hosszabbít szerződést.

 

Borsány-Gyenes András visszakerülhet a vezetésbe.

Abszolúte fölösleges volt ebbe pénzt és energiát fektetni.

Ez 75 százalékkal több, mint 2016 azonos időszakában. Ugyanennyivel nőtt a megjelenített márkák száma is.

A Class FM tulajdonosának beadványát utasították el.

A Heti Betevő nyert is félmilliót az Invitech pályázatán IT-fejlesztésekre.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés