hirdetés
hirdetés
hirdetés

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

A TorTer és a Pesti Portré tanácsadója a gengszterzsáner klasszikusain át eljut a Kemencés pizzáig meg vissza, közben felbukkan Ascher Tamás, Grecsó Krisztián és Máté Bence neve is. Kultúrterror.

Ha csak a számokat nézzük, a YouTube Music könyvtára a nagyobb a Spotify-jal összehasonlítva.

A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli Planet 8 megalkotásában.

Radnai Márk, a reklám rendezője mesél Kasszás Erzsi kalandos megszületéséről.

A Friss Húson kiderült, hogy újabb filmes generációban van ott a nemzetközi sikerszéria lehetősége.

Az első napokban ismert emberek mellett körülbelül kétszázan véreztek a Trónért.

A rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó eseményén az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

Szőke Eszter, a Grayling ügyvezető-helyettese írta e heti Kultúrterrorunkat.

A napilap tévészpotokkal és számos akcióval ünnepli 25. születésnapját. 

Ajánl viszont helyette sok-sok programot a kutyás természetjárástól a via ferratán át Elon Musk könyvéig.

Budapest legjobb pékségét és a legjobb gintonic lelőhelyeit is megtudhatjuk Varga Sárától, a Socially alapítójától.

A Videómánia egymilliós feliratkozószámát ünnepelték a Special Effects csapatával.

 A Ruben Brandt és a Susotázs jelölése is inkább meglepetés lenne.

De ezen kívül is sok-sok pörgős, vagy épp elmélyedős programot ajánl Fadgyas Gábor, a Café PR fejlesztési igazgatója.

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Könnyed kreatív verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Jávor Zsófia, a Libri-Bookline pr-menedzsere írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

Borsodi sört és Indiát is ajánlja Bendl Mátyás, a POME vezetője a Kultúrterrorban.

Kultúrafogyasztás a cikitől a cukiig: Doroszlai Beátának, a Noguchi Porter Novelli ügyféligazgatójának ajánlója.

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Neil Gaiman-könyveket és különleges sportokat is ajánl e heti Kultúrterrorunk szerzője, Vastagh Ákos.

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

Az eredeti cél 3 millió volt, ezt jelentősen túlszárnyalták.

A csóromföldi nyári egyetemen hét, lakhatásra is alkalmas kortárs víkendházat építettek fel.

Eheti kultúrterrorunkban Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztőjének kedvenceiről olvashattok.

hirdetés

Még egy Oscar-díjas vendég is felbukkant a buliban!

hirdetés

Főleg ügyfelek és médiaügynökségi szakemberek vettek részt a sales house buliján.

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

Józsa Renáta, a Well PR ügynökség CSR-specialistája írta e heti Kultúrterrorunkat.

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

Már forgatják a Mintaapák c. dramedyt.

A paralimpiai játékoké pedig egy piros lampiongyerek.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

A jelenlegi tagok mandátuma két nappal az önkormányzati választások előtt jár le, így törvényes felügyelet nélkül marad a közmédia, ami befolyásolhatja a választások tisztaságát.

Az új arculat kihangsúlyozza a csatorna globális elérését.

100 óriásplakát- és 200 citylight helyet sikerült kibérelnie az ellenzéki összefogás főpolgármester-jelöltjének. Puzsérék egy plakátot sem vesznek.

A Miskolcon felnőtt szakember korábban is szerkesztette a klub tévés magazinműsorát.

A Stabilo népszerű magyar tiniinfluencereket vet be az új, Z-generációt célzó kampányában.

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

A Media1 értesülései szerint novemberben jelenik meg az újság.

A fehérneműmárka a negyvenedik évfordulóját ünnepli a nagyibugyis videóval, amiben tényleg egy nagyi szerepel, bugyiban. 

A gyorsétteremlánc durván ráállt arra, hogy újrapozicionálj a joviális idős úrként megismert szimbólumát.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés