hirdetés
hirdetés
hirdetés

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Neil Gaiman-könyveket és különleges sportokat is ajánl e heti Kultúrterrorunk szerzője, Vastagh Ákos.

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

Az eredeti cél 3 millió volt, ezt jelentősen túlszárnyalták.

A csóromföldi nyári egyetemen hét, lakhatásra is alkalmas kortárs víkendházat építettek fel.

Eheti kultúrterrorunkban Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztőjének kedvenceiről olvashattok.

Még egy Oscar-díjas vendég is felbukkant a buliban!

Főleg ügyfelek és médiaügynökségi szakemberek vettek részt a sales house buliján.

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

Rendhagyó ügyfél- és belső rendezvényt tartottak Open House néven.

A DeepInsight vezetője üzleti könyveket, gengszterfilmeket, kortárs színházat és Youtube-partit is ajánl a 80-as évek zenéivel.

Szűcs Gergely „Metorika” Kultúrterrorjából megtudjátok a választ.

E heti Kultúrterrorunkat Iványi Petra, a Filmteam producere írta.

A fotográfus Kóti Réka írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

De sajnos kopik már az indonéze a DDB-s sneakerhead és hip-hop-őrült Trencsényi Daninak.

Kultúrterrorunk szerzője Oláh Zsuzsanna, a Body kiállítás kommunikációs vezetője.

A kiadó Nyugati téri irodájában buliztak az írók, a költők és a kedves partnerek.

Józsa Renáta, a Well PR ügynökség CSR-specialistája írta e heti Kultúrterrorunkat.

Kultúrterror Tamás Dorka szabadúszó kommunikációs szakembertől.

November 14-ig jelentkezhetnek az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai a DIMSZ versenyére. Wellness-hétvége a fődíj!

A szülinapos csatorna partnereivel ünnepelt. 

A GroupM csoport tagja idén ünnepelte 20. születésnapját.

Bihari Attila, a Honfoglaló alapítója remek könyveket és programokat ajánl.

A hagyományos őszi teraszpartijukból végül irodabuli lett.

Kultúrterror Dobozy Rózsától, a KommPakk alapítójától.

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

hirdetés

Volt fasírt, kókuszgolyó, és még a Mary Popkids is beugrott. 

hirdetés

Boldog reklámosok, díjak, oklevelek és hajótestben iszogatás a képeken.

Reich Lilla, a Roxer kreatív stratégiai tervezőjének tollából.

A stockfotós cég hangadatbázisát népszerűsíti a Nosferatu The Non Silent Film projekt. Jól sikerült.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

Szeptember 24-én mutatják be a Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatóinak munkáit.

215 startup jelentkezett az őszi szemeszterre.

A kéthetes fesztivál kilép a nyomtatott programok és a letölthető pdf-ek világából, és személyre szabat.

A magyar Google korábbi vezetője operatív igazgatóként folytatja az ügynökségnél.

Egyikük 15 millió, a másik kettő 5-5 millió forinttal lesz gazdagabb.

Az ingyenes lehetőségre szeptember 30. a jelentkezési határidő.

Szigorúbb retargeting szabályokat hozott, és az alkalmazások terén is szigorított. Mit nyer ezzel a fogyasztó, és mit veszít a reklámipar?

Grafikai céget tenderen választottak, de ügynökséget nem vontak be a megújulásba.

Sok dauer, hülye ruhák, jó gitárok! 

Egy másik, magyar alapítású rendezvényes cégben szerzett tulajdonrészt.

Több ügynökség is döntős laptársunk, a Turizmus&Vendég nívós versenyén.

A Doupla reklámügynökség készítette a teljes brandinget.

Érkeznek a home feedbe ágyazható hirdetések és a vertikális videóreklámok is.

108,2 milliárd forint volt az összes tavalyi filmgyártási költés Magyarországon. Az Alienist című sorozatra ment majdnem az ötöde.

Fontos, hogy ez volt a hónap egyik legtöbb közösségi interakciót hozó írása is a magyar neten.

Feltörekvő tehetségeket is várunk, a legszebben kivitelezett médiatermékeket keressük. Kiemelt kategória idén a televizió.

27 éve nem volt ilyen, bár az elmúlt két évben két magyar jelölt is közel került a díjhoz.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal megbízását kizárásos alapon vitték Balásy cégei.

Minden albrandjére kiterjedő szponzorációs megállapodást írt alá a Coca-Cola a Premier League-gel.

Szeptember 21-én nyit az idei ARC.

A közönségdíjat a Cogito, az egyetemi jegyzetek megosztásán alapuló fejlesztés kapta a versenyen.

A Volt egyszer egy téka közösségi finanszírozásból készült el, alkotói egykori tékások és A hetedik sor közepe filmes blog szerzői.

Az ügynökség 2018 szeptemberétől dolgozik a hirdető 2020-tól életbe lépő „Creating the New” nevet viselő stratégiáján.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés