hirdetés
hirdetés
hirdetés

Filmes hangulattal ünnepelt az egyik legnagyobb utómunka-stúdió.

Továbbá nagy favoritja a polip – élve vagy halva. Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa írta e heti Kultúrterrorunkat.

Kovács Adél, a Republic Group art directorának Kultúrterrorját olvashatjátok.

Nyilván zenei ajánlatokban is bővelkedik Németh Róbert zenész, újságíró és a Progressive kommunikációsának Kultúrterrorja.

Ha a hét utolsó munkanapja, akkor Kultúrterror. Ez alkalommal a Morpho pr-menedzsere, Szakály Szilvia tollából.

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

A TorTer és a Pesti Portré tanácsadója a gengszterzsáner klasszikusain át eljut a Kemencés pizzáig meg vissza, közben felbukkan Ascher Tamás, Grecsó Krisztián és Máté Bence neve is. Kultúrterror.

Ha csak a számokat nézzük, a YouTube Music könyvtára a nagyobb a Spotify-jal összehasonlítva.

A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli Planet 8 megalkotásában.

Radnai Márk, a reklám rendezője mesél Kasszás Erzsi kalandos megszületéséről.

A Friss Húson kiderült, hogy újabb filmes generációban van ott a nemzetközi sikerszéria lehetősége.

Az első napokban ismert emberek mellett körülbelül kétszázan véreztek a Trónért.

A rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó eseményén az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

Szőke Eszter, a Grayling ügyvezető-helyettese írta e heti Kultúrterrorunkat.

A napilap tévészpotokkal és számos akcióval ünnepli 25. születésnapját. 

Ajánl viszont helyette sok-sok programot a kutyás természetjárástól a via ferratán át Elon Musk könyvéig.

Budapest legjobb pékségét és a legjobb gintonic lelőhelyeit is megtudhatjuk Varga Sárától, a Socially alapítójától.

A Videómánia egymilliós feliratkozószámát ünnepelték a Special Effects csapatával.

 A Ruben Brandt és a Susotázs jelölése is inkább meglepetés lenne.

De ezen kívül is sok-sok pörgős, vagy épp elmélyedős programot ajánl Fadgyas Gábor, a Café PR fejlesztési igazgatója.

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Könnyed kreatív verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Jávor Zsófia, a Libri-Bookline pr-menedzsere írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

Borsodi sört és Indiát is ajánlja Bendl Mátyás, a POME vezetője a Kultúrterrorban.

Kultúrafogyasztás a cikitől a cukiig: Doroszlai Beátának, a Noguchi Porter Novelli ügyféligazgatójának ajánlója.

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Neil Gaiman-könyveket és különleges sportokat is ajánl e heti Kultúrterrorunk szerzője, Vastagh Ákos.

hirdetés

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

hirdetés

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

Az eredeti cél 3 millió volt, ezt jelentősen túlszárnyalták.

A csóromföldi nyári egyetemen hét, lakhatásra is alkalmas kortárs víkendházat építettek fel.

A full-service ügynökséghez a Benu közterületi foglalásai és a Maresi közösségi médiás kommunikációja került. 

Január 16-tól működik a Magyar Hang Plusz, ahova a mélyebb, alapos újságírói munkával készült írások kerülnek.

Mindezzel új hírlevél-feliratkozókat keresnek: hárman saját üzenet tolmácsolására kérhetnek meg egy általuk kiválasztott celebet.

Személyre szóló üzenetet lehet küldeni annak, akinek szeretnénk. Kampánybejelentő! 

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

A verseny alappilléreinek számító kategóriák körül motoszkáltak, nem is keveset. 

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Mégis megértik egymást. A kampánybejelentőt olvashatjátok! 

 pandémia által alapjaiban érintett iparág átalakulása miatt idén két új kategóriában is győztest hirdetnek a szervezők.

Azt kiemelték, hogy a legfontosabb a biztonság.

A csatorna azt írta, technikai okok miatt maradt el a szerda reggeli Mokka, helyette Walker, a texasi kopó ment adásba. 

Ami egy éve természetes volt, most szinte elképzelhetetlen, de a pandémia legyőzhető. 

Ingyenes előadáson mesél a nézőt is bevonó technikákról a berlini High Road Studios két alapítója.

Az E.ON egy integrált pr kampány segítségével teljsen átformálta a cégről alkotott imázsképet. A Salt Communications vendégcikkének szerzői elmesélik, hogyan sikerült mindez.

Összesen 70 filmet mutat be idén a streamingóriás.

Alexander Nanau, aki a Collective című filmjével az Oscar-díjig menetelhet, a román kultúra ténylegestámogatását hiányolja a kormánytól.

Összesen 55 jelölt közül lehet választani a közönségszavazáson, szép számmal akadnak jelöltek a kreatíviparból is.

A Viacom az RTL Spike kivezetése után jelentkezik az új, tiniknek szóló csatornával.

A Felkészülés meghatározatlan ideig tartó együttlétre főszerepével érdemelte ki az elismerést.

A régi Duna TV székház mellett például az Infopark is új helyszín lehet.

A Panyi a Direkt36, Fabók és Jandó pedig a G7.hu újságíróiként vehették át az elismerést. A díjjal összesen egymillió forint jár.

A szpotnak egyszerre örülhetnek a kecskerajongók és a terepjárókat kedvelők.

A nehézkésen magyarított januári vegán kihívásnak jót tett a járvány: ott a sok bespájzolt tészta, de a denevér-vadhúsos eredetsztori sem rossz motiváció.

Az HBO Max indítja And Just Like That… címmel az új projektet, ami négy helyett három főszereplőt tudott megnyerni magának.

A karakterek tervezéséért felelős David Creek a kezdetektől benne volt az alkotógárdában.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés