hirdetés
hirdetés
hirdetés

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

Volt fasírt, kókuszgolyó, és még a Mary Popkids is beugrott. 

Boldog reklámosok, díjak, oklevelek és hajótestben iszogatás a képeken.

Reich Lilla, a Roxer kreatív stratégiai tervezőjének tollából.

A stockfotós cég hangadatbázisát népszerűsíti a Nosferatu The Non Silent Film projekt. Jól sikerült.

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

Befejeződött a Pepsi kampánya, a Vloggerőpróba. (X)

Lőrincz Attila, a Doupla kreatív igazgatója a Kultúrterrorban.

Két új és egy megújult ügynökségi zenekar áll színpadra március 23-án.

Farsangi partival köszöntötték az ügynökség két évtizedes fennállását.

A PPH Media megtartotta évindító partiját.

A díjátadó február 7-én volt az Ötkertben.

Az e heti Kultúrterrort az Up Advertising alapítója írta.

Szalai Balázs, a MEC Wavemaker tartalmi vezetője az eheti Kultúrterrorban.

Deák Kristóf filmje a legjobb élőszereplős rövidfilm kategóriában versenyzik majd.

Az eheti Kultúrterrorban Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője.

De két rohamosztagos és R2D2 is benézett a mozireklámos karácsonyi partira.

A közönség imádta a könyveket, a Kreatív szerkesztői a helytakarékos látványosságot.

Indul a szavazás, közel tucatnyi szakmabeli karácsonyfa küzd a dicsőségért!

Kovács András Péterrel és Dévényi Tibi bácsival ünnepeltek. 

Könnyed szakmai verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

Kultúrterror Szabó Marianntól, a Femina értékesítési vezetőjétől.

A látványos és kreatív kisköltségvetésű klipjeivel elhíresült OK Go visszatért.

KV-interjú Vida Verával.

Balogh Zsolt, a DDB innovációs kreatívigazgatójának Kultúrterrorja.

A Kultúrterror Extrában Kulcsár Andrea, a Budapest Showcase Hub alapító-szervezője ajánl koncerteket a héten zajló fesztiválból.

Részeredmények a Quad Light és a PÁNIQ-SZOBA ügynökségi versenyéről.

Ennyit segítünk: brutalizmus, kohók, hálózattudomány.

hirdetés

Kultúrterror egy régi vágású újlipótvárositól, Bujdosó Biankától, az ACG kampányigazgatójától.

hirdetés

Turán Eszter, a Moviebar Productions producere az eheti Kultúrterrorban.

Interjú Koleszár Szilviával, a Skool projekt egyik alapítójával.

Bisztray Sándor rendező, a Spatium Advertising kreatívigazgatójának Kultúrterrorja.

Bronzot ért a Tomcsányi Dórinak készült rádiószpot.

A településkép védelméről szóló jogszabály módosításával nyomta át a Fidesz a plakáttörvényt, írja a 444.

Run Your World néven új szlogent is kapott.

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

A cég részvényesei követelték a kompromittálódott Travis Kalanick távozását.

Az IKO Digital fejlesztett chatbotot a hírportálnak.

Programtervezést és italajánlatot ígér a hivatalos cannes-i chatbot.

Túlméretezett ruhákban, Snapchaten jelennek meg.

Három perces Szimler Bálint divatfilm promóz egy ősszel nyitó egy belvárosi művészeti/divathelyszínt.

És magyar tervezők ruhadarabjait, kiegészítőit.

A manna.hu webshopban tévesztették meg natúrkozmetikumok vásárlóit, a kereskedő vitatja a döntést.

A környezetvédelem mellett kampányol az óriásvállalat: legújabb videójában magát a Földet reklámozza.

Az Együtt tagjai a migránskampány plakátjait festették át, az igazságügyi szakértő szerint a korábban gondoltnál kevesebb a kár.

A McCann New York állított szobrot a női vezetőknek a Wall Streeten nőnap alkalmából.

A Moziverzum nevet vették hozzá elő.

Indul a TV Paprika új gasztronómiai műsora, az Európa Késsel-Villával.

A 24.hu-n jelent meg egy 21 emberből álló lista.

Több előfizetője van, mint az összes többi kábelcégnek együttvéve.

A McCann jutott be a puncis kampánnyal.

Pásztor Anna (Anna and the Barbies) láncfűrésszel esik neki a zöldségnek.

A Provence című képe a francia vidék szimbóluma lett.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés