hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bihari Attila, a Honfoglaló alapítója remek könyveket és programokat ajánl.

A hagyományos őszi teraszpartijukból végül irodabuli lett.

Kultúrterror Dobozy Rózsától, a KommPakk alapítójától.

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

Volt fasírt, kókuszgolyó, és még a Mary Popkids is beugrott. 

Boldog reklámosok, díjak, oklevelek és hajótestben iszogatás a képeken.

Reich Lilla, a Roxer kreatív stratégiai tervezőjének tollából.

A stockfotós cég hangadatbázisát népszerűsíti a Nosferatu The Non Silent Film projekt. Jól sikerült.

Herpay Kazi, a Spice Communications kreatívigazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

Befejeződött a Pepsi kampánya, a Vloggerőpróba. (X)

Lőrincz Attila, a Doupla kreatív igazgatója a Kultúrterrorban.

Két új és egy megújult ügynökségi zenekar áll színpadra március 23-án.

Farsangi partival köszöntötték az ügynökség két évtizedes fennállását.

A PPH Media megtartotta évindító partiját.

A díjátadó február 7-én volt az Ötkertben.

Az e heti Kultúrterrort az Up Advertising alapítója írta.

Szalai Balázs, a MEC Wavemaker tartalmi vezetője az eheti Kultúrterrorban.

Deák Kristóf filmje a legjobb élőszereplős rövidfilm kategóriában versenyzik majd.

Az eheti Kultúrterrorban Soós Gergely, a Neo Interactive alapító-ügyvezetője.

Kovács András Péterrel és Dévényi Tibi bácsival ünnepeltek. 

De két rohamosztagos és R2D2 is benézett a mozireklámos karácsonyi partira.

A közönség imádta a könyveket, a Kreatív szerkesztői a helytakarékos látványosságot.

Indul a szavazás, közel tucatnyi szakmabeli karácsonyfa küzd a dicsőségért!

Könnyed szakmai verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Keleti Éva, a magyar fotográfia 85 éves nagyasszonya szeret iPhone-nal fotózni.

Kultúrterror Szabó Marianntól, a Femina értékesítési vezetőjétől.

A látványos és kreatív kisköltségvetésű klipjeivel elhíresült OK Go visszatért.

KV-interjú Vida Verával.

hirdetés

Balogh Zsolt, a DDB innovációs kreatívigazgatójának Kultúrterrorja.

hirdetés

A Kultúrterror Extrában Kulcsár Andrea, a Budapest Showcase Hub alapító-szervezője ajánl koncerteket a héten zajló fesztiválból.

Részeredmények a Quad Light és a PÁNIQ-SZOBA ügynökségi versenyéről.

Ennyit segítünk: brutalizmus, kohók, hálózattudomány.

A Dreamjo.bs köztéri kampánya a munkahelyi elégedettségre épít.

A GETomorrow új technológiákat bemutatva készítené fel a magyar társadalmat a globális ipari forradalom hatásaira.

Ismét kaptak egy ideiglenes hosszabbítást.

Október 23-tól kezdve él a hétköznap és hétvégén látható, kora esti híradókat érintő változás.

A Paramount kampánya azt mutatja meg, ha ikonikus filmeknek megváltoztatják egy jelenetét, ugrik az egész miliője.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

Wolfie, Dj Nara, Metha, illetve Nagy Vivi személyes történeteinek a társaságában.

Kedden szavaz a parlament, 85 forint helyett 114 forintos termékdíj terhelheti a papírokat.

A Szív City névre keresztelték.

Elhozták a vezető tervezőt, Gorden Wagenert is, aki momés diákokkal tartott szakmai konzultációt.

Módos Márton, az eddigi ügyvezető vette meg a 100 százalékos tulajdonrészt.

A jogvédett tartalmak védelmének ürügyén vezetnének be egy tartalmi szűrőt.

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

Vidus Gabriella a Forbes Flow nevű rendezvényén beszélt erről.

A HVG emlékeztet rá, hogy ismeretlen az Andy Vajna által megvett médiavállalkozás előző tulajdonosa. Közben Vajna lett a korábbi vezérigazgatóját megtartó cég elnöke.

Hazai és nemzetközi kardiológusok bevonásával fejlesztették a MAP Health Watchet. Már több mint 8 millió forint gyűlt össze.

Az orosz AMC és MGM, valamint a Sundance TV egyik európai feedje is az iroda alá tartozik októbertől. 

A pánregionális feed december 18-tól jelenik meg a kínálatban.

Ez az első kuponos alkalmazás a hazai magazinpiacon.

Először Budapesten erősítenének, hogy külföldre is kiléphessenek.

Az október 17-ei programot a MÚOSZ és az Amerikai Nagykövetség szervezi.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés