hirdetés
hirdetés
hirdetés

A rendezvényes szakmai szervezet Event Touch néven futó eseményén az előadók, a kiállítók és a cateringesek is kitettek magukért. És még robothosztesz is volt.

Szőke Eszter, a Grayling ügyvezető-helyettese írta e heti Kultúrterrorunkat.

A napilap tévészpotokkal és számos akcióval ünnepli 25. születésnapját. 

Ajánl viszont helyette sok-sok programot a kutyás természetjárástól a via ferratán át Elon Musk könyvéig.

Budapest legjobb pékségét és a legjobb gintonic lelőhelyeit is megtudhatjuk Varga Sárától, a Socially alapítójától.

A Videómánia egymilliós feliratkozószámát ünnepelték a Special Effects csapatával.

 A Ruben Brandt és a Susotázs jelölése is inkább meglepetés lenne.

De ezen kívül is sok-sok pörgős, vagy épp elmélyedős programot ajánl Fadgyas Gábor, a Café PR fejlesztési igazgatója.

Nagy Márton, a Positive by Hinora Group kreatív partnere írta e heti Kultúrterrorunkat.

Könnyed kreatív verseny az ünnepek előtti utolsó napokra.

Jávor Zsófia, a Libri-Bookline pr-menedzsere írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

Borsodi sört és Indiát is ajánlja Bendl Mátyás, a POME vezetője a Kultúrterrorban.

Kultúrafogyasztás a cikitől a cukiig: Doroszlai Beátának, a Noguchi Porter Novelli ügyféligazgatójának ajánlója.

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Neil Gaiman-könyveket és különleges sportokat is ajánl e heti Kultúrterrorunk szerzője, Vastagh Ákos.

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

Az eredeti cél 3 millió volt, ezt jelentősen túlszárnyalták.

A csóromföldi nyári egyetemen hét, lakhatásra is alkalmas kortárs víkendházat építettek fel.

Eheti kultúrterrorunkban Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztőjének kedvenceiről olvashattok.

Még egy Oscar-díjas vendég is felbukkant a buliban!

Főleg ügyfelek és médiaügynökségi szakemberek vettek részt a sales house buliján.

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

Józsa Renáta, a Well PR ügynökség CSR-specialistája írta e heti Kultúrterrorunkat.

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

Rendhagyó ügyfél- és belső rendezvényt tartottak Open House néven.

A DeepInsight vezetője üzleti könyveket, gengszterfilmeket, kortárs színházat és Youtube-partit is ajánl a 80-as évek zenéivel.

Szűcs Gergely „Metorika” Kultúrterrorjából megtudjátok a választ.

hirdetés

E heti Kultúrterrorunkat Iványi Petra, a Filmteam producere írta.

hirdetés

A fotográfus Kóti Réka írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

De sajnos kopik már az indonéze a DDB-s sneakerhead és hip-hop-őrült Trencsényi Daninak.

Kultúrterrorunk szerzője Oláh Zsuzsanna, a Body kiállítás kommunikációs vezetője.

Évekig kérlelték a Breaking Bad színészét, hogy gyártsa le a sorozatban megismert sört. A Sony egy kisüzemmel közösen végül nyáron piacra dobja a régóta várt italt.

Egy ismeretlen hátterű máltai offshorecég szerzett tulajdonrészt a tévétársaságnál néhány nappal Andy Vajna halála után.

Tehetünk különbséget a színek között, de csak a ruhák esetében - üzeni a kampány.

Az új Icuka-szpotot már ők készítették.

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

Ő a Sloggi első hazai férfi arca, Iszak Esztivel pózol.

Budapesti szállodák kapnak új értékesítési és marketingvezetőket, elődeik távoztak.

Ki viszi el a balhét egy rosszul sikerült szponzorposztért? Aki elmegy a MOME rendezvényére, megtudja.

Március 30-ig ingyen kipróbálható a Cirko Film  online videotékája.

A 1,5 milliárd eurós büntetés azért jár, mert nem engedte megjelenni riválisainak hirdetéseit.

A mozis és tévés piacon is elég durva portfóliót szerzett meg a történelmi felvásárlással a Disney.

Well&fit néven folytatják, március 20-án jelenik meg először.

A Womanizer nevű segédeszköz plakátja három hete virít Toronto legforgalmasabb kereszteződésében.

Profi filmkészítőknek szóló rövidfilmes, és mindenki által pályázható fotós versenyt írnak ki a Lynch-kiállításhoz kapcsolódóan.

Az európai parlamenti választások kampányidőszaka alatt.

Az RTL Klub sorozatának szombati epizódja volt az elmúlt hét legnépszerűbb tévés tartalma a kereskedelmi célcsoportban.

A Top News Hungary nevű céget tavaly decemberben jegyezték be. A TWN.hu korábban Kasza Tibor érdekeltsége volt.

Felkerült a teljes videó a teltházas Aréna-koncertről.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) versenyének szakmai partnere a Miskolci Egyetem is.

A Pöttyöslabda.hu célcsoportját a kisgyerekes anyukák alkotják.

A nagyon szép, nagyon míves kávéreklám-kliséken mulat a teljes reklám.

Zártkörű részvénytársasággá alakul át a kiadó.

A kampánnyal nem csak a filmipar csillogását, hanem a háttérben folyó kemény munkát is meg akarták mutatni.

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés