hirdetés
hirdetés
hirdetés

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

Borsodi sört és Indiát is ajánlja Bendl Mátyás, a POME vezetője a Kultúrterrorban.

Kultúrafogyasztás a cikitől a cukiig: Doroszlai Beátának, a Noguchi Porter Novelli ügyféligazgatójának ajánlója.

Winkler Róberttel, a Totalcar alapítójával egy kisüzemi sörözőben beszélgettünk influencerségről, házi sörfőzésről és a médiahelyzetről.

Interjú Katz Dáviddal, a 24.hu videós újságírójával.

Neil Gaiman-könyveket és különleges sportokat is ajánl e heti Kultúrterrorunk szerzője, Vastagh Ákos.

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

Az eredeti cél 3 millió volt, ezt jelentősen túlszárnyalták.

A csóromföldi nyári egyetemen hét, lakhatásra is alkalmas kortárs víkendházat építettek fel.

Eheti kultúrterrorunkban Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztőjének kedvenceiről olvashattok.

Még egy Oscar-díjas vendég is felbukkant a buliban!

Főleg ügyfelek és médiaügynökségi szakemberek vettek részt a sales house buliján.

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

Rendhagyó ügyfél- és belső rendezvényt tartottak Open House néven.

A DeepInsight vezetője üzleti könyveket, gengszterfilmeket, kortárs színházat és Youtube-partit is ajánl a 80-as évek zenéivel.

Szűcs Gergely „Metorika” Kultúrterrorjából megtudjátok a választ.

E heti Kultúrterrorunkat Iványi Petra, a Filmteam producere írta.

A fotográfus Kóti Réka írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

Józsa Renáta, a Well PR ügynökség CSR-specialistája írta e heti Kultúrterrorunkat.

De sajnos kopik már az indonéze a DDB-s sneakerhead és hip-hop-őrült Trencsényi Daninak.

Kultúrterrorunk szerzője Oláh Zsuzsanna, a Body kiállítás kommunikációs vezetője.

A kiadó Nyugati téri irodájában buliztak az írók, a költők és a kedves partnerek.

Kultúrterror Tamás Dorka szabadúszó kommunikációs szakembertől.

November 14-ig jelentkezhetnek az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai a DIMSZ versenyére. Wellness-hétvége a fődíj!

A szülinapos csatorna partnereivel ünnepelt. 

A GroupM csoport tagja idén ünnepelte 20. születésnapját.

Bihari Attila, a Honfoglaló alapítója remek könyveket és programokat ajánl.

A hagyományos őszi teraszpartijukból végül irodabuli lett.

hirdetés

Kultúrterror Dobozy Rózsától, a KommPakk alapítójától.

hirdetés

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

Volt fasírt, kókuszgolyó, és még a Mary Popkids is beugrott. 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

2019. január 10-ig várja a nevezéseket az MPRSZ.

Budapesten nyílt az applikációval működtetett szálloda, amelynek gyakorlatilag nincs személyzete.

A magazin olyan hírességekről közölt fotósorozatot a különleges számban, mint Alföldi Róbert, Dobó Kata vagy Bródy János.

Olasz ügynökség felelt a netet már novemberben meghódító reklámért.

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

Az imázsfilm az Etele Plaza korszerűségét és multifuncionalitását mutatja be. A Kreatívon látható először.

Egy év alatt 13,4 százalékos a csökkenés mértéke az értékesített példányszámoknál.

Az interjú bizonyos részletei nem fedik a valóságot Florian Boitlin szerint.

Szerződést hosszabbított az SPI / Filmbox Magyarország és az Antenna Hungária. 

Rácz Brigitta lett Dívány.hu és a SóBors.hu lapigazgatója is.

Közel hétmillió videóindítást hoztak össze az RTL videós tartalmai egy hét alatt.

Ismét Budapesten rendezik meg a régió egyik fontos zeneipari eseményét, ahol idén a reklám- és filmzenékről, illetve a német piacról tudhatunk meg többet az esti koncertek előtt.

A Greenpeace orángutános videóját az Iceland FMCG-márka karolta fel. Jól tették.

A Dargay Attila-pályázatra december 6-ig várják a nevezéseket. A Hír TV büntetést kapott, mert a teletexten nem tüntette fel a korhatár-besorolást.

A Füred Gastro a Balaton legjobb vendéglátóit hozná egy helyre.

Logókat és csomagolást is díjaztak több magyar tervezőtől.

Erre keresi a választ a Budafoki Élesztő kampánya Nyáry Krisztiánnal.

A Hello Vidék a a főváros határain kívüli életről számol be.

A kisegér, aki elhozta a karácsonyt című könyvben ír a szerző a magyar jótékonysági akcióról.

A megoldás egyszerűnek tűnik: korlátozni az ott eltöltött időt, hogy az igazán fontos dolgokra koncentrálhasson.

November 18-ig várják startupok jelentkezését.

Az Egy nő fogságbant is az öt jelölt közé választotta az Európai Filmakadémia.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés