hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hosszú Katinka is felbukkan a MOL új imázsfilmjében. 

Ráadásul biztosan nem társadalmi célú kampány – mondják.

Negyedszázadnyi fesztiváltörténet a Nagymező utcában, a Capa központban.

hirdetés

Természetesen Frankó Kapitány segítségével.

Globális tiltás a Publicis Groupe-nál, a magyar versenyekre is vonatkozik.

2017-07-17 13:28:00

Kaptunk egy közleményt a Hoopps nevű, a napokban indult és mobilalkalmazás segítségével – a Budapesten betiltott Uberhez hasonlóan – történő személyszállítást ígérő cégtől, amelyben első reklámfilmjükről számolnak be. Azt ugyan nem értjük pontosan, hogyan kapcsolódik a retro CGI-t alkalmazó videó tartalma az autós személyszállításhoz, mindenesetre Pataky Attila a húzónév, aki szerepel benne. Ráadásul egy ufóból bukkan elő.

2017-07-17 12:31:00

Egy brit késmárka, a Richardson Sheffield termékeinek kedvezményes megvásárlását lehetővé tevő pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai Lukoil-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország. A hűségprogram népszerűsítésére reklámfilmben mutatják be a többfunkciós késeket és túlélőeszközöket.

2017-07-13 14:00:00

Az ázsiai házasodási kényszerről született elgondolkodtató reklám a Procter & Gamble egyik szépségápolási márkája számára.

2017-07-13 12:39:00

A műanyag palackok ellen kampányol a SodaStream szódagépgyártó a reklámjában.

2017-07-10 10:06:00

Mi is megosztottuk csütörtökön az Isobar Budapest felhívását, melyben reklámosok, szakmabeliek kiállását kérték a Pride mellett. Aki jelentkezett, felkerült az Isobar virtuális Pride felvonulására.

2017-07-05 11:00:00

Finom poénra kihegyezett reklám készült a Volkswagen Golf GTE néven futó hibrid modelljéhez: a filmben szupergonoszok csinálnak gonosz dolgokat, mindig egy gomb megnyomásával.

2017-07-05 10:35:00

Vicces reklámot készített Sebastian Vettel, a Formula1 négyszeres világbajnok német klasszisának a születésnapja alkalmából a UPS csomagküldő szolgálat.

2017-07-04 13:31:00

Az Apple megkereste Michael Gondry rendezőt, hogy kizárólag egy iPhone 7 Plusszal forgasson kisfilmet - írja az Adweek. 

2017-07-04 10:53:00

A Nescafé ötletét láthatóan díjazták az ingyen kávét szürcsölgetők. 

2017-07-03 14:52:00

A The xx nevű indie zenekar új klipje egy Calvin Klein reklám is egyben, amennyiben a szereplők a márka ruháiban feszítenek, a klip rendezője, Alasdair McLellan pedig együttműködött a CK tavaly kinevezett kreatívigazgatójával, Raf Simonsszal.

2017-06-29 10:47:00

Rádió kategóriában, egy a Tomcsányi brandnek készült szpottal nyert bronz oroszlánt az idei Cannes Lionson a Young & Rubicam. A kampány kreatívigazgatójával, Galácz Karolinával a helyszínen készítettünk egy miniinterjút. Szerinte ez a díj, ahogy a többi magyar siker is (a White Rabbit szintén bronz oroszlánnal jött haza, a McCann shortlistes lett, de idevehetjük a kisoroszlánok pr-kategóriában szerzett aranyérmét, sőt a tavalyi sikereket is) azt mutatja, hogy valami megmozdult a hazai reklámos piacon.

2017-06-28 14:47:00

Az OTP Junior új, Mito által készített kampánya arra keresi a választ, emlékeznek-e az emberek arra, milyen volt a viszonyuk szüleikkel 16 évesen.

2017-06-26 12:21:00

November 13-tól 16-ig, Berlinben rendezik meg a 31. Epica Awardsot. A zsűri elnöke idén a Vice Media stratégiai vezetője, Spencer Baim lesz.

2017-06-26 11:19:00

Egy éve a demenciakutatást segítő alkalmazással, a Sea Hero Questtel kilenc, idén a Gorillaz együttessel futott AR-kampánnyal pedig négy oroszlánt nyert a Cannes-i reklámfesztiválon a Deutsche Telekom, de a Sea Hero Quest még múlt héten is begyűjtött két oroszlánt. A nemzetközi projektekben tavaly után most is részt vettek a Magyar Telekom szakemberei.

2017-06-26 10:08:00

Tizenhatodik alkalommal rendezték meg a Sziget Szervezőiroda portfoliójába tartozó Generali Gyerek Szigetet. A rendezvény júniusban, minden hétvégén várta az érdeklődőket.

hirdetés

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

Volt fasírt, kókuszgolyó, és még a Mary Popkids is beugrott. 

2017-06-23 09:30:00

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat a spanyol Santander bank Cannes-ban.

2017-06-23 08:00:00

Számos díjat hozott a Cannes Lions reklámfesztivál a Possible-nek. Az ügynökség csütörtökig tíz oroszlánt nyert, ebből nyolcat a Possible budapesti csapata által fejlesztett két mobilalkalmazás kapott.

2017-06-22 15:12:00

Bronzot nyert a Cannes Lions reklámfesztiválon a WWF Magyarország a We are all connected című animációs kisfilmjével. A filmet a White Rabbit reklámügynökséggel és a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel készítették.

2017-06-22 15:00:00

Érdekes kísérlettel hívja fel a figyelmet a Telekom arra, hogy ne hagyja senki a gyerekét egyedül internetezni, mint ahogy a szülők azt se szívesen hagyják, hogy bekössék a szemüket a játszótéren, míg gyerekük játszogat.

2017-06-22 12:29:00

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

2017-06-22 12:26:00

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

2017-06-21 14:08:00

Először indult magyar csapat a Young Lions pr-szekciójában, és a 24 versenyző közül egyből be is húzta az aranyat. Egyben ez a második arany színű magyar díj a Cannes Lions történetében. Hadnagy Lucának és Medina Palomának egy napja volt rá, hogy kommunikációs stratégiát dolgozzon ki a Vöröskeresztnek. Először elsírták magukat a briefen, aztán eltüntették a Balatont. Helyszíni interjú.

2017-06-21 11:12:00

Programtervezést és italajánlatot ígér a hivatalos cannes-i chatbot.

2017-06-20 14:58:00

A McCann New York még a márciusi nemzetközi nőnap alkalmából állított szobrot, pontosabban szoborcsoportot a Wall Streeten: egy büszke testtartású kislány néz szembe egy hatalmas bikával, a készítők szerint ezzel a női vezetők szerepét (és valószínűleg a velük szemben tornyosuló nehézségeket) hangsúlyozták ki. A kampány három oroszlánt hozott el az első napon.

2017-06-19 13:42:00

Pásztor Anna (Anna and the Barbies) láncfűrésszel esik neki a zöldségnek.

2017-06-19 09:49:00

Igaz, csak egy reklám erejéig, de vicces lett.

2017-06-16 10:06:00

A négyperces videó úgy cukiskodik szemérmetlenül egy kiscicával, hogy közben vizuális hullámvasúttá lesz.

2017-06-16 08:24:00

A csokoládécég AR alapú társasjátékkal népszerűsíti a termékeit.

2017-06-15 14:13:00

A MOL egy online zenés videóval támogatja meg a tiszta motorról szóló kampányát.

2017-06-14 16:18:00

Az új, hazai és nemzetközi vállalati imázsreklámokat a Merlin Communications készítette. Mutatjuk a kampány leírását:

Az amerikai elnök oroszokkal való állítólagos kapcsolatából űz gúnyt a márka.

A márka új ügynöksége, a 72andSunny nagyon odatette magát.

A Suhanj! Alapítványnak pedig fitneszgépre gyűjtenek.

Mutat rá új kampányában a Young & Rubicam.

Kalauzolnak és takarítanak, elkísérik az eltévedt utasokat, négy nyelven értenek, de magyarul sajnos nem.

Összefogott a Maggi és az Élelmiszerbank, kajafurgonból árulták "street food pörköltet".

Túl magas volt a listaár, amelyhez képest az árleszállítás jó üzletnek tűnhetett.

10,2 milliárd fontot értek el, ami 2,2 százalékkal több, mint tavaly ilyenkor.

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

Peter Brase kiadó tulajdonosa, Jürg Marquard egyéb üzleteire fog koncentrálni.

Mikor illik azt mondani, hogy "Nagyon jó formában vagy... gyönyörű"?

A vevő a valtonos Bessenyei István, az új ügyvezető Sudár-Horváth Lívia.

Húszéves a bank, visszatekint a Facebookon.

Elemi erő és delfin formájú vizibicikli. Megrendítő kampányfilm a Moltól.

A mesterséges intelligencia, a robotika, az önvezető mobilitási megoldások, illetve az adat- és felhőtechnológia terén tervez befektetéseket.

Mert a felhasználók azzal viccelődtek, hogy hasonlít az elnökre.

A Stay Tuned című műsort az NBC készíti, napjában kétszer jelentkezik.

Beniipowa, Csillsz és Emci Beauty segít a parfümöknek és fiatal használóiknak beindítani a nyarat.

Vloggerek és zenekarok szerepelnek majd benne, vállalatokkal fog össze hozzá az állam.

A jutalomérzetért felelős agyterületet stimulálja.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés