hirdetés
hirdetés
hirdetés

Farsangi partival köszöntötték az ügynökség két évtizedes fennállását.

Equals everywhere szlogennel erős és megindító reklámot készített a Nike.

Nem az eszükért szeretjük a Burger King új filmjének szereplőit.

hirdetés

A rövidfilmjével jelölt Deák Kristóf mellett Comedy Central producer, európai újságírók és hazai kreatívszakemberek szemléznek a Kreatív reklámversenyén.

A nők és férfiak közötti fizetéskülönbségét célkeresztbe helyező Boldog női újévet! kampány az ügynökség kezdeményezésére született.

2017-02-15 14:32:00

Az ország legnagyobb általános apróhirdetési oldala, a Jófogás korábban házon belül oldotta meg a közösségi kommunikációt, idei évtől viszont dedikált közösségi ügynökséggel, a Radex Medával fognak dolgozni – írja a Radex közleménye.

2017-02-13 11:40:00

„Tapassza le a fájdalmat!” szlogennel indított kampányt a Sager Pharma, a Salonpas termékcsalád magyarországi forgalmazója. 

2017-02-09 15:31:00

Az ügynökségi piacon viszonylag ritka, hogy egy kolléga 20 évig egy cégnél dolgozzon, különösen úgy, hogy a cég alapításától kezdve végigkísérje a növekedés különböző szakaszait, a tevékenységi kör bővülését. A HD Group kedves gesztust tett, ez közleményben számolt be nekünk arról, hogy az egyik kolléga szerdán volt pontosan 20 éve a cégnél: Bujdosó Ilona hoszteszként kezdte, ma a trade divízió szenior account menedzser munkatársa.

2017-02-09 12:06:00

A hazai médiaadatbázis-szolgáltatást nyújtó Whitereport csapata londoni képviselővel, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató Ajit Devraj kinevezésével bővült.

2017-02-08 22:16:00

A cannes-i versenyporondon tartják a szintet a magyar ügynökségek, ezen kívül viszont kevesebb nemzetközi fesztiválon születtek hazai sikerek. Az élboly alig változott 2015-höz képest: Young & Rubicam, Isobar, ACG a sorrend a Kreatív és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által összeállított M+ Listán.

2017-02-08 14:41:00

Február 7-én adtuk át a DMBP digitálismédia-versenyünk díjait az Ötkertben egy workshoppal összekötve. Az eseményről készült fotók alább láthatók:

2017-02-08 13:46:00

A Geico biztosító tudja, hogy mindenki utálja a Yoputbe-videók előtt futó pre-roll hirdetéseket. Ezért, a "nézők kényelme kedvéért" összesűrítették a mondanivalójukat a 15 másodperces hirdetésekben, amit megspékeltek némi pusztítással, hogy ha már a hirdetésblokkolót nem használók kénytelenek megnézni a reklámokat, legalább szórakozzanak rajtuk.

2017-02-07 22:00:00

A Kreatív második alkalommal rendezte meg a DMBP-t, amelyre izgalmas digitális megoldásokkal lehetett nevezni, idén először online is. Utóbbiból következik, hogy rekordszámú, 154 nevezés érkezett, ebből 75 lett döntős. Itt vannak a nyertesek.  

2017-02-06 11:53:00

A digitális kommunikációra kiírt tendert a Tricky Communications nyerte.

2017-02-06 09:39:00

A Kreatív reklámversenyén ismét Mark Tungate, az Epica Awards tartalmi vezetője lesz a zsűrielnök. Nevezési határidő: március 10.

2017-02-03 10:51:00

Juhász Éva leigazolását az idei év legfontosabb bővítési lépésének tartják az ügynökségnél.

2017-02-03 10:01:00

Ez csak egy az „alternatív tények" közül, amivel a Dove kifigurázza Trumpot.

2017-02-02 16:02:00

Megjelent a 2016-os év kreatív teljesítményét összesítő Gunn Report. Az év ügynöksége az adam&eve DDB lett, az év ügynökségi hálózata a BBDO, míg az év hirdetője a Samsung lett. 

2017-02-02 13:30:00

Az Artificial Group készítette a megújult, mostantól a MOL-hoz kötődő Multipont kampányát.

2017-02-02 12:24:00

Feministának titulálja az Adweek az Audi Super Bowl-szpotját, valójában szerintünk nem kell feministának lenni ahhoz, hogy vitathatatlan legyen a nőknek az ugyanazért a munkáért járó ugyanakkora fizetés.

hirdetés

Az e heti Kultúrterrort az Up Advertising alapítója írta.

2017-01-30 17:01:00

Könnyű az embereket dobozokba zárni bizonyos ismérveik alapján – ezzel indít a dán TV 2 nevű állami csatorna filmje is, aztán egy játékos kísérletből kiindulva egészen megkapó üzenetet épít fel a tolerancia jegyében. Meg is lehet akár könnyezni a csatorna reklámját.

2017-01-30 14:05:00

Nagyinterjút közölt a 24.hu Csetényi Csaba média- és egyéb vállalkozóval. Az interjúban szó esik az első millióiról, arról, hogyan viszonyul morálisan a kormány menekültellenes kampányaihoz, és arról is, hogy médiavállalkozóként hogy látja a média helyzetét. Tele van gyöngyszemekkel és garantáltan felébreszt az ebéd utáni délutáni álmosságból.

2017-01-27 12:41:00

Joel és Ethan Coen, a híres rendező testvérpár elkészítette első Super Bowl-reklámját - adja hírül az Adweek, és nem kisebb márkának rendeztek filmet, mint a Mercedes-AMG, azon belül is a GT Roadster nevű csúcsmodellt népszerűsítik. Jó lett a film, de nem lett eget rengető.

2017-01-27 12:22:00

Május 31. a nevezési határidő a Cannes Lionsön, mindeközben nyilvánossá vált a legtöbb kategória zsűrielnökének személye a 2017-es reklámversenyen.

2017-01-27 10:20:00

Lemondott a Magyar Rákellenes Liga elnöke, Bittner Nóra a botrányos 1%-os kampányfilmjük után kialakult negatív sajtóvisszhang okán.

2017-01-26 17:19:00

Vörös Miklós Talált tárgyak című fotósorozata a Faur Zsófi Galériában látható.

2017-01-26 10:49:00

A Mito, az Isobar, az ACG és a DDB húzta be a legtöbbet.

2017-01-26 09:43:00

A júliusi úszó-világbajnoksággal kapcsolatos összes kereskedelmi jog tulajdonjoga és kezelése (így a védjegyeké is) a Nemzetközi Úszószövetséget (FINA) illeti meg. A kommunikációs szakma munkájának megkönnyítésére ezért az esemény szervezőbizottsága és az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) közös állásfoglalást készített, az alábbiakban ez olvasható.

2017-01-25 16:57:00

Közleményben kért bocsánatot a Magyar Rákellenes Liga az egyszázalékos reklámfilmjéért, amelyben egy bírónő a bűnei – egészségtelen táplálkozás, alkoholfogyasztás, stb. – miatt „rákra ítél” egy embert a vádlottak padján. A film óriási sajtóvisszhangot keltett és hatalmas botrány lett. A Kreatív megszólaltatta a filmet készítő kommunikációs ügynökséget is.

2017-01-25 12:47:00

A HPS kreatívpárosa, Mlinarics Máté és Persely Tamás a 2016-os Aranypenge JCDecaux innovatív különdíját nyerte meg egy Sport szelet koncepcióval, az Edző Idegenben köztéri kampánnyal. A csokoládémárka az out-of-home (ooh) médiacég támogatásával most megvalósította a kampányt, amiről az ügynökség közleménye számolt be.

2017-01-25 09:46:00

Amikor emberek ordítva menekülni kezdenek valami elől, akkor ott elmondható, hogy az ijesztgetés elég jól sikerült. Ilyen A körök című filmhez készített marketingakció is, vegyes mértékben ugyan, de néhányan tényleg nagyon-nagyon megijednek. Én valószínűleg szívrohamban ott a helyszínen meghaltam volna.

2017-01-23 16:32:00

2017. január 1-től nyolc bevásárlóparkkal bővül a Mediator Group ügyfélköre.

2017-01-23 14:57:00

Az Institute of Practitioners in Advertising (IPA) kutatást készített a nők brit reklámiparban elfoglalt helyzetéről - írja a Digiday. 

2017-01-23 13:26:00

Az árösszehasonlító oldal arra mutat rá, hogy mindent leellenőrzünk az életünkben.

2017-01-23 13:16:00

Az Adaptive Media Sales House értékesíti a Tripadvisor hirdetési felületeit.

Saját ruhakollekciót tervezett a színész, ehhez egy melankolikus hangulatú reklám is készült.

Reklám, pr és online területen is együttműködnek a jövőben.

Megyer Örsöt újraválasztották az elnöki poszton.

Viszont a közmédia listaárainak brutális növekedése mégis bőven pozitívba hozta az összköltést 2015-höz képest.

Az NMHH továbbra is támogatja az Erdélyi Magyar Filmszemlét és a Savaria Filmszemlét is. 

15 lapra nőtt a LifeTime Media által képviselt magazinportfólió.

A műsorvezető az Origónak adott interjút.

Horváth Kornél korábban a Tescónak dolgozott.

Baksa Roland cikksorozata a jegybankelnök ügyeit járta körül. Tarnói Gizella-díjat kapott.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

A remek content marketingből az is kiderül, hogy a nagydolog közben inkább papíron olvasunk újságot, mint okostelefonon.

Árok Bianka eddig a cég vezető kommunikációs tanácsadója volt.

A 24.hu szúrta ki, hogy mások mellett Csányi Sándor alapkezelője és az Ezüsthajó Kft. egykori ügyvezetője is a testületbe kerül.

Donald Trump Twitter-mániája sem segített. 

Regionálisan és crm-feladatokra, több évre.

Simán lehet, hogy Chili TV kerül be mint új gasztrocsatorna.

A napi 24 órán keresztül sugárzó csatorna angol nyelvű lesz. 

Március 29-én adják át a Televíziós Újságírók Díját a legjobb produkcióknak.

A budapesti IMEC képzéseire hátrányos helyzetű hallgatók és pályakezdők pályázhatnak hétfőig. Bővül a központ csapata is.

Még a Facebook főhadiszállása előtt is reklámoztak. Pulirajongók, figyelem!

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés