hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sokféle véleményt fogalmaztak meg influencer összeállításunk résztvevői. A fentit Kovács András Péter, a Telekom markkomm vezetője.

Vargha Balázs mellett 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt, melyre már csak három hétig lehet nevezni!

Egészen karcos véleményeket is megfogalmaztak az influencer összeállításunk résztvevői.

hirdetés

Eperjesi Rita art directorsága előtt megjárta Berlint, majd dolgozott galériában és bolhapiacon is. Legutóbb szövegíró párjával Cannes-ba utazhattak.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

2019-08-12 11:10:00

A Magyar Telekom kreatív pályázatot hirdet a szeptemberi 14-i Fenntarthatósági Naphoz kapcsolódóan. A vállalat augusztus 30-ig három kategóriában várja fenntarthatósági témakörben azokat a pályaműveket, melyeket az idei év központi tematikája ihlet. A kiemelt téma a #piszkos12, azaz 12 környezeti, társadalmi, gazdasági, illetve az egyént érintő problémát fognak tisztázni szakértőkkel a rendezvényen.

2019-08-07 13:14:00

A Sziget elindulásával a kampány a második fázisába lépett a cég közleménye szerint.

2019-07-24 16:13:00

Az Old Spice egy friss kutatás alapján arra jutott, egyre több férfi mondja le a fiús programokat, miközben hiányolják a közös estéket.

2019-07-24 13:40:00

A nemrég Emmy-díjra jelölt Gwendoline Christie nem szereti a szabályokat a Rolls Royce új reklámfilmjében.

2019-07-11 14:32:00

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design kategória is. Nevezési határidő: augusztus 30.

2019-07-10 09:33:00

Michael Kelly a Supercuts reklámjaiban vette elő újra régi szerepét a sorozatban.

2019-07-09 15:37:00

A Magyar Telekom része, de a gyakorlatban független márkaként működik, és minden szolgáltatóval egyszerre vetélkedik a (költség)tudatos ügyfeleket célzó Flip, melynek vezetője, Endersz Frigyes az egyszerű és közvetlen kommunikációról, illetve arról mesélt, hogy miért mennek szembe a sebességháborúval.

2019-07-09 11:38:00

A 4iG Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. megállapodott a T-Systems Magyarország Zrt. eladásával kapcsolatos főbb pontokról – közölték a vállalatok a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A felek az ügyletről szóló előzetes megállapodást a keddi napon aláírták. A tranzakció a T-Systems átvilágítását, illetve a hatósági jóváhagyásokat követően az idei évben zárulhat.

2019-07-09 11:04:00

Jogsértő kereskedelmi gyakorlat miatt marasztalta el a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Brand Up Pharmát, a Colief cseppek nevű, speciális gyógyászati célra szánt tápszer hazai forgalmazóját.

2019-07-04 15:32:00

Július elsejétől az Artificial Group felel a Telenor integrált kommunikációjáért – közölte a telefontársaság. Az ügynökség két év után váltja a szófiai Guts&Brains DDB-t váltja a vezető ügynökségi szerepben.

2019-07-04 11:02:00

Te mennyire netezel okosan? – kérdezi a K&H Bank kampánya, mely egyrészt tudástesztre hív, másrészt tippeket is ad.

2019-07-04 10:26:00

Márciusban számoltunk be róla, hogy távozik Temesvári Marietta, a Sony Pictures Television Networks közép-európai régióért felelős tartalomfejlesztési stratégiai vezetője. Most kinevezték a terület új vezetőjét. Szabó Balázst is előléptették.

2019-07-01 14:32:00

Sose becsüld alá a poén erejét, talán ez a legnagyobb tanulsága a Burger King lassan minden fontos díjat bezsebelő, McDonald's-ot piszkáló kampányának. Megkérdeztük a projekten dolgozó Szloboda Lászlót és Papp Ákost, hogyan hozták mindezt össze.

2019-06-25 15:06:00

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kezdeményezésére júniusban országos kampány indult, melynek célja az MTÜ közlése szerint, hogy az alsó tagozatos iskolások jobban megismerjék Magyarországot. A cél, hogy a gyerekek a kampány segítségével ne csak a kötelező tanórai keretek között tanuljanak az ország látványosságairól és természeti kincseiről, hanem Kajlát, a kíváncsi magyar vizslakölyköt követve virtuálisan és személyesen is felfedezzék az ország szépségeit. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű kampányhoz partnerként csatlakozott többek között a MÁV Csoport, a Magyar Posta, a Magyar Turisztikai Szövetség, az Oktatási Hivatal és a SPAR Magyarország is, utóbbiak nyári matricagyűjtő albumot is kihoztak az aktivitás részeként.

2019-06-25 01:58:00

A globális arculatváltáson átesett ügynökség mostantól még inkább az érzelmek kiváltására helyezi a hangsúlyt. Sok-sok kép a cikkben.

hirdetés

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

A TorTer és a Pesti Portré tanácsadója a gengszterzsáner klasszikusain át eljut a Kemencés pizzáig meg vissza, közben felbukkan Ascher Tamás, Grecsó Krisztián és Máté Bence neve is. Kultúrterror.

2019-06-24 15:11:00

Jótékony akcióra buzdít a kultikus páros a Tesco kampányában.

2019-06-20 16:46:00

Újabb Spar-OMV reklámfilmet készített a Spice Communication, ezúttal az OMV Spar Express számára. Van itt minden: családi buli a benzinkúton, táncoló motoros, kiskutya bukósisakkal.

2019-06-20 16:19:00

A romániai születésű Moldovai Katalin egy hülye egyetemi szabályzat miatt került Magyarországra. Diplomafilmjét, amelyben egy nehéz szituációt mutat be egy idős nő és felnőtt lánya életéből, beválogatták a cannes-i filmfesztivál Cinéfondation nevű, vizsgafilmeket bemutató szekciójába.

2019-06-20 15:27:00

Közlekedésbiztonsági kampányt indított a Magyar Közút, mely az érzelmek és a család erejére épít. Az alábbiakban a nonprofit cégtől kapott kampánybejelentőt olvashatjátok.

2019-06-20 14:07:00

Hosszú idő után ismét hazai gyártású tévéreklámmal jelentkezik a Volkswagen Magyarország. A filmet a Fastbridge készítette a wolfsburgi márka és az UEFA együttműködésének apropójából. Erről az ügynökség közleménye tájékoztatta a Kreatívot.

2019-06-20 11:45:00

Szórakozató, mégis inkább semmitmondó volt a Burger King túlélő útmutatója a reklámapokalipszishez.

2019-06-19 23:20:00

A Wavemaker és az Umbrella kampányát a Média és a Social kategóriában díjazták.

2019-06-19 16:00:00

„Egy vállalkozó álma olyan álom, amely aludni sem hagy” – hangzik el a Magenta 1 Business kampányában, és a főszereplő virágáruslány már hajnalban talpon is van. A továbbiakban a Magyar Telekom által küldött tájékoztatást olvashatjátok.

2019-06-18 10:18:00

Két jelölést is behúzott a mellrák megelőzéséért indított akció PR kategóriában.

2019-06-14 12:49:00

Összesen 64 nevezés érkezett a Kreatív online videós díjára, az OVA-ra. A zsűrizés hamarosan indul, a zsűri elnöke pedig nem más, mint Schiwert-Takács László, az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatója, számos sikeres RTL-es produkció korábbi főszerkesztője és producere.

2019-06-11 16:29:00

Június 6-án az Anker’tben adtuk át a díjakat a Kreatív kiadója által hatodik alkalommal megrendezett CMA, valamint annak társversenyeként először meghirdetett Influ versenyeinken. Az eredmények után most a díjátadó képeit is megnézhetitek.

2019-06-07 16:19:00

A Nessaj-t szerepeltető influencer kampány mellett 15 díj született, a Café craft különdíjat nyert.

2019-06-07 16:17:00

A Greenroom Budapest Banknak készített munkája mellett még 15 díj született a versenyen.

2019-06-06 09:29:00

A Dollar Shave Club forró diszkószámmal ünnepli az apákat és testüket.

2019-05-31 14:30:00

Ismét Budapesten tartotta Youth Meetingjét a Worldcom, ahol fiatal európai pr-szakemberek osztották meg egymás között tapasztalataikat.

Több ügynökség együttműködésével zajlott az átalakulás.

Ezzel indították el a közösségeknek szóló Együtt/tér aktivitásukat. Az Artificial Grouppal dolgoztak közösen a kampányon.

A szakmai szervezet közleményben jelezte ezt.

A Prostamol Uno apák napi kampányát készíthetik.

Interjú Kozák Ákossal, a GfK vezetőjével a piackutató szakma átalakulásáról és szakmai érdekképviselet hiányáról.

Három pályázó közül választották ki a márkával korábban már együttműködő ügynökséget.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

Matricagyűjtős imázskampányt indított a márka.

A netezők szerint nagyon vicces reklámnak az is lehetne a címe, hogy: minden, amit nem akartál tudni arról, mi történik éjszaka az AsiaCenterben.

Ők választják majd ki, hogy mely családok lesznek a műsor szereplői.

A reklámszövetség támogatja az Önszabályozó Reklám Testület etikai eljárását.

A hőskori egymilliárd dolláros lufiár töredékéért. Nem jön vissza a pornó.

Az International Business Awardon, azaz Stevie-n, idén díjazták az Uniomediát, a Noguchit, a Café PR-t és az Informatika a Látássérültekért Alapítványt is.

22 éves Malév reklám bukkant elő.

A Human Telex kreatív- és rendezvényes feladatokat lát el. A Sziget VIP-vel már el is kezdték.

A szeptember 13-15. között tartott ingyenes fesztiválhoz budapesti helyszíneken forgatták az Európa-szerte sugárzott szpotot.

Augusztus utolsó hetében indítja őszi műsorstruktúráját a TV2.

A tervek szerint évente háromszor jelenik meg.

A Spektrum saját gyártású sorozata a cannes-i Content Innovation Awardson bizonyíthat.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés