hirdetés
hirdetés
hirdetés

Interjú a mostanság egyik legnépszerűbb, legfelismerhetőbb stílusú videoklip- és reklámfilmrendezővel.

Mind az ügyfélkapcsolati területen, mind a kreatívok között születtek új pozíciók egy nagyobb szervezeti átalakítás részeként.

„Ha megjelenik valami a színész arcán, csak jó helyen kell lenni” – bemutatjuk Becsey Kristófot, a Rossz versek operatőrét.

hirdetés

Horváth Attila „Füge” reklámszakemberrel beszélgettünk az ügynökség jövőjéről és a nyugat-európai terjeszkedésről.

A Classic sörük ezentúl Gold néven fut, kikerült belőle a kukoricagríz.

2019-02-08 11:58:00

Kiss Ágota Head of Content, vagyis tartalmi vezetői pozícióban csatlakozott a HD Grouphoz. Az új pozíció létrehozására az erről beszámoló ügynökségi közlemény szerint azért volt szükség, mert az ügynökség egyre több tartalomgyártási és kreatív kommunikációs feladatot is ellát.

2019-02-06 16:03:00

 A Caféval közösen fejlesztett kampány kifejezetten a 40 alattiakat célozta. Lent az OTP kampányleírását idézzük.

2019-02-04 13:10:00

A sorozat promóvideója ügyesen épít Reagan egykori optimista hirdetésére.

2019-02-04 11:15:00

Nem csak Warhol híres hamburgerezését, de egy idézetét is felhasználták az idei Super Bowl-reklámoknál.

2019-02-01 11:26:00

A Café Communicationst kérte fel az üzletközpont külső- és belső kommunikációs feladatainak ellátására.

2019-01-30 20:19:00

Sose engedd a kutyád közelébe Alexát.

2019-01-30 12:11:00

Úgy tűnik, nem csak tipikus karácsonyi szpotokkal lehetett kitűnni decemberben a reklámzajból – derül ki legalábbis a Synetiq neuromarketinges kutatócég elemzéséből, mely az év utolsó hónapjának reklámjait vizsgálta. Készült egy külön összeállítás a karácsonyi reklámtermésről, azt itt találjátok.

2019-01-30 11:14:00

Új kampányt indított a K&H, mely a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdeti. A kreatívok március 17-ig lesznek láthatók a tévében, online jelenléttel és citylight plakátokkal kiegészítve. A McCann Erickson Budapest készítette.

2019-01-29 19:06:00

Az I Want It That Way kedvéért természetesen.

2019-01-29 09:29:00

Az apró, pozitív hatású, felelős cselekedetekre épül a MagNet Bank első tévés kampánya. 

2019-01-24 17:06:00

Idén ismét szívecskés csomagolással készül a Valentin napra a Pöttyös. Az ismert piros pöttyöket tehát szívecskék váltották fel, a csomagolásra pedig ismert, hazai dalszövegrészletek kerültek.

2019-01-23 18:32:00

December végén távozott ügyvezetői pozíciójából Aczél László, a VMLY&R addigi igazgatója, így a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségében (MAKSZ) is megszűnt elnöki státusza. A közel 60 ügynökséget tömörítő MAKSZ alapszabályzatának értelmében 30 napon belül kellett új elnököt választaniuk, ez megtörtént, Blaskó Nikolett, az ACG Budapest vezetője lesz a szövetség új elnöke másfél évig. Céljai között többek között az ügynökségi világ identitásválságának és a szakmából való elvándorlásnak a csökkentése szerepel.

2019-01-23 08:07:00

Ingyenboltot nyitottak, és egy reklámban ugyanerre szólítják fel a többi élélmiszercéget is - írja az AdAge.

2019-01-22 11:48:00

Egy narancsbőr elleni reklám miatt kért bocsánatot a cég.

2019-01-21 16:14:00

A Gillette bátran beleállt egy fontos témába, de lehet, hogy nem azt a hatást érik el vele, mint szeretnék. Márkarombolás, vagy jövőbe mutató, társadalmilag felelős marketing, ami a fiatalok érzelmeit is a Gillette felé hajlítja?

hirdetés

Budapest legjobb pékségét és a legjobb gintonic lelőhelyeit is megtudhatjuk Varga Sárától, a Socially alapítójától.

A Videómánia egymilliós feliratkozószámát ünnepelték a Special Effects csapatával.

2019-01-21 13:39:00

A Colgate Luke Wilsonnal kínozza a nézőket.

2019-01-21 13:30:00

A Hab Advert jelenlegi, az ACG korábbi művész reklámosa világháborús olasz emlékművet készített.

2019-01-21 12:11:00

Ötletes, egyben provokatív kampány indított a mexikói AeroMexico légitársaság ügynökségével, az Ogilvyvel. A DNS-ük után ad kedvezményt az amerikaiaknak, egészen pontosan annak mexikói részaránya alapján.

2019-01-18 15:56:00

A Klarna nevű svéd online fizetési startupnak készült, Snoop kisebbségi tulajdonos is lett benne.

2019-01-17 15:41:00

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

2019-01-14 15:52:00

A Synetiq neurmarketinges kutatócég megnézte a karácsonyi reklámtermést, hogy megtudják, melyik volt az a három reklám, ami legjobban teljesített az érzelmek mentén a karácsonyi és azt megelőző időszakban.

2019-01-10 10:49:00

A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.

2019-01-09 16:51:00

Lezártuk a közönségszavazást, amelyen arra kértük olvasóinkat, hogy értékeljék a tavalyi év reklámterméséből kiválasztott tíz munkát. A győztes a Comedy Central szavazásra buzdító reklámja lett, megelőzve az Ételt az életért alapítvány és a Mediator Group kampányát, az Extra Ízt. Harmadik helyen a Cofidis reklámfilmjei zártak. Alább a teljes sorrend.

2019-01-09 13:28:00

A mozi és autórajongók álomreklámja készült el Amerikában. A Walmart hipermarketek új szolgáltatását hirdeti a rendkívül szórakoztató reklám. A Golden Globe díjátadó szünetében vetítették először.

2019-01-09 10:47:00

Téli kiadásban folytatódik az EMMI családalapítást népszerűsítő kampánya, melynek őszi epizódjáról már beszámoltunk.

2019-01-08 12:27:00

Afölött érzett örömükben, hogy a hitel segítségével teljesebb lett az életük. Az alábbiakban az ügynökség kampánybejelentője olvasható.

2018-12-19 13:29:00

Január 1-től egyesül a két közösségi médiára, illetve influencer marketingre specializálódott ügynökség.

2018-12-19 13:01:00

Kifinomult, érzelmes, de egyáltalán nem érzelgős. És sok hóember van benne.

2018-12-18 13:25:00

A Csodalámpa Alapítvány az Uniqa Biztosítóval közösen és a Positive by Hinora Group ügynökség támogatásával indította a Csodabogarak kampányt, melynek célja, hogy a karácsony előtti időszakban felhívja a figyelmet a beteg gyerekek kívánságait teljesítő alapítvány munkájára. A december végéig tartó akcióhoz a szervezők közleménye szerint eddig több tucatnyian csatlakoztak.

2018-12-17 15:31:00

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

Urbán Zsolt hat év után köszönt le. Elnökséget és felügyelő bizottságot is választott a szervezet.

A félórás művelet 2018 óta már nem kötelező, ezért kell felhívni a fontosságára a figyelmet.

Az „átstrukturálástól" 375 millió dollár megtakarítást várnak.

Beletrafált a karácsonyi hangulatba a madridi Leo Burnett kampánya.

Kilenc bronz, kilenc ezüst, kilenc arany és egy fődíj született. Az HBO, az Umbrella, a Republic és a Lounge nyertek aranyakat.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

Az utolsó előtti Huszár kiadására már hatezer dollár gyűlt össze.

A márkának szüksége volt egy kis megújulásra, érezték. Az ügynökség sportmárkával "fűszerezte" volna portfolióját.

A MyAd Marketing helyezett ki Budapest-szerte citylightokat.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

Egy 2011-es egyezmény többszöri megsértésével vádolja őket az amerikai kereskedelmi bizottság.

Most videosorozat fut, tavasszal pedig komolyabb kampányt is terveznek.

Mennek a gengszterek, helyettük kétségbeesett vásárlókon segítenek az eladók.

Február 15-én írták alá a szerződést.

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

Kijött a két popszenész közös számának Valentin napi klipje.

A múlt hünapban bejelentett 15 százalékos leépítés hatására döntöttek így. Az alapító 2015-ben még nemkívánatosnak minősítette ezt.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés