hirdetés
hirdetés
hirdetés

A körformát választották alapnak, olyan arculatot és logót akartak, ami „bátor, kortárs, de mégis kortalan”.

A Synetiq szokás szerint megvizsgálta, hogyan reagáltak a hazai nézők az friss reklámokra. Itt a novemberi elemzés.

Véli Heim Ágoston „Tonka”, aki a Geometrynál felel a márkaaktivációkért. Emellett jótékonysági projekten is gőzerővel dolgozik, valamint szenvedélyes zenegyűjtő.

hirdetés

A Synetiq elemzése ezúttal az októberi kínálatot nézte át, kiemelve az Univer, a Telenor és a Volswagen reklámjait. A cég elemzését olvashatjátok.

Nagy László, az ACG kreatívigazgatója szerint a promókommunikáció sem ördögtől való, de érdemes úgy alakítani, hogy támogassa a márka imázsát.

2020-01-13 20:00:00

Lezárva a 2010-es éveket, ideje összesíteni, hogy melyek voltak az elmúlt évtized legjobb magyar reklámjai. A ti segítségetekben is bízunk.

2019-12-19 15:31:00

A Libri idén két költő verseskötetét is kínálja a különleges karácsonyi ajándékot keresőknek. Az egyik „Daloljanak itt angyalok” címmel kapható és Szabó Magda karácsonyi írásaiból ad válogatást , a másik az „ Élő Ady”, mely Ady Endre műveit tartalmazza kortárs költők válogatásában. A könyvek limitált példányszámban jelentek meg, Bold reklámügynökség feladata pedig az volt, hogy hogy olyan bolti megjelenést alkossanak, amelyek nem csak feltűnővé, hanem még értékesebbé teszi az „ajánlatot”. A továbbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

2019-12-19 14:16:00

Filmes hangulattal ünnepelt az egyik legnagyobb utómunka-stúdió.

2019-12-19 08:15:00

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Länger Vera, az Artificial Group kreatívigazgatójának gondolatait olvashatjátok.

2019-12-17 07:00:00

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Elsőként Csirke Dániel, a Geometry Budapest társ-kreatívigazgatója gondolatait olvashatjátok.

2019-12-13 15:12:00

Miután korábbi cégtársa, Mátrai Miklós távozott az ügynökségtől, Bósza Zsolt egyedüli tulajdonosként vezeti tovább a céget, most bejelentették a vezetőség megújítását.

2019-12-09 10:01:00

Januártól már nemcsak az Ofotért, hanem a Vision Express márka kommunikációjáért is az ACG Reklámügynökség felel – közölte a cég a Kreatívval. Kitértek arra is, hogy a GrandVision által kiírt, három körös, meghívásos tender során a legnagyobb kihívást az jelentette az ügynökség számára, hogy az Ofotérttel való ötéves együttműködés után is képesek legyenek megújulni.

2019-11-29 10:10:00

Továbbá nagy favoritja a polip – élve vagy halva. Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa írta e heti Kultúrterrorunkat.

2019-11-28 14:49:00

Vajon mi motiválja leginkább a pályakezdőket és a fiatal dolgozókat? A kihívásokat keresik vagy az anyagi juttatások a mérvadók? Tényleg a home office a jövő irodája? A Brain Bar széleskörű kutatást végzett az Y és Z generáció körében, amelynek eredményei megcáfolják, amit eddig a fiatal munkavállalók preferenciáiról sokan gondoltak. A Kreatívval exkluzívan osztották meg az eredményeket.

2019-11-26 15:06:00

A thai kisfilm önálló műalkotásként is megállja a helyét, nem véletlenül nyűgözte le az Epica zsűrijét.

2019-11-25 16:36:00

RP Tysonnak egy célja van: szeretne Hulk Hogan és Dwayne Johnson nyomdokaiba lépni. Ehhez azonban segítségre van szüksége. Kampánybejelentő.

2019-11-25 12:25:00

A Mikulás helyett Cardi B szállítja az ajándékokat.

2019-11-15 14:45:00

Megvan a Kreatív által szervezett 2019-es Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van: előbbi tíz, utóbbi kilenc döntős helyet szerzett, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem, nekik 7-7 döntős nevezésük van. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.

2019-11-14 16:06:00

„Búcsúztasd pihenéssel az őszt” címmel folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) belföldi kampánysorozata, amely az őszi programkínálat mellett ezúttal a sokszínű hazai feltöltődési lehetőségeket mutatja be. Magyarország fürdőhelykínálatát népszerűsítendő az őszi-téli időszakban, egy online térképre helyezték a hazai gyógy- és élményfürdőket, megkönnyítve az utazási döntések meghozatalát.

2019-11-14 14:27:00

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

hirdetés

Kovács Adél, a Republic Group art directorának Kultúrterrorját olvashatjátok.

Nyilván zenei ajánlatokban is bővelkedik Németh Róbert zenész, újságíró és a Progressive kommunikációsának Kultúrterrorja.

2019-11-14 12:34:00

A legtöbb autó hangja belesimul a városi forgatagba, nem úgy a Ford Mustang bőgése – erre az ötletre épít a Geometry cégcsoporthoz tartozó Ogilvy koncepciója.

2019-11-14 10:20:00

A Café és a White Rabbit munkája két-két kategóriában, a Wavemaker és a Cluso kampánya egy-egy esetben esélyes díjra.

2019-11-13 19:06:00

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

2019-11-11 15:46:00

Hatodik alkalommal adták át múlt héten az Év Kutyabarát Helye díjakat, melyre idén 127 regisztráció érkezett a 11 kategóriában, és a tavalyi évhez hasonlóan ebben az évben is a munkahely kategória volt a legnépszerűbb. A szakmából díjat kapott a Hello Event, a Dentsu Aegis, az Umbrella és a Lounge is.

2019-11-05 15:45:00

A DDB három arannyal és egy ezüsttel, a Café Communications egy bronzzal térhet haza.

2019-11-05 12:40:00

A reklámhatékonysági verseny hazai megmérettetésén 11 Bronz, 3 Ezüst, és 6 Arany Effie született.

2019-11-05 11:01:00

A Köszönöm365 kampány részeként a Merci csokoládédesszert-gyártó márka megbízásából készíttetett kampányt a Republic Group a Hála Világnapja alkalmából. A kampány nemes célt igyekszik szolgálni.

2019-10-29 09:37:00

Oscar-díjas rendező, kreatívigazgató és nyolcéves kislány is bemutatja majd halott ötletét. Te is megteheted még.

2019-10-29 09:20:00

Mátrai Miklós, a Friendly alapítója, a cég elindítása után 12 évvel eladta a reklámügynökséget eddigi cégtársának, Bósza Zsolt ügyvezető igazgatónak.

2019-10-25 08:42:00

Újrahúzta környezettudatos hirdetési megoldását az Urban Communications.

2019-10-22 15:57:00

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi. A Marketing Diamonds Awardon átadják Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg.

2019-10-22 14:59:00

Idén először rendezték meg az Ügynökségek Éjszakáját, ahol nemcsak szakmabeliek, hanem a szakma iránt érdeklődő diákok is szép számban megmutatták magukat az érdeklődők előtt megnyitott ügynökségi irodákban. 1400 érdeklődő és teltházas afterparty követte az első ilyen eseményt. Vegyük sorra, hol, mi történt, a szervezők beszámolója alapján.

2019-10-16 14:28:00

A Cola reklámjára reagál a keresztény vállalkozók kampánya. #Godislove – üzenik plakátokon, illetve Hodász atya, az influencer pap segítségével.

2019-09-30 16:29:00

A Republic Group nyerte a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat Glamour márkájának új imázsfilmre és kreatív platformra vonatkozó koncepcióalkotási és megvalósítási feladatait. Az újrapozícionálást és a márkaértékek mélyítését is célul kitűző tender nemcsak a 15 éves magazin, hanem a hozzá kapcsolódó események üzenetrendszerének megújításáról is szólt – írja az ügynökség és a médiavállalat közleménye. Alábbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

2019-09-30 13:13:00

A négy Árkád és a debreceni Fórum bevásárlóközpont kommunikációjára.

Miközben megújítja „Magyar” márkáját.

Közönségdíj is van, október 3-ig lehet szavazni a magyar munkára a nemzetközi mezőnyben.

Havas Ágnes nyolc és fél év után távozik.

A biztosító a tabuk lebontásában és a fontos beszélgetések kialakulásában szándékozik segíteni.

Kánai András, a Vodafone belső kommunikációs szakértője szerint több változásra van szükség, ha az ügynökségek vonzó munkahelyek akarnak maradni.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

10 éves lett ugyanis a mára legendássá vált, Isaiah Mustafa főszereplésével készült reklám.

Kiadók helyett egy szakértői csapat döntött a 20-as listáról, amelyből majd a győztest is kiválasztják.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A zsúfoltnak és zajosnak ígérkező 2020-as évben a lap szerint még fontosabb lesz a megbízható hírforrás.

Hagyományos sportreklámnak indul, de jön a csavar.

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Az egyik legismertebb filmes, sorozatos, képregényes rendezvény hazai kiadását augusztusban rendezik.

Engedély nélkül került ki a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórházról szóló cikk. De nem a cikk szerzője, hanem az online szerkesztő távozik.

Kétfordulós tenderen választották ki az ügynökséget.

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

A Műanyag égbolt című filmterv az utóbbi évek egyik legambiciózusabb vállalkozásának tűnik.

"Ha szereted, akkor minden formában megkívánod!" - reagált a cég az ügyre.

A Super Bowl alatt fogják vetíteni a szpotot.

Január 21-től várják a startupok nevezését.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés