hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Kreatív online videós díjára 64 nevezés érkezett.

Június 6-án az Anker’tben adtuk át a díjakat a Kreatív által szervezett két versenyen.

A Nessaj-t szerepeltető influencer kampány mellett 15 díj született, a Café craft különdíjat nyert.

hirdetés

A Greenroom Budapest Banknak készített munkája mellett még 15 díj született a versenyen.

Ismét Budapesten tartotta Youth Meetingjét a Worldcom, ahol fiatal európai pr-szakemberek osztották meg egymás között tapasztalataikat.

2019-06-06 09:29:00

A Dollar Shave Club forró diszkószámmal ünnepli az apákat és testüket.

2019-05-31 12:23:00

Megújította termékeit az extrudált kenyereket gyártó Abonett. Az új ízeket és csomagolást, valamint a megújított honlapot és webshopot reklámkampánnyal támogatja az abonyi családi vállalkozás – tájékoztatott a cég közleménye. Több ügynökség együttműködésével zajlott az átalakulás.

2019-05-31 08:00:00

Ezzel indították el a közösségeknek szóló Együtt/tér aktivitásukat. Az Artificial Grouppal dolgoztak közösen a kampányon.

2019-05-30 16:42:00

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei üdvözlik Varga Mihály pénzügyminiszter bejelentését, miszerint 2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5 százalékos reklámadónemet. Alább változtatás nélkül a szakmai szervezet közleménye.

2019-05-30 10:04:00

Az Artvertising nyerte a Berlin Chemie meghívásos tenderét, így a tavalyi év után idén másodszor is ők készítik a Prostamol Uno apák napi kampányát. Az Artvertising és a Berlin Chemie több márkán is stratégiai partnerek.

2019-05-30 09:43:00

Bár a robotok elfogadottságáról is készítenek kutatásokat, a GfK Hungária fő tevékenységét nagyon konkrét üzleti megoldások értékesítése jellemzi, ami a piackutatás mint szakterület átalakulását is mutatja. Teljesen új szemléletmódok és módszertanok jelentek meg, fejlesztik a mesterséges intelligenciát. Eközben viszont elhaltak a szakma hazai érdekegyeztető fórumai. A kutatócéget 1993 óta ügyvezető igazgatóként vezető Kozák Ákossal beszélgettünk.

2019-05-27 16:30:00

A nyertesek kilétére a CMA-val együtt a június 6-i díjátadón derül fény.

2019-05-27 14:25:00

A nyertesek kilétére a június 6-i díjátadón derül fény.

2019-05-24 16:27:00

Lezárult a Magyar Telekom Csoport több hónapon keresztül zajló reklám- és pr-ügynökségi tendere – értesült a Kreatív. A meghívásos tenderen a vállalat öt ügynökséget választott ki. A Magyar Telekom és leányvállalatai kreatív és kommunikációs feladatait a jövőben a Mito, a DDB, a Lounge Design, a Publicis Groupe-hoz tartozó Saatchi & Saatchi, valamint az Uniomedia látja el.

2019-05-24 13:16:00

Az e heti Kultúrterrorban Turcsányi Szabina, a Highlights of Hungary projektvezetője ír mindenről, amit érdemes nézni, olvasni és hallgatni, plusz még utazós tippeket is ad.

2019-05-22 15:56:00

Megragadva az egyre erősödő hazai grillezési kedvet és grilltermékek iránti növekvő keresletet, grillezésről szól a SPAR új kampánya, melyet a Spice készített.

2019-05-22 10:27:00

Reklámfilmet készített az Út a Mosolyért Alapítványnak az ACG. A film érzékletesen mutatja be az autisták érzéseit. Az alábbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

2019-05-21 12:49:00

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

2019-05-16 23:00:00

Ők lettek az év megbízója, és ők nyerték az év alkotását is a Heti Dörgés Villám Gézával promójával. A Spice is nagyot ment. Aranyakat nyert még a Republic, a Spice, a Café, a DDB és a Geometry is.

2019-05-16 15:40:00

Szakmai egyeztető fórumot tartott a Positive Adamsky az influencer marketing aktuális kérdései, problémái kapcsán. Az Influencer Festival Program Hub + Nonfluencer Etikai Kódex névre keresztelt kerekasztalon számos, az influencer marketing területén aktív ügynökség, ügyfél és influencer fogalmazta meg a témával kapcsolatos véleményét. Kiderült, a hitelesség mindegyik szereplő számára kardinális kérdés, és mindenki tisztázni szeretné, hogy mibe szólhatnak bele a márkák az együttműködések során. Egy szakmai ajánlási tervezetet is készítettek, ezt a cikk végén találjátok.

hirdetés

Ha csak a számokat nézzük, a YouTube Music könyvtára a nagyobb a Spotify-jal összehasonlítva.

A Budapest Park idei arculatát megalkotó Csató Csengét saját gyerekkora inspirálta a képzeletbeli Planet 8 megalkotásában.

2019-05-16 10:19:00

A SorozatWiki értesült róla. Az RTL egyelőre nem erősítette meg.

2019-05-15 09:00:00

Civilszervezetek fogtak össze, hogy a fiatalok körében is népszerűsítsék a rendelkezést az adójuk 1 százalékáról. Az akcióhoz Linczényi „belvárosi úrigyerek” Márkó írt dalt, nyugati parti hip-hop stílusban, első világbeli problémákról. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

2019-05-14 14:54:00

Másképp képzelték el a jövőt. Tihanyi marad a stratégiai és kommunikációs területen.

2019-05-14 13:05:00

Komoly vitákat kavart múlt héten a közösségi médiában a Telekom anyák napja alkalmából bemutatott online videója, melyet a DDB reklámügynökséggel közösen készítettek. Volt, aki értette, volt, aki elhibázott kommunikációnak ítélte, több véleménycikk született róla, közleményben reagált a Telekom. Mi a reklámot készítő DDB reklámügynökségnek tettünk fel néhány kérdést írásban még a vita kirobbanásakor, csütörtökön, melyekre most befutottak a válaszok a kampányt készítő csapattól. A kérdés-válasz formátumot ezért tartottuk meg.

2019-05-13 09:45:00

Elgondolkodtatni akartak a rengeteg vitát generáló anyák napi videóval.

2019-05-09 11:18:00

A Skoda megszemélyesítette új asszisztens-szolgáltaltását legújabb reklámja kedvéért. A Fastbridge kampánybejelentőjét olvashatjátok.

2019-05-06 16:52:00

Már megint a McDonald's-on élcelődnek.

2019-05-06 16:21:00

Az anyák napi videón egy anyuka figurázza ki a főzéssel kapcsolatos sztereotípiákat. A konyhában közben kitör a káosz, a gyerek pedig még csak nem is örül a kajának.

2019-05-06 15:55:00

A Coca-Cola egyben a Konyhafőnök idei évadának főtámogatója is.

2019-05-06 14:17:00

Tavaly év végén Mark Readet nevezték ki Sir Martin Sorrell utódjává a WPP reklámügynökségi holding élére, az új vezető pedig nem sokat teketóriázott, hamar nagy lépést jelentett be, mégpedig hogy összeolvasztja a Y&R-et a VML digitális ügynökséggel, az új entitás neve pedig VMLY&R lesz. Ezt itthon is komoly változások követték menedzsment-fronton: Aczél László sok év után távozott a Y&R éléről, helyére Palincsár Lászlót, a Team Red vezetőjét nevezték ki. Vele beszélgettünk a két ügynökség jövőjéről és személyes ambícióiról a még néhány napig kapható áprilisi Kreatívban. Ebből mutatunk egy kis ízelítőt.

2019-05-06 14:02:00

Ez az első átfogó kampány, amit már az új globális marketingigazgató vezényelt le.

2019-05-06 10:10:00

Magyar fejlesztésű 3D nyomtatóval készítették a Trónok harca figuráit a budapesti premierre. A cél a CraftBot 3D nyomtató ismertségének növelése volt Magyarországon.

2019-05-03 10:49:00

Egy cameo erejéig még Ráskó Eszter is feltűnik a Globus reklámfilmjében. Alább a Globus és a Style Communications kampánybejelentőt olvashatjátok.

2019-04-30 10:14:00

Az ügynökség WWF-nek készített Living Coralja három kategóriában is finalista, ami jó eséllyel díjakkal jár majd.

2019-04-29 11:45:00

Spájzolj és nyerj! szlogennel indult el múlt héten a Magyar Termék országos akciója, amit a Tricky Communications készített. Két promóció lesz idén, mert nagy az érdeklődés – írja közleményében az ügynökség.

A film feleleveníti a Tiananmen téri vérengzést, emiatt cenzúrázták Kínában. A márka ezután lényegében elhatárolódott saját reklámjától.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

Ezt a Kreatív eseményén erősítette meg a GVH szakembere.

Az új szpotokban görkorcsolyák helyett a gördülékenységre helyeződik a hangsúly.

Az átmárkázás egyik célja, hogy a stratégiai tanácsadás irányába mozdítsák szolgáltatásaikat. Kreatívigazgatót is igazoltak.

Eric Tveter a UPC közép-kelet-európai szárnyának sikeres eladását követően vonul vissza. Az új vezér a Vodafone-tranzakció lezárásáig fogja ezt a posztot betölteni.

Eközben új női online bulvármagazint indítottak, több másik portáljukat pedig átpozicionálják.

A tavalyi évhez képest akár 40 százalékkal is alacsonyabb lehet a bővülés mértéke. A digitális 51 százaléknyit haraphat ki a reklámtortából.

Ősszel érkezik az 58 új epizód a Viasat 3-ra.

Megújulás címmel indult a kampány, a filmekben Liptai vicces helyzetekbe keveredik a Real-boltokban.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Szabad Pécs szerint az őszi önkormányzati választások során hatalomátvételtől tart a jelenlegi fideszes vezetés.

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

A város értékteremtő pontjait vadásszák a Budapest Spots kezdeményezéssel és kiterjesztett valósággal.

Az ötlet érdekes, de a kivitelezéshez már lehet lenne hozzáfűznivalója a művészettörténészeknek és grafikusoknak.

Három hónapig viríthat a legjobb hirdetés Budapest-szerte, ügynökségek nevezhetnek.

Megvan az ára, ha az ember otthon hagyja a vászonszatyrát.

A fenntarthatóság jegyében óceánból származó műanyagból és rizsszalmából készült termékeket is bemutattak.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés