hirdetés
hirdetés
hirdetés

Mécs Anna Gyerekzár című könyvéért vehette át az elismerést.

És a fiataloknak szóló Young Drummers versenyt is hazai csapat nyerte.

Több mint 15 ezer közönségszavazat alapján hirdetett győztest a DIMSZ.

hirdetés

Úgy tudjuk, kapnak majd díjat a magyarok péntek este.

Oláh Alexandra digitális vezetőként folytatja az ügynökségnél.

2018-10-17 13:35:00

Globálisan 51. alkalommal, Magyarországon 17. alkalommal rendezik meg az Effie reklámhatékonysági versenyt. Az idei Effie döntőjébe összesen 41 alkotást szavazott be a zsűri. Az ACG-nek van a legtöbb shortlistes nevezése, szám szerint kilenc.

2018-10-17 11:22:00

Bemutatta Magyarország új turisztikai márkáját a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). A Graphasel grafikai stúdió által jegyzett WOW Hungary szlogennel induló nemzetközi kampány részleteit, az imázsfilmet és az elmúlt hónapokban elkészült országmárka teljes arculatát a Turizmus Summit 2018 konferencián ismertették.

2018-10-15 13:33:00

A MAKSZ által szervezett KRU programra 30 év alatti szövegíró-art director párosokat várnak.

2018-10-09 16:23:00

A BBDO nyerte a Ford kreatívtenderét, 75 év után váltottak más holdinghoz tartozó ügynökségre - írja az Adweek.

2018-10-09 13:38:00

A Bellacom a H&H Filmprodukcióval közösen készítette az Apranax Dolo fájdalomcsillapító új reklámját, ezzel egyidőben a gyártó Valeant Pharma helyett Bausch Health néven folytatja tovább. 

2018-10-08 11:38:00

A Café által készített szpot azt mutatta be, hogy milyen jól kiszűri a zajt az új modell.

2018-10-03 12:48:00

A budapesti Széll Kálmán téren október 2-án speciális sebességmérővel mérték a gyalogosok tempóját. A munkába, iskolába igyekvő emberek egy gerillamarketing akció részesei voltak, amely azt kívánta bizonyítani, hogy a rohanós, szürke reggeleket is feldobja egy szendvics.

2018-10-03 12:08:00

A Synetiq augusztusban is megvizsgálta a hazai reklámvideókat saját neuromarketinges módszertanával. Lássuk az eredményeket!

2018-10-03 11:03:00

A Costa Coffee kávézólánc rádióreklámot adott ki a brit piacra, de nem számoltak azzal, hogy dühös hallgatók fogják felnyomni a céget az Advertising Standards Association önszabályozó reklámtestületnél, abból az okból kifolyólag, mert a reklám negatív színben töntette fel az avokádót. Így van, az avokádót.

2018-10-02 17:04:00

Red Dot Awardot nyert a Flying Objects dizájnstúdió, valamint Kőrös Ben formatervező. Mindketten koncepció kategóriában.

2018-10-02 13:04:00

Elindította a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) az idei őszi, belföldi forgalomélénkítő reklámkampányát. A cél továbbra is a hazai utazóközönség bevonásával inspirációt adni a belföldi utazásokhoz, a négy évszakos Magyarország felfedezéséhez, ismert és kevésbé ismert tájak, hazai úticélok bebarangolásához, új élmények kereséséhez – írják.

2018-10-02 10:24:00

A Decathlon sportszeráruház reklámfilmjében szerepelnek, amely már látható a televízióban és az interneten. A kampány indulása alkalmából pályázatot is hirdetnek, amelyben a legkreatívabb szurkolói rigmusokat keresik. A reklámügynökség az ACG volt.

2018-10-01 16:27:00

Meghosszabbította nevezés határidejét az Epica Awards reklámverseny. Október 15-ig várják a nevezéseket.

2018-09-28 12:55:00

Szeptember 27-én átadták a Cannes Corporate Media & TV Awards díjait. Idén rekordmennyiségű nevezés érkezett, több mint 1000 film versengett a trófeákért, több mint 200 díjat osztottak ki az estén, közte magyar alkotásoknak is. A Greenroom és az Artificial is több díjat nyert, közte aranyat is. A Grand Prix-t a londoni Media Zoo nyerte el.

2018-09-27 13:17:00

Idén is megrendezték az Agency Kickoffot, ahol ügynökségi csapatok versengtek több sportágban. Fotók és videó!

hirdetés

Borsodi sört és Indiát is ajánlja Bendl Mátyás, a POME vezetője a Kultúrterrorban.

Kultúrafogyasztás a cikitől a cukiig: Doroszlai Beátának, a Noguchi Porter Novelli ügyféligazgatójának ajánlója.

2018-09-27 10:19:00

A fennállásának tizedik évfordulóját tavaly ünneplő Person megújult márkával és arculattal folytatja egy teljes cégstruktúra-átalakítás után. Portfólióját is bővítette a cég: pr-ügynökségből integrált kommunikációs ügynökséggé alakult – derül ki az ügynökség Kreatívhoz eljutottatott közleményéből.

2018-09-26 12:06:00

Egy ponton Branson káromkodva sétál ki a teremből.

2018-09-20 13:45:00

Felfelé ívelőben van a hazai kommunikációs célú rendezvényes piac, a topügynökségek milliárdos forgalmakat bonyolítanak, és egyre több szakterületre teszik be a lábukat. Közben a szakma presztízsén még van mit javítani, a lényeg pedig továbbra is valahol az ugrálóvár, a látványos színpadtechnika és a finom catering háromszögében mozog. A Kreatív nyomtatott lapszámának szeptemberi fókusztémája a rendezvényügynökségi piacot járja körül, ebből mutatunk most egy kis ízelítőt.

2018-09-18 11:08:00

A németországi, egy főre eső reklámköltésnek mindössze egyharmada a Magyarországon mért adat. Részletes adatokat mutatunk a német és a brit reklámtortáról is.

2018-09-17 13:44:00

A Metal Injection rock/metal híroldal tett közzé kimerítő listát a 80-90-es évek gitárhirdetéseiről, amelyek a hangszereket híres zenészekkel próbálták eladni. 

2018-09-11 12:16:00

Négy magyar munka került shortlistre a Cresta Awards kreatívversenyen. A Bold és az Artificial Group 2-2 munkájáért, az Isobar és az ACG 1-1 nevezésért izgulhat október 15-ig, amikor fény derül a nyertesekre a malajziai Kuala Lumpurban.

2018-09-10 13:16:00

Az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a Sixt autókölcsönző magyarországi full service ügynökségi meghívásos tenderét – tájékoztatta az ügynökség a Kreatívot.

2018-09-10 10:23:00

Múlt héten már mi is írtunk egy cikket a Nike nagy port kavart új kampányáról, amelynek az NFL-ből ismert amerikaifocista és polgárjogi harcos Colin Kaepernick az egyik főszereplője. Kaepernick azzal vált híressé/hírhedtté 2016 őszén, hogy a faji diszkrimináció és feketék elleni sorozatos rendőri kihágások miatt térdelve hallgatja az amerikai himnuszt a mérkőzések előtt (példáját több más focista, sőt klubvezető és -tulajdonos is követte).

2018-09-06 11:22:00

Első alkalommal, önálló logóval és üzenettel hirdeti meg idén a Budapest Sportiroda (BSI) a kommunikációs és reklámügynökségeket megszólító maraton váltóbajnokságát. A céljuk, hogy minél több ügynökség jelentkezzen, minél több szakember álljon a rajtvonalhoz és legyen az egészséges életmód nagykövete – írják erről szóló sajtóanyagukban.

2018-09-06 10:17:00

Megszólalt az elnök a himnuszt térdelve hallgató focista miatt, akit a Nike a kampányarcának tett meg. Nem kellett volna.

2018-09-04 15:47:00

A Spice Communication elkészítette a Cofidis legújabb reklámfilmjét, mely folytatja az első film vicces áldokumentarista stílusát.

2018-09-04 10:16:00

A PlayIT egy közel egy évtizede létező gamer/IT/tech rendezvény. A PlayIT-et szervező Meex Agent vezetői most úgy döntöttek, hogy a továbbiakban már kommunikációs ügynökségre is szükségük lesz. A közlemény szerint a választás a Café Communications-re esett.

2018-09-03 16:08:00

A Mogyi augusztustól intenzív, integrált márkakommunikációs kampányt indít a Caramoon nevű, vajkaramellával bevont pattogatott kukoricájának népszerűsítésére Magyarországon. A Deepinsightot meghívásos tenderen választotta ki a gyártó vállalat.

2018-09-03 14:38:00

Kerülj be a Szépműbe! címmel művészeti pályázatot hirdetett hazai művészek és feltörekvő tehetségek számára. A pályaműveket egy virtuális múzeumban „állítják ki", amelyeket a közönség megtekinthet és értékelhet. A győztes műalkotást fizikai valójában is kiállítják a múzeumban. A kampányt a Mito készítette.

2018-09-03 10:55:00

Szerdáig, azaz szeptember 5-ig várja az Intro nevű reklámos képzés ötödik évfolyama a jelentkezőket, amelyre továbbra is nyolc fő juthat be, teljesen ingyenesen.

A londoni dj-producernek, Leon Lournak készített videók már több mint 2,5 millió megtekintésnél járnak.

Életnagyságú, nincs benne ragasztás, megy és két ember is elfér benne.

Remek videó készült egy influencer-kampány részeként.

Magasabbra szeretne nőni, ami elvezeti az egészséges táplálkozáshoz - üzeni az Intermarché kedves szpotja.

Szórakoztatóan trash Toyota-reklám Chuck Norrissal.

Nick Clegg eddig a legmagasabb rangú politikus, aki vezető tisztséget vállalt a Szilícium-völgyben.

A váltófutás győztese a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat részére ajánlotta fel a nyereményt.

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

Aki elvetődik a mai New Yorkba, hogy igyon egy kávét.

A Bírósági Iránytű a bíróságok munkáját mutatja be közérthetően.

Újabb csavar a fiatalok médiatargetálásában: Dukai Regina, Rubint Rella és Varga Viktor főszerkesztik a Noizz.hu oldalt.

Kiállítással és szakmai előadásokkal.

Ők viszik az Inka őszi kommunikációját.

Három és félszeresre emelné a reklámújságokra kivetett termékdíjat egy törvénymódosító javaslat.

A résztvevőknek egy világbajnok asztaliteniszezőt is le kellett győzni, amivel jótékonykodtak is.

Decembertől lesznek Olasz Kupa meccsek a csatornán.

Ezen belül is főként a TV2-nél kapós ez a műsorszám. A nyereményjátékkal kombinált szponzoráció előretört - áll az NMHH kutatásában.

Kivéve azokon a frekvenciákon, ahol megszűnik a volt Simicska-rádió.

A díjátadó október 24-én lesz.

A megállapodás értelmében öt hibrid elektromos autót használhat a Müpa.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés