hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Szerelemnövényt” fejlesztett az Artificial Group a Telenornak. Az okos cserép csak akkor ad inni a növénynek, ha mindketten elvégzitek a „párterápiás” feladatokat.

Ők nyerték a Young Lions előválogatójának második körét film és design kategóriában.

Céljuk, hogy megduplázzák végzett hallgatóik és a számukra állást kínáló partnercégeink számát.

hirdetés

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatójának első napját.

Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.

2020-02-10 15:44:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az alapvetően gyerekeket és fiatalkorúakat célzó Ask Bongo („Kérdezd Bongót!”) szolgáltatás reklámjai miatt, amelyek megsérthették a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát.

2020-02-10 10:50:00

Plakátokon kíván boldog Valentin-napot a márka.

2020-02-04 15:06:00

Február 7-én, 15 óra 15 perckor vesznek búcsút Dr. Takács Ildikótól a Fiumei úti Nemzeti Sírkert ravatalozójában, később pedig a családi sírboltnál, az evangélikus egyház szertartása szerint.

2020-01-27 17:13:00

A MÚOSZ Fotóriporterek Szakosztálya által meghirdetett 38. Magyar Sajtófotó Pályázatra 267 fotográfus 2488 pályaművet küldött, a beérkezett képek száma összesen: 6079 volt.

2020-01-13 20:00:00

Lezárva a 2010-es éveket, ideje összesíteni, hogy melyek voltak az elmúlt évtized legjobb magyar reklámjai. A ti segítségetekben is bízunk.

2020-01-10 15:22:00

A körformát választották alapnak, olyan arculatot és logót akartak, ami „bátor, kortárs, de mégis kortalan”. A megújult arculat mögött szemléleti, belső szervezeti és piaci változások is állnak – írja erről beszámoló közleményük, mely szerint ezen változások együttesen hozták létre és formálták az új látványvilágot és márkaüzenetet.

2020-01-09 11:28:00

A Synetiq szokás szerint megvizsgálta, hogyan reagáltak a hazai nézők az friss reklámokra. Itt a novemberi elemzés.

2020-01-02 09:00:00

Kerülő úton került a reklámszakmába Heim Ágoston „Tonka”, aki a Geometry úgynevezett brand experience managereként ma már a márkaaktivációkért felel. Ügynökségi munkája mellett egy jótékonysági projekten is gőzerővel dolgozik, civilben pedig szenvedélyes zenegyűjtő.

2019-12-23 11:00:00

A Synetiq elemzése ezúttal az októberi kínálatot nézte át, kiemelve az Univer, a Telenor és a Volswagen reklámjait. A cég elemzését olvashatjátok.

2019-12-20 08:00:00

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Nagy László, az ACG Reklámügynökség kreatívigazgatójának gondolatait olvashatjátok.

2019-12-19 15:31:00

A Libri idén két költő verseskötetét is kínálja a különleges karácsonyi ajándékot keresőknek. Az egyik „Daloljanak itt angyalok” címmel kapható és Szabó Magda karácsonyi írásaiból ad válogatást , a másik az „ Élő Ady”, mely Ady Endre műveit tartalmazza kortárs költők válogatásában. A könyvek limitált példányszámban jelentek meg, Bold reklámügynökség feladata pedig az volt, hogy hogy olyan bolti megjelenést alkossanak, amelyek nem csak feltűnővé, hanem még értékesebbé teszi az „ajánlatot”. A továbbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

2019-12-19 14:16:00

Filmes hangulattal ünnepelt az egyik legnagyobb utómunka-stúdió.

2019-12-19 08:15:00

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Länger Vera, az Artificial Group kreatívigazgatójának gondolatait olvashatjátok.

2019-12-17 07:00:00

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Elsőként Csirke Dániel, a Geometry Budapest társ-kreatívigazgatója gondolatait olvashatjátok.

2019-12-13 15:12:00

Miután korábbi cégtársa, Mátrai Miklós távozott az ügynökségtől, Bósza Zsolt egyedüli tulajdonosként vezeti tovább a céget, most bejelentették a vezetőség megújítását.

hirdetés

Továbbá nagy favoritja a polip – élve vagy halva. Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa írta e heti Kultúrterrorunkat.

Kovács Adél, a Republic Group art directorának Kultúrterrorját olvashatjátok.

2019-12-09 10:01:00

Januártól már nemcsak az Ofotért, hanem a Vision Express márka kommunikációjáért is az ACG Reklámügynökség felel – közölte a cég a Kreatívval. Kitértek arra is, hogy a GrandVision által kiírt, három körös, meghívásos tender során a legnagyobb kihívást az jelentette az ügynökség számára, hogy az Ofotérttel való ötéves együttműködés után is képesek legyenek megújulni.

2019-11-28 14:49:00

Vajon mi motiválja leginkább a pályakezdőket és a fiatal dolgozókat? A kihívásokat keresik vagy az anyagi juttatások a mérvadók? Tényleg a home office a jövő irodája? A Brain Bar széleskörű kutatást végzett az Y és Z generáció körében, amelynek eredményei megcáfolják, amit eddig a fiatal munkavállalók preferenciáiról sokan gondoltak. A Kreatívval exkluzívan osztották meg az eredményeket.

2019-11-26 15:06:00

A thai kisfilm önálló műalkotásként is megállja a helyét, nem véletlenül nyűgözte le az Epica zsűrijét.

2019-11-25 16:36:00

RP Tysonnak egy célja van: szeretne Hulk Hogan és Dwayne Johnson nyomdokaiba lépni. Ehhez azonban segítségre van szüksége. Kampánybejelentő.

2019-11-25 12:25:00

A Mikulás helyett Cardi B szállítja az ajándékokat.

2019-11-15 14:45:00

Megvan a Kreatív által szervezett 2019-es Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van: előbbi tíz, utóbbi kilenc döntős helyet szerzett, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem, nekik 7-7 döntős nevezésük van. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.

2019-11-14 16:06:00

„Búcsúztasd pihenéssel az őszt” címmel folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) belföldi kampánysorozata, amely az őszi programkínálat mellett ezúttal a sokszínű hazai feltöltődési lehetőségeket mutatja be. Magyarország fürdőhelykínálatát népszerűsítendő az őszi-téli időszakban, egy online térképre helyezték a hazai gyógy- és élményfürdőket, megkönnyítve az utazási döntések meghozatalát.

2019-11-14 14:27:00

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

2019-11-14 12:34:00

A legtöbb autó hangja belesimul a városi forgatagba, nem úgy a Ford Mustang bőgése – erre az ötletre épít a Geometry cégcsoporthoz tartozó Ogilvy koncepciója.

2019-11-14 10:20:00

A Café és a White Rabbit munkája két-két kategóriában, a Wavemaker és a Cluso kampánya egy-egy esetben esélyes díjra.

2019-11-13 19:06:00

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

2019-11-11 15:46:00

Hatodik alkalommal adták át múlt héten az Év Kutyabarát Helye díjakat, melyre idén 127 regisztráció érkezett a 11 kategóriában, és a tavalyi évhez hasonlóan ebben az évben is a munkahely kategória volt a legnépszerűbb. A szakmából díjat kapott a Hello Event, a Dentsu Aegis, az Umbrella és a Lounge is.

2019-11-05 15:45:00

A DDB három arannyal és egy ezüsttel, a Café Communications egy bronzzal térhet haza.

2019-11-05 12:40:00

A reklámhatékonysági verseny hazai megmérettetésén 11 Bronz, 3 Ezüst, és 6 Arany Effie született.

2019-11-05 11:01:00

A Köszönöm365 kampány részeként a Merci csokoládédesszert-gyártó márka megbízásából készíttetett kampányt a Republic Group a Hála Világnapja alkalmából. A kampány nemes célt igyekszik szolgálni.

Oscar-díjas rendező, kreatívigazgató és nyolcéves kislány is bemutatja majd halott ötletét. Te is megteheted még.

Az alapító a cég elindítása után 12 évvel adta el a reklámügynökséget eddigi társának, Bósza Zsolt ügyvezetőnek.

Újrahúzta környezettudatos hirdetési megoldását az Urban Communications.

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi.

1400 érdeklődő és teltházas afterparty követte az első ilyen eseményt.

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

hirdetés

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Fördős Zé vezette gasztrocsapat elindítja a kezdőknek szóló Street Kitchen Instantot.

A Netflix, ahogy korábban a Golden Globe-on is, messze elmaradt a Watchmennel és Utódlással vezető HBO mögött.

A rendezvény- és a digitális ügynökség egy ernyő alatt, holding formában folytatja közösen RaconteurXtrm néven.

Az ÖRT kísérleti jelleggel egy 13 éves gyerek profiljával vizsgálta a gyerekeknek megjelenő reklámokat.

Indulhat a pitchelés ezerrel a hazai zenekarok és kiadók részéről.

A Wild Turkey új bourbonjének készült, ő a főszereplő is.

Több sportszergyártó is úgy érezte, 2020 lesz az év, amikor újra bátrak lehetnek a tervezésnél.

Willaim Goodot léptették elő az újonnan létrehozott pozícióba.

Az első adásban Kádár Tamással, a Sziget ügyvezetőjével beszélget főzés közben. 

Az UNICEF szerint a koronavírus évtizedekre visszavetheti a más halálos betegségekkel szembeni küzdelmet.

A Frust című széria forgatása 2021-ben kezdődik Belgrádban.

Remek kampányt készített a WWF Dániában.

Három hónapja indult az együttműködés. 

A koronavírus okozta bizonytalanságban egyre többen keresnek rá arra a neten, hogyan kell felmondani a munkahelyen. 

Ennek ellenére eltűntek a céges családi napok és a karácsonyi partik.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés