hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Relatív készítette a 20 éves Randivonal kampányát.

Interjú Dominik Imsenggel, a Bogár forradalma című könyv szerzőjével.

Megszegi a fő európai adatvédelmi szabályokat a bannereknél használt real-time bidding gyakorlata. A részt vevő cégek érzékeny adatokat is látnak, és a felhasználók nem tudják ezt korlátozni.

hirdetés

Interjú a mostanság egyik legnépszerűbb, legfelismerhetőbb stílusú videoklip- és reklámfilmrendezővel.

Mind az ügyfélkapcsolati területen, mind a kreatívok között születtek új pozíciók egy nagyobb szervezeti átalakítás részeként.

2019-02-15 10:28:00

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

2019-02-15 07:17:00

Nem a csilivili megoldásokat szereti, hanem azokat, amelyek a dramaturgiát szolgálják. Akár éveken át is dolgozik egy dokumentumfilmen, vagy Párizsban forgat pár napot rohamtempóban. A 32 éves Becsey Kristóf már rengeteg filmen dolgozott, de Reisz Gábor Rossz versek című, december végén moziba kerülő munkája az első nagyjátékfilm, amit operatőrként jegyez.

2019-02-14 12:51:00

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

2019-02-14 11:07:00

Horváth Attila „Füge” reklámszakemberrel beszélgettünk az ügynökség jövőjéről és a nyugat-európai terjeszkedésről.

2019-02-12 10:58:00

Több mint egy évtized után változik a Dreher Classicnak a receptje, megjelenése és neve. Az immár Dreher Gold néven futó sör receptúrájából kikerül a kukoricagríz, így ezentúl már csak három összetevőt tartalmaz: árpamalátát, komlót és vizet. A cég közlemény szerint a kívül-belül megújuló termék végleges ízének és csomagolásának kiválasztásában a fogyasztók véleményét is figyelembe vették.

2019-02-08 11:58:00

Kiss Ágota Head of Content, vagyis tartalmi vezetői pozícióban csatlakozott a HD Grouphoz. Az új pozíció létrehozására az erről beszámoló ügynökségi közlemény szerint azért volt szükség, mert az ügynökség egyre több tartalomgyártási és kreatív kommunikációs feladatot is ellát.

2019-02-06 16:03:00

 A Caféval közösen fejlesztett kampány kifejezetten a 40 alattiakat célozta. Lent az OTP kampányleírását idézzük.

2019-02-04 13:10:00

A sorozat promóvideója ügyesen épít Reagan egykori optimista hirdetésére.

2019-02-04 11:15:00

Nem csak Warhol híres hamburgerezését, de egy idézetét is felhasználták az idei Super Bowl-reklámoknál.

2019-02-01 11:26:00

A Café Communicationst kérte fel az üzletközpont külső- és belső kommunikációs feladatainak ellátására.

2019-01-30 20:19:00

Sose engedd a kutyád közelébe Alexát.

2019-01-30 12:11:00

Úgy tűnik, nem csak tipikus karácsonyi szpotokkal lehetett kitűnni decemberben a reklámzajból – derül ki legalábbis a Synetiq neuromarketinges kutatócég elemzéséből, mely az év utolsó hónapjának reklámjait vizsgálta. Készült egy külön összeállítás a karácsonyi reklámtermésről, azt itt találjátok.

2019-01-30 11:14:00

Új kampányt indított a K&H, mely a bank teljesen online igényelhető személyi kölcsönét hirdeti. A kreatívok március 17-ig lesznek láthatók a tévében, online jelenléttel és citylight plakátokkal kiegészítve. A McCann Erickson Budapest készítette.

2019-01-29 19:06:00

Az I Want It That Way kedvéért természetesen.

2019-01-29 09:29:00

Az apró, pozitív hatású, felelős cselekedetekre épül a MagNet Bank első tévés kampánya. 

hirdetés

Ajánl viszont helyette sok-sok programot a kutyás természetjárástól a via ferratán át Elon Musk könyvéig.

Budapest legjobb pékségét és a legjobb gintonic lelőhelyeit is megtudhatjuk Varga Sárától, a Socially alapítójától.

2019-01-24 17:06:00

Idén ismét szívecskés csomagolással készül a Valentin napra a Pöttyös. Az ismert piros pöttyöket tehát szívecskék váltották fel, a csomagolásra pedig ismert, hazai dalszövegrészletek kerültek.

2019-01-23 18:32:00

December végén távozott ügyvezetői pozíciójából Aczél László, a VMLY&R addigi igazgatója, így a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségében (MAKSZ) is megszűnt elnöki státusza. A közel 60 ügynökséget tömörítő MAKSZ alapszabályzatának értelmében 30 napon belül kellett új elnököt választaniuk, ez megtörtént, Blaskó Nikolett, az ACG Budapest vezetője lesz a szövetség új elnöke másfél évig. Céljai között többek között az ügynökségi világ identitásválságának és a szakmából való elvándorlásnak a csökkentése szerepel.

2019-01-23 08:07:00

Ingyenboltot nyitottak, és egy reklámban ugyanerre szólítják fel a többi élélmiszercéget is - írja az AdAge.

2019-01-22 11:48:00

Egy narancsbőr elleni reklám miatt kért bocsánatot a cég.

2019-01-21 16:14:00

A Gillette bátran beleállt egy fontos témába, de lehet, hogy nem azt a hatást érik el vele, mint szeretnék. Márkarombolás, vagy jövőbe mutató, társadalmilag felelős marketing, ami a fiatalok érzelmeit is a Gillette felé hajlítja?

2019-01-21 13:39:00

A Colgate Luke Wilsonnal kínozza a nézőket.

2019-01-21 13:30:00

A Hab Advert jelenlegi, az ACG korábbi művész reklámosa világháborús olasz emlékművet készített.

2019-01-21 12:11:00

Ötletes, egyben provokatív kampány indított a mexikói AeroMexico légitársaság ügynökségével, az Ogilvyvel. A DNS-ük után ad kedvezményt az amerikaiaknak, egészen pontosan annak mexikói részaránya alapján.

2019-01-18 15:56:00

A Klarna nevű svéd online fizetési startupnak készült, Snoop kisebbségi tulajdonos is lett benne.

2019-01-17 15:41:00

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

2019-01-14 15:52:00

A Synetiq neurmarketinges kutatócég megnézte a karácsonyi reklámtermést, hogy megtudják, melyik volt az a három reklám, ami legjobban teljesített az érzelmek mentén a karácsonyi és azt megelőző időszakban.

2019-01-10 10:49:00

A Roger Hatchuel Academy először érhető el Magyarországról, egy szerencsés vehet részt a Cannes Lions ideje alatt zajló képzésen.

2019-01-09 16:51:00

Lezártuk a közönségszavazást, amelyen arra kértük olvasóinkat, hogy értékeljék a tavalyi év reklámterméséből kiválasztott tíz munkát. A győztes a Comedy Central szavazásra buzdító reklámja lett, megelőzve az Ételt az életért alapítvány és a Mediator Group kampányát, az Extra Ízt. Harmadik helyen a Cofidis reklámfilmjei zártak. Alább a teljes sorrend.

2019-01-09 13:28:00

A mozi és autórajongók álomreklámja készült el Amerikában. A Walmart hipermarketek új szolgáltatását hirdeti a rendkívül szórakoztató reklám. A Golden Globe díjátadó szünetében vetítették először.

2019-01-09 10:47:00

Téli kiadásban folytatódik az EMMI családalapítást népszerűsítő kampánya, melynek őszi epizódjáról már beszámoltunk.

Afölött érzett örömükben, hogy a hitel segítségével teljesebb lett az életük.

Január 1-től egyesül a két közösségi médiára, illetve influencer marketingre specializálódott ügynökség.

Kifinomult, érzelmes, de egyáltalán nem érzelgős. És sok hóember van benne.

A biztosító és a Csodalámpa Alapítvány közös kampányát a Positive készítette.

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

Erős nők üzeneteivel vezeti fel tavaszi, Love The Progress kollekcióját a cipőmárka.

Zion Williamson a legrangosabb főiskolai meccsen szenvedett sérülést a hibás cipő miatt. A Nike piaci értéke három milliárd dollárral csökkent.

Ötvenhat éves a kiadvány.

Dr. Kóka Gábor váltja a csoport eddigi, lengyel vezetőjét.

A brit napilap új kampányában birkák, kígyók, keselyűk vitakoznak.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 1.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Akár leépítés is jöhet a Hír TV-nél.

Az ügynökség PR, digitális és közösségi média üzletága nyerte a Mattel tenderét.

Egy youtubertől kölcsönözték az ötletet, hogy dalok szülessenek a videók alá érkező negatív beszólásokból.

Az új vezető tíz éve dolgozik az egyetemnél.

Egy aktivista csoport gyűjtötte össze a pénzt a Brüsszel egyik legforgalmasabb pontján látható hirdetésre.

A négyórás film Michael Jackson gyerekmolesztálási ügyeit járja körül

A novemberben kiadott, első világháborús kötet sikerén felbuzdulva idén négy bookazine-nal tervez a kiadó.

Racionalizálják a hírosztály költségvetését.

20 kiló szemetet tudnak összegyűjteni egyszerre. Az IKEA egy áruház nyitását népszerűsíti az akcióval.

Újdonságként díjat adnak át a talkshow műfajában, mint ahogy a 2018-ban debütáló sorozatok is külön kategóriát kaptak.

Balázs Facebook- és Insta-, Istenes Bence Youtube-felületeit értékesítési a cég.

A 4-10 éves gyerekeknek szánt Nicktoons-szal bővül az R-time portfóliója.

Az utolsó előtti Huszár kiadására már hatezer dollár gyűlt össze.

A divatikon 85 évet élt.

A márkának szüksége volt egy kis megújulásra, érezték. Az ügynökség sportmárkával "fűszerezte" volna portfolióját.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés