hirdetés
hirdetés
hirdetés

Interjú Urbán Zsolttal, az MRSZ leköszönő elnökével a szövetség lehetőségeiről, a reklámadóról és arról, hogy kit szán utódjának.

Influencerekkel és nyereményjátékkal is készül az idei karácsonyra a márka.

Az év ügyfele pedig a Telenor. Ezen kívül gazdára talált még számos díj, közte kilenc arany.

hirdetés

A kampányhoz társul egy digitális élménymegosztó felület is, az Élményradar. A szlogen: „Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!”

Bye-bye J. Walter Thompson, hello Wunderman Thompson!

2018-12-04 13:48:00

A Doupla kreatív ügynökség valósítja meg a Kalinka vodka jövő évi kommunikációs kampányát, amelyben a központi márkaüzenet frissítése volt a cél – közölte az ügynökség.

2018-12-04 12:13:00

A DeepInsight a Pfizer Magyarország megbízásából szervezte és kommunikálta azt a különleges vízilabda-mérkőzést, amely bakteriális tüdőgyulladásra és annak megelőzésére figyelmeztetett a Tüdőgyulladás Világnapja alkalmából. A Hajós Alfréd Nemzeti Sportuszodában létrejött gálameccsen többek között az 1976-os montreali vízipólócsapat tagjai is szerepeltek és saját unokáik ellen játszottak döntő mérkőzést. A gálameccsről készült összefoglaló videót is megmutatjuk.

2018-12-03 15:26:00

Döntőbe került a Café Communications Audinak (egészen pontosan a Porsche Hungáriának) készített rádióreklámja a Eurobest reklámversenyen. Méghozzá két kategóriában, az automobil és a hang és rádió médiumként való használata nevűekben.

2018-11-29 15:57:00

Az Mfor szerint három hónap leforgása alatt összesen nettó 16,8 milliárd forint értékű megbízást zsebelt be a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media és Lounge Design. A Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKoH) hirdetmény formájában közzétette a harmadik negyedévben lefolytatott közbeszerzésekről szóló összesítést az uniós közbeszerzési oldalon. Az adatokat az Mfor vette észre és ők is szemlézték azokat.

2018-11-29 13:53:00

A Kiosk Advertising jegyzi az Unilever Baba márkájának új stratégiai és kreatív platformját. Kampánybemutató következik.

2018-11-27 10:32:00

A svéd postahivatal csinált vicces reklámot arról, hogy mennyire nehéz az életük.

2018-11-22 13:14:00

Országszerte 7 krízisambulancia nyitotta meg kapuit a kapcsolati erőszak veszélyeztetettjeinek és áldozatainak megsegítésére. A szolgáltatás népszerűsítéséért az Ökumenikus Segélyszervezet és az Emberi Erőforrások Minisztériuma országos kampányt indított, hogy egy óriás matrjoska baba segítségével felhívják a figyelmet: az erőszak nem elfogadható, és van segítség.

2018-11-22 11:37:00

Vény nélkül kapható memóriajavító készítményt, a Memoril Mite-t vezet be a piacra a Meditop, a bevezető kampányt az Allison Advertising készítette. 

2018-11-21 12:37:00

Csütörtökön indítja karácsonyi kampányát a Telenor. A reklám premier előtt a Kreatívon debütál. A mobilszolgáltató koncepciójának részeként a Telenor úgymond megosztja reklámidejét az emberekkel, hogy jókívánságokat, üzeneteket juttathassanak el szeretteiknek, barátaiknak – olvasható a kampányról szóló sajtóanyagban. A kampányhoz nagyszabású termékakció is kapcsolódik. Alább az Artificial Group és külföldi ügynökségek koprodukciójában készült kampányról olvashatjátok az alkotók tájékoztatását.

2018-11-21 11:10:00

A Marketing Store lett „Az Év Ügynöksége” 2018-ban, a Billingo pedig „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. A Magyar Marketing Szövetség által gondozott díj küldetése a szövetség közleménye szerint, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára.

2018-11-20 12:44:00

Az időben leadott online rendelésekre akarja ezzel felhívni a figyelmet a kampány.

2018-11-20 10:36:00

A Virginiában élő John Lewis évente 50 ezer, az azonos nevű áruházláncnak szánt üzenetet kap, amelyekre mindig viccesen válaszol. Most végre ő is megkapta a pár perc hírnevét.

2018-11-20 09:42:00

A Kreatív értesülései szerint ügynökségi tendert ír ki a Magyar Telekom. A hírt kérdésünkre a vállalat megerősítette: a kiírás a kreatív- és pr-ügynökségi feladatokra terjed ki.

2018-11-19 16:11:00

Elindult az Auchan Magyarország karácsonyi kampánya, melynek üzenete az együtt töltött idő és a közös játék fontossága. A kampányt a Laboratory Group készítette, az alábbiakban az ügynökség és az Auchan közös kampánybejelentője olvasható.

2018-11-16 12:48:00

Megvan a Kreatív által szervezett 2018-as Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája az Artificial Groupnak és a Mitónak van: előbbi tizenöt, utóbbi hét döntős helyet szerzett. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.

hirdetés

Jávor Zsófia, a Libri-Bookline pr-menedzsere írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

Idén is kihirdette a Kutyabarát.hu az Év Kutyabarát Helyeit. A Kreatív különdíját az Artificial Group nyerte, a közönségdíj a Music FM-é lett.

2018-11-15 22:41:00

Az ügynökség Amszterdamban kapta a nívós elismerést.

2018-11-14 14:08:00

A Café Communications által alapított, közép- és kelet-európai tagügynökségeket is tömörítő Café Affiliate Network (CAN) elkészítette éves jelentését a régió reklámpiacának helyzetéről. A színes, gazdagon illusztrált, és a számok mellett a trendekre is kitérő, 160 oldalas kiadványból a legfontosabb megállapításokat szemezgettük ki. A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede az orosz piacot gazdagította.

2018-11-13 12:46:00

A Greenpeace orángutános videóját az Iceland FMCG-márka karolta fel. Jól tették.

2018-11-09 13:18:00

Kevin, a répa vezeti a teherautót, de hirtelen bajba kerül. 

2018-11-08 17:20:00

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) program idén is megrendezte a Eurobest hazai előválogató versenyét, a Magyar Telekom főtámogatásával és szakmai partnerségében. Tizenkét versenyző csapat közül az UP Advertising kreatív párosa bizonyult a legjobbnak, ők képviselhetik Magyarországot a Varsóban rendezett nemzetközi döntőn.

2018-11-08 15:39:00

A Synetiq neurmarketingcég szeptemberben is ránézett a hazai reklámtermésre, hogy megtudják melyik volt az a három reklám, ami legjobban teljesített mind az érzelmek, mind az észérvek mentén. Ezúttal egy el nem hangzott poén, néhány vekni és egy új kapszula vitték el a prímet.

2018-11-08 15:01:00

A Doupla és a White Rabbit is esélyes a nemzetközi reklámversenyen. A díjakról egy személyes zsűrizés dönt jövő héten Amszterdamban, melyen az Epica partnereként a Kreatív főszerkesztője is részt vesz.

2018-11-07 12:15:00

Elindult a Libri karácsonyi kampánya, amelyben a meseolvasás fontosságára hívják fel a figyelmet, és arra kérik olvasóikat, hogy adományozzanak mesekönyveket a rászoruló gyerekeknek. A kampányt bolti promóció egészíti ki, amelynek központi eleme Andersen mesegyűjteményének limitált díszkiadása.

2018-11-07 10:30:00

Három egyetem, a BGE, a METU és a BBTE közös szervezésében emlékeznek Sas Istvánra, a magyar reklámszakma legendás alakjára, aki filmrendezőként, reklámpszichológusként és oktatóként egyaránt kiemelkedőt alkotott. A szakmai emlékestet a BGE Markó utcai campusán rendezik, 2018. november 16. pénteken 17 órától.

2018-11-06 14:16:00

A nemzeti érzületre épít a Magyar Telekom új reklámkampánya, melyet a kormányzati kommunikációt is végző Lounge Design jegyez. Mi a tipikusan magyar? Erre keresik a választ benne. Axente Vanessa is szerepel a filmben, az On The Spot online videókat forgat a témában. Az alábbiakban a Telekomtól kapott kampánybemutató olvasható. Arról, hogyan került képbe az ügynökség a Telekomnál, itt írunk külön.

2018-11-06 11:42:00

A Mediamarkt elektronikai kiskereskedelmi hálózat a nyár folyamán zártkörű, meghívásos kreatívügynökségi tendert írt ki. A két fordulós pályázaton négy ügynökség vett részt, melyből a Team Red került ki győztesként. A nyertes ügynökség közlemény szerint idén ősztől töltik be a Mediamarkt lead ügynökségi szerepét.

2018-11-06 08:03:00

Tagügynökségekkel bővült a magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményez – tájékoztatta a Kreatívot a cég. A bővülés során – meglévő reklámügynöksége mellé – megalapította a Positive Digital & Social nevű digitális ügynökségét, valamint tulajdonrészt vásárolt a Positive Communications PR ügynökségben. Új, ismert vezető szakemberek is érkeztek a reklámügynökségi csoporthoz. A tevékenységét Positive by Hinora Groupként folytató cég azzal indokolta az átalakulást, hogy az elmúlt évek növekedése nyomán beléptek a legnagyobb magyar ügynökségek csoportjába.

2018-10-30 14:35:00

A Café-csoport és a Brandbar munkatársai búcsúznak szeretett kollégájuktól. A tőlük kapott nekrológot változtatás nélkül közöljük.

2018-10-26 13:12:00

Kampányt indított a Hasbro Magyarország, amelyben a Jengát szeretnék népszerűsíteni közterületi felületeken.

2018-10-26 13:03:00

Rugalmasan választható mobilnetcsomagokat népszerűsít a Telenor a most induló kampányában.

A minisorozat célja ezúttal az edukáció.

A Michelinhez tartozó Klebernek készítettek kampányt.

A Hasbro így akarja újra visszahozni a köztudatba a klasszikus társasjátékot.

Mécs Anna Gyerekzár című könyvéért vehette át az elismerést.

És a fiataloknak szóló Young Drummers versenyt is hazai csapat nyerte.

Összevonják a pozíciót a Marquard Media digitális portfoliójának vezetésével.

17 éve van a csatornánál, nem hosszabbította meg a szerződését.

Nemcsak Európában, hanem Magyarországon is jelentős bővülés történt.

Törzsvásárlói programok áttekintése magyar kiskereskedelmi láncokban a Tescótól az Aldiig.

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

hirdetés
hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

A Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége kampányát a Mediator készítette.

„Hatáskör hiányában" lezárták a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány versenyhatósági vizsgálatát.

A rossz gyerekeknek maguknak kell még ezt is megoldani.

Borbás Marcsi gasztrovonalon, a Katolikus Rádió katolikus vonalon erősítette a „társadalmi megértést".

Nyolc év kihagyás után fogja vezetni a január 2-án debütáló Exatlon Hungaryt.

Nem az egész platformra vonatkozik, egyelőre tesztüzemben fut.

A Lounge Design és a New Land Media készítette.

A Habony-művek szélsőséges rasszizmusa és gyűlöletkeltése miatt kérik a cégeket, ne hirdessenek ott.

A divízió vezetésére a Portfolio.hu korábbi értékesítési igazgatóját kérték fel.

Csúnya pulcsival és SMS-sel is lehet segíteni a daganatos gyerekek felépülését segítő kampányt.

Német Károly Csongor a magyarországi vállalat vezérigazgatója volt eddig. Szilágyi Gábor az új magyar vezető.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés