hirdetés
hirdetés
hirdetés

A film feleleveníti a Tiananmen téri vérengzést, emiatt cenzúrázták Kínában. A márka ezután lényegében elhatárolódott saját reklámjától.

Ezt a Kreatív eseményén erősítette meg a GVH szakembere.

Az átmárkázás egyik célja, hogy a stratégiai tanácsadás irányába mozdítsák szolgáltatásaikat. Kreatívigazgatót is igazoltak.

hirdetés

A kamaszokról szólt a Carbon Group harmadik házi konferenciája.

A korlátlan mobilos lehetőségekkel másoknak is segíthetünk.

2019-04-12 12:22:00

Az új szpotokban görkorcsolyák helyett a gördülékenységre helyeződik a hangsúly.

2019-04-09 13:53:00

Az új kampány célja az volt, hogy újra a régi számítás szerinti, azaz 1015 méteres legyen a Kékes.

2019-04-09 12:14:00

Kátyús utak, egészséges ételek és költözés - a februári mezőny legjobb reklámjai megmutatták, hogy lehet és hogyan kell megszólítani a magyar tévénézőket. A Synetiq top háromja a februári felhozatalból.

2019-04-09 09:47:00

Ismét a halogatóknak üzen a hűségidő nélküli szolgáltatást kínáló cég. Alább a Flip kampánybejelentője olvasható.

2019-04-08 15:01:00

Évek óta elválaszthatatlan kreatív tandemet alkot egymással szövegíró-art director párosként Takács András (TA) és Rajkó Mihály (RM), akik jelenleg a VMLY&R-nél dolgoznak. Tavaly megnyerték a Young Lions hazai előválogatóját film kategóriában, így Cannes-t is megjárták, nemrég pedig sikerült ismételniük: a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt idei Young Cannes Lions márciusi előválogatóján szintén ők végeztek az élen, méghozzá ismét film kategóriában. Interjú.

2019-04-05 14:52:00

Remete Tibor, a Highlights of Hungaryt is szervező Super Channel kreatívigazgatója írta e heti Kultúrterrorunkat, melyben elsősorban rengeteg zene és fesztivál kapott helyet, de találhattok itt remetéknek való programot is.

2019-04-05 09:30:00

A plakátokon szempillaspirállal, rúzzsal és körömfestékkel illusztrálják, hogy megéri nőket alkalmazni vezetői pozícióban.

2019-04-04 15:56:00

Az új reklámban minden egy bizonyos pizzásdoboz körül forog.

2019-04-03 12:45:00

Icukát helyezték el a magyar kártya tavasz-lapján. 

2019-04-02 13:58:00

Új reklámkampányt készített a Béres Gyógyszergyárnak a Well, melynek során nemcsak a kommunikációs célokra, hanem az új jogszabályokra is figyelniük kellett.

2019-03-29 14:23:00

Az új kampányért már a cég ügynökségi partnere, a Carbon Group felel.

2019-03-27 15:55:00

Március 25-én indult a K&H lakáshitel termékeit népszerűsítő új reklámkampánya, melynek fő üzenete, hogy a K&H hitelszakértői a hitelfelvétel során minden igényt kielégítően támogatják az okos döntések meghozatalában az ügyfeleket – számol be kampányáról a bank.

2019-03-27 11:22:00

Fan Assist névre keresztelték alkotói a Volkswagen új online reklámmegoldását. Az alkotó Fastbridge közleménye szerint ez az asszisztensrendszer nem a vezetés kényelmére vagy a biztonságra helyezi a hangsúlyt, hanem a szurkolói élményre. A megoldás a múlt hétvégi magyar-horvát Eb-selejtezőmeccskor debütált, mely alatt a Volkswagen bannerei élőben reagáltak a meccs eseményeire.

2019-03-27 10:08:00

Elindult a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által jegyzett Kreatív Utánpótlás (KRU) projekt idei Young Cannes Lions előválogatója, a fiatal reklámosok először a design és cyber kategóriákban versenyeztek.

2019-03-19 17:27:00

A legjobb reklámügynökségi hálózat a McCann, médiaügynökségi a PHD, pr-ügynökségi pedig a Hill & Knowlton lett az EMEA régióban.

hirdetés

Radnai Márk, a reklám rendezője mesél Kasszás Erzsi kalandos megszületéséről.

A Friss Húson kiderült, hogy újabb filmes generációban van ott a nemzetközi sikerszéria lehetősége.

2019-03-19 11:47:00

A márciusi Kreatív magazinba készítettünk nektek egy összeállítást, amelyben bemutatjuk a 2018-as M+ Lista három dobogós ügynökségének egy-egy kampánycsapatát. Az Artificial Telenoron dolgozó csapata mellett a Punnanyval és OTP-vel közösen egy rendhagyó koncertélményt életre hívó mitósok, valamint a Café Golden Drum arannyal díjazott fiataljai mutatkoznak be a lapban. Az összeállításból egy rövid ízelítőt mutatunk online a csapatfotókkal, a teljes verzió, melyben megszólalnak a kampánycsapatok tagjai is, a frissen megújult, márciusi nyomtatott Kreatívban vár rátok, melynek tartalmáról itt találtok beharangozót.

2019-03-18 08:00:00

Az Artificial Group lett tavaly az év ügynöksége két fontos hazai reklámversenyen, az Arany Pengén és a Lollipopon is, ezzel a kilencedik helyről az elsőre ugorva élen végeztek a 2018-as M+ Listán. A márciusi Kreatív magazin címlapinterjújában az ügynökség két legismertebb arcával, Haberland Attilával és Ávéd Istvánnal beszélgetünk. Mindketten alapító tulajdonosként jegyzik a céget, mely fotóprodukciós házból vált előbb kis butikügynökséggé, majd a hazai reklámpiac meghatározó szereplőjévé. A beszélgetésből most egy rövid részletet olvashattok online. A teljes verzió a frissen megújult, márciusi nyomtatott Kreatívban vár rátok, melynek tartalmáról itt találtok beharangozót.

2019-03-11 14:30:00

Új kampányt indított a Magyar Telekom, melyben a fenti mellett a következő üzenetet fogalmazták meg: „Számolj le a kifogásokkal, legyél te is tettre kész!” A kampány a DDB készítette a márka számára, az alábbiakban főként az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

2019-03-11 13:59:00

A márka három tavaszi kampányáért – Valentin, nőnap, anyák napja – felelnek.

2019-03-08 12:51:00

A berlini ITB expó Golden City Gate kommunikációs versenyéről hozott haza 2 ezüstöt a „Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!"-kampány. 

2019-03-08 10:05:00

Ügyféloldali szakembereket, marketingeseket kérdeztünk arról, hogy mit is jelentenek számukra a reklámversenyek, és hogy figyelembe veszik-e azokat ügynökségválasztáskor, tenderek alkalmával, illetve, hogy egyáltalán, melyek azok a szempontok, amelyek alapján elsősorban kiválasztják, kivel szeretnének dolgozni.

2019-03-07 15:01:00

A két legenda a legjobbaknak Adidas csukát postázott.

2019-03-07 13:53:00

A NetPincér szerint Majka stílusa jól passzol a profiljukhoz, az akcióval pedig remélik új felhasználókat is megszólítanak.

2019-03-06 03:30:00

Esemény, btl, élménymarketing – Végh Tamás, a Bo Event stratégiai és operatív vezetője szerint mára idejétmúlt és nem eléggé pontos fogalmak. A rendezvényügynökségek ugyanis szép lassan a kommunikációs ipar egyéb, ATL-hez sorolt szereplőjével egyenrangú részévé válnak. Végh publicisztikája szerint a jó hír az, hogy ez az átalakulás már zajlik, a rossz, hogy még nem tudatosan.

2019-03-05 12:04:00

A Dr. Oetker Vitalis Szuperkása termékcsaládnak.

2019-03-05 10:20:00

Ezt állítja legalábbis a Cofidis újabb reklámja. De ez az állítás sem biztos, hogy igaz. Elkészült a vicces reklámszéria újabb epizódja.

2019-03-04 11:49:00

A film főszereplője egy polipmániás kislány.

2019-03-01 13:15:00

Az Evolution konferencián jelentették be az Effie reklámhatékonysági verseny magyarországi szervezői az Effie Index Hungary bevezetését, amely a hazai versenyen díjazott megbízókat és az ügynökségeket rangsorolja elért eredményeik, összesített teljesítményük szerint, s amelyet a továbbiakban minden évben kiadnak majd a díjátadó gálaest alkalmával. A pontszámítás alapja a nemzetközi standardnak tekintett Effie Index értékelési rendszeree volt az Effie szervezőinek közlemény szerint.

2019-02-28 13:20:00

Stratégiai szövetséget kötött az UP Advertising és a 1080p. Az UP közleménye szerint januártól egy irodában, de továbbra is két külön, egymás munkáját segítő entitásként működnek. Ezen kívül kreatív vezetőt és stratégát is kineveztek az ügynökségnél, ahol a digitális területet kívánják erősíteni.

2019-02-27 15:07:00

Február végén új kreatívigazgató érkezett az Isobarhoz: Hevesi László a Well-től igazolt át a januárban az Artificial Grouphoz távozó Länger Vera helyére.

Inkább a piaci hirdetések növekedése volt a motor, a digitális szegmensben még nagyobb lett a globális szereplők részesedése.

A White Rabbit kreatívigazgatója a Gunn Report által is jegyzett fehérorosz White Square-en lesz ítész.

A Relatív készítette a 20 éves Randivonal kampányát.

Interjú Dominik Imsenggel, a Bogár forradalma című könyv szerzőjével.

Megszegi a fő európai adatvédelmi szabályokat a bannereknél használt real-time bidding gyakorlata. A részt vevő cégek érzékeny adatokat is látnak, és a felhasználók nem tudják ezt korlátozni.

Növelnék a sertésfeldolgozó ismertségét.

A harminc éves magazin megújul.

Két év alatt a felére csökkent a Petőfi Rádió zenei repertoárja - derül ki a friss zeneipari jelentésből.

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

A rendezvényügynökség célja, hogy ezzel bekerüljenek az európai vérkeringésbe.

A Telekom akciója a felelőtlenül megvásárolt háziállatok helyett inkább élő streamben hozta el a háztartásokba a húsvéti nyuszikat.

A közmédia korábbi vezetői bruttó 2 millióért dolgoztak, Papp Dániel már 2,4 millió forintot keres az MTVA-nál.

A MetaBro-t átfogó gamer márkának szánják.

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

A Budapesten forgató Barry Levinson a Filmalap képzési programjának vendége lesz.

 A partnerséggel Magyarországon is megjelenhetnek a „high impact rich media hirdetési formátumok”.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés