hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Cola plakátkampányára reagálnak a reklámjukkal.

Bármilyen is legyél, a Glamour elismer, támogat és inspirál – üzeni a reklám.

A biztosító a tabuk lebontásában és a fontos beszélgetések kialakulásában szándékozik segíteni.

hirdetés

Kánai András, a Vodafone belső kommunikációs szakértője szerint több változásra van szükség, ha az ügynökségek vonzó munkahelyek akarnak maradni.

Weinberger Roland érkezett a 2Republicból idén májusban átpozicionált ügynökséghez.

2019-09-30 13:13:00

A négy Árkád és a debreceni Fórum bevásárlóközpont kommunikációjára.

2019-09-30 10:39:00

Új termékkel bővíti kínálatát az Alföldi Tej: a most átadott debreceni üzemben készülő sajtot a vállalat „Magyar” márkája alatt vezeti be a hazai élelmiszer-piacra.

2019-09-26 15:37:00

Tavasszal jelentkezett új arculattal és ehhez kapcsolódó reklámfilmmel a Fesztivál Akadémia Budapest. Most a Szabó Stein Imre által jegyzett, írt és Géczy Dáviddal közösen rendezett, Kelemen Barnabás és Kokas Katalin főszereplésével készült imázsfilmet beválasztották az egy percnél rövidebb imázsfilmek főkategória döntőjébe a londoni székhelyű Lovie Awardson.

2019-09-26 15:05:00

Távozik posztjáról Havas Ágnes, a Magyar Nemzeti Filmalap vezérigazgatója, a Filmszakmai Döntőbizottság elnöke – közölte a Filmalapot felügyelő Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) csütörtökön.

2019-09-11 11:22:00

A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább, miszerint a dolgok, amikbe belefogsz, amiket szeretsz és örömmel csinálsz, mind hozzád tesznek valamit. „A Telenor hálózatának köszönhetően hipergyorsan megtörténhet akár az is, hogy pár koncertvideó után rákapsz a tutorial videókra, és mire észreveszed, már egy garázsbandában zenélsz” – olvasható az alkotóktól kapott kampányleírásban, mely az alábbiakban folytatódik. Az Artificial Group készítette.

2019-09-05 23:17:00

A szakember fél évet töltött el az ügynökségnél, augusztus végével távozott a Dentsu Aegis Network részeként működő Isobartól, az Artvertisingnál folytatja pályafutását. Erről az Isobar tájékoztatta a Kreatívot.

2019-09-02 11:49:00

Depp a sivatagban gitározik, mellette pedig indián táncos is feltűnik a szpotban. A We Are The Land szlogen sem volt túl jó ötlet.

2019-08-12 11:10:00

A Magyar Telekom kreatív pályázatot hirdet a szeptemberi 14-i Fenntarthatósági Naphoz kapcsolódóan. A vállalat augusztus 30-ig három kategóriában várja fenntarthatósági témakörben azokat a pályaműveket, melyeket az idei év központi tematikája ihlet. A kiemelt téma a #piszkos12, azaz 12 környezeti, társadalmi, gazdasági, illetve az egyént érintő problémát fognak tisztázni szakértőkkel a rendezvényen.

2019-08-09 07:00:00

Sokféle, eltérő hangvételű – kritikus, lelkes, töprengő – szakmai véleményeket fogalmaztak meg a nyári Kreatív magazinban szereplő influencer összeállításunk résztvevői. Ez ugyanis a lapszám egyik fókusztémája. Az összeállításból az derül ki, hogy máig ellentmondásos a terület, sok megoldandó kérdés, probléma akad. A fókusztémánkban éppen ezért a legfontosabb érintetteket, az ügyfeleket, ügynökségeket és influencermenedzsment-cégeket kérdeztünk meg, hogy miként látják a területet, és mit gondolnak, hogyan fog kinézni az influ marketing jövője. Hármat már korábban bemutattunk, most újabb három következik: Telekom, Special Effects Media és Fastbridge.

2019-08-08 15:35:00

Vargha Balázs mellett 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt, melyre már csak három hétig lehet nevezni!

2019-08-07 13:14:00

A Sziget elindulásával a kampány a második fázisába lépett a cég közleménye szerint.

2019-07-24 16:13:00

Az Old Spice egy friss kutatás alapján arra jutott, egyre több férfi mondja le a fiús programokat, miközben hiányolják a közös estéket.

2019-07-24 15:13:00

Egészen karcos véleményeket is megfogalmaztak az influencer összeállításunk résztvevői. Ez ugyanis a Kreatív nyári lapszámának egyik fókusztémája. Az összeállításból az derül ki, hogy máig ellentmondásos a terület, sok megoldandó kérdés, probléma akad. A fókusztémánkban éppen ezért a legfontosabb érintetteket, az ügyfeleket, ügynökségeket és influencermenedzsment-cégeket kérdeztünk meg, hogy miként látják a területet, és mit gondolnak, hogyan fog kinézni az influ marketing jövője.

2019-07-24 13:40:00

A nemrég Emmy-díjra jelölt Gwendoline Christie nem szereti a szabályokat a Rolls Royce új reklámfilmjében.

2019-07-24 07:57:00

Eperjesi Rita art directorsága előtt megjárta a berlini School of Machinest, majd dolgozott galériában és bolhapiacon is. Legutóbb szövegíró párjával megnyerte a Young Lions hazai előválogatóját, így Cannes-ba is elutazhattak.

hirdetés

Térdcsapkodós poénok, okos, pörgő párbeszédek, és szürreális jelenetek. Ezt mind hozta a Fleabag, a Russian Doll és a Barry.

Erre a fesztiválra lassan már hagyományosan leginkább toborozni járnak a cégek.

2019-07-11 14:32:00

Egyúttal ez alá vonjuk be két népszerű versenyünk, a Pakk csomagolásdesign és a Mediadesign tematikáját. Lesz service design és event design kategória is. Nevezési határidő: augusztus 30.

2019-07-10 09:33:00

Michael Kelly a Supercuts reklámjaiban vette elő újra régi szerepét a sorozatban.

2019-07-09 15:37:00

A Magyar Telekom része, de a gyakorlatban független márkaként működik, és minden szolgáltatóval egyszerre vetélkedik a (költség)tudatos ügyfeleket célzó Flip, melynek vezetője, Endersz Frigyes az egyszerű és közvetlen kommunikációról, illetve arról mesélt, hogy miért mennek szembe a sebességháborúval.

2019-07-09 11:38:00

A 4iG Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. megállapodott a T-Systems Magyarország Zrt. eladásával kapcsolatos főbb pontokról – közölték a vállalatok a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján. A felek az ügyletről szóló előzetes megállapodást a keddi napon aláírták. A tranzakció a T-Systems átvilágítását, illetve a hatósági jóváhagyásokat követően az idei évben zárulhat.

2019-07-09 11:04:00

Jogsértő kereskedelmi gyakorlat miatt marasztalta el a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a Brand Up Pharmát, a Colief cseppek nevű, speciális gyógyászati célra szánt tápszer hazai forgalmazóját.

2019-07-04 15:32:00

Július elsejétől az Artificial Group felel a Telenor integrált kommunikációjáért – közölte a telefontársaság. Az ügynökség két év után váltja a szófiai Guts&Brains DDB-t váltja a vezető ügynökségi szerepben.

2019-07-04 11:02:00

Te mennyire netezel okosan? – kérdezi a K&H Bank kampánya, mely egyrészt tudástesztre hív, másrészt tippeket is ad.

2019-07-04 10:26:00

Márciusban számoltunk be róla, hogy távozik Temesvári Marietta, a Sony Pictures Television Networks közép-európai régióért felelős tartalomfejlesztési stratégiai vezetője. Most kinevezték a terület új vezetőjét. Szabó Balázst is előléptették.

2019-07-01 14:32:00

Sose becsüld alá a poén erejét, talán ez a legnagyobb tanulsága a Burger King lassan minden fontos díjat bezsebelő, McDonald's-ot piszkáló kampányának. Megkérdeztük a projekten dolgozó Szloboda Lászlót és Papp Ákost, hogyan hozták mindezt össze.

2019-06-25 15:06:00

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kezdeményezésére júniusban országos kampány indult, melynek célja az MTÜ közlése szerint, hogy az alsó tagozatos iskolások jobban megismerjék Magyarországot. A cél, hogy a gyerekek a kampány segítségével ne csak a kötelező tanórai keretek között tanuljanak az ország látványosságairól és természeti kincseiről, hanem Kajlát, a kíváncsi magyar vizslakölyköt követve virtuálisan és személyesen is felfedezzék az ország szépségeit. A „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű kampányhoz partnerként csatlakozott többek között a MÁV Csoport, a Magyar Posta, a Magyar Turisztikai Szövetség, az Oktatási Hivatal és a SPAR Magyarország is, utóbbiak nyári matricagyűjtő albumot is kihoztak az aktivitás részeként.

2019-06-25 01:58:00

A globális arculatváltáson átesett ügynökség mostantól még inkább az érzelmek kiváltására helyezi a hangsúlyt. Sok-sok kép a cikkben.

2019-06-24 15:11:00

Jótékony akcióra buzdít a kultikus páros a Tesco kampányában.

2019-06-20 16:46:00

Újabb Spar-OMV reklámfilmet készített a Spice Communication, ezúttal az OMV Spar Express számára. Van itt minden: családi buli a benzinkúton, táncoló motoros, kiskutya bukósisakkal.

2019-06-20 16:19:00

A romániai születésű Moldovai Katalin egy hülye egyetemi szabályzat miatt került Magyarországra. Diplomafilmjét, amelyben egy nehéz szituációt mutat be egy idős nő és felnőtt lánya életéből, beválogatták a cannes-i filmfesztivál Cinéfondation nevű, vizsgafilmeket bemutató szekciójába.

2019-06-20 15:27:00

Közlekedésbiztonsági kampányt indított a Magyar Közút, mely az érzelmek és a család erejére épít. Az alábbiakban a nonprofit cégtől kapott kampánybejelentőt olvashatjátok.

Reklámfilmben is bemutatkozott a Volkswagen Fan Assist projektje.

Szórakozató, mégis inkább semmitmondó volt a Burger King túlélő útmutatója a reklámapokalipszishez.

A Wavemaker és az Umbrella kampányát a Média és a Social kategóriában díjazták.

„Egy vállalkozó álma olyan álom, amely aludni sem hagy” – hangzik el a Magenta 1 Business kampányában, és a főszereplő virágáruslány már hajnalban talpon is van.

Két jelölést is behúzott a mellrák megelőzéséért indított akció PR kategóriában.

A Gazdasági Versenyhivatal döntése értelmében a közép-európai régió egyik legnagyobb online kereskedője jöhet létre.

A jövőben a Café felel a szálloda külső kommunikációjáért.

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

Megyeri Gabriella a Laboratory Grouptól érkezett az ügynökséghez.

Az ELTE-n futó kreditpontos kommunikációs képzések mellé új kurzusok jönnek, és már a BME mesterszakosai is választhatnak egyet. 

A UPC felvásárlásával nevet váltott a Vodafone.

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

A cég globálisan 2,2 milliárd dollárt költ évente reklámokra, de ennek nagyját az amerikai piacon, amelyet az Omnicom fog kezelni.

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

A Bo DMC vezetését Csíky Andrásra bízták.

A magazinra azért van szükség, hogy az autórajongók még szélesebb rétegét tudják megszólítani.

Az új vezérigazgató mellett a Döntőbizottság tagjait is megnevezte az átalakuló Filmalap.

Ezért meg is büntették a Coca-Colát – írja az Index és a 444 is.

A kábelcsatorna saját műsorainak szereplőivel igyekszik tenni a mentális betegségek stigmatizálása ellen.

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés