hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Balásy Gyula-féle New Land / Lounge konzorcium végezheti. Csetényiék szerint nem szakmai alapon született a döntés.

Rádió kategóriában. A DDB Budapest szintén jelölt McDonald's poszterei viszont rivális mekis munkák mögött szorultak árnyékba, a fődíjat is egy ilyen vitte el Outdoorban.

A Budapest Loves You kampányt a Humen Travel Turisztikai Egyesület indította. Tagjai között van a Zsidai-csoport, a Costes és a Lupa-tó is.

hirdetés

Nem dolgoznak többé olyan instacelebekkel, akik követőket vásárolnak. Úgy néz ki, ezzel meg is adták az egyik idei fő témát.

A Mito első munkája a világbajnokságra időzítve készült.

2018-06-19 11:53:00

A Frico holland sajtmárka tíz héten át tartó kampánya alatt hat gasztroblogger receptjei, öt product placement video, valamint két natív cikk népszerűsítették a márkát. A kampányért a Kraftwork reklámmanufaktúra felelt.

2018-06-18 09:27:00

A Carbon Group Communications-t bízta meg az Intersnack a Chio Intense márkájának online kommunikációjával. A Carbon felkérés alapján kezdett el dolgozni a Game On fantázianevű kampányon. A feladat az volt, hogy a Chio Chips Intense Jalapeno&Cheese 3D és Chili&Lime ízvariánsait bevezesse a piacra.

2018-06-15 14:22:00

A szurkolói élményt hangsúlyozzák a Young&Trinity videói.

2018-06-15 13:23:00

Az új filmforgalmazó, az ELF Pictures kampánya túllépett a megszokott mozis hirdetéseken.

2018-06-15 11:23:00

Az unatkozó egyetemistákat a sokmagvas kenőmargarinnal megérkező barát rázza fel az apátiából, és megreggeliznek a teraszon. Vénusz Kenőmargarin Magvakkal nevű termékhez készült kampány.

2018-06-13 10:36:00

Még áprilisban számoltunk be róla, hogy a WPP reklámügynökségi holding elnök-vezérigazgatója, Sir Martin Sorrell ellen belső vizsgálat indult a cég vagyonával való visszaélés gyanújával. A hetvenhárom éves Sorrell visszautasította a vádakat, miközben elfogadta a vizsgálat szükségességét, majd hirtelen nyugdíjba vonult az ellene folyó vizsgálat kellős közepén. A belső vizsgálat tényét megszellőztető Wall Street Journal most azt írja az Adweek összefoglalója szerint, hogy Sorrell kapcsán azt vizsgálták, prostituáltakra költötte-e a cég pénzét. Sorrell ezt a feltételezést tagadja.

2018-06-12 17:06:00

A két vezető másodpercekig veszélyesen közeledik egymáshoz a szingapúri reptéren vetített animációban.

2018-06-11 12:57:00

Kiszáll az Artvertising ügynökségből az egyik alapító tulajdonos, az ügyvezetői feladatokat is ellátó Szabó Andrea. Az ügynökség kizárólagos tulajdonosa mostantól a másik alapító, eddigi kreatívigazgató, Nagy Gergely – közölte a cég a Kreatívval.

2018-06-11 11:39:00

Ezzel indul a Fütyülős és a Team Red együttműködése.

2018-06-08 15:58:00

„A Hazai minden előtt!” címmel indít társadalmi célú kampányt a Médiaunió Alapítvány, amely ezzel szeretne hozzájárulni a magyar élelmiszerek iránti vásárlási kedv növeléséhez.

2018-06-08 13:00:00

A Széll Kálmán téren található az a citylight plakát, amelyen diákjai emlékeznek Sas Istvánra.

2018-06-08 12:30:00

Globális szinten megújult a WPP ügynökségi holdoinghoz tartozó Ogilvy reklámügynökségi ernyőmárka, egyrészt arculatában, másrészt működési szervezetében is. A Magyarországon a Geometry Group részeként működő Ogilvy a most bejelentett „One Ogilvy” törekvésnek megfelelően immár magába foglalja az eddig külön márkaként jelen lévő Ogilvy & Mather és Ogilvy Public Relations ügynökségeket is - közölte a Kreatívval a magyarországi Ogilvy.

2018-06-08 12:13:00

Átadtuk az ötödik Content+Marketing Award díjait. A versenyre 142 nevezés érkezett, ebből 53 került fel a shortlistre. Szép számmal vihetett haza díjat a Mindshare (a legtöbb aranyat is ők szerezték), a Wavemaker, az Uniomedia és a Sakkom is, a két fődíjat pedig a Café Communications és a Mediator munkáinak ítélte a zsűri.

2018-06-08 10:34:00

A Fehér Házhoz tartozó Office of National Drug Control Policy, a Truth Initiative és az Ad Council szervezetek közreműködésében egész évben futó társadalmi célú kampányt indítottak The Truth About Opioids címmel, amelyben azt mutatják be, hogy milyen súlyos következményei lehetnek az ópiátfüggőség kialakulásának (amely 5 nap alatt felépülhet), és milyen messzire mennek el az emberek, hogy újabb adaghoz jussanak. 

2018-06-07 14:06:00

A Coca-Cola és ügynöksége, a Mercado McCann négy filmből álló kampányt indított az oroszországi futball-vb-re időzítve, amely 200 országban fog futni – írja a The Drum.

hirdetés

Eheti Kultúrterrorunkban Antik Dalma, a Person operatív vezetőjének ajánlatait olvashatjátok.

A tavalyi utolsó Jedik után most a Solo került terítékre. Sok kép!

2018-06-06 11:54:00

Marketing- és pr-kampányt indított a Lufthansa Magyarországon. Az aktivitások középpontjában a Lufthansa észak-amerikai célállomásai, illetve a légitársaság által az interkontinentális járatokon utazóknak kínált szolgáltatások állnak.

2018-06-05 16:12:00

Az Antenna Hungária az idei 5 reklámszpotjából hármat jelentetett most meg, amelyben két együtt lakó pár a főszereplő, ahol a fiúk és a lányok megpróbálják megszerezni a tévé feletti uralmat. Az egyikben (komolyabb indoklás nélkül) cameózik Kapás Boglárka úszó is.

2018-06-05 13:45:00

Új online filmmel jelentkezik az Euronics műszaki áruházlánc, amivel a júniusi foci-vb-t megelőző ajánlataira szeretné felhívni a figyelmet. A Fastbridge által készített videóban a „kedvezményes árak és a Ferencváros csatára játsszák a főszerepet".

2018-06-05 10:46:00

Apák napja alkalmából kampányt indított a Telenor, amely május első vasárnapján az anyákról is megemlékezett egy kampánnyal és hozzá kapcsolódó pályázattal. 

2018-06-04 16:51:00

Egy hete kaptuk a tragikus hírt, hogy elhunyt Sas István, a magyar reklám történetének egyik legnagyobb alakja. Nem csupán, mint a 70-es 80-as évek legfontosabb reklámfilmese töltött be meghatározó szerepet, hanem tanárként is több generációra fejtett ki óriási hatást. A következő összeállításban a Kreatív felkérésére szakmabeliek, kollégák, barátok, tanítványok mesélnek el egy-egy emléket Sas Istvánról.

2018-05-31 15:12:00

A Geometry Group készített kampányt a június 7-én induló Műtárgyak Éjszakájára. A plakát- és online kampányban ismert festmények szereplői és szobrok köszönnek vissza hétköznapi szituációkban, illetve jelentkeznek be a Facebookon, hogy az alkotók célja szerint közelebb hozzák a műtárgyak világát a fiatalokhoz.

2018-05-30 11:26:00

Az elmúlt időszakban több szervezeti változás is történt a Mediatornál – számol be az ügynökség közleménye. Házon belül neveztek ki új vezetőket, amit az elmúlt időszakban elég gyorsan növekedő ügynökségi mérettel indokolnak.

2018-05-29 12:13:00

Pénteken átadták az Arany Penge díjait, ahol nagyon szoros versenyben, két pont előnnyel nyerte meg az Artificial Group a Mito előtt az Év ügynöksége címet. Harmadik pedig a McCann Erickson Budapest lett. A Grand Prix-t, vagyis nagydíjat idén a zsűri nem ítélte oda egyik alkotásnak sem.

2018-05-29 10:26:00

A Magyar Reklámszövetség Örökös Tagját, a hazai reklámszakma példaképét, legnagyobb alakját saját halottjuknak tekintik. Alább a szakmai szövetség közleményét változtatás nélkül közöljük, melyet a gyászoló család hozzájárulásával juttattak el hozzánk.

2018-05-28 16:31:00

Az új Sweet & Creamy ízvariánst népszerűsíti Nescafé a HPS és a Kinopravda filmjével.

2018-05-28 14:24:00

A közösségi helyiség az egyedülálló szülőket akarja segíteni.

2018-05-28 11:16:00

A Magyar Reklámszövetség május 24-én tartott Közgyűlésén a megbízói szektorban megüresedett helyre a tagság elnökségi tagnak választotta meg Mérő Ádámot a Coca-Cola Magyarország Kft. képviseletében - tudatta a szövetség a Kreatívval.

2018-05-24 15:22:00

„Vedd észre, leplezd le, mutasd meg!” – üzeni az „Unfake” névre keresztelt idei kiírása a 18. ARC pályázatnak. A plakátkiállítás új helyszínét még nem találták meg.

2018-05-24 14:01:00

142 nevezés érkezett az ötödik Content+Marketing Awardra, ebből 53 került fel a shortlistre. A legtöbb döntős munkája a Wavemakernek és az Uniomediának van, de a SAKKOM, a Republic, a Mindshare és a Fastbridge is több kategóriában izgulhat.

2018-05-22 16:49:00

Sok-sok kép, sok-sok mosoly. sok-sok díj a Hipnózis 2018 díjátadó buliján készült képek tanúsága szerint, amelyet most egy csokorban nyújtunk át nektek!

A New Belgium Brewing piacra dobta a Hemperort.

Egy ponton jól elázik a tetőre mászó macska!

Proaktív ötletet valósított meg a budapesti ügynökség.

Balaton, a Sopron-Fertő, és a Tokaj-Nyírség látnivalóit állították középpontba.

A Szuperkása integrált bevezető kampányát a Progressive készítette.

A Design Terminal mentorprogramjának 3 külföldi csapata a LearnIT, a StudyX és a FabriXense 3 hónapot tölthetett el Budapesten.

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

Lejárt mandátumok miatt választottak új tagokat, Huszics maradt az elnök.

Olyat, ahol jelentős a gasztrokommunikációs tapasztalat.

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

A Városliget Zrt. az építkezésekre hivatkozva az ARC-szervezők második helyszínötletét utasítja el.

A GVH indított még 2 éve eljárást a cég ellen, mert úgy vélték, hogy a díjtájékoztatók megtévesztik a fogyasztókat.

Ahol átadták a Joy Social Media Award díjakat is.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés