hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az egyesült portfólió meghatározó szereplője lesz az online hirdetésértékesítési piacnak.

A kampányt Balásy Gyula cége, a New Land Media és a Frank Digital végzi. Balásy egy másik cége csinálta a menekültellenes kampányt.

Előbbi ezüsttel, utóbbi bronzzal gazdagodott.

hirdetés

A Deloitte Digitaltól érkezik az ügynökség új cégvezetője.

Új szolgáltatás, új kampány, új arculat, új kinevezések.

2017-09-18 17:08:00

A korábbi kampányaitól eltérően, profi modellek nélkül, valódi élethelyzetekre igyekszik építeni az őszi/téli szezonban a Fashion Days. A kampány üzenete szerint a jól megválasztott öltözet magabiztos fellépéshez és sikerhez vezet. Ezt hivatott tükrözni a cég idén bevezetett szlogenje is: „Biztos választás, magabiztos stílus.”

2017-09-18 09:44:00

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (Maksz), mint a Cannes Lions fesztivál magyar nagykövete ismét Cannes Lions Estet tart. Szeptember 21-én csütörtökön a Bródy Club Life-ban rendezik az idei estet.

2017-09-15 09:35:00

A cannes-i Corporate Media & TV Awards elismerése mellett megkapta a Red Dot Awardot is.

2017-09-13 15:17:00

A Rethink Toronto készítette a kanadai IKEA-nak az alábbi szpotot, amely a Beautiful Possibilities kampány új eleme.

2017-09-13 11:53:00

Elindult a Schweppes üdítőmárka új, A felfedezés íze című kampánya, amelynek üzenete: "igazán csak akkor fedezheted fel a világot, ha ki mersz próbálni új dolgokat, mert a csodák a komfortzónádon kívül történnek" - fogalmaz a közlemény. A kampány során Hajas László mesterfodrász, Wossala Rozina séf és a Mary PopKids frontembere, Bártfalvi Sándor egy napra szerepet cseréltek. A kampányt az Adamsky Budapest jegyzi.

2017-09-12 15:15:00

A Young Lions hazai előválogatóján cyber kategóriában első helyezett Ogilvy/Geometry csapat párosa, Bagladi Gábor szövegíró és Kerekes Kata art director infografikában összegezték tapasztalataikat a Cannes Lions fesztiválról

2017-09-11 15:50:00

A J. Walter Thompson Budapest jegyzi a Boci csokoládémárka legújabb kampányát. 

2017-09-11 14:02:00

Főleg a közösségi médiára koncentráló online kampányt indított a Medve sajt gyártója, a Pannontej, a koncepcióért a Havas Budapest, a gyártásért az Umbrella, a médiavásárlásért a Mediacom, a közösségimédia-menedzsmentért pedig a Fastbridge felelt.

2017-09-11 11:02:00

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által létrehozott Kreatív Utánpótlás (KRU) a fiatal kreatívok számára szervez versenyeket, programokat, eseményeket. Ennek egyik idei fő állomása a KRU Basecamp, melynek során többféle workshopot tartanak, például alapvető prezentációs készségeket lehet elsajátítani vagy hazai és nemzetközi reklámokon keresztül tanulni és fejlődni a szakma legjobbjaitól – ígérik a szervezők, de itt lesz a Golden Drum – Nemes Juli verseny előválogatója is.

2017-09-11 10:17:00

Herpai Zoltán legendás King Kong plakátja  mellett ismert magyar és külföldi filmek, zenés és koncertfilmek, valamint idén először reklámok és kiállítások plakátjaira is licitálhatnak az érdeklődők a BÁV 5. plakátaukcióján, amelyet szeptember 19-én tartanak Budapesten.

2017-09-07 16:15:00

A Haas szépen tárgyiasít egy testépítőt a konyhában. Gluténmentes termékeket hirdetnek így.

2017-09-07 13:51:00

Gyönyörű, megható, többször újranézhető filmet rakott le a márka új ügynöksége. 

2017-09-06 14:59:00

A Republic Group és a White Rabbit is shortlistes 1-1 munkával a 2017-es Clio Awardson.

2017-09-04 16:38:00

Nyáron jelentette be a GroupM cégcsoport, hogy 2018 januári hatállyal egyesíti két ismert médiaügynökségi márkáját, az MEC-t és a Maxust. Most azt is közölték, hogy az egyelőre NewCo munkanevet viselő új ügynökség hazai vezetője Gulyás János lesz.

2017-09-04 11:43:00

Általában be szoktuk mutatni a Procter & Gamble Always márkája által jegyzett #LikeAGirl kampány újabb és újabb fejezeteit, már csak azért is, mert az első az elmúlt évek egyik legnépszerűbb reklámalkotása lett világszerte. Ez a mostani motivációs beszéd azért nem fog ekkorát szólni.

hirdetés

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Eheti Kultúrterrorunkat az Artifical Group produkciós menedzsere írta.

2017-09-04 11:00:00

Új reklámkampányt indított a Szentkirályi. Az ásványvízmárka üzenete, hogy bárhol is legyen a világban az ember, egy korty Szentkirályi képes hazaröpíteni. A kampány arca egy fiatal magyar modell, Fodor Klarissza, a tévéreklám zenéjét a The Biebers készítette. A kampány kreatív stratégiai és koncepcionális fejlesztését a Republic Group végezte.

2017-09-01 16:22:00

A Deutsche Telekom tavaly dobbantott a Sea Hero Quest mobiljátékkal, amelyet két angol egyetemmel, egy Alzheimer-kór kutatásokra specializálódott intézettel, több reklámügynökséggel és egy független játéktervező céggel közösen alkottak meg. Jó néhány céges alapüzenetet is szépen közvetít a játék, de hogy eddig közel három millióan töltötték le, az láthatóan még a Telekomnál is mindenkit meglepett. Emellett tucatnyi szakmai díjat, két év alatt 11 Cannes-i oroszlánt is besöpörtek vele. Kedden Berlinben bemutatták a játék új, Oculusra fejlesztett VR-verzióját, ahol én is fejemre húztam a virtuális sisakot.

2017-08-31 14:03:00

A németek amúgy is ismertek a szokásostól eltérő szexuális ízlésükről (hangsúlyozzuk ízlés, és nem orientáció), elég csak a South Park idevonatkozó részét felidézni vagy akár egy ismert német fotós lap, a Profi Foto legutóbbi címlapját. Most a helyi viccpárt dobta be magát a témában, új kampányvideójuk kimaxolja a nyugalom megzavarására alkalmas képi és hanghatás kategóriáját. 

2017-08-31 10:23:00

A Republic Group jegyezte a bulvárlap tavaszi kampányát is, most folytatatják a közös munkát. 

2017-08-28 16:48:00

Pontosabban Peter Dinklage színész a Cisco új reklámjában.

2017-08-28 11:14:00

Újabb elemmel bővült az IKEA "Where Life Happens" című kampánya: a válást, a tinédzserkori lázadást és az örökbefogadást bemutató reklám után most az egyedülálló szülők nehézségeire világítanak rá.

2017-08-24 13:27:00

A meglepő kérdések voltaképp egy edukációs kampány részei, amit a McCann Budapest készített a Walmark kifejezetten húgyúti fertőzéseket kezelő Walurinal termékének.

2017-08-24 10:49:00

Se olívabogyó, se paradicsomszósz, de sajtból és borból se maradt sok a polcokon. Az Edeka így tiltakozott az idegengyűlölet ellen. 

2017-08-22 12:07:00

A Boomerang gyerekcsatorna tulajdonosa, a Turner Broadcasting bejelentette, hogy októbertől megnyitja a hirdetők előtt a csatorna reklámidejét, amelyet az Atmedia sales house fog értékesíteni.

2017-08-18 11:50:00

Hétfőn indítottunk közönségszavazást arról, hogy melyik volt a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten. Csütörtökön lezártuk a szavazást, íme a végeredmény.

2017-08-17 14:35:00

Meglátogattuk a 2016-os M+ Lista hatodik helyén álló Leo Burnettet, aminek az érdekességét az adta, hogy az ügynökség anyacége nemrég bejelentette: egy évig nem indulnak reklámversenyeken. A leósok ettől úgy tűnik, nem ijedtek meg, egyébként is álságosnak tartják már kissé a fesztiválbizniszt. Arra viszont kíváncsiak, ki is valójában Marcel.

2017-08-15 12:26:00

Augusztus 21-től Tóth Andrea váltja az Ogilvy/Geometry cégcsoport kreatívigazgatói posztján Benesch Ferencet. A szakember szabadúszóként dolgozott az utóbbi egy évben, korábban a Saatchi & Saatchi Budapest kreatívvezetője volt. Benesch Ferenc több mint 12 év után távozik az ügynökségcsoporttól.

2017-08-15 10:36:00

Futárkodással foglalkozó startup indult Sendee néven. A mától Budapesten nyilvánosan is elérhető alkalmazás az elképzelések szerint az éttermeket és a futárokat kapcsolja össze. A startupot Szőke Gergő, az Uber volt marketingvezetője, Blaski Dániel tech fejlesztésvezető és Polgár „Rozmy” Péter, designer működteti. A startup indulótőkéjét, a fejlesztés finanszírozását a közlemény szerint fővárosi étteremtulajdonosok adták össze.

2017-08-13 08:43:00

Bejártuk a 2017-es Sziget Fesztivált, ahol igyekeztünk lefotózni a legfeltűnőbb márkamegjelenéseket. Most bemutatjuk ezeket olvasóinknak is, és arra vagyunk kíváncsiak, szerintetek melyik volt a leglátványosabb, legötletesebb, legjobb márkahelyszín az idei Szigeten? A Dreher? Az Aldi? Netán a Főkert vagy a Schwarzkopf kitelepülése? Sok-sok fotó és egy közönségszavazás következik.

2017-08-11 11:01:00

A Grey New York-i irodája készítette a Canon márka számára azt a látványos reklámot, amelyben készítettek egy hatalmas, úgynevezett Rube Goldberg-gépet. Hogy miért, az a látványos, szórakoztató és nagyon profin kivitelezett videó végén fog kiderülni.

És tényleg, eladták egyikük anyukáját. Kedves önpromó a Pesti Portré Reklámműhelytől.

Az eddig AXN Black és AXN White néven futó csatornákon eddig nem futott magyar nyelvű reklám.

Az öt jelentkezőből végül kettőt választottak ki.

Meglepően vicces kampány a nemzetközi szervtől.

Így „már csak” háromszor annyit keres, mint a hat legjobban fizetett brit nő együtt.

Naomi Campbell 20 év után tért vissza a márkához. 

Egy fiatal párt menekítettek ki a norvégok a turistákkal túlzsúfolt francia fővárosból.

Apropó, hogy indul a Tömény történelem második évadja. Lengyel Tamás remekel.

Az illegális vadkereskedelem a központi téma, közösségi médiás kampányt is írtak rá.

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

Interjú jelent meg a Zoom.hu tulajdonosával a Magyar Nemzetben.

Imádnivaló, ahogy a Netflix megfenyegeti az illegális Stranger Things bár tulajdonosait!

Egyperces vidóval lehet online jelentkezni a Scindikátorra.

Az öblítóperem nélküli vécécsésze forradalmát a költészet eszközeivel juttatták el százezrekhez.

Akció- és sci-fi filmes analógiákkal mutatják be a pályán tapintható feszültséget.

Négy új szenior szakemberrel bővült a nyáron az Insomnia kommunikációs ügynökség csapata. Új lendületet adnának az adott területeknek.

A kultúra és a videórovat is új vezetőt kap október közepétől.

A Facebookon jelentette be. Kihangsúlyozta, hogy ő kérte a szerződés felbontását.

A Glix alapítói végezték eddig a 123RF.com magyarországi képviseletét.

Idén másodszor rendezik meg a világzenei fesztivált a fővárosban.

Távozott szeptemberben a főszerkesztő is.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés