hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Szerelemnövényt” fejlesztett az Artificial Group a Telenornak. Az okos cserép csak akkor ad inni a növénynek, ha mindketten elvégzitek a „párterápiás” feladatokat.

Ők nyerték a Young Lions előválogatójának második körét film és design kategóriában.

Céljuk, hogy megduplázzák végzett hallgatóik és a számukra állást kínáló partnercégeink számát.

hirdetés

Megtartották a Young Cannes Lions előválogatójának első napját.

Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.

2020-02-10 15:44:00

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított az alapvetően gyerekeket és fiatalkorúakat célzó Ask Bongo („Kérdezd Bongót!”) szolgáltatás reklámjai miatt, amelyek megsérthették a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmát.

2020-02-10 10:50:00

Plakátokon kíván boldog Valentin-napot a márka.

2020-02-04 15:06:00

Február 7-én, 15 óra 15 perckor vesznek búcsút Dr. Takács Ildikótól a Fiumei úti Nemzeti Sírkert ravatalozójában, később pedig a családi sírboltnál, az evangélikus egyház szertartása szerint.

2020-01-27 17:13:00

A MÚOSZ Fotóriporterek Szakosztálya által meghirdetett 38. Magyar Sajtófotó Pályázatra 267 fotográfus 2488 pályaművet küldött, a beérkezett képek száma összesen: 6079 volt.

2020-01-13 20:00:00

Lezárva a 2010-es éveket, ideje összesíteni, hogy melyek voltak az elmúlt évtized legjobb magyar reklámjai. A ti segítségetekben is bízunk.

2020-01-10 15:22:00

A körformát választották alapnak, olyan arculatot és logót akartak, ami „bátor, kortárs, de mégis kortalan”. A megújult arculat mögött szemléleti, belső szervezeti és piaci változások is állnak – írja erről beszámoló közleményük, mely szerint ezen változások együttesen hozták létre és formálták az új látványvilágot és márkaüzenetet.

2020-01-09 11:28:00

A Synetiq szokás szerint megvizsgálta, hogyan reagáltak a hazai nézők az friss reklámokra. Itt a novemberi elemzés.

2020-01-02 09:00:00

Kerülő úton került a reklámszakmába Heim Ágoston „Tonka”, aki a Geometry úgynevezett brand experience managereként ma már a márkaaktivációkért felel. Ügynökségi munkája mellett egy jótékonysági projekten is gőzerővel dolgozik, civilben pedig szenvedélyes zenegyűjtő.

2019-12-23 11:00:00

A Synetiq elemzése ezúttal az októberi kínálatot nézte át, kiemelve az Univer, a Telenor és a Volswagen reklámjait. A cég elemzését olvashatjátok.

2019-12-20 08:00:00

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Nagy László, az ACG Reklámügynökség kreatívigazgatójának gondolatait olvashatjátok.

2019-12-19 15:31:00

A Libri idén két költő verseskötetét is kínálja a különleges karácsonyi ajándékot keresőknek. Az egyik „Daloljanak itt angyalok” címmel kapható és Szabó Magda karácsonyi írásaiból ad válogatást , a másik az „ Élő Ady”, mely Ady Endre műveit tartalmazza kortárs költők válogatásában. A könyvek limitált példányszámban jelentek meg, Bold reklámügynökség feladata pedig az volt, hogy hogy olyan bolti megjelenést alkossanak, amelyek nem csak feltűnővé, hanem még értékesebbé teszi az „ajánlatot”. A továbbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

2019-12-19 14:16:00

Filmes hangulattal ünnepelt az egyik legnagyobb utómunka-stúdió.

2019-12-19 08:15:00

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Länger Vera, az Artificial Group kreatívigazgatójának gondolatait olvashatjátok.

2019-12-17 07:00:00

Mindenki eladásösztönzést akar, nincs reklám akciós ajánlat nélkül. De hová lettek az imázsreklámok? Öt ismert hazai kreatívvezetőt kérdeztünk meg arról, hogy szerintük is érezhető-e az a trend, hogy eltűnnek lassan a magyar piacról a nagy, ikonikus imázsfilmek. Mit gondolnak erről, és egyáltalán: hol található és mi a szerepe valójában az imázsreklámoknak a jelenkori kommunikációban? Ha valóban eltűntek, mi vette át a helyüket? És mik a kedvenceik a nemzetközi piacról? Elsőként Csirke Dániel, a Geometry Budapest társ-kreatívigazgatója gondolatait olvashatjátok.

2019-12-13 15:12:00

Miután korábbi cégtársa, Mátrai Miklós távozott az ügynökségtől, Bósza Zsolt egyedüli tulajdonosként vezeti tovább a céget, most bejelentették a vezetőség megújítását.

hirdetés

Továbbá nagy favoritja a polip – élve vagy halva. Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa írta e heti Kultúrterrorunkat.

Kovács Adél, a Republic Group art directorának Kultúrterrorját olvashatjátok.

2019-12-09 10:01:00

Januártól már nemcsak az Ofotért, hanem a Vision Express márka kommunikációjáért is az ACG Reklámügynökség felel – közölte a cég a Kreatívval. Kitértek arra is, hogy a GrandVision által kiírt, három körös, meghívásos tender során a legnagyobb kihívást az jelentette az ügynökség számára, hogy az Ofotérttel való ötéves együttműködés után is képesek legyenek megújulni.

2019-11-28 14:49:00

Vajon mi motiválja leginkább a pályakezdőket és a fiatal dolgozókat? A kihívásokat keresik vagy az anyagi juttatások a mérvadók? Tényleg a home office a jövő irodája? A Brain Bar széleskörű kutatást végzett az Y és Z generáció körében, amelynek eredményei megcáfolják, amit eddig a fiatal munkavállalók preferenciáiról sokan gondoltak. A Kreatívval exkluzívan osztották meg az eredményeket.

2019-11-26 15:06:00

A thai kisfilm önálló műalkotásként is megállja a helyét, nem véletlenül nyűgözte le az Epica zsűrijét.

2019-11-25 16:36:00

RP Tysonnak egy célja van: szeretne Hulk Hogan és Dwayne Johnson nyomdokaiba lépni. Ehhez azonban segítségre van szüksége. Kampánybejelentő.

2019-11-25 12:25:00

A Mikulás helyett Cardi B szállítja az ajándékokat.

2019-11-15 14:45:00

Megvan a Kreatív által szervezett 2019-es Lollipop reklámverseny döntőseinek listája. A legtöbb díjra is esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van: előbbi tíz, utóbbi kilenc döntős helyet szerzett, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem, nekik 7-7 döntős nevezésük van. Ezekért már biztosan jár pont az M+ Listán.

2019-11-14 16:06:00

„Búcsúztasd pihenéssel az őszt” címmel folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) belföldi kampánysorozata, amely az őszi programkínálat mellett ezúttal a sokszínű hazai feltöltődési lehetőségeket mutatja be. Magyarország fürdőhelykínálatát népszerűsítendő az őszi-téli időszakban, egy online térképre helyezték a hazai gyógy- és élményfürdőket, megkönnyítve az utazási döntések meghozatalát.

2019-11-14 14:27:00

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

2019-11-14 12:34:00

A legtöbb autó hangja belesimul a városi forgatagba, nem úgy a Ford Mustang bőgése – erre az ötletre épít a Geometry cégcsoporthoz tartozó Ogilvy koncepciója.

2019-11-14 10:20:00

A Café és a White Rabbit munkája két-két kategóriában, a Wavemaker és a Cluso kampánya egy-egy esetben esélyes díjra.

2019-11-13 19:06:00

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

2019-11-11 15:46:00

Hatodik alkalommal adták át múlt héten az Év Kutyabarát Helye díjakat, melyre idén 127 regisztráció érkezett a 11 kategóriában, és a tavalyi évhez hasonlóan ebben az évben is a munkahely kategória volt a legnépszerűbb. A szakmából díjat kapott a Hello Event, a Dentsu Aegis, az Umbrella és a Lounge is.

2019-11-05 15:45:00

A DDB három arannyal és egy ezüsttel, a Café Communications egy bronzzal térhet haza.

2019-11-05 12:40:00

A reklámhatékonysági verseny hazai megmérettetésén 11 Bronz, 3 Ezüst, és 6 Arany Effie született.

2019-11-05 11:01:00

A Köszönöm365 kampány részeként a Merci csokoládédesszert-gyártó márka megbízásából készíttetett kampányt a Republic Group a Hála Világnapja alkalmából. A kampány nemes célt igyekszik szolgálni.

Oscar-díjas rendező, kreatívigazgató és nyolcéves kislány is bemutatja majd halott ötletét. Te is megteheted még.

Az alapító a cég elindítása után 12 évvel adta el a reklámügynökséget eddigi társának, Bósza Zsolt ügyvezetőnek.

Újrahúzta környezettudatos hirdetési megoldását az Urban Communications.

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi.

1400 érdeklődő és teltházas afterparty követte az első ilyen eseményt.

A híres olasz Képtár projektje kiemeli, hogyan jelent meg a fekete kultúra a reneszánsz idején.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Épp javában pörögne a fesztivál. Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés