hirdetés
hirdetés
hirdetés

Lezárult a közönségszavazás, ezek voltak a Sziget legjobb márkahelyszínei a Kreatív olvasói szerint. Van itt cipőáruház, divatmárka és whisky is.

A reklámügynökség nyolc év után válik meg ügyfelétől.

Külföldről igazolták a szakembert Budapestre.

hirdetés

Előbb elhagyta a nevével fémjelzett ügynökséget, majd a „soha nem térek vissza a reklámszakmába” kinyilatkoztatás is megvolt. Kritizálta korábbi ügyfeleit. Most újra a CP+B partnere lett.

Néhány konkrét példán, köztük a tavaly ősszel kirobbant Dove-botrányon keresztül vizsgáljuk meg a kérdést. Kitérünk arra is, hogy megéri sztereotípiáktól mentes reklámokat készíteni.

2018-08-10 14:05:00

A biztonságos fegyvertartás fontosságára hívja fel a figyelmet a Droga5 új társadalmi célú reklámja, amelyet az Ad Councilnak és a Brady Center to Prevent Gun Violence szervezetnek készített az ügynökség - írja az Adweek. 

2018-08-09 16:34:00

Eredményt hirdetett a Mondelez a márciusban kiírt médiaügynökségi tenderén, amelyen jól járt a Publicis és a GroupM, a Carat viszont sok piacot elveszített Ázsiában és Európában - írja az Adweek.

2018-08-08 15:59:00

Jön a reklámos képzés ötödik évfolyama, továbbra is nyolc fő juthat be, továbbra is ingyenesen.

2018-08-08 14:53:00

A Synetiq júniusban is megvizsgálta a hazai reklámvideókat saját neuromarketinges módszertanával. A foci mellett a hónap top témája a nyaralás, kikapcsolódás volt. Ám a legtöbb reklám a kellemes érzéseken túl kevés nyomot hagyott a nézőkben.

2018-08-08 13:24:00

Augusztus 5-én rekordot döntően zárult a jelentkezés a Design Terminal őszi startup-mentorprogramjára – írja az intézmény közleménye. Eszerint a több mint kétszáz pályázó 5 kontinensről, 56 országból jelentkezett, köztük a legnagyobb startup-ökoszisztémákból, mint Németország, Észtország, Nagy-Britannia és az USA, ahonnan több mint 10 jelentkezés érkezett. Az olyan fejlődő területekről, mint Afrika és Brazília is érkeztek pályázatok.

2018-08-06 11:26:00

Brill, a boston terrier a CEWE kampányának főszereplője.

2018-08-06 09:22:00

A kiválasztottak a fotózásért normál modellgázsit kapnak majd.

2018-08-02 08:30:00

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) új kampányban népszerűsíti 2011 óta üzemeltetett jogsegélyszolgálatát, az Internet Hotline-t. A Mito által fejlesztett kampány gyakran használt emojikat mutat kétféle kontextusban: az egyikben jelentésük ártalmatlan, a másikban bántó, sértő, fenyegető. Az elsősorban 11-16 éves gyerekeket célzó hirdetések nemcsak a problémák felismeréséhez, de a kezelésükhöz is útmutatást próbálnak adni. A kampány az Internet Hotline oldalára vezet, ahol névtelenül is be lehet jelenteni a jogsértő netes tartalmakat. A hotline munkatársai közreműködnek ezek eltávolításában, vagy tanáccsal segítik a bejelentőt – számolt be róla az NMHH közleménye.

2018-07-31 11:03:00

Atl, btl és social vonalon is új ügynökségekkel dolgozik a UPC, továbbá választottak egy nemzetközi partnert is.

2018-07-30 12:39:00

A terrorszervezet által kivégzett amerikai újságíró képe szerepelt a Z-Burger egyik hirdetésén.

2018-07-27 10:05:00

Az továbbra sem világos, hogyha Szilágyi a felvételek alatt 2rule-ban volt, miért nem fogott gyanút?

2018-07-24 16:28:00

Krassimir Guergov kivásárolta Kádár Tamást és Dévényi Balázst a 1080p reklám- és médiaügynökségből, Urbán Zsolt ügyvezető partner marad. Urbán Zsolt nyilatkozott is az ügylet hátteréről a Kreatívnak.

2018-07-23 14:20:00

A Calcium-D-Sandoznak készített reklámfilmet a Springer & Jacoby. Alább az alkotók tájékoztatása olvasható.

2018-07-23 12:23:00

A Kreatív által hatodik alkalommal megszervezett Mediadesign célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon, valamint felhívjuk a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének, legyen szó weboldalakról, alkalmazásokról, tévéműsorokról, magazinokról és más nyomtatott kiadványokról. A nevezéseket szeptember 14-ig várjuk.

2018-07-23 10:09:00

A WestEnd 2018-ban másodszor jelenik majd meg aktivitással a Sziget fesztiválon, ehhez a Springer & Jacoby Budapest készített nekik egy reklámfilmet. Tavaly a Szigeten az 50 méter feletti magasságba emelkedő WestEnd Skybar sikeresnek bizonyult a közlemény szerint, ezért úgy döntöttek, idén is kivonulnak a fesztiválra. Alább az alkotók tájékoztatása.

hirdetés

Kultúrterrorjában - sok más mellett - rengeteg ilyen témájú regényt és filmet is ajánl az olvasóknak az ACG ügyvezető-helyettese.

2018-07-19 11:42:00

Az IAB Europe az Interact konferencián mutatta be az európai számokat. 2017-ben 48 milliárd eurót tett ki a digitális reklámköltés, ami az előző évhez képest 13,2 százalékos növekedést jelent. A legfontosabb hajtóerő a social, a mobil és a videó voltak - olvasható az IAB Hungary blogján.

2018-07-17 16:55:00

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

2018-07-17 10:27:00

A 1080p reklámügynökség nyerte el az italmárka kommunikációs feladatait.

2018-07-15 19:54:00

Idén is kilátogattunk az EFOTT-ra – lánykori nevén: Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója –, megnéztük, mely cégek és márkák települtek ki, illetve milyen üzenetekkel, aktivitásokkal készültek a fesztiválra. Sokan a hr-es szemléletet képviselték, és hagyományosan felbukkant néhány olyan márka is, amelyeknek nem terem babér a szigetes fesztiválokon. Rengeteg kép és szavazás!

2018-07-13 12:53:00

A világ egyik legrégebbi reklámügynöksége, az Ogilvy kirúgta globális kreatívvezetőjét, Tham Khai Menget, mert az ügynökség szerint megsértette a vállalati értékeket - írja az Adweek.

2018-07-12 14:52:00

Különleges beszállókártyákkal, de túl korán hirdette magát a légitársaság.

2018-07-12 10:15:00

A Budapest Jazz Club az egyik legrégebbi hirdetési formához nyúlt.

2018-07-11 16:09:00

Július 10-én kiosztottuk az Online Video Awards versenyünk díjait. Itt a nyertesek listája, a győztes videókkal és az átadón készült képekkel.

2018-07-10 13:58:00

A tavaly megújított magyarországi Effie egyik új eleme volt, hogy a pályaműveket elbíráló szakmai testületbe nemcsak meghívottként, de jelentkezőként is be lehetett kerülni.

2018-07-10 11:27:00

A Havas nevében egy chicagói hiphopper mondta el Cannes-ban, hogyan kéne a szubkultúrákhoz közelíteni, a Comedy Central viszont nagyon bánatosat prezentált.

2018-07-10 08:55:00

A szpot az iPhone X arcfelismerő funkcióját promózza.

2018-07-09 16:18:00

A Festival of Media, a Campaign, az Adweek és az M&M Global által rendezett versenyek után Cannes-ből is elhozták a legjobbnak járó díjat.

2018-07-09 13:34:00

Még a legbosszantóbb levél mellé is jár egy ingyen whopper.

2018-07-09 12:31:00

Az event részleg beindítása után júliustól pr-divízióval bővült az Artvertising felépítése, amelyet Jani Kinga senior pr-tanácsadó irányít – számolt be róla az ügynökség közleménye.

2018-07-09 10:45:00

Megnyílt a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) végzős tervezőgrafikusainak „Best of Diploma” kiállítása. A METU Vizuális Kommunikáció Intézete Tervezőgrafika alap- és mesterképzésének legjobb diplomamunkáiból állított össze válogatást. Az idei év legkiválóbb munkáit július 9-15. között tekinthetik meg az érdeklődők a Gregersen Art Point kiállítóterében.

Legalábbis a Montevideo utcában. Természetesen a Pride alkalmából.

Jivens O. Breewenses videón mutatja be a vállalati kultúrát a biztosítón belül.

A Cofidis új partnere a Spice Communication lett.

Ismét szokatlan ötlettel állt elő a svéd bútoráruházlánc legújabb szpotjában.

Közel tíz év után cserélik le a McCann Ericksont.

A szinkronszerepeiről is ismert színész a Bónusz Brigád kampányvideóihoz adta hangját.

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

Az Activision évi 100 millió dollárt költ el globálisan.

A műsorok címét ezek alapján kell kitalálni.

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

Mert senki sem tudja hol van, de ha egyszer megtalálod, az csodálatos!

A BelVita kampányvideójának kreatív fejlesztését a HPS, a gyártást a Kickass Factoryval közösen csinálta. A Mondelez először gyártott itthon reklámfilmet.

A Phantom focicipőt vezetik be a látványos, horror és fantasy-elemekkel átszőtt filmben.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés