hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tendert írtak ki, a Young & Rubicamtől nyolc év után búcsúzik a márka.

Csütörtökön mutatták be a sajtónak és a nagyközönségnek a budai villamosremíz helyén nyílt teret.

A Kreatív olvasói megszavazták a tavalyi év legjobb reklámjait.

hirdetés

Fejcserék voltak a Telekomnál, változások a Molnál és több más nagy hirdetőnél, de az ügynökségek sem mind maradtak egyben.

Szavazás indul, csütörtök éjfélig dönthetitek el a nagy kérdést.

2018-01-15 10:56:00

Kávémárkát reklámoz a színész. A tévészpot mellé három, csak a közösségi médiában futó minivideó is készült. 

2018-01-11 13:26:00

A 6. Plakátaukcióját rendezi meg január 24-én a BÁV – írja a zálogház közleménye. Az év első aukcióján olyan filmek korabeli plakátjaira lehet licitálni, mint Steven Spielberg Cápa, E.T és Meztelenek és bolondok című filmjéhez készült poszterek, egy, a cég közleménye szerint a nemzetközi piacon is keresett Audrey Hepburn plakát, vagy éppen a Pokoli torony, a Pillangó és a Solaris poszterei. A magyar filmek közül többek között a Tanú, a Pál utcai fiúk és a Szerelmesfilm plakátjai is kalapács alá kerülnek. A válogatást koncert-, kiállítás, reklám- és propagandaposzterek egészítik ki. A plakátaukció kiállítását a január 12. és 22. között meg is lehet tekinteni a BÁV Apszistermében.

2018-01-10 11:49:00

AZ IKEA svéd ügynöksége, az Åkestam Holst az elmúlt években rengeteg jó kampányt készített a bútorgyártónak, és az idei évet is egy ötletes kampánnyal kezdik: arra bátorítják a nőket, hogy pisiljenek rá printhirdetésükre, mert megváltoztathatja az életüket. 

2018-01-02 11:33:00

A Telekom téli a kampánya a megállíthatatlanságról és a korlátlan mobilinternet-csomagokról szól, ennek örvén fejlesztett a cég számára a Mito Csetrekészek néven csetbotokat.

2017-12-19 12:41:00

A Mitte Communications nyerte a Greenpeace Magyarország stratégiai kommunikációs meghívásos pályázatát – tájékoztat az ügynökség közleménye.

2017-12-15 10:33:00

Végig a kéz motívum dominál, az adományvonal tárcsázástól az ételosztásig. A szervezet idén 22. alkalommal hirdetette meg az Országos Adventi Pénzadománygyűjtést.

2017-12-14 12:45:00

Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka. A reklámokat egy felmérés is megelőzte, illetve a kajakozó és felesége, Kucsera-Tápai Szabina is mesélnek az otthoni szerepmegosztásról. Mutatjuk a kampány leírását. 

2017-12-13 15:08:00

Nánási Pál okostelefonnal készített fotókat Hosszú Katinkáról a műtermében. A háromszoros olimpiai bajnok úszó a Huawei márkanagyköveteként a közlemény szerint „magas sarkúban, izgalmas sminkkel és vadító ruhákban” állt modellt a fotósnak.

2017-12-12 18:58:00

Az Atmedia együttműködési megállapodást kötött a Printimus online kereskedőházzal, amelynek értelmében többek között a Lapcom, a TV2 és az MTVA online felületeit értékesíti 2018-tól az Atmedia.

2017-12-12 14:08:00

A Canestennek szánt márkázott tartalom címében történt, később azzal is viccelődtek, hogy a lábgombának nem kell útlevél és GPS.

2017-12-12 13:42:00

November végén új digitális ügynökséget választott a Coca-Cola a Mito személyében, az ügynökség a Café Communicationst váltja, amely 3 évig dolgozott az üdítőitalmárka digitális kommunikációján. 

2017-12-08 15:46:00

Abszolúte fölösleges volt pénzt és energiát fektetni az MSZP új kampányfilmjébe.

2017-12-08 13:16:00

Tanulmányt adott ki az NMHH az országos kereskedelmi televíziók műsorainak termékmegjelenítéséről 2017 első félévére vonatkozóan. A felmérésben az NMHH az RTL Klub és a TV2 közel 3500 műsorszámát elemezte.

2017-12-06 19:35:00

A nagy nyugati áruházak és kereskedelmi láncok hagyományosan szinte versengenek abban, hogy ki készíti a legszórakoztatóbb, legviccesebb, vagy épp a legmeghatóbb karácsonyi reklámot. Ennek megfelelően, ahogy az elmúlt években, most is mindent beleadott a John Lewis.

2017-12-06 08:00:00

A Kreatív negyedik alkalommal rendezte meg a Craft Awardot, amellyel a reklámok előállításában résztvevő szakembereket díjazza. A versenyen számos ezüst és bronz mellett hat arany és egy különdíj született.

 

hirdetés

Kultúrterror Tamás Dorka szabadúszó kommunikációs szakembertől.

November 14-ig jelentkezhetnek az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai a DIMSZ versenyére. Wellness-hétvége a fődíj!

2017-12-05 15:59:00

2020-ra pedig a teljes reklámköltés 50 százalékát teszi majd ki globálisan a Magna elemzése szerint.

2017-12-05 15:06:00

A Digitális mesterkurzus programhoz vár új arculatot a MAKSZ a KRU keretein belül, fiatal (35 éven alatti) kreatívok nevezhetnek.

2017-12-05 12:34:00

Online hirdetési felületeinek képviseletével bízza meg a Ringier Axel Springer Magyarország az Ads Interactive digitális sales house-t. A kiadóvállalat és a médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018. január 1-jétől indul.

2017-12-04 16:55:00

Az ACG nyerte meg a többfordulós, zárt tendert. 

2017-12-01 14:25:00

Tolnay-Knefély Györgyöt nevezte ki a Republic Group digitális vezetői pozícióba. A szakember egyéves kiválasztási folyamat végén, augusztusban csatlakozott az ügynökséghez.

2017-11-30 15:22:00

A tavalyi jól sikerült év végi kampány után a Spotify idén hasonlóval állt elő, bár csavart egyet az ötleten, és nem retrospektív plakátokat, hanem 2018-as fogadalmi plakátokat csinált. 

2017-11-29 17:14:00

Nicki Minaj rapper és Jesse Williams színész mint szülők és egyben meseszereplők vesznek részt a háromperces produkcióban. 

2017-11-29 16:26:00

Kedd este az Akváriumban adtuk át a btl- és ahhoz kapcsolodó kommunikációs megoldások versenyének, a Lollipopnak a díjait. Rekordszámú, 178 nevezés érkezett, ebből 90 pályamunka került shortlistre, rengeteg díj született.

2017-11-29 10:50:00

Januártól a Mito felel a Coca-Cola Magyarország komplex digitális kommunikációjáért. Az ügynökség megbízása 2018 januárjától 2+1 évre szól, a Café Communications-t váltják.

2017-11-23 14:40:00

A Burger King Argentínában olyasvalamit lépett meg, ami azért nem szokványos egy forprofit cégtől: a riválisához irányította vásárlóit egy egész napon keresztül.

2017-11-23 14:15:00

Amelyet Ewan McGregor narrál, és a végén fel is tűnik benne. 

2017-11-23 13:58:00

November 22-én a Vigadóban adták át az idei Effie díjait. A megújult versenyen - a Platinával együtt - összesen 36 díjat adtak át a szervező szakmai szövetségek elnökei, és az Effie támogatói.

2017-11-22 17:24:00

November elején jelentette be Fabricius Gábor, hogy Agency Toplist néven alternatív ügynökségi listát indít. Kedden közzétették az Agency Toplist alapelveit is, amellyel kapcsolatban kérdéseket tettünk fel az ügynökségnek, az erről szóló cikket itt találják. Aczél László, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke nyílt levélben reagált a Republic által indított toplista megjelenésére.

2017-11-22 17:04:00

Két hete számoltunk be arról, hogy Fabricius Gábor Agency Toplist néven ügynökségi listát, illetve egy azt előállító munkacsoportot alakított. Akkor még nem sok konkrétumot közöltek arról, hogy mely versenyek részei a listának, most viszont közzétették annak javasolt szabályrendszerét, melyet a közlésük szerint még idén megvitat az egyelőre hatvan fős szakmai grémium.

2017-11-22 14:08:00

Negyedszer rendezték meg az Év Kutyabarát Helye pályázatot, melynek díjátadója múlt héten zajlott. A szervezők közlése szerint rekordszámú nevezés érkezett, 124-en versengtek a kutyabarát szolgáltatások a címért, és több mint 20 000 szavazat érkezett rájuk egy hónap alatt. A munkahely kategóriában két reklámügynökség, az ACG és a Young & Rubicam is jól szerepelt.

„Mi kell ahhoz, hogy valaki legyőzze a saját korlátait?”  - teszi fel a kérdést a márka.

27,5 millió forintra bírságolta a Budapest Bankot és az Oney Magyarországot.

Tapssal és ovációval jutalmazta a közönség, majd a mentők elszállították.

Bujdosó Bianka ügyfélkapcsolati vezető lett, Pavláth Zita ügyvezető-helyettes.

A meghívásos tendert a Kraftwork nyerte.

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

A Morpho viszi a vállalat teljes körű pr kommunikációját.

A Schwarzkopf új integrált kampánnyal és hashtaggel gondolja újra a márkát.

Már csak Mészáros emberei vannak a vezetésben, írja a HVG.

Loncsár Tibor az analitikai cég élén Musza Istvánt váltja.

A P3 techtanácsadó cég felmérése szerint.

A fiataloknak szóló Youth Panelbe várják a jelentkezéseket.

Dolgozókon és influencereken keresztül.

A Zoom szerint az ellenzéknek nem sok esélye maradt Simicska cégein kívül a kampányolásra.

Érdekes módon hirdeti Valentin napi akcióját az Oázis kertészet.

Ruszkai Nóra januártól az Amrop Kohlmann & Young munkatársa.

Jobban elválasztaná a társadalmi ügyeket a hagyományos brandhirdetésektől.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés