hirdetés
hirdetés
hirdetés

Viszont visszamenőleg visszajárna az összes eddig befizetett adó.

A középpontban az Edző, aki egy rapvideóban is megjelenik egy aranyozott sípfuxszal.

Az új imidzskampányhoz két reklámfilm is készült.

hirdetés

Az Umbrella, a Network 360, a Gyár Utómunka és CineSuper Kft. kerestek rajta sokat. 

A sütőmargarin új tévészpotját a Café Communications készítette.

2017-03-23 15:39:00

14 főkategóriában várják a pályamunkákat az idei Arany Pengén.

2017-03-23 11:00:00

Az Ogilvy és az Umbrella közös produkciójában a már megismert család tér vissza.

2017-03-22 16:20:00

Lezárult a nevezés a 2017-es Hipnózis reklámversenyre. 220 nevezés érkezett, ebből 10 nevezés a Sokszínűség-díj kategóriába, melyet a Nyitottak Vagyunk támogat.

2017-03-22 10:29:00

Nem csak a CBA-nak kár, hogy egyáltalán nem olyanok a boltok, mint a reklám mutatja – Havasi Raymond újabb szögből néz Erzsire és a megrendelőkre. Vendégvélemény.

2017-03-21 16:45:00

A döntőbe jutott 10 írót egy csoportképen is szerepeltetik a Libri Irodalmi Díjhoz képszült kampányban.

2017-03-21 15:26:00

Március végén, hamarosan indul a Budapest Airport tavaszi kampánya, amely hét európai várost: Amszterdamot, Athént, Brüsszelt, Lyont, Nottinghamet, Rotterdamot és Velencét állítja középpontba, ahová közvetlenül lehet repülni Budapestről.

2017-03-21 10:53:00

Az egész onnan indult, hogy az orosz Teatr Zoo bérbe adta az Art-Msk reklámügynökségnek egyik mosómedvéjét, alias Thomast. Azt azonban nem tudták, hogy a forgatáson Thomassal egy félmeztelen modell hölgy fog játszadozni, mi több, magához szorítani. Erre az állatkert reprezentánsai csak akkor jöttek rá, amikor látták az interneten a forgatás werkképeit. Ekkor haladéktalanul felháborodtak.

2017-03-21 09:52:00

A napokban jelentek meg az utcán az idei Balaton Sound plakátjai. A poszterekről visszaköszönő új vizuális világot a vizes világbajnokság és a BP2024 arculatát is jegyző Graphasel Design Studio készítette. A dizájn egyfajta virtuális térként mutatja be a fesztivált és a Minecraft világát idézi meg.

2017-03-17 11:42:00

Itt a Reklámzaj sztárfellépője. Karányi Dani kétórás dj-szettel lép fel az ügynökségi bulin.

2017-03-17 10:49:00

Május 23-án és 24-én rendezik meg Prágában nyolcadszor a PIAF konferenciát.

2017-03-17 10:17:00

Múlt héten zajlott a Kreatív és a Republic Group közös szervezésében a Multi Screen Advertising nevű konferencia az A38 hajón, ami arról szólt, hogy mit kezdhetnek a reklámozók azzal a helyzettel, hogy ma már nagyon sokan unják, kerülik és blokkolják a reklámokat. A két leggyakoribb fogalom, ami ennek kapcsán elhagyta az előadók száját: a storytelling és a branded content.

2017-03-16 13:27:00

A sporthidzsáb piacra dobása után mostani videójában arra ad választ a Nike, hogy mégis miből vannak a lányok. A What are girls made of egy kis csavarral és egy olimpiai bajnoknővel fut.

2017-03-14 16:16:00

Az Adaptive sales house újonnan csatlakozó női oldalakkal bővül, közel 1,3 milliós havi elérést biztosítva a hirdetőknek női tematikában.

2017-03-14 14:04:00

A Mad Men című, a reklámipar hőskorát bemutató filmsorozat adta a Heinz ketchupmárka új kampányának alapötletét.

2017-03-14 11:47:00

Elindult a 2017-es, Budapesten és Balatonfüreden rendezett vizes világbajnokság teaserkampánya, az első kreatívon Jakabos Zsuzsanna úszónővel.

hirdetés

Befejeződött a Pepsi kampánya, a Vloggerőpróba. (X)

Lőrincz Attila, a Doupla kreatív igazgatója a Kultúrterrorban.

2017-03-14 10:27:00

Mátyássy Áron, az Aranyélet című HBO-s sorozat rendezője forgatta az E.on új reklámfilmjét.

2017-03-13 16:02:00

Már beszámoltunk róla, hogy az RTL Spike Pumpedék címmel realityt indít, amelyben az internetes mémként híressé vált, Pumped Gabo és barátnője szerepel majd. Most kicsit alaposabban is bemutatjuk a műsort bevezető reklámkampányt.

2017-03-10 13:27:00

Van egy Oscar-díjas zsűritag. Idén nagyobb a súlya a Hipnózisnak az M+ Listán.

2017-03-09 16:46:00

A Zwack Unicum Nyrt. piacra dobta a Kalinka Goldot, ami lényegében egy aranygyökér-kivonatot tartalmazó vodka, a bevezető kampányért a Squ.ad reklámügynökség felelt.

2017-03-09 10:30:00

Tegnap az Index cikke nyomán a Kreatív is beszámolt arról, hogy a kormány ismét beleszállna a - főleg külföldi tulajdonban lévő - élelmiszerláncokba. A Magyar Reklámszövetség most tiltakozik.

2017-03-08 17:29:00

Ismét a külföldi élelmiszerláncok működését nehezítő javaslatcsomagot készül elfogadni a kormány. Az Index által megszerzett előterjesztés szerint szabályoznák a cégek reklámköltéseit, de megsarcolnák őket parkolásért, beleszólnának a munkatársak felvételébe és az ingyenes buszjáratok sem maradnának érintetlenül. Közben a kormány is reagált.

2017-03-08 14:04:00

Egy nőnapi reklám szerint a nők nem is nélkülözhetetlenek egy csomó helyzetben. Reklámok nőnapra. 

2017-03-07 14:16:00

Ma már jobban izgatja az emberi elme, mint a végső soron nullákból és egyesekből álló digitális rendszerek. A hajdani magyar internet egyik legismertebb és legmeghatározóbb figurája, Karafiáth Balázs többszörös átalakuláson ment keresztül. Tizenöt éve még nem is ez volt a hivatalos neve, és távolról sem azzal foglalkozott, amivel ma. Akkor még Szekfű Balázsként a majdani egyik legsikeresebb digitális ügynökséget, az azóta Possible néven futó Carnationt építgette, ma viszont már nem csak a nagyvállalati office-világban nem találja a helyét, a nevét is megváltoztatta, mert nem érezte sajátjának. A Kreatív 25 éves jubileumi lapszámának a cikke.

2017-03-07 11:34:00

Januártól Kerék Zita vezeti az Isobar kommunikációs üzletágát, Varga Renáta pedig az ügynökség consulting üzletágát irányítja.

2017-03-07 11:13:00

A Kreatív Utánpótlás (KRU) öt kategóriában várja a jelentkezőket.

2017-03-06 12:24:00

A Kreatív negyedik alkalommal rendezi meg a Content+Marketing Awardot, melyre ismét az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói vagy hirdetői oldal képviselői. Online lehet nevezni, a shortlistesek és a díjazottak pontszerzők a Kreatív Pr Toplistáján.

2017-03-06 11:39:00

Mémcunamit indított a CBA és az Umbrella közös produkciója.

2017-03-02 13:10:00

Még keressük a tetteseket, addig is álljon itt magában a pőre élvezet!

2017-03-02 11:00:00

A fotó és a divat után a képregény ihlette az Opera új kampányát, ami egyben az ElsőSorban trilógia záró darabja. Az Opera és a Mátai és Végh Kreatívműhely 12 féle kreatívval készült.

2017-03-02 08:35:00

Februárban egy ünnepélyes díjátadón bemutattuk a 2016-os M+ Lista és Pr Toplista élmezőnyét. A kreatívversenyek alapján a tavalyi év legerősebb ügynöksége a Young & Rubicam lett. Természetesen idén is folytatjuk a pontszámítást a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (Maksz) közösen, van azonban néhány apró változás, amit érdemes tudnia a szakmának, és ami miatt arányaiban mind a Hipnózis, mind a Kreatív által szervezett többi kreatívverseny nagyobb súllyal esik latba.

Állítólag nem készült el időben az összesítés. A többi szektor együtt 12 százalékot nőtt tavaly óta, de vannak felhők az égen.

Testképelfogadó, önbizalomerősítő reklámot készített az angol sportért felelős tanács. 

A Mahir-oszlopok bontása továbbra is jogellenes.

Egy kis leckét kapunk a föld születéséről is.

Ők lesznek a márka b2b ügynöksége.

A Mazars tanácsadócég már reagált is egy gyorselemzéssel.

Egy ismert startup-verseny az új ügyfél.

A londoni iroda, 100 napra, a sokszínűség jegyében lesz Valenstein & Fatt.

Az Artificial által készített kampányban.

Facebook Messengeren épp a célcsoportjukat remélik elérni.

hirdetés

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Több különös médiatanácsi frekvenciadöntés mögött is a kormánybiztos médiapápát sejtik.

Az első és a második helyezett is Csoboth Edina lett. Hat év után nyert újból díjat a versenyen.

Bracsok István, a White Rabbit kreatívigazgatója a reklámfesztivál zsűrijében.

Május végéig látható a tavalyi év legjobb sajtóképeiből készült válogatás a Capa Központban.

Fiatalokra és a családosokra külön optimalizálnak.

A trafós este a Riders On The Mall kétnapos tech-művészeti fesztivál felvezetője.

A szabadúszó tévés ettől még az olimpiai mozgalom szóvívője marad.

Pro bono alapon támogatta a felvilágosító anyagok létrejöttét az ügynökség.

A játékosok 95 százaléka pedig férfi - derült ki egy friss kutatásból.

Az eseményt a Független Médiaközpont szervezte.

Galácz Karolina és Pálfi György is a vendégek között. 

A skót The Famous Grouse várja az instásokat.

Friedl Zsuzsanna a Telekom Ügyvezető Bizottságának is tagja lesz.

De támogatták a Friss Húst és a Cinefestet is.

Új kampányba kezdett a márka hazai forgalmazója.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés