hirdetés
hirdetés
hirdetés

Corvin Pláza és sok-sok csili-vili irodaépület a Futurealnak gyártott videójukban.

A szakértői vélemények általában a holding portfóliójának karcsúsítása felé mutatnak. Meg kell nyugtatni a részvényeseket is.

Egy szereplő hat alteregója jelenik meg a filmben.

hirdetés

Ismét várják a fiatal kreatívokat a dél-koreai New Stars verseny előválogatójára.

Plusz egy stratégát. Így háromfős kreatív irányítás lesz az ügynökségnél.

2018-04-16 17:01:00

A kőbányai gyárral szemközti óriásplakátokon ad a Monyo jótanácsokat arra, hogyan kell pale ale-t főzni.

2018-04-11 10:34:00

Szentandrássy István festőművész festményeivel állított emléket az 1956-os forradalom cigány hősei előtt, és amelyeket az április nyolcadiki Roma Nap előtt postai bélyegeken és plakátokon láthatunk viszont. 

2018-04-10 17:07:00

Az online- és printkampány célja, hogy bemutassa, milyen drámai következéményekkel jár, ha műanyaghulladékkal szennyezzük az óceánt.

2018-04-10 13:08:00

Új, Hello Otthon nevű kampányában és a hozzá készített online filmben mutatja be az OTP Bank, milyen dilemmákkal szembesülnek a szüleikkel élő fiatalok, amíg eljutnak egy saját lakás megvásárlásáig. Az első rövidfilmben egy randi másnapját teszi tönkre, hogy a főhős kénytelen mamahotelben lakni. Alább az alkotók tájékoztatásából szemezgetünk.

2018-04-09 15:23:00

19. alkalommal hirdette meg a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége az Arany Penge kreatívversenyt. Utolsó szakaszába ért a nevezési időszak, csütörtökig tölthetők fel online a verseny weboldalára a pályázatok. 17 kategóriában várják a szervezők a tavalyi év alkotásait.

2018-04-06 11:11:00

Generali Bibik néven új kampányt indított a Generali Biztosító, melyhez promóció is kapcsolódik. A kampány videóiban kedves, megszemélyesített, életvidám tárgyakat tesznek tönkre olykor igen kegyetlen módon. A kampány kreatívügynöksége a Tricky Communications. Alább az alkotók tájékoztatásából szemezgetünk.

2018-04-05 15:53:00

A 22. alkalommal megrendezett Webby Awardson az ACG, egyedüli magyar ügynökségként, döntőbe jutott az Ökumenikus Szeretetszolgálat számára készített, a családon belüli erőszakot bemutató kisfilmjével.

2018-04-03 14:03:00

A Nissan új plakátkampánya 26 felületen mutatja be Budapesten a forgalmas csomópontok körül keletkezett szálló por mennyiségét, aminek levegőbe jutásáért jelentős részben a robbanómotoros autók felelősek. A valódi szálló por felhasználásával készült citylightok a környezetszennyezés problémájára, illetve arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy mindez milyen káros az emberi szervezetre.

2018-03-26 14:39:00

Szavazásra buzdító kezdeményezést indított az aHang kampányoldal és a Khetane kulturális egyesület. Az akciót roma hírességek támogatják, akik az országgyűlési választásokon való szavazásra, részvételre biztatnak.

2018-03-26 11:25:00

A HPS reklámügynökség újragondolta az álláshirdetés fogalmát, és Spotify-playlistekkel toboroz új kollégákat. Az alábbiakban a HPS kampánybejelentője olvasható.

2018-03-23 16:17:00

Az NMHH a televíziókban 2017 második félévében közzétett új reklámszpotokról szóló vizsgálatot készített. Az összefoglaló 34 televízió műsorkínálatát elemezte, amelyekben összesen 2602 új reklám 1,2 millió alkalommal került képernyőre, szemben a 2016 hasonló időszakában mért 2656 szpot egymillió megjelenésével.

2018-03-23 16:05:00

Egyes iparágak által tett vállalások megvalósítását nemzetközi monitoringprogramok keretében ellenőrzi az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT). Ilyen volt az FMCG-cégek által tett, úgynevezett EU Pledge vállalások vizsgálata, amely 98 százalékos megfelelést mutatott a social média és 99 százalékot a saját honlapokat tekintve.

2018-03-22 11:06:00

Összesen 212 nevezés érkezett a Kreatív reklámversenyére, a Hipnózis 2018-as kiírására. A Mito, a Lounge Design és az Artificial Group adta be a legtöbb pályaművet, a legnépszerűbb kategóriák a film és a digitális megoldások voltak.

2018-03-19 17:07:00

Az Agent Provocateur fehérneműmárka készített pikáns reklámot a  magyar modell főszereplésével - írja a Velvet.

2018-03-19 12:11:00

J. Walter Thompson bejelentette, hogy megszünteti a globális kreatívvezetői posztot (worldwide chief creative officer).

hirdetés

E heti Kultúrterrorunkat Iványi Petra, a Filmteam producere írta.

A fotográfus Kóti Réka írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

2018-03-19 11:59:00

Say Yes To The World szlogennel indított új globális reklámkampányt a Lufthansa légitársaság. A számos nemzetközi piacon, különféle kommunikációs csatornákon elindított, új globális reklámkampányának fő üzenete az, hogy a "világ nyitott szemléletű felfedezésére, felderítésére bátorít" - olvasható a közleményben.

2018-03-19 10:58:00

A politikusok gerinctelenségét elemzi a kampányvideóban.

2018-03-19 10:49:00

Május 15-ig várja a nevezéseket a dél-koreai Adstars reklámfesztivál, Ázsia legnagyobb nemzetközi reklámversenye. Méghozzá ingyenesen, cserébe lehet nyerni tízezer dollárt.

2018-03-14 14:23:00

Beszámoltunk róla korábban, hogy a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a társszakmai szervezetekkel, az Önszabályozó Reklámtestülettel (ÖRT), az IAB Hungaryvel, a Magyar Reklámszövetséggel (MRSZ) együtt, a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Jogi és Adatkezelési tagozata által delegált adatvédelmi szakemberek, továbbá kutatási szakember és ügyfelek közreműködésével, közös ad hoc feltáró bizottságot hoztak létre, mely áttekintette az ősszel meghirdetett Agency Toplist körüli vitapontokat. A vizsgálat véget ért, eredménye alább olvasható.

2018-03-14 09:59:00

A klasszikus csendélet találkozik a rajzos mesevilággal a Bold munkájában. Alább az ügynökség kampánybejelentőjéből idézünk.

2018-03-12 16:37:00

A világ legnagyobb idegenforgalmi szakvásárán, a berlini ITB-n a kreatív zsűri díjazta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Magyarország rád vár! belföldi turisztikai kampányát. A tavaly június közepétől augusztus végéig tartó reklámokban a hazai úti célokat, a kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutatták be és népszerűsítették, így például a Tokaji borvidék mellett a Hegyestű bazalthegyet vagy az egerszalóki sódombot.

2018-03-09 11:39:00

Szépen fényképezett és jó ötleten alapuló szpotot készített a Delta Airlines légitársaság.

2018-03-08 16:28:00

Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen március 20-ig várja a nevezéseket a Kreatív reklámversenye, a Hipnózis.

2018-03-08 16:05:00

Megjelent az NMHH legfrissebb tanulmánya az országos kereskedelmi televíziók műsorainak termékmegjelenítéséről. A felmérés ezúttal a 2017 második félévét vette górcső alá, és az RTL Klub és a TV2 közel 3000 műsorszámát elemezte. Az első féléves adatok itt érhetők el.

2018-03-08 13:53:00

A Republic Group közleménye szerint januárban kérvényezte felvételét a Magyar Marketing Szövetségbe (MMSZ) és a Magyar Reklámszövetségbe (MRSZ). A felvételi eljárások lezajlottak, az ügynökséget mindkét szervezetbe felvették, a cég emellett megújította tagságát az Önszabályozó Reklám Testületben (ÖRT).

2018-03-07 16:03:00

A Hinora Groupnál 2014 óta kreatív és stratégiai igazgatói pozíciót betöltő Nagy Márton január elsejétől tulajdonostársként, a creative & strategy nevű divízió managing partnereként folytatja – jelentette be az ügynökség. Új tartalmi vezetőt is igazoltak a HG Mediától.

2018-03-07 14:22:00

Elindította a Milka első féléves kampányát, amelyben arra szólítja fel fogyasztóit, "Mondd el, te hogy szereted a Milkát!". A cél ezzel az volt, hogy "a csokirajongók merjék kifejezni pozitív érzéseiket, gondolataikat, a leginspiratívabb írások pedig citylight és online hirdetések formájában jelentek meg" - olvasható a márka közleményében.

2018-03-07 14:04:00

Rachel Morrisont, a Dee Rees által rendezett Mudbound című film operatőrjét is jelölték a 90. Oscar-gálán legjobb operatőr kategóriában – ő az első nő, akivel ez valaha megtörtént. A Samsung Oscar-díjátadóhoz dedikált reklámjában van egy jelenet, ahol Rees és Morrison popcornt eszik egy moziban, ezzel is utalva a közös munkájukra: a 60 másodperces szpotot egyébként Rees rendezte és Morrison fényképezte.

2018-03-07 12:06:00

Gyerekbarát munkanappal és szakmai programokkal mutatkozik be a Coworkid családbarát közösségi iroda, amit a Loffice indítana a kisgyermekes szülők munkalehetőségeinek javításáért. Egyesítenék a közösségi irodát és a bölcsődei funkciókat. Egyelőre kísérlet, 2019-re tervezik megnyitni.

2018-03-05 14:51:00

16 százalékkal nőtt az online reklámköltés 2017-ben, és összesen 79,3 milliárd forintot tett ki, ezzel sokadik éve ez a legnagyobb bevételt felmutató szegmens a tévé előtt a reklámiparban. A mobilhirdetésekből származó bevétel 37 százalékkal nőtt, miközben a globális szereplők piaci részesedése tovább növekedett. Az Evolution konferencián bemutatott reklámtorta adatokat szegmensenként is elemezzük, ebben a cikkünkben a digitális költés következik.

30 év alatti kreatív párosok jelentkezhetnek film, cyber, média és pr kategóriában. Plusz ifjú marketingeseket is várnak. 

A teljes bővülés majdnem feléért az állam felelős, 40 milliárd forintért hirdetett, de a piaci szereplők is többet költöttek. A print 18 százalékot nőtt.

A reklám még az olvasó pulzusát is megméri.

Vona Gábor Darth Vader, Juhász Péter cumisüveget melegít, Gyurcsány Ferenc pedig az ukrán határra indul.

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

De a teljes könyvpiac messze jár a 2000-es évek fellendülésétől.

Az NMHH szerint több ezer telefonszámot tettek elérhetetlenné; a cég fellebbez.

Jól meglepték a szemöldöksimogató olimpikont.

A korábbi német elnököt magyar vezető váltja.

Ingyenes online képzést és mentorálást kínálnak.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

Szerintük a konferencián cenzúra van.

A PR-Oscar szatellitversenyén díjazták a Discovery-Telekom kampányt.

Egy interjúban fejtegette az újság jövőjét.

Megismétlik az irodalmi kampányukat.

Pauwlik László is otthagyja a tévét, tudta meg a 24.hu.

Évekig a McCann Erickson munkatársa volt, az elmúlt években állatokkal foglalkozott.

Több mint 300 influencer és marketinges szakember jön össze szeptember 19-én a BMC-ben.

A We Love Cycling nemzetközileg több mint 2 éve létezik, most itthon is elindult.

Új marketingkommunikációs stratégiát akar kidolgozni a vállalatnál.

A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard Magyarország. Mindkét megbízást a Neo nyerte.

Az esendő férfiak legalábbis, akik szeretik a sört. Ilyen és így készült a Soproni legutóbbi kampányepizódja.

A csípős változatot hirdetik így.

Nem tájékoztattak, most fizethetnek.

A Nielsen megmérte: 4,93 millió néző kapcsolt valamelyik választási műsorra.

Új biztonsági szolgáltatást indítanak a felhasználói jegyértékesítésre.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés