hirdetés
hirdetés
hirdetés

Továbbá nagy favoritja a polip – élve vagy halva. Nagy Gergely, az Artvertising Group alapító tulajdonosa írta e heti Kultúrterrorunkat.

Átfogó kutatást készített a Brain Bar az Y és Z generáció körében a munkavállalási trendekről.

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

hirdetés

A Café és a White Rabbit munkája két-két kategóriában, a Wavemaker és a Cluso kampánya egy-egy esetben esélyes díjra.

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

2019-11-26 15:06:00

A thai kisfilm önálló műalkotásként is megállja a helyét, nem véletlenül nyűgözte le az Epica zsűrijét.

2019-11-25 16:36:00

RP Tysonnak egy célja van: szeretne Hulk Hogan és Dwayne Johnson nyomdokaiba lépni. Ehhez azonban segítségre van szüksége. Kampánybejelentő.

2019-11-25 12:25:00

A Mikulás helyett Cardi B szállítja az ajándékokat.

2019-11-14 16:06:00

„Búcsúztasd pihenéssel az őszt” címmel folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) belföldi kampánysorozata, amely az őszi programkínálat mellett ezúttal a sokszínű hazai feltöltődési lehetőségeket mutatja be. Magyarország fürdőhelykínálatát népszerűsítendő az őszi-téli időszakban, egy online térképre helyezték a hazai gyógy- és élményfürdőket, megkönnyítve az utazási döntések meghozatalát.

2019-11-14 14:27:00

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

2019-11-14 12:34:00

A legtöbb autó hangja belesimul a városi forgatagba, nem úgy a Ford Mustang bőgése – erre az ötletre épít a Geometry cégcsoporthoz tartozó Ogilvy koncepciója.

2019-11-11 15:46:00

Hatodik alkalommal adták át múlt héten az Év Kutyabarát Helye díjakat, melyre idén 127 regisztráció érkezett a 11 kategóriában, és a tavalyi évhez hasonlóan ebben az évben is a munkahely kategória volt a legnépszerűbb. A szakmából díjat kapott a Hello Event, a Dentsu Aegis, az Umbrella és a Lounge is.

2019-11-05 15:45:00

A DDB három arannyal és egy ezüsttel, a Café Communications egy bronzzal térhet haza.

2019-11-05 12:40:00

A reklámhatékonysági verseny hazai megmérettetésén 11 Bronz, 3 Ezüst, és 6 Arany Effie született.

2019-11-05 11:01:00

A Köszönöm365 kampány részeként a Merci csokoládédesszert-gyártó márka megbízásából készíttetett kampányt a Republic Group a Hála Világnapja alkalmából. A kampány nemes célt igyekszik szolgálni.

2019-10-29 09:37:00

Oscar-díjas rendező, kreatívigazgató és nyolcéves kislány is bemutatja majd halott ötletét. Te is megteheted még.

2019-10-29 09:20:00

Mátrai Miklós, a Friendly alapítója, a cég elindítása után 12 évvel eladta a reklámügynökséget eddigi cégtársának, Bósza Zsolt ügyvezető igazgatónak.

2019-10-25 08:42:00

Újrahúzta környezettudatos hirdetési megoldását az Urban Communications.

2019-10-22 15:57:00

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi. A Marketing Diamonds Awardon átadják Az Év Ügynöksége 2019 és Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2019 díjakat. A szövetség tizenegy kategóriában várja a pályázatokat olyan kampányokról és aktivitásokról, amelyek 2018. október 1. és 2019. október 31. között valósultak meg.

2019-10-22 14:59:00

Idén először rendezték meg az Ügynökségek Éjszakáját, ahol nemcsak szakmabeliek, hanem a szakma iránt érdeklődő diákok is szép számban megmutatták magukat az érdeklődők előtt megnyitott ügynökségi irodákban. 1400 érdeklődő és teltházas afterparty követte az első ilyen eseményt. Vegyük sorra, hol, mi történt, a szervezők beszámolója alapján.

hirdetés

Kovács Adél, a Republic Group art directorának Kultúrterrorját olvashatjátok.

Nyilván zenei ajánlatokban is bővelkedik Németh Róbert zenész, újságíró és a Progressive kommunikációsának Kultúrterrorja.

2019-10-16 14:28:00

A Cola reklámjára reagál a keresztény vállalkozók kampánya. #Godislove – üzenik plakátokon, illetve Hodász atya, az influencer pap segítségével.

2019-09-30 16:29:00

A Republic Group nyerte a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat Glamour márkájának új imázsfilmre és kreatív platformra vonatkozó koncepcióalkotási és megvalósítási feladatait. Az újrapozícionálást és a márkaértékek mélyítését is célul kitűző tender nemcsak a 15 éves magazin, hanem a hozzá kapcsolódó események üzenetrendszerének megújításáról is szólt – írja az ügynökség és a médiavállalat közleménye. Alábbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

2019-09-30 13:13:00

A négy Árkád és a debreceni Fórum bevásárlóközpont kommunikációjára.

2019-09-30 10:39:00

Új termékkel bővíti kínálatát az Alföldi Tej: a most átadott debreceni üzemben készülő sajtot a vállalat „Magyar” márkája alatt vezeti be a hazai élelmiszer-piacra.

2019-09-26 15:37:00

Tavasszal jelentkezett új arculattal és ehhez kapcsolódó reklámfilmmel a Fesztivál Akadémia Budapest. Most a Szabó Stein Imre által jegyzett, írt és Géczy Dáviddal közösen rendezett, Kelemen Barnabás és Kokas Katalin főszereplésével készült imázsfilmet beválasztották az egy percnél rövidebb imázsfilmek főkategória döntőjébe a londoni székhelyű Lovie Awardson.

2019-09-26 15:05:00

Távozik posztjáról Havas Ágnes, a Magyar Nemzeti Filmalap vezérigazgatója, a Filmszakmai Döntőbizottság elnöke – közölte a Filmalapot felügyelő Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) csütörtökön.

2019-09-25 12:17:00

Új kampányával az NN Biztosító a tabuk lebontásában és a fontos beszélgetések kialakulásában szándékozik segíteni közlemény szerint. Alábbiakban az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

2019-09-25 01:43:00

Ami Tóth Zsófi pár hete publikált, okos írásának címében kérdés, az Kánai Andrásnál már egyértelműen felszólítás. A Vodafone belső kommunikációs szakértője véleménycikkben fogalmazta meg a témával kapcsolatos gondolatait a Kreatívnak. Szerinte több változásra van szükség, ha az ügynökségek vonzó munkahelyek akarnak maradni.

2019-09-11 12:56:00

Weinberger Roland a 2Republicból idén májusban Ti:me Agencyvé átpozicionált ügynökséghez érkezett kreatívigazgatónak.

2019-09-11 11:22:00

A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább, miszerint a dolgok, amikbe belefogsz, amiket szeretsz és örömmel csinálsz, mind hozzád tesznek valamit. „A Telenor hálózatának köszönhetően hipergyorsan megtörténhet akár az is, hogy pár koncertvideó után rákapsz a tutorial videókra, és mire észreveszed, már egy garázsbandában zenélsz” – olvasható az alkotóktól kapott kampányleírásban, mely az alábbiakban folytatódik. Az Artificial Group készítette.

2019-09-05 23:17:00

A szakember fél évet töltött el az ügynökségnél, augusztus végével távozott a Dentsu Aegis Network részeként működő Isobartól, az Artvertisingnál folytatja pályafutását. Erről az Isobar tájékoztatta a Kreatívot.

2019-09-02 11:49:00

Depp a sivatagban gitározik, mellette pedig indián táncos is feltűnik a szpotban. A We Are The Land szlogen sem volt túl jó ötlet.

2019-08-12 11:10:00

A Magyar Telekom kreatív pályázatot hirdet a szeptemberi 14-i Fenntarthatósági Naphoz kapcsolódóan. A vállalat augusztus 30-ig három kategóriában várja fenntarthatósági témakörben azokat a pályaműveket, melyeket az idei év központi tematikája ihlet. A kiemelt téma a #piszkos12, azaz 12 környezeti, társadalmi, gazdasági, illetve az egyént érintő problémát fognak tisztázni szakértőkkel a rendezvényen.

2019-08-09 07:00:00

Sokféle, eltérő hangvételű – kritikus, lelkes, töprengő – szakmai véleményeket fogalmaztak meg a nyári Kreatív magazinban szereplő influencer összeállításunk résztvevői. Ez ugyanis a lapszám egyik fókusztémája. Az összeállításból az derül ki, hogy máig ellentmondásos a terület, sok megoldandó kérdés, probléma akad. A fókusztémánkban éppen ezért a legfontosabb érintetteket, az ügyfeleket, ügynökségeket és influencermenedzsment-cégeket kérdeztünk meg, hogy miként látják a területet, és mit gondolnak, hogyan fog kinézni az influ marketing jövője. Hármat már korábban bemutattunk, most újabb három következik: Telekom, Special Effects Media és Fastbridge.

2019-08-08 15:35:00

Vargha Balázs mellett 22 ismert, elismert szakember bírálja a versenyt, melyre már csak három hétig lehet nevezni!

A Sziget elindulásával a kampány a második fázisába lépett a cég közleménye szerint.

Az Old Spice egy friss kutatás alapján arra jutott, egyre több férfi mondja le a fiús programokat, miközben hiányolják a közös estéket.

Egészen karcos véleményeket is megfogalmaztak az influencer összeállításunk résztvevői.

A nemrég Emmy-díjra jelölt Gwendoline Christie nem szereti a szabályokat a Rolls Royce új reklámfilmjében.

Eperjesi Rita art directorsága előtt megjárta Berlint, majd dolgozott galériában és bolhapiacon is. Legutóbb szövegíró párjával Cannes-ba utazhattak.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés

A 100 legjobb fotós

Közülük 30-at részletesebben is bemutatunk.

Friss hírek, csak röviden

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

A Google két alapítója azért marad az Alphabet igazgatótanácsában.

A német McDonald’s a szülők egyik rémálmával kampányol.

Adta magát az ötlet, ha már a bank kreatív platformja is egy kutya-cica párosra épül. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

A Zenith szerint. Idén először törte át a 100 milliárd dolláros plafont a programmatic reklámköltés.

Még Steven Spielberg is áldását adta arra, hogy a földönkívüli és Elliott újra találkozzanak egy reklám kedvéért.

Az AMC bízik a folytatásban, a Digi-előfizetők azonban jelen állás szerint kézi-BL, Spektrum és TV Paprika nélkül maradhatnak.

A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.

Újabb kilenc évig a kormány emberei fogják meghatározni a médiafelügyelet menetét.

Mindhárom influencer témában született.

A BlueAlliance jogi személlyé alakul, új neve CEE Digital Alliance, CEEDA lesz.

Így újra működik a lap, olvashatóak a régi cikkek.

20 éves a Kreatív (Extra kiadás 2012)

Dobó Kata a Pepsivel és a Kapucsók is a toplistán. Szerintem. De vajon mi lett olvasóink kedvence az elmúlt húsz évből?

Katona Éva volt főszerkesztő, egyszerre küzdött a szakmával és a tulajdonossal. 

A Carbon Group tulajdonos ügyvezetője is a Kreatívnál kezdte. Egy látnok volt.

hirdetés