hirdetés
hirdetés
hirdetés

2017-09-18 15:50:00

A 24.hu utánament a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál a helyi rádiós pályázatoknak, amelyekről már korábban több furcsaság szivárgott ki. Például a békéscsabai pályázat során az Andy Vajna tulajdonába tartozó Radio Plus, amely a Rádió 1-et is működteti, több igazolást, hiánypótlást is határidőn túl adott le, a Médiatanács azonban mindig előzákenyen módosította a határidőket, hogy ez beleférjen. Ennek apropóján a 24.hu több helyi pályázat anyagát is kikérte, és kifejezetten érdekes dolgokat talált (már amikor a hatóság nem akadályozta az egyébként minden  állampolgárnak kijáró betekintési jogot). Összefoglaltuk néhány pontban az eredményeket.

2017-09-18 12:53:00

Tovább bővülhet a Rádió 1 hálózata, miután hálózatos együttműködésre vonatkozó szerződést kötött a Zalaegerszegi Televízió és Rádió Kft. és a Rádió 1-et működtető Radio Plus Kft.

2017-09-14 18:13:00

50 százalékkal nőtt az idei első féléves árbevétele a tavalyi év hasonló időszakához képest, a 62 rádió reklámidejét értékesítő Radio Sales House Kft-nek. A legnagyobb növekedést a közmédia csatornái érték el.

hirdetés

2017-09-06 13:12:00

Hálózatos együttműködésre vonatkozó kereskedelmi megállapodást, szerződést írt alá a Vasi Friss Rádió Kft. és a Radio Plus Kft. 

2017-09-04 13:15:00

Június 9-én számoltunk be róla, hogy az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) két induló közül Andy Vajna Rádió 1-et is üzemeltető cégét, a Radio Plust hirdette ki győztesként a békéscsabai 88,9 MHz-re vonatkozó frekvenciatenderen. Később utánajártunk annak is, hogy mikor cserélhet gazdát a frekvencia ténylegesen, hiszen a békéscsabai adót évek óta működtető Interax Kft. bíróságon támadta meg az eljárást. Akkor már sejteni lehetett, hogy nem volt minden egészen rendben a frekvencia pályázatának elbírálásakor, most pedig a 24.hu cikke közölt titkos dokumentumokon alapuló részleteket az ügyről.

2017-08-31 16:40:00

A 24.hu információi szerint az NMHH kedden véglegesítette a döntést. 

2017-08-24 13:21:00

Várhatóan szeptember elején teszi közzé a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az országos kereskedelmi frekvencia pályázatát - tudta meg a Világgazdaság.  

2017-08-23 14:23:00

A 2017. május-júliusi időszakban, az április-júniusi időszakhoz képest, tovább emelkedett a rádiók napi elérése, ami így jócskán meghaladja az 5,8 milliós hallgatótábort - derül ki a Kantar Hoffmann-Mediameter közös kutatásából. Ez azt jelenti, hogy országos szinten a 15 éves vagy idősebb lakosság 70 százaléka naponta, míg 91 százaléka hetente hallgat rádiót. Nem csak országosan, hanem a fővárosban is növekedett a rádióhallgatók száma, amely így Budapesten meghaladja a napi 1 milliót.

2017-08-22 10:15:00

Szeptember 6. helyett, október 2-án lehet beadni a Budapest 98,6 MHz rádiós frekvenciára vonatkozó pályázati ajánlatokat - tájékoztatott a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) keddi közleményében.

2017-08-03 15:00:00

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa júliusban közzétette az országos kereskedelmi rádiófrekvencia pályázati felhívásának tervezetét. Ez tehát még nem végleges szöveg, bármelyik ponton változhat még a kiírás, de irányadásként szolgálhat a pályázók számára. Értelmeztük a 60 oldalas dokumentum főbb pontjait. A Magyar Nemzet szerint Mészáros Lőrinc lehet a befutó.

2017-07-07 15:56:00

Mikus Tamara korábban a Class FM-nél (amíg az országosan analóg frekvenciával rendelkezett) töltötte be ugyanezt a pozíciót. A szakember augusztus 1-én csatlakozik a Slágerhez.

2017-07-07 12:22:00

Elhárult az NMHH előtt a frekvenciapályázat lefolytatásának perjogi akadálya.

2017-07-05 18:02:00

Az Inspira Média Research kutatása szerint a 18 év feletti lakosok körében a közmédia adói megerősítették országos vezető pozícióikat (Petőfi, Kossuth rádiók), míg a megyeszékhelyi adók többsége tovább növelte a rádiópiac tavalyi átrendeződésekor megszerzett előnyét. A kutatás bemutatása céljából összehívott sajtótájékoztatón szó volt a csak online fogható Class FM szinte hihetetlenül magas hallgatottsági adatairól, valamint az NMHH által kiírt rádiós hallgatottságmérési tender jelenlegi állapotáról is.

2017-06-30 11:48:00

Székesfehérvári és mosonmagyaróvári rádió kapcsolódott be a Radio Plus hálózatába.

2017-06-26 17:25:00

Naponta országosan 5 és félmillióan, míg Budapesten közel 1 millióan hallgatnak rádiót a 15 éves vagy idősebb magyar lakosságból a Kantar Hoffmann–Mediameter konzorcium 2017. március - májusi időszakra vonatkozó kutatási eredményei szerint.

2017-06-16 11:06:00

Június 9-én számolt be arról a Kreatív, hogy az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság két induló közül Andy Vajna Rádió 1-et is üzemeltető cégét, a Radio Plust hozta ki győztesként a békéscsabai 88,9 MHz-re vonatkozó frekvenciatenderen. Utánajártunk, mikor cserélhet "gazdát" a frekvencia.

2017-06-12 13:26:00

Tovább bővül a TV2-tulajdonos, filmügyi kormánybiztos Andy Vajna által birtokolt Rádió 1 hálózata. Hamarosan Székesfehérváron és Mosonmagyaróváron is Sebestyén Balázsék szólnak.

2017-06-09 15:54:00

Az NMHH közzétette a legújabb rádiós pályázatok végeredményét.

2017-05-29 16:47:00

A Kreatív információi szerint egy magánkézben lévő görög piackutató cég, a Focus Bari SA lehet az Inspira Research eddig meg nem nevezett partnere a rádiós hallgatottságmérési tenderen. 

2017-05-24 15:13:00

Élő rádióadás közben kellett evakuálni a BBC 5 rádió stúdióját Manchasterben, szerda délután.

2017-05-10 13:53:00

Tíz város, köztük négy megyeszékhely csatlakozik a Rádió 1 hálózatához, így nemsokára Pécs és a Baranya megyei régió, Komló, Villány és Mohács, Debrecen, Sopron, Eger, Salgótarján és környéke, valamint a Tisza-tó - Tiszafüred és Abádszalók lakóival, összesen 500 ezer emberrel bővül a Rádió 1 potenciális elérése. 

2017-04-26 17:59:00

Szerda délelőtt mutatkozott be a tavaly év végén piacra lépő rádiós értékesítőház, a Radio Sales House, amely 51-49 százalék arányban a HGY Invest és az Atmedia konzorciuma. Az Atmedia a szintén tavaly év végén a HGY Investtől megvásárolt Media Services Company révén, a HGY pedig a KOD Media révén érdekelt a vállalkozásban. Az Inspira Research pedig az eseményen ismertette az országos rádióhallgatottsági mérésének eredményeit.

2017-04-26 16:57:00

Úgy tűnik, legfeljebb két cégnek lesz esélye indulni. Az NMHH hatalmas és nagyon drága panelt szeretne.

hirdetés

Naomi Campbell 20 év után tért vissza a márkához. 

Egy fiatal párt menekítettek ki a norvégok a turistákkal túlzsúfolt francia fővárosból.

Apropó, hogy indul a Tömény történelem második évadja. Lengyel Tamás remekel.

Az illegális vadkereskedelem a központi téma, közösségi médiás kampányt is írtak rá.

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés