hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stabil élmezőny és egy nagy ugrás jellemezte a tavalyi év eredményeit.

A PR Toplista bronzérmes ügynöksége a Café PR.

PR toplistánkon a harmadik legsikeresebb pr-megbízó a McDonald's.

A PR-Toplista 2. legsikeresebb hirdetője az NNG.

A PR-Toplista második legsikeresebb ügynöksége a Noguchi Porter Novelli.

A PR-Toplista legsikeresebb hirdetője: Heineken.

A PR-toplista legsikeresebb ügynöksége az Uniomedia.

Újra nagyot nyert az Uniomedia, stabil az élmezőny.

Idén már a LolliPOP pr-kategóriája is beleszámít a végső rangsorba.

A Kreatív Pr Listájának harmadik legdíjazottabb kampányáról mesél a K&H. 

A Kreatív idén először készítette el a Pr Toplistát.

A Magyar Lapkiadók Egyesülete szerint több szempontból is elítélendő a Fradi gyakorlata a sajtóval szemben.

A cél a 2022-es Európa-bajnokság szén-dioxid lábnyomának csökkentése.

A The Chop című műsorban a legjobb asztalost keresik. Az egyik versenyző arcán azonban a 88-as szám díszelgett.

hirdetés
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés