hirdetés
hirdetés
hirdetés

A cégek harmada nem készít PR-tervet. Igaz, sokan azt sem tudják, hogy mi az.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

De a Heineken is rosszul reagálta le. Az ügyben az MPRSZ szervezett beszélgetést.

Stabil élmezőny és egy nagy ugrás jellemezte a tavalyi év eredményeit.

Császi Dóra, a ComLab alapító ügyvezető igazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

A többi magyar shortlistes végül nem kapott díjat.

Tudósítás a Kreatív által szervezett PR Napról.

hirdetés

60 pályamű került a döntőbe a Kreatív pr-versenyén.

Pintér Dániel Gergő, válságkommunikációs szakértő a Teréz körúti robbantásról. 

A hazai kommunikációs cégek közül ők kapták meg elsőként ezt az elismerést.

Kultúrterror Szepes Zsolttól, a Morpho vezető tanácsadójától.

hirdetés

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

Halász Ambrus távozik az ügynökségtől, és politikai kommunikációval foglalkozik a jövőben.

A soroksári lesz a harmadik áruház Magyarországon. És a legnagyobb. 

Mads Mikkelsen szerint mindenesetre a Carlsberg talán a legjobb sör.

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

A Magna éves riportja szerint 2020-ra 42 milliárd dollárra fog duzzadni a programmatic piac.

A PanMedia Western médiaügynökség nyert a tenderen.

Egy 33 éves belga fotós Balkánon, Skandináviában és Közép-Ázsiában készült havas képei nyerték az idei versenyt.

Magyar éttermeinek átalakítására készül a cég: év végére öt hazai étterembe jön "a jövő élménye".

Az imázsfilmmel, Facebook-alkalmazással és microsite-tal most először a lakossághoz szólnak.

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 19-ig lehet nevezni.

A Disney felkérésére tették mindezt.

A 9 hónapos tender után a Caratot választották.

Amiben azt állították, hogy a Tények az ország legjobb híradója.

A Telekom Electronic Beats AR-kampányt és négy európai koncertet épít az együttműködésből.

A porckorong-fájdalom hátrányait dolly-zoom módszerrel érzékeltetik.

A szakember a CEMP Sales House-tól érkezett.

Vajda Judit, a tévé rovat munkatársa maga áll fel, míg Zsadon Béla, vezető címlapszerkesztő nyugdíjba megy.

A kutyaotthon a 25. szülinapját ünnepli, plusz az 1 százalékos kampányát kezdi meg.

24 pincészet, közös arculat, tavaszi programok a tónál.

Most már egész mondatokat is megért egyben.

A Média 2.0 blog következő meetupja a kreatívszakma kihívásait járja körül.

Ezzel 4 százalékkal növekedett a médiacsoport portfóliója.

A digikult.hu-t Seres Szilvia újmédia-kutató hívta életre.

 

Ostyáni Jánosnak a Hősök téri tüntetés képeit a feje felett cserélték le. 

Egy óvszermárka választ ad a kérdésre.

Furcsa fotópályázat, nem csak saját képekkel lehet nevezni.

Az ittas vezetés veszélyeire figyelmeztetnek.

hirdetés