hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.

Megújult célokkal fut neki az új évtizednek a szövetség, szakmafejlesztés, új szolgáltatások és megújuló szervezeti működés következik.

A bankok és biztosítók a belső kommunikáció élharcosai egy kutatás szerint, mely azt is megállapítja, hogy időpocsékolás céges e-maileket küldeni, ha nincs, aki elolvassa.

Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

A HRKOMM Awardra szeptember 6-ig várjuk a pályázatokat.

Több mint három évnyi közös munka után búcsúzik a Nespressótól az ügynökség.

Átadták az Employer Branding Award 2018 díjait.

hirdetés

Tartalommarketing, branded content, közösségi véleményvezérek. Mindkét verseny nevezési határideje április 11.

Tompa Gábor cégen belülről érkezett, 2003 óta dolgozik a svájci vállalatnak.

A PR pedig maraton, nem sprint – véli Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségi tagja. Véleménycikk a PR mérésének lehetőségeiről és a gyakorta hibás hazai gyakorlatról.

Az NNG-nek és az OTP-nek készített munkájukat is díjazta a zsűri, idén ez a harmadik nemzetközi verseny, amin nyernek.

hirdetés

A Bertelsmann a ViacomCBS-től veszi meg a Simon & Schustert.

Túlzó eredményeket mutattak a hirdetőknek, akik emiatt még több pénzt öntöttek a platformba. 

Novembertől Sol Montis néven folytatja tovább borászat. A brandváltást a Progressive végezte.

A Comcast kábelszolgáltatónak készített kedves karácsonyi szpotot a Goodby Silverstein & Partners. 

Az Integral Vision webfejlesztő cég szerint legyen gyors, intelligens, személyre szabott és biztonságos.

hirdetés

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A Nyerő Páros után új szerepben tér vissza a csatornára a színész.

A konzervatív feminista fórum podcastokat is indított.

Nyerspezsgő-pincétől a helyi menő péksékig. Rádiós, online és magazinos megjelenéseket értek el vele.

A SorozatWiki szellőztette meg.

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

A Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter a Népszavát, az RTL Klubot és az ATV-t említette az Igazságügyi bizottság keddi ülésén.

December elsején indul az ArteKino online filmfesztivál ötödik évada.

Az Indotek Group teljes vidékipláza-portfóliója az ügynökséghez került.

A Noguchi Porter Novellit választotta kommunikációs ügynökségéül a Bán és Karika Ügyvédi Társulás.

A Telex információ szerint azzal, hogy a Gazdasági Versenyhivatal engedélyezte a Visual Europe Zrt többségének felvásárlását a  New Land Mediának, nagyon közel kerültek egymáshoz a piac legfontosabb szereplői. 

A Havas Csoporthoz tartozó Arena Media már korábban is a Penny Market médiaügynöksége volt

Erősen nyitott a Tudhattad volna az HBO-nál, melynek bevezető kampányáról olvashattok most bővebben. 

Bár Donald Trump hivatalosan még mindig nem ismerte el a vereséget, a Fehér Ház Facebook és Instagram oldalainak adminisztrációs jogai két hónap múlva kikerülnek a stábja kezéből. 

A Mantaro kevert technikájú, dél-amerikai hangulatot hozó szpottal érkezik. Kampánybejelentő.

Az összegyűjtött pénzösszeget a kórházak az okoseszközök beszerzése mellett mobilinternetre fordíthatják, így könnyítve a kis betegek számára a hozzátartozóikkal való kapcsolattartást a járványhelyzet karácsonyi időszakában.

Kulisszatitkokat árul el a csatorna a házon belüli munkáról a tévézés világnapja alkalmából.

hirdetés