hirdetés
hirdetés
hirdetés

A PR pedig maraton, nem sprint – véli Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségi tagja. Véleménycikk a PR mérésének lehetőségeiről és a gyakorta hibás hazai gyakorlatról.

Az NNG-nek és az OTP-nek készített munkájukat is díjazta a zsűri, idén ez a harmadik nemzetközi verseny, amin nyernek.

A jeggyel rendelkezők felajánlhatják azt a fiataloknak.

Idén is ismert marketingesek és médiások álltak a férfimagazin kampánya mellé.

Az Uniomedia 3, a Café PR 2, az ACG, az OMD és a Lounge Communications 1-1 munkával döntős.

Felvették a Positive nevet, ismert vezetőket igazoltak és részesedést vásároltak egy pr-ügynökségben. Új arculat is van.

Integrált ügynökségként működik tovább az eddig pr-re szakosodott cég.

hirdetés

Ismert kommunikációs szakember került az ingatlanos cég marketingcsapatának élére.

Tavasszal távozott a Telekomtól, mintegy húsz év után. A jövőben számos márka kommunikációjában szerepet vállal majd.

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

Egy Tékozló Homár-poszt után olykor válságmeetinget hívnak össze a vállalatoknál. Interjú Bőhm Kornéllal, akinek kríziskommunikációs szakkönyve tavasszal jelent meg.

hirdetés

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Sans Clichével folytatja a tetőcserépmárka.

Visszatartott vagy az utolsó pillanatban átírt kényes anyagok, berendelt témák. Több egykori zoomos munkatárs mesélt az oldal működéséről.

Van olyan önkormányzat, amely azzal érvel, hogy a szomszédos települések is bevezették már.

Január 15-től várják a jelentkezéseket.

Újraválasztották Sopov Istvánt elnöknek, több új elnökségi tag is érkezett.

A román médiahatóság szerint a Realitatea gyalázkodott, felbujtott és nem tájékoztatott hitelesen.

A Sláger FM februártól költözne új frekvenciára.

Folytatódik a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tavaly indított kampánya.

A sorozat producerei szerint ami még 15 éve belefért, az ma már nem elfogadható.

A Fővárosi Bíróság Ujhelyi István MSZP-s képviselőnek adott igazat a Médiatanács elleni perben.

De érdemben nem reagált a kérdéseikre.

Elsősorban a magyar sajtó munkatársait várják, de minden 18. életévét betöltött pályázó nevezhet.

Nem csak a Fidesz politikai kommunikációjának felépülése derül ki a 24.hu cikkéből.

2019-ben új évaddal jelentkezik az Ide süss!, az Észbontók és a 200 első randi is.

Erről is szó esik majd a MaReSz februári konferenciáján.

„Jó!” – feleli az MTVA által meginterjúvolt alkotmányjogász a riporter által a szájába adott szóra.

A spanyol foci rajongói örülhetnek leginkább a megállapodásnak.

A kilencvenes évek akadozó, lassú internetének világába repít a NatGeo kampánya.

A lap vezető szerkesztője, Zsiborás Gergő szerint volt rá példa, hogy próbálkoztak az újságírók lefizetésével, de soha nem fogadtak el ilyen ajánlatot.

A Filter.hu felületén nem csak híreket válogathatunk, de akár másokkal is megvitathatjuk azokat.

Szóba került a Vodafone-UPC fúzió és az 5G-hálózat kiépítése is.

Legalábbis a Zöld nevű adatbővítő csomag esetében. 

Végső elkeseredésükben fordultak nyílt levélben a nyilvánossághoz.

A DataMe DMP-alapú célzás főleg azon tartalomszolgáltatóknak lehet jó, akiknek nincs saját felhasználói adatbázisa.

A 24.hu korábbi médiás újságírója egy személyben viszi az oldalt.

hirdetés