hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

Egy Tékozló Homár-poszt után olykor válságmeetinget hívnak össze a vállalatoknál. Interjú Bőhm Kornéllal, akinek kríziskommunikációs szakkönyve tavasszal jelent meg.

Kilenc kategóriában is van esély magyar éremre.

Az író, újságíró, kommunikációs szakember élete 67. évében hunyt el.

De saját cégén keresztül továbbra is dolgozni fog nekik az eddigi kommunikációs vezető.

Utolsó trinitys projektjeként a 2017-es FINA Világbajnokság pr-csapatát vezette.

A magyar gyorskorcsolya-váltó olimpiai győzelmének sportszponzorációs tanulságai is vannak. Vendégcikk.

hirdetés

Korábbi tulajdonostársával, Farkas Franciskával két éve döntöttek úgy, hogy eladják a céget, és más területen is kipróbálják magukat.

Az M+ Listán második a Republic, harmadik a Y&R. A PR Toplistát negyedszer nyerte az Uniomedia.

A pr-ügynökség új, videós üzletágát Mesterházi Dávid, az Index korábbi videórovat vezetője irányítja.

hirdetés

Az akció azokon a hétvégéken él, amikor lezárják a hidat a forgalom elől.

A Shutterstock tizenötéves születésnapját stockfotóinak remake-jeivel ünnepelte.

Parászka Boróka nyerte a júniusi Minőségi Újságírásért díjat.

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

A mobil display szegmens nőtt a legnagyobbat.

Pedig a hatóság még pert is vesztett egy pályázóval szemben, aki azóta (hogy-hogy nem) már Rádió1-közeli kézbe ment át. Végül összejött a happy end.

A támogatás növelésével még több nagy költségvetésű amerikai forgatócsoport érkezhet hazánkba.

Rekordméretű a bírság. Versenyellenes gyakorlat miatt kapták.

Aaron Paul és Bryan Cranston a videó alapján még mindig nem tudta elengedni a sorozatot.

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

Két hete adták el a Fehérvár Rádiót, az eladó szerint épp az volt az ígéret, hogy nem csinálnak belőle Rádió1-et. Úgy tűnik, hogy de.

A márkamegjelenések után mutatunk néhány hangulatfotót is.

Belicza Bea két hete kapott agyvérzést Nagy-Britanniában.

A hazánkban forgatott The Alienist és a Géniusz: Picasso is több jelölést gyűjtött be. De egy magyar operatőr is örülhetett a jelöltek bejelentésénél.

Az Avon és a Marie Claire pályázatot hirdet. A fődíj háromszor egymillió forint.

Csak itt cuki figurák begyűjtése helyett zombiagyat kell loccsantani.

Az IPRA Golden World Awards nevű versenyét is szokás a pr Oscarjának nevezni. Az LG-nek készített kampánnyal nyertek.

A középpálya fontosságáról beszél.

A cég tulajdonosainak nevét veszi fel: Paulinyi-Reith & Partners lesz belőle.

Egy brit kampány, illetve kutatás hívja fel rá a figyelmet a világbajnokság kezdete óta. Most aktuálissá vált.

Azt kérték, hogy az NMHH szüntesse meg az országos kereskedelmi frekvenciára vonatkozó szerződést a Hold Reklámmal.

Először lehet Magyarországon is nevezni a Next Image Mobile Photography Contest idei szériájára.

hirdetés