hirdetés
hirdetés
hirdetés

A cégek harmada nem készít PR-tervet. Igaz, sokan azt sem tudják, hogy mi az.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

De a Heineken is rosszul reagálta le. Az ügyben az MPRSZ szervezett beszélgetést.

Stabil élmezőny és egy nagy ugrás jellemezte a tavalyi év eredményeit.

Császi Dóra, a ComLab alapító ügyvezető igazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

A többi magyar shortlistes végül nem kapott díjat.

Tudósítás a Kreatív által szervezett PR Napról.

hirdetés

60 pályamű került a döntőbe a Kreatív pr-versenyén.

Pintér Dániel Gergő, válságkommunikációs szakértő a Teréz körúti robbantásról. 

A hazai kommunikációs cégek közül ők kapták meg elsőként ezt az elismerést.

Kultúrterror Szepes Zsolttól, a Morpho vezető tanácsadójától.

hirdetés

Előbbi a Magyar Vízilabda Szövetség támogatásáért.

Egyelőre kevés készülék alkalmas rá.

Az ötödik Elle Fashion Showt április 28-29. között.

Árnyékszobor-performanszt készített a Föld Napjára a Deepinsight.

hirdetés

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Díjátadó: május 17-én, az A38 Hajón.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Gyakorlati képzés a sikeres Google AdWords kampányokhoz. Időpont: június 7.

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Jól teljesít a Sláger FM és a Music FM is az Inspira Research országos rádiós kutatása szerint.

Toót-Holló Tamás közös megegyezéssel távozik.

Meghívásos pályázaton lett a Flow PR a befutó.

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

Két kategóriában kétszer félmillió forintot fizetnek az első helyezetteknek.

A bank üzletága az új számlarendszerét nem csak a startupoknak szánja.

Üzeni szívszorító reklámjában a lengyel Allegro.

Hazai színészek gyerekek chatlogjait keltik életre.

A közösségimédia-ügynökség kreatívigazgatót is igazolt.

Nyereményjáték is kapcsolódik hozzá, a nyertesek közösen edzhetnek a legendával.

Tartalommarketing és pr lesz a feladatuk.

Május 1-ig várják a szavazatokat.

Családi okokra hivatkozik.

Az ingatlanfejlesztő csoport meghívásos tenderen a Person munkáját találta a legmeggyőzőbbnek.

Megújul a lap kinézete és a belseje is kicsit. Április 27-én országos reklámkampány indul.

Május 22. éjfélig lehet jelentkezni a Talent és a Lift programokra.

15 rendezőt hoz be a magyar piacra a reklámfilmes gyártócég.

A Magnet Bank a nők és férfiak közötti bérkülönbséget tesztelő microsite-ot készített. 

Mi azt hittük, hogy ez egy internetes vicc. Nyílik a termékipari kudarcmúzeum.

Halász Ambrus távozik az ügynökségtől, és politikai kommunikációval foglalkozik a jövőben.

A soroksári lesz a harmadik áruház Magyarországon. És a legnagyobb. 

Mads Mikkelsen szerint mindenesetre a Carlsberg talán a legjobb sör.

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

hirdetés