hirdetés
hirdetés
hirdetés

Becsszóra mondja, hogy csak jót akart - állítja egy hekker, és ezt mindenki kérdés nélkül elhiszi.

Régiónk egyik pr-gurujával, Maxim Beharral beszélgettünk a PR Akadémián.

Az OTP-nek készített Nem dolgozhatsz örökké kampányukat díjazták.

Social Issue néven indít PR-ügynökséget az egykori LMP-s. Egyúttal otthagyja az Átlátszót.

Megjelent a 2017-es Balatoni Gasztrotérkép, minden korábbinál több hellyel és nagyobb példányszámban.

A cégek harmada nem készít PR-tervet. Igaz, sokan azt sem tudják, hogy mi az.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

hirdetés

De a Heineken is rosszul reagálta le. Az ügyben az MPRSZ szervezett beszélgetést.

Stabil élmezőny és egy nagy ugrás jellemezte a tavalyi év eredményeit.

Császi Dóra, a ComLab alapító ügyvezető igazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

A többi magyar shortlistes végül nem kapott díjat.

hirdetés

Az RTL Klub új műsorának, a Kedvenc Társállatainknak lesz a műsorvezetője.

Jeff Bezos, az Amazon alapítója lökte le a trónról.

A Siemens Press Award 2017 témája a digitalizáció és az Ipar 4.0.

B.P. Parkerrel állítólag épp úgy lehet beszélgetni, mint egy emberrel.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Az ügynökség kinőtte az irodáját, költözik, elad egy csomó holmit, adományoz.

A kommenteket monitorozva tesznek eleget a mellékhatás-bejelentési kötelezettségnek.

A Próbakő Kommunikáció viszi a Panasonic magyarországi pr-tevékenységét június eleje óta.

Augusztus végén jön az ötödik Ügynökségi sportkupa, minden eddiginél több résztvevővel és sportággal.

Július utolsó péntekét az Eiffel téri Zsiráfból nyomjuk végig, csatlakozni ér! Még tárgyalónak használható részek is lesznek.

Amerikai hr-tanácsadótól kapott megbízást az ügynökség.

A Geomédia Kiadó alapítója 63 évet élt.

Az ingyenesen letölthető TrendLabben hazai marketing- és kommunikációs szakemberek szedték össze a meghatározó trendeket, és szerepel benne a kaszinókapitalizmus szó.

Bodolai László, az Index alapítványának elnöke kérte fel a Magyar Hírlap volt főszerkesztőjét.

Az a közös bennük, hogy nagyon gyorsan úsznak, és egyikük sincs itt a Fina vb-n.

A Cukrászok a Chili TV-n fog futni július 31-től.

Augusztus végéig várják a jelentkezőket, a program során a hallgatók fizetést is kapnak.

Tóber Edina korábban a Notebookspecialista.hu senior marketingmenedzsere volt.

A Magyar Nemzet értesülése szerint Orbán Viktor tusnádfürdői beszéde volt a kampány első lépése.

Interaktív térképet is tettek hozzá.

Kárpárti Márton és Haász János mellé Miklósi Gábor került.

1,1-esre rontották az értékelést a jegybotrányon kiakadt felhasználók, a német központ próbálja összerakni, hogy mi történt.

A 12 legjobb alkotó a 2018-as Milánói Dizájn Héten mutathatja be a pályamunkáját.

Az egy tucatnyi felület értékesítése áprilisban került az Origót is működtető New Wave Mediához.  

Erre utal a Magyar Nemzet cikke, amely 9 milliárd forint állami reklámpénz elosztását mutatja be.

A British Airways videójában feltűnik Ian McKellen, Gillian Anderson és Mr. Bean is.

A sorozatból mozifilm is készül.

Itthon még el nem mesélt sztorikat, mély, elemző cikkeket ígérnek az alkotók.

Kalauzolnak és takarítanak, elkísérik az eltévedt utasokat, négy nyelven értenek, de magyarul sajnos nem.

hirdetés