hirdetés
hirdetés
hirdetés

94 pályamunka jutott tovább a döntőbe.

Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.

Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.

A versenyre 70 pályázat érkezett, amelyből 39 munkát juttatott a döntőbe a zsűri.

Kultúrterror Dobozy Rózsától, a KommPakk alapítójától.

A magyarországi külső és belső kommunikációért felel.

A Bell Pottinger Dél-Afrikában szított faji ellentéteket egy milliárdos család megbízásából.

hirdetés

Becsszóra mondja, hogy csak jót akart - állítja egy hekker, és ezt mindenki kérdés nélkül elhiszi.

Régiónk egyik pr-gurujával, Maxim Beharral beszélgettünk a PR Akadémián.

Az OTP-nek készített Nem dolgozhatsz örökké kampányukat díjazták.

Social Issue néven indít PR-ügynökséget az egykori LMP-s. Egyúttal otthagyja az Átlátszót.

hirdetés

Chuck O'Rear három észak-amerikai úticélt fényképezett a légitársaságnak és a szép természeti képek rajongóinak.

A másik lehetőség, hogy tényleg ennyi indiai, bangladesi és pakisztáni rajongója van. Velük lett hirtelen az övé a második legnépszerűbb magyar celeboldal.

Ebből az alkalomból lufikat és papírkoronákat tettek 150 fővárosi szoborra a Hosszúlépés városi túraszervezői.

A  készülő új klip is a közös kampányból nő majd ki. A kreatív ügynökség a Human Telex volt.

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

FRISSÍTVE A bolt azt mondta, „akár 70 százalék kedvezmény”, de a GVH szerint az alig valamire járt. Az Extreme Digital szerint a fogyasztók értették.

A 24.hu szúrta ki, hogy a felcsúti polgármester beszállt Bács-Kiskun magasan leghallgatottabb rádiójába, a Gongba.

Online forgalomterelés és promóciós megjelenés tervezése volt a feladat.

A Café PR és az Uniomedia is 2-2 munkával került be a legjobbak közé.

Szerető Szabolcs és Tóth Szabolcs Töhötöm december végéig töltik be eddigi posztjukat a lapnál.

A Schibsted Hungary meghívásos tenderen választotta ki új kommunikációs ügynökségét.

Nem pénzt, hanem tévés megjelenést biztosít az arra érdemes vállalkozásoknak.

Egy sor új oldal csatlakozott a hirdetéskiszolgáló rendszerhez.

A Korhatáros szerelem december 2-án startol.

Harmada a fiataloknak pedig emlékszik arra, hogy vett már olyan terméket, amit egy influencer ajánlott, derül ki a Sakkom kutatásából.

A világ legnagyobb követeléskezelő cégének, az Intrum Justitianak dolgoznak.

Az egyéni felelősség kérdéseit dolgozzák fel a drámapedagógia módszereivel.

Újságírók mellett szociológusok, designerek és it-osok jelentkezését is várják.

Nem kell MÚOSZ-tagság a coworking office használatához, plusz ingyenesen foglalható.

Az Extremeaudio a Black Friday apropóján dolgozott együtt a humoristával.

Induló és már működő társadalmi vállalkozások egyaránt jelentkezhetnek.

A kiadó két csomagban adott túl a szlovákiai nyomtatott sajtó érdekeltségein, helyette digitálisban fejlesztenek. 

A SzkiTon rövidfilmsorozata első körben 20 résszel fut a Comedy Centralon. 

Mosolyka és Weisz Fanni is szerepel kampányhoz készült szpotban.

A tavalyi tüdőgyulladásos-költős-képregényes kampány új versekkel folytatódik: a modern Csokonai a szelfizésről, Ady a sürgősségin várakozásról szaval.

A közel 200 millió forintért január 19-ig lehet pályázni. 

hirdetés