hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy Tékozló Homár-poszt után olykor válságmeetinget hívnak össze a vállalatoknál. Interjú Bőhm Kornéllal, akinek kríziskommunikációs szakkönyve tavasszal jelent meg.

Kilenc kategóriában is van esély magyar éremre.

Az író, újságíró, kommunikációs szakember élete 67. évében hunyt el.

De saját cégén keresztül továbbra is dolgozni fog nekik az eddigi kommunikációs vezető.

Utolsó trinitys projektjeként a 2017-es FINA Világbajnokság pr-csapatát vezette.

A magyar gyorskorcsolya-váltó olimpiai győzelmének sportszponzorációs tanulságai is vannak. Vendégcikk.

hirdetés

Korábbi tulajdonostársával, Farkas Franciskával két éve döntöttek úgy, hogy eladják a céget, és más területen is kipróbálják magukat.

Az M+ Listán második a Republic, harmadik a Y&R. A PR Toplistát negyedszer nyerte az Uniomedia.

A pr-ügynökség új, videós üzletágát Mesterházi Dávid, az Index korábbi videórovat vezetője irányítja.

A kreatív tartalomigazgató nem hagyja el a szakmát.

hirdetés

29 országot irányít júliustól Budapestről Nick Kós. A magyar szervezet élén Lőcsei Tamás lesz az utódja.

A magyar Schweppes megint híres embereket bújtatott egymás bőrébe.

A Lorántffy Zsuzsannáról szóló, letölthető füzettel búcsúzik a reformáció 500. évfordulójának hazai emlékéve.

Jelbeszédes tévészpot, gyengénlátók, mozgássérültek segítését ismertető prerollok, és sok belső kommunikációs elem a kampányban.

Az Intren vezetője szerint rengeteg időt spóroltak a felülettel a nyári szabadságolások időszakában.

hirdetés

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Díjátadó: 2018.06.20. szerda 18:30 Kukkants bele, hogy melyek lettek a legjobb turisztikai kommunikációs projektek!

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Chio Chips Intense két új ízvariánsát vezették be ezzel a piacra.

A négy ruhán kívül strandtáskát is tervezett.

A Blaupunkt mobiltelefon-márkája piacbevezetéséhez kapcsolódó közösségi kommunikációt látják el.

A szurkolói élményt hangsúlyozzák a Young&Trinity videói.

Az új filmforgalmazó, az ELF Pictures kampánya túllépett a megszokott mozis hirdetéseken.

Az Oracle mindenkinek hozzáférhetővé teszi a web aktuális állapotát mutató világtérképet.

A legfontosabb történésekről fog beszámolni.

Az unatkozó egyetemistákat a sokmagvas kenőmargarinnal megérkező barát rázza fel az apátiából, és megreggeliznek a teraszon.

A SIlicon Valley sztárja állt össze a Google egyik adatbűvészével, hogy forradalmasítsák a filmipart. Vészjóslóan jó eredmény született.

Mintegy 200 filmet lehet streamelni nyáron, direkt a vb idejére időzítették. Bud Spencer és Sharknado!

"Abszolút őrültség, imádom" - mondja a Liverpool kapusa a videóban.

Az employer barnding kampányt a Café Communications csinálta.

A weCAN eddig elsősorban hálózatként működött. Ezentúl szervezettebb lesz.

A volt államfő publicisztikában áll ki a már csak digitális formában elérhető hetilap mellett.

Az ACG Pro kampányfilmjéhez Puskás Petit, Kárpáti Rebekát, a Csecse-testvéreket illetve szüleiket hívták be a stúdióba.

Az M4 Sport a kommentátorok után a meccseket kísérő beszélgetések, magazinok szakértői gárdáját is kihirdette.

Megjelenése, tartalma és logója is változik.

Pehl Bernadett operatív vezetőként segíti ezentúl a Vasast.

Illetve elindítottak egy szakmai értékelő oldalt.

Gajdos Tamással és Nemes Annával.

A nagyok közül eddig csak a Diginél volt.

Több új verseny is számítani fog a jövőre megjelenő 2018-as rangsornál, például a HRKomm.

A két vezető másodpercekig veszélyesen közeledik egymáshoz a szingapúri reptéren vetített animációban.

A Garvisor a Bárdi Autó saját appja, az arculatot és a kampányt is házon belül rakták össze hozzá.

Még van pár hét nevezni a cégesvideó-bajnokságra.

hirdetés