hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.

Megújult célokkal fut neki az új évtizednek a szövetség, szakmafejlesztés, új szolgáltatások és megújuló szervezeti működés következik.

A bankok és biztosítók a belső kommunikáció élharcosai egy kutatás szerint, mely azt is megállapítja, hogy időpocsékolás céges e-maileket küldeni, ha nincs, aki elolvassa.

Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

A HRKOMM Awardra szeptember 6-ig várjuk a pályázatokat.

Több mint három évnyi közös munka után búcsúzik a Nespressótól az ügynökség.

Átadták az Employer Branding Award 2018 díjait.

hirdetés

Tartalommarketing, branded content, közösségi véleményvezérek. Mindkét verseny nevezési határideje április 11.

Tompa Gábor cégen belülről érkezett, 2003 óta dolgozik a svájci vállalatnak.

A PR pedig maraton, nem sprint – véli Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségi tagja. Véleménycikk a PR mérésének lehetőségeiről és a gyakorta hibás hazai gyakorlatról.

Az NNG-nek és az OTP-nek készített munkájukat is díjazta a zsűri, idén ez a harmadik nemzetközi verseny, amin nyernek.

hirdetés

Kell az a fanyar, brit humor a nehéz időkben is.

A kínai kormány szerint mégis korai volt a mozik lassú újranyitása. Nem túl jó hír ez a világ filmiparának.

AZ NBC riportere látta a veszélyt, és azonnal cselekedett: elment onnan. Social distancing magasiskola!

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Sem a járványügyi, sem az élelmiszer-vásárlással kapcsolatos jelenlegi helyzet nem ideális a kampányhoz.

Rengeteg Twitterező szólt be a széthúzott M-betűre, köztük még Bernie Sanders is.

A járványügyi helyzet miatt van szükség az változásokra.

Családosok, szülők és diákok elérésében léptett előre a Cadabra sales house.

Kifejezetten az egészségügyi dolgozók számára készítik a létfontosságú termékeket.

Emellett különböző nagyösszegű adományokkal száll be a koronavírus elleni harcba.

A 25 éves szakmai szervezet idén több fronton, így arculatában is megújulást tervez.

A Hydrow multifunkciós evezőpad, ami virtuális túrákat és teljes testes edzésprogramokat is kínál.

Varga Zoltán szerint csak így lehet túlélni a válságot a munkaerő megtartása mellett.

Kihirdették az idei döntősök mezőnyét. Májusig fut a közönségszavazás.

De a 10 millió mellé ugyanekkora felajánlást gyűjtenek.

A tulajdonos szerint keserves időszak vár a lapra.

Akár a harmadik negyedéves költéseket is érintheti a koronavírus-járvány miatt kialakult helyzet.

Nem nehezebb, mint összerakni bármelyik asztalukat, sőt.

A Magyar Újságírók Szövetségének elnöke szerint érthetetlen, miért maradtak ki a kedvezménycsomagból a szektor kisadózói.

Az Umbrella produkciós cég egy kommunikációs, egy tartalommenedzsment és egy workflow eszközzel segítené a cégeket.

Az RTL Klubon az Apatigris, a Viasat3-on a luxusfeleségek és az Észbontók lesz újra látható.

A Los Angeles-i Activista ügynökség sorozatában az N.W.A lemezborítója lett a legszellemesebb.

Miközben számtalan nagy cégnél tömeges leépítésbe kezdtek, a Netflix más utat választ.

Ha ezt valóban a Guinness rendelte volna meg, felállva tapsolnánk a márkát.

hirdetés