Császi Dóra, a ComLab alapító ügyvezető igazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

A többi magyar shortlistes végül nem kapott díjat.

Tudósítás a Kreatív által szervezett PR Napról.

60 pályamű került a döntőbe a Kreatív pr-versenyén.

Pintér Dániel Gergő, válságkommunikációs szakértő a Teréz körúti robbantásról. 

A hazai kommunikációs cégek közül ők kapták meg elsőként ezt az elismerést.

Kultúrterror Szepes Zsolttól, a Morpho vezető tanácsadójától.

A McDonald's-nak készített kríziskommunikációs kampányért.

Először vezeti magyar a globális pr-ügynökségi hálózat régiós részlegét.

Problémakezelés kategóriában.

A női civil szervezetek néha sehogy sem kommunikálnak, és észrevétlenek is maradnak.

Az AWWWARDS nevű, webes megoldásokat értékelő oldal.

A Magyar Nemzet és a Magyar Idők online főszerkesztője volt az elmúlt években.

Trumpnak pedig jár egy kis személyiségfejlesztés. 

2017-től Sólyom Balázs a cég online igazgatója.

Kedveskednek Trumpnak és be is szólnak neki.

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Friss hírek, csak röviden

Természetesen a keménység és az Adidas.

A Mozilla csavart egyet új logójának megalkotásával, és végig nyílt lapokkal játszott.

Ha jól számolnak, Gerendaiék több mint 8 milliárdért adhatták el a 70 százalékát.

Váltásban veszik át az Egyenes beszédet, reggelre még arcot keres az ATV Bombera Kriszta mellé.

A JCDecaux egy héten belül több száz plakátot helyezett ki, de még várják a jelentkezőket. 

Csak Group M-ügynökségek vannak a dobogón.

A Playboy idén is keresi Magyarország legmeghatározóbb férfi szereplőit.

Az újságíró az Indexnél és rövid ideig a Népszabadságnál dolgozott korábban.

Saját ruhakollekciót tervezett a színész, ehhez egy melankolikus hangulatú reklám is készült.

Reklám, pr és online területen is együttműködnek a jövőben.

A hírnek főleg a marketingesek örülhetnek. 

Egy izraeli művész elgondolkodtató projektje, annyit elárulunk.

A 88 éves magazint a médiapiac elvárásaihoz igazítanák.

2012-ben indította a csatorna a műsort.

Megyer Örsöt újraválasztották az elnöki poszton.

A filmes és médiás hírek elbújhatnak a focisták és az olimpikonok mögött.

Korábban a TV2 pr-menedzsere volt.

Krizshow néven indul új műsora az ATV-n.

A tér felújítása után odakerült digitális óra összevissza mutatta az időt, egy lakó 2085 forintból megoldotta.

A Cola már jelezte, hogy az új, még nagyobb felületen is állandó helye lesz.

Január 27-ig jelentkezhetnek a szervezetek.

Losonczi Kata Mészáros Lőrinc tévéjéhez megy.

A jobboldali publicista közel 10 év után vált.

Kovács András Péterrel és Dévényi Tibi bácsival ünnepeltek.