hirdetés
hirdetés
hirdetés

Petrányi-Széll András szurkol az ügynek, de publicisztikájában megfogalmazza azt is, hogy miért fog jó eséllyel megbukni a gyűjtőkampány.

R. Nagy András publicisztikája a pr-szakma félelmeiről és lehetőségeiről.

94 pályamunka jutott tovább a döntőbe.

Rényi Ádám a Marton-ügyről és a színházi válságkommunikációról.

Rényi Ádám szerint a KFC pr-katasztrófája valójában hr-katasztrófa. Publicisztika.

A versenyre 70 pályázat érkezett, amelyből 39 munkát juttatott a döntőbe a zsűri.

Kultúrterror Dobozy Rózsától, a KommPakk alapítójától.

hirdetés

A magyarországi külső és belső kommunikációért felel.

A Bell Pottinger Dél-Afrikában szított faji ellentéteket egy milliárdos család megbízásából.

Becsszóra mondja, hogy csak jót akart - állítja egy hekker, és ezt mindenki kérdés nélkül elhiszi.

Régiónk egyik pr-gurujával, Maxim Beharral beszélgettünk a PR Akadémián.

hirdetés

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Spotify ledobta a cukiságbombát Németországban.

A Style Award férfi kategóriájában az összes Nagy nevű magyar színész szerepel. Tervezőket és divatos véleményvezéreket is díjaznak.

Nehéz elképzelni, hogy a TV2-s A piramis sikerétől függetlenül.

És akkor az omegás Kóbor Jánost még nem láttad tangóharmonikával playbackelni.

Egy négylábú is ellátogatott az emailmarketinges ügyfélpartira. Vajon jaguár volt-e?

Saját gyártású napi műsor lesz a Sláger TV-n.

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

A Morpho viszi a vállalat teljes körű pr kommunikációját.

A Schwarzkopf új integrált kampánnyal és hashtaggel gondolja újra a márkát.

Már csak Mészáros emberei vannak a vezetésben, írja a HVG.

Loncsár Tibor az analitikai cég élén Musza Istvánt váltja.

A P3 techtanácsadó cég felmérése szerint.

A fiataloknak szóló Youth Panelbe várják a jelentkezéseket.

Dolgozókon és influencereken keresztül.

A Zoom szerint az ellenzéknek nem sok esélye maradt Simicska cégein kívül a kampányolásra.

Érdekes módon hirdeti Valentin napi akcióját az Oázis kertészet.

Ruszkai Nóra januártól az Amrop Kohlmann & Young munkatársa.

Jobban elválasztaná a társadalmi ügyeket a hagyományos brandhirdetésektől.

A reklámügynökség építi hét éve az Aldi márkáját. Üzletfejlesztésbe fognak.

hirdetés