hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tartalommarketing, branded content, közösségi véleményvezérek. Mindkét verseny nevezési határideje április 11.

Tompa Gábor cégen belülről érkezett, 2003 óta dolgozik a svájci vállalatnak.

A PR pedig maraton, nem sprint – véli Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségi tagja. Véleménycikk a PR mérésének lehetőségeiről és a gyakorta hibás hazai gyakorlatról.

Az NNG-nek és az OTP-nek készített munkájukat is díjazta a zsűri, idén ez a harmadik nemzetközi verseny, amin nyernek.

A jeggyel rendelkezők felajánlhatják azt a fiataloknak.

Idén is ismert marketingesek és médiások álltak a férfimagazin kampánya mellé.

Az Uniomedia 3, a Café PR 2, az ACG, az OMD és a Lounge Communications 1-1 munkával döntős.

hirdetés

Felvették a Positive nevet, ismert vezetőket igazoltak és részesedést vásároltak egy pr-ügynökségben. Új arculat is van.

Integrált ügynökségként működik tovább az eddig pr-re szakosodott cég.

Ismert kommunikációs szakember került az ingatlanos cég marketingcsapatának élére.

Tavasszal távozott a Telekomtól, mintegy húsz év után. A jövőben számos márka kommunikációjában szerepet vállal majd.

hirdetés

A márka sportszponzorációs tevékenységének részeként nyertek el egy digitális/rendezvényes feladatot.

Karlendítéssel vonul be Szlovéniába, szélsőjobbos politikusok dörgölőznek hozzá.

A legmotiválóbb ökotudatos híresség Döbrösi Laura lett.

Évekig kérlelték a Breaking Bad színészét, hogy gyártsa le a sorozatban megismert sört. A Sony egy kisüzemmel közösen végül nyáron piacra dobja a régóta várt italt.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én! A rendezvény betelt!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Egy ismeretlen hátterű máltai offshorecég szerzett tulajdonrészt a tévétársaságnál néhány nappal Andy Vajna halála után.

Tehetünk különbséget a színek között, de csak a ruhák esetében - üzeni a kampány.

Az új Icuka-szpotot már ők készítették.

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

Ő a Sloggi első hazai férfi arca, Iszak Esztivel pózol.

Budapesti szállodák kapnak új értékesítési és marketingvezetőket, elődeik távoztak.

Ki viszi el a balhét egy rosszul sikerült szponzorposztért? Aki elmegy a MOME rendezvényére, megtudja.

Március 30-ig ingyen kipróbálható a Cirko Film  online videotékája.

A 1,5 milliárd eurós büntetés azért jár, mert nem engedte megjelenni riválisainak hirdetéseit.

A mozis és tévés piacon is elég durva portfóliót szerzett meg a történelmi felvásárlással a Disney.

Well&fit néven folytatják, március 20-án jelenik meg először.

A Womanizer nevű segédeszköz plakátja három hete virít Toronto legforgalmasabb kereszteződésében.

Profi filmkészítőknek szóló rövidfilmes, és mindenki által pályázható fotós versenyt írnak ki a Lynch-kiállításhoz kapcsolódóan.

Az európai parlamenti választások kampányidőszaka alatt.

Az RTL Klub sorozatának szombati epizódja volt az elmúlt hét legnépszerűbb tévés tartalma a kereskedelmi célcsoportban.

A Top News Hungary nevű céget tavaly decemberben jegyezték be. A TWN.hu korábban Kasza Tibor érdekeltsége volt.

Felkerült a teljes videó a teltházas Aréna-koncertről.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) versenyének szakmai partnere a Miskolci Egyetem is.

A Pöttyöslabda.hu célcsoportját a kisgyerekes anyukák alkotják.

A nagyon szép, nagyon míves kávéreklám-kliséken mulat a teljes reklám.

hirdetés