hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ismert kommunikációs szakember került az ingatlanos cég marketingcsapatának élére.

Tavasszal távozott a Telekomtól, mintegy húsz év után. A jövőben számos márka kommunikációjában szerepet vállal majd.

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

Egy Tékozló Homár-poszt után olykor válságmeetinget hívnak össze a vállalatoknál. Interjú Bőhm Kornéllal, akinek kríziskommunikációs szakkönyve tavasszal jelent meg.

Kilenc kategóriában is van esély magyar éremre.

Az író, újságíró, kommunikációs szakember élete 67. évében hunyt el.

De saját cégén keresztül továbbra is dolgozni fog nekik az eddigi kommunikációs vezető.

hirdetés

Utolsó trinitys projektjeként a 2017-es FINA Világbajnokság pr-csapatát vezette.

A magyar gyorskorcsolya-váltó olimpiai győzelmének sportszponzorációs tanulságai is vannak. Vendégcikk.

Korábbi tulajdonostársával, Farkas Franciskával két éve döntöttek úgy, hogy eladják a céget, és más területen is kipróbálják magukat.

hirdetés

Átalakítás alatt a sales a digitális értékesítő vállalatnál. Új pozíciók tehermentesítik Németh Iván tulajdonost.

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

Szeptember 24-én mutatják be a Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatóinak munkáit.

215 startup jelentkezett az őszi szemeszterre.

A kéthetes fesztivál kilép a nyomtatott programok és a letölthető pdf-ek világából, és személyre szabat.

A magyar Google korábbi vezetője operatív igazgatóként folytatja az ügynökségnél.

Egyikük 15 millió, a másik kettő 5-5 millió forinttal lesz gazdagabb.

Az ingyenes lehetőségre szeptember 30. a jelentkezési határidő.

Szigorúbb retargeting szabályokat hozott, és az alkalmazások terén is szigorított. Mit nyer ezzel a fogyasztó, és mit veszít a reklámipar?

Grafikai céget tenderen választottak, de ügynökséget nem vontak be a megújulásba.

Sok dauer, hülye ruhák, jó gitárok! 

Egy másik, magyar alapítású rendezvényes cégben szerzett tulajdonrészt.

Több ügynökség is döntős laptársunk, a Turizmus&Vendég nívós versenyén.

A Doupla reklámügynökség készítette a teljes brandinget.

Érkeznek a home feedbe ágyazható hirdetések és a vertikális videóreklámok is.

108,2 milliárd forint volt az összes tavalyi filmgyártási költés Magyarországon. Az Alienist című sorozatra ment majdnem az ötöde.

Fontos, hogy ez volt a hónap egyik legtöbb közösségi interakciót hozó írása is a magyar neten.

Feltörekvő tehetségeket is várunk, a legszebben kivitelezett médiatermékeket keressük. Kiemelt kategória idén a televizió.

27 éve nem volt ilyen, bár az elmúlt két évben két magyar jelölt is közel került a díjhoz.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal megbízását kizárásos alapon vitték Balásy cégei.

Minden albrandjére kiterjedő szponzorációs megállapodást írt alá a Coca-Cola a Premier League-gel.

Szeptember 21-én nyit az idei ARC.

hirdetés