hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az OTP-nek készített Nem dolgozhatsz örökké kampányukat díjazták.

Social Issue néven indít PR-ügynökséget az egykori LMP-s. Egyúttal otthagyja az Átlátszót.

Megjelent a 2017-es Balatoni Gasztrotérkép, minden korábbinál több hellyel és nagyobb példányszámban.

A cégek harmada nem készít PR-tervet. Igaz, sokan azt sem tudják, hogy mi az.

Kultúrterror Kui Médeától, aki élt már Mumbaiban, Párizsban és Barcelonában is, a magyar tájat és fővárost azonban semmire sem cserélné el.

De a Heineken is rosszul reagálta le. Az ügyben az MPRSZ szervezett beszélgetést.

Stabil élmezőny és egy nagy ugrás jellemezte a tavalyi év eredményeit.

hirdetés

Császi Dóra, a ComLab alapító ügyvezető igazgatója írta eheti Kultúrterrorunkat.

A többi magyar shortlistes végül nem kapott díjat.

Tudósítás a Kreatív által szervezett PR Napról.

60 pályamű került a döntőbe a Kreatív pr-versenyén.

hirdetés

Bronzot ért a Tomcsányi Dórinak készült rádiószpot.

A településkép védelméről szóló jogszabály módosításával nyomta át a Fidesz a plakáttörvényt, írja a 444.

Run Your World néven új szlogent is kapott.

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

A cég részvényesei követelték a kompromittálódott Travis Kalanick távozását.

Az IKO Digital fejlesztett chatbotot a hírportálnak.

Programtervezést és italajánlatot ígér a hivatalos cannes-i chatbot.

Túlméretezett ruhákban, Snapchaten jelennek meg.

Három perces Szimler Bálint divatfilm promóz egy ősszel nyitó egy belvárosi művészeti/divathelyszínt.

És magyar tervezők ruhadarabjait, kiegészítőit.

A manna.hu webshopban tévesztették meg natúrkozmetikumok vásárlóit, a kereskedő vitatja a döntést.

A környezetvédelem mellett kampányol az óriásvállalat: legújabb videójában magát a Földet reklámozza.

Az Együtt tagjai a migránskampány plakátjait festették át, az igazságügyi szakértő szerint a korábban gondoltnál kevesebb a kár.

A McCann New York állított szobrot a női vezetőknek a Wall Streeten nőnap alkalmából.

A Moziverzum nevet vették hozzá elő.

Indul a TV Paprika új gasztronómiai műsora, az Európa Késsel-Villával.

A 24.hu-n jelent meg egy 21 emberből álló lista.

Több előfizetője van, mint az összes többi kábelcégnek együttvéve.

A McCann jutott be a puncis kampánnyal.

Pásztor Anna (Anna and the Barbies) láncfűrésszel esik neki a zöldségnek.

A Provence című képe a francia vidék szimbóluma lett.

hirdetés