hirdetés
hirdetés
hirdetés

Átadták az Employer Branding Award 2018 díjait.

Tartalommarketing, branded content, közösségi véleményvezérek. Mindkét verseny nevezési határideje április 11.

Tompa Gábor cégen belülről érkezett, 2003 óta dolgozik a svájci vállalatnak.

A PR pedig maraton, nem sprint – véli Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségi tagja. Véleménycikk a PR mérésének lehetőségeiről és a gyakorta hibás hazai gyakorlatról.

Az NNG-nek és az OTP-nek készített munkájukat is díjazta a zsűri, idén ez a harmadik nemzetközi verseny, amin nyernek.

A jeggyel rendelkezők felajánlhatják azt a fiataloknak.

Idén is ismert marketingesek és médiások álltak a férfimagazin kampánya mellé.

hirdetés

Az Uniomedia 3, a Café PR 2, az ACG, az OMD és a Lounge Communications 1-1 munkával döntős.

Felvették a Positive nevet, ismert vezetőket igazoltak és részesedést vásároltak egy pr-ügynökségben. Új arculat is van.

Integrált ügynökségként működik tovább az eddig pr-re szakosodott cég.

Ismert kommunikációs szakember került az ingatlanos cég marketingcsapatának élére.

hirdetés

A Pécsi Sörfőzde megkezdte a Prémium termékcsaládja népszerűsítését, amihez Kamarás Ivánt kérték fel. Kampánybejelntő.

Állítólag az új műsor egy kosztümös telenovella lesz, és Bátrak Földje néven fut majd az RTL Klubon.

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

A kerek évfordulót a cég új imázsvideóval ünnepli, amiben van szalámieső, rugózó párizsi és kiderül, milyen belülről egy rakott krumpli. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

Pintér Dániel Gergő, a Media 2.0 alapítója, az MTA SZTAKI kommunikációs vezetőjét választotta a taggyűlés.

Az eseményen a reklámszakma több mint 500 képviselője volt jelen.

Nyomjad, anyukám! első részében a szoptatás áll a középpontban és anyatejes pufipalacsinta is készül.

Szabó Stein Imre és csapata készített teljesen új arculatot és ehhez kapcsolódó reklámfilmet a Fesztivál Akadémia Budapestnek.

Korábban a Sziget marketingvezetője és az Index vezérigazgatója volt.

Új film támogatja a nemrég piacra dobott Pöttyös Kakaós Tejet.

„Szeretünk élni!” szlogennel került a televízióba a márka idei reklámfilmje.

A Mitónak, az ACG-nek és a Wavemakernek került a legtöbb munkája shortlistre.

A brit szerkesztőség útmutatójában a klímakrízis, vagy a klímaösszeomlás kifejezéseket javasolja a lap munkatársainak.

A Humen Media gondozásában jelenik meg több környező országban is az ingyenes lap.

Gerendi Zsolt az Önszabályozó Reklám Testület főtitkáraként folytatja.

Simon-Antal Katalin lett az üzletfejlesztési igazgató, Vankó Csilla pedig a stratégiai tervezésért felel a cégnél.

Több európai országban koordinálják majd a márka influenszer marketingjét.

Szegedi kézilabdásokkal és az ORFK szakmai részvételével készített közlekedésbiztonsági kampányt a Groupama biztosító.

A Telekom Race TV és a Media Markt Akcióhősök című vígjátéksorozata esélyes a győzelemre.

Nem tudták igazolni, hogy 455 ezer ingatlanhirdetés érhető el náluk. A GVH lecsapott.

Az újonnan kialakított stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban.

Dudás Ferencet házon belülről nevezték ki.

Május 25-ig hirdettek róla konzultációt.

A Közép-európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) elnöke üzent a Facebooknak a Mediaworks-lapok hirdetéseinek letiltása után.

A SorozatWiki értesült róla. Az RTL egyelőre nem erősítette meg.

Elkészült a Synetiq neuromarketing kutatócég elemzése a március leghatásosabb reklámjairól. A top három szpot alapján még mindig a család és otthon témájú hirdetések találnak be legjobban a magyaroknál.

hirdetés