hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egyúttal ezen az eseményen mutatkozik be a Kreatív január-februári lapszáma, ahol bemutatjuk a legsikeresebb ügynökségeket és kampányokat is.

Megújult célokkal fut neki az új évtizednek a szövetség, szakmafejlesztés, új szolgáltatások és megújuló szervezeti működés következik.

A bankok és biztosítók a belső kommunikáció élharcosai egy kutatás szerint, mely azt is megállapítja, hogy időpocsékolás céges e-maileket küldeni, ha nincs, aki elolvassa.

Év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki kommunikációs vezetői posztját.

A HRKOMM Awardra szeptember 6-ig várjuk a pályázatokat.

Több mint három évnyi közös munka után búcsúzik a Nespressótól az ügynökség.

Átadták az Employer Branding Award 2018 díjait.

hirdetés

Tartalommarketing, branded content, közösségi véleményvezérek. Mindkét verseny nevezési határideje április 11.

Tompa Gábor cégen belülről érkezett, 2003 óta dolgozik a svájci vállalatnak.

A PR pedig maraton, nem sprint – véli Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségi tagja. Véleménycikk a PR mérésének lehetőségeiről és a gyakorta hibás hazai gyakorlatról.

Az NNG-nek és az OTP-nek készített munkájukat is díjazta a zsűri, idén ez a harmadik nemzetközi verseny, amin nyernek.

hirdetés

A képviselő szerint nincs tökéletes állapot a sajtószabadság érvényesülése szempontjából, és közszájon forgó legendának tartja, amit a magyar sajtószabadságról állítanak a nyugati sajtóban.

A legnagyobb elérésű televíziók összesen 82 032 szpotot tettek közzé.

A készítők nagy rajongói Jancsó Miklós filmjeinek, ezért is választották Mucsi Zoltánt a narrátori szerepre.

Alma népszerűsítő kampányt indított a Felelős Gasztrohős Alapítvány és az ittaSzezon.com online termelői piactér.

Lassan, de biztosan csökken a különbség a férfi és női sportokból származó bevételek között.

hirdetés

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

hirdetés

Friss hírek, csak röviden

Egy virális videó elég volt ahhoz, hogy szárnyra kapjon a márkaismertség.  

A Variety mutatta be a Berlinben bemutatkozó film trailerét és plakátját.

A megbízás egy évre szól, az ügynökség új termékek bevezetésén is dolgozik a jövőben a céggel.

A Facebook továbbra is fenntartja a jogot, hogy lelője a híroldalakat, ha úgy alakul a helyzet.

Buzás Aliz készített többek között a Majorkáról vagy a Keletről posztert.

Kitakarások nélkül, több élethelyzetet és formát bemutatva, nem csak modellalkatú nőkkel forgott a Tommee Tippee kampánya.

2019-ben forgatták a reklámot, de most egészen más értelmet nyer Jürgen Klopp frusztráltsága.

A színész márciustól veszi át a kulturális műsort.

A rapper/producer a zenét adta csak a reklámhoz, de a Coca-Cola a képi világban is követte a Tyler-esztétikát.

A kekszmárka az énekesnő még tavaly májusban megjelent albumát, a Chromaticát népszerűsíti.

A már bemutatott digitális szülős kampánynak a kampánybejelentője is megérkezett.

Számítani lehetett rá, hogy az amerikai módszer eljut hozzánk is: a Wonder Woman 1984 már elkerüli a mozikat, és egyből streamingen debütál.

A Független Szabad Egyetem posztolta ki a távozó tanárok nevét.

A kampány a szülőknek ad tippeket, hogyan vegyék rá a gyerekeket a zöldségevésre.

Az utolsó negyedévben pedig több mint 9 százalékkal, de a világ egyik legnagyobb ügynökségi holdingja 2021 második felében már növekedést vár.

Egy szabadon ötletelő kreatív egyszerű, de hatásos ötlettel írta le mindannyiunk elmúlt hónapjait.

A lap eltorzította a politikai elemző Politicónak adott nyilatkozatát.

Már épp ideje volt, hogy valaki gúnyt űzzön a magánhangzók nélküli márkanevekből.

A hat legnépszerűbb bútorokhoz immár elérhető az elpakolást és szállítást megkönnyítő segédlet.

De marad ügyvezetőként a Karc FM élén.

Kilenc városba szánják a központilag szerkesztett újságot.

Mattyasovszky Ádám lead kreatívként csatlakozott a Kraftwork csapatához.

hirdetés