hirdetés
hirdetés
hirdetés

2018-09-07 13:29:00

A beteg gyerekek kiegészítő, mentális kezelését népszerűsíti így a Mosoly Alapítvány és a BKK.

2018-07-05 14:56:00

Közterületi kampány indult a Candytől a vébé idejére, amely egyébként része a márka egész évet átszelő interaktív kampányának.

2018-07-05 13:30:00

Interaktív citylight poszterek segítenek a csapatásban, ha az ember szereti fülhallgatóval csapatni.

hirdetés

2018-06-19 14:51:00

A Városliget Zrt. második ízben is elutasította az ARC plakátkiállítás szervezőinek közterület-foglalási kérelmét: az 56-osok tere után a liget szívében lévő Konrad Adenauer sétányra sem adta meg az engedélyt - írja a 24.hu.

2018-06-05 14:11:00

Okos megoldással hirdeti a svéd Sioox, hogy a faápoló szerük 12 évig biztosan védi a kültéren elhelyezett fa bútorokat, kerítéseket és egyéb fa felületeket az időjárás viszontagságaitól. 

2018-05-24 15:22:00

„Vedd észre, leplezd le, mutasd meg!” – üzeni az „Unfake” névre keresztelt idei kiírása a 18. ARC pályázatnak. A plakátkiállítás új helyszínét még nem találták meg.

2018-05-07 12:54:00

Múlt héten hirdetett eredményt a Fővárosi Közgyűlés a közvilágítási oszlopok hasznosítására, tehát reklámcélú felhasználására kiírt pályázaton - írja a 444.

2018-04-16 17:01:00

A kőbányai gyárral szemközti óriásplakátokon ad a Monyo jótanácsokat arra, hogyan kell pale ale-t főzni.

2018-02-21 14:26:00

A Hiscox brit biztosító ötletes megoldással hívta fel a figyelmet a kisvállalkozásokat sújtó kibertámadásokra: olyan óriásplakátot csináltak, amelyet proxy serverekre kötöttek, és minden alkalommal felvillant, amikor a szervert hackerek támadták meg. 

2018-02-13 11:08:00

A JCDecaux egy cikkünk nyomán helyreigazítási kérelmet juttatott el a szerkesztőséghez, amelyben kifejtik, hogy politikai pártok esetében mindig az előző évi listaárakat kell alkalmazni, tehát a Fidesz jogosan szerződött a plakátcéggel a 2017-es árakon.

2018-02-12 12:53:00

Akkurátusan dokumentálta a Fidesz, ahogy megszegte a saját maga által hozott plakáttörvényt - írja a 24.hu. A lap azt írja: "a választási kampányidőszak hivatalos kezdete előtt a Fidesz gyorsan megszórta az országot egy Soros Györgyöt és az ellenzéki vezetőket összemosó plakáttal. A február 1. és 16. közötti időszakra 955 óriásplakáthelyet és 32 citylightot bérelt ki a kormánypárt a CÖF-plakátok szellemiségét idéző drótvágós fotómontázs számára." 

2018-02-09 16:33:00

Hvg.hu szerint az ellenzéki pártok furcsa levelet kaptak egy közterületi plakáthelyek lefoglalására specializálódott, Fidesz-közeli médiaügynökségtől, az Odextől. A levélben az Odex egy igénybejelentő lapot küldött a pártoknak, amelyben meg kell adni, hogy hány plakáthelyre és citylightra lenne szüksége a pártnak, amit később már nem lehet módosítani, majd az Odex egy későbbi levélben megmondaná, hogy hol tudná elhelyezni a hirdetéseket. Az Odex az anyagköltséget nem számítva nettó 40 ezer forintot kér plakáthelyenként.

2018-02-01 10:47:00

Ügyvezetőt váltottak Simicska Lajos plakátcégei, a Publimont és az A Plakát (2008-ig Avenir Budapest): Fecske Zoltán jogásztávozik a cégek vezetői pozíciójából, helyére Simicska régi üzlettársa, Fonyó Károly került - írja a HVG nyomtatott kiadása.

2017-11-30 15:22:00

A tavalyi jól sikerült év végi kampány után a Spotify idén hasonlóval állt elő, bár csavart egyet az ötleten, és nem retrospektív plakátokat, hanem 2018-as fogadalmi plakátokat csinált. 

2017-11-22 16:49:00

A JCDecaux Innovate Awards különdíját nyerte el tavasszal 4 fiatal kreatív szakember, akik ötletükkel a négyvégtagi gerincsérülteket támogató Antal Zsuzsa Alapítványnak szerettek volna segíteni az adománygyűjtésben - tudtuk meg a kampányban részt vevő ügynökségtől, amely nem szeretné felfedni kilétét.

2017-11-10 11:37:00

Az eddig több médiatulajdonoshoz tartozó standard és non-standard felületeket a JCDecaux és a Golden Hands Service között kötött együttműködés révén már egyetlen helyen meg lehet rendelni. 

2017-10-02 13:00:00

Októbertől Adboard néven és új arculattal folytatja közterületi reklámpiaci tevékenységét hazánkban a német Freund cégcsoport. A német tulajdonos 2015-ben hozott létre egy új, száz százalékos tulajdonában lévő céget, az EuroAWK Outdoor Kft.-t, amelyet most Adboard néven márkáznak át. A cég által küldött közlemény szerint a következő években a cég újabb beruházásokat, fejlesztéseket tervez.

2017-09-27 15:46:00

A kormányhivatal leveteti a Simicska Lajos plakátcégei által megjelenített, magánszemélyek által megrendelt, politikai tartalmú hirdetéseket, Simicska pedig szerdán közleményben jelezte, hogy bár a kormány részéről ezt alkotmányellenesnek és nyílt erőszaknak tekinti, megtiltotta a plakátcégeinek, hogy a jövőben politikai hirdetéseket tegyenek közzé - írja az Index. A Jobbik eközben meg nem nevezett plakátcégektől eddig 1100 plakáthelyet vásárolt meg.

2017-09-25 11:44:00

Pénteken számolt be arról a Magyar Nemzet, hogy a Jobbik úgy kerülné meg a plakáttörvényben foglalt kampányolási tilalmat, hogy saját plakáthelyeket (óriásplakátot és egyéb közterületi felületeket) vásárolt meg nem nevezett plakátcégektől. Eddig 1100-at szereztek meg, de a Magyar Nemzet hétfőn azt írta, további plakáthelyek megvételéről tárgyalnak.

2017-08-30 10:43:00

Szinte véletlenül derült ki, hogy Garancsi István Fidesz-közeli vállalkozó 2 éve ingyen és bérmentve használja a lámpaoszlopokra szerelt reklámfelületeket: használatukra nem kért engedélyt, közterület-használati díjat pedig nem fizet - írta meg először a Zoom.hu. A fővárosi közgyűlés elé terjesztett javaslat ugyanis megpályáztatná az úgynevezett elefántfül-hirdetéseket.

2017-08-23 15:37:00

Forgács Péter párkányi novellista Családfa című írása lett a JCDecaux Álljon meg egy novellára című irodalmi versenyének közönségdíjasa. A 20 legjobbnak ítélt írás augusztus végéig olvasható számos budapesti utasváróban.

2017-08-07 12:47:00

Csak egy magánszemély népszerűsíti a Jobbik kampánytémáját, az európai béruniót – mondja a Mahir.

2017-08-02 16:46:00

Egyhónapos óriásplakát- és citylight-kampányt indít augusztus 1-jével a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara „Itthonról Otthonra” nevű programjával kapcsolatban. 

hirdetés

Átalakítás alatt a sales a digitális értékesítő vállalatnál. Új pozíciók tehermentesítik Németh Iván tulajdonost.

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés