hirdetés
hirdetés
hirdetés

2018-12-17 15:31:00

Izgalmasan használ közterületi és beltéri reklámfelületeket a Spar kampánya.

2018-12-14 12:13:00

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni

2018-12-06 16:53:00

Féllábú Mikulás segítségével hívja fel a figyelmet a cukorbetegségre a Mediator és a Cukorbeteg Egyesületek Országos Szövetsége.

hirdetés

2018-11-21 17:16:00

Vörös József ügyvéd tulajdonába került az Euro Publicity közterületi médiacég, amely korábban Simicska Lajos tulajdonában állt évekig – vette észre a 24.hu.

2018-10-26 12:35:00

A cég 19 év után költözik el a székházából a Könyves Kálmán körútra.

2018-10-26 10:48:00

Révész Bálint Nagyi Projekt címmel készített filmet, amely az emlékezés és párbeszéd fontosságáról mesél három nagyi és huszonéves unokáik kapcsolatán keresztül. A filmet november 1-től vetítik a hazai mozik az ELF Pictures forgalmazásában. Amiért mi írunk róla az, hogy a hivatalos mellett alternatív, kézzel hímzett plakát is készült a filmhez, amelyet a Nyugatinál, a replikákat pedig városszerte citylightokban állítottak ki.

2018-09-07 13:29:00

A beteg gyerekek kiegészítő, mentális kezelését népszerűsíti így a Mosoly Alapítvány és a BKK.

2018-07-05 14:56:00

Közterületi kampány indult a Candytől a vébé idejére, amely egyébként része a márka egész évet átszelő interaktív kampányának.

2018-07-05 13:30:00

Interaktív citylight poszterek segítenek a csapatásban, ha az ember szereti fülhallgatóval csapatni.

2018-06-19 14:51:00

A Városliget Zrt. második ízben is elutasította az ARC plakátkiállítás szervezőinek közterület-foglalási kérelmét: az 56-osok tere után a liget szívében lévő Konrad Adenauer sétányra sem adta meg az engedélyt - írja a 24.hu.

2018-06-05 14:11:00

Okos megoldással hirdeti a svéd Sioox, hogy a faápoló szerük 12 évig biztosan védi a kültéren elhelyezett fa bútorokat, kerítéseket és egyéb fa felületeket az időjárás viszontagságaitól. 

2018-05-24 15:22:00

„Vedd észre, leplezd le, mutasd meg!” – üzeni az „Unfake” névre keresztelt idei kiírása a 18. ARC pályázatnak. A plakátkiállítás új helyszínét még nem találták meg.

2018-05-07 12:54:00

Múlt héten hirdetett eredményt a Fővárosi Közgyűlés a közvilágítási oszlopok hasznosítására, tehát reklámcélú felhasználására kiírt pályázaton - írja a 444.

2018-04-16 17:01:00

A kőbányai gyárral szemközti óriásplakátokon ad a Monyo jótanácsokat arra, hogyan kell pale ale-t főzni.

2018-02-21 14:26:00

A Hiscox brit biztosító ötletes megoldással hívta fel a figyelmet a kisvállalkozásokat sújtó kibertámadásokra: olyan óriásplakátot csináltak, amelyet proxy serverekre kötöttek, és minden alkalommal felvillant, amikor a szervert hackerek támadták meg. 

2018-02-13 11:08:00

A JCDecaux egy cikkünk nyomán helyreigazítási kérelmet juttatott el a szerkesztőséghez, amelyben kifejtik, hogy politikai pártok esetében mindig az előző évi listaárakat kell alkalmazni, tehát a Fidesz jogosan szerződött a plakátcéggel a 2017-es árakon.

2018-02-12 12:53:00

Akkurátusan dokumentálta a Fidesz, ahogy megszegte a saját maga által hozott plakáttörvényt - írja a 24.hu. A lap azt írja: "a választási kampányidőszak hivatalos kezdete előtt a Fidesz gyorsan megszórta az országot egy Soros Györgyöt és az ellenzéki vezetőket összemosó plakáttal. A február 1. és 16. közötti időszakra 955 óriásplakáthelyet és 32 citylightot bérelt ki a kormánypárt a CÖF-plakátok szellemiségét idéző drótvágós fotómontázs számára." 

2018-02-09 16:33:00

Hvg.hu szerint az ellenzéki pártok furcsa levelet kaptak egy közterületi plakáthelyek lefoglalására specializálódott, Fidesz-közeli médiaügynökségtől, az Odextől. A levélben az Odex egy igénybejelentő lapot küldött a pártoknak, amelyben meg kell adni, hogy hány plakáthelyre és citylightra lenne szüksége a pártnak, amit később már nem lehet módosítani, majd az Odex egy későbbi levélben megmondaná, hogy hol tudná elhelyezni a hirdetéseket. Az Odex az anyagköltséget nem számítva nettó 40 ezer forintot kér plakáthelyenként.

2018-02-01 10:47:00

Ügyvezetőt váltottak Simicska Lajos plakátcégei, a Publimont és az A Plakát (2008-ig Avenir Budapest): Fecske Zoltán jogásztávozik a cégek vezetői pozíciójából, helyére Simicska régi üzlettársa, Fonyó Károly került - írja a HVG nyomtatott kiadása.

2017-11-30 15:22:00

A tavalyi jól sikerült év végi kampány után a Spotify idén hasonlóval állt elő, bár csavart egyet az ötleten, és nem retrospektív plakátokat, hanem 2018-as fogadalmi plakátokat csinált. 

2017-11-22 16:49:00

A JCDecaux Innovate Awards különdíját nyerte el tavasszal 4 fiatal kreatív szakember, akik ötletükkel a négyvégtagi gerincsérülteket támogató Antal Zsuzsa Alapítványnak szerettek volna segíteni az adománygyűjtésben - tudtuk meg a kampányban részt vevő ügynökségtől, amely nem szeretné felfedni kilétét.

2017-11-10 11:37:00

Az eddig több médiatulajdonoshoz tartozó standard és non-standard felületeket a JCDecaux és a Golden Hands Service között kötött együttműködés révén már egyetlen helyen meg lehet rendelni. 

2017-10-02 13:00:00

Októbertől Adboard néven és új arculattal folytatja közterületi reklámpiaci tevékenységét hazánkban a német Freund cégcsoport. A német tulajdonos 2015-ben hozott létre egy új, száz százalékos tulajdonában lévő céget, az EuroAWK Outdoor Kft.-t, amelyet most Adboard néven márkáznak át. A cég által küldött közlemény szerint a következő években a cég újabb beruházásokat, fejlesztéseket tervez.

hirdetés

A bulihoz a Fiaker Étterem és Borház biztosította az italokat.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

Az új verzió elkészítése két évet vett igénybe.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

Görögország és a közmédia.
Mármint olyan, ami repül.
Gúzsba kötve krízist kezelni, ez a kihívás.

Lehet-e figye­lemfelkeltő, minőségi csomagolásterveket készíteni mindössze két színből?

Mark Zuckerberg, mint magyar márkanagykövet.

Egy mérkőzés hálózatilag elemezve.

hirdetés
hirdetés