hirdetés
hirdetés

A szakmai tömörülés egyúttal bekérte a kormánytól a törvénytervezetet.

Az összes jelenlegi plakátot le kellene szerelni egy nyilvánosságra került tervezet szerint.

Amikor a közös fotó nem úgy sikerül a kézilabdázóval, mint az ember várná.

Hol jár az eszed? címmel indult el a közérzeti kiállítás

A Telekom, a Soproni és az állami cégek is hangsúlyosan jelen voltak a fesztiválon.

Egyedi megjelenést kapott az IKEA az Allee előtt.

A Young & Rubicam készítette a szervezetnek.

Az anyatej mellett érvelő reklámkampányukban. Vigyázat, egyesek szerint 18+ tartalom!

Békés nosztalgiázás és kormányközeli területfoglalási szándék.

Amely Geszti szerint soha nem volt olyan politikus, mint idén.

A zürichi vasútállomáson elhelyezett képernyőn jelentkezik be webkamerán.

A kulturált közlekedésre hívják fel így a figyelmet.

hirdetés

Csőre Gábor pedig bekattant a Comedy Central promóvideóiban. Hétfőtől láthatók a tévében.

Fülöp András lesz az elnök-vezérigazgató. Gion Gábor a cég kormányzati kapcsolatain dolgozik.

A That’s Harrasment igaz történeteket dolgoz fel és pedagógiai célzattal készült.

hirdetés

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Meghosszabbított nevezési határidő: április 21.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 19.

Konferencia a posztmodern marketing és a turizmus összefüggéseiről május 23-án.

A 2016-os Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatása május 23-án

Mitől érzi magát sikeresnek a munkavállaló? Valóban csak a hr-es felelőssége? Konferencia nem csak HR szakembereknek

hirdetés
hirdetés