hirdetés
hirdetés

„Vedd észre, leplezd le, mutasd meg!” – üzeni az „Unfake” névre keresztelt idei kiírás.

Bővíti és átalakítja a portfólióját a német tulajdonban álló cég. EuroAWK-ból amúgy kettő is van.

Semmilyen díjat nem fizet érte. A főváros most írna ki pályázatot a helyzet rendezésére.

Csak egy magánszemély népszerűsíti a Jobbik kampánytémáját, az európai béruniót – mondja a Mahir.

Egy húszéves egyetemista nyerte a JCDecaux irodalmi pályázatát.

Kampányidőszakon kívül mostantól nem kampányolhatnak közterületen a pártok.

A JCDecaux szerint az egymilliárd forintot is elérheti a magánterületen lévő plakáthelyeinek az elbontási költsége. Nem beszélve a kötelező fejlesztésekről.

Utána viszont zuhanás várható a plakáthelyek számában. Tilos lesz például magánterületen hirdetni. Megnéztük, milyen piaci hatások lesznek még.

Ősszel még törvényt akartak hozni róla, direkt vezérlésre váltottak.

Építési reklámhálókként indultak, amiből fel is újították a házakat, de az illegális, kamu kihelyezések leverték az árakat és tönkretették a jó szándékot.

Jelenlegi formájában drámai következményekkel járhat a tervezet.

A szakmai tömörülés egyúttal bekérte a kormánytól a törvénytervezetet.

hirdetés

Legalábbis Amerikában a Nielsen adatai alapján.

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés