hirdetés
hirdetés

Amikor a közös fotó nem úgy sikerül a kézilabdázóval, mint az ember várná.

Hol jár az eszed? címmel indult el a közérzeti kiállítás

A Telekom, a Soproni és az állami cégek is hangsúlyosan jelen voltak a fesztiválon.

Egyedi megjelenést kapott az IKEA az Allee előtt.

A Young & Rubicam készítette a szervezetnek.

Az anyatej mellett érvelő reklámkampányukban. Vigyázat, egyesek szerint 18+ tartalom!

Békés nosztalgiázás és kormányközeli területfoglalási szándék.

Amely Geszti szerint soha nem volt olyan politikus, mint idén.

A zürichi vasútállomáson elhelyezett képernyőn jelentkezik be webkamerán.

A kulturált közlekedésre hívják fel így a figyelmet.

Megmutatjuk, hogy a jóérzésű emberek is szívesebben lépjenek ki otthonról.

Biztonságos, segíti a tájékozódást és az önkormányzatoknak is bevételt hoz. 

hirdetés

Amerikában igény van rá.

A Magánszféra című műsort máshova vinné. Kompromusszumokat akartak vele hozatni.

MySchool néven indít videócsatornát a YouTube-on.

hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

hirdetés
hirdetés