hirdetés
hirdetés

„Vedd észre, leplezd le, mutasd meg!” – üzeni az „Unfake” névre keresztelt idei kiírás.

Bővíti és átalakítja a portfólióját a német tulajdonban álló cég. EuroAWK-ból amúgy kettő is van.

Semmilyen díjat nem fizet érte. A főváros most írna ki pályázatot a helyzet rendezésére.

Csak egy magánszemély népszerűsíti a Jobbik kampánytémáját, az európai béruniót – mondja a Mahir.

Egy húszéves egyetemista nyerte a JCDecaux irodalmi pályázatát.

Kampányidőszakon kívül mostantól nem kampányolhatnak közterületen a pártok.

A JCDecaux szerint az egymilliárd forintot is elérheti a magánterületen lévő plakáthelyeinek az elbontási költsége. Nem beszélve a kötelező fejlesztésekről.

Utána viszont zuhanás várható a plakáthelyek számában. Tilos lesz például magánterületen hirdetni. Megnéztük, milyen piaci hatások lesznek még.

Ősszel még törvényt akartak hozni róla, direkt vezérlésre váltottak.

Építési reklámhálókként indultak, amiből fel is újították a házakat, de az illegális, kamu kihelyezések leverték az árakat és tönkretették a jó szándékot.

Jelenlegi formájában drámai következményekkel járhat a tervezet.

A szakmai tömörülés egyúttal bekérte a kormánytól a törvénytervezetet.

hirdetés

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

A digitális divízió vezetője Hegyi András, a projektmenedzsmenti feladatokat Both Zsuzsanna viszi.

hirdetés

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés