hirdetés
hirdetés

Bővíti és átalakítja a portfólióját a német tulajdonban álló cég. EuroAWK-ból amúgy kettő is van.

Semmilyen díjat nem fizet érte. A főváros most írna ki pályázatot a helyzet rendezésére.

Csak egy magánszemély népszerűsíti a Jobbik kampánytémáját, az európai béruniót – mondja a Mahir.

Egy húszéves egyetemista nyerte a JCDecaux irodalmi pályázatát.

Kampányidőszakon kívül mostantól nem kampányolhatnak közterületen a pártok.

A JCDecaux szerint az egymilliárd forintot is elérheti a magánterületen lévő plakáthelyeinek az elbontási költsége. Nem beszélve a kötelező fejlesztésekről.

Utána viszont zuhanás várható a plakáthelyek számában. Tilos lesz például magánterületen hirdetni. Megnéztük, milyen piaci hatások lesznek még.

Ősszel még törvényt akartak hozni róla, direkt vezérlésre váltottak.

Építési reklámhálókként indultak, amiből fel is újították a házakat, de az illegális, kamu kihelyezések leverték az árakat és tönkretették a jó szándékot.

Jelenlegi formájában drámai következményekkel járhat a tervezet.

A szakmai tömörülés egyúttal bekérte a kormánytól a törvénytervezetet.

Az összes jelenlegi plakátot le kellene szerelni egy nyilvánosságra került tervezet szerint.

hirdetés

Bereczi-Flamm Mariann veszi át Irtó-Plóza Mónika munkakörét, illetve feladatai is bővülnek.

Az iroda alapítója Mekis Dániel, zeneszerző, aki kifejezetten a kreatív szakmában dolgozóknak szánja a helyet.

Kamu és valós hírekkel jelentkezik a humorcsatorna a műsorok között és a Facebookon is.

hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés