hirdetés
hirdetés

Semmilyen díjat nem fizet érte. A főváros most írna ki pályázatot a helyzet rendezésére.

Csak egy magánszemély népszerűsíti a Jobbik kampánytémáját, az európai béruniót – mondja a Mahir.

Egy húszéves egyetemista nyerte a JCDecaux irodalmi pályázatát.

Kampányidőszakon kívül mostantól nem kampányolhatnak közterületen a pártok.

A JCDecaux szerint az egymilliárd forintot is elérheti a magánterületen lévő plakáthelyeinek az elbontási költsége. Nem beszélve a kötelező fejlesztésekről.

Utána viszont zuhanás várható a plakáthelyek számában. Tilos lesz például magánterületen hirdetni. Megnéztük, milyen piaci hatások lesznek még.

Ősszel még törvényt akartak hozni róla, direkt vezérlésre váltottak.

Építési reklámhálókként indultak, amiből fel is újították a házakat, de az illegális, kamu kihelyezések leverték az árakat és tönkretették a jó szándékot.

Jelenlegi formájában drámai következményekkel járhat a tervezet.

A szakmai tömörülés egyúttal bekérte a kormánytól a törvénytervezetet.

Az összes jelenlegi plakátot le kellene szerelni egy nyilvánosságra került tervezet szerint.

Amikor a közös fotó nem úgy sikerül a kézilabdázóval, mint az ember várná.

hirdetés

Thuróczy Slinn Péter art direkció kategóriában értékelte a nevezéseket.

A zeneipar az újabb technológiától várja a megváltást.

Bevételnövekedést várnak tőle.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés